EU na Ukrajině nenávidí už i fašisté

Vůdce radikální strany Oleh Ljaško vydal veřejné prohlášení, ve kterém obvinil prezidenta Ukrajiny a ministra obrany ze zločinů proti vlastním vojákům. Citujme z projevu tohoto neofašisty, který ovšem čokoládového oligarchu podporovaného USA a EU nijak nemusí. Tady máte důvod. Oleh Ljaško napsal: „Porošenko a Valerij Geletey bezostyšně lžou a skrývají více než 8000 našich ztrát v ATU! Tihle kluci položili své životy pro ně, pro zemi, pro svůj lid. Ale díky a respekt od našich vůdců oni a jejich rodiny neobdržely. Navíc se zdá, že Porošenko nechává spalovat naše hrdiny jako nějaké psy v německých krematoriích!

Narazil jsem na fotografie průzkumného satelitu, na kterém lze jasně vidět polní krematorium v ​​blízkosti vojenské nemocnice v oblasti ATO u Novoajdaru.
Jak jsem se dozvěděl, krematorium jsme dostali z Německa. Proč? Co dělá v oblasti ATO? Kolik z našich chlapců šlo komínem přes německou pec? Můj požadavek a mé strany zní následovně:

  • Okamžitě zastavit provoz krematoria a vrátit těla padlých vojáků jejich rodinám.
  • Předseda vlády okamžitě situaci vysvětlí a veřejně se omluví rodinám padlých.
  • Stát poskytne rodinám obětí války všechny platby a odškodné v hotovosti. Prezident musí slíbit, že si to vezme pod osobní kontrolu.
  • Ministerstvo obrany by mělo zveřejnit skutečný počet našich ztrát. Máme právo znát jméno každého padlého vojáka.
  • Požadujeme rezignaci ministra obrany Valerije Geleteje.“

Oleh Ljaško, MP, vůdce radikální strany

Komentář e-republiky k tomuto prohlášení

EU se dostává do nemožné situace vinou své šílené politiky zaměřené na bezvýhradnou podporu ukrajinských oligarchů. Evropské vměšování do zdejších záležitostí už odmítá jak fašistický blok tzv. „vlastenců“, tak i národnostní menšiny v regionech, nejen v bojující Novorusii. Ale EU je v otázce Ukrajiny prozatím ve vleku NATO a USA. Proto hraje společně s Američany zoufalou kartu vykradení Ukrajiny a vznik proxy války proti Rusku. Pak nezbývá, než se spojit s ukrajinskými oligarchy typu Kolomojského nebo i proruského Achmetova. A jak známo, s podobným spojením nemá oligarchický typ západního kapitalismu žádný problém.

Zdroj: Ляшко обвинил Порошенко в сжигании украинских солдат в немецком крематории(external link)

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
30 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
fajt
22. 9. 2014 5:56

Nazi Ukrajina čeká na ránu z milosti, měl by jí dat vlastní lid. ..

Sio
Sio
22. 9. 2014 7:18

Myslím, že občané Krymu se v 99,999% modlí za to, aby dal pánbu jejich připojení k Rusku věčné požehnání a Putinovi dlouhý věk a vládu. Žádný soudný člověk by dnes a ani v blízkém budoucnu nechtěl být občanem Ukrajiny. Na nápravu těch škod bude potřeba několika generací, jedna stačit nebude. Paradoxně větší šanci má rozbitá východní Ukrajina, pokud se jí podaří dosáhnout míru a samostatnosti. Obávám se, že toto západ nemůže připustit. Pohled na vzkvétající východ by musel být pro západoukrajince nesnesitelný.

peter.
22. 9. 2014 8:32

Ten konflikt pravdepodobne vyústi do vzniku štátneho útvaru podobného Bosne a Hercegovine,kde Novorusko bude mať podobné postavenie ako Republika Srbska v BaH.Vytvorí sa nejaká nárazníková zóna na strednej Ukrajine so štatútom federálneho dištriktu,ktorá bude oddeľovať pravobrežnú Ukrajinu od Novoruska.Ako sa vyriešia ekonomické problémy,je zatiaľ vo hviezdach.
Inou možnosťou je už len vznik samostatného Novoruska,jadnoznačne naviazaného vo všetkých oblastiach na Rusko.
Ktorá z týchto dvoch možností sa stane skutočnosľou,záleží len a len od Ruska.

