Co všechno nás ovládá – pátá priorita řízení

Stejně jako o šesté prioritě, o které jsem psal v minulém článku, tak i o páté se dá napsat mnoho. Pokusím se řízení na této prioritě jen stručně přiblížit s uvedením několika příkladů.

Seznam priorit řízení

  1. Světonázorová
  2. Chronologická
  3. Ideologická
  4. Ekonomická
  5. Genocidní
  6. Silová

O páté prioritě

Pátá priorita má poněkud děsivý název – genocidní. O co zde vlastně jde? Možná jsem to měl uvést hned na začátku, ale spíše je to zřejmé. Řeč jde o řízení lidí a ještě více, o řízení supersystémů, tj. velkého počtu lidí. Představte si, že řídícímu subjektu jde o prodrobení a vysávání nějakého národa. Co obvykle takový subjekt dělá na šesté prioritě je asi jasné, v minulém článku jsem zmínil silová ministerstva, různé příklady aplikace řízení na šesté prioritě si umíme představit, včetně té nejdrsnější války proti vlastnímu obyvatelstvu, jak to pozorujeme v současnosti na Ukrajině. Také vidíme, že se to tam nedaří tak, jak by si subjekt řízení,to jest ti, co řídí ukrajinskou bandu prohlašující se za vládu, přál.

Šestá priorita, jak známo, přináší nejrychlejší výsledky, ale udržení dosažených výsledků je velmi obtížné a nákladné. Řízený systém je nestabiliní díky značnému odporu obyvatelstva. Je třeba vylámat hnutí odporu zuby. A jeden ze způsobů jak to udělat, spočívá v oslabení lidí útokem na jejich lidskou podstatu. To je tedy cíl řízení (manipulace s námi) na páté prioritě. Oslabit nás. Na těle i na duchu. Vytvořit z vysávaného obyvatelstva neakceschopnou beztvarou masu nevzdělaných hlupáků, sedících doma u televizí, hrajících si s počítači, unavených, nevyspalých, bez energie a chuti do života, konzumujících drogy jak chemické, tak psychické.

Tak tohle je řízení na páté prioritě. Be cool, dej si jointa, kup si drahý mobil na hraní, nestýkej se s kamarády, (ty si raději ani nepořizuj), jen přes mobil, facebook a v hospodě. Jde o totální decimaci co největší části národa, jeho přeměnu na stroje pracující bez duše a konzumující lacinou zábavu. Takoví lidé, jak asi každý chápe, jsou neškodní a poslušní. Závislák pro svou drogu udělá všechno.

Autoři DVTŘ tuto prioritu moc nekomentují, nejčastěji se omezují na kritiku alkoholismu a drog. Je to možná škoda, protože takto si většina lidí pomyslí, „Aha, tak to se mě netýká.“ Omyl. Týká se to prakticky každého z nás. Téměř každý podléháme nějaké závislosti ať už více, nebo méně a to tak, že nás oslabuje a zneschopňuje. Některé nás mohou i povznášet, jako například četba dobrých knih, většina ale ne. Už jen s tím, neumět si to přiznat, může být problém. Bez nároku na vědeckou preciznost se pokusím některé skupiny závislostí vyjmenovat, ať je zřejmější, o čem to píši. Všimněme si také cílových skupin, kde se nejlépe konkrétní genocidní závislost uplatňuje.

  1. Tvrdé drogy. Tady asi není třeba vysvětlení. Víme, co to je a co to s člověkem může udělat. Uplatňují se nejlépe u nejchudších vrstev obyvatelstva a u naivní mládeže.
  2. Měkké a legální drogy. Marihuana, tabák, alkohol, „diskotékové“ drogy. Asi také komentáře netřeba. Snad jen je důležité připomenout, že i když tyto drogy nemají tak rychlé následky na organické úrovni, tj. neničí tak rychle a nevratně naše fyzické zdraví, jejich dopady na psychiku jsou dostatečně ničivé. Pravidelný uživatel této kategorie drog se může jevit jako naprosto zdravý, ale každopádně přichází o značnou část času a energie, posléze se objeví i zdravotní komplikace. Tím, že se následky objeví až za delší dobu, člověk má tendenci podceňovat problém. Pozitiva (obvykle euforie) jsou okamžitá, následky „až tam, někdy, zadlouho“.
  3. Drogy – nedrogy. Jsou to látky, které v rozumném množství neškodí nebo jsou i přínosem, ale při jejich pravidelném a častém příjmu se stávají drogami. Příkladem je třeba cukr. Dnes jdou někteří tak daleko, že jej nazývají „bílý jed“. Asi je zbytečné rozepisovat se o jeho nadměrné konzumaci, cukrovce, obezitě atd.
  4. Kromě drog, které si jejich uživatelé píchají do žil nebo konzumují v nejrůznějších formách jsou tu i závislosti působící čistě na psychiku. Fyzická degradace následuje tu psychickou. Například laciné filmy, knihy, časopisy a taktéž ne příliš povznášející počítačové hry. Závislost na internetu (pozoruji na sobě), Facebooku a dalších radovánkách. Patří sem téměř jakékoli úniky od reality, pokud přesáhnou určitou míru a neslouží k povznesení ducha. Dost se to podceňuje. Subjekt řízení může propagovat autory určitých, pro něj žádoucích žánrů a naopak uvrhnout do informační totality ty, které považuje za nežádoucí. Týká se to knih, filmů, ale i novin a časopisů, zkrátka médií obecně. Udělat postupně z nenormálního normální a naopak.

