Český spor o imigraci

Otázka uprchlíků a imigrantů vyvolává v České republice vášně. Na jednu stranu jsou zde obavy z přílivu cizinců, vyjadřované i na demonstracích. Na druhou stranu máme demonstrace podporující přijímání uprchlíků a v masových médiích čteme kritické články o údajně neuvěřitelné vlně xenofobie a rasismu. Na probíhající diskuzi je leccos zajímavého a některé její aspekty bych chtěl v tomto svém textu podrobit zkoumání…

Hlavním poselstvím vyplývajícím z výše uvedených skutečností je to, že ideologie a ideologické principy by nám neměly bránit vidět věci, jaké jsou.

K uklidnění rozjitřených emocí by možná přispělo opakování toho, že přijímáme uprchlíky ze zemí postižených občanskou válkou, kteří u nás nemusí zůstat natrvalo, že ekonomické imigranty můžeme odmítat a také je odmítáme a že islám podléhá na evropském území stejným zákonům jako jiná náboženství, pročež islámské organizace, které šíří nenávist, by měly být postaveny mimo zákon. Uvádět vždy znovu tyto tři body by bylo v boji proti xenofobii asi účinnější, než na tisíc variací vzkazovat svým spoluobčanům: „Styďte se, jste fašisti!“…

Celý článek najdete na Zvědavci

Stanův komentář: Věcné, klidné, nabízející řešení. Dobrý podklad pro diskusi.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
49 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
niky
niky
14. 8. 2015 17:59

Bude ještě hůř?
ČR je vstřícná vůči cizincům: Nově mohou volit v místních volbách nebo zakládat odbory Česká republika ratifikovala Úmluvu o účasti cizinců na veřejném životě na místní úrovni. Oznámila to v pátek 17. července 2015 Rada Evropy.
Právo všech cizinců z kteréhokoli světadílu budovat v České republice svá místní sdružení pro obhajobu svých zájmů a projevů své kulturní svébytnosti, právo cizinců zakládat vlastní odbory, právo cizinců volit v místních volbách nebo povinnost České republiky seznámit cizince s jejich právy se stane od 1. listopadu 2015 realitou.

adriana
adriana
14. 8. 2015 18:13

jednoznačně čerstvé zprávy na svobodném vysílači. Dnes v německé TV byla velmi kritizována česká vláda za neschopnost, Německo už dále nebude přijímat uprchlíky z Česka. Připravuje se zvýšená ostraha hranic s Českem.
Migrace je zcela účelová a hromadná, je nutno pohřbít křesťanskou Evropu a snížit životní úroveň Evropanů. Migranti budou okupovat nejdříve velká evropská města, pak půjdou i do měst menších.
Ať žije evropský chalífát!!

Béda
14. 8. 2015 18:50

Několik Patočkových perel: „…To je náš druhý reálný problém. Stát, jenž porušuje svá základní hodnotová východiska tím, že dovolí, aby se zde ubližovalo lidem, kteří ve jménu našich hodnot u nás hledají útočiště…“ Na jiném místě Patočka tvrdí, že migranti skrze ČR pouze projíždějí, zde že ve jménu našich hodnot (musím se tomu smát – ve jménu „evropských hodnot“ vznikají všude ghetta, která místní hodnoty neuznávají a zákoíny „hostitelských“ zemí v nich neplatí) hledají u nás útočiště. „Ještě horší je ale mlčení elitních sociálních demokratů či liberálů, jako jsou Martin Stropnický či Jiří Zlatuška. A samozřejmě i prakticky všech komunistů.… Číst vice »

Sio
Sio
14. 8. 2015 19:39

„…by měly být postaveny mimo zákon.“
BY MĚLY BÝT. Chápete? By měly být … ne BUDOU. My víme, jak se polistopadové vlády staví k řešení problémů s nepřízpusobivými. Takže … je tu ve hře i nedůvěra ve vlastní elity. A oprávněná. Zajistí skutečně promptní vymáhání zákona, když v podobné situaci už teď permanentně selhávají?

