Diskuze k článku


  • Sio • 20. listopadu 2015

    Tak k tomu Konvičkovi. Moc jsem se mu nevěnoval, nicméně co jsem slyšel, tak PREDIKOVAL příchod fašismu plyn atd. Nikoli propagoval. Poprosil bych ozdrojované argumenty, že Konvičkovo úsilí má fašismus za cíl.

  • Leo K • 20. listopadu 2015

    Ale klidně. Na videu DTV, kde se Konvička zpovídá Veselovskému, potvrzuje pravost svých výroků na facebooku (i když je zlehčuje) a vážně tvrdí, že odnímání občanských práv lidem s jinými názory jsou jeho programem. Podmiňuje to pouze nebezpečností pro společnost. To je fašismus jak vyšitý a nemusíte prosit.

  • jogín • 20. listopadu 2015

    Takže vypovědět imámy propagující džihád je fašizmus? A proti páté koloně není možné nic podniknout, dokud nevezme do roky samopal ?

  • Asfalt • 20. listopadu 2015

    Pokud by někdo mluvil (nebo mluví – nevím, o čem mluví Konvička) o odnímání práv nějaké skupině lidí, jde v systému formální rovnosti o pravicový extrémismus. Fašismem ale neoznačujeme ideu, mýbrž politicko-ekonomický systém. Ano, systém z minulého století, který dnes nazýváme fašismem, se vyznačoval mimo jiné i ideou pravicového extrémismu. Je však tento znak pro fašismus nezbytný? Nemohl by exstovat třeba sluníčkářský fašismus (kde diskriminace skupiny lidí není negativní, tj. v odepření práv, ale naopak pozitivní, např. extrémismus vyzývající nerespektovat zásady azylového práva, jež je právem pro jednotlivé vyjímečné případy pronásledovaných, ale uprchlíky příjímat hromadně podle kvót bez ohledu na důvody a důsledky, co to ve společnosti způsobí)? Fašismus asi nebude mít jen jeden definiční znak. Co je pak podle Vás Vámi zmíněný fašismus? Není ta politická deliberalizace, o které mluví autor článku, a sepětí ekonomické, mediální a politické moci signifikantnější než podoba či směr vyvolaného extrémismu (nemám na mysli ten extrémismus sámotný)?

  • Asfalt • 20. listopadu 2015

    Předchozí můj příspěvek byl pro Leo K

  • Asfalt • 20. listopadu 2015

    jogín napsal

    Takže vypovědět imámy propagující džihád je fašizmus? A proti páté koloně není možné nic podniknout, dokud nevezme do roky samopal ?

    Nikoho nemůže vypovědět na základě kolektivní viny. O to více by bylo dobré zvažovat, koho do státu příjímám na základě rozhodnutí v individuální věci.

  • Velekněz Ratata • 20. listopadu 2015

    O tom, co je fašismus, se můžeme bavit hodiny. Mně to spíš přijde, u Zemana, jako ozvěna trapasu u korunovačních klenotů: ať to stokrát byla viróza, někdo měl říct : „pane presidente, počkejte,“ případně, „Miloši, neblbni“. Na to bezpečnostní prověrku nepotřebujete. Podobně ručníky na otírání čela, když si diabetika po těžkém dni nejdřív uvařili, přidusili a nevrazili mu ani kostku cukru.

    Tady mu nikdo nedokázal říct, jistě, pane presidente, ale pana docenta Konvičku aspoň budeme držet kousek stranou, souhlasíte?? Ale třeba to přesně takhle Miloš udělal naschvál a po zralé úvaze, u něho nevíte.

  • Admirál • 20. listopadu 2015

    Asfalt napsal
    Nikoho nemůže vypovědět na základě kolektivní viny. O to více by bylo dobré zvažovat, koho do státu příjímám na základě rozhodnutí v individuální věci.

    Ano, máte pravdu. My – tedy ČR a některé další státy východní Evropy máme možnost na rozdíl např. od Německa, Francie, Belgie si zvolit, koho k nám pustíme, jaká rizika s tím spojená jsme ochotni nést.

    O tuto volbu bychom se neměli nechat v žádném případě nechat připravit.

