Europoslanci z Bruselu, kteří by byli hanbou i doma

Projev prezidenta Zemana na Albertově jsem sledoval od začátku do konce a zaznamenal jsem i jeho hlavní smysl. Byla jím prezidentem vyslovená starost o naši demokracii, v současné době stále citelněji ohrožovanou úpornou snahou jistých našich kruhů, aby byl u nás pěstován, povolován a médií šířen jediný názor, což je (i když to prezident nevyslovil, ale všichni to pochopili), názor pražské lumpen kavárny, a všechny názory ostatní aby byly tvrdě a nekompromisně zadupávány do země, respektive, aby jim byla vzata příležitost kdekoli zaznít, či kdekoli se objevit. Pěstování jediného názoru ve společnosti a potlačování všech názorů ostatních, patří ovšem do základní výbavy ideologie fašistické, takže lze po právu konstatovat, že prezidentův projev byl ve všem všudy odvážným projevem protifašistickým, za který mu byli hluboce vděčni nejen nadšeně aplaudující posluchači přímo na Albertově, ale též všichni demokracii oddáni naši občané, sledující prezidentův projev na TV obrazovkách, či z rozhlasu. Protože prakticky poprvé tak byla naším vysokým politickým a státním činitelem vyslovena obava z narůstajících tendencí fašistických, kterou sdílí i pociťuje značná část naší veřejnosti – jen jaksi – kromě soukromých debat či článků na několika málo internetových serverech – vládlo kolem tohoto závažného problému až dosud oficiální ticho po pěšině. Prezident to ticho porušil a potrefené husy – jak jinak – se pochopitelně okamžitě ozvaly.

Pět našich europoslanců – Šojdrová, Pavel Svoboda, Niedermayer, Polčák a nejcharakterističtější člen této skupiny i jejího ideového zaměření Štětina – adresovali prezidentu dopis, zaslaný samozřejmě i do všech médií a obviňující jej z toho, že svou činnosí (myšlen byl ale zřejmě hlavně jeho projev), prý vytváří podhoubí pro fašizmus české společnosti.

Takže si to shrňme: Prezident vytváří podhoubí pro fašizmus české společnosti tím, že českou společnost před hrozbou fašizmu co nejdůrazněji varuje.

Že se vám to nezdá? Jen počkejte. Až budete tak fanatickým fandou fašistického pluku Azov na Ukrajině, jakým je (nevím, ale možná) i isnpirátor tohoto pomateného dopisu Štětina, pak budete psát podobné hlouposti i vy. A pokud budete někým jiným, třeba ministrem bez ministerstva a též členem ČSSD Dienstbierem, který se do této strany vetřel zcela zjevně proto, aby jí odejmul voličskou přízeň, tak se k hlasu těch pěti potrhlíků jednoduše připojíte. A máte to!

Stanův komentář: Nebýt toho Konvičky na tribuně, odpustil bych si komentář :)

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
53 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
20. 11. 2015 8:23

Tak k tomu Konvičkovi. Moc jsem se mu nevěnoval, nicméně co jsem slyšel, tak PREDIKOVAL příchod fašismu plyn atd. Nikoli propagoval. Poprosil bych ozdrojované argumenty, že Konvičkovo úsilí má fašismus za cíl.

Leo K
Leo K
20. 11. 2015 9:44

Ale klidně. Na videu DTV, kde se Konvička zpovídá Veselovskému, potvrzuje pravost svých výroků na facebooku (i když je zlehčuje) a vážně tvrdí, že odnímání občanských práv lidem s jinými názory jsou jeho programem. Podmiňuje to pouze nebezpečností pro společnost. To je fašismus jak vyšitý a nemusíte prosit.

jogín
jogín
20. 11. 2015 11:17

Takže vypovědět imámy propagující džihád je fašizmus? A proti páté koloně není možné nic podniknout, dokud nevezme do roky samopal ?

