Diskuze k článku


  • PPK • 1. prosince 2015

    Vystoupení Kaczynského v Polském Sejmu k migraci:
    https://www.youtube.com/watch?v=i7G2Uo_4qnM

  • Alena • 1. prosince 2015

    někdy si připadám jako Alenka v říši divů. Pane Tribune, prosím, citujte zde z textů Ortelových písní, které jsou s rasistickým či xenofobním podtextem.
    Moc díky, a to předem.
    Chci se přesvědčit, zda papouškujete maienstream, či zda je Ortel fakt fašistický

  • Gatta • 1. prosince 2015

    Tribunuv članek je v podstatě dobrý, jen jsem zjistil, že si musím doplnit vzdělání na téma „Ortel“. Po shlédnuití Mešity a několika dalších skladeb musím dát za pravdu paní Aleně. Proti takovému Krylovi je to normální popík.

    Dnes jsou nastaveny hranice „sluníčkářů“ pro společensky přijatelné chování hodně nízko – někam k naprosté naivní ödevzdané infantilitě.
    No, každý svého osudu strůjce …

    https://www.youtube.com/watch?v=e6jV3-sbBLY

  • fajt • 1. prosince 2015

    Tribune, nebojte, volby maj kavárenští pašíci a jejich protektor pod kontrolou, touto cestou se ale žádné systémové změny v kapitalismu stejně nedělaj….a protože je kapitalismus ( korporátní demokracie ) nereformovatelný, výsledek této cesty je docela předvídatelný. ..)

  • fajt • 1. prosince 2015

    asi jako jediný tady jsem na koncertě Ortelu byl ( předsudky netrpím ), a teď jsem se chystal ještě na jeden, ale protože si šli pro cenu, tak to celé padlo – musím říci, že škoda, protože publikum, které se na ně chystalo bylo vnímavější a přátelštější než mattoni svoloč, která je má za exoty, které musí strpět, páč celý slavíkovský poťapaný byznys je poslední léta v těžkém úpadku a tahle kapela ho zase docela nakopla ( škoda, mohla dostát svým textům a Bílé a spol. ukázat záda, společnosti zase své zásady ). ..)

  • Dolmen • 1. prosince 2015

    Tak jsem si schválně pustil tu tolik diskutovanou Mešitu a…..neshledal jsem na tom textu nic fašistického. Jenom popis reality a výzvu k zastavení šílenství. Spíše to vidím tak, že se někdo (povaleči z kaváren) potřebují zviditelnit na pozadí něčeho (Ortelu). Končím proto heslem a výzvou „Povaleči z kaváren do polí a továren!“

  • Tribun • 1. prosince 2015

    Zajímavé, jak se „realita“ stává zaklínadlem, které zbavuje odpovědnosti i podřízenosti zákonům. Kdokoliv může cokoliv a je to v pořádku, když se odvolá na realitu. Jenže i pro blázna jsou jeho bludy realitou.

  • Sio • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Zajímavé, jak se „realita“ stává zaklínadlem, které zbavuje odpovědnosti i podřízenosti zákonům. Kdokoliv může cokoliv a je to v pořádku, když se odvolá na realitu. Jenže i pro blázna jsou jeho bludy realitou.

    No, opravdu nevím, čím se řídíte při svých rozhodnutích a činech vy, když nechcete uznat realitu. Většina lidí se snaží realitu poznat a podle toho, co zjistí, se chová. Přirozeně se mohou mýlit, realita tak jednoduše poznatelná není.
    Ale co byste, nám hlupákům, co se pachtíme za poznáním reality, abychom se mohli rozhodovat, radil vy? Abychom si nechali vykládat, co je realita a co ne od jiných pazgřivců, co se pasovali na ředitele reality?

  • aram • 1. prosince 2015

    Tak jsem si je poslechla jelikož dosud jsem vůbec netušila, že existují. A nejen Mešitu, no dejme tomu je ostřejší, ale když si vezmu Defenestraci, USrajnA a další o Princetně ze mlejna ani nemluvě, tak ze všeho nejvíc mi přijde, že popisují, způsobem mnoha mladým (hlavně jim) přijatelným a srozumitelným, realitu dneška. A to bude zřejmě to co především vadí, kdyby totiž jejich texty byly ve stylu „letím s hovnem proti plátnu…“, tak je budou oslavovat.
    Protože a si takhle – oni (kdo o tom se nebudu rozepisovat) budou vydávat takové prachy, aby nacpali do škol a mezi mladé svůj pohled na věc viz. Člověk v tísni + další pokusy a už se skoro daří a teď jim do toho někdo bude házet vidle? Navíc úspěšně. Navíc na tom ještě vydělává zatímco jejich úsilí je stojí prachy a nakonec by to mělo přijít vniveč? Tak to tedy ne mazánkové to by nešlo!

  • Gatta • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Zajímavé, jak se „realita“ stává zaklínadlem, které zbavuje odpovědnosti i podřízenosti zákonům. Kdokoliv může cokoliv a je to v pořádku, když se odvolá na realitu. Jenže i pro blázna jsou jeho bludy realitou.

    Ta „realita“ prostě „JE“, i když postmodernisté říkají, že žádná realita „není“ a že je vše jen věcí výkladu a prožitku a si ji tedy může každý udělat jakou chce. V še co je, tak ale existuje z nějakých důvodů a řídí se nějakými zákony. A tyto se nemusí shodovat s posleně uznanou a prohlasovanou společenskou filozofií a sposledním vydáním Občanského zákoníku.

    Od reality mohou být odtrženi nejen blázni, ale i přílišní optimisté, přílišní pesimisté, jidé s mániemi i depresemi, lidé slepě věřící i lidé trpící sebeklamem.
    Je to jen dáno mírou rozporu skutečných zákonů světa a představammi v hlavě člověka.

    Realita je jaká je – je to výchozí bod, takový základ, který musíme přijmout a z něj vycházet, aby bylo možno na zdravých základech budovat něco lepšího – lepší realitu pro naše děti.

  • fajt • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Zajímavé, jak se „realita“ stává zaklínadlem, které zbavuje odpovědnosti i podřízenosti zákonům. Kdokoliv může cokoliv a je to v pořádku, když se odvolá na realitu. Jenže i pro blázna jsou jeho bludy realitou.

    Tribune, teď jste mě dost překvapil, nevydírá vás někdo, nechcou vás vyhodit z práce, nejdou vám po rodině, jste to vůbec vy ??

  • Dolmen • 1. prosince 2015

    Takže reálný svět se nám vlastně zdá,….jaká je ta „reálná“ realita, to nám vyloží správně Tribun. Netvrdím, že stejnou věc vidí všichni lidé stejně, to nemůže nikdy nastat, ale snažit se nacpat různorodá vnímání reality do tribunsky správné formičky a vytvarovat je do správného a jedině žádoucího tvaru mi připadá poněkud pošetilé a směšné.

  • Kamil Mudra • 1. prosince 2015

    O existenci Tomáše Ortela jsem doposud neměl potuchy a tak jsem musel strávit nějakou dobu na Yotube, abych věděl o čem je řeč. S tím že jde o jakousi obdobu Orlíku mohu souhlasit i s tím že je „nástrojem, skrze který mohou lidé, kteří se cítí umlčovaní a utlačování, dát najevo, že jsou pořád tady“ ale právě proto ji nedokážu vidět jako blbou, nenávistnou, štvavou a agresivní. Prostě z nějakého úhlu zrcadlí realitu doby tak jako ji svého času zrcadlily např. songy černých otroků.

    Když si člověk přečte takovéhle dva články za sebou tak si připadá jak v absurdním snu:
    1)
    http://zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/eu-zaplati-turecku-81-miliard-na-uprchliky-a-rozmrazi-pristupove-rozhovory-1250416
    2)
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/387913-prevadecsky-byznys-v-turecku-kvete-na-kazdem-kroku.html

    Velké sdružení států se nechá vydírat jedním malým, který je s nimi ve vojenském spolku. Přičemž vyděrač používá k vydírání svoje kriminálníky (pašeráky). Kdyby se mi tohle doneslo jen tak „z doslechu“ tak tomu snad ani neuvěřím.

    Není divu že se vyskytují lidé kteří mají potřebu ukázat na tu absurditu která se nás všech citelně dotýká. Někdo píše články, někdo texty k písním, jiní zas komentáře v diskusích… všichni sklidí nějaké reakce – nejen pozitivní.
    Jak už jsem konstatoval u Tribuna: Před plyšem měl všechno to potlačování kreativity „na bedrech“ režim – teď holt si už i tohle musíme „obstarat“ sami.

  • Tribun • 1. prosince 2015

    Ale pánové,
    já vám přeci tu vaši realitu neberu, ani vám nevnucuji žádnou jinou; vlastně bychom se možná na tom, jaká je, i shodli (objektivní realita se totiž tvoří shodou pozorovatelů).

    Já mluvím o tom – a to je i důsledek výše řečeného – že realita je do značné míry taková, jakou si ji uděláme a že o tom, jak na ni budeme reagovat (čili ji spoluutvářet), si rozhodujeme sami a že jsme za to pořád plně odpovědní, čili že se na realitu nemůžeme vymlouvat. Realita nám nedává žádné větší právo být nenávistní a agresivní, než naše vlastní zvrácenost.

    Pokud chcete vést válku, s pánembohem si ji veďte, ale nechtěje po mě, abych vám to schvalovat a abych vám uznal, že jste v tom nevinně a byla vám vnucena nějakou realitou.

  • Tribun • 1. prosince 2015

    Kamile,

    to že „z nějakého úhlu zrcadlí realitu doby“ znamená, že je reálná a LEGITIMNÍ, nikoliv že není blbá. I ty teroristické útoky či vlny migrantů jsou totiž svého druhu zrcadlení.