peter.
14. 8. 2015 20:31

Článok sa snaží byť neutrálnym ale taký nie je.Argumenty zakladá na predpokladoch a nie na racionálnom zhodnotení situácie.Takým predpokladom je napr.autorovo tvrdenie,že ČR môže ekonomických migrantov odmietať a aj ich odmieta.Zaujímalo by ma,koľkých ekonomických migrantov už ČR odmietla a ako to chce vykonávať v praxi. Je dosť znechucujúce,ak obhajcovia imigrantov argumentujú najmä utečencami z blízkeho východu kde fakt zúri vojna a cieľavedome obchádzajú subsaharských migrantov z krajín kde žiadna vojna nie je. Vo vyjadrení obáv občanov,ja nevidím žiadnu ideológiu.Je to obyčajný odpor založený na skúsenostiach ľudí zo štátov v ktorých sú už imigranti usadení. Včera som na OM dal odkaz… Číst vice »

merlin
merlin
14. 8. 2015 20:47

protože přece musí sloužit v armádě Peter, kdo by bojovat, kdybychom přihlíželi, že se flákají po eu a nebojují za krysu Jacenuka a spol.

peter.
14. 8. 2015 21:29

merlin napsal

protože přece musí sloužit v armádě Peter, kdo by bojovat, kdybychom přihlíželi, že se flákají po eu a nebojují za krysu Jacenuka a spol.

Tiež pravda.No ja si aj tak myslím,že Ukrajincov vylúčil hlavný multikultifírer z toho zvráteného multikulturálneho experimentu.Preto ešte nikto nezastavil prílev tých pre experiment vhodnejších alfa samcov z Afriky.

Dana
Dana
14. 8. 2015 22:53

Ukrajinci patri do kulturni oblasti Evropy.

I kdyz je „vinen“ zapad, tak zustava fakt, ze stehovani narodu je zpusobeno hlavne narustem obyvatelstva zemi, ve kterych se behem dvaceti let pocet obyvatel zdvojnasobil..
Jediny Egypt si prodelal Arabske jaro a zatim , zaplatpnbu, mnoho Egyptanu novy domov nehleda.
To teprve bude prusvih, az se 30 milionu Egyptanu da na pochod smer sever.
……….. Egypt has a population of 88.8 million (2015-05-20).[ ] According to the OECD/World Bank statistics population growth in Egypt from 1990 to 2008 was 23.7 million and 41%.

Sasin
Sasin
14. 8. 2015 23:24

Už jsem to psal Bédovi, asi ho nigdo nečtete. Nemáte žádný nástroj, čím se legálně a bezbolestně bránit psychopatické parlamentní svoloči. Jako nazí v trní. Intelektuálsky vo tom mluví už jen ti, co ještě s nima leští horní palubu Titaniku. Fyzické podíly na půdě a rozpočtu vám smrdí, výplatu na gesicht stejnou nechcete a napsat sami o své vůli co vlastně chcete taky nechcete, páč si myslíte, že je vám zatím furt na okupovaných cizích podílech lépe. Raději budete volit psychopaty a modlit se, že něgdy udělají něco, z čeho by normální člověk nezvracel. Heh

Béda
15. 8. 2015 5:32

Sasin,

jak to, že nechcete podíly a nepodmíněný příjem? Já bych ho chtěl. Kde se rozdávají?

