David Rath: Závěrečná řeč

Důvody proč nemám být odsouzen:

1. Nebylo prokázáno, že jsem přebíral finanční prostředky s vědomím, že jsou za veřejné soutěže a od zástupců soutěžitelů, nebyl předložen důkaz, že jsme věděl ,že uvnitř krabice jsou peníze.

2. Nebylo prokázáno, že bych cokoli činil, či se nějakého jednání zdržel ve prospěch kohokoli ze soutěžitelů. Naopak bylo prokázáno, že jsem své pozice hejtmana nezneužil ve prospěch či neprospěch kohokoli ze soutěžitelů.

3. Bylo prokázáno, že nikomu nevznikla škoda v souvislosti se souzenými veřejnými zakázkami.

4. Bylo prokázáno, že souzené zakázky byly realizovány za ceny obvyklé.

5. Bylo prokázáno, že souzené soutěže probíhaly podle zákona o veřejných zakázkách a nediskriminačně, vždy bylo více soutěžitelů, kritéria splňovaly desítky (stovky) společností a hodnotícím kritériem byla nejnižší cena.

6. Bylo prokázáno, že veřejné soutěže stran ceny i soutěžních kritérií byly několikrát kontrolovány odborníky na kraji i ROPu, ti s nimi vyslovili svůj souhlas. Bylo prokázáno, že tento systém kontroly veřejných zakázek byl zaveden s mojí aktivní podporou, na můj popud a za období mého výkonu funkce hejtmana.

7. Bylo prokázáno, že předmětem soutěží byly důležité, potřebné a veřejně prospěšné akce.

8. Bylo prokázáno, že ty zakázky, co byly realizovány, skončily předáním předmětu v dobré kvalitě a ke spokojenosti objednatele.

9. Bylo prokázáno, že pro výherce soutěží (dodavatele) skončily zakázky často ekonomickou ztrátou, nebo nevelkým ziskem, který se pohyboval při dolní hranici obvyklého zisku.

10. Bylo prokázáno, že pokud by vítězové soutěží zaplatili obžalobou tvrzené úplatky, tak by skočily s mnohamilionovou ztrátou. A souzené zakázky by pro ně byly významně ztrátové, a to až tak, že by mohly ohrozit jejich existenci.

Důvody proč musím být odsouzen:

1. Poptávka po exemplárním případu, kterou vytvořili někteří politici ve spolupráci s vybranými státními zástupci, policisty a některými médii.

2. Osobní zainteresovanost příslušníků nové justice, kteří jsou s případem spjati svojí kariérou a neodsouzení pro ně může znamenat osobní problém, nebo to tak sami cítí.

3. Osobní angažovanost některých politiků počínaje prezidentem republiky Zemanem, exministryní spravedlnosti Benešovou, exministrem a europoslancem Pospíšilem a exministrem Kubicem. Tito všichni se v případu minimálně přes média angažovali a vyjadřovali jasné soudy před vynesením rozsudku.

4. Problémy a škody spojené s tím, že mi byl zamezen výkon mandátu poslance vazbou a s tím spojené zpochybnění mnoha zákonů projednaných sněmovnou.

5. Škody v řádech miliard způsobené firmám, které jsou součástí tohoto procesu a jejichž představitelé byli již nepravomocně odsouzeni

Celé vystoupení MUDr. Ratha najdete na webu Vaše věc

Námět: Starý doktor

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
98 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
14. 7. 2015 13:26

Dobrá řeč od polistopadového politického vězně, který byl pečlivě vybrán a pro výstrahu předhozen veřejnosti protože o dost vyčuhoval z parlamentního stáda.

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 13:48

zajimave na tom je jak policejne-soudni struktury vlezly do potencialniho velkeho h****. Rath neni pan Fiala, nebo pan Smetana ( tykadla), ted bude odsouzen, svoji reci jen pripravuje sve odvolani, je dost pravdepodobne ze bude zprosten, proces je nestandardni i na ceske pomery. Predpokladam ze se do politiky vrati.

