Diskuze k článku


  • Mirek • 16. srpna 2014

    ČT a ostatním TV uvěří všichni s IQ televizního diváka, to je o něco větší než IQ3,(IQ3 – reaguje na světlo) a těch jsou davy. To není teorie to je zkušenost.

  • milda1963 • 16. srpna 2014

    Díky administátorům,že tam připojili ten screen z twitru oficiální ČT24. Photoshop je úžasný. Jen škoda, ža tam rovnou nedali Putina. Co teď? Co s ČT ? Nebo emigrovat ? Jak se vyrovnat se stavem této země? Masmédia jsou úžasná žumpa. Jak se bránit, aby z nás nedělali hňupy? Nebo je to tím, že jsou v Práglu ?

  • Kvalitni Lex • 16. srpna 2014

    „Už několik dní putuje k Ukrajině ruský konvoj s humanitární pomocí, podle upřesněných údajů 262 vozidel. Stejný počet dní na nás hlásné trouby propagandy chrlí jednu sračku za druhou, ač nikdo do vozidel neviděl, obviňují Ruskou federaci, že touto cestou chce uskutečnit agresi proti „suverénní“ Ukrajině.
    To množství hnoje, co se v souvislosti s touto – dříve připravovanou (už tehdy ty sračkomety jely naplno) a dneska realizovanou akcí Ruska na pomoc zuboženému doněckému a luganskému lidu nakydalo, by stačilo pokrýt snad území celé západní Ukrajiny. Třeba se nebudu příliš opakovat, když upozorním naposled na vystoupení Luboše Dobrovského Hamerschlaga ve včerejších událostech komentářích ČT 24…..“
    Více zde http://bavor.blogspot.cz/2014/08/proc-to-jeste-nikdo-nerekl-nahlas-ii.html

    Omlouvám se Stanovi, ale dávám to sem pro ukázku, že je nás dost, co vidíme věci v jejich skutečném obraze, lidí, kteří jsou proti goebbelsovské propagandě imunní.

  • milda1963 • 16. srpna 2014

    Ještě dovětek. Ten Kulikov mj. také rozšiřoval ten obrázek skoro prázdného kamiónu, v masmédiích jej potkáte skoro všude. Debilitu redaktorů ČT a to nevyvratitelně ukazuje logo na čele plachty. VOA – Voice of America. Takovými šprýmy nepostižitelně krmí národ.

  • Viky • 16. srpna 2014

    Ne, neskončí. Bude pokračovat, protože to je propaganda, a ta je zase druhem reklamy. I když provozování reklamy bylo zákonem v ČT omezeno, bylo nahrazeno sponzoringem. Správně by tedy měl být divák upozorněn, že tyto zprávy a komentáře sponzoruje (…).
    Postupně vyvolává „nedůvěru“ sám fakt pomoci(nepřípustná politizace), nezaplněnost vozů, jejich obsah, odstávka kolony, omezení dopravy po trase, absence SPZ náklaďáků, atd. atp. A přitom se věci dají vysvětlit dosti snadno. Sám fakt pomoci nepolitizuje RF, na první stránky ji dostávají úplně jiní. Nezaplněnost vozů? nikdo neví v jakém stavu KAMAZy jsou a jak dlouho stály ve skladech. S plně naloženými vozy mohou být mnohem větší problémy, včetně překládky. To by museli ale redachtóři konzultovat věc s řidiči, které tohle živí. Odstávka kolony? řidiči musí kupodivu žrát a spát(prý i močit). Opět doporučuji ptát se TIR řidičů, speciálně na tachografové kolečko. Nejen že je jízda v koloně únavná, v takovém rozsahu vyžaduje i omezení dopravy, nebo dokonce zastavení ostatní dopravy. (vojenské kolony bývaly proti tomuto malé, stejně uměly vyvolat místní kolaps dopravy). Obsah vozů je znám a zveřejněn a kontrole nikdo nebránil.

