Diskuze k článku


  • Béda • 6. května 2017

    https://www.novinky.cz/domaci/437060-sobotka-babise-a-zemana-spojuje-mocensky-pakt.html

    Pane premiére, v pátek jste otočil a řekl, že demisi nepodáte. Je to definitivní, nebo byste v rámci vyjednávání o udržení koalice byl ještě ochoten rezignovat?
    Dneškem je demise ze stolu. K demisi se už vracet nebudu. Nemám pro to žádný důvod. Předpokládám, že vláda dokončí svůj mandát bez toho, aby došlo k rozsáhlejší rekonstrukci vlády…

    (Je Plešoun vůbec normální? Takhle se každý den znemožňovat názorovými protimluvy. A nakonec už nekope pouze do Babiše ale i do prezidenta. Jsem zvědav kam dotáhne ČS“SD“ do voleb.)

  • fajt • 6. května 2017

    sobotka demisi potvrdil před nejvyšším ústavním činitelem a prohlásil, že ji v písemné podobě dodá na Hrad okolo 15 května? , takže de iure je situace jasná, současný premiér je v demisi a na odchodu, jestli teď tvrdí něco jiného, tak porušuje ústavu a nehorázně znevažuje svůj úřad, že jde o osobní selhání není třeba ani zdůrazňovat – takže jediné, co by teď ústavní soud měl řešit ( bez ohledu na to, jak je to zprofanovaný úřad ) je bohoušovo selhání a z toho plynoucí odvolání z funkce ( tedy potvrzení jeho demise) . ..)

  • hudryper • 6. května 2017

    „nesporné úspěchy vlády pod Sobotkovým vedením. Jmenujme jen některé z nich.
    •Oživení ekonomiky
    •Realizace dlouhodobého slibu ČSSD – zavedení registračních pokladen, EET
    •Přebytkový rozpočet
    •Umořování státního dluhu
    •Zvyšování mezd
    Nebylo by špatné vyhodnotit,pro kterou část české společnosti se „úspěch“ Sobotkovy vlády stal
    jakoukoliv výhodou oproti předchozím skupinám zlodějských mafiánů. Když pomineme období
    Topolánka a darebáků okolo něho ,očima starobního důchodce se za Sobotky jen vrátila úroveň
    valorizace na mizernou úroveň předtopolánkovského období.zato ale vzrostla obrovskou mírou
    inflace těch produktů,na nichž je běžný důchodce odkázán. A to zejména tam,kde prodejce zareagoval na EET. Když ho nemůže konzumovat jako dřív,podělí se na jeho zaplacení s chudáky,
    kteří se nemohou bránit. Protože německé řetězce mají pozorné české oči všude,tedy i na pultech
    EET postižených,mohou se cenově rychle přizpůsobovat této „tržní“reakci,což také bleskově činí.
    Jenom za poslední rok se v řetězcích pro nejchudší zvýšily ceny obrovského množství produktů
    nepříliš dobré kvality od 50%-do 100 % ,což ekononicky činné obyvatele tolik nebolí a ani na to většinou nemají čas. Důchodci – a jde o významnou voličskou skupinu – přirozeně dávají přednost
    ceně před menším množstvím s vyšší kvalitou a nic jiného jim také nezbývá při jejich relativně
    dolů padajících příjmech. Podpoří přirozeně nástup korporátního fašismu přinejmenším proto,
    že těm dosavadním zlodějům popřejí pád jejich politické moci a i když se budoucnost jich už moc
    netýká, dle platnosti pravidla“božích mlýnů“ nakonec svým hlasováním dopomohou návratu
    korporátní totality,kterému se celý život bránili. ČSSD tak díky své věrolomnosti a chamtivosti svých funkcionářů bude zničena. V její dnešní podobě to bude zcela namístě.

  • Alena • 6. května 2017

    u mne není ani jeden aktér této tragikomedie vítězem. Ztrapnili se všichni, včetně prezidenta.
    Pokud ve volbách zřetelně zvítězí Babiš, lze očekávat zařazení do vysokorychlostní Evropy v čele s Německem, což obnáší povinný příděl migrantů, jak na to upozornil Šulc. Není divu, že je tento podnikatel mezi neomarxisty oblíben.