  • Aleš • 20. listopadu 2015

    Na některé triviální souvislosti stačí zdravý rozum, Sio, a to není licoměrnost,ale fakt. Konvičkův cíl ani prostředky nejsou správné. Naopak. Nicméně prezidentovo varování na místě bylo, ale je otázka, co a při jaké příležitosti měl říci.

  • jogín • 20. listopadu 2015

    Začal nový masivní útok na prezidenta. Jeho podpora dosáhla nebezpečné výše. A zatraceně nebezpečný je také Konvička, islámské immigranty nechce kolem 70% obyvatel. Kromě vnitropolitických zájmů hrají roli také ideologie v pozadí. Levice potřebuje přišít vinu nikoliv muslimské ideologii, ale sociálním poměrům, zatím co pravici jde o zachování a rozšíření geopolitického vlivu USA. Pravičáci jsou rozštěpeni mezi zájmy lokálními a globálními. Jenže ve skutečnosti jde o šíření směsi náboženství a ideologie, kterou podporuje populační exploze, nízká inteligence, indoktrinace a mizerné vzdělání. Zmíněné faktory fungují jako vždy- za špatné poměry může ten, kdo je jiný. Takže dělící čára nevede mezi pravicí a levicí, pokud nejde o velmi vyhraněné exponenty obou směrů. Pokusy o převedení sporů na pravolevé vidění světa mohou vést jen k naplnění Barnettových řešení.

  • Aleš • 20. listopadu 2015

    jogíne- proč myslíte, že medilní ryk nekamenuje Konvičku, ale Zemana?

  • Béda • 20. listopadu 2015

    jogín napsal

    Začal nový masivní útok na prezidenta. Jeho podpora dosáhla nebezpečné výše. A zatraceně nebezpečný je také Konvička, islámské immigranty nechce kolem 70% obyvatel. Kromě vnitropolitických zájmů hrají roli také ideologie v pozadí. Levice potřebuje přišít vinu nikoliv muslimské ideologii, ale sociálním poměrům, zatím co pravici jde o zachování a rozšíření geopolitického vlivu USA. Pravičáci jsou rozštěpeni mezi zájmy lokálními a globálními. Jenže ve skutečnosti jde o šíření směsi náboženství a ideologie, kterou podporuje populační exploze, nízká inteligence, indoktrinace a mizerné vzdělání. Zmíněné faktory fungují jako vždy- za špatné poměry může ten, kdo je jiný. Takže dělící čára nevede mezi pravicí a levicí, pokud nejde o velmi vyhraněné exponenty obou směrů. Pokusy o převedení sporů na pravolevé vidění světa mohou vést jen k naplnění Barnettových řešení.

    1/ komu dnes nejvíc vadí Zeman? Podle mého mínění – Američanům (US Embassy) a jejich bilderberskému kandidátovi (nadnárodní oligarchii obecně), pravdoláskařům , kteří jsou prodlouženou rukou Bilderbergů a US Embassy a Sorosovským politickým „neziskovkářům“, neoliberální pseudolevici.
    2/ Konvička je …. (raději to nebudu říkat – tudy cesta rozhodne nevede a to jsem zásadně proti muslimské migraci)
    3/ levice především by vždycky měla při analýzách a hodnoceních takových problémů jako je migrace vždycky vycházet z přesného pojmenování hlavních aktérů, řadit události chronologicky (třeba pozpátku až dojdou k prvotní příčině a hybnému momentu procesů). Pak přesně pojmenovat příčiny probíhajících procesů, hledat analogie, východiska a poučení v historii. Osobně si myslím, že při takovémto postupu při pitvání moderního kapitalismu musí vždycky dojít nakonec k Marxovi – a možná i k některým stěžejním myšlenkám Lenina.

  • jogín • 20. listopadu 2015

    Bédo, Alešovi jste odpověděl za mne. Přesné Konvičkovy názory jsem nečetl, nekomentuju. Levice zapomíná, že jsou i problémy mimo ekonomie a Marx sice geniálně popsal kapitalizmus a historii jako evoluci, ovšem jeho řešení se neosvědčilo, asi musí být komplexnější. Tak to ve vědě chodí, Darwin taky psal nesmysly o dědičnosti. Problém před námi je stará vesta- jedinec a společnost.

