Diskuze k článku


  • Sio • 23. červnaec 2016

    „Zkusme, zejména v krizových oblastech, přestat s vnucováním našich pořádků a změnami režimů podle jejich vstřícnosti k naším korporacím. Zkusme nechat zisky z nerostného bohatství v zemích, ze kterých pochází. Zkusme zrušit sankce a embarga na pohyb lidí a zboží a naopak zaveďme přísné embargo na pohyb zbraní, které ale budeme sami dodržovat. A nakonec, nikoliv však v poslední řadě, trvejme na sekularizaci, na důsledné odluce náboženství od státu.“
    TO JE VÝZVA PRO KOHO? PRO NADNÁRODNÍ KONCERNY A BANKY, KTERÉ TO VŠECHNO ŘÍDÍ? PRO BĚŽNÉ OBČANY NE. NEZNÁM VE SVÉM OKOLÍ NIKOHO, KDO BY KRADL NEROSTNÉ BOHATSTVÍ NEBO VYHLAŠOVAL SANKCE. MY OBYČEJNÍ OBČANÉ ČESKA NA TO NEMÁME VLIV, DOUFEJME, ŽE SI HILLARY CLINTON NEBO OBAMA TEN ČLÁNEK PŘEČTE.

  • Sio • 23. červnaec 2016

    „A přiznejme si, že zatím jsme na násilí terorismu reagovali – pokud jsme ho přímo neprovokovali – opět násilím: vojenským, politickým, sociálním i ekonomickým.“
    KDO JE TO MY? JÁ NE ANI NIKDO KOHO ZNÁM. AUTOR URČITĚ, KDYŽ ŘÍKÁ „MY“. TAKŽE – OPĚT VÝZVA K IMPERIALISTŮM? NENÍ TO TROCHU DONKICHOTSKÉ?

  • Sio • 23. červnaec 2016

    „Nebude to snadné, protože to bude chtít radikální změnu myšlení, nebude to levné, protože nás to připraví o (naloupené) bohatství, nebude to rychlé, protože předsudky mají sílu a setrvačnost, ale mohlo by to fungovat.“
    VY AUTORE, JSTE NALOUPIL NĚJAKÉ BOHATSTVÍ? JÁ NE A ASI SI MOHU DOVOLIT ŘÍCI, ŽE TO PLATÍ PRO 99% OBYVATEL ČR. NAOPAK, NÁS ZÁPAD, JAKO SPRÁVNÝ KOLONISTA SPRÁVNOU KOLONII OKRÁDÁ. JÁ FAKT NEVÍM, KAM NA TY NÁPADY CHODÍTE. NÁZEV JE ŠPATNÝ. NEMĚLO BY SE TO JMENOVAT „CO DĚLAT“, ALE „CO BY MĚLI UDĚLAT SVĚTOVÍ IMPERIALISTÉ, VLÁDCOVÉ ZÁPADNÍHO SVĚTA“. TO BY K OBSAHU ČLÁNKU SEDĚLO.

  • Béda • 23. červnaec 2016

    Jenom technická otázka. Co je to Západ? Z jakého pohledu (geografického, etnografického, politicko-velmocenského, filosoficko-náboženského patří středoevropská kolonie ČR s převážně ateistickou většinovou slovanskou populací kde většina mluví pouze česky a slovanskými jazyky k Západu?

  • Béda • 23. červnaec 2016

    Jsou taktéž Albánie, Kosovo, Bosna, Gruzie, Turecko taktéž součástí Západu. Jestliže ano, tak proč ne i Saudská Arábie anebo třeba Jemen?

  • nikdo • 23. červnaec 2016

    Základní problém je, kdo je tady „MY“. Já jsem nikoho nebombardoval, a ani jsem nikam demorkacii nevyvážel, a dokonce jsem ani nevolil politiky hlasující pro zahraniční mise a spolehlivé plnění „členských povinností“ NATO. Ale na druhé straně jsou tady různí Merkelové, Holandové, Sarkozyové, Cameronové a podobná pakáž a jejich bossové z korporací, MMF, BIS (Bank for International Settlements) a Sorošovi ordneři a mediální mainstream, též případně zvaný korporátky. Já bych o nich „my“ neříkal, já s nimi nic společného nemám a nechci mít. Ale vzhledem k jejich podílu na bombardirovkách, likvidacích různých států apod bych Tribunovi doporučil, aby se se svými dobrými radami obrátil na ně. Třeba to přežije, ale že ho poslechnou asi nečeká ani on. Oni totiž mají své zájmy. Oni neposlouchají zákony, oni je tvoří. A mění, když se nehodí. Oni neposlouchají veřejné mínění, oni je vytvářejí. Oni neplatí za chyby, nehody a katastrofy. Oni na nich vydělávají. Pro ně není terorismus problém, pro ně je to prostředek.