  • Alena • 6. května 2017

    vést stát jako firmu znamená minimalizovat náklady a maximalizovat zisky. Vždy jsem si myslela, že řízení státu vyžaduje národohospodáře ,který plánuje daleko do budoucnosti:- jak zajistit , aby se rodilo dostatek dětí, jak zajistit kvalitu a dostupnost potravin, vzdělání, kultury, životního prostředí. Místo toho budeme svědky privatizace toho posledního, co ve státě zbylo, a pomocí dotací aj.podpor návrat peněžních prostředků do soukromých rukou

  • Alena • 6. května 2017

    Slováci vše vidí jinou optikou ( zřejmě proto, že mají skvělého Kisku)
    https://www.email.cz/web-office/2wXENiVgpZ5MuY5UtpqDWB1zyXTlYtKQQvjTHa1KAwEs5_80ElHNVtdqWaxjduW43oJx7co/P%C3%A1n%20prezident%20%C4%8CR%20Zeman.pptx

  • fajt • 6. května 2017

    hudryper napsal
    hudryper

    není (ani) v Evropě země ( a hlavně její vláda) , která by více nenáviděla své obyvatele než zdejší hrobaři u lizu – ze socialistů se dnes stali hnědé, nenažrané svině, které za kus žvance do svého koryta jsou schopné likvidovat jim svěřený poslední zbyteček českého státu – tristní, ale realita. ..)

  • fajt • 6. května 2017

    hudryper napsal
    hudryper

    nedávno jsem byl v „czeském“ kaufu, při ceně za obyčejná jablka ( tvrdá a v podstatě sbíraná za zelena) někde z africké tramtárie, za které chtěl korporátní fašista přes 60 zdejších kaček za kilo, jsem se otočil a odešel pryč, opravdu nechápu místní, že tam chodí a nebojkotují tyhle lichváře. ..)

  • idiotronic • 6. května 2017

    fajt napsal
    za obyčejná jablka ( tvrdá a v podstatě sbíraná za zelena) někde z africké tramtárie, za které chtěl korporátní fašista přes 60 zdejších kaček za kilo,

    Tak u nás by se to za tuhle cenu neprodalo, jsme chudší kraj, ale za 39 jsou v prodeji jablka se shnilým vnitřkem hnědé barvy a hořké chuti, který připomíná soudobou politickou atmosféru …

  • Kropac • 6. května 2017

    Všechno souvisí se vším. Připomínám jen Jiřího Rusnoka. Nejspíš je v této době nevhodně opomíjen, ačkoliv nedávno ukončené intervence ČNB jsou přinejmenším zajímavé, v souvislosti s výsledky činnosti ministra financí. Ani dřívější iniciativy Rusnoka nejsou bez zajímavosti.

  • racek • 6. května 2017

    Problémem Babiše není ani tak Čapí hnízdo či nákup a vydání vlastních dluhopisů, ale zdroje peněz, za které je koupil. Např. k tomu účelu prodal firmu s aktivy několik milionů za milionů 550. Svojí vlastní firmě. Což tedy je téměř ve všech zemích světa zločin nejvyššího kalibru. Za podobné, ne však tak velké přečiny seddí už u nás nemálo lidí. Pikantní je, že to vyplynulo s auditu, který si sám objednal.
    Já bych vyhodil oba. Babiš sedět a Sobotka do práce. Za 15 Btto.

  • hudryper • 6. května 2017

    racek napsal
    k tomu účelu prodal firmu s aktivy několik milionů za milionů 550. Svojí vlastní firmě.

    Mohl byste upřesnit,o jakou Babišovu firmu šlo ? Jinak souhlas s Vaším verdiktem.

  • fajt • 7. května 2017

    dnešní korporátní fašismus , který je nastaven na holokaust národů a zbylých otroků se nepustí jenom tak nějakým dobrým slovem, ten bude ke konci vyžadovat hektolitry krve a ti co zůstanou, budou navždy poznamenání proběhlým masakrem. ..)

  • fajt • 7. května 2017

    idiotronic napsal
    Tak u nás by se to za tuhle cenu neprodalo, jsme chudší kraj, ale za 39 jsou v prodeji jablkase shnilým vnitřkem hnědé barvy a hořké chuti, který připomíná soudobou politickou atmosféru …

    chápu, když je někdo uvnitř téhle ošklivé kolonie a nemá šanci se dostat mimo tento pracovní lágr, ale že „lidé“, kterým stačí ujet ( nebo ujít) pár kilometrů, aby si stejné věci ( ale v lepší kvalitě) koupili za méně než polovic ( někdy za desetinu) ceny czeských lichvářů, tak to je už na pováženou – jablka beru v rzeczipospolitej, kde kupuji ( celosezónně ) výhradně místní vyběrové produkty a za cenu do 2 zlotých ( tedy cca max 12 czeských devalvovaných kachlí), to jsou skutečná jabka, která voní, chutnají a prospívají tak, jak mají ( tř. kombzole jsou za 4 kachle, a to v odrůdách, o kterých se v kolonii ani nedočtete ) . ..)

