Diskuze k článku


  • Ladys • 11. února 2016

    Obrtel se už poučil (je na něm vidět, že na něj byl vyvíjen silný tlak) a mluví tak, aby přímo raději neřekl nic konkrétního. Že režim nemá zájem, aby vznikla paralelní silová složka k policii a armádě, nedejbože z ozbrojených občanů, je jasné a nasnadě. Právě tak je jasné, že na tuto iniciativu muselo přijít „kompro“, nejlépe uskutečněné tak, že se do ní budou infiltrovat provokatéři, kteří ji zavedou snadno do slepé uličky.
    Režim si myslí, že když zabrání vytvoření podobných iniciativ, že zmenší riziko vzniku budoucích řešení, ke kterým musí při současném pokračujícím směru vývoje situace v Evropě zákonitě dojít, a které by se současné vlastizrádné elitě nemusely nijak v nepříliš vzdálené budoucnosti líbit. Vláda by proto nejraději sbírala i legálně držené zbraně, ovšem občané, pokud by k tomu byli donuceni, se ozbrojí stejně (pokud to značná část, jíž byly dělány v poslední době obstrukce s vydáním zbrojních průkazů, již neudělala).
    Lidé by si měli podle mne budovat domobranu již nyní a zespodu, tedy v rámci vesnic, městeček, či měst (zatím) s minimální koordinací mezi jednotlivými většími regiony. Vedení v rámci menších regionů by nemělo být jednohlavé, aby se tito jednotlivci nestali cílem kompromitace, vydírání, či zastrašování. Samozřejmě tyto „zájmové“ skupiny nejen „sportovních střelců“ by byly budovány v souladu se zákonem. Obávám se, že celostátní domobrana, tak jak byla zamýšlena a prezentována, je v našich podmínkách neprůchodná a narazí na státní sabotáž, což je ovšem velká škoda, i přesto však držím jakékoliv podobné iniciativě palce, kdyby se ji snad nakonec podařilo přivést nějak k životu.

  • fajt • 11. února 2016

    http://politikus.ru/v-rossii/69719-novosti-rossii-etim-letom-v-chechne-otkroetsya-noveyshiy-centr-podgotovki-specnazovcev.html – to by taky nebylo špatný, posunout českou domobranu na výcvik do čečenska ( a všechno cálují ruští vlastenci ). ..)

  • orinoko • 11. února 2016

    Ucme se v soucasne Syrii – jak vlastenci v jedne forme dokazi spolupracovat s vlastenci ve druhem skupenstvi. Oficialni cesky vojak neni blb, ktery zobe z batalionu lzi Havlova rezimu.
    Rezim , respektive soucasny cesky establishment , je treba tlacit vsi silou k ochrane cesko-moravskych zajmu.
    Budto to pujde po dobrem … anebo to pujde po zlem.
    A bude uplne jedno , ktera ceska kolaborantska svine nahore zrovna zahnizdi.
    Nicmene abslutnimi proletari Havlova formatu jsou dneska soudruzi lidovci, a je uplne jedno, jestli jsou Kalouskovi anebo Belobradkovi. Cela ceska tzv. pravice je chlivakem, ktery by tu rad instaloval rezim jeste blbejsi nez blby.
    A tomu je treba klast odpor.

  • orinoko • 11. února 2016

    Kam s tim? Asi k vojakum.
    Ad Syrie.
    Syrska armada provedla prekvapivy uder na predmesti Rakka. – „hlavni mesto Daese „- emerickych teroristu. Prekonala pritom neuveritelnou vzdalenost mezi vlastnimi pozicemi a stredni Syrii.
    Vypad byl asi hodne prekvapivy , protoze na jednom pointu „moderatnich“ dobytku slouzicich zido-saudovi jich kolem osmi set prislo o kejhak. Salom ani salam pritom nehnuli brvou.
    Mam zato, ze syrska armada zcela ucelove predvedla akci, jiz chtela ukazat zido-saudovi , co ho potka, pokud vstoupi na syrske uzemi.
    Rus navrhnul na 1. 3. zastaveni vojenskych akci. Tak rychle to „doma“ nepujde, ale opet hodil zido-saudovi rukavici.
    S volebnim mcohavou v zakristii emerickych lidskych prav se vojensky neda prilis kalKULKOVAT, a tak uz je zido-saud o osmaskem erdragonovi , pricemz opacne je to o tomtez.
    Rezimy v latentnim rozvalu dostavaji Pinochetovsky ramec.
    Jen by me opravdu zajimalo, jak Rus dokazal Persany presvedcit o blahodarnosti Kurdskeho zastupitelstvi v Moskve. No … koneckoncu …syrske uzemi muze pouzit kurdskou enklavu pri osmanskych hranicich jako naraznikovou zonu, v niz uvizne osmanske tele.