orinoko
14. 7. 2015 13:50

Tady budu nepopulární. Soudruh si sám uštrykoval svůj problém. Zdá se, že mnohým současným obdivovatelům jaksi vůbec nevadí, že to byl původně člen ODS. Tam se žralo ve velkém především. Jeho kariéru u socanů jaksi predikoval Jirka Paroub. Žádný postup zdola se nekonal. Když něco kritizuji, tak sám nečiním kritizované. Pokud ano, tak naopak držím hubu. U Ratha se bohužel nekonalo ani první ani druhé. Kdysi jsem odhadl, že jeho „šance“ spočívá v procesním drcení celé záležitosti, což také nakonec nastalo. Svými panskými stížnostmi na poměry ve vazbě se vyprofiloval jako slaboch, který velmi špatně snáší nepohodu, a svými veletočemi… Číst vice »

orinoko
14. 7. 2015 13:53

Kriste pane, to je ale pitomost. Rath je v české politice totálně nadobro odvařen. Prostoduchost některých neprostoduchých občas silně překvapí.

fajt
14. 7. 2015 13:54

njn, bude upálen, homo kauflandus žebrota ( a Zeman taky ) se už radostí třepe – ale při dnešním nastavení fašismu, kdy denně zbytečně umírá mraky lidu, aby si někteří vyvolení mohli mastit šaška v nebývalém přepychu je jeho boj s pussy justicí a sado maso placatým světem ještě marnější než pokus hovnivála mít čistou z prdu kuličku. ..)

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 13:55

orinoko – kecas, bud maji dukazy a pak OK, nebo nemaji ( a dle toho co jsme cetl a videl nemaji) a vari z vody protoze by je to slalo karieru ho neodsoudit alespon v prnvi instanci. Ze ho nemas rad ty je jedno, staci bradacovo, jirat a soudce :). ze se stal psancem ne o sve vuli, v tom souhlasim, no ale stalo se .

pokud je to dolozitelne tak doloz, dik za linky.

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 13:56

orinoko – Husaka uz, uz videli vyset no a dopadlo to jinak.

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 13:58

boji se pratele z Cssd Ratha ? az bude zprosten ?:)

Alena
Alena
14. 7. 2015 13:58

v den zatčení fotka Ratha jako Hitler za mřížemi, obrovská mediální nenávistná kampaň, vedení Ratha v poutech do sněmovny, no to je silná káva.
A aspoň pro mne- mediální propaganda bez účinku

Alena
Alena
14. 7. 2015 14:00

orinoko napsal

Kriste pane, to je ale pitomost. Rath je v české politice totálně nadobro odvařen. Prostoduchost některých neprostoduchých občas silně překvapí.

jo, např. jako Husák či Havel.
Mediální propaganda udělá i z hromadného vraha tu nejlepší osobu

Béda
14. 7. 2015 14:04

Pokud jde o českou spravedlnost, věřím pouze protektorovi Shapiró, který dohlíží na její transparentnost.

hudryper
hudryper
14. 7. 2015 14:05

lomikel napsal pripravuje sve odvolani, je dost pravdepodobne ze bude zprosten, proces je nestandardni i na ceske pomery. Predpokladam ze se do politiky vrati. lomikelCitovat Mám stejný dojem. Na jeho případu jsou tytéž „otisky prstů“ ze strany státních zástupců a policie (Šlachta, Zeman či Bradáčová) a to dokonce z doby předcházející sundání vlády P. Nečase. Rath se lidsky propracoval i jako kompetentní politická figura pro funkci budoucího vůdce české levice . Myslím si,že jde o politika,který dokáže pomoct zrušit Bohumínské usnesení a sjednotit levici. Asi to o něm vědí i loutkovodiči v Česku a proto byl zřejmě vybrán pro jeho… Číst vice »

orinoko
14. 7. 2015 14:08

…“„Bylo to velmi chladné přijetí. Řekl, ať mu to dám na stůl a že můžu odejít,“ popsal projektant Vladislav Procházka schůzku z roku 2011, kdy tehdejšího hejtmana Středočeského kraje za ČSSD Davida Ratha informoval o předražené zakázce. Do té doby komunikoval především s Petrem Kottem. „Pan Kott říkal, že je zapotřebí, aby na vedlejší výdaje bylo dvanáct procent. On říkal, že částka 24 milionů korun, o kterou musí být rozpočet zvednut, bude k rozhodovací pravomoci jeho a pana hejtmana,“ uvedl Procházka v rozhovoru pro Lidovky.cz. Rozpočet podle projektanta navyšoval původní částku. „Informoval jsem i paní (Kateřinu) Pancovou, že to není… Číst vice »

orinoko
14. 7. 2015 14:11

Perfektní – tak místní Pýthie vůbec nezajímá, že on doopravdy kradl. Kradák hrdina levice. Kriste pane … a její sjednotitel. Dokonce židovského původu. To bude gulage.