  • hudryper • 7. května 2017

    Poláci mě příjemně překvapili,když jsem se projížděl v příhraniční oblasti mezi Českým Těšínem a Bohumínem. Nabídka jahod (bylo to v červnu) ve výborné kvalitě a za ceny 2-3 x nižší,než doma.
    Za mého mládí si v Ostravě dělali z Poláků legraci. V Polsku byla opravdu oproti nám bída. Tvrdilo
    se, že Polák radši špatně kšeftuje,než dobře pracuje. Po 89. se ukázalo,že to je trochu jinak. V kdejakém stavení v polském pohraničí se něco vyrábí a nabízí a stačí přejet přes hranici a rázem se
    vše změní. Chlapi v hospodách,nikde se nic nevyrábí,moc nepěstuje,zato fronty třeba na Jesenicku
    pro sociální dávky. Takže dál platí,že Poláci jsou kšeftmani,jenže pracovití,zatímco u nás se daří
    šmejdům a nepokrytým zlodějúm,což se týká i obchodních monopolistů,kteří zítra musí zavřít a
    neprodávat. Pohrdají námi – bohužel právem. Jsme mimořádně nejednotní a proto se s námi
    snadno zachází jako s povlem. Co jiného je,když nad shnilou zeleninou,přivezenou poté,co už nebyla dost dobrá pro Němce či Rakušáky,visí nápis „KUPUJTE HEZKY ČESKY“ a totéž měly
    na svém pracovním anzugu i udřená děvčata v krámě a pokladen ? Výsměch,vážení,jen výsměch!
    V Polsku se staví i na venkově. Nenechali Němcům svou výrobní a distribuční síť stavebních hmot,
    jak to bez mrknutí okem udělala Klausova vláda s následkem,že jedna cihla stála zhruba stejně,
    jako naše hodina kvalifikované práce. Tak dlouho jsme se vychloubali,až se ukázalo,že nebýt dobré životní úrovně za socialismu,byli bychom dnes na tom podobně,jako třeba Bulhaři,co jen bulhali…

  • Megafon • 7. května 2017

    Když jsem viděl Zemana s hůlkou, vybavila se mi scéna z Pelíšků. Marně a se smutkem v duši jsem čekal kdy toho přizdisráče řachne po palici aby se mu konečně rozsvítilo. Škoda, velká škoda mohlo dojít k Sobotkovu osvícení ve zlomku vteřiny.

  • zajoch • 7. května 2017

    Hudrypere, moc se mi tvůj komentář zde líbí. U mne 1* za něj. Ono to má všechno širší souvislosti, ale to jsi zde samozřejmě rozvádět nemohl. Zkusím k tomu také něco napsat.
    K Polákům: nevím, proč je někteří naši tolik nenávidí. Od doby zabrání Těšínska se už vyměnily generace. Moje zkušenost je ta, že Poláci jsou sice věční obchodníci (někdo říká šmelináři), ale jsou pracovití a mi se zdá, že si stojí za svým. To mluvím o obyčejných lidech, ne o jejich zrádcovské věrchušce. Jistě, jsou citliví na svoji národnost, ale kéž by naši lidé také byli.
    K Bulharům: poznala jsem i velmi pracovité a v práci pečlivé Bulhary a setkala jsem se i s jejich velkou přátelskostí. Nevzpomínáš si ještě z dětství na úsloví „dře jako Bulhar“? Je to z tvého rodného města.
    Naše životní úroveň mi také připadá jako dědictví po socialismu, že přetrvávala ještě setrvačností. Tenkrát byl stát řízen a nikoliv přistrkáván supům k sežrání. Leckde možná řízen ne moc dobře, ale celkový směr byl podle mne – neodbornice – k lepšímu.

  • fajt • 7. května 2017

    hudryper napsal
    hudryper

    ať se říká o polské vládě co chce ( a v dosti případech je to pravda) , tak o své obyvatele a rzeczpospolitou se stará lépe než ta česká protektorátní . ..)

  • fajt • 7. května 2017

    už o polské gospodarce nic moc nepíšu, protože by to místní moc nepobrali, nejlepší je zajet si do Polska a podívat se po zemi, to je kolikráte více než tisíce slov a analýz – v každém případě od stanného práva ( 1981 ) za Jaruzelského ( který tuto zemi zachránil od vstupu sovětských vojsk, možná i čsla ) se rzeczpospolita posunula mílovými kroky vpřed ( a neřádila tady divoká privatizace jako v klausolandu ) a tento nastartovaný trend se velmi sympaticky valí dále, od neskutečného hladu a bídy je tahle země ekonomicky hodně posunuta do kvalitní budoucnosti, dokonce více než Prágl a jeho okolí, který se tak chvástal svou jedinečnosti v social. táboře po státním převratu, takže z premianta se stává lump a lůzr a z otloukánka a věčného rebela docela silný a vlivný evropský chlop . ..)