Tolik ke stručné charakteristice nástrojů genocidy obyvatelstva. Samozřejmě je jich mnohem a mnohem více, snad ty příklady posloužily k vytvoření představy, o co jde. Každý z nás se může zamyslet, jak tyto prostředky bezstrukturního řízení působí na něho samotného a ti, kteří neutrpěli amputaci sebereflexe, něco na sobě jistě najdou. Stejně jako jsem našel já.

 

3 1 hlas
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
80 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
10. 9. 2015 10:34

Výborně, Sio ! Zpracoval´s to stručně,což je dobře. Chybí mi tam zdravotnictví na maximalizaci zisku a jeho dobroty.

Alena
Alena
10. 9. 2015 11:35
Gatta
Gatta
10. 9. 2015 11:35

Zdravím. Poslední dobou nějak nemám prostor na psaní ani čtení, ale vzhedem k tomu, že ty teorie řízení na Vás zjevně zapůsobily, tak si odkazy ukládám a vše určitě brzy projdu.

K té šesté urovni jen poznámku – ja také velmi nákladná, tedy trvale těžko udržitelná.
A k té její aplikaci na děti – pokud nemáte „morální převahu“ a „uznané právo trestat“, tak to výchovné fyzické násilí je obvykle kontraproduktivní. A s postupujícími roky (už i na základní škole) může místo výchovy nastat boj „muže proti muži“ („ženy proti ženě“… … ) :-)

fajt
10. 9. 2015 11:45

Alena napsal
z podobného soudku
https://www.youtube.com/watch?v=ICJxtft91zY
ne pro materialisty!

to jsou podobní fanatici jako sektáři mrtvého chlapa na kříži – kvantová fyzika ( mechanika ) tento stav už nějaký pátek ( sice dost matně) předvídá, ale tady to bude o mentálním nastavení, tedy omezení, i když zase ne každý má na to se dostat do stavu ( a to je moc dobře), který materii prostě nepotřebuje, ne každý má na to být tak vnímavá, čistá, citlivá a patřičně emocionálně průlomová duše … no dnešní mamonářská společnost spíše než k nějakému osvícení zase zuřivě běží zpátky na větev. ..)

oudrnicky
oudrnicky
10. 9. 2015 13:53

Díky za výborný článek. Sleduji občas Pjakina a občas se o prioritách řízení mluví. Až nyní jsem se dozvěděl co jednotlivé priority znamenají.
Jenom si stále neumím představit kdo (co) je globální prediktor, vůbec mi není jasné kdo by to konkrétně měl být. Mohl by mi to někdo jednoduše vysvětlit?

fajt
10. 9. 2015 13:53

Alena napsal
https://www.youtube.com/watch?v=ICJxtft91zY

video jsem přeposlal dál – těmi fanatiky byli myšlení „neomylní“ materialisté. ..)

Sio
Sio
10. 9. 2015 14:35

oudrnicky napsal Díky za výborný článek. Sleduji občas Pjakina a občas se o prioritách řízení mluví. Až nyní jsem se dozvěděl co jednotlivé priority znamenají. Jenom si stále neumím představit kdo (co) je globální prediktor, vůbec mi není jasné kdo by to konkrétně měl být. Mohl by mi to někdo jednoduše vysvětlit? Popravdě, sám jsem nenašel nějakou krátkou a jednoznačnou definici GP. Něco se snad dozvíte zde. http://pravdive.eu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=155 Já si GP představuji jako skupinu lidí, která není hierarchicky uspořádaná, nejvyšší elitu nebo superelitu, v Kellerově terminologii by to byly špičky diskrétních elit, jsou na špičce mocenské pyramidy. Jsou to nepochybně… Číst vice »