  • Béda • 16. srpna 2014

    Lex,
    ta západní propaganda s ruským „útočným“ humanitárním konvojem asi bude dovedením do praxe vtipu o ruském traktoru, který je tankem. Ti „experti“ si myslí, že jsme snad všichni idioti, kteří jim uvěří, že 289 náklaďáků (které zběžně odkontrolovali ukrajinští pohraničníci a červený kříž dokáže změnit poměr sil na jihovýchodě Ukrajiny. A navíc opět zde máme základní kriminalistickou otázku – co by Rusko z toho vůbec mělo? Jak by si polepšilo? a Navazující – když už tedy-proč Rusko „jen se třesoucí podle Trautenberků, Štětinů, Hi(t)lery Clinton etc. na válku“ nezaútočilo v době, kdy si domobrana stála mnohem lépe? Vždyť to celé nemá vůbec žádnou logiku. Ti pitomci vědomě anebo za úplatu šíří jednu větší pitomost než druhou, přičemž dodnes pes neštěkl ani po střelbě na dvě strany na majdanu, která odstartovala masové vražd+ění v kyjevě, ani po vraždění v Oděse, které odstartovalo odboj na jihovýchodě a tak to vypadá, že mezinárodní podvodníci nemají žádný zájem prokázat jakékoliv DŮKAZY o vině Rusů anebo domobrany na sestřelu malajského letadla. Celé jejich „důkazy“ stojí na vodě a na prohlášeních tradičních lhářů – Obamy, Kerryho, Nuland, Psaki…

  • Arbed • 16. srpna 2014

    Komentáře k tomuto článku jsou málo efektivní. Kdo má odvahu, měl by adresátům podnětu http://www.podnety.cz/podnet-cislo-20140506092955 napsat, že trva na jeho realizaci.

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Oni ty vykreslujou naprosto ohavnym způsobem , když se nad tim člověk zamyslí , oni to podávaj tak že je to vlastně podpora teroristů , separatistů na JV , to je prostě skandální . Přál bych všem lidem z medií aby se sami do takový situace dostaly , kdy by chcípaly jejich rodiny pod terorem fašistů , neměl by co jíst a ve finále když by jim chtěl někdo pomoct tak by to ostatní země chtěly zastavit a ještě by to označovaly jako podporu teroristum , separatistum a celej svět by se jenom díval a žral jim to i s navijákem , přál bych jim aby sami zažily ten pocit beznaděje a frustrace . Svině .
    Jak se zdraví ČTéčáci ? Sieg Heil ? Sieg Heil to the prezident gasman .
    Je to vlastně logický pokračování jejich propagandy , to že tam Euro Atlanťan dodává zbraně fašistum už od Majdanu na to sere ČTéčák .
    Západ tvrdí – Rusko nemá žádné právo na UK posílat vozy , pod žádnou záminkou . To bych blil .

  • Béda • 16. srpna 2014

    Pro ty, kteří chtějí znát skutečnou podvodnou povahu americké zahraniční politiky doporučuji ke shlédnutí skvělý film na který jsem již dával odkaz „Vítejte v Nulandistánu“, zveřejněný na Czech Free Press. Tam uvidí v přímém přenosu „Goebbelsy“ z USA.

  • Béda • 16. srpna 2014

    Sugar Ray,

    „Totalitní“ Rusko nemá na nic právo, ani když se jedná o nejbližší stát skrz který vedou jeho klíčové obchodní aktivity, ve kterém žije početná ruskojazyční komunita. Právo mají pouze USA demokratizující lží, násilím a válkou v rámci své „národní“ celoplametární bezpečnosti jednu zemi za druhou. Po „demokratizaci“ všude zůstává pouze násilí, chaos, neštěstí a válka. Vůbec není na závadu, že „demokratizace“ = šíření fašismu a terorismu.