Asfalt
Asfalt
20. 11. 2015 11:32

Pokud by někdo mluvil (nebo mluví – nevím, o čem mluví Konvička) o odnímání práv nějaké skupině lidí, jde v systému formální rovnosti o pravicový extrémismus. Fašismem ale neoznačujeme ideu, mýbrž politicko-ekonomický systém. Ano, systém z minulého století, který dnes nazýváme fašismem, se vyznačoval mimo jiné i ideou pravicového extrémismu. Je však tento znak pro fašismus nezbytný? Nemohl by exstovat třeba sluníčkářský fašismus (kde diskriminace skupiny lidí není negativní, tj. v odepření práv, ale naopak pozitivní, např. extrémismus vyzývající nerespektovat zásady azylového práva, jež je právem pro jednotlivé vyjímečné případy pronásledovaných, ale uprchlíky příjímat hromadně podle kvót bez ohledu na… Číst vice »

Asfalt
Asfalt
20. 11. 2015 11:33

Předchozí můj příspěvek byl pro Leo K

Asfalt
Asfalt
20. 11. 2015 11:39

jogín napsal

Takže vypovědět imámy propagující džihád je fašizmus? A proti páté koloně není možné nic podniknout, dokud nevezme do roky samopal ?

Nikoho nemůže vypovědět na základě kolektivní viny. O to více by bylo dobré zvažovat, koho do státu příjímám na základě rozhodnutí v individuální věci.

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
20. 11. 2015 11:53

O tom, co je fašismus, se můžeme bavit hodiny. Mně to spíš přijde, u Zemana, jako ozvěna trapasu u korunovačních klenotů: ať to stokrát byla viróza, někdo měl říct : „pane presidente, počkejte,“ případně, „Miloši, neblbni“. Na to bezpečnostní prověrku nepotřebujete. Podobně ručníky na otírání čela, když si diabetika po těžkém dni nejdřív uvařili, přidusili a nevrazili mu ani kostku cukru.

Tady mu nikdo nedokázal říct, jistě, pane presidente, ale pana docenta Konvičku aspoň budeme držet kousek stranou, souhlasíte?? Ale třeba to přesně takhle Miloš udělal naschvál a po zralé úvaze, u něho nevíte.

Admirál
Admirál
20. 11. 2015 12:35

Asfalt napsal
Nikoho nemůže vypovědět na základě kolektivní viny. O to více by bylo dobré zvažovat, koho do státu příjímám na základě rozhodnutí v individuální věci.

Ano, máte pravdu. My – tedy ČR a některé další státy východní Evropy máme možnost na rozdíl např. od Německa, Francie, Belgie si zvolit, koho k nám pustíme, jaká rizika s tím spojená jsme ochotni nést.

O tuto volbu bychom se neměli nechat v žádném případě nechat připravit.

Aleš
Aleš
20. 11. 2015 13:01

Na některé triviální souvislosti stačí zdravý rozum, Sio, a to není licoměrnost,ale fakt. Konvičkův cíl ani prostředky nejsou správné. Naopak. Nicméně prezidentovo varování na místě bylo, ale je otázka, co a při jaké příležitosti měl říci.

jogín
jogín
20. 11. 2015 13:08

Začal nový masivní útok na prezidenta. Jeho podpora dosáhla nebezpečné výše. A zatraceně nebezpečný je také Konvička, islámské immigranty nechce kolem 70% obyvatel. Kromě vnitropolitických zájmů hrají roli také ideologie v pozadí. Levice potřebuje přišít vinu nikoliv muslimské ideologii, ale sociálním poměrům, zatím co pravici jde o zachování a rozšíření geopolitického vlivu USA. Pravičáci jsou rozštěpeni mezi zájmy lokálními a globálními. Jenže ve skutečnosti jde o šíření směsi náboženství a ideologie, kterou podporuje populační exploze, nízká inteligence, indoktrinace a mizerné vzdělání. Zmíněné faktory fungují jako vždy- za špatné poměry může ten, kdo je jiný. Takže dělící čára nevede mezi pravicí… Číst vice »

Aleš
Aleš
20. 11. 2015 13:18

jogíne- proč myslíte, že medilní ryk nekamenuje Konvičku, ale Zemana?