Gatta
Gatta
22. 9. 2014 8:53

Obsáhlá zajímavá analýza – o prezidentech a elitách společnosti, o promarněných 23 letech i o možnostech Ruska a Ukrajiny:

http://ukraina.ru/opinions/20140921/1010543243.html

peter.
22. 9. 2014 10:50

Gatta napsal Obsáhlá zajímavá analýza – o prezidentech a elitách společnosti, o promarněných 23 letech i o možnostech Ruska a Ukrajiny: http://ukraina.ru/opinions/20140921/1010543243.html Prečítal so si to a mám k autorovi a jeho článku tieto podľa mňa závažné výhrady. Autor úplne ignoruje skutočnosť,že konflikt na Ukrajine vyvolali USA v záujme svojich strategických záujmov v Rusku. Autor sa vôbec nezmieňuje o tom,ako,kto a z akých dôvodov nakreslil východné hranice Ukrajiny. Jeho článok vôbec nereflektuje kultúrne,religiózne a historické odlišnosti medzi západnými a východnými Ukrajincami. A napokon,autor sa celkom vyhol tomu,že prebiehajúci konflikt už teraz zasial na východe Ukrajiny takú vzájomnú nenávisť,že si ju… Číst vice »

Gatta
Gatta
22. 9. 2014 12:40

Re Peter:

Já Vám rozumím, ale o to tam vše zmínil, ale jen jaksi mimochodem. Celý text je podle mne psán záměrně nekonfrontačně se snahou najít řešení a dívat se dál než půl roku dopředu.

Autor je patrně přesvědčený „ukrajinec“ a rád by žil na „Ukrajině“, tedy v zemi která byla a je i není „ruská“.

Béda
22. 9. 2014 13:28

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Exdiplomat-Miroslav-Polreich-Ted-Obama-prijde-za-Ruskem-bez-ktereho-se-neobejde-Vy-cechackovsti-komentatori-co-jste-chteli-valcit-336031

„V souvislosti s Ukrajinou vidím problém spíše v našem mediálním, ale i politickém prostředí. Nechceme jen kalit vodu, chtěli bychom válčit, ale nechat umírat jiné. Nemusím vám snad ani citovat ty některé naše komentátory, uvádí mimo jiné v obsáhlém rozhovoru pro ParlamentníListy.cz bývalý diplomat a zpravodajec Miroslav Polreich. Očekává také brzkou změnu postoje USA vůči Rusku…“

orinoko
22. 9. 2014 14:45

Nic proti Polreichovi, jeho zásluhy nelze přejít jen tak … ale nemůžu se zbavit pocitu, že se z něj stal takový jakýsi Březinski našeho slzavého údolí. Dokonce se chválí, že něco předvídal. A tady ho místní tehdy chválili. – Jaký, že je to kanón. Myslím, že jádrem tehdejší minely bylo, že se na Haliči nebude válčit. A ejhle – ono se tam střílí i v době tzv. příměří. A byly tu další a další, kteří z hlediska současné situace zpětně působí jako velcí mimoňové. Nejde o jednu personu, už se z těchto person vytvořila celá úctyhodná řada. Emeričtí vozíčkáři, tzv.… Číst vice »

