Člověk v tísni: Celozávodní dovolená

 

Psal jsem téhle nadaci už dva e-maily, v nichž jsem se jich ptal, zda se zajímají o dění na jihovýchodě Ukrajiny a zda zvažují nějakou pomoc. Odpověď jsem nedostal. A tak si myslím, že si tenhle obrázek zaslouží.

S obavami sleduji, co se teď na Ukrajině děje. Když jsme před pár měsíci sledovali, jak tam jedou kolony obrněných transportérů, mysleli jsme si, že je to špatný vtip a pouhé zastrašování. Skřípu zubama v bezmocnosti, je to strašné. A strašné je i mlčení naších politiků a nezájem našich lidí. Tenis, fotbal, pivečko, to je důležité, v tom jsou emoce. Dění na Ukrajině – nezájem.

Dokázal by někdo poradit, co by se s tím dalo dělat? Tahle varianta se mi zdá poněkud drastická:

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
24 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Laco
Laco
7. 7. 2014 18:03

Dokud budou plná koryta lidi do ulic nevyjdou! Jsme spoluzodpovědni za to co se děje na Ukrajině. Děsí mne když vidím naše „politiky“ Bohužel, momentálně je ten správný proud lézt do zadku EU a USA. Ty kurvy nás ve jménu záchrany dolaru naženou do války s Ruskem, o nic jiného nejde. Proklínám EU a USA ať žije Igor Strelkov!!

Béda
7. 7. 2014 18:13

Vzpamatují se až bude fašismus i tady. Modernímu českému člověku odkojenému bulvárem Ordinacemi v růžové zahradě, telenovelami, počítačovými hrami, Čírem, vystylizovanými celebritkami vždy všechno dochází až 5 minut po dvanácté.

Atlantis
Atlantis
7. 7. 2014 18:28

Laco napsal Dokud budou plná koryta lidi do ulic nevyjdou! Jsme spoluzodpovědni za to co se děje na Ukrajině. Děsí mne když vidím naše „politiky“ Bohužel, momentálně je ten správný proud lézt do zadku EU a USA. Ty kurvy nás ve jménu záchrany dolaru naženou do války s Ruskem, o nic jiného nejde. Proklínám EU a USA ať žije Igor Strelkov!! Mate pravdu. Podivejte se na Prazaky, kazdej auta, kazdej vali na dovolenou k mori, smeji se chudakum ze jsou socky a jen chlastej a myslej na sex. Ubozaci. Putin by mel vzit Zapad utokem, ja bych byl prvni kdo… Číst vice »

Béda
7. 7. 2014 18:36

Mohl bys multinicku citovat Bédu, když tvrdíš že jsem to povídal? Anebo jde pouze o tvou projekci jako obvykle?

Neználek
Neználek
7. 7. 2014 19:45

Nezoufejte!!! Sice jsme přišli o Východní Ukrajinu a pár tisíc Rusů, ale zase dva slovanští gladiátoři porazili všechny soupeře v londýnské aréně!!! A vítězná otrokyně byla z kmene Holasiců!

ray
ray
7. 7. 2014 23:52

Dobře, ale tak mi konkrétně řekněte co chcete dělat?

Irena
8. 7. 2014 4:55

http://media.memy.cz/2014/02/poruuje-clovek-v-tsni-lidsk-prva/

Jenom podotknu, že já Venceremos odebírám. Byl tam u článku o této organizaci na konci hezký graf o tom, kdo je financuje. Věřte, že ti na Ukrajinu nos nestrčí. Tak maximálně na Krym, aby tam jehličkou vykopali něco, nad čím se budou potom ohromně pohoršovat.

