Jevgenij Fjodorov: Jak je Rusko ovládáno ze zahraničí

Jevgenij Alexejevič Fjodorov je ruský veřejný a politický činitel, poslanec Státní dumy Federálního shromáždění Ruské federace již čtvrté volební období (od roku 1993), předseda výboru pro ekonomickou politiku a podnikání Státní dumy FS RF, člen Ústřední politické rady Jednotného Ruska, kandidát ekonomických věd, činný státní poradce Ruské federace a koordinátor Národně osvobozeneckého hnutí, který často vystupuje na politická témata ve Vzdělávací TV (Poznatělnoje TV).

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
35 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alena
Alena
11. 7. 2014 5:05

dospěli aspoň tak daleko, že o tom mluví. U nás je ticho po pěšině, našemu lokajskému národu to ani nedochází

peter.
11. 7. 2014 5:45

Fjodorovove hodnotenia sú z minulého a predminulého roku.Chcel by som sa dozvedieť či sa ním opísaná situácie zmenila a kam sa to celé posunulo.Vieme,že podal do Dumy RF návrh na podriadenie CB vláde RF,ale nikde sa neviem ako tento návrh dopadol a či bol vôbec prejednávaný.Nič o tom neviem nájsť.

fajt
11. 7. 2014 6:15

Podaří se vlastníkům největších korporací zase dosadit na ruský trůn nového Gorbačova? Zo pár slibných jedinců v Rusku existuje, tak možná je všechno jenom otázka času.

Sio
Sio
11. 7. 2014 7:43

Jak vidno, dnešní války se nevedou zbraněmi. Jde o získávání lidí ve státním aparátu, především korupcí. Rusko se stalo kolonií bez jediného výstřelu. Zbraně ale důležité jsou. Má šanci se z toho dostat.
Zajímavé, jak je na tom Čína?

Irena
11. 7. 2014 8:06

peter. napsal Fjodorovove hodnotenia sú z minulého a predminulého roku. Obávám se, že se nic nezměnilo. To video o ruských penzích pro Američany je z června 2014. Vypadá to, že tlak Američanů se velice zintenzivňuje. Teď dělám jedno delší video z nedávné doby, bude asi začátkem příštího týdne. Jak říká Fjodorov stále dokola, pokud se nezmění ústava, nedá se nic dělat a ta se může změnit pouze za masové podpory lidí (uvědomělých lidí), což donutí pátou kolonu u moci buď minimálně zacouvat nebo ji odstranit – to ovšem sám Putin a NOD nezvládnou. Dívala jsem se na jejich stránky a… Číst vice »

Irena
11. 7. 2014 8:44

http://rusnod.ru/news/theme4605.html

To musíte vidět :-))))

peter.
11. 7. 2014 10:02

Irena napsal Obávám se, že se nic nezměnilo. To video o ruských penzích pro Američany je z června 2014. Vypadá to, že tlak Američanů se velice zintenzivňuje. Teď dělám jedno delší video z nedávné doby, bude asi začátkem příštího týdne. Jak říká Fjodorov stále dokola, pokud se nezmění ústava, nedá se nic dělat a ta se může změnit pouze za masové podpory lidí (uvědomělých lidí), což donutí pátou kolonu u moci buď minimálně zacouvat nebo ji odstranit – to ovšem sám Putin a NOD nezvládnou. Dívala jsem se na jejich stránky a mají tam něco málo přes 147 tisíc členů… Číst vice »

peter.
11. 7. 2014 11:03

Pre lepšie pochopenie tematiky je dobré oboznámiť sa s článkom J.Čarnogurského,ktorý v ňom objasňuje politickú situáciu v RF a približuje čitateľovi osobnosť V.Putina.Článok resp.rozhovor,bol uverejnený v Novom Slove po prezidentských voľbách v RF.
http://www.noveslovo.sk/node/54648

peter.
11. 7. 2014 12:12

A niektoré odpovede na Fjodorova sa dajú nájsť tu:
http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

Irena
11. 7. 2014 13:04

peter. napsal
A niektoré odpovede na Fjodorova sa dajú nájsť tu:

Toho Čarnogurského moc neberu, ten druhý článek na leva-net je výborný.