  • Béda • 20. listopadu 2015

    jogín napsal

    Bédo, Alešovi jste odpověděl za mne. Přesné Konvičkovy názory jsem nečetl, nekomentuju. Levice zapomíná, že jsou i problémy mimo ekonomie a Marx sice geniálně popsal kapitalizmus a historii jako evoluci, ovšem jeho řešení se neosvědčilo, asi musí být komplexnější. Tak to ve vědě chodí, Darwin taky psal nesmysly o dědičnosti. Problém před námi je stará vesta- jedinec a společnost.

    jogín,

    co myslíte, že je NWO? Není to třeba „antiMarx“ 1% nejbohatších, kteří obechcali „proletariát“ – daří se jim ho rozhádat (Marx jej chtěl uvědomit, dát mu společné cíle, které by prosadil ve svůj prospěch = ve prospěch většiny společnosti. ) Takže: proůletariát je cíleně atomizován a stavěn proti sobě zatímco mezinárodní oligarchie (pomyslné 1%, které vlastní 80% světového bohatství) se spojil proti proletariátu ve svém společném úsilí NWO.

  • Béda • 20. listopadu 2015

    Pokračování: změny nelze dosáhnout jinak než změnou vlastnických vztahů. (opět Marx) Pokud oligarchii (1%) bude ponecháno nahamoněné bohatství (80%), žádná skutečná změna nemůže být dosažena.

  • Sio • 20. listopadu 2015

    Aleš napsal

    Na některé triviální souvislosti stačí zdravý rozum, Sio, a to není licoměrnost,ale fakt. Konvičkův cíl ani prostředky nejsou správné. Naopak. Nicméně prezidentovo varování na místě bylo, ale je otázka, co a při jaké příležitosti měl říci.

    Napřed se musím pořádně podívat na to DTV, jak přesně to řekl. Zdravý rozum málokdy konvenuje s řevem našich médií a tak je mi to podezřelé.

  • jogín • 20. listopadu 2015

    Béda: Souhlas, jenže jak organizovat společnost, aby opravdu motivovala jednotlivce a ne parazity?

  • Béda • 20. listopadu 2015

    jogín,

    to je na dlouhé povídání. Možná na to tady a teď zkusí odpovědět někdo jiný. K tomu NWO ještě. Spojené špičky velkokapitálu tvoří zákulisně pravidla společné „hry“ (určují způsob života, politiky, ekonomických vztahů, kde budou války, který stát pošlou ke dnu …viz hlasování Schwarzenberga v Bilderbergu o válce v Srbsku…) a přitom nechávají své placené přicmrdovače předstírat, že mnáme demokracii. Mají na to celou řadu pák: neziskovky, média, financují si „thinktanky“, platí si politiky, mají své lidi v klíčových pozicích v centrálních bankách států, v mezinárodních institucích, ve FEDu atd., atd., Z toho majetku a peněz si mohou zafinancovat cokoliv. Ten kapitál a možnost jej tvořit z ničeho a zneužívat k libovolnému účelu – to je to co jim dává tu sílu, tu moc nade všemi.

  • jogín • 20. listopadu 2015

    Béda: Víte, jsem dost starý, abych pamatoval Lysenka a reakční pavědu kybernetiku, blbce a nevzdělance parťáka kvůli členství v partaji, úpadek inovací výrobků, syna fabrikanta co nesměl na vysokou a kvůli tomu nenáviděl komunisty, perspektivní kádry po studiu a spoustu kariérně orientovaných straníků atd atd. Fungovalo tady ovládání rodičů přes děti které mohly být zbaveny jakékoliv perspektivy a předstírání loyality balo odměňováno.

  • Georgius z Raduně • 20. listopadu 2015

    jogín napsal

    Béda: Souhlas, jenže jak organizovat společnost, aby opravdu motivovala jednotlivce a ne parazity?