  • Béda • 7. května 2017

    Zajoch,

    na Poláky pozor. Poláci nejsou jenom Těšínsko ale taky věčně vytahovaná Katyň a nereflektované osovobození Polska od vyhlazení SSSR, Poláci to jsou taky Kaczyňski, Tusk a velkopolské ambice od Baltu až k Černému moři.

  • Béda • 7. května 2017

    A taky věčné pobízení USA k vybudování PRO základny a natažení USA armády do Polska. Takže bych doporučoval hlavně opatrnost – EU by lehce mohla být nahrazena něčím podobným. Důvěřuj ale prověřuj, nespoléhej na druhé. V kapitalismu si každý hledí především svého a jenom blbec slepě a naivně důvěřuje větším a ambiciozním.

  • Béda • 7. května 2017

    Koneckonců i volba Jana Pavla za vatikánského Papá byla cílená účelová politická šaráda namířená k ideologickému rozvratu socialistického bloku. Volby papežů, udělování Nobelovy ceny „míru“, sport – to všechno jsou dnes prostředky iluminátů k prosazení agendy Bilderbergu (NWO) .

  • fajt • 7. května 2017

    Béda napsal
    Béda

    být čechem, tak by se více bál zdejší protektorátně likvidační vlády než poláků s jejich pohnutou historii, která je zdejším publikem neuchopitelná – až čas teprve prokáže, kdo se svou ( pro někoho spornou ) vizi uspěje a kdo tady už prostě nebude, dle mého je více pravděpodobnější Velkopolsko než přežití česka v tomto století. ..)

  • zajoch • 7. května 2017

    Bédo, ze svého dost kladného ohodnocení Poláků jsem vyloučila jejich věrchušku. Všimněte si. Tu pokládám za ještě horší než je naše, nebo přinejmenším stejně zrádcovskou.
    I oni mají mezi sebou rozumné lidi, stejně tak jako jsou u nás, jenom je jich asi málo, tak jako u nás. Bohužel i u nás je hodně „zabedněných“, pro které pohled na Východ ustnul u roku 1968.

  • Béda • 7. května 2017

    zajoch,

    v celé bývalé východní politické hemisféře Poláci patří vedle UkraDinců a pobalťanů k těm absolutně nejvíc rusofobním. Nenávist k Rusku jim vštěpují snad již v mateřské škole.

  • Martin (už bez taky m) • 7. května 2017

    Béda napsal

    zajoch,

    v celé bývalé východní politické hemisféře Poláci patří vedle UkraDinců a pobalťanů k těm absolutně nejvíc rusofobním. Nenávist k Rusku jim vštěpují snad již v mateřské škole.

    Nebylo tomu tak vždy.
    Na tomhle jsem vyrostl já…
    https://www.youtube.com/watch?v=F2lo8fsAOB4
    https://www.youtube.com/watch?v=d4ewqTH3cYU
    To jak Poláci lnou k rodné hroudě je úctyhodné,
    řada prostých lidí je tam nesmírně pracovitá, a spolu se statečností to mají za samozřejmost o níž nepotřebují tlachat.
    Hrdost se často mísí s pýchou, u „věrchušky“ ale i s povýšenectvím a nadutostí až fanatickou…
    Naproti tomu drží při sobě doma i v zahraničí, i pro to co v minulosti zkusili podrželi si nejen ideu společného státu…
    Prodejnost, „chcíplá sousedovic koza…“ a zcela bezohledné šlapání po vlastních lidech s gustem prováděné s jakousi zvrácenou slastí – to tam ale chybí.
    Zdaleka ne všichni Poláci jsou proukrajinští a protiruští.
    Cosi z toho má nejspíš nejeden z nás v sobě.

  • Béda • 7. května 2017

    Martin (už bez taky m) napsal
    Nebylo tomu tak vždy.
    Na tomhle jsem vyrostl já…
    https://www.youtube.com/watch?v=F2lo8fsAOB4
    https://www.youtube.com/watch?v=d4ewqTH3cYU
    To jak Poláci lnou k rodné hroudě je úctyhodné,
    řada prostých lidí je tam nesmírně pracovitá, a spolu se statečností to mají za samozřejmost o níž nepotřebují tlachat.
    Hrdost se často mísí s pýchou, u „věrchušky“ ale i s povýšenectvím a nadutostí až fanatickou…
    Naproti tomu drží při sobě doma i v zahraničí, i pro to co v minulosti zkusili podrželi si nejen ideu společného státu…
    Prodejnost, „chcíplá sousedovic koza…“ a zcela bezohledné šlapání po vlastních lidech s gustem prováděné s jakousi zvrácenou slastí – to tam ale chybí.
    Zdaleka ne všichni Poláci jsou proukrajinští a protiruští.
    Cosi z toho má nejspíš nejeden z nás v sobě.