Gatta
Gatta
10. 9. 2015 15:22

Re Sio – s tím Bohem a Bohy – na to mám už delší dobu vlastní názor. Jakýkoliv tak zvaný „Bůh“ není nic jiného, než jen „síla“ která překonává člověka, je na člověku nezáviská, je trvalá a vymyká se jeho chápání a kontrole. Toť vše. Dokonce i takové Slunce – dříve bůh Ra, nebo Helios – i když tuto hvězdu dnes už vědci „umí“ – ani tak neztratila nic ze své božské podstaty a pokud se „rozlobí“ tak se můžeme jen modlit. Z tohoto pohledu se mi tedy jeví realističtější pohanský, třeba ten Řecký, polytheismus. Monotheistická náboženství jsou spíše společenský… Číst vice »

ducatista
ducatista
10. 9. 2015 17:53

oudrnicky napsal
Jenom si stále neumím představit kdo (co) je globální prediktor, vůbec mi není jasné kdo by to konkrétně měl být. Mohl by mi to někdo jednoduše vysvětlit?

GP je taková utajená superhvězda. Všichni o něm mluví, ale nikdo neví, kdo to je:-)

slava
slava
10. 9. 2015 19:16

Podle KSB, nástroje genocidu jsou – vydírání jadernými zbraněmí ( hrozba použití), alkoholová, tabáková a jiná drogová genocida, potravinové doplňky , veškeré ekologické znečištění , někteří léky( se používají skutečně ), „genetické inženýrství “ a „biotechnologie „( potenciální nebezpečí). A ohledně termínu „prediktor“ , v úvodu ke koncepci se vysvětluje , že tento termín přijaty z výpočetní matematiky( prediktor-korektor). Ale to je na delší povídání. Ruština používají jiný termín( жречество) . Anglicky název byl použity aby ulehčit práci překladatelům z USA. Velmi dobře Pjakin vysvětluje o tom , kdo stojí za termínem GP ve své hodinové lekci “ Iluze protilehleho… Číst vice »

karpi
karpi
10. 9. 2015 19:21

ducatista napsal
oudrnicky napsal
Jenom si stále neumím představit kdo (co) je globální prediktor, vůbec mi není jasné kdo by to konkrétně měl být. Mohl by mi to někdo jednoduše vysvětlit?

GP je taková utajená superhvězda. Všichni o něm mluví, ale nikdo neví, kdo to je:-)

,DD
..paní Coloumbová.

Sio
Sio
10. 9. 2015 19:55

Po delším přemýšlení jsem k článku přiřadil i drogy-nedrogy a psychické drogy, jakkoli odkazy na ruských webech je mezi příklady neukazují. Hrozba jadernými zbraněmi sem podle smyslu definice nepatří a o ní zmínky jsou. Proč? Obecná definice 5. priority je následující: „Средства геноцида, поражающие не только живущих, но и последующие поколения, уничтожающие генетически обусловленный потенциал освоения и развития ими культурного наследия предков“ „Prostředky genocidy ničící nejen aktuálně živí, ale i následující pokolení, ničící geneticky podmíněný potenciál potřebný k osvojení a rozvinutí dědictví předků.“ Samozřejmě se dá o tom diskutovat, ale samotná HROZBA (nikoli použití) jaderných zbraní toto podle mého názoru… Číst vice »

Sio
Sio
10. 9. 2015 19:59

karpi napsal
,DD
..paní Coloumbová.

No, přečtěte si „Tři sociální světy“ od Jana Kellera, pokud se vám nechce, podívejte se třeba zde:
https://www.youtube.com/watch?v=CY47vSevyQM (+další díly)
nebo
https://www.youtube.com/watch?v=yiapb5PPnmA

Sio
Sio
10. 9. 2015 20:01

Gatta napsal Re Sio – s tím Bohem a Bohy– na to mám už delší dobu vlastní názor. Jakýkolivtak zvaný „Bůh“ není nic jiného, než jen „síla“ která překonává člověka, je na člověku nezáviská, je trvalá a vymyká se jehochápání a kontrole. Toť vše. Dokonce i takové Slunce – dříve bůh Ra, nebo Helios – i když tuto hvězdu dnes už vědci „umí“ – ani tak neztratila nic ze své božské podstaty a pokud se „rozlobí“ tak se můžeme jen modlit. Z tohoto pohledu se mi tedy jeví realističtější pohanský, třeba ten Řecký, polytheismus. Monotheistická náboženství jsou spíše společenský nástroj… Číst vice »