    Jogíne, znal jsem člověka, který se o to pokoušel. Ovšem velmi brzy jej výsledek snahy zklamal. To když mohl na vlastní oči zblízka pozorovat, jak jím spoluzakládanou stranu – za jásotu a projevů nadšení nových vůdců nad vítěznou silou myšlenky sociální spravedlnosti – infiltrují děti třídních nepřátel. Poctiví lidé jsou totiž oproti hbitě se převlékajícím parazitům neskutečně líní komplexně myslet a také naivně důvěřiví, neboť podle sebe soudím tebe! Žádný systém organizace společnosti s tím nic neudělá, dokud se lidé nenaučí dívat se dobře kolem sebe, také do minulosti a hlavně dokud nebudou líní myslet i v té chvíli, kdy se jím začíná lépe dařit. Průšvih je v tom, že životem získávané zkušenosti přicházejí pozdě a nastupující generace zcela pravidelně těm bázlivým senilním dědkům nevěří. No a oblbnout mladé je vždy snadné.

  • Béda • 20. listopadu 2015

    Béda napsal

    jogín,

    to je na dlouhé povídání. Možná na to tady a teď zkusí odpovědět někdo jiný. K tomu NWO ještě. Spojené špičky velkokapitálu tvoří zákulisně pravidla společné „hry“ (určují způsob života, politiky, ekonomických vztahů, kde budou války, který stát pošlou ke dnu …viz hlasování Schwarzenberga v Bilderbergu o válce v Srbsku…) a přitom nechávají své placené přicmrdovače předstírat, že mnáme demokracii. Mají na to celou řadu pák: neziskovky, média, financují si „thinktanky“, platí si politiky, mají své lidi v klíčových pozicích v centrálních bankách států, v mezinárodních institucích, ve FEDu atd., atd., Z toho majetku a peněz si mohou zafinancovat cokoliv. Ten kapitál a možnost jej tvořit z ničeho a zneužívat k libovolnému účelu – to je to co jim dává tu sílu, tu moc nade všemi.

    Nechápu co jste tím chtěl říct ve vztahu k NWO, k 1% a jeho moci „hýbat světem“. Koneckonců i ti bruselští (nejenom ti místní) panáci hlasují vždy tak aby to vyhovovalo především oligarchii.

  • Béda • 20. listopadu 2015

    jogín napsal

    Béda: Víte, jsem dost starý, abych pamatoval Lysenka a reakční pavědu kybernetiku, blbce a nevzdělance parťáka kvůli členství v partaji, úpadek inovací výrobků, syna fabrikanta co nesměl na vysokou a kvůli tomu nenáviděl komunisty, perspektivní kádry po studiu a spoustu kariérně orientovaných straníků atd atd. Fungovalo tady ovládání rodičů přes děti které mohly být zbaveny jakékoliv perspektivy a předstírání loyality balo odměňováno.

    Pardon, předešlý vstup patřil pod tento váš příspěvek. (Prokliknul jsem se.)

  • racek • 20. listopadu 2015

    Vážení, Konvičkovi nevěřím ani nos mezi očima, jednání jeho i jeho strany má jasné rysy řízené provokace, mající za cíl maximálně skandalizovat veškerá hnutí a snahy odmítat řízenou emigraci. O čemž svědčí řada jeho šílených výroků, které jsou s chutí citovány naším pravdoláskním tiskem.
    Z toho, že stál vedle Zemana jsem byl nešťastný, dost to znehodnotilo jinak výborný a zcela přesně zacílený projev.
    Jinak, zmínění europoslanci se vyznačují zejména, no řekněme etnickou příbuzností. Jako téměř všichni podporovatelé emigrace. Tolik lásky k muslimům, to se nestalo už nejméně 2000 let. A teď, náhle, že. Asi se polepšili. Všichni jim to věříme, že ano.

  • fajt • 20. listopadu 2015

    http://petrhampl.com/sociolog-petr-hampl

  • racek • 20. listopadu 2015

    jogín napsal

    Béda: Víte, jsem dost starý, abych pamatoval Lysenka a reakční pavědu kybernetiku, blbce a nevzdělance parťáka kvůli členství v partaji, úpadek inovací výrobků, syna fabrikanta co nesměl na vysokou a kvůli tomu nenáviděl komunisty, perspektivní kádry po studiu a spoustu kariérně orientovaných straníků atd atd. Fungovalo tady ovládání rodičů přes děti které mohly být zbaveny jakékoliv perspektivy a předstírání loyality balo odměňováno.