  • orinoko • 12. února 2016

    Cela Syrie ted gratuluje zabozroutovi Fabiusovi k jeho profesni odumrti. – Pry – Bye, bye and Orevoire – , ty profesionalni hulibrku.
    Primarkami v Emerice hybou outsideri … a na baby jagy tam pry neni nikdo zvedav. Emericky vojensky chlivak omdlel pri vysvetlovani problemu emerickeho leteckeho progresu, procez tu almaru , ktera ho ozivovala svym smyslem pro McDonalda , stacil okomentovat prakticky cely svet.
    V Rusku se nam nejak splasil Medvedev , ktery dost neurvalym zpusobem oznamil sauskym uterkam, ze samy spousti vlastni countdown.
    Co dodat?
    Mobilis in mobili.

  • orinoko • 12. února 2016

    Ostatne … domnivam se, ze Turecko bude zniceno.
    A my se toho dokonce dozijeme. Miluje arsenikum Prasenuka, Tatarum dela advokata, do Syrie chce jit s tanky z doby krale Klacka, Rusum vyhrozuje Bosporem … ale hlavne – poturcenec horsi Osmana.
    A to prase Davutoglu je pripad pro jihlavsky kopecek. Popr. pro mladoboleslavske Kosmonosy.
    Rizenim soudruha Erdragona se z nej stal jeste vetsi blb, nez jsme cekali. Tak krivou hubu nemuze mit nikdo , kdo ma jen trochu rovnou pater.
    A tak … princi muj malicky spi …

  • hudryper • 12. února 2016

    Myslím si,soudě z průběhu kampaně před hlasováním o přijetí Ukrajiny do EU,že si Holanďané ve velkém měřítku nedělají iluze o průběhu vyšetřování havárie Boingu a že většina tuší,kdo za ní
    stál a kdo ji zločinně provedl. Doufám,že vystaví tomu Američany řízenému ukrbordelu stopku a
    očekávaná následná reakce by mohla rozproudit i debatu o skutečných vinících katastrofy. Lidé v
    Evropě nejsou blbí a díky podrazu na ně s vlnou imigrantů mění při současném pokledu důvěry v
    informace,dodávané příliš primitívním ,pro masy obyvatel USA postačujícím způsobem. Pravda
    vyjde nakonec najevo se všemi devastačními následky pro viníky vražd a současně manipulátory tohoto „vyšetřování“ .

  • Petrpavel • 12. února 2016

    Pamatujete ještě na ten slogan na transparentu ze studentského majáles 1968 : „V našem zemědělství bylo všechno zvoráno!“ ? My pitomci mu tehdy tleskali.
    Dnes bychom mohli chodit, a platí to pro každou situaci, s heslem : „V našem státu bylo všechno zvoráno!“. Mnozí pitomci by nám spílali.
    Teď pociťujeme problém s budoucí migrací a není dnes u nás síly která by jí dovedla účinně bránit. Tak jako pro řešení každého problému, který jsme si sami zrušením dobrého z minula nastolili halasně vytrubujíc cosi o totalitě, je tu dobrý a účinný recept z minula. Samozřejmě v tomto systému už nezaveditelný a v tomto systému nefunkční, není ani sjednocená politická vůle, jen zlovůle jedněch proti druhým, nejsou ani peníze ani občanská loajalita s tímto státem.

    http://www.novinky.cz/domaci/394572-poslanec-chalupa-planuje-obnovit-svazarm.html

    Kdepak dneska, my se budeme hádat mezi sebou a vytvoříme ne jeden, ale deset, dvacet Svazarmů :-( .
    A ty se pobijí mezi sebou o peníze ze státního cecíku i o cíle jejich snažení a zacílení ještě dřív než sem přijdou uprchlíci nebo Rusové (i to si někteří ti marhoulové myslí) …

  • J. Hruška • 12. února 2016

    Re Petrpavel: Ono by se taky dalo připomenout „ať zhyne starý podlý svět“. Ono je možno dosáhnout, aby zhynul, jenže ten nový je vždycky ještě podlejší. To je nějaký přírodní zákon.

  • Petrpavel • 12. února 2016

    Re J.Hruška : nesouhlasím s vámi. Socialismus měl v sobě jiný náboj, byla v něm naděje, byla v něm idea, bylo v něm směřování, dbal o mír. Směřování od horšího k lepšímu, měl jen díky naší a západně-usácké netrpělivosti málo času.
    Kam teď směřujeme?

  • J. Hruška • 12. února 2016

    Petrpavel napsal

    Re J.Hruška : nesouhlasím s vámi. Socialismus měl v sobě jiný náboj, byla v něm naděje, byla v něm idea, bylo v něm směřování, dbal o mír. Směřování od horšího k lepšímu, měl jen díky naší a západně-usácké netrpělivosti málo času.
    Kam teď směřujeme?

    Já jsem psal o socializmu? No ale když jste o něm začal, v padesátých létech měla spousta komunistů podobné pocity, jako máte dneska Vy z režimu dnešního. Teprve později dokázala komunistická strana uvést poměry do podoby, ve které se dalo žít. To holt je ten rozdíl.