orinoko
22. 9. 2014 15:10

Njn, tak je to zase na mně. Co si člověk neudělá sám, tak prostě není. Poslední čtvrtletí roku 2014 bude ve znamení vojensko-politické bramboračky. Všichni … a přitom jeden každý … nemá žádnou jistotu. Málo platné – bez nás plebsu nejde nic. – Situace dospěla do bodu, kdy Čína už nemůže stát stranou, a došlo ke změně perimetru, pod kterým budou čínské jednotky rychlého nasazení převedeny do ostrého zápřahu. – Irán má teď hodně napilno. Hizballah se připravuje na útok izraelských obřezanců, který může začít každým novým dnem. Soudruzi z ISIL , naverbovaní v cikánových koncentrákách, jen čekají na potřebnou… Číst vice »

orinoko
22. 9. 2014 15:19

… a co kdy bude?
To byste rádi věděli, že jo.
Zatím se musíte spokojit s jistotou, že žádná jistota neexistuje.
Válka bude , soudruzi. Nikoli ta proxy. Ale už se nás přímo dotýká.
Spousta českých vojáků je převelena do polské kafilérie a vekslu. Za stejné prašule jako doma. Naši vojáci jsou tím přímo nadšeni. Budou spadat pod velení nějakého Zulukafra z vozíčkářského pointu , anebo pod nějakého polského dementa, jehož válečnou průpravou jsou PC války ovládané ukradenou myší.

Béda
22. 9. 2014 15:31
Gatta
Gatta
22. 9. 2014 15:38

orinoko napsal

… a co kdy bude?
To byste rádi věděli, že jo.
Zatím se musíte spokojit s jistotou, že žádná jistota neexistuje.
Válka bude , soudruzi. Nikoli ta proxy. Ale už se nás přímo dotýká.
Spousta českých vojáků je převelena do polské kafilérie a vekslu. Za stejné prašule jako doma. Naši vojáci jsou tím přímo nadšeni. Budou spadat pod velení nějakého Zulukafra z vozíčkářského pointu , anebo pod nějakého polského dementa, jehož válečnou průpravou jsou PC války ovládané ukradenou myší.

:-) Orinoko, Vy zjevně podceňujete tu „polskou středoevropskou velmoc“.

hudryper
hudryper
22. 9. 2014 16:10

orinoko : Po delší době Ti chci sdělit,že jsem se Tvým podobenstvím Mirka Polreicha s Brzezinskim opravdu s chutí zasmál. Trefil´s to přesně na komoru ! Ti dva se seznámili začátkem šedesátých let,kdy Brzezinski byl ještě niktoš a Polreich na své první zpravodajské štaci.V posledních desítiletích si občas vymění pár slov,dnes už jen mailů. Nevím jestli je Ti známo,že Brzezinski si vzal kdysi za manželku vnučku Edvarda Beneše,v každém případě má za ženu bývalou Češku.Což je myslím hlavní zpráva tohoto mého příspěvku.Ano, i já považuji Mirka Polreicha za českou obdobu Brzezinskigo.Jen psaný projev toho druhého je méně zašmodrchaný a hlavně… Číst vice »

Sio
Sio
22. 9. 2014 16:10

Gatta napsal

Obsáhlá zajímavá analýza – o prezidentech a elitách společnosti, o promarněných 23 letech i o možnostech Ruska a Ukrajiny:

http://ukraina.ru/opinions/20140921/1010543243.html

No dobrá – když Rusko pomůže Ukrajině stát se novým Honkongem a vedle něj vyroste velmi silný a bohatý stát – jak zajistit, aby se to neobrátilo proti němu?