    Pane Martine,

    to co zde uvádíte platí pro všechny státy. Taky ne všichni židi, Američané jsou agresivně militantní roztahovační. To ale není podstatné. PODSTATNÁ JE POLITIKA TĚCH STÁTŮ. A politika poHadrákového Polska nesluje zrovna mírumilovností, nekonfliktností – spíš bych řekl že jde obecně o politiku nadutosti a rozpínavosti – nenaplněných ambicí.

  • orinoko • 7. května 2017

    Megafon se projevil jako naprostý debil. Aby plkal podobně az někdo da po rypáku Ovarovi. Ten hnup si věčné plete Hrad se Strakovkou. Proto mu socani vystavili červenou tehdy a ted už na věčné časy. Když se orientuje do zahranici, tak to jde. Jak leze do vnitra, tak připomíná vrcholové sebestředne hovado s patriarchalnimi sklony. On je vládce vždycky, at je kdekoli. Ani Cecil Peroless nemel takový syndrom padisaha.
    Pokud to nějakému nedochudceti není jasné, tak oligarcha si s Ovarem začnou jít po krku ve chvíli, kdy jeden bude mít pocit , ze si ten druhy dělá , co chce. Stejní padisahove majici pro chvíli totožný zájem.
    Co budou krafat megafoni , az Ovar bude po Hradě honit oligarchu holi, a ten se bude bránit ovarovym kolenem?
    Ztráta soudnosti je znakem blbu.
    O Polacich platí totéž. Rusko by nejraději rozbombardovali , ale k nákupu jejich kafilerniho sajratu je dobre.
    Důležité je, ze už vstali slusni lide.
    To se hned pozná.

  • orinoko • 7. května 2017

    Zlatý časy v Česku, když Rath dostal pořádnou mackovku, Ovar padal na fligr, kdyz o nic neslo, o podsedlicke facce nemluvě.

  • Béda • 7. května 2017

    Rath dostal Mackovku férovku – pěkně hezky zezadu.

  • Bety • 7. května 2017

    Mluví se o novém ministru financí. Sobotka prohlásil, že by měl mít elementární znalosti z oboru. Moc náročný tedy není, že?
    Co se týče facek – ať se tam klidně všichni zbouchají na jednu hromadu.
    Orinoko, vzbuzujete dojem, že vám hradní pán stoupl na palec. Vlastně bych je tam odtud nejraději vymetla všechny, ale nemám na to dost velké koště.

  • orinoko • 7. května 2017

    Všechny me palce jsou bez úhony. Pruser je někde úplně jinde.Totiz ve fenoménu – z intose vyrostl fotbalový fanda.
    Já jsem mel k Ovarovi prakticky vždycky rezervovaný vztah. A nejsem jediný. Oproti místnímu fanzinu jsem s nim já dělal rozhovor na komunální úrovni. Konzumoval přitom domácí strudl. Tehdy nebyl u vesla , a bylo to šik.
    Ovar ma nepřímo na svědomí likvidaci Desty Děčín , a soudruh Altner je Ovarovo dítě. Dluhy socanu stvořil táta Ovar.
    Ale proč to všechno píšu?
    Jeden místně známy uvažuje o zavření svoji webové aktivity. Důvod? Ztráta času. Pres konzumaci alternativy zustavaji intosi jednobunecnymi fandy svých fotbalovych protagonistů.
    Ovar si prosral svůj druhy mandát. Já na tom ovšem vinu nenesu.

  • petr • 7. května 2017

    Dluhoslav Kalousek prý v soukromém rozhovoru pochválil a velmi vysoko ocenil výsledky práce pana Sobotky (asi jeho tajný agent TOP09), kterému se podařilo :
    – snížit volební preference ČSSD více něž o polovinu,
    – snížit členskou základnu ČSSD,
    – odstranit schopné členy z vedení ČSSD,
    – velmi snížit kredit ČSSD mezi občany a sympatizanty,
    – naopak velmi zvýšit neoblíbenost vedení ČSSD až do stadia odpornosti.
    Za tyto vynikající výsledky se mu prý postarají o nějaké teplé úřednické místečko v EU, či ECbance.