  • Aleš • 12. února 2016

    ori: Oficiální český voják není tak inteligentní a slušný, aby odešel jako Obrtel a není tak hloupý, aby nezačal kvůli stavu Armády chlastat.

  • hudryper • 12. února 2016

    Vážená paní Ireno, už kvůli Nasredinově faktoru času jsem hned po vydání na leva-net věnoval hodinku dnešnímu Pjakinovi. Nevím samozřejmě,jak hodnotí ten pán vědomostní úroveň svých
    posluchačů,ale jeho dnešní nekonečné opakování totálních samozřejmostí působilo,alespoň na mne, jakoby pan Pjakin neseděl před kamerou,nýbrž před houfem dětí ve školce,což je jeho často používaný příměr,když chce některé lidi označit za hloupé naivy. Nové řekl jen v pár větách. To v
    souvislostí se dvěma filmy (britské reality show IIIWW a francouzský film o majdanu a Oděse) .
    Zdá se,že má pravdu v hodnocení reakce Evropanů na podrazy iniciátorů chaosu v blízkosti nechráněné Evropy – je vytvářeno nové informační pole a že tomu tak je,to můžeme sledovat i
    na českých kocourkovských událostech,kdy člověk neví,jestli je možné produkovat takové blbosti
    za které by se musel červenat i Jakeš coby vládní politiku,nebo jestli jde o totální švejkování. V
    každém případě mi dovolte složit hold Vaší práci. Vyjadřujete se přesněji, než to dělá sám Pjakin,
    a když si nemůže něco vzpomenout a jen to zamumlá,Vy to přeložíte tak,že to dává dobrý smysl.
    Jste zkrátka skvělá překladatelka . To proto,že výborně rozumíte předmětu své práce. Bravo !

  • hank • 13. února 2016

    orinoko napsal: „…Rezim , respektive soucasny cesky establishment , je treba tlacit vsi silou k ochrane cesko-moravskych zajmu….“

    Pořád mi nikdo nějak není schopen vysvětlit, které ty zájmy to vlastně jsou…

  • orinoko • 13. února 2016

    Tak prvoradym cesko-moravskym zajmem je – NEDELAT NIKOMU VOLA.
    Pokud jsou to ochotni delat lumpenpolitici, tak je to jejich vec. Ale at do toho nezatahuji grazdaniny.
    Potom je treba pestovat distanc od svetovych teroristu. Malych … i velkych.
    Zadny rektalni alpinismus, zadne hoje boje v Mali apod. Dneska uz zadne Euro a v ramci Eurosojuzu se stat soucasti klaky slozene z nasich sousedu.
    Atd. atp.

  • hank • 13. února 2016

    orinoko napsal:“… v ramci Eurosojuzu se stat soucasti klaky slozene z nasich sousedu…“ Včetně Německa?

  • Ladys • 13. února 2016

    Hanku, znáš ten…: Jaké je hlavní město Turecka?
    No přeci Berlín. Takže Orinoko měl na mysli zřejmě asi jiné sousedy :-) Jinak jsi tady nějak méně často. Že ty lišáku jezdíš po Západní Evropě a ověřuješ si tu svoji ideu o blahodárnosti multikulti prezentovanou v minulosti zde na OM.

  • idiotronic • 14. února 2016

    Český státní zájem? Ano, existuje a exitovat bude, dokud Češi nezmizí z povrchu světa. Až budou známy detaily TTIP, tak tam ovšem nic takového nebude, je třeba hledat jinde.
    http://www.hlavnespravy.sk/rozhodnute-ceske-deti-sa-budu-v-skolach-ucit-na-zaklade-ideologie-gender/742962
    http://www.alianciazarodinu.sk/aktuality/peticia-proti-rodovo-ideologickemu-istanbulskemu-dohovoru-a-za-prijatie-nediskriminacneho-zakona-o-obetiach-trestnych-cinov/
    http://www.smertv.sk/c/1070/1/o/socialna-demokracia-v-xxi.-storoci-bez-skrtov-a-blizsie-k-ludom.htm
    Odkazy jsem převzal z minulého vlákna (Konec legrace) a autorem příspěvku je Peter. Jistě by se našlo příkladů víc, ale projev českého presidenta není pro začátek špatná inspirace (i odpověď na otázku, kde že to máme nějaké sousedy).

  • fajt • 14. února 2016

    oranžové a duhové gorily na ministerstvu životního svinstva a elitářské přírody vymysleli, že do roku 2024 se mají komunální poplatky za odpad zvednout 4x – v kotlině odpad netřídím ( páč vím kde a jak končí tento separovaný humus a jak velký byznys pro některé vybrané jedince to skutečně je – tak jeblá ovce nejsem, abych jim sežral environmentální šrub ) a pokud někteří kapitálově vyfutrovaní jedinci neskončí špatně a tragicky, tak to dělat nebudu. ..)