  • Viky • 16. srpna 2014

    Absence SPZ je dána dohodou mezi Lavrovem a Klimkinem, kdy Klimkin trval na snadno odlišitelných (bílých) vozidlech a na tom, že vozidla budou vybavena při pohybu na Ukrajině ukr. SPZ. Vše včetně dohadovacího procesu zveřejnil ve svém vystoupení Lavrov. Včetně původně nazvaného hraničního přechodu. Existuje samozřejmě i dohoda s mezinárodním červeným křížem o celém průběhu akce. I ve chvílích kdy byla věc dohodnuta, tvrdil kupř. Avakov, nebo Jaceňuk opak. (prostě lžou, aby nevyšli ze cviku). Vojenská vozidla? no, může být. Pokud se za ně bere doprovod, tj. tankovací, servisní, doprovodná vozidla. Konec konců pochybuji, že tihle vědátoři rozeznají armádu od MČS(záchranáři). No a tšeská šurnalista sleduje dění z bezpečného pohodlí Kijeva a Moskvy. Pro ty, kterým nedocvakávají vzdálenosti: komentovat události v Rostovské oblasti z Moskvy je na vzdálenost srovnatelné s komentováním událostí v Kijevě z Prahy. Přesně tak se to dělá, a nikomu to ani divné nepřipadá.
    Zahraniční novináři „byli svědky“ překročení hranice vojenskými vozy RF. Ale nikdo to nevyfotil ani na mobil, ani nenatočil. Normálně tada bývají drzejší. Krom toho, vzhledem k ostřelování území RF jsou tam i lidé z OBSE.

  • Viky • 16. srpna 2014

    Ale krom zahr, novinářů nikdo nic neviděl. (ale jóóó viděli, zdroje v rozvědkách ukr.,nebo Litvy. Litevští rozvědčíci napočítali dokonce na 70! kusů těžké techniky) Kam jen se poděla? voli ji sežrali?

  • Béda • 16. srpna 2014

    Viky,

    zajímavé, že to nikdy „nevidí“ americké satelity. Že by přehlédly i kolonu 70 vozidel?

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Osobně si myslím , že právě teď konečně nadchází čas, aby se připravila celkově půda pro likvidaci současné normalizačně cikánsko-buzerantské mediální větve zvané Česká televize a Český rozhlas. Snad ani za normalizace to nebyl takový výblitek bezcharakternosti, bezpáteřnosti a informační monokultury jako je tomu za tzv. Sametu.
    Někde jsem viděl průběžné výsledky ankety – Kdo je nejvíc vinen současným českým marasmem. O desítky koňských délek vede soudruh Havel. Č

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Viky dobře ty , oni někdy potřebovaly nějaký důkazy Euro-Atlanťani ? Tady se to žere i s navijákem z rádií , novin i televizí unisono stejná písnička ikdyž je to sebe větší nesmysl .
    Bastila padá s ní hlavy králů z chaosu vzejde nový řád
    lůza se baví a nevědomky začíná stavět jiný kriminál .
    ZNC jako vždy , game , set and match .

  • Viky • 16. srpna 2014

    Bédo,
    To je tím, že byly dovedně zamaskovány do podoby kartónů cigaret. zatímco emerické satelity si na této lsti vylámaly zuby(zakalila se jim optika), chrabří rozvědčíci zrakem ostřížím lest prohlédli. Následně kolonu zničila jediná raketa. (to bych fuck-t neřekl, ja mocné mají na ukr rakety.) Jenom aby to byla smyšlenka a ne kolona s utečenci.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    …“Arbed • 16. Srpen 2014

    Komentáře k tomuto článku jsou málo efektivní. Kdo má odvahu, měl by adresátům podnětu http://www.podnety.cz/podnet-cislo-20140506092955 napsat, že trva na jeho realizaci.“ …