  • orinoko • 7. května 2017

    Njn, to je přesne. Prý.
    Nějaký zdroj? Kolobezkar Ovcacek? Babisova Mafra? Nebo SPOZ? Kde mírou všeho je Zemanuv formát?
    Ovar si kutilsky nabehl na vidle, jeho herecka smira skoncila dost velkou katastrofou, a co myslíte, ze se ted děje?
    Oligarcha se začal omlouvat, a Ovaruv komitét sčítá škody.
    Ale za všechno může někdo druhy.
    Jak trapné české. A nekonečné male.

  • Béda • 7. května 2017

    orinoko napsal

    Njn, to je přesne. Prý.
    Nějaký zdroj? Kolobezkar Ovcacek? Babisova Mafra? Nebo SPOZ? Kde mírou všeho je Zemanuv formát?
    Ovar si kutilsky nabehl na vidle, jeho herecka smira skoncila dost velkou katastrofou, a co myslíte, ze se ted děje?
    Oligarcha se začal omlouvat, a Ovaruv komitét sčítá škody.
    Ale za všechno může někdo druhy.
    Jak trapné české. A nekonečné male.

    Prezident se chtěl pomstít – o tom žádná. o tom se zde v souvislosti se zermanem mluvilo již dávno.

    Co je hlavní. NEBYL TO ZEMAN ALE VÝLUČNĚ SOBOTKA, KTERÝ ZAČAL HRÁT SVOJI HRU S DEMISÍ. Nikdo – ani Zeman ho k tomu nenutil. A nebyl to zeman ale Sobotka, kdo stále měnil svá předešlá prohlášení, odvolával sliboval a stále dokola.

    Zeman prozatím NIC NEPROHRÁL. V druhém kole může klidně vyhrát. Protože záleží na voličích a nikoliv na politických stranách. jednou již vyhrál – a to média proti němu spolu s pražskou kavárnou pálila ze všeho co měli jejich majitelé v rukou.

    PS: nejsem příznivcem Zemana a již vůbec ne Babiše, natožpak Sobotky. Zemana jsem volil pouze jako menší ZLO.

  • hudryper • 7. května 2017

    Orinoko,
    příště se ho neptej,jestli rostou houby a rovnou mu tu jeho jachtu na rybníce propíchni. Dávej ale
    pozor,aby Tě u toho neviděli jeho bodygardi . O Zemanovo znovu zvolení se opravdu,ale opravdu obávat nemusíš, jsem ochoten se s Tebou vsadit. Na Zemana jsou všechny pokusy o kompro bez
    úspěšné. Prachy nekupí,myslím,že ho ani nezajímají,zámečky nestaví,ani nerekonstrukcuje a na
    sex s dětma on prostě nikdy nebyl. On se zkrátka sobecky baví a jeho formát je mimo míru všech
    ostatních chudinků na českém politickém hnojišti. Současnou krizi dokonale využije pro zvýšení
    své popularity před druhým mandátem,v němž mu může zabránit jen jeho zdravotní stav,jinak nic.

  • Aleš • 8. května 2017

    I v době nejhorších dopadů genocidia Kalouskiády, uměle ničeného kurzu měny, umělé drahoty pohonných hmot a ceny jízdenek, ti co měli za co, lidé ze severní Moravy a severovýchodu Čech jezdili ve velkém nakupovat do Polska, levné a kvalitnější zboží.

  • Béda • 8. května 2017

    Aleš napsal

    I v době nejhorších dopadů genocidia Kalouskiády, uměle ničeného kurzu měny, umělé drahoty pohonných hmot a ceny jízdenek, ti co měli za co, lidé ze severní Moravy a severovýchodu Čech jezdili ve velkém nakupovat do Polska, levné a kvalitnější zboží.

    Proč? Vždyť jim stačilo zajet do Lidlu anebo do Asko nábytku?

  • Starý doktor • 8. května 2017

    Myslím dobře shrnuto – Oskar Krejčí: Jak dělat politiku v Kocourkově
    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/oskar-krejci-jak-delat-politiku-v-kocourkove/

  • fajt • 8. května 2017

    Béda napsal
    Proč? Vždyť jim stačilo zajet do Lidlu anebo do Asko nábytku?

    tak to by byl čin čistého zoufalství, evropský odpad za české lichvářské ceny – snad by se i vyplatilo vyrazit pěšky z epicentra švejkolandu někam za hranice oranžových oblud, kde nejsou tak hladoví při mordování vlastních ovcí. ..)

  • fajt • 8. května 2017

    tak kupodivu se největší politické neštěstí neodehrálo ve zdejší kolonii, ale u frantíků, tam vyhrál ( čert ví, kdo tam dělal sčot ) korporátní fašista, který bude ještě více zbrklejší než oranžový hurvajz, očekávám, že svou už teď poloviční muslimskou zemi poškodí takovým způsobem, že činnost Hollanda bude v tomto světle vypadat jako nevinné kočkování evropského ignoranta a slabocha. ..)

