Diskuze k článku


  • idiotronic • 5. června 2018

    S tou železnicí bych si moc nezahrával. Ve Chvaleticích rekonstruovali kus železnice a doprava uhlí po vodě už nebyla konkurenceschopná. Stejně je ohrožen i kanál Odra- Dunaj. Na modernizaci železnice dohlíží kamionová lobby.
    Například trať z Plzně do Norimberka po rekonstrukci (Skanska, 2010) opět zůstává na 120, resp. 135 kilometrech za hodinu a tak ztratila mezinárodní dopravu.

  • Jirik77 • 5. června 2018

    Nevim co je na tom pravdy, že starosta dostává v Horní-Dolní o stovce obyvatel několikanásobně méně než vedení v Praze…Prioritou státu by se měl stát rozvoj venkova na ne měst, už jen proto jaké časy nám nastanou 😉

    Dobrej článek když vynecháte dělení levice-pravice atd. je tady http://www.white-media.info/studie_proc_jsou_velkomesta_levicacka.html