  • Béda • 23. červnaec 2016

    Nikdo,

    řekl bych že dnešní politické „elity“ jsou se svým „my“ hůř než kdysi komunisté. Ti si alespoň oficiálně nechali volbou určit politický mandát, ti dnešní „demokratičtí“
    sliby neplní, řídí se pouze korupcí a mají smrskávající se mandát. Dnešní eurojelity které si na základě volebního bianco šeku usurpují stále víc pravomocí (národní reprezentace za nějaký čas nebudou rozhodovat ani o barvě na vládní a parlamentní budově) a o euro“komisařích“ raději pomlčet. Přitom je jim úplně fuck, že se evropskému lidu stále víc odcizují. Takový Rompuy, Mogherini, Füle, Juncker, Barroso jsou liduv evropských zemích geograficky i politicky vzdálenější než pověstný kůl v plotě Milouš Jakeš.

  • PPK • 23. červnaec 2016

    Starý Tribun, jak jsme ho před léty tady na OM znali, zřejmě zemřel. Zato ten Tribun mladě novodobý, ten tady píše pěkně zákeřně. Falešně, demagogicky a přímo vzorově neo-marxisticky. Posunuje definice významů hodnot a kauzalitu událostí. Podstrkuje čtenáři otázku důsledků – typu „Jenže co je účelem terorismu?“ – a zamlčuje otázku příčiny terorismu, která jediná je klíčem k řešení věci.

    Namísto hledání základní přičiny – důvodu absence sociální spravedlnosti v této civilizaci, Tribun tady tou svou „charitou“ pseudokřesťanských slovních dogmat dělá nezúčastněné svatoušky z viníků věci (z hmotné a mocenské chamtivosti buržoazie korporací) a z nás, čtenářů a obyčejných lidí bez politického a mocenského vlivu, konstruuje nepřímé viníky terorismu.

    A proč to Tribun dělá? Vysvětlení ve stejném stylu se nabízí: Inu, Tribun to dělá proto, protože on totiž vlastně oficiálně vůbec „jako“ neví, co s tím. On tu příčinu vlastně nezná, protože je zřejmě neschopen ji poznat. Závěr? Sice autorsky bezcenný článek, ale jako klasická ideologická provokace by se to mělo uvádět v učebnicích psychologie a taktiky chování politických oportunistů a křiváků všech soudobých partají. Jistě by mu dobře platili.

    Ovšem ale – z pomyšlení, že lidé tohoto zvláštního ražení možná vychovávají děti nejen své, ale třebas i děti lidí ostatních např. jako učitelé v nějaké škole, tak z takového pomyšlení už mi jde docela mráz po zádech. Fuj!

  • J. W. • 24. červnaec 2016

    Nevím, nad čím se zde medituje? Jenom podotýkám, že když někdo ne/ví, co dělat, měl by si přečíst knihu Vladimíra Ijiče Lenina „Co dělat?“, knihu od největšího člověka na světě, jak nám 40 let mlátili do hlavy TI, kteří nám předtím mlátili do hlavy, že je jím A. Hitler, J. Kristus a H. Bůh, buch buch buch…. Po přečtení té knihy bychom možná věděli co ne/dělat.

  • J. W. • 24. červnaec 2016

    Náhodou pánové, tohle není úplně špatné: „Což takhle místo konfrontace zkusit kooperaci, místo hledání způsobů, jak porazit nepřítele, hledat způsoby, jak žádné nepřátele nemít? Proč se nepokusit podkopat atraktivitu terorismu tím, že snížíme počet ukřivděných, ponížených a okradených, počet těch, kteří, řečeno slovy klasika, nemohou ztratit víc, než svou frustraci a své okovy?“
    Není to moudré nabádání k sebevražednému terorizmu? Nepřátele nemá ten, kdo není (mrtvý), počet ukřivděných, ponížených a okradených nejlépe snížíme sebevraženými atentáty. Je nutné začít mravně od sebe a nepožadovat morálku jen od druhých! Nebo ne?

