Jako pedagoga mne však přímo děsí nápad těchto asociálů rušit speciální školy a pod pojmem ,,integrace" umísťovat do běžných škol děti,,defektní". Mám na mysli především jedince s hlubokou poruchou chování, doslova šikanující celé svoje okolí nebo děti s velmi podprůměrným IQ. Apeluji především na rodiče dětí: ,,NEBUĎTE PASIVNÍ A HLASITĚ SE OZVĚTE A JASNĚ VYSLOVTE SVOJE NE". Stačí jediný tento element ve třídě a úroveň výuky jde o 50 % dolů u celé třídy. Neustálé útoky a hlasité projevy odvádějí logicky pozornost všech dětí a to nemluvím přímo o strachu dětí z fyzického napadení. Celý tento nápad je absolutním nesmyslem a jen přispívá k rychlejšímu úpadku úrovně výuky v našich školách. Je samozřejmé,že v mediích se o tomto problému příliš nemluví a jako u všeho nám jsou předhazovány úžasné úspory financí (není důvod zde šetřit, protože stejně tyto prostředky budou rozkradeny).
Druhým šíleným názorem (již jsem ho viděl v novinách) určitých pseudopedagogů je, že i jeden život, který dokážeme vylepšit – na mysli jsou zde děti patřící do speciálních škol) stojí za to. Já se však ptám: "Za co stojí?" Za to, že dalších 25 dětí ve třídě bude v neustálém stresu a vyrušováno při výuce? V žádném případě netvrdím, že by děti, které nepatří do normálních škol měly být nějak znevýhodněné. Ale jejich výuka a výchova se musí odehrávat ve specializovaných a pro ně vhodných zařízeních, kde budou mít vytvořeny podmínky odpovídající jejich stavu tak, aby nenarušovaly rozvoj zdravých a schopných dětí.
Musíte se ozvat, protože nikdo jiný to za Vás neudělá!Boháči a celebrity, které jsou pro většinu lidí (často pochybným) vzorem, si dají svoje dětičky do výběrových škol a osud Vašich dětí je jim zcela ukraden. Je opravdu za minutu 12!