Béda
20. 11. 2015 13:22

jogín napsal Začal nový masivní útok na prezidenta. Jeho podpora dosáhla nebezpečné výše. A zatraceně nebezpečný je také Konvička, islámské immigranty nechce kolem 70% obyvatel. Kromě vnitropolitických zájmů hrají roli také ideologie v pozadí. Levice potřebuje přišít vinu nikoliv muslimské ideologii, ale sociálním poměrům, zatím co pravici jde o zachování a rozšíření geopolitického vlivu USA. Pravičáci jsou rozštěpeni mezi zájmy lokálními a globálními. Jenže ve skutečnosti jde o šíření směsi náboženství a ideologie, kterou podporuje populační exploze, nízká inteligence, indoktrinace a mizerné vzdělání. Zmíněné faktory fungují jako vždy- za špatné poměry může ten, kdo je jiný. Takže dělící čára nevede… Číst vice »

jogín
jogín
20. 11. 2015 13:52

Bédo, Alešovi jste odpověděl za mne. Přesné Konvičkovy názory jsem nečetl, nekomentuju. Levice zapomíná, že jsou i problémy mimo ekonomie a Marx sice geniálně popsal kapitalizmus a historii jako evoluci, ovšem jeho řešení se neosvědčilo, asi musí být komplexnější. Tak to ve vědě chodí, Darwin taky psal nesmysly o dědičnosti. Problém před námi je stará vesta- jedinec a společnost.

Béda
20. 11. 2015 14:03

jogín napsal Bédo, Alešovi jste odpověděl za mne. Přesné Konvičkovy názory jsem nečetl, nekomentuju. Levice zapomíná, že jsou i problémy mimo ekonomie a Marx sice geniálně popsal kapitalizmus a historii jako evoluci, ovšem jeho řešení se neosvědčilo, asi musí být komplexnější. Tak to ve vědě chodí, Darwin taky psal nesmysly o dědičnosti. Problém před námi je stará vesta- jedinec a společnost. jogín, co myslíte, že je NWO? Není to třeba „antiMarx“ 1% nejbohatších, kteří obechcali „proletariát“ – daří se jim ho rozhádat (Marx jej chtěl uvědomit, dát mu společné cíle, které by prosadil ve svůj prospěch = ve prospěch většiny… Číst vice »

Béda
20. 11. 2015 14:06

Pokračování: změny nelze dosáhnout jinak než změnou vlastnických vztahů. (opět Marx) Pokud oligarchii (1%) bude ponecháno nahamoněné bohatství (80%), žádná skutečná změna nemůže být dosažena.

Sio
Sio
20. 11. 2015 14:15

Aleš napsal

Na některé triviální souvislosti stačí zdravý rozum, Sio, a to není licoměrnost,ale fakt. Konvičkův cíl ani prostředky nejsou správné. Naopak. Nicméně prezidentovo varování na místě bylo, ale je otázka, co a při jaké příležitosti měl říci.

Napřed se musím pořádně podívat na to DTV, jak přesně to řekl. Zdravý rozum málokdy konvenuje s řevem našich médií a tak je mi to podezřelé.

jogín
jogín
20. 11. 2015 14:19

Béda: Souhlas, jenže jak organizovat společnost, aby opravdu motivovala jednotlivce a ne parazity?