Dana,

aha. Takže obyvatelé Iráku, Libye, Eritrey, Sýrie, Afghánistánu, Ukrajiny (to je myslím druhá největší země Evropy) se najednou přemnožili. Tak to jo. V tom to asi „bude“.

abx
abx
15. 8. 2015 14:00

v otazke imigrantov zaznieva tu a nielen tu mnozstvo rozumnych hlasov. napriek tomu si myslim, ze kolecka su nastavene tak, ze mainstream prevalcuje tieto rozumne hlasy, lebo sustavnym tlakom si ziska nerozhodnu vacsinu a ta rozhodne. potom bude treba prepracovat aj trestny zakonnik, pravdepodobne sa v nom objavia aj take trestne ciny ako napriklad humanitarne znasilnovanie, alebo kulturne nedorozumenie (vytrznictvo), bitky, kradeze a vlamacky z dovodu zabezpecenia zakladnych ludskych prav…

Béda
15. 8. 2015 14:38

http://www.nwoo.org/2015/08/15/udelat-misto-uprchlikum-politik-cdu-chce-omezit-zakladni-pravo-na-vlastnictvi/

…Právo občanů na vlastnictví je cennou hodnotou zakotvenou v článku 14 Ústavy. Tam také stojí, že náš majetek a jeho použití nás zároveň zavazuje sloužit veřejnému blahu. Co se tam dá ještě dočíst, s tím se budou brzy muset někteří občané vypořádat – budou přinuceni. Ten, kdo se zajímá o své soukromé vlastnictví a politické výroky umí číst mezi řádky nebo se pravidelně informuje na KOPP Online aKOPP Exclusive, ten tuší už delší dobu, co se může brzy přihodit některým občanům se soukromým vlastnictvím ve formě bytů a/nebo domů….

Dana
Dana
15. 8. 2015 15:03

………………. Takže obyvatelé Iráku, Libye, Eritrey, Sýrie, Afghánistánu, Ukrajiny (to je myslím druhá největší země Evropy) se najednou přemnožili. Ne najednou, Bedo. .Americane bojuji proti terorismu dele, nez existuje Ceska republika a Slovensko, takze maji jiste vetsi prehled o narustu populace v techto konfliktnich zemich. Premnozeni je realne, zvlaste proto, ze se deje v klimatickych oblastech, kde je obziva a i voda tezko k mani. . Obyvatele Iraku se likviduji sami, shiite proti sunnitum a nenavidi se navzajem. Mnozi nechteji bojovat, nemaji ideu, jak si ridit vlastni budoucnost jako stat. Allahovi patri cela Zemekoule, nasledne vlastenectvi je islamu cizi. Americane… Číst vice »

abx
abx
15. 8. 2015 15:07

Stan napsal To je přesně to, co vyvolává hysterii. Žadatelů o azyl v ČR je pár, muslimů mezi nimi ještě méně, ale tady všichni mluví o tom, jaké hrůzy tady budou za rok, pět let, dvacet let, to je samozrejme odhad, interpolacia – natiahnutie priamky medzi znamymi bodmi, to znamena, ako sa tieto ine kulturne skupiny spravaju v afrike a ako sa spravaju niekde v EU, ked sa im tam podari dostat. tvarit sa, ze urcite skusenosti nie su, ze vsetko bude nove krasne a bezchybne, je z rise fantazie. je pravdou, ze utecenci nechcu ostat ani na Slovensku, ani… Číst vice »

Béda
15. 8. 2015 15:09

Dana,

že jsem s populací těch „přemnožených“ zemí neměli žádný problém (dokonce některé z těch tehdy stabilních zemí byly hrází proti migraci do Evropy) do té doby, než je „přemnožil“ vývoz vaší zaoceánské korporátní pravdy a lásky?“

peter.
15. 8. 2015 15:11

Neviem čo v mojich príspevkoch považujete za hystériu a nepodložené špekulácie.Je nad slnko jasné,že pre migrantov cieľové štáty svoje hranice zatvárajú,lebo viac ich už nie sú schopné absorbovať.Je tiež jasné,že proti pokračujúcemu prílevu ďalších migrantov sa nerobí nič.Tak je pre vás špekuláciou ak tvrdím,že v prípade odmietnutia migrantov cieľovými štátmi ostanú títo práve v ČR a na Slovensku?Čo vlastne vytýkate diskutérom.To,že prejavujú ľudsky pochopiteľné obavy vyplývajúce z jednoduchého pudu sebezáchovy?A ako si vlastne predstavujete vyvíjanie občianskeho tlaku na politikov a čo podľa vás vyjadruje pojem civilizovaný spôsob riešenia migračnej krízy?Viete,ja som bol vychovávaný k tomu,aby som za každých okolností chránil… Číst vice »

peter.
15. 8. 2015 15:13

peter. napsal
rezignáciu

opr. rezistenciu!