  • aram • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Ale pánové,
    já vám přeci tu vaši realitu neberu, ani vám nevnucuji žádnou jinou; vlastně bychom se možná na tom, jaká je, i shodli (objektivní realita se totiž tvoří shodou pozorovatelů).

    Já mluvím o tom – a to je i důsledek výše řečeného – že realita je do značné míry taková, jakou si ji uděláme a že o tom, jak na ni budeme reagovat (čili ji spoluutvářet), si rozhodujeme sami a že jsme za to pořád plně odpovědní, čili že se na realitu nemůžeme vymlouvat. Realita nám nedává žádné větší právo být nenávistní a agresivní, než naše vlastní zvrácenost.

    Pokud chcete vést válku, s pánembohem siji veďte, ale nechtěje po mě, abych vám to schvalovat a abych vám uznal, že jste v tom nevinně a byla vám vnucena nějakou realitou.

    http://zpravy.idnes.cz/migranti-prorazili-ridic-v-calais-okno-dyd-/zahranicni.aspx?c=A151129_141337_zahranicni_aba#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main
    Co myslíte, je tohle realita ? Jak na to reagovat? Co byste tomu říkal, kdybyste měl v té kabině syna a oni se trefili jen trochu vedle nebo kdyby se on v té kabině v tu chvíli naklonil doprava? Co říkáte tomu, že ti řidiči se mezi sebou domlouvají o tom, že se se budou muset ozbrojit?

  • fajt • 1. prosince 2015

    Tribune, vy opravdu tvrdíte, že my tady dole skutečně tvoříme mocenskou realitu, tedy politiku, která je dnes velmi agresivní a spěje ( opětovně) ke konfliktu ( asi zase světovému ), že my ji spoluutváříme na stejné vrcholové ( a cílové ) platformě a že je pouze na naší další reakci , jak bude vypadat dále ?? myslíte si, že stoickým postojem a sněním o lepším člověkovi, který bude ignorovat realitu svého okolí dosáhnete lepšího světa, že tím dostatečně padne vaše zodpovědnost za lidskou rasu ?? opravdu jste tak silně přesvědčený scholastický pacifista, který se tak moc necítí ve své lidské kůži a chce být osvícený despektem lidských nedostatků, které nechce ( z přesvědčení) a nakonec ani nemůže ( ze skutečného stavu věcí ) řešit ??

  • Gatta • 1. prosince 2015

    Tribun napsal: „… objektivní realita se totiž tvoří shodou pozorovatelů.“

    Můžeme se hhodnout na názvech, definicích, nebo na názoru co a proč se tak děje.
    Ale ať se shodne sebevíc lidí, že je (třeba) červenec a je dobrý nápad vyjet si opalovat k Baltu, tak stejně zůstane realitou začátek prosince a začátek zimy.

    Nedorozumění vidím v tom, že tuto odvolávku na „realitu“ mnozí používají jako výmluvu – „s tím se nedá nic dělat“ a to i pro záležitosti s kterými se dá něco dělat, jen chtít.

  • hudryper • 1. prosince 2015

    Do té naší „objektivní reality“ patří i vznik a provolání nové organizace,která si dala za zřejmě dobře placený úkol sledovat na české síti vše,co se na ni šustne. Z jejich oznámení jsem vybral :

    Counter-propaganda Task Force
    Review prokremelského obsahu 30. listopad 2015
    „Dovolte nám představit nově vzniklou skupinu Counter-Propaganda Task
    Force, která působí v think-tanku Evropské hodnoty. Po našich studiích
    jako jsou souhrn důkazů o ruské přítomnosti
    (http://evropskehodnoty.us12.list-manage.com/track/click?u=3e16f4346f521b1ca8ed26600&id=a98b434d1d&e=ad72874be7)
    na Ukrajině (vydáno bruselským Wilfried Martens Centre for European
    Studies) či o nejčastějích ruských mýtech a lžích o Ukrajině
    (http://evropskehodnoty.us12.list-manage.com/track/click?u=3e16f4346f521b1ca8ed26600&id=c6379af51d&e=ad72874be7)
    (vydáno spolu s předními českými experty a slovenským institutem CEPI)
    spouštíme nový projekt. Jde o monitoring významných prokremelsky
    orientovaných webů působících v českém a slovenském mediálním prostoru. V
    oblasti monitorování prokremelských sil nejen na českém území Vám budeme v
    dalších týdnech představovat naše další aktivity.“

    Jakub Janda, zástupce ředitele think-tanku Evropské hodnoty (tel: 775 962
    643)

    V rámci monitoringu Vás budeme pravidelně informovat o tom, co píší Sputnik
    News
    (http://evropskehodnoty.us12.list-manage.com/track/click?u=3e16f4346f521b1ca8ed26600&id=219e37ad8b&e=ad72874be7)
    , Parlamentní listy
    (http://evropskehodnoty.us12.list-manage2.com/track/click?u=3e16f4346f521b1ca8ed26600&id=1bda431dbc&e=ad72874be7)
    , Zem a Vek
    (http://evropskehodnoty.us12.list-manage.com/track/click?u=3e16f4346f521b1ca8ed26600&id=961bb7cf1a&e=ad72874be7)
    , Aeronet
    (http://evropskehodnoty.us12.list-manage.com/

  • Gatta • 1. prosince 2015

    Z blogu pravicového Macka:

    http://www.macekvbotach.cz/uterni-glosy-1-12-2015/

  • PPK • 1. prosince 2015

    Tak jsem si dal práci a zatím vyslechl: MEŠITA, ZŮSTAŇ MÝM DOMOVEM, MŮJ DŮM, MŮJ HRAD, CIZINEC, MEČ, GAYPARÁDA, SVĚTOVLÁDCE, ABSURDISTÁN, PLZEŇ, VZPOMÍNKY, CO SE STALO, DO ZEMĚ KLASŮ, SMÍCH, NA PLNEJ PLYN
    – a musím konstatovat údiv. Pokud totiž Ortel dostává od pražské kavárny nenávistné nálepky údajných obdivovatelů Hitlera a nacismu, tak to jsou imho nálepky nepravdivé. Jaké jsou texty Ortela a co kritizuje? Ano, jsou to rockové protest-songy mladých svobodymilovných lidí. Lidí, hlásících se programově k vlastenectví a v písňových textech tvrdě kritizujících kapitalismus, konzum, šíleně pokrytecký a manipulativní multikulturalismus a homosexualismus. Kritizujících jak parazitismus a zkorumpovanost velké části politických elit, tak i bezdomovectví a rozkradený stát s politicky rozpadlou a vyhnilou suverenitou. Dělal snad Karel Kryl něco jiného?

    Rovněž z hlediska muzikantské úrovně je to imho kapela rockových profíků, zvukem mi občas připomínající Krylovy balady či naopak palby Black Sabbath. Při vzpomínce na textový a hudební primitivismus Plastiků, tolik kdysi chválených pražskou kavárnou, musím konstatovat, že ty se zvukem Ortelu srovnávat nelze. Ano, je to výzva kulturtrégrům typu Rejžka, který prý v Nočním proudu ČRo(?) zoufale volal na scénu dokonce už i Michala Davida s jeho Poupaty.

    Co s tím? Mocensky Ortel zakázat? No, nebylo by to poprvé. Pamatuji Sputniky i Mefisto a také přehrávky a kontrolu médií Hlavní správou tiskového dohledu, kdy rozhodovali úředníci a prokurátoři. Inu, pokud tu kapelu dnes zlikvidují, nebude to v téhle zemi nic nového pod sluncem. Ale možná někdo někde v análech objeví, že děd Ortela byl plukovníkem StB a to by také mohlo mediálně zabrat.

    PS: Tribune, politickou realitu mezi volbami vždy tvoří JEN mediální Tribunové a politici.

  • Gatta • 1. prosince 2015

    Jen na odlehčení … i když jistá spojitost s tématem „realita“ by se v tom taky našla :-)

    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=products___.jpg

  • to je jedno • 1. prosince 2015

    PPK napsal

    Tak jsem si dal práci a zatím vyslechl: MEŠITA, ZŮSTAŇ MÝM DOMOVEM, MŮJ DŮM, MŮJ HRAD, CIZINEC, MEČ, GAYPARÁDA, SVĚTOVLÁDCE, ABSURDISTÁN, PLZEŇ, VZPOMÍNKY, CO SE STALO, DO ZEMĚ KLASŮ, SMÍCH, NA PLNEJ PLYN
    – a musím konstatovat údiv. Pokud totiž Ortel dostává od pražské kavárny nenávistné nálepky údajných obdivovatelů Hitlera a nacismu, tak to jsou imho nálepky nepravdivé. Jaké jsou texty Ortela a co kritizuje? Ano, jsou to rockové protest-songy mladých svobodymilovných lidí. Lidí, hlásících se programově k vlastenectví a v písňových textech tvrdě kritizujících kapitalismus, konzum, šíleně pokrytecký a manipulativní multikulturalismus a homosexualismus. Kritizujících jak parazitismus a zkorumpovanost velké části politických elit, tak i bezdomovectví a rozkradený stát s politicky rozpadlou a vyhnilou suverenitou. Dělal snad Karel Kryl něco jiného?

    Rovněž z hlediska muzikantské úrovně je to imho kapela rockových profíků, zvukem mi občas připomínající Krylovy balady či naopak palby Black Sabbath. Při vzpomínce na textový a hudební primitivismus Plastiků, tolik kdysi chválených pražskou kavárnou, musím konstatovat, že ty se zvukem Ortelu srovnávat nelze. Ano, je to výzva kulturtrégrům typu Rejžka, který prý v Nočním proudu ČRo(?) zoufale volal na scénu dokonce už i Michala Davida s jeho Poupaty.