    No, já jsem taky dost starý, se mnou na průmce i na vysoké byli synci a vnuci fabrikantů a statkářů. V letech šedesátých se to už moc neřešilo, víte?
    Kybernetika jako pavěda bylo jen jisté období kolem roku 50, v SSSR a i u nás se naopak docela rozvíjela, ono navrhnout řídící systémy raket jaksi bez toho nejde. Nicméně, o neohrabanosti a neefektivnosti systému (ne všude) můžeme asi uvést velmi mnoho příkladů.
    Ostatně, ovládání dětí přes rodiče opravdu dnes už nefunguje. To převzala televize a facebook či twitter. A kultura, drogy, jistě. Ovšem jestli je zrovna tohle ta pravá změna k lepšímu, pochybuji.

  • hudryper • 20. listopadu 2015

    racek napsal
    racek • 20. Listopad 2015

    Vážení, Konvičkovi nevěřím ani nos mezi očima, jednání jeho i jeho strany má jasné rysy řízené provokace, mající za cíl maximálně skandalizovat veškerá hnutí a snahy odmítat řízenou emigraci. O čemž svědčí řada jeho šílených výroků, které jsou s chutí citovány naším pravdoláskním tiskem.
    Z toho, že stál vedle Zemana jsem byl nešťastný, dost to znehodnotilo jinak výborný a zcela přesně zacílený projev.
    Jinak, zmínění europoslanci se vyznačují zejména, no řekněme etnickou příbuzností. Jako téměř všichni podporovatelé emigrace. Tolik lásky k muslimům, to se nestalo už nejméně 2000 let. A teď, náhle, že. Asi se polepšili. Všichni jim to věříme, že ano.

    Bingo ! Trefa přímo do středu černého pole s číslem 10.

  • Admirál • 20. listopadu 2015

    hudryper napsal
    Bingo !Trefa přímo do středu černého pole s číslem 10.

    Podle toho,jaký dostp. Konvička prostor v médiích, mě to taky napadlo. Asi to tak bude.

  • Sasin • 20. listopadu 2015

    Gdyž to tak pude dál, přijde doba, gdy článek bude dlouhý jako jedna věta. Všichni už budou všechno vědět a budou se muset strachy rozhodnout co dělat. Buď bafnou vlast ní podíly na půdě a rozpočtu, do kterého budou psát přímo své sečitatelné a rozpočtovatelné stížnosti a požadavky aby podíly v penězách zůstávaly stále doma na rozumné úrovni nebo se odstěhují na Saharu a budou tam mlátit hlavou do písku u vyschlé studny. Pokračuje, pokračujte. Hlavně čisté přezůvky a vysypané pytlíky. Heh.

  • Ladislav Hinner • 20. listopadu 2015

    Jedním ze základních principu ovládání skutečnosti je nutnost obsazení obou ideových pólů.

  • Georgius z Raduně • 20. listopadu 2015

    Sasine, ta doba, „gdy článek bude dlouhý jako jedna věta“, je už dávno pryč. Už blahé paměti Hrabal napsal celou knihu jako jednu větu. Tuším, že jsou Taneční hodiny pro starší a pokročilé. No a protože Hrabal už všechno věděl, například i to, že si jakási ženská, docházející do hospody U Tygra, na počest návštěvy amerického presidenta Clintona v Praze „vydraxlovala kundu“, tak se musel ze strachu rozhodnout, co dělat. Údajně šel krmit ptáčky a vypadl z okna v pátém patře.

  • fajt • 20. listopadu 2015

    tak to vypadá, že americký protektor se asi rozhodl sundat Zemana ( možná i proto byl šlechtěn Konvička ), nástup Hurvajze ( a jeho party ), který nemá na výběr je docela nepolitický ( trochu to připomíná dělostřeleckou přípravu před lumpen kavárenským prezidentským převratem). ..)