Dana
Dana
15. 8. 2015 15:26

V Syrii doufala mala intelektualni skupina, ze svrhne Assada a spolecnost se pohne k zapadnim hodnotam. . Nestalo se, Assad ma velkou podporu a Islamsky stat by zase chtel dobyt celou Syrii. Drtiva vetsina utecencu ze Syrie Assada nenavidi a vini ho z jejich utrpeni, Islamsky stat je pro ne stejna hrozba, jako Assad. Ctete Al Jazeeru. Afghanistan je rovnez v podstate kmenove usporadani ryze islamskeho puvodu. Ani tam Soveti nic neporidili, ani Americane, oni nebojuji proti okupantum, ale proti tem, kteri jim vnucuji civilisovanost. Kdyby se mnozi Afghanci neucastnili svetoveho Jihadu, rezani hlav a kamenovani zen by se v… Číst vice »

peter.
15. 8. 2015 15:33

Dana napsal
Drtiva vetsina utecencu ze Syrie Assada nenavidi a vini ho z jejich utrpeni

A to viete odkiaľ? Nulandová so staruchou Albrightaňou vám to povedali?Alebo vás o tom poinformovali z Tel Avivu!

Sio
Sio
15. 8. 2015 15:42

Peter, souhlasím s vámi. Pokud má pravdu Stan, že se bude jednat o tisícovku lidí a to v dlouhodobé perspektivě, neřeším to. Pro mě je ovšem záhadou, jak si může být tím jistý. A v případě, že se z tisíce stanou desítky tisíc a v dlouhodobější perspektivě statisíce, pak platí to, co říkám. Neskončí to akademickými řečmi Čulíků o tom, kdo je fašista. Skončí to fašismem. Lidi se nase… ve volbách zvolí nějakého Hitlera a ten Čulíky převálcuje. Nebude kam zdrhnout, leda tak do Ruska nebo do Číny. Protože ten fašismus, který pomohli rozpoutat, příjde k Čulíkům domů třeba i… Číst vice »

Dana
Dana
15. 8. 2015 15:46

Béda napsal Dana, že jsem s populací těch „přemnožených“ zemí neměli žádný problém (dokonce některé z těch tehdy stabilních zemí byly hrází proti migraci do Evropy) do té doby, než je „přemnožil“ vývoz vaší zaoceánské korporátní pravdy a lásky?“ Hrazi proti migraci do Evropy byl Khadafi jen docasne. On prece mel tabory pro utecence ze Subsahary, protoze za to dostaval miliardy od EU. . Kdyz se tabor naplnil, prijeli na nakladacich vojaci a tlampacem a tisicum lidi ohlasili, ze musi tabor opustit a vratit se na jih, domu, v pripade neuposlechnuti budou bezenci zastreleni. A to se pak opravdu stalo,… Číst vice »

Béda
15. 8. 2015 15:48

Sio,

pro vás jako znalce DVTŘ mám zde chuťovku. Co když je zavedení fašismu (na Ukrajině se mu to již povedlo) v dlouhodobém záměru GP, který je také za válkami, které vytěsňují migranty z jejich zemí?