    Co s tím? Mocensky Ortel zakázat? No, nebylo by to poprvé. Pamatuji Sputniky i Mefisto a také přehrávky a kontrolu médií Hlavní správou tiskového dohledu, kdy rozhodovali úředníci a prokurátoři. Inu, pokud tu kapelu dnes zlikvidují, nebude to v téhle zemi nic nového pod sluncem. Ale možná někdo někde v análech objeví, že děd Ortela byl plukovníkem StB a to by také mohlo mediálně zabrat.

    PS: Tribune, politickou realitu mezi volbami vždy tvoří JEN mediální Tribunové a politici.

    No to je takový totalitní postup. Prvně se začne nálepkovat. Pak nadávat do sekt – už jsme slyšeli pojem xenofobní sekta! Nu a pak přijde pronásledování nepohodlných…

  • Tribun • 1. prosince 2015

    Ovšem „sluníčkář“ není nálepka, ale popis reality, že? Každodenní dvě minuty nenávisti jsou výborné pro utužení kolektivu, ale pro pochopení a řešení problému se absolutně nehodí.

  • fajt • 1. prosince 2015

    vox populi dneska u vrchnosti nemá žádnou cenu a váhu, doba, kdy se slovem dalo i hodně změnit ( nebo zlo zastavit ) je ( zase ) nevratně pryč ( i za masívního přičinění lidu ). ..)

  • Béda • 1. prosince 2015

    Trochu OT: Četli jste novinky o kouzelníku Žitovi z Ordo lumen? Ten nejdřív odjel do Afghánistánu jako dobrovolník „na misi“ poté se nechal veřejně zvěčnit jak se modlí s muslimy, nejnověji odvolal široce propagované turné prý z důvodů „bezpečnosti“ s tím, že před dalším vystoupením se musí prý poradit s bezpečnostními složkami státu? Co o tom soudíte?

  • racek • 1. prosince 2015

    Ortel nešíří nenávist, Ortel burcuje. Proto je tak nenáviděn. Těmi, co nás stále uklidňují, že se nic neděje, nebezpečí nehrozí, je třeba je chápat a litovat, rozdělit se s nimi o poslední i když oni to neberou – oni si berou vše, respektovat jejich zvlášnosti – tím že potlačíme naše JÁ atd. Stačí ještě chvíli a nebudeme schopni se bránit. A pak bude cíl dosažen. Vznikne evropský hnedý národ, nevzdělaný (viz inkluze školství) zblblý facebookem, propagandou, jednostraným školstvím … a snadno ovladatelný.
    Právě o tom mluvil nedávno Schwarzeberg na nejakém sjezdu sudetaků v německu, že právě vzniká nový národ a jeden z filosofů , tímto zakladatelů a ideových tvůrců EU http://afinabul.blog.cz/1506/heinrich-von-coudenhove-kalergi to říká jasně … „Človek budúcnosti bude zmiešaninou rozličných rás. Dnešné rasy a triedy postupne zaniknú, hlavne z príčiny čoraz menšieho priestoru, času a predsudkov. Euroázijsko – negroidská rasa budúcnosti bude podobná, ako to bolo v starom Egypte – rozličnosť rasových skupín vystrieda rozličnosť jednotlivcov“. Píše tam ešte aj, že namiesto vykynoženia Židov, potrebné ich je prijať, vzdelať ich, adaptovať, lebo z nich vzniknú budúci líderi sveta…“
    Blbá konspirace, že ano … určitě. Chtěl bych, aby to tak bylo. Víte, on ten Schwarzenberg má jednu vlastnost. On vše hned vykecá. A když je v debatě, neudrží se a prozradí co nemá. Třeba o Benešovi v prezidentské debatě či jak podplatil soudce ohledně restituce nebo právě teď.
    Jo Ortela znám asi rok. Písně jsou občas jednodušší, verše, ty starší trochu neučesané, ale jeho novější skladby jsou nádherné. Třeba Zůstaň mým domovem mě docela chytla. Ten kluk zpívá srdcem. A to je na něm hezké. Říká totiž to, co si drtivá většina z nás nejen myslí, ale denně vidí a prožívá. A dobře víme, kdo ,,,

  • racek • 1. prosince 2015

    Béda napsal

    Trochu OT: Četli jste novinky o kouzelníku Žitovi z Ordo lumen? Ten nejdřív odjel do Afghánistánu jako dobrovolník „na misi“ poté se nechal veřejně zvěčnit jak se modlí s muslimy, nejnověji odvolal široce propagované turné prý z důvodů „bezpečnosti“ s tím, že před dalším vystoupením se musí prý poradit s bezpečnostními složkami státu? Co o tom soudíte?

    No, je to napůl na diagnozu, nebo má velký problém a on neví, co má dělat a tak zmatkuje (chytit se Janečka nebyl až tak dobrý nápad, třeba) … Jak se říká … jestliže si paranoidní, ještě neznamená že po tobě nejdou …

  • Béda • 1. prosince 2015

    Právě objevuji Ortel a řekl bych, že to má něco do sebe a CENU VEŘEJNOSTI si zaslouží. Jsou to kritické texty k přemýšlení, které oslovily lid – což zajisté pražskou multikulti pseudointelektuální sluníčkovou lumpenkavárnu musí šokovat a iritovat.

  • fajt • 1. prosince 2015

    Béda napsal

    Trochu OT: Četli jste novinky o kouzelníku Žitovi z Ordo lumen? Ten nejdřív odjel do Afghánistánu jako dobrovolník „na misi“ poté se nechal veřejně zvěčnit jak se modlí s muslimy, nejnověji odvolal široce propagované turné prý z důvodů „bezpečnosti“ s tím, že před dalším vystoupením se musí prý poradit s bezpečnostními složkami státu? Co o tom soudíte?

    von, fofo Komorous a várnicový čorkař Vidím, válečný štváč Bartak a další, to byla grupa mocnegno lumen uderzenia – se ani nedivím, že mu jeblo v kouli a stal se Žito šaškem. :-)

    švejci si prostě nemůžou vládnout sami. ..)

  • asym • 1. prosince 2015

    Béda napsal

    Trochu OT: Četli jste novinky o kouzelníku Žitovi z Ordo lumen? Ten nejdřív odjel do Afghánistánu jako dobrovolník „na misi“ poté se nechal veřejně zvěčnit jak se modlí s muslimy, nejnověji odvolal široce propagované turné prý z důvodů „bezpečnosti“ s tím, že před dalším vystoupením se musí prý poradit s bezpečnostními složkami státu? Co o tom soudíte?

    …já soudím na F 250… 😉

  • PPK • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Ovšem „sluníčkář“ není nálepka, ale popis reality, že? Každodenní dvě minuty nenávisti jsou výborné pro utužení kolektivu, ale pro pochopení a řešení problému se absolutně nehodí.

    Milý Tribune, sluníčkář není ani nálepka, ani nadávka. Je to buď diagnóza kategorizačně politická, anebo medicínská. Člověk takto hodnocený nepotřebuje informace, on realitu nevnímá, on se domnívá, že ví, protože VĚŘÍ. Nu a jak už tady nedávno velmi správně napsal (tuším) jogín, věřit je přece duševně mnohem snadnější, než myslet. Tribune, proč i Vy raději věříte v to, co píšete, než myslíte?

    A ještě něco: Je hezké, že jste sečtělý a znáte Orwellovu knihu 1984, z níž parafrázujete ony „dvě minuty nenávisti“. Bohužel se však (dejme tomu) mýlíte a opět jako obvykle – manipulujete definice pojmů.

    Takže si to vyjasněme: Nejen k vykladačům, nositelům a realizátorům militantního islámu, ale i vůči mnohým českým politikům většina českých občanů necítí nenávist. Oni vůči nim a vůči některým jejich činnostem cítí nesouhlas, jiným slovem řečeno – cítí vůči nim ODPOR. Totéž pak cítíme i vůči těm, kteří nám občanům toto pokrytecky a nestoudně mocensky vnucují coby danajský „dar“ k našim povinným projevům lásky a teatrálně se pak diví, když tuto šíleně zvrácenou myšlenkovou absurditu chápat nechceme.

    Aby tedy bylo jasno: My necítíme nenávist, my cítíme vůči tomu všemu vedle odporu ještě hněv, že si takovou nestoudnost vůbec někdo dovolí. Použijete-li logiku, tak možná i zjistíte, že hněv není nenávist, je to opět jen odpor, tentokrát ale už odpor, jakožto aktivní obrana vlastní duševní a občanské integrity.

    Tribune, znáte alespoň zhruba teorii řízení? Pakliže ano, pak zajisté víte, že nenávist vždy mohou cítit JEN arogantní šéfové vůči podřízeným, když jim ti podřízení kladou ODPOR. Nikdy to není naopak. Právě tak někteří politici cítí vůči občanům pro jejich odpor svou vlastní politickou nenávist. Ta nenávist je vždy jen tam nahoře! Dole je pouze odpor a spravedlivý hněv.

    • Stan • 1. prosince 2015

      NÁŠ spravedlivý občanský HNĚV proti JEJICH arogantní politické NENÁVISTI. S tím se nedá diskutovat, Bédo, to jsou 50. léta, to je orwelovský beton, majdanuté černobílé myšlení, od nějž se odrazí úplně všechno a které musí špatně skončit.

  • Béda • 1. prosince 2015

    Ještě k té kapele Orlík. Přijde mi dost monotematická a silně akcentující BÍLOU!
    Myslím že do Kryla má hódně daleko. Kryl to byla neagresivní kritika a mnohovrstevnatá básnická symbolika. Faktem ale je, že Orlík zvedá téma, které hýbe společností a politická „reprezentace“ (vyjma prezidenta) záměrně zlehčuje a přehlíží. Orlík odráží obavy lidí, nastavuje zrcadlo vládním korouhvičkám a prospěchářům. Darmo se neschopné od reality odtržené a ve vzdušných zámcích z kaviáru uzavřené „elity“ budou vztekat. Měli by konečně samy reflektovat obavy a vůli svých voličů a pokusit se s tím něco konstruktivního ve vztahu k problémům které pomáhaly a pomáhají vypouštět do života dělat. Dokud je čas.