Béda
14. 7. 2015 14:14

orinoko,

Ráthovo zatčení, Rathova vazba, procesní postupy byly ZCELA NESTANDARDNÍ! Kdo jiný z českých politiků to má? Co třeba Parkanová, Kalousek, Vondra? Proč je stejně pompézně nezatkli, nenechali hnít ve vazbě, nešili na ně postupně různé paragrafy? Jak je to jen možné? To je to, co mně na tom fascinuje. Proto si dovolím tvrdit, že Rath je politickým vězněm a že to celé proběhlo na politickou zakázku a bude potrestán pro výstrahu. Privilegovaných (které jsem vzpomenul) se ani větříček netknul. Proč asi?

orinoko
14. 7. 2015 14:27

Rathův otec – spolupracovník STB , krycí jméno Ras. Příkladný charakter. …“ Názory Davida Ratha na spoluúčast pacientů a zavedení zdravotních poplatků v českém zdravotnictví jsou nekonzistentní. Nejdříve byl několik let zastáncem placení poplatků. Když se systémem poplatků přišel poprvé v roce 1996 tehdejší ministr zdravotnictví Jan Stráský, Rath souhlasil. Jen se mu zdál navrhovaný systém příliš komplikovaný. O rok později se připojil k názoru, že by se pacientovi za každé ošetření měla účtovat spoluúčast 15 až 20 procent. Jako předseda Lékařského odborového klubu se také podílel na návrhu, který počítal s až 20 procentní spoluúčastí pacienta za ošetření, poplatkem… Číst vice »

hudryper
hudryper
14. 7. 2015 14:28

orinoko napsal místní Pýthie vůbec nezajímá, že on doopravdy kradl Nepovažuji se za Pýthii a nevím,jestli se opravdu vrátí do české politiky.Já bych to neudělal i bez jeho zkušeností se spolustraníky. Jen jsem vyjádřil názor na budoucnost tohoto člověka. Že je židovského původu – a co má být ? Jeho schopnost jasně pojmenovat věci a procesy, vynikající paměť a rétorika je cosi,na co v našem malém kocourkově 99% politiků nemá. A jestli kradl ? Pokud ano,pak to dělal natolik obezřetně,že k obžalobě si musí orgány v trestním řízení pomáhat nepřijatelným ovlivňováním veřejnosti ,politiků i soudců. Přestože ho odposlouchávali dlouho, přesto… Číst vice »

orinoko
14. 7. 2015 14:29

Rath není žádný politický vězeň. Jsi směšný. Dokonce mu zorganizovali televizní vystoupení. A bylo velmi výmluvné. Bohužel negativně pro něho.

fajt
14. 7. 2015 14:30

kauza Rath není o ( aspoň ) materiální spravedlnosti, to je dost řemeslně nepovedený akt pomsty – ale i tak nechápu, proč bych měl těm neumětelským kurvám u exekuce vybraného nešťastníka asistovat jako náctiletá roztleskávačka. ..)

Béda
14. 7. 2015 14:32

orinoko,

já z Rátha žádného anjela nedělám. Proč ale takto měří pouze jemu? Proč ne taky ostatním (které jsem jměnoval)? To mě zajímá nejvíc. Otázka jestli je Rath vinen anebo ne je další věc. Jeho otec i jeho politické názory jsou v tomto konkrétním případě – jeho procesu – nepodstatné. Jaký vztah má jeho otec, případně jeho politická (ne)konzistence k tomu procesu?

vittta
vittta
14. 7. 2015 14:37

Některým přispěvatelům moc nerozumím.
Že je Rathn zkorumpované prase ještě neznamená, že se v jeho případě může tak nehorázným způsobem porušovat zákon.
To totiž vůbec není prdel, Rath byl poslanec a hejtman s imunitou a za necelých 24 hodin bručel pomalu 2 roky v kriminále.
To napadá celou podstatu systému, kterému se tady říká „demokratický“.

vittta
vittta
14. 7. 2015 14:38

Orinoko, vy jste se tady vyloupl odkud?
Každý je u vás blbeček a lůzr….
Asi z nějakého pseudopravicového nebe, ne???