Sio
Sio
15. 8. 2015 15:49

No, Danko, vy jste asi neslyšela o válce Severu proti Jihu. O Amících se říkává, že jsou nevzdělaní, vše odpuštěno. Jen se tam v Amélii moc nechlubte, že máte český původ, ať nám třeba neuděláte ostudu, ano? Ano, Amíci vyhloubili velkou díru, ze které se valí sračky. Měli k tomu svůj důvod, proto se zdrželi a dočasně ji zašpuntovali, ten smrad byl přece jen nepříjemný. A teď odcházejí. Človek by si myslel, že budou mít tolik slušnosti, že tu díru zaháží. Ale oni mají tolik drzosti, že chtějí poděkovat za to, že to své ho … na chvíli přikryli. Křupani… Číst vice »

Béda
15. 8. 2015 15:52

Jinak i Hitlerovi prý pomohl k moci nějaký GP. Lidé v tehdejší mizérii měli protestní volbu – buďtoi Hitlera anebo radikální socialisty (komunisty). Někdo dal Hitlerovi peníze, někdo mu umetl cestu k moci, podpořil jej, v Harzburgu s ním uzavřel politickou dohodu. V dnešním systému má nějaký hybatel v rukou velké peníze, dluhopisy, média širokého veřejného dosahu…

Sio
Sio
15. 8. 2015 15:57

Béda napsal Sio, pro vás jako znalce DVTŘ mám zde chuťovku. Co když je zavedení fašismu (na Ukrajině se mu to již povedlo) v dlouhodobém záměru GP, který je také za válkami, které vytěsňují migranty z jejich zemí? Dává to smysl ne? GP připravil podmínky pro imigrantskou vlnu so Evropy a dobře věděl (nepovažuji to za zázrak), jak to dopadne. Chce fašistickou Evropu a bude ji mít. Časově vám to nepovím, ale nevidím sílu, která by to otočila. Tudíž je to zatím jako 1 + 1 = 2. Někdo bude rád, třeba je dalším krokem vytvoření Evropského superstátu s fašistickým… Číst vice »

Sio
Sio
15. 8. 2015 16:06

Béda napsal Jinak i Hitlerovi prý pomohl k moci nějaký GP. Lidé v tehdejší mizérii měli protestní volbu – buďtoi Hitlera anebo radikální socialisty (komunisty). Někdo dal Hitlerovi peníze, někdo mu umetl cestu k moci, podpořil jej, v Harzburgu s ním uzavřel politickou dohodu. V dnešním systému má nějaký hybatel v rukou velké peníze, dluhopisy, média širokého veřejného dosahu… Pokud jste to ještě neudělal, přečtěte si přemýšlivě Mein Kampf. Hitler byl vynesen nahoru v důsledku ponížení, frustrace a ožebračení Němců. Přišel s otázkou proč my? Jsme velký a silný národ. A ukázal prstem na média, dodávajíce, že jsou v rukou… Číst vice »

peter.
15. 8. 2015 16:23

Sio napsal
Skončí to fašismem

Sio:
Stan má obavy,aby sa práve toto nestalo v ČR (SR).Že sa to ale stať môže napr.v Nemecku,Francúzsku alebo vo VB je takmer isté.Ja napríklad prvý takýto výbuch ľudového odporu(neviem prečo sa to známkuje výrazom „fašizmus“)očakávam v Srbsku alebo Maďarsku.Potom sa to prevalí po celej Európe.A dúfam,že tá vlna zmetie aj tých zvrhlíkov,čo obhajujú multikulti,LGBTI a vôbec všetky tie nechutnosti.Nemusí sa to skončiť fašizmom.

peter.
15. 8. 2015 16:55

peter. napsal
(neviem prečo sa to známkuje výrazom „fašizmus“)očakávam v S

Chýba vodca a ideológ.Keby prišlo k výbuchu,tak ten bude spontánny,neideologický a v každom štáte špecifický.Je možné,že ak sú niekde ľudia pripravení postaviť sa do čela nasratých más,tak to môže priniesť aj pozitívny efekt v tom,že vznikne celosvetové hnutie proti „peňazomencom“tohoto sveta.Môže to byť impulz nie len k vzniku fašizmu ale aj k vzniku nového sociálne spravodlivého sveta.