  • Béda • 1. prosince 2015

    Kouzlo nechtěného. ORTEL…

  • racek • 1. prosince 2015

    Béda napsal

    Právě objevuji Ortel a řekl bych, že to má něco do sebe a CENU VEŘEJNOSTI si zaslouží. Jsou to kritické texty k přemýšlení, které oslovily lid – což zajisté pražskou multikulti pseudointelektuální sluníčkovou lumpenkavárnu musí šokovat a iritovat.

    No, zrovna mám komentář k ortelu ke schválení, asi jsem něco napsal špatně. Asi pravopis. Příště se polepším.

  • Béda • 1. prosince 2015

    hudryper napsal

    Pro silnější nátury zde článek Hlavne spravy :

    http://www.hlavnespravy.sk/rusky-pilot-udajne-nebol-mrtvy-hned-zomrel-az-po-hrozostrasnom-muceni-nevhodne-pre-slabsie-povahy/715534

    Četl jsem to ráno. Muselo to být pro něj hrozné. Ale hrozné je to pro všechny oběti válek. Zejména pro civilisty. Ti kteří dali první podnět k násilné politické změně, ti kteří založili konflikty, ti , kteří ty války rozpoutali a uvedli z relativně stabilního a pokojného stavu do pohybu nekonečné násilí a kolotoč msty (včetně Ukrajiny a Sýrie) – ne jenom vojáci (to jsou jenom vykonavatelé) ale především jejich političtí a zpravodajští loutkovodiči – to jsou ty hlavní bestie v těchto válkách. To jsou ti největší zločinci. Z tohoto pohledu je RF v těchto válkách jako hasič který přichází k požárům. Proto NEJVĚTŠÍM ZLEM v současné době na celé Zemi jsou USA a jejich „pasáci“.

  • Sasin • 1. prosince 2015

    Gdyby podílníci na neprodejné půdě a rozpočtu konečně spolurozhdovali bez všelijakých mudrlantů a odborníků na všechno svými sečitatelnými požadavky, pak by se mohlo mluvit o hlasu lidu, který se sebevzdělává v potřebných znalostech uřízení svých podílů každý jednotlivě aby jim je zase nějací specialisti nebo teroristi nešlohli.

    Až to jednou tak bude, nebude mít Tribun o čem psát a klávesnici pověsí na hřebík.
    Každý u nás ví, že nejlíbezněji u nás zpívá přece ten Šláfenberg. Muheeeeeeee

  • merlin • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Ovšem „sluníčkář“ není nálepka, ale popis reality, že? Každodenní dvě minuty nenávisti jsou výborné pro utužení kolektivu, ale pro pochopení a řešení problému se absolutně nehodí.

    smírné řešení problému neexistuje pokud nehodláte rozpustit národy a rodiny, nejde o žádnou nenávist, mi z Vás po počátečním údivu a poté odporu už nyní spíše vstávají jen vlasy hrůzou na hlavě. Nejen z Vás, ale i z extrémních nápadů na druhé straně. Extrém jedné strany Vy bezpochyby představujete. Druhý je např. chvílemi naprosto odbržděný narcistický Konvička, co se netají požíváním drog a sexuálními excesy a mele lidi do masokostní moučky. Jste pro mě poslední dobou stejně neskutečným zjevením jako všichni, co je posedlo sociální inženýrství a jeho netušené možnosti. A skutečně mám pocit existence zvláštních myšlenkových světů, určitě jiných, než je ten můj. Tyhle nejrůznější extrémy se pohybují mimo rámec možného, mimo psychologické i etologické zákonitosti. Chcete změnit realitu ale cenu za to zaplatí jiní, protože at počítám jak počítám, nevidím řešení, které by dopadlo dobře pro všechny.

  • Béda • 1. prosince 2015

    Stan napsal

    NÁŠ spravedlivý občanský HNĚV proti JEJICH arogantní politické NENÁVISTI. S tím se nedá diskutovat, Bédo, to jsou 50. léta, to je orwelovský beton, majdanuté černobílé myšlení, od nějž se odrazí úplně všechno a které musí špatně skončit.

    Stan,

    zřejmě jste si spletl adresáta ale to se stává. Jinak podívejme se na to z jiného pohledu. Multikulti sluníčkáři ve své nedozírné bezhraniční vstřícnosti a lásce (někteří z nich – třeba kníže, který je lidu blíže podporovali války v těch zemích, uznali Kosovo, jiní – např. gay lesbické komunity a femistky se již zřejmě ve svém multikulti opojení načisto pomátly) obviňují odpůrce obohacování a korporátně neoliberálního sociálního inženýrství ze xenofobie a nacismu. Přitom sami svou sebevražednou vstřísností zasévají ve společnosti zcela zbytečně a kontraproduktivně příčiny pro vznik xenofobie, nacismu a fašismu. A to ani nemluvě, že právě z řad sluníčkářů se rekrutují hlavní podporovatelé ukrajinských „demokratů“ fašistů. imperiálních válek, právě oni mají nejvíc slunečného pochopení pro tureckou „demokŕatickou“ vládu (vždyť jsme spolu v nATO, Turecko je „náš“ blízký partner a potenciální člen Schengenu etc.. Nezdá se vám být těsno v této láskyplné společnosti?

  • merlin • 1. prosince 2015

    merlin napsal
    smírné řešení problému neexistuje pokud nehodláte rozpustit národy a rodiny, nejde o žádnou nenávist, mi z Vás po počátečním údivu apoté odporu už nyní spíše vstávají jen vlasy hrůzou na hlavě. Nejen z Vás, ale i z extrémních nápadů na druhé straně. Extrém jedné strany Vy bezpochyby představujete. Druhý je např. chvílemi naprosto odbržděný narcistický Konvička, co se netají požíváním drog a sexuálními excesy a mele lidi do masokostní moučky. Jste pro mě poslední dobou stejně neskutečným zjevením jako všichni, co jeposedlo sociální inženýrství a jeho netušené možnosti. A skutečně mám pocit existence zvláštních myšlenkových světů, určitě jiných, než je ten můj. Tyhle nejrůznější extrémy se pohybují mimo rámec možného, mimo psychologické i etologické zákonitosti. Chcete změnit realituale cenu za to zaplatí jiní, protože at počítám jak počítám, nevidím řešení, které by dopadlo dobře pro všechny.

    chybí tam slovo, je důležité, tak ho doplním. Instiktivního odporu proti mnoha vašim tezím, lze to sice rozebrat, ale byly by to v tomto případě samozřejmě jen racionlizace.
    P.S, Ty texty jsem četla, není tam nic mimořádného, mimořádným to chtějí udělat
    ti, co to poslouchají, aby měli pocit, že za ně někdo taky mluví. Asi jako když lidé reagovali na pouhé náznaky za totáče, nebo v něčem náznaky tenkrát prostě vidět chtěli.

  • Lana • 1. prosince 2015

    ORTEL jako vizionář v pisni Mešita a dalších informuje náš národ ,který zatim v poklidu nakupuje v Koutku slev.Zatim je sice klid,ale jak dlouho?Lidé pochopili a proto ta zasloužená ocenění ve Zlatém slaviku.Doslova běsnění našich sluníčkářů v tisku a hlavně v České“veřejnoprávní“ televizi ukazuje,jak jako vrtačka na nerv Ortel vystihl podstatu neuvěřitelné naivity a lehkomyslnosti našich představitelů.Nová zpráva nás dnes informuje,že Německo pošle do Syrie 1.200 vojáků a „uprchlíci“ z téže země se zatim budou v Německu zdarma rekreovat,to by byl námět na píseň,nebo důvod k pláči?

  • Stan • 1. prosince 2015

    Nalejme si čistého vína. Ortel je náckovská kapela, její klipy v celku a kontextu cíleně vyvolávají nenávist mezi lidmi, přičemž si dávají velkého majzla na to, aby texty byly přesně na hraně zákona. A muzikantsky to stojí úplně za ho.no, i takový Landa je proti nim úplný gigant. Nejsem pro zákazy, protože ty by byly kontraproduktivní, ale čekal bych, že se v tomto smyslu jako první ozvou jejich muzikantští kolegové. Ale jim to nevadí, klidně si s nimi půjdou stoupnout na pódium. Já vím, politika obvykle kazí velké kšefty, ale tady je to opravdu přes čáru. Nebo ne Kájo, Lucko, Pepo, Tomáši…?

  • Irena • 1. prosince 2015

    fajt napsal

    https://www.facebook.com/amerikanofil/videos/940777229313483/

    Husté

  • Béda • 1. prosince 2015

    Stan napsal

    Nalejme si čistého vína. Ortel je náckovská kapela, její klipy v celku a kontextu cíleně vyvolávají nenávist mezi lidmi, přičemž si dávají velkého majzla na to, aby texty byly přesně na hraně zákona. A muzikantsky to stojí úplně za ho.no, i takový Landa je proti nim úplný gigant. Nejsem pro zákazy, protože ty by byly kontraproduktivní, ale čekal bych, že se v tomto smyslu jako první ozvou jejich muzikantští kolegové. Ale jim to nevadí, klidně si s nimi půjdou stoupnout na pódium. Já vím, politika obvykle kazí velké kšefty, ale tady je to opravdu přes čáru. Nebo ne Kájo, Lucko, Pepo, Tomáši…?