Béda
20. 11. 2015 14:30

jogín, to je na dlouhé povídání. Možná na to tady a teď zkusí odpovědět někdo jiný. K tomu NWO ještě. Spojené špičky velkokapitálu tvoří zákulisně pravidla společné „hry“ (určují způsob života, politiky, ekonomických vztahů, kde budou války, který stát pošlou ke dnu …viz hlasování Schwarzenberga v Bilderbergu o válce v Srbsku…) a přitom nechávají své placené přicmrdovače předstírat, že mnáme demokracii. Mají na to celou řadu pák: neziskovky, média, financují si „thinktanky“, platí si politiky, mají své lidi v klíčových pozicích v centrálních bankách států, v mezinárodních institucích, ve FEDu atd., atd., Z toho majetku a peněz si mohou zafinancovat… Číst vice »

jogín
jogín
20. 11. 2015 15:16

Béda: Víte, jsem dost starý, abych pamatoval Lysenka a reakční pavědu kybernetiku, blbce a nevzdělance parťáka kvůli členství v partaji, úpadek inovací výrobků, syna fabrikanta co nesměl na vysokou a kvůli tomu nenáviděl komunisty, perspektivní kádry po studiu a spoustu kariérně orientovaných straníků atd atd. Fungovalo tady ovládání rodičů přes děti které mohly být zbaveny jakékoliv perspektivy a předstírání loyality balo odměňováno.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
20. 11. 2015 15:18

jogín napsal Béda: Souhlas, jenže jak organizovat společnost, aby opravdu motivovala jednotlivce a ne parazity? Jogíne, znal jsem člověka, který se o to pokoušel. Ovšem velmi brzy jej výsledek snahy zklamal. To když mohl na vlastní oči zblízka pozorovat, jak jím spoluzakládanou stranu – za jásotu a projevů nadšení nových vůdců nad vítěznou silou myšlenky sociální spravedlnosti – infiltrují děti třídních nepřátel. Poctiví lidé jsou totiž oproti hbitě se převlékajícím parazitům neskutečně líní komplexně myslet a také naivně důvěřiví, neboť podle sebe soudím tebe! Žádný systém organizace společnosti s tím nic neudělá, dokud se lidé nenaučí dívat se dobře kolem… Číst vice »

Béda
20. 11. 2015 15:24

Béda napsal jogín, to je na dlouhé povídání. Možná na to tady a teď zkusí odpovědět někdo jiný. K tomu NWO ještě. Spojené špičky velkokapitálu tvoří zákulisně pravidla společné „hry“ (určují způsob života, politiky, ekonomických vztahů, kde budou války, který stát pošlou ke dnu …viz hlasování Schwarzenberga v Bilderbergu o válce v Srbsku…) a přitom nechávají své placené přicmrdovače předstírat, že mnáme demokracii. Mají na to celou řadu pák: neziskovky, média, financují si „thinktanky“, platí si politiky, mají své lidi v klíčových pozicích v centrálních bankách států, v mezinárodních institucích, ve FEDu atd., atd., Z toho majetku a peněz si… Číst vice »

Béda
20. 11. 2015 15:27

jogín napsal

Béda: Víte, jsem dost starý, abych pamatoval Lysenka a reakční pavědu kybernetiku, blbce a nevzdělance parťáka kvůli členství v partaji, úpadek inovací výrobků, syna fabrikanta co nesměl na vysokou a kvůli tomu nenáviděl komunisty, perspektivní kádry po studiu a spoustu kariérně orientovaných straníků atd atd. Fungovalo tady ovládání rodičů přes děti které mohly být zbaveny jakékoliv perspektivy a předstírání loyality balo odměňováno.

Pardon, předešlý vstup patřil pod tento váš příspěvek. (Prokliknul jsem se.)

racek
racek
20. 11. 2015 16:00

Vážení, Konvičkovi nevěřím ani nos mezi očima, jednání jeho i jeho strany má jasné rysy řízené provokace, mající za cíl maximálně skandalizovat veškerá hnutí a snahy odmítat řízenou emigraci. O čemž svědčí řada jeho šílených výroků, které jsou s chutí citovány naším pravdoláskním tiskem. Z toho, že stál vedle Zemana jsem byl nešťastný, dost to znehodnotilo jinak výborný a zcela přesně zacílený projev. Jinak, zmínění europoslanci se vyznačují zejména, no řekněme etnickou příbuzností. Jako téměř všichni podporovatelé emigrace. Tolik lásky k muslimům, to se nestalo už nejméně 2000 let. A teď, náhle, že. Asi se polepšili. Všichni jim to věříme,… Číst vice »