Béda
14. 7. 2015 14:39

orinoko napsal Rath není žádný politický vězeň. Jsi směšný. Dokonce mu zorganizovali televizní vystoupení. A bylo velmi výmluvné. Bohužel negativně pro něho. Není? Podle tebe ne, podle mně ano. A „levicová“ ČSSD, to je případ sám o sobě. Kolik daleko horších Ráthů tam mají? Když se něco začalo dít kolem Parkanky (než to vyšumělo do ztracena) celá pravice se zmibilizovala a řvala jak na lesy, takže se jí ani vlas neskřivil. ČSSD ani nepípla, když Rátha vodili do parlamentu jako cvičeného medvěda. A komunisté nyní, když nechali napospas režimu svého člena, kvůli jeho reakcím na netu, to je taky dílo.… Číst vice »

orinoko
14. 7. 2015 14:39

Kriste pane, vy se asi mezi lidi moc nedostanete , řekl bych. „Výroba“ tohoto mučedníka steče po lidech, jako spasitel Okamura.
Rath zajímá už jen některé … skoro bych řekl exoty.
Šel Kott i Pancová. Už bručí. Ve srovnání s vaším hrdinou si jich snad i docela vážím. Ukázali aspoň kousek rovné páteře. Za chvíli vylezou na podmínku.
Budou to mít za sebou a váš hrdina dostane záchvat padoucnice, aby nemusel.
Bručí i ten nesestřelitelný blbec , co porazil vietnamskou občanku v ožralosti, půjde i Davídek.
Je jich tam povícero … ale kdopak by to porovnával, že.

Sio
Sio
14. 7. 2015 14:42

Nevím, co udělal nebo neudělal. Vím ale, že zatčení a soud včetně nestandardní délky pobytu ve vazbě z toho udělaly frašku a činnost státních orgánů se stal méně důvěryhodnější než činnost Ratha samotného. Není divu, že jim lidi nevěří.

orinoko
14. 7. 2015 14:43

A … místní greenhorn. To bude v áleji nablito!! Navíc kádrovák, který ani neví co mlaská. Rath byl zbaven imunity. Je na tom něco nezákonného?

Vaska
Vaska
14. 7. 2015 14:43

Co říct k Rathovi – chtěl bych upozornit na událost kterou si vybavuju (a má spojitost s Rathem) – v roce 2001 byl šéfem ČLK (lékařská komora) – koncem roku 2000 byla v médiích propírána tzv devitalizace dr. Fortýna – stanovisko Rátha bylo “ že uvedená metoda je v souladu s článkem 32 Helsinské deklarace“ a tudíž je legální – ale asi po třech měsících náhle otočil a lékařům kteří by devitalizaci nádoru provedli začal vyhrožovat vyhazovem z ČLK proč tak náhle otočil ? – no a tento soud je jen odstrašující likvidace užitečného idiota kterej jím začal přerůstat přes… Číst vice »

Béda
14. 7. 2015 14:45

orinoko napsal Kriste pane, vy se asi mezi lidi moc nedostanete , řekl bych. „Výroba“ tohoto mučedníka steče po lidech, jako spasitel Okamura. Rath zajímá už jen některé … skoro bych řekl exoty. Šel Kott i Pancová. Už bručí. Ve srovnání s vaším hrdinou si jich snad i docela vážím. Ukázali aspoň kousek rovné páteře. Za chvíli vylezou na podmínku. Budou to mít za sebou a váš hrdina dostanezáchvat padoucnice, aby nemusel. Bručí i ten nesestřelitelný blbec , co porazil vietnamskou občanku v ožralosti, půjde i Davídek. Je jich tam povícero … ale kdopak by to porovnával, že. co to… Číst vice »

Béda
14. 7. 2015 14:47

orinoko napsal

A … místní greenhorn. To bude v áleji nablito!! Navíc kádrovák, který ani neví co mlaská. Rath byl zbaven imunity. Je na tom něco nezákonného?