    Stan,

    taky cítím ten utajený podtext z těch písní. Ovšem nikdo mě nepřesvědčí o tom, že to není důsledek a odraz toho, že strana a vláda s prominutím se(j)e na lid, na jeho zájmy, obavy, potřeby a vůli. Před hadrákem to tlačili silou, dnes prdí na lidi protože mají za sebou velké peníze. Proto ta kapela začala rezonovat v éteru. Nespadla z nebe bezdůvodně. Je to důsledek toho, že vláda a politici nereflektují narůstající problém a naopak mu ještě iniciativně pomáhají na svět. Oni vytvařejí podmínky pro xenofobii a nacismus. A výsledkem bude, že kvůli rozmíškám nakonec sami zavedou fašismus. Koneckonců ten je snad konečným cílem neoliberálního korporátně „sociálního“ inženýrství. Pročpak si asi napříč Evropou podávají ruce sluneční blairovští pseudosocialisté a Bilderberkem, konzervami z CDU a podobně?

  • Stan • 1. prosince 2015

    Béda napsal
    zřejmě jste si spletl adresáta

    Nespletl. Neshrnul jsem Váš postoj v první větě přesně? A neodpovídá to tomu, co jsem napsal u jiného článku? Že pokud bude diskuse prosycena emocemi (Náš Hněv vs. Jejich Nenávist), nemůže být racionální a nemá smysl ji vůbec začínat? Protože ať druhá strana řekne, či napíše cokoliv, Vy budete slyšet něco úplně jiného, protože místo racionálního úsudku vás ovládá iracionální hněv.

    Mimochodem, spíte někdy? Pracujete někdy? Odpočíváte někdy? Máte nějaký jiný smysl života než diskuse na OM?

  • Béda • 1. prosince 2015

    Stane,

    S tou racionalitou jste mě „dostal“. Stane, vy máte něco s očima? Vy nevidíte, co se kolem těch migrantů děje všude kde jsou soustředěni? Vy necítíte, že jsou jenom prostředkem v něčí vyšší hře?

  • fajt • 1. prosince 2015

    Stan napsal

    Nalejme si čistého vína. Ortel je náckovská kapela, její klipy v celku a kontextu cíleně vyvolávají nenávist mezi lidmi, přičemž si dávají velkého majzla na to, aby texty byly přesně na hraně zákona. A muzikantsky to stojí úplně za ho.no, i takový Landa je proti nim úplný gigant. Nejsem pro zákazy, protože ty by byly kontraproduktivní, ale čekal bych, že se v tomto smyslu jako první ozvou jejich muzikantští kolegové. Ale jim to nevadí, klidně si s nimi půjdou stoupnout na pódium. Já vím, politika obvykle kazí velké kšefty, ale tady je to opravdu přes čáru. Nebo ne Kájo, Lucko, Pepo, Tomáši…?

    tak vám nevím, ale před pár měsíci se vám tohle zdálo super – https://www.youtube.com/watch?v=pUHqia_RUps – něco mi tady začíná smrdět… ale v podstatě chápu. ..)

    • Stan • 2. prosince 2015

      Ne, nezdálo. Někdo to tady postnul, nekomentoval jsem to. Mluvím o klipech vcelku a kontextu. A tam nácky a cílené vyvolávání nenávisti nevidí jen ten, kdo je nechce vidět.

      Tak jako část diskutujících nevidí, že tady probíhá masivní zpravodajská a dezinformační akce a že cíle jsou oslabit Asada tím, že mu do Evropy utečou potencionální rekruti (to jsou ti Syřani, které Merkelová pozvala do Evropy a o nichž se nejvíce mluví), oslabit Evropu nelegální migrací (z podstatné části z Balkánu, Pákistánu, Íránu a jiných relativně bezpečných lokalit) a otočit její veřejné mínění na stranu USA a Izraele protiislámskou propagandou. Vše se zatím i kvůli připosranosti evropských zkorumpovaných elit skvěle daří. Přitom ten bordel na Středním Východě právě tihle dva výtečníci spolu s několika evropskými podržtašky typu Camerona, Sarkozyho a Berlusconiho a totalitářskými monarchy z Perského zálivu rukou společnou a nerozbornou spískali.

  • racek • 1. prosince 2015

    Náckovství? Co to je? Já to pořád nezjistil. Většinou je to jen jedna z nálepek, často používaná lidmi co nepotřebují zkoumat správnost svých názorů. A velice nebezpečná, neb často nechutně zneužitá..
    Co je Ortel? Jen pojmenovává problémy a ukazuje na ty, co je způsobují. Je to ovšem řečeno nahlas a to hodně. Když si zjistím kategorii lidí, co se mohou pominout … samí představitelé kritizované tzv. elity, jejichž pravda je nám dnes a denně nařizována.
    No, tak jsem asi nácek, konečně to vím. Já s ním totiž souhlasím.

    • Stan • 2. prosince 2015

      Jste.

  • Sasin • 1. prosince 2015

    Lidi bez podílu na neprodejné půdě a rozpočtu, do kterého by svým osobním vkladem psali normální požadavky ctěně sečitatelné s každým obyvatelem tohodle národa mluví jako Stan a Tribun. Jeden má malý stan a druhý vekou klábosnicu. Nevejdendou se k sobě. Muheeeeee

  • Béda • 1. prosince 2015

    Béda napsal

    Stane,

    S tou racionalitou jste mě „dostal“. Stane, vy máte něco s očima? Vy nevidíte, co se kolem těch migrantů děje všude kde jsou soustředěni? Vy necítíte, že jsou jenom prostředkem v něčí vyšší hře?

    Na podporu výše uvedeného bych zmínil několik argumentů – přeberte si je jak libo:
    1/ po 11/9 proběhlo několik předem plánovaných válek se známými důsledky. V našem kontextu bych zmínil, že jedním z těch důsledků (kromě zruinovaných států) byla vysoká míra migrace do okolních států
    2/ paradoxně po těchto zkušenostech války nekončí ale naopak válečná koule se nabaluje dál (a migrace do okolních států dál roste)
    3/ v určitém momentě dochází ze strany Západu k prudkému snížení peněz na podporu migrantů v táborech v okolních zemích konfliktů
    4/ téměř souběžně bonnská diktátorka (překvapivě o 180 stupňů otáčí své původní stanovisko k migraci) vyhlašuje politiku otevřených dveří (bez omezení)
    5/ téměř souběžně s tím Turek otevírá hranice migrantům do Evropy

    Je to všechno jenom náhoda? Komu to slouží? Já jako levičák bych řekl, že zcela určitě ne „proletariátu“ (archaismus) „hostitelských“ zemí a určitě ne konceptu sociálního a národního státu. Tak komu?

  • Sio • 1. prosince 2015

    Tribun napsal

    Ale pánové,
    já vám přeci tu vaši realitu neberu, ani vám nevnucuji žádnou jinou; vlastně bychom se možná na tom, jaká je, i shodli (objektivní realita se totiž tvoří shodou pozorovatelů).

    Já mluvím o tom – a to je i důsledek výše řečeného – že realita je do značné míry taková, jakou si ji uděláme a že o tom, jak na ni budeme reagovat (čili ji spoluutvářet), si rozhodujeme sami a že jsme za to pořád plně odpovědní, čili že se na realitu nemůžeme vymlouvat. Realita nám nedává žádné větší právo být nenávistní a agresivní, než naše vlastní zvrácenost.

    Pokud chcete vést válku, s pánembohem siji veďte, ale nechtěje po mě, abych vám to schvalovat a abych vám uznal, že jste v tom nevinně a byla vám vnucena nějakou realitou.

    Vidím, že v tom máte pořádný hokej. Objektivní realita je proto objektivní, že je nezávislá na pozorovatelích – subjektech. Pokud vám někdo objektivně ubalí pořádnou facku, tak nebuďte nenávistný ani agresivní, to by bylo zvrácené. Subjektivně si to můžete interpretovat jako pohlazení. Objektivně existující monokl můžete klidně zatloukat i před sebou, anebo „pohlazení“ překvalifikujte na „dobromyslnou přátelskou herdu do oka“.
    Pokud tu facku někdo vrazí mi, tak mu to v rámci možností vrátím dvakrát, jednou jako vyrovnání dluhu a podruhé aby si to příště rozmyslel. A jestli to schvalujete, na to opravdu kašlu.

  • Sio • 1. prosince 2015

    hudryper napsal

    Pro silnější nátury zde článek Hlavne spravy :

    http://www.hlavnespravy.sk/rusky-pilot-udajne-nebol-mrtvy-hned-zomrel-az-po-hrozostrasnom-muceni-nevhodne-pre-slabsie-povahy/715534

    No, ať je to kdokoli, ti, co tohle udělali jsou zvířata, označení lidé si nezaslouží.

  • Sio • 1. prosince 2015

    Stan napsal

    Nalejme si čistého vína. Ortel je náckovská kapela, její klipy v celku a kontextu cíleně vyvolávají nenávist mezi lidmi, přičemž si dávají velkého majzla na to, aby texty byly přesně na hraně zákona. A muzikantsky to stojí úplně za ho.no, i takový Landa je proti nim úplný gigant. Nejsem pro zákazy, protože ty by byly kontraproduktivní, ale čekal bych, že se v tomto smyslu jako první ozvou jejich muzikantští kolegové. Ale jim to nevadí, klidně si s nimi půjdou stoupnout na pódium. Já vím, politika obvykle kazí velké kšefty, ale tady je to opravdu přes čáru. Nebo ne Kájo, Lucko, Pepo, Tomáši…?

    No, já slyšel jen tu Mešitu. Mám pocit, že pojem „nácek“ vidím poněkud odlišně. Uměleckou hodnotu to asi velkou nemá, ale vedle takové Entropy nebo růžového srdíčka přímo gigantickou.