    To jsem přehlédl. Ale je to jako na zavolanou. Zároveň bude ale třeba připravit legislativní proces … cosi jako sametovou lustraci: Kdo blil před kamerou v Sametu , nemůže za VISZEGRADSKÉ REVOLUCE bez Lešků z Německa dál setrvat před kamerami, které znamenají lež. Obzvlášť kovaní bilaci z cikánova Sametu půjdou. A ne, že ne.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Viszegradská TROJKA – to je dneska , oč tu běží.
    Vlastně čtyřka.
    Leška Cikána Amarouna nahradí postupně Rakousko. Doufejme, že příprava tohoto velmi významného hlasu je ve středoevropském undergroundu v nikoli bezvýznamné fázi.

  • Viky • 16. srpna 2014

    Ale jo Orinoko, co se za normalizace naučíš, za sametu jak když najdeš. Pochybuji, že je někdo prožene posranou metlou. Já na to reaguji tak, že je většinou ani nesleduji. Taky se tomu neubráním, protože mám Radiožurnál jako kulisu. Když okomentuji „nezasvěceným“ něco jako evidentní lež a nesmysl, jsem středem nemilé pozornosti. Protože to říkali v rádiu i v televizi, Tak to tak je, a hotovo! Šmitec.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Viky, já doma musím … aby se jim v těch kebulích rozsvítilo. Ten nejmladší už má evidentně náběh na rozbřesk. Ovšem manželka vysokoškolačka si denně pouští český stádní stream zvíci Českého rozhlasu. S internetem se nepotká. Takže musím. A ten starší už bydlí s nějakou, a doma většinou nebývá.
    Pokud někde v hospodě běží v bedně zprávy, tak to okamžitě komentuji. Abych znal duševní a duchovní pozadí místně přítomných. A nenechme se mýlit. Mnohdy se spustí taková lavina hodnocení českého tv sajrajtu a haličského potěru, že by se možná mnozí v politickém ajnclíku divili.
    Asi si v životě nepomůžu. Průzkum bojem si nesu celý život.

  • VK • 16. srpna 2014

    Do Češtiny přeložený film – varování občanů EU o tom, že Ukrajinci si přesně před rokem ani ve snu nepředstavovali, že do roka a do dne bude jedna část Ukrajiny bombardovat druhou a že pokud občané EU nezastaví své politiky, tak hrozí že do roka se budou bombardovat EU s Ruskem – to v zájmu rozeštvávačů z USA.
    Европа, смотри, как тебя будут убивать
    Evropo, koukej, jak tě budou pobíjet

    https://www.youtube.com/watch?v=ZwLAb5D7ZT0

  • Béda • 16. srpna 2014

    http://www.novarepublika.cz/2014/08/na-ukrajine-chystaji-provokace-s-cilem.html Moc bych se tomu nedivil. Fašisti vždy používali lež a podvod jako základní politický nástroj – vedle násilí.

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    VK ještě toto :
    https://www.youtube.com/watch?v=V6R5MLflMAY

  • Béda • 16. srpna 2014

    http://www.novarepublika.cz/2014/08/neexistujici-naleziste-bridlic-na.html Tak ono se ukazuje, žetam nakonec břidliční plyn není!!!

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Viky, jen taková asociace:
    Za normalizace zakřičet v hospodě důrazně slovo KOMUNISTA, tak hospoda okamžitě ztichla. A čekala průser.
    Totéž následovalo při hlasité prezentaci slov: KOLABORANT, FAŠISTA, IMPERIALISTA a SOUDRUH.
    Pravda doba velmi pokročila. Zkuste dneska v české hospodě svobodně zařvat slovo ŽID. Prakticky všichni se okamžitě dekují. – Čeká se průser. Slovo ŽID se v této zemi stalo synonymem sametově zavřené huby.
    Zdravím tímto současnou českou vládu, která nemá v plánu ani náhodou společné zasedání s izraelskými válečnými štváči.
    Teď ovšem dostává první velké varování. Bude se tu konat UScikánovo letecké cvičení. Pamatujete? V roce 1968 se tu před srpnem také konalo vojenské cvičení. – Sovětské. Rozuměj – Na fut/u/re Sametové.
    Ale proč? Vždyť je to jen a pouze etnické označení. Anebo … že by nebylo?