  • Starý doktor • 8. května 2017

    Podrobnejší pohľad na výsledky francúzskych prezidentských volieb : Zriedkavo bol francúzsky prezident zvolený s podporou 90 % médií. Ale zriedkavo mal aj takú malú podporu realizovať svoju politiku. Treba mať na pamäti, že vo Francúzsku sa budú konať parlamentné voľby 11. a 18. júna.
    Z výsledkov účasti v prezidentských voľbách vyplýva, že vo Francúzsku je celkovo 46,9 milióna voličov, vrátane 1,3 milióna v zahraničí. Miera neúčasti na voľbách bola 26 %, to znižuje skutočný počet voličov na 34,7 milióna. Počet prázdnych alebo pokazených hlasov predstavoval 4,16 miliónov (12 % voličov, oproti 2 % v prvom kole). Tým sa počet hlasov znižuje na 30,5 milióna . Oficiálne skóre Emmanuela Macrona je 66,06 %. Nie je pravda, keď sa hovorí, že dve tretiny Francúzov hlasovali pre Macrona, pretože iba 42 % Francúzov vložilo do volebnej urny hlasovací lístok s jeho menom (oproti 62 % hlasov pre Chiraca v roku 2002).
    Ale závažnejšie je, že podľa odhadov Ipsos, iba 40 % voličov Emmanuela Macrona podporuje jeho projekt. Je zvolený prezident s oficiálnym skóre 66,06 %, ale s skutočnú podporu iba u 8 miliónov voličov, t.j. 17 % registrovaných voličov. To vysvetľuje, prečo 61 % respondentov v prieskume chce teraz víťazstvo pravice v parlamentných voľbách.
    http://www.valeursactuelles.com/politique/yves-de-kerdrel-un-president-si-mal-elu-82882
    Zdroj: http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-33/#comment-44327

  • Starý doktor • 8. května 2017

    Obama zasáhl do francouzských voleb na straně Macrona, když nařídil CIA ukrást plány politických stran kandidátů – na Twitteru podľa WikiLeaks.
    https://cz.sputniknews.com/svet/201705075246829-Wikileaks-Obama-predvolebni-kampan-Francie/

  • Martin (už bez taky m) • 8. května 2017

    Starý doktor napsal

    Myslím dobře shrnuto – Oskar Krejčí: Jak dělat politiku v Kocourkově
    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/oskar-krejci-jak-delat-politiku-v-kocourkove/

    Oslabení koaličního potenciálu hnutí ANO je diskutabilní.
    Koaliční potenciál zavedených stran je totiž jen víceméně přiznaným „společným držením basy“ při parcelování dřívějšího státu a rozdělení rolí „dohližitelů“ při převodu na nesvéprávnou kolonii.
    Pokud lidé k volbám přijdou, zavedené strany myslím dostanou „výprask“ všechny, ten „čip“ zavedený v hlavách obyvatel už vypadl…
    Ano, skutečně prolidová strana se zájmem o starosti občanů by měla šanci. Tu cítí chmatáčtí lidovci spolu se sekupením STAN a snaží se dostat mezi „hegemony“ české poblitické strany a splnit si tak svůj prvorepublikový sen…
    Která strana je dnes „demokratická“??
    Která je „občanská“??
    A která je „lidová“??
    Tak co osobnosti?
    Zbyli u jenom Horáčkové-Sázkaři, mocí nepolíbení akademici, staré trosky či veverky či hnízdící oligarchové??
    Sobolů je nám třeba!
    Samostatně uvažujících, a proženuvších nejen každou veverku, kteří se po honu ve větvoví nebudou bát spustit i na skutečnou zem…
    Vážení nositelé charakterových kožíšků „vně i uvnitř stejných“ – kdepak jste??
    Co nám to ta „svoboda“ a „demokracie“ poklonkujících otroků přinesla??
    „Vstanou noví bojovníci“, nebo se národ tiše vytratí ve jménu „udržení standardu“ a vyčkávání na to jakou barvu bude mít víko rakve která se tak zavře nad „samostatným stát(D)em“??
    Nesvéprávné ovečky bez mozku lačnící po „výhodnosti za každou akční cenu“ přece už vůbec netřeba „houfovat“, a „obloha“ nad EU má přece „zase ty správné korporátně- oligarchické barvy“…
    Quo vadis „česko“??
    Quo vadis Evropo??