  • Sasin • 1. prosince 2015

    Béda
    Hitler byl synem Jugy a Stalin byl synem Jugy. Každý měl rodinné vztahy nějak vyšinuté, ale každému jejich rodiny poskytly na jejich velehnusné dílo kapitál. A vo tom se nemusí nigdo hádat. Dokud bude dost peněz na války, tak budou.

    Budou se vymýšlet, vyvolávat, šířit a řídit. Všechno pak jde stranou. Kolik milonů lidí zhebne není podstatné, důležitý byl vždy jen zisk. Gdo klidně počítá z takovými ztrátami aby mohl jezdit na dovolenou a kupovat si balenou vodu v hapersupermárketu, bárs anglickém, holandském či německém, je regulérní fašista. Projeví se to vždy, gdyž není dost demográce pro každého. Nigdo nemá námitky proti bezdomovcům, jak je to možné. Jak je možné někomu sebrat domov, že!!!

    A stupňuje se to až do absurdních mentálních vylomenin, typu sluníčkářského Tribuna nebo učitelsky znesvěceného Stana. Jedná se ale stále o totéž. Podržet směr až do finálního rozebrání majetků, podle nových souřadnic. Jak se bude gdo řadit za sebou u rozmláceného stánku s jídlem pak určuje gubernátor a harpagondechajci slaví nejstarším vínem, parmazánem a sušenou kýtou.

    Toto chabé a psychopatické paradigma si jako štafetu přehazují jak socani, tak pravičáci , tak komanči. Nigdo nechce zůstat poslední s tou smradlavou onucí v prackách. Celej ten hájezlovskéj systém na tom stojí. Gdyž je dobře, a demograti mají plnou hubu demográce, slibují vzdušné zámky, a jak není plyn v trubkách a prachy na účtech, konec, hotovo. Zdrhnou, gde mají ulité ovčanské prachy, tam vegetí a vrátí se až to ovce znovu postaví a jedou nanovo. To je vám taková bžunda, že větší už neexistuje. Mezi tím se narodí noví ovčánkové, kterým se vydlabe mozek lžičkou na marmeládu a jede to v cukuletu v souladu s jejich vývojem k dalšímu rozvalu, například se velice dobře vyvíjí šmírovací techika, zdravotní metly, barvy, ochucovadla, oblbováky a prostě všechno na co se dá uvalit daň, to milují socani, ale ani modráci netrpí. Ti si vyčarují prachů kolik je libo, stačí prodat tu fabriku, ten vynález, ty lidi a kapitál je zase v chalupě.

    Jenže to trvá dycky jen do rozvalu a pak všichni utečou. To je neuvěřitelné, fantastické, úžasné. Stan a Tribun jsou otiskem této psychopatie. Žíjí v ní spojeně. Chtějí od normálních lidí aby si toho vlastně nevšímali, chtějí po normálních lidech aby si mysleli že je to normální. No a teď se čeká, kolik pomatenců jim to uvěří. Gdyž jich bude dost, rychle to rozmlátíme, pak to rychle voni přeberou a zas toho bude pro zbylé dědice národa ještě mín.

    Můžeme to mít takovým za zlé? Já se domnívám, že ANO!

  • Sasin • 1. prosince 2015

    Sio

    Objektivní realita je závislá tedy od čeho?
    Od objektů? Muheeeeee

  • Béda • 1. prosince 2015

    Příliš mnoho krkavců začíná kroužit kolem Sýrie. Z těch domácím pánem nezvaných kupř.: ropné šariáty, Turecko, USA, nyní Francie, VB a Německo… Z těch zvaných Rusko a Írán, v zákulisí se krčí Čína. Nevěstí to vůbec nic dobrího, vzhledem k tomu, že je to na průsečíku ropných a plynových zájmů světa.

  • Béda • 1. prosince 2015

    samosebou taky Izrael. Připomíná to tanec kolem papiňáku, ve kterém někdo ukryl bombu.

  • Sio • 1. prosince 2015

    Sasin napsal

    Sio

    Objektivní realita je závislá tedy od čeho?
    Od objektů? Muheeeeee

    Moc nenapínej mozek nebo ti praskne žilka …

  • orinoko • 1. prosince 2015

    Pokud jde o Syrii … tam se dneska soutreduje … krome jinych … svetova siitska koalice. Konflikt chytnul dalsi rozmer. Uz ne jen svetovy prozidovsky sunnita vyhulujici cerneho bratra z Keni se nahrnul do Syrie , ale miri tam i protistrana. Pokud tam uz neni.
    Je to hodne zvlastni … Afghanci, Syrane, Iranci, Omanci, Iracane, Bahrajnci … a dalsi a dalsi. Co s tim novodoby hitlerjungen chce delat?
    Asi to islam musi zazit … svoje katolicke a evangelicke eskapady. Jeste, ze islam nema sveho papeze a cirkev. To by bylo halo.
    Ortel znam z mistniho tisku. Asi bych mel zaujmout nejaky postoj jsa muzikant.
    Muziku neznam, punk me nebere a vyblite plice hard-core metalistu nejspis nechapu.
    Asi si to budu muset poslechnout.

  • Sasin • 1. prosince 2015

    Praskla ti Sio? Zašíváš a zašíváš? Hlas lidu ti to nezašije, musíš trpělivě navlékat a neopíchat se. Muheeeeeee

  • orinoko • 1. prosince 2015

    Na detske hracce – tabletu – toho moc nezjistim. A sluchatka vyndavat nebudu.
    V Mesite hraji nejake smycce, a to ma byt problem? Kdyz soudruh Havel mohl milovat Valici se kameny za jejich vyplaznuty jazyk jako Jejich satanska velicenstva, tak nevim, jaky je problem s Ortelem? Kdyz emericti Green Day z American idiota udelali svetovy hit.
    Tem lehotlustochum se to vubec nelibilo.

  • Sasin • 1. prosince 2015

    Orinoko, Ortel je ale pančovaná Plzeň. aFurt je ryzí Ostrava.
    http://www.youtube.com/watch?v=vzrcf5kdmDQ
    Muheeeeeee

  • orinoko • 1. prosince 2015

    Hromy a blesky …. Syrie je plna toho, ze prijela Ceska TV kraksna na tacky s Asadem. A ty komentare!! Donutil ji pry k tomu cesky medialni underground. Dale nekteri politici viz treba Bublan … a v koncovce Zeman.
    Tomu rikam koalice. – Podle gustika Lenky Prochazkove.
    Uz jsem to psal – stara laska nerezavi.
    Koncem tydne jdu na prednasku o Syrii. – Ocima ceskeho cestovatele. Politika bude jen jako vedlejsi produkt.
    Takovy cesky ortel.

  • Sasin • 1. prosince 2015

    A teď vážně, aFurt je ryzí Ostravský blues na dobrou Moč.
    http://www.afurt.wz.cz/ostrava.wma

    Muheeeeeee

  • tožtak • 2. prosince 2015

    Mezi navrhovanými opatřeními tehdy byla falzifikace hlasů, jejich konfiskace, či prostě cenzura, vše samozřejmě na tržní a občanskoprávní bázi, takže s demokracií stoprocentně kompatibilní. Už jsem si tehdy sumíroval, co k tomu napíšu, takže se mi docela ulevilo, když jsem zjistil, že Ortel nevyhrál.

    Otázkou je, proč „náhodou nevyhrál“, že?
    To nějak chybí mezi navrhovanýmo opatřeními.

  • tožtak • 2. prosince 2015

    Lana napsal
    Nová zpráva nás dnes informuje,že Německo pošle do Syrie 1.200 vojáků

    Jaké jsou důvody?
    a,Budou hájit demokracii
    b, Nemají kde bydlet (protože kasárna i s muničáky přenechali ISIL)
    c, je to ozbrojená složka (nežádoucí v Německu?)


    Nějaká změna?
    „Komentář čeká na schválení. „

  • Béda • 2. prosince 2015

    stan,

    raději se s vámi budu virtuálně „do krve“ řezat argumenty “ (mimochodem sluníčkáři těch argumentů zatím moc nepředvedli a nepředvádějí – vypadají jako kdyby měli zavázané oči), než abych se pak, až k tomu politici vytvoří slunečné podmínky musel řezat s někým do krve ve skutečnosti .

  • Alena • 2. prosince 2015

    Stan napsal

    Jste.

    v tom případě jsu taky nácek. Mám ráda českou hymnu, české hudební skladatele, český kancionál.
    Při poslechu Smetanovy Mé vlasti je mi dobře na duši. Teď jsem se ovšem dozvěděla, že jsem typický nácek. Poslouchat hudbu o Česku, vyzdvihovat vlastenectví a křesťanství je dle tohoto plátku typický projev nácka.
    Co bylo pak ale národní obrození? Asi nějaký předchůdce xenofobie a fašismu v Čechách. Doufám, že se předělají školní osnovy a aspoň dnešní prckové, co si ještě hrají na hřišti, budou ti správní evropští občané

  • merlin • 2. prosince 2015

    :-)
    Zápas ho nudil. Prezident krajiny predčasne nariadil penalty
    Prezident Mauritánie mal údajne nariadiť, aby sa nezáživný zápas tamojšieho superpohára po šesťdesiatich minútach rozhodol penaltovým rozstrelom.
    Taliansky denník Gazzetta dello Sport prišiel v pondelok so správou, podľa ktorej mal prezident africkej Mauritánie, Mohamed Ould Abdel Aziz, nariadiť, aby sa zápas mauritánskeho superpohára skončil po 63 minútach a rozhodol sa náhlym penaltovým rozstrelom.
    Duel medzi FC Tevragh-Zeina a ACS Ksar za stavu 1:1 stratil na tempe, čo malo primäť prezidenta krajiny z čestnej lóže rozhodnúť o tom, že sa zvyšných tridsať minút, či prípadné predĺženie neodohrajú. Po tom, čo si hlavný rozhodca zápasu vypočul politické rozhodnutie, prerušil zápas a napriek prejavom nevôle hráčov i divákov na štadióne posunul predčasne duel do “zaujímavejšieho” rozuzlenia.
    http://www.sport7.sk/clanok/137438-zapas-ho-nudil-prezident-krajiny-predcasne-nariadil-penalty

  • merlin • 2. prosince 2015

    Stan napsal

    Ne, nezdálo. Někdo to tady postnul, nekomentoval jsem to. Mluvím o klipech vcelku a kontextu. A tam nácky a cílené vyvolávání nenávisti nevidí jen ten, kdo je nechce vidět.