racek
racek
20. 11. 2015 16:09

jogín napsal Béda: Víte, jsem dost starý, abych pamatoval Lysenka a reakční pavědu kybernetiku, blbce a nevzdělance parťáka kvůli členství v partaji, úpadek inovací výrobků, syna fabrikanta co nesměl na vysokou a kvůli tomu nenáviděl komunisty, perspektivní kádry po studiu a spoustu kariérně orientovaných straníků atd atd. Fungovalo tady ovládání rodičů přes děti které mohly být zbaveny jakékoliv perspektivy a předstírání loyality balo odměňováno. No, já jsem taky dost starý, se mnou na průmce i na vysoké byli synci a vnuci fabrikantů a statkářů. V letech šedesátých se to už moc neřešilo, víte? Kybernetika jako pavěda bylo jen jisté období… Číst vice »

hudryper
hudryper
20. 11. 2015 16:30

racek napsal racek • 20. Listopad 2015 Vážení, Konvičkovi nevěřím ani nos mezi očima, jednání jeho i jeho strany má jasné rysy řízené provokace, mající za cíl maximálně skandalizovat veškerá hnutí a snahy odmítat řízenou emigraci. O čemž svědčí řada jeho šílených výroků, které jsou s chutí citovány naším pravdoláskním tiskem. Z toho, že stál vedle Zemana jsem byl nešťastný, dost to znehodnotilo jinak výborný a zcela přesně zacílený projev. Jinak, zmínění europoslanci se vyznačují zejména, no řekněme etnickou příbuzností. Jako téměř všichni podporovatelé emigrace. Tolik lásky k muslimům, to se nestalo už nejméně 2000 let. A teď, náhle, že.… Číst vice »

Admirál
Admirál
20. 11. 2015 21:06

hudryper napsal
Bingo !Trefa přímo do středu černého pole s číslem 10.

Podle toho,jaký dostp. Konvička prostor v médiích, mě to taky napadlo. Asi to tak bude.

Sasin
Sasin
20. 11. 2015 21:22

Gdyž to tak pude dál, přijde doba, gdy článek bude dlouhý jako jedna věta. Všichni už budou všechno vědět a budou se muset strachy rozhodnout co dělat. Buď bafnou vlast ní podíly na půdě a rozpočtu, do kterého budou psát přímo své sečitatelné a rozpočtovatelné stížnosti a požadavky aby podíly v penězách zůstávaly stále doma na rozumné úrovni nebo se odstěhují na Saharu a budou tam mlátit hlavou do písku u vyschlé studny. Pokračuje, pokračujte. Hlavně čisté přezůvky a vysypané pytlíky. Heh.

Ladislav Hinner
Ladislav Hinner
20. 11. 2015 21:55

Jedním ze základních principu ovládání skutečnosti je nutnost obsazení obou ideových pólů.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
20. 11. 2015 22:08

Sasine, ta doba, „gdy článek bude dlouhý jako jedna věta“, je už dávno pryč. Už blahé paměti Hrabal napsal celou knihu jako jednu větu. Tuším, že jsou Taneční hodiny pro starší a pokročilé. No a protože Hrabal už všechno věděl, například i to, že si jakási ženská, docházející do hospody U Tygra, na počest návštěvy amerického presidenta Clintona v Praze „vydraxlovala kundu“, tak se musel ze strachu rozhodnout, co dělat. Údajně šel krmit ptáčky a vypadl z okna v pátém patře.

fajt
20. 11. 2015 22:19

tak to vypadá, že americký protektor se asi rozhodl sundat Zemana ( možná i proto byl šlechtěn Konvička ), nástup Hurvajze ( a jeho party ), který nemá na výběr je docela nepolitický ( trochu to připomíná dělostřeleckou přípravu před lumpen kavárenským prezidentským převratem). ..)