Sio
Sio
11. 7. 2014 14:09

peter. napsal

A niektoré odpovede na Fjodorova sa dajú nájsť tu:
http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

Obecná teorie řízení. Velcí státníci vždy respektovali její zákony, i když možná jen intuitivně.

pacifista
pacifista
11. 7. 2014 18:27

Ano, u nás je ticho po pěšině. Ale jakpak by nebylo. Když já zmíním v širším rodinném kruhu politiku, ihned je mi naznačeno, že to není žádoucí, neboť nikdo si nechce kazit náladu a hovořit na toto téma. Zrovna tak mezi přáteli a známými. Zkrátka nikdo nechce diskutovat natož pak něco řešit. Všichni jsou přesvědčeni, že je to hrozné, ale nemá to východisko. Zřejmě je to proto, že většinou už zažili oba politické systémy a zjistili, že ani jeden nikam nevede. Vzdali to.

fajt
11. 7. 2014 21:35

Porošenko dostal nový úkol od svých pánů z Bílého domu – má zaútočit na Rusko ( evidentně teroristiská akce jeho banderovců na východě Ukrajiny neměla adekvátní vojenskou odezvu z Ruska). Akce se má prý nést v duchu osvobozeneckého boje, tedy osvobození Krymu od ruských uchvatitelů ( prý Washington dodá krymské Tatary, kteří mu vystaví zvací dopis ). Samozřejmě akce nemá šanci uspět, ale pro US generály a jejich vlastníky bude přiměřena ruská obrana přijata jako rozpoutání války ze strany Ruska – tedy budou tlačit na své NATO vataly, aby vystavili minimálně ekonomickou stopku Rusku a přisunuli na Ukrajinu své žoldáky… Číst vice »

fajt
11. 7. 2014 21:42

pacifista napsal Ano, u nás je ticho po pěšině. Ale jakpak by nebylo. Když já zmíním v širším rodinném kruhu politiku, ihned je mi naznačeno, že to není žádoucí, neboť nikdo si nechce kazit náladu a hovořit na toto téma. Zrovna tak mezi přáteli a známými. Zkrátka nikdo nechce diskutovat natož pak něco řešit. Všichni jsou přesvědčeni, že je to hrozné, ale nemá to východisko. Zřejmě je to proto, že většinou už zažilioba politické systémy a zjistili, že ani jeden nikam nevede. Vzdali to. Ano, nejlépe se maj agresivní paraziti. To je pravda podložená přírodní přirozenností. Nakonec i oběť příjme… Číst vice »

ducatista
ducatista
12. 7. 2014 6:49

Útok UA na Krym? Podle mě varianta silně nereálná, ba přímo sci-fi. To už by Porošenkovi ani USA nikdo nesežral, EU by se do sankcí nezapojila. Už teď jsou frantíci maximálně nasraní kvůli BNP a ještě by měli přicházet o další kšefty? Německo to stejný. Možná leda tak Cameron by do toho s USA šel, ten je na to blbej dost.

Irena
12. 7. 2014 8:09

ducatista napsal Útok UA na Krym? Podle mě varianta silně nereálná, ba přímo sci-fi Vy je pořád podceňujete. Vždyť se podívejte okolo sebe, podívejte se na zcela nedávnou historii. Vždyť nám vybombardovali stát přímo v Evropě (Jugoslávie) a hnul snad někdo prstem? Myslíte, že se někdo bude vzrušovat kvůli Krymu? Vadí snad někomu ti mrtví na Ukrajině? Změnilo se něco? To není žádná sci-fi!!!!!! Vždy jsem se divila, jak Němci mohli dopustit vznik fašismu, aby jim za humny v pecích pálili tisíce lidí. Teď se stačí podívat okolo a pochopíte to. Jsme úplně stejní jako tenkrát ti Němci. Lhostejní až… Číst vice »

Béda
12. 7. 2014 8:23

Irena, přesně tak. Je to ke nevíře. Situace jako kdyby se opakovala a nic se neděje. Světová „demokracie“ (podle mně se demokracie pozná podle toho, že se situace démosu – jeho životní úroveň, pracovní postavení a podmínky, svobody… stále zlepšujéí) podporuje nástup fašismu na Ukrajině a nadvládu globálního korporátního faismu, který režíruje nejstrašnější zvěrstva současnosti formou šíření válek, násilí, fašismu, militarismu, podporou džihádismu… Světová sociální „demokracie“ je v tomto na straně globálního kapitálu – jeho korporátní formy fašismu. Není divu, že tak jako v minulosti sociální demokraté jenom přihlížejí a kolaborují – jak podporou válečného šílenství, tak podporou fašistů na… Číst vice »

Irena
12. 7. 2014 8:27

Řekla bych, že s tím Krymem je to na 100%. Chtěla jsem ještě jenom podotknout, že „ducatista“ mi připomíná jistého profesora z filmu Vyšší princip. Nerada bych, aby se však musel probudit, za podobných okolností jako on.