Hox
Hox
11. 9. 2015 5:38

oudrnicky napsal Díky za výborný článek. Sleduji občas Pjakina a občas se o prioritách řízení mluví. Až nyní jsem se dozvěděl co jednotlivé priority znamenají. Jenom si stále neumím představit kdo (co) je globální prediktor, vůbec mi není jasné kdo by to konkrétně měl být. Mohl by mi to někdo jednoduše vysvětlit? jméno a adresa GP: http://pastebin.com/hYDA2Tee mimochodem, nastává zde malý problém. Dejme tomu že vám někdo sdělí, kdo konkrétně to je. Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií? Co když se jedná o dezinformaci s cílem nastčení obětního beránka? Druhá záležitost: co s takovou (navíc neověřitelnou) informací… Číst vice »

bergpora
bergpora
11. 9. 2015 7:02

„Dejme tomu že vám někdo sdělí, kdo konkrétně to je. Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“

To je vsechno mateni, otazka kdo je GP je legitimni a zatim vsichni do posledniho, kteri o nem mluvi, nedokazali rici o koho jde.
Pokud tvrdite „Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“, tak to plati i opacne: jak muzete o nekom rici, ze existuje, kdyz nejsou zadna kriteria, ktera by jeho existenci vubec potvrzovala? Jak muzete stanovovat kriteria neceho, co neni znamo?

J. W.
J. W.
11. 9. 2015 7:29

Občané, blíží se opět významné výročí Velké sametové revoluce (17. 11. 1989) a nálada občanské společnosti je nejen blbá, ale dosti kyselá. Jak je to možné? Proč nejásáme, že máme svobodu a demokracii? Připravujete se na oslavy toho významného výročí? Zdalipak vyrábíte mávátka, transparenty, zdalipak zdobíte okna a strojíte alegorické vozy? A co vaše závazky, zdalipak jsou splněny? Jestli pak jste správně naplnili všechny závěry posledního sjezdu naší strany? Nechápu, jak se někdo může dnes cítit rozčarován? Vždyť máme všechno, co jsme chtěli. Proč bychom nemohli vyrazit do ulic a neslavit Velkou listopadovou revoluci, třeba i v říjnu (podle nového… Číst vice »

fajt
11. 9. 2015 7:43

J. W. napsal
J. W.

http://www.novinky.cz/domaci/380318-zemrel-mluvci-charty-77-radim-palous.html – no a někteří strůjci tohoto kyselého neštěstí a svátku kapitálového hnusu se ani nedožijou, no není to tragedie…muhehe. ..)

Gatta
Gatta
11. 9. 2015 7:57

Sio napsal No, Bédo, tohle je přesně ten pohled, který nás učili v šesté třídě v dějepise, pokud si dobře vzpomínám. Možná je to přeci jen krapet složitější, ne? Tak jsem se asi tedy postupně dopracoval na úroveň 6. třídy … tolik zrtaceného času :-) Jj, na základce nás toho učili vůbec spoustu … třeba počítat do 10 … a ono to, světe div se, platí to dodnes. Je to složitější, ale to se dá už snadno zpětně odvodit, když víte, jak jste k tomu konečnému vzorečku dospěl. A ještě složitější – tedy opravdu těžké – je správná aplikace čehokoliv… Číst vice »

Sio
Sio
11. 9. 2015 8:39

bergpora napsal „Dejme tomu že vám někdo sdělí, kdo konkrétně to je. Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“ To je vsechno mateni, otazka kdo je GP je legitimni a zatim vsichni do posledniho, kteri o nem mluvi, nedokazali rici o koho jde. Pokud tvrdite „Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“, tak to plati i opacne: jak muzete o nekom rici, ze existuje, kdyz nejsou zadna kriteria, ktera by jeho existenci vubec potvrzovala? Jak muzete stanovovat kriteria neceho, co neni znamo? Myslím, že neexistuje nějaký průkaz členství v klubu GP a nejde jen tak jednoduše… Číst vice »

Sio
Sio
11. 9. 2015 8:51

Gatta napsal Tak jsem se asi tedy postupně dopracoval na úroveň 6. třídy … tolik zrtaceného času Jj, na základce nás toho učili vůbec spoustu … třeba počítat do 10 … a ono to, světe div se,platí to dodnes. Je to složitější, ale to se dá už snadno zpětně odvodit, když víte, jak jste k tomu konečnému vzorečku dospěl. A ještě složitější – tedy opravdu těžké– je správná aplikace čehokolivv čase, místě a situaci. Máte pravdu. Jen si občas stojí za to připomenout, že lidstvo toho mnohem více ví, než neví. „Bohové“ jsou reálnou silou i existencí sami o sobě,… Číst vice »