Béda
22. 9. 2014 16:17

To, že jsem dal odkaz na Polreichův článek ještě neznamená, že s Polreichem souhlasím. A pokud jde o antiamerikanismus, tak proč ne? proč nebýt proti státu, který podvádí kde může, napadá jiné státy, podvrací jiné státy, konspiruje proti jiným státům, špicluje, vydírá, válčí, nebere ohled na mezinárodní právo a tlačí svět do další velké války? Mně je Polreich jako takový ukradený nepovážuji jeho názory za žádné zjevené slovo boží. Za zajímavé na jeho článku jsem považoval akorát to, co jsem pastnul, že USA si bez pomoci Ruska proti teroristům, které samy vytvořily, financovaly, nepřímo skrze ropné emiráty vyzbrojily, vycvičily ani… Číst vice »

Gatta
Gatta
22. 9. 2014 18:02

PS Peter:
Ještě jsem o všem trochu přemýšlel a souhlas vlastně s Peterem – ne článek, ten je skvělý, ale jeho závěr je skutečně jen zbožné želanie autora. Ukrajinci svoji státní šanci, v posleních 23 letech a zvláště v několika posleních měsících samostatnosti, dokonale prohráli.

Re Sio:
Autor správně vycítil, že jedinou ukrajinskou nadějí je záštita Ruska – USA a EU by s ní totiž udělali krátký (privatizační a kolonizační) proces.
Být novým Honkongem ale Ukrajině už dnes asi nebude dovoleno.

orinoko
22. 9. 2014 18:06

Tématicky se teď zařadím dost mimo.

Česká TV kraksna nezabránila během dnů NATO /Netrpělivě a Automaticky To brzy Otevřeme/ nechala hovořit českého velitele původně sovětského tanku.
Češi si několikrát v moderní verzi starého tanku naservírovali jak slovutného německého Leoparda, tak emerického Abramse. Nic dalšího ke zničení nebylo k dispozici.
Ruský stroj: 3 lidé, kadence kanonu téměř dvojnásobná oproti NATO šrotu. – 4 sebevrazi a jeden politruk.

Emeričtí soudruzi zjistili, že v konvenci i nekonvenci mají náskok hladké mouky v kontejneru netříděného odpadu.

peter.
22. 9. 2014 18:07

Gatta Autor z vami uvedeného článku sníva o Ukrajine ako o slovanskom Singapúre a pre uskutočnenie tohoto sna žiada o pochopenie a pomoc Európu,Rusko,ukrajinské elity(oligarchov),rusky hovoriacich Ukrajincov aj tých nacionalistických Haličanov.Všetci títo by mali pomôcť vytvoriť z Ukrajiny most medzi Európskym a Ruským svetom,teda akési obchodné,logistické a finančné centrum podobné Singapúru.Zároveň píše,že Rusko urobí chybu,ak ponechá Ukrajinu Európe,pretože sa môže stať,že o 20-30 rokov môže patriť pod Ukrajinu aj Rostov na Done.To isté tvrdí aj Porošenko s Jacenjukom,keď ubezpečujú Ukrajincov o tom,že za nejaký čas po vstupe do Európy(veľmi nejasný pojem)bude Ukrajina tak ekonomicky prosperovať,že Krym sa z vlastného rozhodnutia… Číst vice »

Gatta
Gatta
22. 9. 2014 18:26

Re Peter

To už je zase z oblasti psychologie. Lidé prostě potřebují vždy něčemu věřit, věřit že „bude líp“. Třeba i něčemu, co jinak hlava nebere.
Je to vyzkoušené, vždyť církev svatá s podobnými sliby úspěšně drží lidi v iluzi „posmrtného lepšího“ už přes 2000 roků.

orinoko
22. 9. 2014 18:30

Proboha, co se to děje?
Celý web je diskusně zaplevelen samým kouřením. Očekávám, že hudryper již brzy na OM přispěje významným průnikem!! aktuálních mezinárodních aktivit do lůna české KOKOTliny.
Prostě a jednoduše: My tady kosočtverec … ale jinde na webu už levice dává modrým bublinám mohutně pohulit.

Neználek
Neználek
22. 9. 2014 18:30

orinoko napsal

Tématicky se teď zařadím dost mimo.