    Tak jako část diskutujících nevidí, že tady probíhá masivní zpravodajská a dezinformační akce a že cíle jsou oslabit Asada tím, že mu do Evropy utečou potencionální rekruti (to jsou ti Syřani, které Merkelová pozvala do Evropy a o nichž se nejvíce mluví), oslabit Evropu nelegální migrací (z podstatné části z Balkánu, Pákistánu, Íránu a jiných relativně bezpečných lokalit) a otočit její veřejné mínění na stranu USA a Izraele protiislámskou propagandou. Vše se zatím i kvůli připosranosti evropských zkorumpovaných elit skvěle daří. Přitom ten bordel na Středním Východě právě tihle dva výtečníci spolu s několika evropskými podržtašky typu Camerona, Sarkozyho a Berlusconiho a totalitářskými monarchy z Perského zálivu rukou společnou a nerozbornou spískali.

    kolik uteklo alawitů, ví to někdo objektivně, existuje oficiální odhad? Nebyli ti, co utíkají sem už náhodou stejně v uprchlických táborech? Navíc dle samotných Syřanů v Německu jich bylo před měsícem cca jen asi 18% a většina z toho sunnité. Nedá se sice moc spolehnout na žádné údaje, ale podíl syřanů se ředí čím dál víc ve prospěch afriky, afgánců z pákistánských utečeneckých táborů atd, atd. Třeba syrští drůzové nula imigrantů a do evropy nechtějí ani náhodou :-) Jestli to byla něčí myšlenka, tak byla fakt blbá.

  • Béda • 2. prosince 2015

    Nebylo by konečně načase odpískat „nemoc šílených (Makrelovitých) krav“ a zahájit politiku důsledného odmítání sluníčkové multikulti migrace? Copak lze šílenou politiku pouze přijmout a zrušit, když se prokáže jako chybná a kontraproduktivní nelze? Copak je nutno dělat zlou krev mezi etniky a zadělávat si na postupnou sebevraždu? Copak nelze sluníčkově (efektivněji a víc lidem) pomáhat v jejich kulturním a společenském prostředí? Copak je nutné provádět korporátně neoliberální „sociální“ inženýrské hokuspokusy?

  • fajt • 2. prosince 2015

    Stan napsal

    Ne, nezdálo. Někdo to tady postnul, nekomentoval jsem to. Mluvím o klipech vcelku a kontextu. A tam nácky a cílené vyvolávání nenávisti nevidí jen ten, kdo je nechce vidět.

    Tak jako část diskutujících nevidí, že tady probíhá masivní zpravodajská a dezinformační akce a že cíle jsou oslabit Asada tím, že mu do Evropy utečou potencionální rekruti (to jsou ti Syřani, které Merkelová pozvala do Evropy a o nichž se nejvíce mluví), oslabit Evropu nelegální migrací (z podstatné části z Balkánu, Pákistánu, Íránu a jiných relativně bezpečných lokalit) a otočit její veřejné mínění na stranu USA a Izraele protiislámskou propagandou. Vše se zatím i kvůli připosranosti evropských zkorumpovaných elit skvěle daří. Přitom ten bordel na Středním Východě právě tihle dva výtečníci spolu s několika evropskými podržtašky typu Camerona, Sarkozyho a Berlusconiho a totalitářskými monarchy z Perského zálivu rukou společnou a nerozbornou spískali.

    sorry, Stane, ale mám pocit, že zdejší diskutující považujete tak trochu za hlupáky, kteří velmi lehce podlehnou manipulaci ( tedy máte je za duševně slabé a morálně nepevné ) a tak jste se rozhodl, že je budete bránit i proti jejich vlastní vůli ( tak nějak mi ta vaše argumentace připadá – a nebo se chcete z vykecat z něčeho jiného ) – ale je to váš web a vaše pravidla i tedy váš pocit bezpečí, bezpečnosti a rizika podnikání ( odpovědnosti za něj ), takže na to máte plné právo – jenom nechápu, proč raději nebojujete proti zkorumpovaným evropským politikům ( kteří zavání kauzalitou i vaší proti islámské manipulace ) a rozhodl jste se ( na prudko ) vystoupit proti vlastnímu publiku … i když v tomto případě „vlastní“ bude asi silné slovo ( vše je napsáno bona fide ). ..)

    přeji hezký pro evropský den…a všem. ..)

    • Stan • 2. prosince 2015

      Proč bych měl někoho vychovávat? Když má něco náckovskou historii, vypadá to jako nácek a kváká to jako nácek, je to podle některých diskutujících vlastenecká červenomodrobílá kachna. Můžeme se hádat o to, jestli lodě s uprchlíky potápět plné nebo až prázdné a jestli lidi na hranicích střílet nebo jen mydlit pendrekem, ale hádat se o to, jestli je tráva zelená? Nepoznat evidentně neonacistickou kapelu znamená závažnou poruchu kognitivních funkcí. U spousty lidí, kteří jinak mají celkem bystrý rozum, to překvapuje, ale možná je to jen strach z posledního kroku – aby si přiznali, že se jim prostě líbí náckovské klipy.

  • Starý doktor • 2. prosince 2015

    Ke klidu české společnosti podle zástupce Veřejného ochránce práv Stanislava Křečka nepřispívá, když lidé, kteří mají reálné obavy z migrační vlny valící se do Evropy, jsou označováni za fašizující a za hnědnutí společnosti. Pro Evropu totiž představují problém i takzvaní umírnění muslimové, protože jejich integrace je velmi obtížná. Bývalý poslanec také upozorňuje, že problém se nevyčerpává jen na etické úrovni, ale je třeba hledat odpovědi na to, co bude s migranty dál.
    Více: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Stanislav-Krecek-a-uprchlici-Lidem-se-nerika-cela-pravda-I-umirneni-muslimove-jsou-problem-Zeman-mluvi-za-vetsinu-ktera-to-vidi-A-Putna-Dienstbier-CSSD-410876

  • racek • 2. prosince 2015

    Stan napsal

    Jste.

    Úžasný, Stane. Jak chcete. Jsem příliš starý, příliš zkušený, příliš protažený celým světem a příliš vzdělaný. Samozřejmě, skleroza hlodá. Nicméně, obávám se, že co je nácek vím asi desetkrát lépe než Vy.

  • Béda • 2. prosince 2015

    http://pravyprostor.cz/volici-ksenonoveho-ortelu-byli-po-zasluze-potrestani/

    Zprava o stavu ksenofobnich nalad z 1.1.2017: Po zavedeni novych pravidel pro neksenofobni viděni světa se v roce 2016 podařilo zvladnout a vyhladit všechny nenavistne projevy.Už v listopadu 2015 došlo našim uřednikum udani socialistyckeho poslance Chvojky, kery si stěžoval Radě pro televizni indoktrinaci na to, že na Slavikovi 2015 dostala cenu kapela, keru nejenom že před tym nikdy neslyšel, ale navic ju nema rad. Tym padem se nedostalo Slavika pro jinu kapelu, keru naopak pan poslanec miluje a pro keru hlasoval, a tym padem mu roba vyčetla, že promrhal na SMS 1,21 Kč z rodinneho rozpočta, což ho přirozeně vytočilo nejvic…

  • Sio • 2. prosince 2015

    Béda napsal

    Nebylo by konečně načase odpískat „nemoc šílených (Makrelovitých) krav“ a zahájit politiku důsledného odmítání sluníčkové multikulti migrace? Copak lze šílenou politiku pouze přijmout a zrušit, když se prokáže jako chybná a kontraproduktivnínelze? Copak je nutno dělat zlou krev mezi etniky a zadělávat si na postupnou sebevraždu? Copak nelze sluníčkově (efektivněji a víc lidem) pomáhat v jejich kulturním a společenském prostředí? Copak je nutné provádět korporátně neoliberální „sociální“ inženýrské hokuspokusy?

    To není zadělávání na sebevraždu, nepodceňujte bílého muže. To je zadělávání na děsivou řež.

  • Sio • 2. prosince 2015

    Béda napsal

    http://pravyprostor.cz/volici-ksenonoveho-ortelu-byli-po-zasluze-potrestani/

    Zprava o stavu ksenofobnich nalad z 1.1.2017: Po zavedeni novych pravidel pro neksenofobni viděni světa se v roce 2016 podařilo zvladnout a vyhladit všechny nenavistne projevy.Už v listopadu 2015 došlo našim uřednikum udani socialistyckeho poslance Chvojky, kery si stěžoval Radě pro televizni indoktrinaci na to, že na Slavikovi 2015 dostala cenu kapela, keru nejenom že před tym nikdy neslyšel, ale navic ju nema rad. Tym padem se nedostalo Slavika pro jinu kapelu, keru naopak pan poslanec miluje a pro keru hlasoval, a tym padem mu roba vyčetla, že promrhal na SMS 1,21 Kč z rodinneho rozpočta, což ho přirozeně vytočilo nejvic…

    „Na ksenofobnich fejsbučkach se okamžitě ozvaly hlasy, že pan poslanec je blbec. “
    Vox populi, vox dei.

  • merlin • 2. prosince 2015

    Sio napsal
    To není zadělávání na sebevraždu, nepodceňujte bílého muže. To je zadělávání na děsivou řež.