Béda
8. 7. 2014 10:58

Jaký to nebetyčný rozdíl. Češi pod SSSR nemuseli v Afghánistánu válčit, pod USA musejí válčit a podporovat americké „humanitární“ vraždění civilistů v různých zemích, podporovat fašisty a islamisty vraždící civilisty v různých zemích. V Afghánistánu bojovali Češi pro peníze na straně s obrovskou technickou a materiální převahou, na jihovýchodě Ukrajiny bojují Rusové za ochranu Rusů před fašisty a cizími zloději a riziko, že je přitom zabijí je mnohonásobně vyšší než pro Čechy v Afghánistánu. Přitom cizí žoldnéři okupující Afghánistán jsou mediálně velebeni, prý bojují za demokracii a humanitu, fašisté jsou mediálně velebeni – taky prý bojují za demokracii a proti… Číst vice »

Vaska
Vaska
8. 7. 2014 11:17

Bédo mejlíš se – četl jsem že rusové tvoří jen malou část „teroristů“ většina jsou ukrajinci

Béda
8. 7. 2014 11:30

Béda napsal Jaký to nebetyčný rozdíl. Češi pod SSSR nemuseli v Afghánistánu válčit, pod USA musejí válčit a podporovat americké „humanitární“ vraždění civilistů v různých zemích, podporovat fašisty a islamisty vraždící civilisty v různých zemích. V Afghánistánu bojovali Češi pro peníze na straně s obrovskou technickou a materiální převahou, na jihovýchodě Ukrajiny bojují Rusové za ochranu Rusů před fašisty a cizími zloději a riziko, že je přitom zabijí je mnohonásobně vyšší než pro Čechy v Afghánistánu. Přitom cizí žoldnéři okupující Afghánistán jsou mediálně velebeni, prý bojují za demokracii a humanitu, fašisté jsou mediálně velebeni – taky prý bojují za demokracii… Číst vice »

ducatista
ducatista
8. 7. 2014 12:55

„Mate pravdu. Podivejte se na Prazaky, kazdej auta, kazdej vali na dovolenou k mori, smeji se chudakum ze jsou socky a jen chlastej a myslej na sex. Ubozaci. Putin by mel vzit Zapad utokem, ja bych byl prvni kdo by ho vital a ukazal mu v Praze mista, ktery potrebujou vycistit od prazskych fasistu.“ jsem brňák, mám auto, motorku, k moři jezdím, na sex myslím třikrát denně a občas chlastám. Daně platím, chudým se nesměju a HOP09 nevolím. Vím, ty daně a nevolba topky jsou polehčující okolnosti, ale zase ten chlast a sex to zhoršuje… Myslíte, že mám šanci uniknout… Číst vice »

coton
coton
8. 7. 2014 12:57

Člověk v tísní drží pysk, protože dostával od r. 2006 od Min.vnitra ročně 2 mega na Posílení občanského aktivismu na Ukrajině.
http://www.mzv.cz/jnp/cz/zahranicni_vztahy/lidska_prava/prioritni_zeme_a_projekty_transformacni/ukrajina/index.html

coton
coton
8. 7. 2014 13:02

Irena napsal

http://media.memy.cz/2014/02/poruuje-clovek-v-tsni-lidsk-prva/

Jenom podotknu, že já Venceremos odebírám. Byl tam u článku o této organizaci na konci hezký graf o tom, kdo je financuje. Věřte, že ti na Ukrajinu nos nestrčí. Tak maximálně na Krym, aby tam jehličkou vykopali něco, nad čím se budou potom ohromně pohoršovat.

Mýlíte se,už tam „povzbuzují občanský aktivismus“ od r. 2006.Asi za 2 mil. ročně.
http://www.mzv.cz/jnp/cz/zahranicni_vztahy/lidska_prava/prioritni_zeme_a_projekty_transformacni/ukrajina/index.html

Sugar Ray
Sugar Ray
8. 7. 2014 13:38

To je zajímavý jak pod pojmem fašista si každej představuje něco jinýho každej si tam dosadí to svoje proti čemu chce bojovat :-) To je takovej univerzální pojem koukám . 4 zaprodanci z Čezkostánu zdechly v Afgánu a dobře jim tak , nemaj tam co dělat kreténi , každej ví proč tam jde a komu tim slouží , bojovat za prachy na straně silnějšího a zabíjet civily to je obrovský hrdinství nebo plnit nějaký dílčí úkoly pro ty který zabíji civily neni to fuck ? podílí se na tom tak jako tak a dobře to ví , nikdo je nenutil… Číst vice »