  • Béda • 24. červnaec 2016

    http://www.czechfreepress.cz/uvadime-videa/informacna-vojna-19-07-2016-lubomir-hudo-na-infovojna-sk.html

    Témy:
    1) Ochrana občanov – na francúzsky spôsob
    2) Coup d’état – na turecký spôsob
    3) 911 – na americko-izraelsko-saudskoarabský spôsob

  • zart • 24. červnaec 2016

    Ten marxismus-leninismus má asi v praxi nějakou chybu. Nepočítá s tím, že když vymlátíme všechnu buržoazii ze světa, že se buržoazie stane z nás, tedy z některých z nás a z té zbylé většiny vznikně nějaký proletariát, dnes spíše lumpenproletariát, neboť dělníci a rolníci vymřeli, nahradily je IT s automaty. V totálním komunismu (globalizmu) si budou všichni rovní, případně někteří rovnější. Kdo to pochopil, ví že, v totálním globalizmu budou všichni mrtví, někteří mrtvější. Jedině smrt to všechno svninsto spravedlivě srovná. Existuje vůbec nějaký důkaz, že už dávno nejsme mrtví? Myšlení za něj rozhodně považovat nemůžeme, neboť je posmrtným sněním.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    zart napsal

    Ten marxismus-leninismus má asi v praxi nějakou chybu. Nepočítá s tím, že když vymlátíme všechnu buržoazii ze světa, že se buržoazie stane z nás, tedy z některých z nás a z té zbylé většiny vznikně nějaký proletariát, dnes spíše lumpenproletariát, neboť dělníci a rolníci vymřeli, nahradily je IT s automaty.V totálním komunismu (globalizmu) si budou všichni rovní, případně někteří rovnější. Kdo to pochopil, ví že, v totálním globalizmu budou všichni mrtví, někteří mrtvější. Jedině smrt to všechno svninsto spravedlivě srovná. Existuje vůbec nějaký důkaz, že už dávno nejsme mrtví? Myšlení za něj rozhodně považovat nemůžeme, neboť je posmrtným sněním.

    Žvást. 1) Komunisté nikdy neplánovali VYMLÁTIT všechnu buržoazii světa. Ani v Československu to nedělali. Chtěli změnit ekonomickou základnu – zbavit ji kapitálu a převychovat ji – tu která se aktivně nebouřila a nestavěla na odpor. VYMLACOVÁNÍ a fyzické vyhlazování odpůrců je charakteristické spíš pro fašišmus který slouží vždycky především zájmům buržaoasie – viz italské korporace, německé a západní korporace za 3.říše + carská ruská aristokracie, chile (americké nadnárodní korporace a chilští latifundisté a aristokracie, Španělsko, nyní UkraDina – ukrajinští oligarchové, americké a západní korporace a finanční dravci Západu.
    2) Buržoasie = především soukromý (nikoliv státní) kapitál – s tím komunisté neměli nic společného
    3) dělníci a rolníci resp. proletariát vymřel leda ve vaší hlavě
    4) V tzv. reálném socialismu si nebyli a v komunismu si ani nikdy neměli nikdy být (všichni podle svých schopností všem podle jejich „uvědomělých“ potřeb – ty „uvědomělé“ potřeby nemají nikdy všichni stejné – jedná se pouze o teorii a hypotézu protože komunismus komunisté nikdy nezavedli v praxi) všichni (majetkově, fyzicky, schopnostmi …) rovni. To tvrdí pouze (omlouvám se za hrubší výraz) s prominutím blbci.

  • peter. • 24. červnaec 2016

    PPK napsal
    A proč to Tribun dělá?

    Lebo sa stal revolucionárom!Tvrdo maká na vzniku „nového proletariátu“,ktorý potom uskutoční svetovú revolúciu.
    Nevadili by mi tie neomarxistické fantasmagórie,keby títo revolucionári nezaťahovali do svojich hnusných plánov aj deti z ktorých chcú vychovať morálnych mrzákov.Oni tvrdia,že najvhodnejším materiálom pre výrobu nového „proletára“- budúceho revolucionára sú deti vo veku do 10 rokov.
    To je naozaj Fuj!!!

