Diskuze k článku


  • idiotronic • 4. srpna 2017

    Největší energetické rezervy jsou v hlavách idiotů
    (Jiří Žáček, Aforismy)

  • zedd • 4. srpna 2017

    20.000 na EU není zas tak špatné číslo. Na silnicích zahyne dvakrát víc lidí …

    No a ten cintát uplně na závěr … že chladící věže vypouštějí coooo?

  • zedd • 4. srpna 2017

    Ja bych začal mastným zdaněním leteckého paliva, ale to by se pak blbě lítalo na klimatický konference ….

  • Narcis • 4. srpna 2017

    V Evropě ročně zemře cca 8 miliónů lidí. Zabránit předčasnému úmrtí 20 tisícům z nich, převážně 70 – 80 letých lidí, o několik týdnů nebo měsíců za cenu těžko splnitelných limitů a značně zhoršené ekonomiky, tomu říkám skutečně úspěch. Naštěstí je dost příkladů, že se ty smělé cíle moc nenaplňují. Před časem to zkusili s ambiciózními limity výfukových plynů aut a ukázalo se, že se dají splnit, jen když všichni podvádějí. EU je hezká myšlenka, ale vedou ji tak příšerná individua, že jediná rozumná alternativa je důkladná defenestrace.

  • brankoslav • 5. srpna 2017

    Kurvaštelung, jak dlouho si necháme diktovat od zmrdů, co nám cpou, že z chladících věží jdou nějaké škodlivé zplodiny.

  • racek • 5. srpna 2017

    Těch 20000 je samozřejmě tzv. „odborný odhad“. Takže rozpětí od 20 do 2000. Podletoho, jaký expert, odkud a pro koho to dělal… No jo. kolik lidí zemře na alergii s řepky, nebo na spotřebu paliva na výrobu řepkové nafty (ja se zdá, převyšují náklady užitek), o kolik potravin přijdem vyčerpáním půdy na řepku a biomasu a pod…

  • Gatta • 7. srpna 2017

    I sem se to hodí – z diskuze na iDnes pod článkem o diesel motorech v osobních autech:

    „To vypadá, jako by Německo a EU měly pocit pocit, že si tu větev pod sebou řežou moc pomalu.“