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Ještě jeden dodatek: Možná se někomu bude zdát paradoxní, že jsem napsal, že Česká TV kraksna a Český rozhlas po drátě v SAMETU jsou horší verzí informačního imperialismu, než bývala ta samá méééééééééééDIA za normalizace. ANO, je to TAK.
    V té době totiž normalizační bolševik lahl o sobě , ale jinak ŠÍŘIL pravdu o kapitalismu a imperialismu. – Tento bystrý postřeh není z mojí hlavy. Ten se myslím poprvé objevil na OM, kde jsem si ho nezadržitelně všiml.
    Takže suma sumárum: Normalizace lhala, dá-li se to tak říci, jednosměrně.
    Havlův a Cikánův Samet lže totálně univerzálně všemi směry ,a nejvíce pak v rámci směrové růžice NATO.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    A ještě do třetice:
    V diskusi na AC24 existence typu lehovistů, hypotečních bublin a modrých sraldomandolínystů při delším pruzení označí informačním hejkalem. – TROLLALERT.

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4642-zautocila-ukrajina-na-sve-vlastni-tanky-bily-dum-nemuze-potvrdit-ze-by-kyjev-nejaky-rusky-konvoj-znicil

  • orinoko • 16. srpna 2014

    http://f-picture.net/lfp/s013.radikal.ru/i325/1408/4b/8ccf45e6636a.jpg/htm

    Hromady haličského hnoje ohrožují U-krajinu.

  • Martin (už bez taky m) • 16. srpna 2014

    Ten „TROLL ALERT“ je fakt moc povedený!
    Přimlouvám se za jeho zavedení i na OM…

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Orinoko souhlas , podívejte se na zpravodajství za komančů nebo na dokumenty co točily a dneska ….Stateční a milí lidé co podepsaly kdysi chartu 77 a dvě věty a já nevim co ještě ta chátra podepisovala . Přispěli svojí troškou do mlýna k dnešnímu flexibilnímu , transparentnímu , rozpočtově odpovědnýmu , proti korupčnímu , trans atlanticky orientovanýmu demokratickýmu systému , se svobodou slova jak řemen , všichni melou to samí , jsou pořád jedna parta zmrdů co balamutí lidi . Dneska se můžou zaprodat jakýkoliv korporaci , udělat reklamu třeba na kazetový bomby co schazujou na civilisty na Ukrajině nebo v Gaze , no problem .
    Za to stálo podepsat smlouvu s fašistou a dát se do klubu chátra 77 . Za komančů na ten vlak nasedly a teď ten dezorient expres pádí v plný palbě na plnej kotel do další války . Bez obalu fašouni , každej to může vidět , v politice , v médiích , v kultůře jeden zmrd vedle druhýho . Jedna parta , všichni maj stejný názory . Pamatujte jak Dejdar volil Zemana na hrad ? To se mohly posrat .
    Hlavně přes média , kulturu a školy blbnout mladý jako na UK .

  • Béda • 16. srpna 2014

    Ukrajinská pravoslavná církev požehnala ničení chrámů pravoslavné církve moskevského patriarchátu.
    http://www.zvedavec.org/vezkratce/8829/

    Ministerstvo financí žádá návrat hazardu na Ukrajinu http://www.zvedavec.org/vezkratce/8828/