Sio
Sio
11. 9. 2015 8:52

J. W. napsal Občané, blíží se opět významné výročí Velké sametové revoluce (17. 11. 1989) a nálada občanské společnosti je nejen blbá, ale dosti kyselá. Jak je to možné? Proč nejásáme, že máme svobodu a demokracii? Připravujete se na oslavy toho významného výročí? Zdalipak vyrábíte mávátka, transparenty, zdalipak zdobíte okna a strojíte alegorické vozy? A co vaše závazky, zdalipak jsou splněny? Jestli pak jste správně naplnili všechny závěry posledního sjezdu naší strany? Nechápu, jak se někdo může dnes cítit rozčarován? Vždyť máme všechno, co jsme chtěli. Proč bychom nemohli vyrazit do ulic a neslavit Velkou listopadovou revoluci, třeba i v… Číst vice »

Gatta
Gatta
11. 9. 2015 9:45

Re Sio – už mohu jen krátce. Třeba taková bohyně Pallas Athena – odfiltrujeme-li pohádky a folklor, tak to byla bohyně tehdejší vyspělé civilizace – tedy procesů které ji tvoří a udržují, tedy něčeho, co převyšuje sílu člověka. Nebo bůh slepé zuřivé války Arés – zuřivosti, která je často silnější než lidská vůle. Nemluvě o bozích Moře, Země, Slunce … … Tyto síly existují reálně a nezávisle na lidstvu a na jejich víře či něvíře v tyto bohy. Síla monoteistických bohů spočívá ve víře věřících. Bez nich jsou tito bohové mrtví. Je to čistě lidská záležitost. Kolikáté jsme vnoření Matrixu… Číst vice »

hudryper
hudryper
11. 9. 2015 9:56

Sio napsal
stojí za to připomenout, že lidstvo toho mnohem více ví, než neví.

Sio, tohle myslíte vážně ? Dnešní výročí je vhodnou příležitostí připomenout všem co chtějí vědět,
že se s nimi hraje ošklivá hra a že ti hráči jsou lidé,nikoliv bohové,i když si ve své ješitnosti na bohy
hrají. Výborně odpovídá na otázku čtenáře Oudrnického pan Novikov v článku,na nějž jsem tady
dnes už upozornil.
http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/1291/konstantin-novikov-migracni-invaze-kohouti-na-smetisti

fajt
11. 9. 2015 10:16

hudryper napsal
Sio, tohle myslíte vážně ? Dnešní výročí je vhodnou příležitostí připomenout všem co chtějí vědět,
že se s nimi hraje ošklivá hra a že ti hráči jsou lidé,nikoliv bohové,i když si ve své ješitnosti na bohy
hrají. Výborně odpovídá na otázku čtenáře Oudrnickéhopan Novikov v článku,na nějž jsem tady
dnes už upozornil.
http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/1291/konstantin-novikov-migracni-invaze-kohouti-na-smetisti

http://www.nationalgeographic.com/explorers/bios/david-de-rothschild/ – teď jste mě dostal, tohle má být Putinův partner v globální kolomajzně – i když proč ne, Vladimír má přepych rád. ..)

Sio
Sio
11. 9. 2015 10:29

hudryper napsal
Sio, tohle myslíte vážně ? Dnešní výročí je vhodnou příležitostí připomenout všem co chtějí vědět,
že se s nimi hraje ošklivá hra a že ti hráči jsou lidé,nikoliv bohové,i když si ve své ješitnosti na bohy
hrají. Výborně odpovídá na otázku čtenáře Oudrnickéhopan Novikov v článku,na nějž jsem tady
dnes už upozornil.
http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/1291/konstantin-novikov-migracni-invaze-kohouti-na-smetisti

Překlep. Chtěl jsem napsat:
… stojí za to připomenout, že lidstvo toho mnohem více neví, než ví.

Sio
Sio
11. 9. 2015 10:45

Gatta napsal Re Sio – už mohu jen krátce. Třeba taková bohyně Pallas Athena – odfiltrujeme-li pohádky a folklor, tak to byla bohyně tehdejší vyspělé civilizace – tedy procesů které ji tvoří a udržují, tedy něčeho, co převyšuje sílu člověka. Nebo bůhslepé zuřivé války Arés– zuřivosti, která je často silnější než lidská vůle. Nemluvě o bozích Moře, Země, Slunce … …Tyto síly existují reálně a nezávisle na lidstvu a na jejich víře či něvíře v tyto bohy. Síla monoteistických bohů spočívá ve víře věřících. Bez nich jsou tito bohové mrtví. Je to čistě lidská záležitost. Kolikáté jsme vnoření Matrixu ?… Číst vice »

hudryper
hudryper
11. 9. 2015 10:50

fajt napsal
http://www.nationalgeographic.com/explorers/bios/david-de-rothschild/ – teď jste mě dostal, tohle má být Putinův partner v globální kolomajzně – i když proč ne, Vladimír má přepych rád. ..)