fajt
12. 7. 2014 8:27

To Irena – někteří jsou strašně naivní ( a rádi, je to pohodlnější), ne že by nemohli ve své mysli připustit tragickou variantu, ale proč by to dělali, že, museli by i adekvátně reagovat a to rozhodně nemají v plánu, takže se raději neustále opíjejí jedovatým rohlíkem ( hlavně když přistane ještě nějaká jitrnice na jejich talíř ) a je jim budoucí problém ukraden – strategie hodna zvířete, vytěsnít ošklivé, popřípadě do sraček strčit svého souseda, pak třebas i někoho z rodiny…

Sugar Ray
Sugar Ray
12. 7. 2014 8:37

Naprosto souhlasim s Irenou a Bédou , já to po všech těch věcech jak jsem poznal jak svět skutečně funguje , co je to tady za místo , dneska můžu říct naprosto upřímě že pro mě by tady bylo sci-fi kdyby se naopak veřejně minimálně vedla diskuze na tyhle témata , ne monolog a diktát pseudo reality ovčanum . Pro mě by bylo sci-fi kdyby se větší část lidí o to začalo zajímat a byly by tim znepokojený aspoň když už nic jinýho . Jak to řekla Irena , ta to vystihla perfektně , vlastně se nic nemění celou dobou… Číst vice »

fajt
12. 7. 2014 8:39

To Béda – válka bude ( někde už i v plne síle hoří ) a Putin ( mimo své politické činnosti, která je dobrá pro dobu skutečného míru )asi dává dohromady i svou válečnou koalici. Určitě není naivní a počítá i svariantou, že nakonec hladovým Ukrajincům nezbude nic jiného ( jejich oligarchové ovládaní americkou korporací )než napadnout Rusko i s holýma rukama, prozápadní fašistická propaganda udělá své. Pokud jde o nastavení obyvatel Evropy, je asi ve stádiu třetí říše před napadením Sovětského svazu. Na nic se zbytečně neptají a všechny fašistické nepravosti omíjí svým denním konzumním požitkem. Pokud dojde na… Číst vice »

peter.
12. 7. 2014 9:42

Ako sú len pekne poprepájaní.Mafiánsky boss-oligarcha-politik-prezident-mafiánsky boss,a tak dokola.
http://despiteborders.com/zadrzanie-dmitrija-firtasa/

Béda
12. 7. 2014 9:56

http://www.nwoo.org/2014/07/12/nemecko-dava-svym-spolecnostem-instrukce-aby-s-us-omezily-spolupraci-a-dodavatelske-objednavky/

Podle jiné zprávy po druhém špionážním skandálu amerického zpravodajství v Německu, dostali němečtí zpravodajci od politiků příkaz omezit spolupráci s americkými zpravodajskými agenturami.

peter.
12. 7. 2014 9:58

peter. napsal

Ako sú len pekne poprepájaní.Mafiánsky boss-oligarcha-politik-prezident-mafiánsky boss,a tak dokola.
http://despiteborders.com/zadrzanie-dmitrija-firtasa/

A tento odkaz to len potvrdzuje:
http://euro.e15.cz/archiv/prezidentova-rodina-zaklad-statu-1059538

ducatista
ducatista
12. 7. 2014 13:02

USA potažmo NATO nepůjde do otevřené valky s Ruském, riziko je příliš velké a sila ruské jaderné tria dy odstrašující. Dle mě je situace neporovnatelna s tou, která předcházela bombardování Jugoslávie.

Béda
12. 7. 2014 13:24

Ducatista, do otevřené války ne. Na to mají přece užitečné idioty na Ukrajině, kde zinscenovali bratrovražedný boj slovanů mezi sebou zaměřený antirusky. Stačí šikovně popichovat a udělají to ultranacionalisté typu Tymošenkové, Porošenka, Jaceňuka, Parubije atd.. Stačí hecovat je Krymem, dávat fašistům mezinárodní diplomatickou, politickou a mediální podporu, zbraně, zpravodajské informace etc.. Účel to bohatě splní, Překryjí své plenění Ukrajiny, fakt že v podstatěš ničí ukrajinskou státnost, zbytky suverenity, vykrádají, zadlužují zemi, zbídačují její obyvatelstvo, budou moci vyhrotit rusofobii – jsou přece mistři v převracení příčiny a následku, zatajování příčin… Z Ruska udělají mediálního expanzivního agresora, přikročí k ostrým sankcím, aby… Číst vice »

Béda
12. 7. 2014 13:26

doplnění: a samozřejmě budou mít důvod k zatažení NATO na Ukrajinu. Svou polívčičku na Ukrajině si možná přihřejí (možná už přihřívají) taky Izraelité (takový Lebensraum na Ukrajině by se jim na etnicky „vyčištěném“ území jihovýchodu Ukrajiny po vyhrocení konfliktu s radikálním islamismem mohl hodit.