Dana
Dana
15. 8. 2015 18:36

Sio rika, ze: Ano, Amíci vyhloubili velkou díru, ze které se valí sračky. Měli k tomu svůj důvod, proto se zdrželi a dočasně ji zašpuntovali, ten smrad byl přece jen nepříjemný. A teď odcházejí. Človek by si myslel, že budou mít tolik slušnosti, že tu díru zaháží. Ale oni mají tolik drzosti, že chtějí poděkovat za to, že to své ho … na chvíli přikryli. Křupani … to se taky o nich říká … Myslim, ze nezalezi na tom, ze nekdo nekde za Atlantikem nadava na Spojene Staty, protoze tato velmoc se stara o sve zajmy.. S tim se holt… Číst vice »

Béda
15. 8. 2015 18:46

peter. napsal
Sio:
Stan má obavy,aby sa práve toto nestalo v ČR (SR).Že sa to ale stať môže napr.v Nemecku,Francúzsku alebo vo VB je takmer isté.Ja napríklad prvý takýto výbuch ľudového odporu(neviem prečo sa to známkuje výrazom „fašizmus“)očakávam v Srbsku alebo Maďarsku.Potom sa to prevalí po celej Európe.A dúfam,že tá vlna zmetie aj tých zvrhlíkov,čo obhajujú multikulti,LGBTI a vôbec všetky tie nechutnosti.Nemusí sa to skončiť fašizmom.

Kapitalismus je nereformovatelný, protože držitelé dluhopisů, největší kapitáloví vlastníci se dobrovolně nabytého vlastnictví a moci nevzdají. Takže jako možnosti existují 1/sociální revoluce s novým nastavením systému 2/fašismus 3/válka Žádná jiná mě nenapadá.

abx
abx
15. 8. 2015 19:09

Dana napsal
Pricina bezeneckeho debaklu se uz v ceskych mediich pretrasa do nekonecna a konkretni vinici se lisi. Jsou to Amici, NWO loutkari, Iluminati, fasisticke korporatky ci islamska Umma ? Nevite.

internet je na vykecavanie, tak sa kazdy vykeca – a potom to zdialky vyzera, ze chaos. myslim ze konkretni ludia stuaciu velmi dobre chapu a na internet pisu dost malo. jeden z nich je napriklad Branislav Fabry:

http://www.noveslovo.sk/c/Zamlcane_fakty_o_utecencoch_a_destabilizacia_Syrie_Zapadom

Dana
Dana
15. 8. 2015 19:13

Ne, Petre, zadna Nulandova nebo Albrightova mi tnic nenakukaly, protoze to,
ze vetsina uprchliku ze Syrie nenavidi Assada, je obecny fakt. Znamo nejen na Al – Jazeere, ktera je pro muslimsky zalozena. .
Tato milionova skupina muslimskych Syranu zna dobre sva lidska prava a je dosti agresivni v jejich vymahani. . Ti slusni Syrane, co tise sedi v uteceneckych taborech jsou temito militantnimi muslimy prehlizeni.
Pro vas postuji nedavnou situaci v uteceneckem tabore v Turecku, kde se muslimove – vsimnete si volani Allahu Akbar- domahaji sesazeni syrske vlady :

https://www.youtube.com/watch?v=dD4v2G7a9-g

abx
abx
15. 8. 2015 19:14

alebo tu
http://www.aktuality.sk/clanok/301450/ked-o-utecencoch-hovoria-zapadni-pokrytci/#

Najčudnejšie však je, že solidaritou sa oháňajú tí, ktorí chcú proti slobodnej vôli utečencov násilne držať týchto ľudí v krajinách, kde nechcú žiť. Základným princípom solidarity je predsa starosť o potreby tých, ktorým pomáhame.
Utečenci prúdia na Západ – karmu neoklameš.

V diskusii o migrácii sa však najhlasnejšie solidaritou oháňajú tí, ktorí v skutočnosti úplne ignorujú potreby a preferencie azylantov a chcú ich nehumánne internovať v krajinách podľa nejakých umelých matematických vzorcov.