Samozřejmě, když partner pro gosudara,tak na úrovni,ne ? Tenhle mladík z rotschidského hnízda
by chtěl působit jako dobrodruh ,který pro ekologii je připraven riskovat svůj drahocenný život.
Myslím,že jeho cesta přes Pacifik na voru z plastikových lahví byla jištěna lépe,než nadcházející
Putinova cesta do NY.

fajt
11. 9. 2015 11:26

hudryper napsal Samozřejmě, když partner pro gosudara,tak na úrovni,ne ? Tenhle mladík z rotschidského hnízda by chtěl působit jako dobrodruh ,který pro ekologii je připraven riskovat svůj drahocenný život. Myslím,že jeho cesta přes Pacifik na voru z plastikových lahví byla jištěna lépe,než nadcházející Putinova cesta do NY. možná u něj jde o pravidelné degenerativní poškození jedince, které bývá u těhle rodin naprosto běžné, tak slouží jako orgánová banka a když příjde jeho ( hlavně kmotra ) čas, tak je vytěžen – no a jeho petkovej vor mohla v klídku po oceánu táhnout tř. nějaká Akula, vono dozor je dozor a… Číst vice »

peter.
11. 9. 2015 11:55

fajt napsal
nějaká Akula, vono dozor je dozor a tenhle blb by na moři něco smaženýho k debužírování asi nechytnul, že

Že ho mohla ťahať práve ruská „Akula“,je dosť pravdepodobné.Rothschildovci mali vždy k Rusku horúci vzťah o čom svedčí aj prípad „Cambridgeskej päťky“.Tým piatym doteraz neznámym špiónom bol, pravdepodobne sir Victor Rothschild.
http://www.beo.sk/historia/241-bol-viktor-rothschild-sovietsky-agent

fajt
11. 9. 2015 12:38

peter. napsal http://www.beo.sk/historia/241-bol-viktor-rothschild-sovietsky-agent „Zjavne potrebujeme nových vodcov, ktorí sa postavia proti vlastníkom svetového peňažného systému. Osud humanity je v nebezpečenstve.“ – njn, kde je ale vzít a nenaletět dalším elitářům, co se tváří jako matka Tereza, že…já bych v prvé řadě prostě přestal obecně ( a důsledně ) důvěřovat autoritám, které do této chvíle nic přínosného pro svět a lidství neudělaly, je mi jedno, že na hubě a papíru staví další logicky nádherné ( a většinou utopistické ) vize, byl bych pro to se vrátit ke kořenům, kdy vrcholná společenská jednotka homo sapiens byla šťastná a pracovitá rodina, no a… Číst vice »

karpi
karpi
11. 9. 2015 13:57

Sio napsal No, přečtěte si „Tři sociální světy“ od Jana Kellera, pokud se vám nechce, podívejte se třeba zde: https://www.youtube.com/watch?v=CY47vSevyQM (+další díly) nebo https://www.youtube.com/watch?v=yiapb5PPnmA @Sio Kellera mám, myslím, dost zmáknutého. Ten druhý link jsem ještě neviděl, díky. Ale právě…. Keller je vědec. Někde se výslovně i distancoval od konspiračních teorií, bohužel to nemůžu najít, ač by se to sem velmi hodilo. Sociální realita je příliš neuchopitelná, komplikovaná a nestabilní, než aby umožňovala realizovat tak rozsáhlé záměry, o kterých tady diskutujete. O Atlantidě, mimozemšťanech a Starém Egyptě už ani nemluvě. To že přednáší o elitách, je něco docela jiného, (pokud ne,… Číst vice »

Sio
Sio
11. 9. 2015 15:13

@karpi: nejspíše naznačujete, že nestojíte o odpověď, ale odříkaného chleba bývá největší krajíc. Chci říci jen toto. Nejsem propagátor a šiřitel všeho, co je napsáno v příručkách a k slyšení na přednáškách DVTŘ. Na druhé straně dělám něco, co je základním pravidlem (nejen) DVTŘ – získávám informaci a zpracovávám vlastním rozumem. A dovolím si pochybovat o všem, o DVTŘ a stejně tak o Marxovi. Co kdybychom se drželi při vytváření nových SW aplikací znalostí odvíjejících se od úrovně počítačů z 80-tých let? Asi bychom byli pro smích. Marx své dílo vytvořil před 150 lety a od té doby se také… Číst vice »

Sio
Sio
11. 9. 2015 15:14

P.S: Nevím, jaké city věřících jsem urazil, můžete mi to připomenout.