  • Starý doktor • 8. května 2017

    K „projektu Macron“ zajímavé nejen historické shrnutí.
    Rothschildové a Macron aneb diskutabilní vzorec RF=RF

    Z historie vyjímám např.
    Za necelých šedesát let existence páté republiky není Macron prvním projektem potomků Mayera Amschela Bauera. Prvním Rothschildovským projektem na vyšší post byl premiér a posléze i prezident Georges Pompidou, který pracoval u Rothschildů v letech 1954-1958 a 1959-1962. Není bez zajímavosti, že byl Pompidou jmenován ředitelem banky Bratři Rothschildové, aniž by měl bankovní zkušenosti a znalosti a jeho jedinou předchozí kvalifikací bylo místo učitele literatury v liceu.

    V dramatických květnových dnech roku 1968, kdy podle Williama Engdahla už USA muselo řešit otázku de Gaulla, Pompidou vyvolal konflikt s genárálem de Gaullem a odstoupil z funkce premiéra (William Engdahl. Century of War: Anglo-American Oil Politics and the New World Order, 2008) V lednu 1969 potom tisk masivně šířil jeho odpověď na otázku o jeho politické budoucnosti. Řekl, že politickou budoucnost nemá, má jen politickou minulost a když bůh dá, bude mít státnickou budoucnost. A o tři měsíce později mu musí nejslavnější z Francouzů, generál de Gaull, uvolnit místo prezidenta.
    http://www.zvedavec.org/komentare/2017/05/7256-rothschildove-a-macron-aneb-diskutabilni-vzorec-rfrf.htm

  • Martin (už bez taky m) • 8. května 2017

    P.S: doufám že se všebecně pochopí , proč se neptám „Která strana je sociální“?? …
    protože „ve světle“ temnot skutečného polistopadového „vývoje“ je zřejmé, že právě takovou „stranu“ (verzi vývoje) si tehdy národ žádal – sociální a spravedlivou… co „dostal“ víme již dnes zřejmě…
    Kam jsme došli, kdo to ví…
    https://www.youtube.com/watch?v=dA9_nDJ57iw
    Děti jsou naděje, víra, radost i strast.
    Ale dospělí by již měli dospět.
    Měli na to minimálně skoro 28 let.
    Dají si občané BUDÍČEK,
    nebo opět jen „šlofíka“,
    aby to „za ně“ opět nechali rozhodnout jiné??
    Myslíte že „jiní“ se opravdu nenajdou??
    https://www.youtube.com/watch?v=MzXou8TN384

  • Dolmen • 8. května 2017

    Když jsem včera u Hlodavce viděl rozzářeného Kalouse, začal ve mně hlodat pocit, že to snad on je autorem celého vydařeného komediálního kusu, autorem scénáře i dobře utajeným režisérem, který vše chytře režíruje ze skrytu nápovědní budky. Každopádně, při vší úctě k Shakespearovi a jeho imaginaci – takový kus by snad nedokázal ani on napsat.

  • Starý doktor • 8. května 2017

    Informační bitva na naší politické scéně nabírá další obrátky. Další pokračování kampaně proti Babišoví. Pěknej syčák. Ministr a prezident Šlachta!

    Další nahrávka týkající se rozhovoru Marka Přibila z MF Dnes a ministra financí Andreje Babiše (ANO) se objevila na twitteru Julia Šumana. Anonymní skupina se snaží upozornit na nekalé praktiky šéfa hnutí.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/AUDIO-Hezky-blije-Peknej-sycak-Ministr-a-prezident-Slachta-Dalsi-sokujici-nahravka-Andreje-Babise-je-tu-486870

  • LiL • 8. května 2017

    Kdyby mělo ANO 5% preferencí,tak nikomu Babiš nevadí i kdyby kradl za bílého dne. Zkutečnost je jiná a Sobotkovi se nechce dělat koloťuka,protože v politice jde o jiné vazby. Toto divadlo je opravdovou fraškou ,kde známe herce,možná scénář,ale stále neznáme režiséra.

  • racek • 13. května 2017

    hudryper napsal
    Mohl byste upřesnit,o jakou Babišovu firmu šlo ? Jinak souhlas s Vaším verdiktem.

    Profrost … podrobnosti např. zde https://www.krajskelisty.cz/stredocesky-kraj/16599-babisovy-nejlepsi-finty-jak-sam-sobe-prodat-firmu-a-ziskat-nezdanene-miliony-a-jak-pripravit-rezniky-o-kostelecke-parky-pohadka-na-dobrou-noc.htm a našel jsem to vícekráte. Bohužel to jaksi není na hlavních strankách. Klasický daňový únik, zkreslování hosp. výsledku i údajů, podvody v odhadech , trestní sazby jsou vysoké.