  • Sio • 20. listopadu 2015

    Podíval jsem se na to DVTV. Konvička je prostě amatér, nechal se Veselovským ugrilovat, a ten si ho vychutnal. Neuměl se chovat před kamerou a promyšleně vyvrátit tu Veselovského otázku. Stačilo prostě najít nějaké logické vysvětlení. Mimochodem – lustrační zákon – je nebo není omezení občanských práv?
    A copak se děje ve společnosti, která je vážně ohrožena? Už ve starém Římě se ustanovoval Diktátor. Původně myslím na půl roku. Neznamenalo to omezení občanských práv všech ostatních, kteří ho museli bezpodmínečně poslouchat?
    Ale řeknu to jinak. Byl jsem na tom Albertově. Sice tam byl jakýsi prolog kde se vyřádili poslanec Černoch, kdosi tam cosi zazpíval a i ten Konvička tam byl. A můžu těm, co tam nebyli, říct jedno:
    99% lidí tam nepřišlo kvůli jakémusi Konvičkovi, ale za Zemanem. A bylo jim těžce u pr..le, kdo vedle Zemana stojí. Jistě, pravdoláskařská propaganda ten fakt vytěžuje. Ale sám o sobě je nevýznamný stejně jako Konvička.
    Co takhle si přestat hrát na chytré a notovat si s těmi sluníčkářskými médii?

  • hudryper • 20. listopadu 2015

    fajt napsal
    tak to vypadá, že americký protektor se asi rozhodl sundat Zemana

    Tento záměr není nový. Možná že budou pokusy to eskalovat,nemyslím si však,že dokud bude starý lišák naživu,se to podaří. A dnes se za něj pomodlil v Lánech sám kardinál Jebavý,je to v cajku,viďte ray ? Oni ti Amíci mají jiné a podstatně závažnější problémy v Evropě,než je nějaký
    pro ně legrační prezident z Čečenska,nebo odkud on vlastně je ? Pan Juncker nejen chlastá v
    práci,ale píše i zamilované dopisy Putinovi,chce sotrudničit s ním i s celým Briksem … Trefila to
    paní Irena : “ asi ty útoky mají úspěch ne jen v Sýrii „.

  • petr • 21. listopadu 2015

    Čtvrtek 19.11.2015 je temným dnem demokracie. Náš velký vzor za oceánem nepochopil vstřícnost Evropy, a zradil všechny „vítače“ uprchlíků. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6972-komentar-byvaleho-ceskeho-poslance-prectete-si-proc-je-19-listopad-temnym-dnem-americke-demokracie

  • fajt • 21. listopadu 2015

    hudryper napsal
    Tento záměr není nový. Možná že budou pokusyto eskalovat,nemyslím si však,že dokud bude starý lišák naživu,se to podaří. A dnes se za něj pomodlil v Lánech sám kardinál Jebavý,je to v cajku,viďte ray ? Oni ti Amíci mají jiné a podstatně závažnější problémy v Evropě,než je nějaký
    pro ně legrační prezident z Čečenska,nebo odkud on vlastně je ? Pan Juncker nejen chlastá v
    práci,ale píše i zamilované dopisy Putinovi,chce sotrudničit s ním i s celým Briksem … Trefila to
    paní Irena : “ asi ty útoky mají úspěch ne jen v Sýrii „.

    úspěšný darebák nikdy nezapomíná na drobné vendety, ty totiž mohou posílit nakonec i ty velké a rozhodující ( a když nic, tak ukazují ostatním, kteří by to chtěli na něj taky zkusit, že to nebudou mít ale vůbec jednoduchý ). ..)

  • peter. • 21. listopadu 2015

    hudryper napsal
    Oni ti Amíci mají jiné a podstatně závažnější problémy v Evropě,než je nějaký

    p.hudryper:
    To asi sedí,lebo ako sa zdá,tak ten plot na hranici s Mexikom môžu USA začať pomaly likvidovať.V migrácii sa začal reverzný chod:
    http://zpravy.tiscali.cz/celem-vzad-vic-mexicanu-ted-z-usa-odchazi-nez-tam-prichazi-268928

  • fajt • 21. listopadu 2015

    ať to je jak chce Konvička už má své pevné zázemí svých stoupenců ( a ti z drtivé části nejsou žádní radikálové ), kteří jsou schopní organizovaně projevit vůli ( program a požadavky ) svého hnutí ( žádné pouhé nárazové shromáždění, kde je hodně zájmů a většinou ho tmelí jenom okamžitá nevole k nějakému aktuálnímu problému, který může vyšumět a nebo se prostě zase po česku zapomene ). Krom toho i Konvička se může vyvíjet ( má proto dobré předpoklady ) a i jeho mediální projev se může stát šikovnější ( jen mu v tom přeji, aby se nenaučil jenom lépe lhát, spíše aby na příště pregnantněji vyjádřil to, co považuje za důležité ve věci základní myšlenky hnutí ). ..)