Hox
Hox
11. 9. 2015 16:09

bergpora napsal „Dejme tomu že vám někdo sdělí, kdo konkrétně to je. Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“ To je vsechno mateni, otazka kdo je GP je legitimni a zatim vsichni do posledniho, kteri o nem mluvi, nedokazali rici o koho jde. Pokud tvrdite „Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“, tak to plati i opacne: jak muzete o nekom rici, ze existuje, kdyz nejsou zadna kriteria, ktera by jeho existenci vubec potvrzovala? Jak muzete stanovovat kriteria neceho, co neni znamo? Co je důlěžitější, vědět kdo konkrétně, osobně je GP, nebo chápat jak pracuje a… Číst vice »

J. W.
J. W.
11. 9. 2015 16:52

fajt napsal
http://www.novinky.cz/domaci/380318-zemrel-mluvci-charty-77-radim-palous.html – no a někteří strůjci tohoto kyselého neštěstí a svátku kapitálového hnusu se ani nedožijou, no není to tragedie…muhehe. ..)

Muhehe….no není to tragedie, že se toho nedožili bez naší pomoci?

J. W.
J. W.
11. 9. 2015 17:01

Sio napsal Dnes tu máme výročí nastartování jistého superprocesu a zdá se, že to také nikoho nevzrušuje. No, s tím nesouhlasím. Jinak se mi článek moc líbí. Musím se mrknout na Vaše předcházející. Kvůlivá boji proti tomu superprocesu jsem si jich nevšiml. Ten super proces zrychlené genocidy (vyhlazovcí atomová válka by byla lepší) běží již velmi dlouhou dobu. Nyní nemyslím od vyhnání z ráje, ale čistě prakticky, co pozoruji nějakých těch více jak 50 let a co se s ním marně potýkám jako sám voják (boják) v poli, a co jsem druhým, co všemu tak dobře a převelice dobře rozumí,… Číst vice »

karpi
karpi
11. 9. 2015 17:37

@@@ Sio i ostatním prediktoristům Tak přecijenom ještě naposled… ,) (..a to je to zase dlóóuhý…) Nedorozumění: – O odpovědi a reakce naopak stojím, a to natolik, že nedočkavě refreshuji pokaždé, co sednu ke kompu.. Zde jsou totiž časo přínosné, proto jsem se sem registroval. Nějak se mi tím také zpevňuje ego… ,P – To já jsem zde opakovaně výsměchem, ironií a shazováním víry v GP a mr. Pjakina nutně urazil city a pobouřil nejednoho „hledače souvislostí“ (..vidíte, už zase – prostě si nejde odpomoci ,) Nejednu. – Marxe zas tak zmáknutého nemám (ale dělám na tom) nicméně co je… Číst vice »

karpi
karpi
11. 9. 2015 17:37

%%% Jak pozoruji místní studenty tohoto fenoménu, tak každý může prohlásit: „Jde to do háje, to sice víme dávno všichni, ale vy jste to tak krásně shrnul. Jenom prosímvás, kdo nebo co je to ten GP?“ A mr. PJ má příště zase na co odpovídat. Ale nějaká predikce, která by se mohla vyplnit, nebo nevyplnit – a tak potvrdit nebo vyvrátit hypotézu? Nějaký napadnutelný hamtatelný výstup? Nebo nějaký dopad na naše rozhodování? Naštěstí žádný. Jenom strávit další desítky minut a hodiny bloumáním na netu v naději, že příště snad už budeme chytřejší… Ale ono nic ani příště. Jenom další omotávání… Číst vice »

Bety
Bety
11. 9. 2015 20:51

Peníze hýbou světem, a podle mne je jedno, jestli se majitelům supermajetků říká skryté elity, nebo globální prediktor. Oproti státním elitám mají tu výhodu, že svými penězi vládnou nepřetržitě, mají tudíž dlouhou praxi v tom, koho a jak ovládat a kritika se jim výhýbá – naopak, ovčanstvo na ně hledí s téměř nábožnou úctou. Ani nemusí být nadměrně inteligentní, ona dlouhá praxe a servilnost těch druhých úplně stačí.