Alena
Alena
12. 7. 2014 13:26

Bédo, řekl jste to pěkně , ale Rusko podle mne usiluje právě o to, položit Ameriku ekonomicky.

Béda
12. 7. 2014 13:34

Alena, myslím, že to je oboustranný cíl. USA se snaží finalizovat své dosavadní úspěchy z nikdy neukončené studené války, zamezit Rusku k dokončení konsolidace, protože tuší že jedou z kopce. proto to hysterické a zoufalé úsilí a někdy až nepochopitelné ve svých důsledcích kontraproduktivní o prosazení jejich dominance za jakoukoliv cenu, bez ohledu na jakékoliv normy, zločiny a morálku. Vědí, že pokud ponechají Rusku a zbytku světa čas, celý ten „humanitární, demokratizační podvod a americká ekonomická bublina se definitivně provalí a éra jejich imperialismu definitivně skončí – včetně Projekttu PNAC = Čtvrté říše. Stanou se regionální mocností zmítanou krizí, sociálními… Číst vice »

peter.
12. 7. 2014 17:37

USA viedli dlhú studenú vojnu a v rámci politiky zadržiavania komunizmu vstupovali do permanentných horúcich konfliktov po celom svete.Museli preto vybudovať mohutný vojensko-priemyselný komplex,ktorý bol až do nástupu Gorbačova, motorom ich ekonomiky.Lenže studená vojna skončila,zadržiavať komunizmus už netreba,ale VP.komplex USA chce žiť a prosperovať ďalej.Zbrane a munícia sa vyrábajú preto aby sa aj použili.Preto treba nové vojny,na zámienke už ani veľmi nezáleží a na mieste kde má vojna prebehnúť tiež nezáleží,pokiaľ to pravda nebude územie USA.Na ľudských obetiach už vôbec nezáleží(lebo zem je aj tak preľudnená),záleží len na peniazoch a zmocnení sa bohatstva celého sveta, najmä toho nerastného.Ich filozofia sa… Číst vice »

peter.
12. 7. 2014 18:35

Béda napsal Ducatista, do otevřené války ne. Na to mají přece užitečné idioty na Ukrajině, kde zinscenovali bratrovražedný boj slovanů mezi sebou zaměřený antirusky. Stačí šikovně popichovat a udělají to ultranacionalisté typu Tymošenkové, Porošenka, Jaceňuka, Parubije atd.. Stačí hecovat je Krymem, dávat fašistům mezinárodní diplomatickou, politickou a mediální podporu, zbraně, zpravodajské informace etc.. Účel to bohatě splní, Překryjí své plenění Ukrajiny, fakt že v podstatěš ničí ukrajinskou státnost, zbytky suverenity, vykrádají, zadlužují zemi, zbídačují její obyvatelstvo, budou moci vyhrotit rusofobii – jsou přece mistři v převracení příčiny a následku, zatajování příčin… Z Ruska udělají mediálního expanzivního agresora, přikročí k ostrým… Číst vice »

pacifista
pacifista
12. 7. 2014 23:06

Po přečtení článku s názvem Ukrajinský variant (viz odkaz výše) člověku spadne brada jak to vše zapadá. Úplně by se chtělo říct: „Není už vyhnutí.“ Já však mám jednu životní zkušenost. Vždy, když u mne nastane neochvějné přesvědčení (ať optimistické či pesimistické), že věc je rozhodnuta a bude tak a tak, není to tak, ale je to úplně jinak. Tak bůh suď. A teď mě napadá ještě něco. Nikdy nevstoupíš do stejné řeky.

petr
petr
13. 7. 2014 11:06

Ja podivuhodné, že se ve veřejnoprávních médiích nemluví o tom, co se děje v USA a v jeho jednolivých státech( krom toho, že zas někdo někde střílel).
Americký sen u konce: 70 miliónů občanů na potravinových poukázkách. Již polovina všech Američanů na sociálních dávkách. Globální zchudnutí jako restart systému?
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1116-americky-sen-u-konce-70-milionu-obcanu-na-potravinovych-poukazkach-jiz-polovina-vsech-americanu-na-socialnich-davkach-globalni-zchudnuti-jako-restart-systemu.htm
Obama dal tichý souhlas k nekontrolované ilegální imigraci do USA ze zemí Latinské Ameriky, cílem je urychlení globálního chudnutí země a zpomalení pádu dolaru!
http://aeronet.cz/news/obama-dal-tichy-souhlas-k-nekontrolovane-ilegalni-imigraci/
Tancujeme tanec kostlivců na vlastním hrobě
http://news.e-republika.cz/article2702-Tancujeme-tanec-kostlivc-na-vlastnim-hrob