A proč nebyli zbaveni imunity, Kalousek, Parkanová anebo Vondra? Jak to, že s Ráthem zacházeli jako kdyby to byl masový vrah přichycený při konzumaci lidského masa a kolem nich chodili po špičkách?

Béda
14. 7. 2015 14:52

Kdyby jednali s Kalouskem jako s Rathem, tak by zbytek života musel strávit ve vazbě. Již od přirozeného skonu jeho pana Kašáka.

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 14:54

nechci to hrotit, ale…

ja ho budu volit, pokud bude kandidovat, bydli kousek ode me :)
je ted naprosto jiste ze je antisystemovy a ze je cisty, pac na nej nic nez ty vybafulovane pseudodukazy nevytahly – a ze se holubci snazili to je jiste.
jo basa je takovej tavici kotlik

RATH NA HRAD!

se to i rimuje, to proc snasim Zemana ( ze zased prdeli zidli knizeti a ze si nebere politicky korekntni servitky), zvladne taky a ma na vic.

orinoko
14. 7. 2015 14:58

Je vidět, že o krimu tady víte skutečně kdekdo hovno. V jeho případě byla přípustná vazba 2 roky. Dokonce možná 3. O nestandardní soud se zasloužil především Rath. Ale kdo by vzpomínal jeho nekonečných jízd na kole, zpochybňování, výměn advokátů a já nevím, čeho všeho. Zvolte si Ratha svým guru. Ale nesmíte moc mlaskat, až vám zavede poplatky u doktora a zase zakroutí nějaký penězovod. O procesní věci jde. Nikoli o katastrofální mravní profil. Ani nebudu vzpomínat, že měl dvě konkubíny … jako veřejný činitel, nechal se plakátovat na kdejaké WC z veřejných rozpočtů, výrazně zpanštěl … a tak se… Číst vice »

orinoko
14. 7. 2015 15:02

Tak, aspoň Vaska dal do věci trochu logiky. To už je ale úplně jiný půllitr moku, než ty předchozí patoky.

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 15:02

orinoko – ze tebe zrovna drti ze si dal bokovky :), tims to posral, tohle je asi tak uveritelne jako Rathova obzaloba.

Btw. za nic z toho co te tak moralne rozhorcuje ho nesoudi

Béda
14. 7. 2015 15:03

orinoko,,

mně taky (je na blití). Ale zdaleka ne jenom z Ratha. Jenže odsoudí jenom Ratha. Jenomže v klepetech do parlamentu vodili jenom Ratha. Jenomže jenom Rath mohl po dva roky „ovlivňovat svědky“ i když již dávno neseděl na „židli“ a ČSSD jej vyobcovala ze svého středu počestných panen sněmovních. Daleko horší experti napříč politickým spektrem dštili síru a zaštiťovali se „Biblí“ a zůstali nedotknutelní. Takže asi tak.

Alena
Alena
14. 7. 2015 15:06

kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti
no a pan Rath vybočoval, a to se v partě našich zbabělých politiků nedělá

orinoko
14. 7. 2015 15:07

Vynikající je, když se to rimuje. Svůj ke svému.
A vůbec nejlepší je, jak tady Rathovi ansámbl už nyní tvoří politickou budoucnost … jistě plnou hvězd a pruhů … aniž by tušil, že Rath bude rád, když bude rád. A kvalifikovat ho tu můžete třeba Daliborkou.

Béda
14. 7. 2015 15:07

orinoko,

bokovky měl i vzor všech ctností Havel a přesto zůstal až do své smrti (dokonce i po ní) mravní ikonou národa.

Béda
14. 7. 2015 15:09

orinoko,

žeby pan protektor Shapiró dozírající na čeZké soudnictví rehabilitoval Davida Rátha?

orinoko
14. 7. 2015 15:14

Mě nedrtí jeho bokovky… on šukal , kde mohl. Takže ani ty konkubíny to neměly jednoduché. Ale je vidět, že Rathovu ansámblu je vlastně úplně jedno, co dělal a dělá. Jenže většině lidí nikoli. Každý máme nějaké to máslo na hlavě, ale Rath má na ní přímo žluklou cyhlu. Ať se to rimuje.
10 stránek se tu nadává na zloděje, aby konečně na stránce 11 bylo všechno jinak.
Je to čubčí syn. Jaja, hochmila … ale je to NÁŠ čubčí syn.