  • PPK • 21. listopadu 2015

    Sio napsal
    Podíval jsem se na to DVTV.

    Ano, v DVTV nejsou žádná ořezávátka, ale profesionálové. Konvička byl zabírán téměř zásadně „dlouhým sklem“ ve velkém detailu úst a očí, takže mu byly dokonce vidět i tečky na bělmu, zatímco Veselovský byl zásadně v polocelku většinou od rukou výš. Zato kamerové celky diskusního stolu odhadem cca jen v řádu 5% vysílacího času. Jak známo, soustavný velký detail výraz obličeje zkresluje a přehání a po chvíli divák „herce“ vnímá nesympaticky. Zkrátka, chytrá televizní práce.

    K aktérům: Veselovský má nepochybně kvalitní školení již od dob, kdy pracoval pro Hlas Ameriky. Naopak Konvička je zřejmě zatím mediálně nevyškolený a rozhovory v televizi ještě „neumí“. Až bude časem lépe připraven, nebude už sedat na lep otázkám spekulativním, kapciózním a sugestivním, včetně dalších redaktorským triků. Pak také už začne odpovídat buď jen jednoslovně, či v holých větách bojovných citátů z Koránu, anebo jako právník. Potom jeho slovní obratnost v politické korektnosti odradí media k tv rozhovorům a budou ho už jen pomlouvat jako Zemana.

    Zatím se zdá, že zadáním p. Konvičky je obhajovat a propagovat zejména židokřesťanské denominace, zatímco ateismus méně. Také patrně bude dále školen, aby nebyl mediálně podezříván z propagace fašismu či komunismu, když např. (správně) zkritizoval lustrační zákon, načež se Veselovský zatvářil, jakoby právě ohluchl.

    Prozatímní dojem: Pan K. je sice pravděpodobně účelově vzniklý začínající aktivistický amatér, který však později může podstatně zamíchat mocenskými kartami na cz volební scéně, protože vychází z ideje, že islám = permanentní džihád a džihád vždy začíná imigrací, čili „pronikáním“ muslimů na nová území. Otázkou zatím je, kdo za K. stojí v pozadí a do jaké míry jej v budoucnu hodlá prosazovat a chránit. Bakala a DVTV to zatím nebude.

  • fajt • 21. listopadu 2015

    nevím, jestli se Zeman mýlí nebo ne, ale je známo, že své kroky ( hlavně na veřejnosti ) si dost promýšlí a jsou většinou s časovým přesahem … a jestli se tak nějak zaregistrovalo, že přizváním Konvičky na pódium v času svátku, který má asi nejsilnější politický význam a budoucí kontext povýšil jeho hnutí na politickou partaj, že tak trochu urychlil jejich zrající přerod, ke kterému stejně měli našlápnuto? o signálu, který Zeman vyslal příznivcům tohoto hnutí nemá ani cenu hovořit ( za to by mu měl být Konvička neskonale vděčný ) . ..)

  • fajt • 21. listopadu 2015

    https://www.facebook.com/tomio.cz/videos/1114167968594017/ – tento pán může pražské kavárně taky pěkně zvednout mandle ( má jim co vracet, už mu jednu partaj rozbili – i když to ani nebyl velký problém ). ..)