Sio
Sio
20. 11. 2015 22:45

Podíval jsem se na to DVTV. Konvička je prostě amatér, nechal se Veselovským ugrilovat, a ten si ho vychutnal. Neuměl se chovat před kamerou a promyšleně vyvrátit tu Veselovského otázku. Stačilo prostě najít nějaké logické vysvětlení. Mimochodem – lustrační zákon – je nebo není omezení občanských práv? A copak se děje ve společnosti, která je vážně ohrožena? Už ve starém Římě se ustanovoval Diktátor. Původně myslím na půl roku. Neznamenalo to omezení občanských práv všech ostatních, kteří ho museli bezpodmínečně poslouchat? Ale řeknu to jinak. Byl jsem na tom Albertově. Sice tam byl jakýsi prolog kde se vyřádili poslanec Černoch,… Číst vice »

hudryper
hudryper
20. 11. 2015 22:53

fajt napsal tak to vypadá, že americký protektor se asi rozhodl sundat Zemana Tento záměr není nový. Možná že budou pokusy to eskalovat,nemyslím si však,že dokud bude starý lišák naživu,se to podaří. A dnes se za něj pomodlil v Lánech sám kardinál Jebavý,je to v cajku,viďte ray ? Oni ti Amíci mají jiné a podstatně závažnější problémy v Evropě,než je nějaký pro ně legrační prezident z Čečenska,nebo odkud on vlastně je ? Pan Juncker nejen chlastá v práci,ale píše i zamilované dopisy Putinovi,chce sotrudničit s ním i s celým Briksem … Trefila to paní Irena : “ asi ty útoky… Číst vice »

petr
petr
21. 11. 2015 8:24

Čtvrtek 19.11.2015 je temným dnem demokracie. Náš velký vzor za oceánem nepochopil vstřícnost Evropy, a zradil všechny „vítače“ uprchlíků. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6972-komentar-byvaleho-ceskeho-poslance-prectete-si-proc-je-19-listopad-temnym-dnem-americke-demokracie

fajt
21. 11. 2015 8:29

hudryper napsal Tento záměr není nový. Možná že budou pokusyto eskalovat,nemyslím si však,že dokud bude starý lišák naživu,se to podaří. A dnes se za něj pomodlil v Lánech sám kardinál Jebavý,je to v cajku,viďte ray ? Oni ti Amíci mají jiné a podstatně závažnější problémy v Evropě,než je nějaký pro ně legrační prezident z Čečenska,nebo odkud on vlastně je ? Pan Juncker nejen chlastá v práci,ale píše i zamilované dopisy Putinovi,chce sotrudničit s ním i s celým Briksem … Trefila to paní Irena : “ asi ty útoky mají úspěch ne jen v Sýrii „. úspěšný darebák nikdy nezapomíná na… Číst vice »

peter.
21. 11. 2015 8:43

hudryper napsal
Oni ti Amíci mají jiné a podstatně závažnější problémy v Evropě,než je nějaký

p.hudryper:
To asi sedí,lebo ako sa zdá,tak ten plot na hranici s Mexikom môžu USA začať pomaly likvidovať.V migrácii sa začal reverzný chod:
http://zpravy.tiscali.cz/celem-vzad-vic-mexicanu-ted-z-usa-odchazi-nez-tam-prichazi-268928

fajt
21. 11. 2015 8:45

ať to je jak chce Konvička už má své pevné zázemí svých stoupenců ( a ti z drtivé části nejsou žádní radikálové ), kteří jsou schopní organizovaně projevit vůli ( program a požadavky ) svého hnutí ( žádné pouhé nárazové shromáždění, kde je hodně zájmů a většinou ho tmelí jenom okamžitá nevole k nějakému aktuálnímu problému, který může vyšumět a nebo se prostě zase po česku zapomene ). Krom toho i Konvička se může vyvíjet ( má proto dobré předpoklady ) a i jeho mediální projev se může stát šikovnější ( jen mu v tom přeji, aby se nenaučil jenom… Číst vice »