Sio
Sio
15. 8. 2015 19:26

peter. napsal
Chýba vodca a ideológ.Keby prišlo k výbuchu,tak ten bude spontánny,neideologický a v každom štáte špecifický.Je možné,že ak sú niekde ľudia pripravení postaviť sa do čela nasratých más,tak to môže priniesť aj pozitívny efekt v tom,že vznikne celosvetové hnutie proti „peňazomencom“tohoto sveta.Môže to byť impulz nie len k vzniku fašizmu ale aj k vzniku nového sociálne spravodlivého sveta.

Ano, Peter. Moc bude ležet na zemi a čekat, kdo ji zvedne. Bude to nový Putin nebo nový Hitler? Hitler byl totiž také ten, kdo se postavil na čela naštvaných mas. A nabídl rychlé a výhodné řešení.

Dolmen
Dolmen
15. 8. 2015 19:26

Dana napsal
Entrea je diktatorsky stat , kde je presidentem byvaly marxisticky bojovnik za samostatnost Eritreje od Ethiopie.

Nevím, co to je Entrea, ale pochopil jsem – je-li v čele státu marxista, je to automaticky diktátor, pokud je v čele státu kokot, který celý stát rozesral a poslal do kopru, je to demokrat. Jak prosté!!!!

Sio
Sio
15. 8. 2015 19:27

Dana napsal Sio rika, ze: Ano, Amíci vyhloubili velkou díru, ze které se valí sračky. Měli k tomu svůj důvod, proto se zdrželi a dočasně ji zašpuntovali, ten smrad byl přece jen nepříjemný. A teď odcházejí. Človek by si myslel, že budou mít tolik slušnosti, že tu díru zaháží. Ale oni mají tolik drzosti, že chtějí poděkovat za to, že to své ho … na chvíli přikryli. Křupani … to se taky o nich říká … Myslim, ze nezalezi na tom,zenekdo nekde za Atlantikem nadava naSpojene Staty,protoze tatovelmoc se stara o sve zajmy.. S tim se holt musi pocitat… Pricina… Číst vice »

peter.
15. 8. 2015 19:34

abx napsal
napriklad Branislav Fabry:

Vďaka! To by malo Dane stačiť.Fábry je dobrý.

peter.
15. 8. 2015 20:10

Sio napsal Bude to nový Putin nebo nový Hitler? Hitler byl totiž také ten, kdo se postavil na čela naštvaných mas. A Zásadné celospoločenské zmeny sa vždy rodia v konfliktoch veľkého rozsahu.Nech si lámem hlavu ako chcem,vždy mi vychádza,že táto kríza s utečencami nedopadne dobre.Stále,každý deň ich pribúda viac a viac,napätie narastá,nikto nevie kedy preskočí iskra ktorá to všetko odpáli.A potom sa dožijeme hnusných vecí.Nikdy som neveril,že Slovania sa dokážu premeniť na také zvery ako to ukázali balkánske vojny a teraz Ukrajina.Už tomu verím.Ten konflikt veľkého rozsahu môže z tejto migrantskej krízy vyrásť kedykoľvek.A potom,máte pravdu,môže sa stať,že moc bude… Číst vice »

Sio
Sio
15. 8. 2015 20:41

peter. napsal Zásadné celospoločenské zmeny sa vždy rodia v konfliktoch veľkého rozsahu.Nech si lámem hlavu ako chcem,vždy mi vychádza,že táto kríza s utečencami nedopadne dobre.Stále,každý deň ich pribúda viac a viac,napätie narastá,nikto nevie kedy preskočí iskra ktorá to všetko odpáli.A potom sa dožijeme hnusných vecí.Nikdy som neveril,že Slovania sa dokážu premeniť na také zvery ako to ukázali balkánske vojny a teraz Ukrajina.Už tomu verím.Ten konflikt veľkého rozsahu môže z tejto migrantskej krízy vyrásť kedykoľvek.A potom,máte pravdu,môže sa stať,že moc bude ležať na ulici a čakať,kto ju zdvihnea ja nemôžem robiť nič iné ako dúfať,že ju zdvihne človek ako Putin a… Číst vice »