Česká TV kraksna nezabránila během dnů NATO /Netrpělivě a Automaticky To brzy Otevřeme/ nechala hovořit českého velitele původně sovětského tanku.
Češi si několikrát v moderní verzi starého tanku naservírovali jak slovutného německého Leoparda, tak emerického Abramse. Nic dalšího ke zničení nebylo k dispozici.
Ruský stroj: 3 lidé, kadence kanonu téměř dvojnásobná oproti NATO šrotu. – 4 sebevrazi a jeden politruk.

Emeričtí soudruzi zjistili, že v konvenci i nekonvenci mají náskok hladké mouky v kontejneru netříděného odpadu.

Takzvaná propagace.

orinoko
22. 9. 2014 18:36

Nevím, jak je to myšleno, ale český velitel českého tanku byl pomalu ochoten vyjevit statistiku z konkrétního cvičení.
Abrams není žádný výdobytek. Je to zařízení, které emeričtí soudruzi s úspěchem předvědějí jen tam, kde mají letecké krytí. Abrams je mastodont , kterého si kdykoli naservíruje izraelská Merkava jako třešničku na dortu. Ale o tom se nesmí mluvit. Právě proto nejsou tyto stroje povoleny k vývozu do míst, kde by se navzájem mohly diskreditovat.

hudryper
hudryper
22. 9. 2014 21:43

Oprava : Právě mne upozornil Mirror,že bezdětný Beneš nemohl mít vnučku,a má pravdu. Zmýlil jsem se při označení rodinného vztahu.Správně šlo o jeho neteř. Omlouvám se a budu se snažit, aby se to už neopakovalo.

ducatista
ducatista
23. 9. 2014 7:20

orinoko: jakýkoliv tank je bez leteckého krytí lehce zranitelný (tím neříkám, že jejich doba skončila), pěchotní protitankové zbraně jsou zkrátka maximálně účinné. Krásně je to vidět při konfliktu na JV Ukrajině, ukroarmáda tam přišla o stovky tanků.

Neználek
Neználek
23. 9. 2014 8:17

orinoko napsal

Nevím, jak je to myšleno, ale český velitel českého tanku byl pomalu ochoten vyjevit statistiku z konkrétního cvičení.
Abrams není žádný výdobytek. Je to zařízení, které emeričtí soudruzi s úspěchem předvědějí jen tam, kde mají letecké krytí. Abrams je mastodont , kterého si kdykoli naservíruje izraelská Merkava jako třešničku na dortu. Ale o tom se nesmí mluvit. Právě proto nejsou tyto stroje povoleny k vývozu do míst, kde by se navzájem mohly diskreditovat.

Takže propagace.

Sežraná i s navijákem.

orinoko
23. 9. 2014 8:51

Na jakémsi leteckém cvičení na Aljašce si německé Eurofightery servírovaly v mnoha případech emerické stealth stíhačky jak hambáče v mekáči.
Ale to bude jistě jen zlovolná propagace, která lehovistům činí značně neurotické spaní.

Gatta
Gatta
23. 9. 2014 9:18

Pro orinoko

Asi by se to hodilo do jiné diskuze, ale co takhle před obědem trochu nábožného punku ?
http://www.navratdoreality.cz/index.php?p=view&id=20265

orinoko
23. 9. 2014 11:42

Střední východ prochází velkými porodními bolestmi. Zdá se, že Jemen ovládli šíitští vzbouřenci. To pro utěráky v rodišti Zlého Ládíka není právě povzbuzující information. Omán , zdá se, si čím dále tím více rozumí s Iránem a pokud bude ve hře šíity ovládaný Jemen , může dojít k tomu , že saudské děvky budou nakonec obklíčeny , jak banderovci na Haliči v několika proslulých kotlích.

http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/yemens-state-tv-headquarters-in-flames-as-shia-rebels-clash-with-army-outside-sanaa-9745831

Prvotní informace se objevily už v neděli, ale co si člověk neudělá sám, to není.

http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/yemens-state-tv-headquarters-in-flames-as-shia-rebels-clash-with-army-outside-sanaa-9745831