PPK
PPK
21. 11. 2015 9:35

Sio napsal Podíval jsem se na to DVTV. Ano, v DVTV nejsou žádná ořezávátka, ale profesionálové. Konvička byl zabírán téměř zásadně „dlouhým sklem“ ve velkém detailu úst a očí, takže mu byly dokonce vidět i tečky na bělmu, zatímco Veselovský byl zásadně v polocelku většinou od rukou výš. Zato kamerové celky diskusního stolu odhadem cca jen v řádu 5% vysílacího času. Jak známo, soustavný velký detail výraz obličeje zkresluje a přehání a po chvíli divák „herce“ vnímá nesympaticky. Zkrátka, chytrá televizní práce. K aktérům: Veselovský má nepochybně kvalitní školení již od dob, kdy pracoval pro Hlas Ameriky. Naopak Konvička je… Číst vice »

fajt
21. 11. 2015 9:47

nevím, jestli se Zeman mýlí nebo ne, ale je známo, že své kroky ( hlavně na veřejnosti ) si dost promýšlí a jsou většinou s časovým přesahem … a jestli se tak nějak zaregistrovalo, že přizváním Konvičky na pódium v času svátku, který má asi nejsilnější politický význam a budoucí kontext povýšil jeho hnutí na politickou partaj, že tak trochu urychlil jejich zrající přerod, ke kterému stejně měli našlápnuto? o signálu, který Zeman vyslal příznivcům tohoto hnutí nemá ani cenu hovořit ( za to by mu měl být Konvička neskonale vděčný ) . ..)

fajt
21. 11. 2015 15:15

https://www.facebook.com/tomio.cz/videos/1114167968594017/ – tento pán může pražské kavárně taky pěkně zvednout mandle ( má jim co vracet, už mu jednu partaj rozbili – i když to ani nebyl velký problém ). ..)

fajt
21. 11. 2015 19:00

comment image?oh=1a7bfdab04f7993c2d5e1fd87e65d9c8&oe=56F70D93

Sio
Sio
21. 11. 2015 22:38

fajt napsal nevím, jestli se Zeman mýlí nebo ne, ale je známo, že své kroky ( hlavně na veřejnosti ) si dost promýšlí ajsou většinou s časovým přesahem … a jestli se tak nějak zaregistrovalo, že přizváním Konvičky na pódium v času svátku, který má asi nejsilnější politický význam a budoucí kontextpovýšil jeho hnutí na politickou partaj, že tak trochu urychlil jejich zrající přerod, ke kterému stejně měli našlápnuto?o signálu, který Zeman vyslal příznivcům tohoto hnutí nemá ani cenu hovořit ( za to by mu měl být Konvička neskonale vděčný ) . ..) No, nemyslím si, že by Zeman Konvičku… Číst vice »

Sio
Sio
21. 11. 2015 22:59

fajt napsal

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Padej-na-zadek-obycejny-obcane-Ne-Martin-Koller-rozstrilel-vyzvu-vedcu-na-podporu-uprchlikum-Odstavec-po-odstavci-vetu-po-vete-Dal-si-zalezet-396062

http://www.novinky.cz/domaci/378566-migranti-kteri-ziskaji-azyl-budou-moci-na-karlove-univerzite-studovat-zdarma.html

starý, ale pořád to má silný politický potenciál, gor po žalobě na Zemana, která je součásti širšího útoku na něj. ..)

Je to ubohost. A je velmi charakteristickým podpisem tohoto režimu, že nutí prostituovat vědce, umělce a mediální osobnosti, žurnalisty. To je jasný příznak totality. Elity zastrašené a koupené. Ti lidé vědí která bije, nejsou to idioti, naopak, ve většině případů nadprůměrně inteligentní jedinci. Jen prostě nechtějí přijít o pohodlný styl života, ostatně jako většina z nás. Myslím, že některým z nich se z toho obrací žaludek, ale podepíší to.