Béda
8. 7. 2014 14:13

http://www.novarepublika.cz/2014/07/na-namesti-junta-exemplarne-postrilela.html Kdo je Fašista? „Na náměstí junta exemplárně postřílela matky obránců Slavjanska Ukrajina: Lesa z juntou obsazeného Artěmovska, řekla serveru Anna-news, že centrum Artěmovska bylo bombardováno a nyní junta chodí po domech a vyslýchá lidi, aby zjistila, kdo spolupracoval s obránci města. Lesa řekla, že se lidé v Artěmovsku bojí vyjít na ulici, ale pořád to není tak strašlivé jako ve Slavjansku, kde junta exemplárně zastřelila matky obránců Slavjanska, kteří prorazili obklíčení junty a stáhli se do Doněcka. Ukrajina: Majdanem dosazený guvernér Leonid Prus (strana Udar) města Chmelnickij ve střední Ukrajině byl napaden davem, protože odmítl jmenovat hlavním lékařem oblasti… Číst vice »

Béda
8. 7. 2014 16:54

MNě by zajímalo, jak se organizace typu Sorosovy Člověk v plísni, OBSE a pod. postaví k věci, když se prokáže, že fašisti kuchají vnitřnosti zajatců anebo že povraždili matky domobranců ze Slavjanska. Dokdy mainstream bude přikrývat tu hromadu zločinů proti lidskosti a kamuflovat skutečnost, která se na Ukrajině děje již od Majdanu?

Béda
9. 7. 2014 2:59

Člověk v plísni jak se to jeví mně má dvojí úkohu. Za prvé je ti pátá kolona – pomocný politický a propagandistický prostředek administrativy USA, 2) z toho plyne i zaměření jeho selektivní pomoci pouze tam, kde zo z propagandistických důvodů potřebují USA. Proto se nyní ČvT neangažuje na jihovýchodě Ukrajiny, proto nepomáhal Majdanisty lynčovaným policistům a rusky mluvícím Ukrajincům poti kterým brutálně zasahovali ukrajinští nacisti.

Aleš
Aleš
9. 7. 2014 5:33

Béda napsal Vzpamatují se až bude fašismus i tady. Modernímu českému člověku odkojenému bulvárem Ordinacemi v růžové zahradě, telenovelami, počítačovými hrami, Čírem, vystylizovanými celebritkami vždy všechno dochází až 5 minut po dvanácté. Někdy ani to ne. Dle všeho spíš než orel to bude zase slepice, antihmota ve svém sto padesátém druhém převleku… Hnědá se blbě kamufluje, v záchvatu paniky provede jediné co umí, z hnědosti obvinit protistranu. Bych mu doporučil než podvolovat se „svobodnému“ rozhodnutí svojí skupinové duše zaplevelovat diskuze v posledním kousku svobody a demokracie u nás, ať si raději pustí seriál Vyprávěj a může se u něho uspokojovat… Číst vice »

Aleš
Aleš
9. 7. 2014 5:47

Vaska napsal

Bédo mejlíš se – četl jsem že rusové tvoří jen malou část „teroristů“ většina jsou ukrajinci

Vaska: VŠICHNI JSME RUSOVÉ. Nebo ještě jak zpívá Radúza, vše je jedním.

Béda
9. 7. 2014 6:34

O tom, jak chtějí američtí „demokratičtí humanisté“ postupně zadusit svobodu internetu aneb salámovou metodou k postupnému zavedení diktatury. Bude stačit pokud nějaký provokatér (typu multinicka) anebo agent infiltroval stránky webu škodlivým obsahem a zdiskreditoval je. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4359-americka-vlada-chce-vlastniky-webovych-stranek-ucinit-odpovednymi-za-aktivity-uzivatelu

Aleš
Aleš
9. 7. 2014 9:12

Humanismus je zásadní myšlenkový směr. Ale za žvaněním o něm se dnes skrývají ty nejhrůznější činy a stvůry zodpovědné za tyto činy. Vzpomněl jsem si na paní Puskajlerovou, která na erepublice zrovna nedávno upozornila na jednoho za ČR do europarlamentu zvoleného exota, který se za humanismus ani neskrývá… V ostrém rozporu s tím pak vidím humanismus pana Putina. Sic netuším, zda jde o humanismus z přesvědčení nebo z pragmatických důvodů, ale to momentálně není důležité. Mne už je taky z různých směrů „naznačováno“, abych nečůral proti větru a hrozby jsou. A demokratura made in USA je zavedena už i u… Číst vice »