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Koukal jsem na Pološero – o veteránech český armády co sloužily v Afgánistánu hlavně , Irák , Jugoslávie . Na všechny stát tak nějak zapoměl po návratu i když jim to politicky myslelo , mě na tom zaráží dvě věci , samí chytrí lidi INGové většinou , ale v poho , jim je jednu že byly použitý jako potrava pro kulky oni tam šli protože jsou chlapy statečný a je to čest , reprezentace státu ! I když se vrátily bez nohy , ochrnutý atd. nikdo by neměnil . Dobře OK jejich volba . Rozm?daná psychika i tělo , rodina v p?deli ok . Jeden řikal dceru jsem tu nechal , vyrůstala beze mě ale chtěl jsem aby byla na mě hrdá . Neuvěřitelný !
    Dobrý , co mě dostalo , tak že dodneška ty lidi nereflektovaly to proč tam vlastně skutečně byly , za koho bojovaly a proč . S USA proti talibanu , s USA proti komunismu , s USA půjdou třeba proti svatýmu Rayovi . NIkdo ani slovem ani myšlenkou o to nezavadil . Tohle mi hlava nebere .
    Téma bylo výsluha , odměna kterou měly dostat nezdaněnou ale stát jim to zdanil , je krize hoši .
    Tak po všech těch zkušenostech myslíte že by nešly do války pod NATO proti Rusku ? Šli , ty volové by šli a hodně mladých by šlo .

  • Béda • 16. srpna 2014

    Sugar Ray,

    ti syčáci co štvou druhé do války, dokonce jim to ukládají za povinnost by sami většinou do války nešli ani za nic. (Pokud se tedy nejedná zrovna o psychopaty typu McCaina, kterým ve válce hráblo.) Co kdyby se jim tam něco stalo? Proč by taky šli nasazovat krk někam do Iráku, Afghánistánu, Libye, Sýrie. Někteří mají modrou knížku, někteří dokonce papíry na hlavu ale to jim vůbec nebrání stát se ministrem obrany. Své děti uklidí někam pěkně daleko – třeba na studia, anebo je vykoupí z povinnosti, koupí jim modré papíry, v nejhorším je zašijí někam do zázemí. Na nasazování krku jsou zde jiní. V poslední době dochází kanonenfutr, tak zamýšlejí uzákonit povinnou mobilizační povinnost do 65 let (jako na Ukrajině, kde junta odchytává muže na ulici, podrobí rychlému odvodu, několika dennímu výcviku a šup s nimi na frontu. Zbraně potřebují potravu.) A tak je to správně, tak to má být. Na Moskvu! možná by řekl Švejk.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Já jen nestačím žasnout, že Havlův a Cikánův Samet se mediálně ani neusere bez dob „komunismu“. Denně na tu dobu můžeme všude medijálně narazit. Je to ovšem jen zdánlivý paradox. Havlův Samet v Cikánově režimu nemá co nabídnout. Tedy pokud nemyslíme současnou pražskou silikonovou duhu.
    Opravdu – Postát a v tichém pohnutí vybavit Vzpomínky na budoucnost. LARGO DESOLATO – to je skutečný odkaz humanitárního bombardéra nejen české veřejnosti, ale vlastně i celému světu. Včetně germánských slouhů slovutné Emeriky.

  • Béda • 16. srpna 2014

    orinoko,

    Havel byl těžko uchopitelný a pochopitelný (dar pochopit velikána většině populu nebyl dán) ABSURDNÍ DRAMATIK. Co ldyž to z jeho strany byla všechno orwellovština a teď se pokoutně usmívá z tepla podsvětí?

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Cosi jsem kamsi zadal … a tumáš, čerte, kropáč: Všechno , co se dnes týče Havlova Sametu , tak má odér Marxismu-leninismu , neřkuli vědeckého LHANÍ.

  • Béda • 16. srpna 2014

    orinoko,

    řekl bych že VH byl naivní idealistický materialista. Před sametovým převratem naivní idealista, po sametu pragmatický materialista. Jedině Nobelovka za humanitu mu o chlup utekla.