cnemo
16. 8. 2015 7:36

Článek je jen prázdným intelektuálním cvičením, vycházejícím z mylných, rádoby politicky korektních předpokladů a vedoucí k moralizujícím závěrům. Pravda je podstatně nekorektnější. 1. V ČR není spor o imigranty, veřejnost má zcela jasno. Pouze vládnoucí elita a její úzká stafáž prosazuje přijímání. 2. Rasizmus v pojetí P&L a EU je ideologie osvojená 99% lidské populace (zbytek jsou lidé duševně nemocní, popřípadě exhibicionisté). Je to zcela přirozené stanovisko, na kterém je postavena organizace lidské společnosti: my a oni. Cikáni pohrdají bílými a naopak, Židé nežidy a naopak, my černochy a oni námi… Je to jen otázka míry a poctivosti k sobě… Číst vice »

fajt
16. 8. 2015 8:18

a dříve než imigranti ( tedy smrtelně nezřízená slabost pro naše i cizí elitáře ) nás asi udolá obyčejný teplo ( to je ten jev, o kterém český největší a nejagresivnější Švejk před nedávnem prohlásil, že neexistuje a nikdy existovat nebude). ..)

…a taky bych chtěl tímto dodatečně popřát vše nejlepší a hodně dalších vitálních let s námi ( a na zlost americkému brůku ) Fidelovi, který nedávno oslavil své narozeniny ve velmi úctyhodném věku – živijó, živijó, živijóóó…bůh vás náčelníku opatruj !

cnemo
16. 8. 2015 8:33

Možná Vy jste se podílel na rozvratu některé Africké či muslimské země, já však, a všichni mí známí (s jedinou výjimkou, kamarádova syna v Afgánistánu), ne:) Nepodepisoval jsem ani žádné mezinárodní závazky a odmítám za ně, stejně jako většina tohoto národa platit. Krádež nepřestane být krádeží jen proto, že někdo, komu to nepatří, podepíše papír. Nedoporučoval bych nikomu, aby mi toto někdo začat obviňovat do očí, asi bych se zachoval politicky nekorektně:) Odmítám a nebudu dodržovat zákony o nichž si myslím, že jsou v principu Norimberské. Nedělal jsem to za bolševika a nehodlám s tím na stará kolena začínat. Ne,… Číst vice »

peter.
16. 8. 2015 8:40

cnemo napsal Pravda je podstatně nekorektnější. Súhlasím vo všetkých bodoch.Taká je tvrdá realita,či sa to už niekomu páči alebo nie. Čo sa týka názoru,že sa musíme naučiť žiť s tým,že príslušník inej rasy,iného etnika a iného náboženstva je v prvom rade tiež príslušník rovnakého ľudského druhu,tak s tým má problém pokiaľ viem len jedna rasa,etnikum,ktorá s obľubou prirovnáva všetkých ľudí mimo „vyvoleného“národa k oslom,ktorých Boh stvoril iba na to,aby slúžili „vyvoleným“.No a práve príslušníci tohoto etnika majú najväčší záujem na tom,aby sa Európa premenila na „taviaci kotol“kultúr.A takýto kotol ja považujem za jeden z najodpornejších výmyslov aký kedy v histórii… Číst vice »

abx
abx
16. 8. 2015 8:48

vyzera to ak, ze velka slavna amerika si uvolnuje ruky dohodou s Iranom, usporiadanim vztahov s Kubou a Venezuelou. zaroven hromadi vojska na hranici z Ruskou federaciou, najma v Lotyssku. no a do EU expeduju cez spriaznene krajiny a prevadzacov denne tisicky dalsich a dalsich emigrantov.
co z toho bude? dobra sprava je, ze Chamenei este dohodu neodsuhlasil, nic nepodpisal, takze to este nie je treba riesit :-)