Béda
14. 7. 2015 15:17

orinoko,

asi tak. Jedině „náš“ (jakože velice fandím dresu „levicové ČSSD“) „čubčí syn“ musí být středem veliké veřejné estrády, byť jenom malé lejno mezi velkými a musí být exemplárně souzen i odsouzen.

lomikel
lomikel
14. 7. 2015 15:20

ted vazne

pokud ho zprosti v dalsich instancich, a muj nazor je ze to tak dopadne pac dukazy ( prokazujici to za co ho soudi) jsou chabe a proces strasne vedeny ze strany stat. zastupce a soudce, tak je cisty nejcistejsi, politik v cele zemi. pac kdyby neco meli, nez to co presentuji, tak by to do procesu pridali.

chapes ?

Béda
14. 7. 2015 15:22

Jak pravil pan prezident Havel: Pravda vítězi!

Béda
14. 7. 2015 15:27

Případ Rath potvrdil, že v ČR platí selektivní právo. Co je jednomu vrchovatě povoleno, pro druhého vůbec neplatí. A tak je to správné, tak to má být! A teď si jdu s dovolením pustit ze záznamu nedělní bohoslovecké cvičení pátera Kalouska na téma: Nepokradeš!

orinoko
14. 7. 2015 15:38

Zajímavá citace. Kohosi známého. …“Můj názor je , že Rath byl skutečně zastižen se staženými kalhotami. Hlášky typu, že šel na návštěvu a že dostal krabici s vínem a někdo mu do ní zlovolně napreparoval 7 melounů je zkrátka slaboduchá pitomina. On ale žádnou jinou obranu nemá! Než tuhle nesmyslnou konstrukci. Takže pozice obžaloby bude velmi silná. Spíše – mimořádně silná. Dokonce tak komfortní, že by ho mohli postavit před soud velmi rychle. Možná, či spíše určitě – do prázdnin. Nemyslím si, že se tak stane. Kdepak spíše bych viděl první instanci někdy na začátek září a vynesení rozsudku v… Číst vice »

Alena
Alena
14. 7. 2015 15:45

ty slaboduché pitominy s penězi se často používají právě v USA

Bety
Bety
14. 7. 2015 16:04

Ratha bych za prezidenta nevolila. Že si někde zobák omočil, tomu bych se také nedivila. Ale co mne vytočilo byl ten proces na objednávku provázený obrovskou mediální kampaní , to, že ho Němcová vydala v rozporu se zákony bez souhlasu sněmovny a ten neskutečný cirkus, kdy ho do sněmovny vezli jako Hannibala Lectera. Korunu tomu dalo obsazení sněmovny – opět v rozporu se zákony – více než stovkou policistů v maskách a těžce ozbrojených. Dívala jsem se na tu jeho řeč a divila se, proč tam všichni poslanci sedí tak zaraženě a vesměs drží hubu – měl tam spoustu oponentů… Číst vice »

Alena
Alena
14. 7. 2015 16:14

ti policisté v maskách nebyli jen ve sněmovně. Byli přece i v ČT. Asi taky zastrašení
http://www.vz24.cz/kauzy/vojaci-v-ct/

orinoko
14. 7. 2015 16:16

…“Pondělí 6. února: ministr Rath odjel do Saúdské Arábie, aby získával bohatou arabskou klientelu pro české lázně. Ministr Rath se chová jako podnikatel, do jehož rukou bylo restituováno české zdravotnictví jako celek. Připadá mi to poněkud zrůdné.“ … …“hoven napsal(a): béda, netvrdím, že očistný mechanismy ODS jsou ideální, ale to nejhroší – ratha ODS dokázala odfiltrovat. “ … …“Béda napsal(a): hoven, nevíte proč byl Rath z ODS odfiltrován? Snad nebyl v podezření, že nechce tunelovat? “ … …“Béda napsal(a): dovětek: osobně si myslím, že to mohlo být z charakterových důvodů. Asi málo lichotil Uko Ješitovi a nezapadnul mezi velké kmotry.… Číst vice »

vittta
vittta
14. 7. 2015 16:26

Tady je diskuze Orinoko versus zbytek světa.
Pravdu má samozřejmě Orinoko, zbytek světa je banda blbců.
PS-Také ho budu volit!
A Okamuru také!
Heč!