  • Béda • 16. srpna 2014

    Jinak VH byl názorově pevný asi jako politický cestovatel Jarda Štětina. Co bylo před 89 rychle zapomněl. A to co sliboval o převratu zapomněl již příští den. Holt skleróza je pěkná svině.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Bédo, jsem ateista a nevěřím reinkarnaci. Samozřejmě, že na život po životě existují různé licence /a vykladači/ , ale ten oný je na pomyslném žebříčku mnoha světových mužů , co po sobě opravdu zanechali stopu, někde na úplném chvostu.

    Tohle je vznešená společnost vznešených mužů. Jeden vedle druhého. Stačí rozbalit , kdo všechno tam je.

    Zatímco cikánovy tankové údy vznešeně zvadly.

    https://www.youtube.com/watch?v=oDs2Bkq6UU4

  • Béda • 16. srpna 2014

    orinoko,

    samozřejmě, jsou to mistři svého řemesla. Jediné co u umělců byť by byli sebelepší v řemesle co nesnáším a po předešlých zkušenostech jsem se naučil zdaleka obcházet je nepodléhat jejich politickému reklamnímu charismatu. Viz dnes na Novinkách – Krajčéo, Vetchý, H.Janků… opět budou provozovat volební tlemarketing. Ani nechápu jak ještě dnes může někdo takovým lidem věřit, dát na jejich kecy a doporučení a nevolit podle svých vlastních zájmů a preferencí. Přece nějaký Žito, Vetchý anebo Krajčo jsou z úplně jiné sociální stratosféry než nějaký pošťák, prodavačka, řidič náklaďáku.

  • Béda • 16. srpna 2014

    doplnění: viz posledně Mádl s Issovou „Přemluv bábu“ a pak přišli Kalousek s Drábkem a Hegerem.

  • Béda • 16. srpna 2014

    orinoko napsal

    Bédo, jsem ateista a nevěřím reinkarnaci. Samozřejmě, že na život po životě existují různé licence /a vykladači/ , ale ten oný je na pomyslném žebříčku mnoha světových mužů , co po sobě opravdu zanechali stopu,někde na úplném chvostu.

    Tohle je vznešená společnost vznešených mužů. Jeden vedle druhého. Stačí rozbalit , kdo všechno tam je.

    Zatímco cikánovy tankové údy vznešeně zvadly.

    https://www.youtube.com/watch?v=oDs2Bkq6UU4

    Jinak orinoko, nechci vám brát iluze ale až na nepatrné výjimky tvoří mediální a umělecké celebrity (zejména ty horentně placené) významný prostředek korporátního kapitálu ke „správnému ovlivňování“ veřejného mínění. Řekl bych že u jistých fanouškovských skupin, které je zbožňují a nekriticky obdivují, byť by to ve skutečnosti byli narkomani, gambleři, brutální hrubci je jejich slovo „Slovem božím“. A s tím korporátníci počítají, proto je táhnou vzhůru a sponzorují, tvarují je ke svému obrazu. Vždyť za peníze se dá koupit skoro každý komediant. Důležité je stanovit správnou cenu.

  • orinoko • 16. srpna 2014

    Světové dějiny v současné rock and rollové kostce. Ještě to není úplně dopsáno, ale konstatovat lze zcela s určitostí jedno: Po Havlovi pes neštěkl.

    https://www.youtube.com/watch?v=ktQfK3Jo-zk

  • Béda • 16. srpna 2014

    ori,

    máte pravdu, že ty světové dějiny rockenrollu nejsou ještě zdaleka dopsané, mnohé je vynechané. Třeba jsem tam nezahlédl atomový hřib, My Lai, Obličeje Clintona, Bushe mladšího, hajlování na majdanu, upalování policistů na Majdanu a civilistů v Oděse. A daly by se uvádět další četné historické jevy – třeba Powell v OSN…Řekl bych, že tyto detalily budou bílými místy v rockové historii.

  • Béda • 16. srpna 2014

    … taky madlenka, jak prohlásila něco ve smyslu, že smrt půlmilionu dětí v Iráku v důsledku sankcí a následného hladomoru za to stála (slovy našeho velkého humanisty – byla smysluplná).