    Tohle je ale fakt drsný http://video.aktualne.cz/dvtv/landa-konvicka-je-blbecek-po-mne-jdou-radikalni-islamiste-v/r~2dd79952978111e5897e002590604f2e/ Nevím, jestli je Landa nácek, ale hodně nemocnej je určítě :-) Na druhé straně je štěstí , že po tak dlouhém bezvědomí a těžkém úrazu hlavy sám chodí a mluví. Bohužel i řídí auta :-(

  • Béda • 2. prosince 2015

    Stan,

    když se daly hranice otevřít, nedají se zavřít? Jak je totok možné? Co říkáte jako demokrat na fakt, že nějaká diktátorka v Berlíně diktuje celé Evropě kvóty na hosty, které si pozvala do Německa? Co říkáte jako demokrat tomu, že jako občani – voliči nemáme žádnou možnost ovlivnit, s kým válčí naše země anebo kdo se má ve velkém počtu usadit na našem území, získat občanství a veškeré nároky občanů ČR? O čem byly Benešovy dekrety? Pročpak k nim vlastně došlo? Co se stane, když se vyplní předpovědi skeptiků a v ČR dojde k tomu k čemu došlo v západní Evropě (no go zóny, teror anebo perspektivně k tomu, k čemu došlo v Kosovu?) Není lepší tomu rovnou předejít dokud je čas a najít jiné řešení?

  • Béda • 2. prosince 2015

    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka-snemovna/To-je-pruser-Katastrofa-CR-v-ohrozeni-Tohle-se-nam-sem-vali-je-to-desive-Mladi-bojovnici-ISIL-zverstva-Tajne-sluzby-prinesly-zasadni-varovani-a-toto-nam-rekli-Babis-Gazdik-ci-Okamura-411001

    Šéf německé kontrarozvědky Hans-Georg Maaßen dle agentury APA, kterou citovala ČTK, řekl, že 70 až 80 procent migrantů jsou mladí muži od 16 do 35 let, část z nich má bojovou zkušenost, někteří válčili za Islámský stát a někteří mají příkaz k boji. Maaßen řekl, že jeho úřad ví o 7900 islamistech v Německu hájících násilný džihád. Německo a střední Evropa jsou dle něj v ohnisku zájmu Islámského státu, který zde plánuje útoky.

  • Béda • 2. prosince 2015

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sklanime-se-pred-Tureckem-pise-Tereza-Spencerova-A-prinasi-informace-o-kterych-se-u-nas-nepise-411000

    Analytička Tereza Spencerová se na serveru Literarky.cz zamýšlí nad situací v Evropské unii ve vztahu k Turecku a NATO. Podle ní se Unie sklání před tureckým prezidentem Erdoganem, následně i Daešem a NATO…

  • fajt • 4. prosince 2015

    Stan napsal

    Proč bych měl někoho vychovávat? Když má něco náckovskou historii, vypadá to jako nácek a kváká to jako nácek, je to podle některých diskutujících vlastenecká červenomodrobílá kachna. Můžeme se hádat o to, jestli lodě s uprchlíky potápět plné nebo až prázdné a jestli lidi na hranicích střílet nebo jen mydlit pendrekem, ale hádat se o to, jestli je tráva zelená? Nepoznat evidentně neonacistickou kapelu znamená závažnou poruchu kognitivních funkcí. U spousty lidí, kteří jinak mají celkem bystrý rozum, to překvapuje, ale možná je to jen strach z posledního kroku – aby si přiznali, že se jim prostě líbí náckovské klipy.

    ano, když někdo vypadá jako pražská kavárna, chová se jako pražská kavárna, tak to prostě bude pražská kavárna – Stane, co říkáte na počasí, na zimu docela pohoda, ne. ..)

    • Stan • 4. prosince 2015

      Díky za kompliment, ale pro pražskou kavárnu jsem buran a bolševik. Do Prahy jezdím jen občas a na otočku, při pití kávy nezdvíhám malíček, před carpacciem preferuji tlačenku a taky se neshodneme v názorech na některé podstatné věci, o čemž tady souvisle už skoro osm let píšu. Takže Vaše porucha kognitivních funkcí se, zdá se, netýká jen Ortelu…

  • fajt • 4. prosince 2015

    Stan napsal

    Díky za kompliment, ale pro pražskou kavárnu jsem buran a bolševik. Do Prahy jezdím jen občas a na otočku, při pití kávy nezdvíhám malíček, před carpacciem preferuji tlačenku a taky se neshodneme v názorech na některé podstatné věci, o čemž tady souvisle už skoro osm let píšu. Takže Vaše porucha kognitivních funkcí se, zdá se, netýká jen Ortelu…

    není zač a nebojte, firemní bonton a fazónu pražských povalečů, či další znamenité prkotiny lehce doladíte ( nevidím tady žádné ostré hrany ) – no a za vámi přilepenou poruchu su docela rád, bo mi pomáhá oddělit zrno od plev…už drahnou dobu – mno, život je šíleně krátkej, Stane, a člověk by ho neměl probendit hloupostmi druhých ( stačí vlastní ), i když to myslí smrtelně vážně, takže se raději vrátím ke svému osudovému požitkářství…a tentokráte na doraz ( nebojte, občas se připojím s nějakou kulinářskou řachou ze života hmyzu, jenom nevím, jestli vám, pro svou poruchu, budu dost srozumitelnej – když tak vás aspoň pobavím …tedy doufám ) . ..)

  • Sasin • 4. prosince 2015

    Něgde tomu říkají Stokholmský syndrom, ale u pražské kavárny se lísat by mě nenapadlo. Ale gdyž to vrchnímu kolotočáři, co tady čepuje je milé, musím říci, že ty poblité skrvny se ani po vyprání neztratí. A tím je to dané. Je to vlastně póvl. Hadra, co se ždímá, gdyž je potřeba ještě vytřít další prostor. Už mám jen strach, že vytáhne své zásluhy.

    Ale jistě. my přece víme gdo jsou fašisti. A gdyž vypadnou dávky, důchody a fabriky zavřou, gdo jsou ti fašisti, co se začnou sápat na druhé aby si doplnili svůj rozpočet. Komu demograticky ne=vadí, když soused si musí na svůj příjem vybrat v popelnici. Komu nevadí, když je ministrem financí a novodobý oligarcha s původně holou zadnicí zloděj z STB. Komu co vůbec vadí, že? Všichni jste fašisti. Zvolíte si pak banditu, co udělá vše za vás. A zase budete demograti, co chodí na kolotoč a do restaurací, kde se nekouří. Se děte picnout. Pudete na hnůj tak i tak.
    Přeju vše dobré dobrým lidem všem. Šmejdům přeju šmejd ve všem.

  • hudryper • 4. prosince 2015

    fajt napsal
    nevím, jestli vám, pro svou poruchu, budu dost srozumitelnej

    Svého času,asi tak před 30 léty jsme řešili v rodině potencionálně nebezpečné výsledky neurologického vyšetření desetiletého dítěte poté,co mu stupidní učitelka násilím přetočila páteř a dítě ztrácelo tonus do nohou. Docent Wele nám řekl pár osvobozujících slov:“ Neberte ty výsledky zase příliš rigorózně,ono každý z nás je v podstatě aušus,na němž se dílčíma metodama pokaždé dá zjistit,že něco nefunguje tak,jak by mělo.“ A skutečně všechny silné bolesti už dospělé dívky ukončil
    jeden terapeut v Paříži,kde studovala a kde se ukázala nezbytnost tento handicap vyřešit. Dokázal to v několika vteřinách,zatímco lékařská věda s celým tím drahým přístrojovým vybavením dokázala jen chemicky tišit,nikoliv léčit,či dokonce vyléčit. Co tím chci říci ? Že nikdo není dokonalý ,každý jsme něčím praštění a přitom to na sobě neshledáváme. Toto je diskusní prostor a v něm podle mého názoru by každý z nás měl držet své emocionální projevy na krátkém vodítku.
    Je to velmi pozvolný proces,v němž se obnovuje původní diskusní úroveň OM z doby před novým designem a nutností se dát poznat Stanovi a já si dovoluji apelovat na všechny přispívající ,aby
    nenechali cloumat svým majestátem a připustili si aspoň občas trochu křesťanské pokory. Howgh.

  • orinoko • 4. prosince 2015

    Hudrypere, Ty radis … to nema v sobe jed ani ironii. A jako vzdycky, co pises, ma hlavu a patu.
    Trochu ted ja odbocim … muj pracovni mejdan pokracuje. Nemecka mama zase znovu prisla s investicemi a Ceska republika uz zanedlouho bude tvorit 80% produkce urcene pro cely svet. Do sveta miri jako rodinne nemecke zbozi vyrobene v Ceske republice. – To asi vypada blbe, ale oni maji fakt uplne jine starosti – nestaceji uspokojovat poptavku. Ted to tu prolezali Japonci. Asi nejaci dalsi. Makat se musi , ale v praci to vypada , jako kdyby jsme se vsichni sesli na pokec u baru.
    A tim se obloukem vracim k Tebou zminenemu diskusnimu eteru na OM.
    Za pochodu jsme se vsichni ucili … a do ted ucime … jak ma vypadat alternativni prostor. Ucili je asi blbe slovo …
    My, ALTERNATIVNI lide, se s tim potykame, rekl bych, docela uspesne.
    Blbci, slouhove, treskuta svoloc … a giganti zapadni bezvyznamnosti … zustanou na svych.
    A to jsme si , my blbci, mysleli, ze neco takoveho dokaze zvladnout jen rudy svazak.
    Nejak to nesleduji, ale jsou pry pokusy o odvolani Zemana. Se Syrskym Asadem to kdejake vyblblo zkousi uz celou petiletku. A vysledek? Putin bombarduje HAVLOIDY. Co dodat vice?