Srpnový zvací dopis extrémistům

Reklama


Srpen 08, 2011

http://www.hifimarket.cz/hifi/obr/new/2005/08/testy_ct_43.gif

Premiér je na dovolené, já také. Bohužel jsem musel dvakrát za sebou sledovat TV noviny. Bylo mi jasné, že hlavní zprávy nebudou reprezentovat boj aktivistů na Šumavě, protože k němu zatím neexistuje jasná ideologická linie. Ovšem útok na vládu dne 7. a 8. srpna mne doopravdy překvapil. Komu dnes patří hlavní zpravodajské vysílání ČT1 v sedm večer? Je jasné, že už jej neovládá ani Nečasova vláda či vládní partajní klika, ale někdo jiný. Tím je radikální křídlo extrémních pravicových nacionalistů, kteří začali tlačit homofobní a národoveckou agendu. Z debaty kolem „deviantů“ se stalo partyzánské tažení vlastenců, v němž se vyhraňujeme i proti našemu Velkému bratrovi z USA, o západních zemích nemluvě. Zkrátka, začali jsme jít vlastní cestou a přídomek „demokratická“ ve straně pod legálním názvem ODS bude asi pomalu minulostí. Citujme z příspěvku Ladislava Bátory ze dne 9. 6. 2011, v němž pro své věrné řekl zcela jasně: „To všechno, co děláme, bude mít smysl i do budoucna … Relevantní pravice, to znamená pravice zastoupená v parlamentu, možná už vůbec v naší zemi neexistuje. (…) Připadá mi, že se bude muset úplně reformovat nebo znovu formovat nějaká konzervativní nebo dokonce i liberální pravice.“ Jinak řečeno, Nečas dostal již 9. 6. ideologického padáka, a to v kruzích, které preferují Bátoru a jemu podobné extrémisty. Ve stejné době rezignoval i generální ředitel TV Jiří Janeček (8. 6. 2011), a povahu svých zdravotních potíží nijak nekonkretizoval. Leccos napoví jeho životopis. Od roku 1979 byl kandidátem KSČ a do strany byl přijat od srpna 1981. Navštěvoval také VUML (Večerní univerzitu marxismu-leninismu) a patřil mezi několik desítek elitních komunistů v okrese Tábor. Své členství ukončil koncem roku 1989. Možná se rozhodl včas vyskočit z vlaku, již má nemalé zkušenosti. Nyní začal mediální boj o nacionální ideje v Hradní režii. Prvním viditelným výsledkem byly skryté výpady hlavního zpravodajství ČT1 proti Nečasovi i Kalouskovi, dne 7. a 8. srpna.


Zaujalo mne to zejména proto, že platím poplatky veřejnoprávní TV. Nyní již nejde o to, že televize je zmanipulovaná partajemi, to byla již dávno. Nečasova parta v ODS má splnit čestný úkol „reformy“ pomocí parlamentní většiny. Ale Hrad již vsadil na divokou kartu nacionalismu a extrémního pravicové ideologie ve stylu republikánské větve Tea Party. Čajové dýchánky typu Hovorů na pravici dostaly skrytě místo v propagandistické mašinérii veřejnoprávní TV, a to v nejdůležitějším vysílacím čase. Podívejte, kteří lidé vystupovali na zmíněné konferenci a kterým z nich dala klíčové místo naše TV ve vysílání dne 8. 8. 2011. Najděte si vysílání zhruba mezi 6. a 8. minutou a srovnejte tento čas s mnohem důležitějšími tématy. Z vládní větve ODS nedostal prostor nikdo, a to se celá věc točila kolem stanoviska vlád USA a západní Evropy k postoji prezidenta Václav Klause a jeho poradců. To se ještě nepíše 21. srpen, a převrat na hlavním zpravodajském kanále ČT je už dokonán. Zbývá sestavit nacionálně-oligarchickou vládu a najít příslušné zrádce naší ušlechtilé věci založené na národně-křesťanských idejích. Zvací dopis extrémní pravici napsala ČT právě dnes, dne 8. srpna svým vysíláním.


Převzato z Umlaufovin

Přejít do diskuze k článku