Sio
Sio
11. 9. 2015 21:10

@karpi: Co se týče M-L tak nečetl jsem ani celý kapitál, ani více než 50 knih sebraných spisů od Lenina (víte, že je toho tolik?) a ani Hegela. Přesto si myslím, že základní ideje, teze a principy docela znám, u marxáku jsem, jako u všeho, přemýšlel, protože jinak to neumím, takže mi ledacos došlo a ledacos jsem si zapamatoval. V podstatě dodnes s většinou principů souhlasím. Ale ne s jeho vykladači, ani tehdejšími ani dnešními. I když pár osvícených mozků, které to ovládaly opravdu na profesionální úrovni, jsem v životě potkal. Co se týče DVTŘ a KSB, je to stejné,… Číst vice »

Sio
Sio
11. 9. 2015 21:17

Bety napsal Peníze hýbou světem, a podle mne je jedno, jestli se majitelům supermajetků říká skryté elity, nebo globální prediktor. Oproti státním elitám mají tu výhodu, že svými penězi vládnou nepřetržitě, mají tudíž dlouhou praxi v tom, koho a jak ovládat a kritika se jim výhýbá – naopak, ovčanstvo na ně hledí s téměř nábožnou úctou. Ani nemusí být nadměrně inteligentní, ona dlouhá praxe a servilnost těch druhých úplně stačí. Myslím, že název prediktor je spojen s anglickým „predict“, předpovídat. Slovo „predictor“ se přeložit i jako prognostik. Souvisí to právě s ideou řízení. Nemůžete totiž cokoli řídit, pokud nemůžete predikovat… Číst vice »

Petrc
Petrc
12. 9. 2015 4:18

Hox napsal To je vsechno mateni, otazka kdo je GP je legitimni a zatim vsichni do posledniho, kteri o nem mluvi, nedokazali rici o koho jde. Pokud tvrdite „Jak zjistíte, zda je to pravda, podle jakých kritérií?“, tak to plati i opacne: jak muzete o nekom rici, ze existuje, kdyz nejsou zadna kriteria, ktera by jeho existenci vubec potvrzovala? Jak muzete stanovovat kriteria neceho, co neni znamo? To je hezké. Pomalu zásah do černého, myslím ta metodika hledání pravdy. Pravdu zjistit nelze. Nemá žádná kritéria. Pravdu, kterou zjistíme, není již pravdou, ale lží (informací). Jde o to, kterou lež vezmeme… Číst vice »

zart
zart
12. 9. 2015 4:31

Zatímco regály knihkupectví a televizní kanály jsou plné děl o fašismu, ta kniha byla nenápadně dána na index nežádoucí literatury. Není to nic divného, každý zločinec nenápadně zahlazuje stopy. Na druhé straně absencí na trhu vzniká poptávka, kterou lze pak uspokojit a dosíci dobrých zisků. Co je úsměvného, že pod lampou je njevětší tma, dáte jaksi najevo občanoům „to nečtěte“ a oni jsou hrdí a pyšní, že to nečtou….Nevěřili byste, jaké pak mají na vše správné, odborné a zasvěcené názory.

Hox
Hox
12. 9. 2015 6:36

Pjakin se snaží ilustrovat a vysvětlovat procesy řízení na konkrétních událostech. Kdo nezná teorii a pozadí, o které se opírá, je jasné že mu to pak nedává smysl. Pochopit o čem Pjakin reálně mluví bez znalosti KSB je jednoduše nemožné, je to jako poslouchat vystoupení biochemika o konkrétních věcech a nemít nejmenší ponětí ani o tom, že něco jako biochemie existuje. Stádia seznamování s KSB jsou následující: 1) ví o KSB, neví o KSB? 2) četl nebo nečetl? 3) pokud četl – pochopil nebo nepochopil? 4) pokud pochopil, přijal nebo nepřijal? Po pochopení se „tajemný trezor GP“ Karpiho mimoděk otevírá… Číst vice »

fajt
12. 9. 2015 8:14

J. W. napsal
Muhehe….no není to tragedie, že se toho nedožili bez naší pomoci?

určitě.

Sio
Sio
12. 9. 2015 9:19

Hox napsal Pjakin se snaží ilustrovat a vysvětlovat procesy řízení na konkrétních událostech. Kdo nezná teorii a pozadí, o které se opírá, je jasné že mu to pak nedává smysl. Pochopit o čem Pjakin reálně mluví bez znalosti KSB je jednoduše nemožné, je to jako poslouchat vystoupení biochemika o konkrétních věcech a nemít nejmenší ponětí ani o tom, že něco jako biochemie existuje. Stádia seznamování s KSB jsou následující: 1) ví o KSB, neví o KSB? 2) četl nebo nečetl? 3) pokud četl – pochopil nebo nepochopil? 4) pokud pochopil, přijal nebo nepřijal? Po pochopení se „tajemný trezor GP“ Karpiho… Číst vice »