  • Sio • 21. listopadu 2015

    fajt napsal

    nevím, jestli se Zeman mýlí nebo ne, ale je známo, že své kroky ( hlavně na veřejnosti ) si dost promýšlí ajsou většinou s časovým přesahem … a jestli se tak nějak zaregistrovalo, že přizváním Konvičky na pódium v času svátku, který má asi nejsilnější politický význam a budoucí kontextpovýšil jeho hnutí na politickou partaj, že tak trochu urychlil jejich zrající přerod, ke kterému stejně měli našlápnuto?o signálu, který Zeman vyslal příznivcům tohoto hnutí nemá ani cenu hovořit ( za to by mu měl být Konvička neskonale vděčný ) . ..)

    No, nemyslím si, že by Zeman Konvičku pozval na pódium. Ono to bylo zamotanější. Tu manifestaci myslím zorganizoval Konvička a jeho hnutí. Zeman se „jaksi“ přidal.

  • Sio • 21. listopadu 2015

    fajt napsal

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Padej-na-zadek-obycejny-obcane-Ne-Martin-Koller-rozstrilel-vyzvu-vedcu-na-podporu-uprchlikum-Odstavec-po-odstavci-vetu-po-vete-Dal-si-zalezet-396062

    http://www.novinky.cz/domaci/378566-migranti-kteri-ziskaji-azyl-budou-moci-na-karlove-univerzite-studovat-zdarma.html

    starý, ale pořád to má silný politický potenciál, gor po žalobě na Zemana, která je součásti širšího útoku na něj. ..)

    Je to ubohost. A je velmi charakteristickým podpisem tohoto režimu, že nutí prostituovat vědce, umělce a mediální osobnosti, žurnalisty. To je jasný příznak totality. Elity zastrašené a koupené. Ti lidé vědí která bije, nejsou to idioti, naopak, ve většině případů nadprůměrně inteligentní jedinci. Jen prostě nechtějí přijít o pohodlný styl života, ostatně jako většina z nás. Myslím, že některým z nich se z toho obrací žaludek, ale podepíší to.

  • Béda • 22. listopadu 2015

    Sio napsal
    Je to ubohost. A je velmi charakteristickým podpisem tohoto režimu, že nutí prostituovat vědce, umělce a mediální osobnosti, žurnalisty. To je jasný příznak totality. Elity zastrašené a koupené. Ti lidé vědí která bije, nejsou to idioti, naopak, ve většině případů nadprůměrně inteligentní jedinci. Jen prostě nechtějí přijít o pohodlný styl života, ostatně jako většina z nás. Myslím, že některým z nich se z toho obrací žaludek, ale podepíší to.

    Chtěl jsem si přečíst diskusi – reakci vox populi na tento „xenofobní“ článek p. Kollera. Nevěřícně jsem zíral na oznámení: (nebývá to na tomto internetovém portálu vůbec zvykem) „Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.“ Nechápu, že když byla diskuse uzavřena, proč ji nejde rozkliknout k přečtení bez toho, aby bylo možno dál vkládat příspěvky. Proč asi?

  • fajt • 22. listopadu 2015

    Sio napsal
    Je to ubohost. A je velmi charakteristickým podpisem tohoto režimu, že nutí prostituovat vědce, umělce a mediální osobnosti, žurnalisty. To je jasný příznak totality. Elity zastrašené a koupené. Ti lidé vědí která bije, nejsou to idioti, naopak, ve většině případů nadprůměrně inteligentní jedinci. Jen prostě nechtějí přijít o pohodlný styl života, ostatně jako většina z nás. Myslím, že některým z nich se z toho obrací žaludek, ale podepíší to.

    mě trochu děsí, s jakou lehkostí se nechá uplatit ( a zastrašit ) zdejší ( i akademická ) elita, jako kdyby k této zemi, ke zdejším lidem neměli téměř pražádné kořeny, jako kdyby neměli skoro žádnou úctu ani k sobě samým ( jenom názor – samozřejmě jsou tady lidé, kteří zasluhují za své činy a názory široké uznání a poklonu ). ..)

  • fajt • 22. listopadu 2015

    Sio napsal
    No, nemyslím si, že by Zeman Konvičku pozval na pódium. Ono to bylo zamotanější. Tu manifestaci myslím zorganizoval Konvička a jeho hnutí. Zeman se „jaksi“ přidal.

    v tom případě je to ještě jasnější signál od Hradu a ještě větší zodpovědnost pro Konvičku. ..)