  • Béda • 24. červnaec 2016

    peter. napsal
    Lebo sa stal revolucionárom!Tvrdo maká na vzniku „nového proletariátu“,ktorý potom uskutoční svetovú revolúciu.
    Nevadili by mi tie neomarxistické fantasmagórie,keby títo revolucionári nezaťahovali do svojich hnusných plánov aj deti z ktorých chcú vychovať morálnych mrzákov.Oni tvrdia,že najvhodnejším materiálom pre výrobu nového „proletára“- budúceho revolucionára sú deti vo veku do 10 rokov.
    To je naozaj Fuj!!!

    peter,

    jakou revoluci? Revoluce znamená zásadní společenskou změnu – výrobních, vlastnických vztahů. Revoluce neznamená zachování stávajících společenských poměrů ani historický regres (v našem případě směsici islámské teokracie s diktaturou buržoazních špiček). Jací neoMARXISTÉ? Copak Marx někdy prosazoval zájmy světového oligarchického bratrstva? Marx a neomarxisté to je jako Merkur a Neptun v slunečné soustavě.

  • Sio • 24. červnaec 2016

    J. W. napsal

    Nevím, nad čím se zde medituje? Jenom podotýkám, že když někdo ne/ví, co dělat, měl by si přečíst knihu Vladimíra Ijiče Lenina „Co dělat?“, knihu od největšího člověka na světě, jak nám 40 let mlátili do hlavy TI, kteří nám předtím mlátili do hlavy, že je jím A. Hitler, J. Kristus a H. Bůh, buch buch buch…. Po přečtení té knihy bychom možná věděli co ne/dělat.

    Teď už vím, že jako správný negativisma všechno, co řeknete myslíte zcela naopak. Takže knihu Lenina jste nečetl, nepochopil, nikdo nám do hlavy nic nemlátil a ty lidi se nedá směšovat.
    Takže s vámi souhlasím.

  • Tribun • 24. červnaec 2016

    To je moc hezké, že jste se tak pěkně shodli, že vás se to netýká a já jsme blbec, ale to vám opravdu stačí? Vy tady neskutečně myšlenkově hnijete.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Tribun napsal

    To je moc hezké, že jste se tak pěkně shodli, že vás se to netýká a já jsme blbec, ale to vám opravdu stačí? Vy tady neskutečně myšlenkově hnijete.

    Samozřejmě, že se nás to týká. Byť mnozí z nás vůbec nevolili strany, které rozhodovaly (přitom to ve volebním programu nikdy žádná z nich neměla) o podpoře politiky imperiálních pánů – velmocí a někteří z nás dokonce takovouto politiku od začátku a vždycky zarputile kritizovali. Týká se nás to stejně jak se náboženský radikalismus a imperiální války vedené západními imperiálními centry a křovím jejich podřízených kolonií týkají všech obyvatel islámských zemí, které byly „poctěny“ „vývozem demokracie“ (rozuměj hamižnosti a touhy mocensky ovládat). I těch, kteří s tím nikdy nesouhlasili a nekolaborovali. Zde vidíme, že je jedno jestli jde o diktaturu anebo o tzv. (buržoasní) demokracii – o válkách, násilí stejně ani v jedn z nich nerozhodují občané a voliči ale (politické, náboženské) špičky, které manipulují státy, národy a jejich obyvateli. V tom mezi diktaturou a tzv.demokracií není žádného rozdílu. Diktátoři i „demokratičtí“ politici se ke svým občanům resp. voličů chovají jako k nesvéprávným ovcím, které mohou svobodně hnát pro svůj prospěch případně slávu na porážku.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    doplněk – výše uvedený příspěvek se vztahuje k VÁLEČNÉ politice západních imperiálních panských velmocí.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Béda napsal
    Samozřejmě, že se nás to týká. Byť mnozí z nás vůbec nevolili strany, které rozhodovaly (přitom to ve volebním programu nikdy žádná z nich neměla) o podpoře politiky imperiálních pánů – velmocí a někteří z nás dokonce takovouto politiku od začátku avždycky zarputile kritizovali. Týká se nás to stejně jak se náboženský radikalismus a imperiální války vedené západními imperiálními centry a křovím jejich podřízených kolonií týkají všech obyvatel islámských zemí, které byly „poctěny“ „vývozem demokracie“ (rozuměj hamižnosti a touhy mocensky ovládat). I těch, kteří s tím nikdy nesouhlasili a nekolaborovali. Zde vidíme, že je jedno jestli jde o diktaturu anebo o tzv. (buržoasní) demokracii – o válkách, násilí stejně ani v jedn z nich nerozhodují občané a voliči ale (politické, náboženské) špičky, které manipulují státy, národy a jejich obyvateli. V tom mezi diktaturou atzv.demokracií není žádného rozdílu. Diktátoři i „demokratičtí“ politici se ke svým občanům resp. voličů chovají jako k nesvéprávným ovcím, které mohou svobodně hnát pro svůj prospěch případně slávu na porážku.