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Bédo souhlas a když někdo vystoupí ze šiku , nedodržuje fašo formaci tak naběhne kápo chátry 77 , já tě přeroubuju ty čurine a musí táhnout z party . Jak řikaj herci , neni malých rolí , ve fašistický partě neni malých rolí , každej si musí plnit , musí mu to politicky myslet .
    Jak jste řikal pragmatickej materialista , to je ono , teď má chátra tu výhodu že může využít každou nabídku volnýho trhu , prachy a výhody jdou jednotlivcum z fašo party a je jim jedno že u toho masy živoří , celej stát jde do kytek atd.
    Ještě lidi utvrzujou v tom že to tak je dobře svobodně a demokraticky a volit maj tak aby to tak zůstalo .
    I kejklíř Žito jinak statečný a chrabrý bijec se obává návratu komunistů ! Kde jsou schovaný ? Někde v hoře jako ty blanický rytíři ? To zůstává mimo moje chápání .
    To jsou kejkle ! Další kejkle bude protiruská .

  • Kvalitni orinoko • 16. srpna 2014

    Informace mimo článek i diskusi:

    Nezávislá média začínají psát o černé intifádě v USA. V Barackovi by se prý krve nedořezal, jak je bledý , jak stěna.

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Jak moc se liší Česko s masou antikomunistů a antirusů od západních Ukrajinců ? Já bych řek že moc ne , je to šílený . Počkejte až začne škola , očekávam nějakou akci ve smyslu zabrňme zásobování teroristů na JV ! Zastavme Putina , Nedovolme návratu komunismu , nebo tak něco .

  • Sugar Ray • 16. srpna 2014

    Co to je ta černá intifiáda ori ?

  • peter. • 16. srpna 2014

    Sugar Ray napsal

    Orinoko souhlas , podívejte se na zpravodajství za komančů nebo na dokumenty co točily a dneska ….Stateční a milí lidé co podepsaly kdysi chartu 77 a dvě věty a já nevim co ještě ta chátra podepisovala . Přispěli svojí troškou do mlýna k dnešnímu flexibilnímu , transparentnímu , rozpočtově odpovědnýmu , proti korupčnímu , trans atlanticky orientovanýmu demokratickýmu systému , se svobodou slova jak řemen , všichni melou to samí , jsou pořád jedna parta zmrdů co balamutí lidi . Dneska se můžou zaprodat jakýkoliv korporaci , udělat reklamu třeba na kazetový bomby co schazujou na civilisty na Ukrajině nebo v Gaze , no problem . Za to stálo podepsat smlouvu s fašistou a dát se do klubu chátra 77 . Za komančů na ten vlak nasedly a teď ten dezorient expres pádí v plný palbě na plnej kotel do další války . Bez obalu fašouni , každej to může vidět , v politice , v médiích , vkultůře jeden zmrd vedle druhýho . Jedna parta , všichni maj stejný názory . Pamatujte jak Dejdar volil Zemana na hrad ? To se mohly posrat .
    Hlavně přes média , kulturu a školy blbnout mladý jako na UK .

    Like!

  • Béda • 17. srpna 2014

    Jestli je prabvdou, že na JV není břidlicový plyn, pak světový parazit zinscenoval převrat na Ukrajině, poštval proti sobě její obyvatele, roztřískal infrastrukturu jediné ekonomicky relativně výkonné části Ukrajiny. Jsem zvbědav z čeho budou Ukrajinci žít. Bude tam hladomor?

  • Viky • 17. srpna 2014

    Bédo, on tam ten břidličák je. Jenomže… Jenomže se velmi těžko odhaduje kolik, právě proto, že je to břidličák. Vychází se tlošťky vrstev a jejich plošné velikosti, se samotnou nasyceností to nemusí být tak jednoduché. