Diskuze k článku


  • cnemo • 15. února 2016

    Kousek jsem viděl, bylo to opravdu výživné. Zkoušeli napodobit Goebbelse ale dopadlo to hůř než komunistická propaganda. Jediný výsledek bude, že systémem Barbra Steisand efektu zpropagovali protirežimní weby:)

  • Béda • 16. února 2016

    Fašisté. Jak se zdá máme zde 2 skupiny „fašistů“. Jedni křičí: „Ti „nesnášenliví“ (nechtějí tady NAŠE hosty z jiných kultur navěky) xenofobové (dokonce se chtějí izolovat a pomáhat většímu počtu NAŠICH hostů u nich doma a ukončit naše humanitární války za demokracii a mír) jsou rasisti, novodobí „Hitlerové“.

    A druhá skupina dí: Ta VAŠE (protože vy jste si je bez ohledu na nás pozvali, mnohdy i asistovali při „demokratizačních“ všeničících misích v jejich zemích) humanitární invaze, to je v podstatě dobrovolné odevzdání naší země nekompatibilní kultuře a ideologii, která není slučitelná s demokracií, se kterou bojovali úspěšně naši předci. Pravda o migrantech a jejich zločinech se zamlčuje a nahrazuje lží. Celé to „sluníčkaření“ v konečném důsledku popírá principy demokracie (domácích obyvatel se nikdo neptá na jejich mínění a vůli, tito jsou diskriminováni ve prospěch nové skupiny dočasných hostů nafurt) rozhoduje jediná osoba – cizí diktátorka, která ostatní zastrašuje a vydírá aniž k tomu dostala jakýkoliv mandát od cizích států, jejich politických reprezentací a obyvatel – voličů a v duchu hesla účel světí prostředky slouží celá migrační agenda jako krycí manévr a zástěrka pro zavedení skutečného fašismu s policejní nadstátní korporátní diktaturou, v níž lid ani národy či státní reprezentace nemají žádnou váhu, internet i veškerý veřejný život postupně pod zástěrkou boje s terorizmem přejdou do policejního režimu. A „sluníčkáři“ (část z nich) se stanou ochotnými služebníky nové policejní diktatury.

  • Béda • 16. února 2016

    Podobnost: Hitler kdysi chtěl jakýmikoliv porstředky za jakoukoliv cenu šířit (a šířil) „nejvyspělejší kulturu a civilizaci“ a panství nejcivilizovanějšího, nejkulturnějšího nadřazeného národa nad celým světem.

    Dnešní „sluníčkáři“ a jejich Mutti Merkel a Vater (Bush, Obama) chtějí jakýmikoliv prostředky za jakoukoliv cenu šířit svoji představu globálně humanity a demokracie (i za cenu zničení anebo vyhlazení celých států a jejich populace – ať již v Africe, Asii anebo v Evropě.

    Hybatelem každého fašismu jsou zájmy korporátního kapitálu. Nejdříve na státní úrovni, které posléze mají nadstátní až globální ambice.

  • petr jihlava • 16. února 2016

    http://www.blisty.cz/art/81098.html

  • Irena • 16. února 2016

    petr jihlava napsal

    http://www.blisty.cz/art/81098.html

    Ale? Pokoušíte se udělat reklamu blitkám?
    Já vám na to klikat teda nebudu.

  • petr jihlava • 16. února 2016

    Ireno,nebojte se a klikněte.

  • Béda • 16. února 2016

    petr jihlava napsal

    http://www.blisty.cz/art/81098.html

    Máte v tom chybu (i s výBLitkama). Ti „slušní“ lidé s přílbama co mají zbraně, jsou západní šiřitelé „humanity a demokracie (podle některých fašisté). To oni zabíjí lidi, to oni je vyhánějí z domovů, to oni piklí, kšeftují se smrtí (zbraněmi) a lidským neštěstím (důvěřivými migranty – užitečnými idioty, za pomoci svých slunečných užitečných idiotů) , aby zavedli svoji globální policejní diktaturu. Ti, co obhajují svoji kulturu ji neobhajují (prozatím) zbraněmi nešíří všude svrab a nešťovice. Ne xenofobové šíří všude neštěstí, násilí, beznaděj ale šiřitelé „humanity, demokracie“ – ve skutečnosti korporátního fašismu.

  • petr jihlava • 16. února 2016

    Bédo,nebudu se s vámi přít o nesmysly,které zde tvrdíte.
    Zajímá mě na jakém základě jste došel k závěru,že sluníčkáři jsou podporovatelé globálního neoliberálního kapitalismu a nekriticky se staví k zahraniční a bezpečnostní politice Spojených států a jeho spojenců ?
    Co si pod pojmem sluníčkář představujete,kde všude je vidíte(parlament,občanská společnost adp.) ? Znáte jejich veškeré a dlouhodobé aktivity ?
    Čím jsou pro vás jejich hodnoty ,,nebezpečné“ ?

  • Béda • 16. února 2016

    petr jihlava napsal

    Bédo,nebudu se s vámi přít o nesmysly,které zde tvrdíte.
    Zajímá mě na jakém základě jste došel k závěru,že sluníčkáři jsou podporovatelé globálního neoliberálního kapitalismu a nekriticky se stavík zahraniční a bezpečnostní politice Spojených států a jeho spojenců ?
    Co si pod pojmem sluníčkář představujete,kde všude je vidíte(parlament,občanská společnost adp.) ? Znáte jejich veškeré a dlouhodobé aktivity ?
    Čím jsou pro vás jejich hodnoty ,,nebezpečné“ ?

    Za šéfsluníčkáře jsem vždycky považoval „humanitárního“ bombarďáka. Dnešní jeho slunečné pohrobky považuji za užitečné idioty (možná si leckteří z nich ve své nezměrné slepotě ani neuvědomují, že v podstatě hájí neoliberální agendu, neřeší války ale snaží se páchta „dobro“ = „humanitární“ sebevraždu vlastní kultury, sociálního státu, rovnoprávnosti pohlaví i demokracie v jejím současném pojetí. Protože války a lichvářská politika plodí migraci a migrace je prostředkem neoliberálů k zavedení globální (nadstátní) policejní diktatury, likvidace národů, států, kulturní jedinečnosti…

  • Béda • 16. února 2016

    petr jihlava,

    jinak praví se, že cesty do pekel bývají prý dlážděny dobrými úmysly. Sluníčkáři vítají multikulturní otevírání dvěří ideologii neslučitelné s demokracií, právním státem a občanskou společností. Gay lesbická komunita, feministky a pod. vítají muslimskou invazi, netzuše že si sami na sebe pletou bič.

  • Béda • 16. února 2016

    Jinak je zajímavé, že současní Němci přicházejí s inovací diktátora – vůdce, kterého nahradili diktátorkou – vůdkyní.

  • hudryper • 16. února 2016

    petr jihlava napsal
    Zajímá mě na jakém základě jste došel k závěru,že sluníčkáři jsou podporovatelé globálního neoliberálního kapitalismu a nekriticky se staví k zahraniční a bezpečnostní politice Spojených států a jeho spojenců ?

    Vyskytujete se tady na OM pod tímto posledním nickem jen krátce ,přesto je téměř neuvěřitelné,že
    jste mohl Bédovi položit takovou triviální otázku,jež Vás automaticky vyřazuje jako člověka,který by
    nám na OM měl co říct. Zajděte si radši do lesa,kousek od Vás žije člověk,který mu (lesu) a nejen jemu rozumí. Položte svou otázku jemu a dovíte se toho tolik,že se zase nějakou chvilku Váš nick
    raději spokojí s některým z Vašich původních nicků. Podle mne jste dost průhledný provokatér,
    jakých už tady byly řady. Prosím Bédu,aby otázky a tvrzení petra jihlavy ignoroval. Nic jiného si nezaslouží.

  • petr jihlava • 16. února 2016

    Béďo,čím zde vy argumentujete nejsou pro mě žádné argumenty.
    Jinými slovy,nemůžete věcně na moje položené otázky odpovědět.
    Vaše některá tvrzení jsou nástroje fašistů a islamofobů.To je fakt. .Za fašistu vás tím nepovažuji-spíše sdílíte nacionalistické a ultrapravicově populistické teze a jste součástí nenávistné protiuprchlické vlny řady Čechů.
    Nekriticky a iracionálně věříte spikleneckým teoriím a hoaxů,kterými autoři článku a diskutující zde nešetři.Pochopitelně,že sledujete i jiná podobná nenávistná média a internetové servery než jsou OM a sdílíte hlouposti,které se mluví po hospodách.
    Sebe za odborníka na islám a příčiny uprchlické krize nepovažuji.
    Za odborníka na islám a reálná řešení uprchlické krize se rozhodně nepovažuji,ale ani vás či jiné diskutující a autory textu,který zde zveřejňují na dané téma pouze nenávist a dezinformace.

    Kde nejsou uprchlíci, sluníčkáři postačí(http://a2larm.cz/2016/02/kde-nejsou-uprchlici-slunickari-postaci).

    Proslovy,které zazněly od sluníčkářů-fašistů podle autora Lubomíra Manna na prouprchlické demonstraci 6.2. v Praze.
    http://a2larm.cz/2016/02/svoboda-se-neubrani-sama/
    http://solidarita.socsol.cz/2016/akce/jen-pokud-se-zbavime-strachu-z-budoucnosti-zbavime-se-rasismu

  • Béda • 16. února 2016

    petr jihlava napsal

    Bédo,nebudu se s vámi přít o nesmysly,které zde tvrdíte.
    Zajímá mě na jakém základě jste došel k závěru,že sluníčkáři jsou podporovatelé globálního neoliberálního kapitalismu a nekriticky se stavík zahraniční a bezpečnostní politice Spojených států a jeho spojenců ?
    Co si pod pojmem sluníčkář představujete,kde všude je vidíte(parlament,občanská společnost adp.) ? Znáte jejich veškeré a dlouhodobé aktivity ?
    Čím jsou pro vás jejich hodnoty ,,nebezpečné“ ?

    pane multinicku,

    sluníčkáři podporují muslimskou invazi, kterou organizují „humanitární“ bombarďáci z USA a rozjeli ji v dojemné souhře: – známý ISIL diktátor „demokrat“ z Turecka (Erdogan) a německá diktátorka Merkelová. (ta naopak nerespektuje žádnou svobodu ani demokracii druhých rozhodovat o svém osudu). Jak už jsem psal islám je neslučitelný s demokracií, občanskou společností a právním státem. Migrační zástupné téma (zastírací manévr)je prostředkem neoliberálů k zavedení korporátní fašistické diktatury = nejdřív zanesou z oblastí které zničili svojí politikou a válkou chaos a násilí do Evropy, pak násilí a chaos pod rouškou boje s terorismem potlačí silou, zruší svobodu vyjádřování názoru na internetu, zavedou totalitní praktiky a policejní stát. Migrace jim krom toho poslouží k likvidaci sociálního státu (ten zničí invazní paraziti), národní stát (tzv. multikulturní Bernetovská – Coudenhove – Kalergiovská sociálně inženýrská míchanice) , zlikvidují jakoukoliv stopu demokracie (smlouvy TTIP a zejména TISA sejmou rozhodovací pravomoci z volených státních reprezentací a převedou je na nadstátní nevolené arbitrážní a jiné orgány…)

  • Bety • 16. února 2016

    Pro Jihlavu: stokrát opakovaná lež se pravdou nestane – a pokud se někdo nesčetněkrát projevil jako lhář, bylo by bláznovstvím poslouchat nebo číst dál jeho lži – neboli zblitky.
    Podle Knihy přísloví: 20/17 Ten, komu pokrm ze lži lahodí, skončí s ústy plnými kamení.

  • Béda • 16. února 2016

    Pokus o definici tzv. „sluníčkářů“:
    – všichni tzv. pravdoláskovci = nekritičtí amerikanofilové, kterým trčí z americké zadnice jenom podrážky a nevadí jim mnohačetné americké mezinárodní zločiny.
    – různé „Sorosovky“ „neziskovky“ , Člověk v tísni a jiné propagandistické a podvraťácké páté kolony vydržované buďto přímo USA anebo skrze různé lichvářské a spekulantské „nezištné filantropy“
    – nejrůznější idealisté – masochisté se sebevražednými sklony jako kupř. LGBT (gay feministická) komunita vstřícná k muslimské invazi
    – nejrůznější utopisté, kteří nejsou schopni reflektovat historické zkušenosti s islámem a nevidí anebo nechtějí, či nejsou schopni vidět širší politické souvislosti ve vztahu k muslimské migraci, neslučitelnost a nekompatibilnost islámu se západními hodnotami a způsobem života….

  • Aleš • 17. února 2016

    Skákání na propagandu ve styl rozděl a panuj proti sobě maximálně poštve potenciální spojence!!!
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/394990-recko-vstupuje-do-boje-proti-visegradske-skupine-pise-denik-ta-nea.html

  • Béda • 18. února 2016

    Aleš napsal

    Skákání na propagandu ve styl rozděl a panuj proti sobě maximálně poštve potenciální spojence!!!
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/394990-recko-vstupuje-do-boje-proti-visegradske-skupine-pise-denik-ta-nea.html

    Řecko a rozděl a panuj! Po mém soudu je Řecko velice poučný případ. Pravoslavné Řecko mimochodem bylo „západní“ zemí, kde byla po válce tvrdě potlačena komunistická strana a civilizovaným Západem zavedena fašistická vláda. Řecko mimo jiné je výspou na styku EU s NATO-vským Tureckem. A má s touto jedinou muslimskou zemí (americkou kukačkou) v NATO své bohaté zkušenosti. Nejenom v souvislosti s muslimskou invazí ale také s kyperskou invazí a porušováním státních hranic tureckým letectvím. Dokud řecké vlády stále víc zadlužující relativně malý řecký stát ve velkém odebíraly a konzumovaly západní zboží a služby, mimochodem také na výstavbu rozsáhlé armády (proti mírumilovnému muslimskému tureckému sousedovi – partnerovi z NATO) bylo vše v pořádku. Až do té doby než řecký dluh překročil určitou mezní hodnotu, kterou již „altruističtí“ západní věřitelé Řecka nehodlali akceptovat a vyhovovalo to ekonomickým zájmům západoevropských nadnárodních korporací bylo vše zdá se v nejlepším pořádku. Půjčovalo se na moderní zbraně (dodané západními firmami z EU), na megalomanskou olympiádu, (kde se div světe, opět velice vydatně přiživily západní firmy. Odbočka – olympiáda je přitom řecká tradice a vynález a vznikla v Řecku mnohem dřív – nebyl to tehdy ještě svátek kapitalistického podnikání, zlatokopectví, dopinku, komerce a honby za stále lepšími výsledky za jakoukoliv cenu) , přivíraly se oči nad plněním přístupových podmínek do EU Řeckem. Po dosažení mezní dlužné hodnoty (toto by i pro jiné rychle se zadlužující země EU mělo být do budoucna velice poučné) , západní věřitelé vedeni německou vládou reprezentující zájmy největších z nich skončili se štědrými půjčkami, postupně zhoršovali rating Řecka (prodražovali se další půjčky) až došlo na materializaci dluhů. Dnes je Řecko

  • Béda • 18. února 2016

    zničená, předlužená ekonomicky „spálená“ země bez vize a naděje, tlačená západním kapitálem a jeho politickými prostitutkami do otrockého, nerovného, ponižujícího vztahu (další půjčky, rozprodávání státních aktiv, vyzobávání rozinek, parcelování Řecka mezi západní ekonomickou „mafii“), plnění nadiktovaných požadavků, setrvávání v EU, které situaci Řecka a jeho obyvatel perspektivně nijak neřeší. Za sebe osobně bych tipoval, že řecké vlády využili situaci „macešské“ EU po Merkelové sveřepém roztažení (nikoliv nohou) ale náruče migrantům přicházejícím do EU na pozvání německé kancléřky zejména z Turecka. Je to specifická msta řecké reprezentace za ponižující a bezvýchodnou situaci, do které byla tato země zahnána. Řecká předlužená země, v postavení předluženého „černého koně“ EU se rozhodla nákladně nechránit řecké hranice (bylo by to velice drahé, vzhledem k velkému počtu řeckých ostrovů), ale otevřela zeširoka svou náruč pozvaným hostům německé kancléřky. Protože předem věděla, že jde o cizí hosty, kteří v této zbídačené zemi rozhodně sami od sebe rozhodně nezůstanou nezůstanou a potáhnou dál do země zaslíbené jim mutti Merkelovou s jejím štědrým sociálním systémem. Namísto toho, aby EU prstem ukázala a konkrétně pojmenovala jasného německého viníka (Frau Kanzlerin – oni nás obohatí, vyřeší populační krizi a podobné plky) migrační katastrofy, viní ze všeho neduživé Řecko, jako kdyby ono mohlo za migrační invazi muslimů do Evropy. Přitom řecká země je v této situaci v pozici evropského otloukánka, jehož vina na celé tragédii je zástupná. Řecko bylo do této situace vmanipulováno v kritické ekonomické situaci. Kdyby proti migrantům zasáhlo, bylo by viněno z tvrdosti, neevropskosti a pod.. Západ od něj očekává vstřícnost = zřízení „hotspotů“ a zadržování migračního

  • Béda • 18. února 2016

    invazního moře, se všemi z toho plynoucími důsledky (vysoká kriminalita, chaos, obrovská ekonomická zátěž) v malé středomořské zemi. Přitom je to pitomost. Řecko z této situace nemůže pod nesmyslným diktátem velkých, nikterak vybřednout. A politika otevřených evropských dveří šílené diktátorské „krávy“ z Berlína přitom dál trvá. Jenom by chtěli přesunout horký brambor přihřátý v Berlíně do Atén (taky Maďarska, Slovinska a pod.).

    Řecko jako malý zadlužený evropský stát – hříčka v rukou imperiálních velmocí – v pozici styčného bodu s muslimským světem mělo být spíš přirozeným spojencem malých evropských států, které jsou v podobném postavení. Řecko je totiž předobrazem toho, co se může stát těmto státům na periferii Evropy pod diktátem západních ekonomických a politických center.

    Na otázku kdo naprogramoval rozdělení Evropy, (prosazuje politiku řízeného chaosu na periferii své stoleté říše – PNAC) nasadil tureckou kukačku do evropských „obranných“ struktur (které nemají za cíl žádnou obranu ale prosazování zájmů nadnárodního kapitálu pod rouškou šíření míru, demokracie, humanity a lidských práv ohněm a mečem) , přiživuje cíleně chaos v okolí Evropy, organizuje a podporuje migraci z muslimských zemí do Evropy, podporuje muslimské fundamentalisty a komu to vyhovuje a neškodí – na to si zajisté dokáže odpovědět každý ze zdejších čtenářů sám.

  • Sio • 18. února 2016

    Irena napsal
    Ale? Pokoušíte se udělat reklamu blitkám?
    Já vám na to klikat teda nebudu.

    Já také ne. Už jsem tam viděl až dost.

  • Sio • 18. února 2016

    hudryper napsal
    Vyskytujete se tady na OM pod tímto posledním nickem jen krátce ,přesto je téměř neuvěřitelné,že
    jste mohl Bédovi položit takovou triviální otázku,jež Vás automaticky vyřazuje jako člověka,který by
    nám na OM měl co říct. Zajděte si radši do lesa,kousek od Vás žije člověk,který mu (lesu) a nejen jemu rozumí. Položte svou otázku jemu a dovíte se toho tolik,že se zase nějakou chvilku Váš nick
    raději spokojí s některým z Vašich původních nicků. Podle mne jste dost průhledný provokatér,
    jakých už tady byly řady. Prosím Bédu,aby otázky a tvrzení petra jihlavy ignoroval. Nic jiného si nezaslouží.

    Vsaďte se, že to Béda nedokáže. 😉

  • Aleš • 18. února 2016

    Bédo: Přesně právě proto to Řecko tady odkazuju. Naše země v době fašistického útlaku z NATO přijmula desetitisíce řeckých uprchlíků. Byla šance, že země, která je dodnes ve válečném stavu s Tureckem, likviduje ji EU, bude našim velkým spojencem při vystupování z NATO (Washingtonská smlouva totiž konflikty mezi zeměmi NATO NEŘEŠÍ!!!). A my místo, abychom si maximálně vyšli vstříc, jim podrazíme nohy s plotem v Maďarsku či Makedonii. Takové ploty tu krizi neřeší, jen tíhu přenesou na ty země za plotem. Demonstranti, co islám u nás nechtějí, tedy měli demonstrovat před okny kanceláře paní Merkelové, která místo, aby uzavřela Schengen a uprchlíky vracela do Turecka, které si starost o ně plně díky podpoře Islámského státu zaslouží, nejdříve uprchlíky vítala, pak je chtěla přehodit do dalších zemí a my je pošlem do Řecka.

  • petr jihlava • 18. února 2016

    Ireno a Béďo !
    Znáte ten vtip, jak se sejdou žid, muslim a křesťan v kavárně, smějou se spolu a povídají si? Vlastně on to není vtip. Je to realita, když nejsou lidi pitomci. Vinu za xenofobii neházejte na zastánce uprchlíků. Nikdo nikoho nenutí odsuzovat jiné kvůli jejich původu, vzhledu nebo vyznání nebo kvůli přání žít lepší život, nedejbože na ně útočit. Nebezpečně to připomíná tvrzení, že šikanovaný si o šikanu říká a proto si agresor nemohl pomoct. Mimochodem, jak si představujete pomoc uprchlíkům na místě?
    Většinový postoj české společnosti nepomáhat uprchlíkům je z hlediska lidských práv vysoce kontroverzní. Na jedné straně existují objektivní důvody k tomu pomoci lidem na útěku před nebezpečím, na straně druhé obava z toho, co způsobí. Většina české společnosti trpí obavou a hledá důvody, které by odůvodnily, proč uprchlíkům v Evropě nepomáhat. Podle mezinárodních konvencí je něco takového velmi těžké akceptovat, podle současného konceptu lidských práv taktéž.
    Proto ta frenetická snaha ospravedlnit tento postoj na politické, právní i etické úrovni: demagogové tvrdí, že imigranti jsou horda militantů, ti, kdo mají přeci jen potřebu vyrovnat se s faktem, že imigranti jsou v drtivé většině lidé prchající před válkou, terorem a bídou, vidí nereálné, aby takto kulturně odlišní lidé žili v Evropě. Nadto mají ti rozumnější potřebu obhajovat českou společnost jako takovou: lidé jsou prostí, mají své všední starosti, málo peněz, nejistotu vzhledem k budoucnosti, špatné zkušenosti, kdesi cosi.
    Obhajovat se strachem z návyků jiné kultury je hloupé. Zvláště, pokud jsme ji nikdy nezažili, a dovídáme se o ní tak nanejvýš z televize a od odborníka na motýlky Konvičky.

  • Béda • 18. února 2016

    petr jihlava napsal

    Ireno a Béďo !
    Znáte ten vtip, jak se sejdou žid, muslim a křesťan v kavárně, smějou se spolu a povídají si? Vlastně on to není vtip. Je to realita, když nejsou lidi pitomci. Vinu za xenofobii neházejte na zastánce uprchlíků. Nikdo nikoho nenutí odsuzovat jiné kvůli jejich původu, vzhledu nebo vyznání nebo kvůli přání žít lepší život, nedejbože na ně útočit. Nebezpečně to připomíná tvrzení, že šikanovaný si o šikanu říká a proto si agresor nemohl pomoct. Mimochodem, jak si představujete pomoc uprchlíkům na místě?
    Většinový postoj české společnosti nepomáhat uprchlíkům je z hlediska lidských práv vysoce kontroverzní. Na jedné straně existují objektivní důvody k tomu pomoci lidem na útěku před nebezpečím, na straně druhé obava z toho, co způsobí. Většina české společnosti trpí obavou a hledá důvody, které by odůvodnily, proč uprchlíkům v Evropě nepomáhat. Podle mezinárodních konvencí je něco takového velmi těžké akceptovat, podle současného konceptu lidských práv taktéž.
    Proto ta frenetická snaha ospravedlnit tento postoj na politické, právní i etické úrovni: demagogové tvrdí, že imigranti jsou horda militantů, ti, kdo mají přeci jen potřebu vyrovnat se s faktem, že imigranti jsou v drtivé většině lidé prchající před válkou, terorem a bídou, vidí nereálné, aby takto kulturně odlišní lidé žili v Evropě. Nadto mají ti rozumnější potřebu obhajovat českou společnost jako takovou: lidé jsou prostí, mají své všední starosti, málo peněz, nejistotu vzhledem k budoucnosti, špatné zkušenosti, kdesi cosi.
    Obhajovat se strachem z návyků jiné kultury je hloupé. Zvláště, pokud jsme ji nikdy nezažili, a dovídáme se o ní tak nanejvýš z televize a od odborníka na motýlky Konvičky.

    Poslouchaj multinicku (nepřestěhoval jste se náhodou z Jihlavy do Ostravy, kde působí nějaký Grenzer?)

    Já nikoho kvůli původu neodsuzuji. Aťsi každý zachová svůj původ, zvyklosti a tradice a pěstuje si je u něj doma. Odmítání Barnettovsko – Coudenhove-Kalergiovského sociálního neoliberálního inženýrství neznamená žádné odsuzování. Tím, že někoho ponecháme v jeho přirozeném prostředí (muslimy v muslimském prostředí – třeba Saudská Arábie se přímo nabízí aby pomohla nezištně svým souvěrcům jejichž země pomáhala spolu s velkým direktorem z DC a Osmanem přivést do varu. Taky Osman, USA, Francouz, Brit a Ital by se měli podělit o plody své politiky) a nevpustíme invazi do svého domu nikoho neutiskujeme ani neodsuzujeme. Na tom, že je sem nepustíme není nic špatného. Neznamená to ani „demokratické humanitární“ vraždění, které předvádějí naši imperiální protektoři, ani genocidu, ani osvětimské vyhlazování, které nám předvádělo v průběhu 2.SV hitlerovské Německo anebo vyhlazování vesnic jaké předváděl náš současný protektor ve Vietnamu, není to ani bombardování měst atomovými bombami, ani ochuzeným uranem. Takže bych radil klid a nohy v teple. Jestli chcete pomáhat, tak vyražte na vlastní nebezpečí do Iráku, Afghánistánu anebo Libye a občas se pomodlete v tamějším katolickém kostele. Jestli nějaký vůbec najdete.

  • petr jihlava • 18. února 2016

    Béďo,já vám nic nevnucuji.Vaše obavy a strach pramení z neznalosti.
    Jedině v čem máte pravdu je že jedna z příčin migrační krize byla vojenská dobrodružství NATO a politika neokolonialismu Západu v arabských a muslimských zemí. To zapříčinilo rozvrat a destabilizaci celé velké oblasti obývaně Araby a jinými národnostmi.
    Nezapomínejme,že v koalicí ochotných byla i ČR. Miloš Zeman vojenskou invazi do Iráku v roce 2003 veřejně podporoval.Např.český podnikatelé vyváži do rizikových oblastí zbraně a munici.ČR je součástí řady mezinárodních i evropských institucí a organizací,které nesou taky svůj díl viny a odpovědnost.
    Klimatické změny mají za následek katastrofální nedostatek vody v lokalitách Blízkého východu,jihovýchodní Asie a jižní Ameriky.Tyto oblasti např. v Sýrii jsou dnes neobyvatelné.Nejde jenom o válečné konflikty a teror ze strany místních diktátorů či islamistického státu.
    Víte jaká je příčina klimatických změn ? Jaké průmyslově vyspělé země na světě nesou největší podíl za znečišťování ovzduší ?
    Podle mezinárodních statistik a studií stojí ČR na 18.místě na světě, jako největší znečišťovatel. A vy zde argumentujete tím-my nic,my Češi.
    Pokud se chcete cítit bezpečně a nevěříte v soužití různých etnik,náboženských kultur musíte se poohlédnout po ,,bezpečnější“destinaci k žití než je ČR a Evropa. Na cestu si klidně sebou přibalte Miloše Zemana,Václava Klause,Tomio Okamuru a odborníka na brouky Martina Konvičku.

  • Aleš • 18. února 2016

    Petr Jihlava: To máte správnou otázku. Pomoc na místě. Jednoduché, již jsem to tu i odkazoval. Podpora Ruských a Assadových sil. Již to přiznává i člověk v tísni. Podporou těchto sil ubyde bombardovaných nemocnic a obytných čtvrtí, přímo tím pomůžeme místním. Když nebudou obkličováni, vězněni a týráni a vyhladověni Islámským státem, když Kurdové přestanou trpět především Tureckou genocidou. Tohle skutečně pomůže. Když my pomůžeme zlikvidovat největší komplexní teroristickou organizaci světa, kterou řídí šílenci, NATO. Když pomůžeme stabilitě oblasti, pomůžeme odstranit tíživou sociální situaci. Asi na teritoriu Iráku, Sýrie a Turecka vznikne nový stát. Kurdistán. Irák, Sýrie a nakonec i Turecko se zbaví problému, svět se zbaví biče, který drží v rukách zkorumpované vlastizrádné turecké elity. Vaše představy i představy některých, jež nazýváte xenofoby mi přijdou podobné, víc než si myslíte. Chcete zacpávat obří díru do Titaniku malou náplastí. Každý na jiném místě a jinak. Léčení příčin je nejdůležitější. Jen příčiny jsou jiné, než tvrdí jakákoliv propaganda, včetně té vaší.

  • Béda • 18. února 2016

    petr jihlava napsal

    Béďo,já vám nic nevnucuji.Vaše obavy a strach pramení z neznalosti.
    Jedině v čem máte pravdu je že jedna z příčin migrační krize byla vojenská dobrodružství NATO a politika neokolonialismu Západu v arabských a muslimských zemí. To zapříčinilo rozvrat a destabilizaci celé velké oblasti obývaněArabya jinými národnostmi.
    Nezapomínejme,že v koalicí ochotných byla i ČR. Miloš Zeman vojenskou invazi do Iráku v roce 2003 veřejně podporoval.Např.český podnikatelé vyváži do rizikových oblastí zbraně a munici.ČR je součástí řady mezinárodních i evropských institucí a organizací,které nesou taky svůj díl viny a odpovědnost.
    Klimatické změny mají za následek katastrofální nedostatek vody v lokalitách Blízkého východu,jihovýchodní Asie a jižní Ameriky.Tyto oblasti např. v Sýrii jsou dnes neobyvatelné.Nejde jenom o válečné konflikty a teror ze strany místních diktátorů či islamistického státu.
    Víte jaká je příčina klimatických změn ? Jaké průmyslově vyspělé země na světě nesou největší podíl za znečišťování ovzduší?
    Podle mezinárodních statistik a studií stojí ČR na 18.místě na světě, jako největší znečišťovatel. A vy zde argumentujete tím-my nic,my Češi.
    Pokud se chcete cítit bezpečně a nevěříte v soužití různých etnik,náboženských kultur musíte se poohlédnout po ,,bezpečnější“destinaci k žití než je ČR a Evropa. Na cestu si klidně sebou přibalte Miloše Zemana,Václava Klause,Tomio Okamurua odborníka na brouky Martina Konvičku.

    1/ Ty války nebyly zahájeny z iniciativy ČR (ale jejich západních protektorů a jejich kapitálových ředitelů), M.Zeman v r. 2003 žil na vejmínku na Vysočině). „České“ reprezentace musejí na slovo poslouchat své koloniální správce a americké protektory, protože jinak by se ČR se zlou potázala. ČR vstoupila do mezinárodní zločinecké organizace NATO bez demokratického rozhodnutí lidu, tudíž všechna rozhodnutí ohledně české symbolické podpory (nemocnice, chemici, rekonstrukční týmy) v těchto zločinech (i při jejich diplomatickém přikrývýní) by měly být prohlášeny za nelegitimní k tíži loutek, které si nechali vnutit nedemokratická rozhodnutí. Pakliže máme nést svůj díl viny za to co tam prováděli čeští vojáci, pak přijměme 15 křesťanských rodin (protože křesťani jsou v těch zemích tuze utiskováni islámem) a pošleme nějaké potraviny, stany, léky, deky přímo do válkou zasažených zemí. A hlavně urychleně vypišme referendum o vystoupení ze zločinecké útočné organizace NATO, která nemá vůbec nic společného s obranou ani s bezpečností ČR. NATO je naopak jedna z hlavních bezpečnostních hrozeb (protože přímo vytváří nebezpečí pro ČR a její obyvatele). NATO by měla být prohlášena nejenom zločineckou ale také největší teroristickou organizací na světě.
    2/Pokud jde o znečišťování ovzduší, klima a podíl ČR. Doposud nebyl prokázán přímý vliv znečišťování na vznik pouští, natožpak vliv středoevropského státu ČR na tyto procesy. O 18. místě ČR jako největšího znečišťovatele ovzduší velice silně pochybuji. Pouště jsou zde již minimálně po tisíce let. Podle mého mínění mnohem větší vliv na jejich vznik má odlesňovací činnost, hospodářská činnost v daném regionu a podobně.ČR není imperiálně-koloniální velmoc, nemá žádný vliv na určování hospodářské činnosti v tamějších oblastech a její

  • Béda • 18. února 2016

    účast na imperiálních válkách s ozbrojeným operetním sborem je víceméně symbolická. Hlavní (nejméně 95%tní tíhu) tíhu spojenou s migrací z muslimských zemí by měli nést na své náklady země, které iniciovaly napadení zemí, ze kterých uíkají lidé, země, které různými restrikcemi a půjčkami určovali charakter hospodářské činnosti a zadlužování zemí, ze kterých pocházejí běženci, zem, které mají lví podíl na vraždění v tamějších zemích, země, které na jedné straně jako bojují s islámským terorismem a na druhé straně jej velice aktivně podporují. To není v žádném případě ČR.

  • Béda • 18. února 2016

    Dovětek: Československo z minulosti bylo známé tím, že pomáhalo v Libyi v některých muslimských zemích stavět nemocnice, školy, přehrady, elektrárny, fabriky vhodné pro tamější hospodářství, čile s těmito zeměmi obchodovalo. Až po barevném hadráku se situace změnila a ČR pomáhá přikrývat ničení tamějších zemí.

  • Béda • 18. února 2016

    Jinak celá ta spoluúčast ČR na mezinárodních zločinech NATO připomíná zasvěcovací rituál mezinárodní mafie. Chcete li patřit do naší privilegované organizace mezinárodních zločinců, pak musíte alespoň symbolicky projít „zasvěcením“ = účastí na libovolném našem zločinu. Pak už budete držet hubu a krok. Vždyť jste jedním z nás. Ale my nejsme. Vy možná Ano, Petře Jihlavo ale já tedy rozhodně ne.

  • petr jihlava • 18. února 2016

    Béďo,více jak pětadvacet let socialistické Československo neexistuje.
    Samozřejmě,že největší podíl viny na destabilizaci arabských zemí mají Spojené státy,Francie a Anglie. ČR jako horlivý podporovatel této kontraproduktivní a agresivní politiky nese svůj díl viny.Není zde co omlouvat.Nebuďme pokrytci.Nemáme žádné morální právo se své odpovědnosti takto primitivně zříkat.
    Vaše informace o dění v severní Africe a na Blízkém východě beru,jako nedostatečné.Většina uprchlíků,který přicházejí do Evropy utíká především před terorem Bašára Asada a islamisty.

  • petr jihlava • 18. února 2016

    Doporučuji video: KC Prádelna:Uprchlická krize v souvislostech na serveru Alternativa Zdola:http://alternativazdola.cz/liferay/home

  • Béda • 18. února 2016

    petr jihlava napsal

    Béďo,více jak pětadvacet let socialistické Československo neexistuje.
    Samozřejmě,že největší podíl viny na destabilizaci arabských zemí mají Spojené státy,Francie a Anglie. ČR jako horlivý podporovatel této kontraproduktivnía agresivní politiky nese svůj díl viny.Není zde co omlouvat.Nebuďme pokrytci.Nemáme žádné morální právo se své odpovědnosti takto primitivně zříkat.
    Vaše informace o dění v severní Africe a na Blízkém východě beru,jako nedostatečné.Většina uprchlíků,který přicházejí do Evropy utíká především před teroremBašára Asada a islamisty.

    Pane multinicku.

    Nevím nakolik je ČR horlivým podporovatelem politiky mezinárodní imperiální mafie – spíš bych soudil, že poseroutka vzadu dělá co mu velcí „kluci“ s praky diktují nebo mu rozbijí hubu a kopnou ho s prominutím do zadku. Tím ovšem nemluvím o ČR ve smyslu jejich obyvatel, protože těch se nikdo na nic v souvislosti s NATO a jejími zločiny nikdy nezeptal ale úplatné a vydíratelné politiky. Pokud tedy někdo má nést zodpovědnost za tato rozhodnutí a činy, ať jsou to politici, kteří tlačili ČR do NATO, kteří činili rozhodnutí k podpoře mezinárodních zločinů NATO a nikoliv aby byla vina kolektivně házená na všechny obyvatele ČR. Ničeho se nezříkám, na ničem ve smyslu válek jsem se nepodílel, nikomu jsem nikdy nedal mandát aby za mně o takových věcech rozhodoval. Pokud vy cítíte za tuto politiku zodpovědnost, podporoval jste ty války anebo se jich aktivně účastnil – vaši sebekritiku beru, vážím si ji a očekával bych že se přihlásíte k zodpovednosti, natáhnete baťoh na záda a vyrazíte na misijní činnost do válečných oblastí. Proti tomu nic nemám a dokonce bych to považoval za přijatelné.

    Kecy o tom, že většina uprchlíků (mimochodem naprostá většina z nich jsou uprchlíci ekonomičtí a nikoliv váleční, protože ti by s vděkem zůstali v první bezpečné zemi a nemigrovali napříč kontinenty do zemí s nejštědřejšími sociálními systémy – jestli se nepletu vy jako pravičák jste vždycky brojil proti sociálnímu parazitismu a hájil zásadu, že každý se má postarat sám o sebe, nebo snad ne?) utíká před ze Sýrie si nechte na nedělní koledu. Pokud já si vzpomínám itíkají z Turecka a Libye a start masové migrace byl katalyzován startovním výstřelem z pistole berlínské diktátorky. V první vlně migrantů bylo prý nejvíc „válečných“ migrantů z „demokratického“ Kosova a Albánie.

  • Béda • 18. února 2016

    Jinak ISIL, Al Káida a všechny války i s jejími migračními důsledkyv okolí evropského konkurenta pocházejí ze štědré dílny jisté „demokratické“ zaoceánské velmoci, která by ráda řídila na účet svých konkurentů chaos, který cíleně způsobila.

  • Béda • 18. února 2016

    K těm Syřanům. Moc bych zato nedal, že mnozí tzv. Syřané mají pouze čerstvé syrské pasy anebo narychlo spíchnutou syrskou legendu. Někteří z těchto Syřanů asi ani nevědí jaké je hlavní město Sýrie a kdo je jejím prezidentem.

  • petr jihlava • 18. února 2016

    Béďo,politická rozhodnutí(zahraniční,domácí) dělají volení politici.
    Ty jsou v liberální demokracii ve svobodných volbách voleni samotnými občany.
    Tímto dostávají podle Ústavy politický mandát zastupovat občany(voliče).
    Spočítejte si kolik svobodných a demokratických voleb do Poslanecké sněmovny za tu dobu pětadvaceti let bylo a jakou politickou reprezentaci např. směrem k zahraničí si většinově lidé zvolili.To je nezpochybnitelný fakt.
    Vaše informace ohledně uprchlíků se zakládají na hoaxech a dezinformacích.

  • Béda • 18. února 2016

    petr jihlava napsal

    Béďo,politická rozhodnutí(zahraniční,domácí) dělají volení politici.
    Ty jsou v liberální demokracii ve svobodných volbách voleni samotnými občany.
    Tímto dostávají podle Ústavy politický mandát zastupovat občany(voliče).
    Spočítejte si kolik svobodných a demokratických voleb do Poslanecké sněmovny za tu dobu pětadvaceti let bylo a jakou politickou reprezentaci např. směrem k zahraničí si většinově lidé zvolili.To je nezpochybnitelný fakt.
    Vaše informace ohledně uprchlíků se zakládají na hoaxech a dezinformacích.

    Hlavně, že vy znáte odpovědi bez hoaxů multinicku „Jihlavo“.

    Politici v liberální „demokracii“ jsou ve skutečnosti voleni sponzory (= lichváři a kapitálovými investory v oblasti politiky, kteří je po volbách vodí na provázku) svých volebních kampaní, kteří si je i jejich partaje tímto zavazují k plnění určité politiky která vyhovuje těmto podnikatelským investorům, případně kapitálovým skupinám, které stojí za nimi. Hra na buržoazní demokracii je jenom divadlo pro naivky, kteří si myslí, že volbami něco podstatného změní. Změní prd – akorát barvu na stejném pozadí, vyberou si hodnějšího anebo horšího POLICAJTA, který slouží někomu zcela jinému než svým voličům.

  • petr jihlava • 19. února 2016

    Béďo budete se divit,ale já s posledním odstavcem,který jste napsal nemám problém.Nicméně to českého voliče neomlouvá.Prosím držme se faktů.
    Parlamentní většina v ČR posledních pětadvaceti let byla a je pro NATO a setrvání v EU.Z parlamentních stran proti NATO a EU se silně vymezovala před každými volbami pouze KSČM,Sládkovi republikáni a v současnosti Úsvit Tomio Okamury. Pravicoví ultrakonzervativci v ODS kolem Václava Klause dlouhodobě pouze kritizují EU,jako příliš ,,socialistickou“ a byrokratickou.

    Dále píšete:Hlavně, že vy znáte odpovědi bez hoaxů multinicku „Jihlavo“.

    Hoaxy,rasismus,xenofobie,nacionalismus,spiklenecké teorie a ultrapravicový populismus mě neoslovuje.Nejsem zatížen předsudky.
    Na složité otázky nestabilního a dynamického vývoje světa hledáme odpovědi každý někde jinde.
    Nic proti zdravému selskému rozumu.Umět se v tom dobře orientovat selský rozum nestačí. Informační zdroje,které se na nás valí od politiků,médií a internetu je potřeba ověřovat jejich pravdivost a čerpat informace z nejširších zpravodajských a publicistických zdrojů.Pozor na podvodníky a populisty,který na složité otázky přináší jednoduchá řešení a mají zájem pouze na migrační krizi politicky vydělat. Senzace a hoaxy se zase hodí některým českým médiím,jako nástroj k vyšší čtenosti finančně vydělat.
    Jinými slovy,přestat být líný a začít kriticky myslet.Frustrace,strach a nenávist nás nikam pozitivně nedovede.
    Jsem přesvědčen o tom,že by vás mohlo oslovit nové potřebné evropské nadnárodní hnutí ZA DEMOKRATIZACI EVROPY(DiEM 25),které založil nedávno v Berlíně bývalý ministr financí v Tsiprasové vládě Janis Varufakis.
    Celé znění manifestu za Demokratizaci Evropy na levicovém publicistickém internetovém webu Altpress.
    http://altpress.cz/manifest-za-demokratizaci-evropy-diem25

  • Martin (už bez taky m) • 19. února 2016

    Pane Bédo,vím že to nepíšete pro něj,
    ale neztrácejte tolik času.
    I ten má svou cenu…
    A Vy jste schopen využít jej i lépe pro jiné.
    :-)