    Jinak je zvláštní, že za vlády nehumánních diktátorských komunistů (řekl bych že preferovali spíš diplomacii postupnou politickou šachovou poziční geopolitickou hru) nebylo Československo zataženo (a už vůbec ne přímou účastí) do tolika válek jako nyní za „humánní demokracie“ tzv. civilizovaného západního typu. Koneckonců v období od 2. SV až do rozpadu tzv. socialistického bloku „civilizovaný“ Západ vedl mnohonásobně víc válek v cizích zemích než „barbarský“ východ řízený „stepními mužiky“.

  • merlin • 24. červnaec 2016

    Tribun napsal

    To je moc hezké, že jste se tak pěkně shodli, že vás se to netýká a já jsme blbec, ale to vám opravdu stačí? Vy tady neskutečně myšlenkově hnijete.

    Na příkladu toho nebohého člověka vidíte /Sio, Peter, PPK a další/ že hlavní překážkou pohybu vpřed není víra nebo naopak její absence. Alébrž dogmatická jistota, bez ohledu na to, zda je náboženské nebo nenáboženské povahy. Vede k silnému uvědomělému nebo u některých snad i jen podvědomě vnímanému odmítání jiného – nejen ,,jinověrců,, a ,,bezvěrců,, ale hlavně ,,rouhačů,, a odpadlíků,, ve vlastních řadách. Prostě vede k netoleranci, k fanatismu a tmářství. Zkuste se chvíli zastavit a popřemýšlet – Tribun nic nezastírá, dogmaticus má dokonce jako svůj přívlastek. Dogmaticky a netolerantně vede i svůj blog. Zbytečně se čílíte a ztrácíte čas se Savonarolou :-)))

  • merlin • 24. červnaec 2016

    P.S. Již dlouho ho ostatně podezírám z toho, že kdyby si nešťastnou shodou okolností lízl moci, Erdogan by pobledl závistí.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Zvědavec/Německo:
    V sobotu došlo v centru města Göttingen na pěší zóně před nákupním centrem H & M k k útoku na německé občany.
    Dva lidé jsou těžce zraněni a další dva utrpěli lehká zranění.
    Byl zatčen 39 letý muž se štítkem „Němci jsou psi“. Tento muž stál na pěší zóně a s íránským přízvukem neustále opakoval provokace proti kolemjdoucím Němcům.
    38 letý Němec z Herzbergu ho oslovil a násilník ho srazil k zemi. Potom vytáhl velký kuchyňský nůž. Než však stačil bodnout zakročili dva kolemjdoucí Němci – 50 letý z Plön a 26-letý z Dasselu.
    V následující potyččce zranil násilník oba pomocníky nožem. Na pomoc se pak přidali další kolemjdoucí a zločince zneškodnili.
    Policie ho následně zatkla a je obviněn z dvojnásobného pokusu o vraždu …

    (zcela jistě to nemá nic společného s invazí muslimů. Zřejmě šlo o nějakého vyšinutého jedince. Jak pravil Doc. Chocholoušek. K takovému případu dochází zcela výjimečně – jenom jednou dvakrát… pětkrát, tisíckrát… za rok)

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Proč sami sebe ničíme islámskou imigrací? http://www.zvedavec.org/vezkratce/13105/

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Šimon Pánek z rádia ohromil národ: Integrace muslimů se v zásadě podařila
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Simon-Panek-z-radia-ohromil-narod-Integrace-muslimu-se-v-zasade-podarila-446065

  • Bety • 24. červnaec 2016

    Já odjakživa trvám na tom, že kořistění na cizích zemích neschvaluji a je mi to houby platné. A kořistění je kořistění. Pokud to Tribun odsuzuje, tak nechápu, jak může volat po nekonání, když se blíží vykradení a přeformátování celé Evropy. Velkou část vojáků Wehrmachtu také nahnali do cizích zemí bez ohledu na to , zda se jim tam chtělo, nebo ne. Pochybuji o tom, že kdyby je všude objímali a vítali, tak že by oplatili stejným. Spíš by si pomysleli, že ti blbci si osud otroků zaslouží. Až mi Tribun dá realizovatelný návrh, jak ty nadnárodní korporace zastavit, tak se ráda připojím. Do té doby budu jeho Co dělat považovat prostě za kecy.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Béda napsal

    Zvědavec/Německo:
    V sobotu došlo v centru města Göttingen na pěší zóně před nákupním centrem H & M k k útoku na německé občany.
    Dva lidé jsou těžce zraněni a další dva utrpěli lehká zranění.
    Byl zatčen 39 letý muž se štítkem „Němci jsou psi“. Tento muž stál na pěší zóně a s íránským přízvukem neustále opakoval provokace proti kolemjdoucím Němcům.
    38 letý Němec z Herzbergu ho oslovil a násilník ho srazil k zemi.Potom vytáhl velký kuchyňský nůž. Než však stačil bodnout zakročili dva kolemjdoucí Němci – 50 letý z Plön a 26-letý z Dasselu.
    V následující potyččce zranil násilník oba pomocníky nožem. Na pomoc se pak přidali další kolemjdoucí a zločince zneškodnili.
    Policie ho následně zatkla a je obviněn z dvojnásobného pokusu o vraždu …

    (zcela jistě to nemá nic společného s invazí muslimů. Zřejmě šlo o nějakého vyšinutého jedince. Jak pravil Doc. Chocholoušek. K takovému případu dochází zcela výjimečně – jenom jednou dvakrát… pětkrát, tisíckrát… za rok)

    http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/163293-dalsi-utok-v-nemecku-uprchlik-s-macetou-zabil-zenu-dalsi-dva-lidi-zranil/

    Jednadvacetiletý muž syrského původu dnes s mačetou ve městě Reutlingen na jihozápadě Německa zabil ženu a další dvě osoby zranil. Zneškodnil ho řidič v BMW, který muže přejel.

  • Béda • 24. červnaec 2016

    Co je cílem toho všeho? „Izraelizace“ = zavedení podobných bezpečnostních poměrů v Evropě a následnně permanentního policejně-vojenského státu jako v Izraeli. Pak se elitám snadněji oklešťují svobody a práva obyvatel (snadněji zkousnou permanentní přítomnost policejních a vojenských složek v ulicích – vždyť je to pro jejich dobro, snadněji se jim vládne, snadněji se potlačují a eliminují jakýkoliv političtí oponenti neoliberálního establishmentu a politické „elity“ snadněji prosazují svoji diktaturu. Lidé žijí v permanentní nejistotě, ve strachu o život, snadněji se dají mobilizovat proti „nepřátelům demokracie“ – ti se snadněji konstruují a podstrkují veřejnosti. A skuteční vinící celého průseru, kteří vypustili džina z lahve mohou být v klidu.

  • PPK • 24. červnaec 2016

    Béda napsal
    Co je cílem toho všeho? „Izraelizace“ = zavedení podobných bezpečnostních poměrů v Evropě a následnně permanentního policejně-vojenského státu jako v Izraeli. Pak se elitám snadněji oklešťují svobody a práva obyvatel (snadněji zkousnou permanentní přítomnost policejních a vojenských složek v ulicích – vždyť je to pro jejich dobro, snadněji se jim vládne, snadněji se potlačují a eliminují jakýkoliv političtí oponenti neoliberálního establishmentu a politické „elity“ snadněji prosazují svoji diktaturu. Lidé žijí v permanentní nejistotě, ve strachu o život, snadněji se dají mobilizovat proti „nepřátelům demokracie“ – ti se snadněji konstruují a podstrkují veřejnosti. A skuteční vinící celého průseru, kteří vypustili džina z lahve mohou být v klidu.

    Souhlasím!

  • peter. • 25. červnaec 2016

    V noci z 1. na 2. júla 2002,došlo nad Bodamským jazerom vinou preťaženého dispečera a nefunkčného hlavného radaru k zrážke Boeinga s baškirským TU-154.Zahynulo aj 46 detí z Ufy ktoré za odmenu leteli do Barcelony.Otec jednej z obetí dispečera zastrelil,za čo si aj odsedel trest.
    5.9.1972 zabili v Mníchove palestínski teroristi 11-tich izraelských športovcov.Vtedajšia ministerská predsedníčka Golda Meirová rozhodla o pomste a dala povraždiť všetkých vinníkov(aj jedného nevinného).
    Krvná pomsta dodnes existuje v zapadlých oblastiach Balkánu a južného Talianska.
    Tak prečo niekto neukáže tým islamistickým teroristom prstom na pravých vinníkov ich nešťastia,na tých ktorých máme poriadne v žalúdku aj my?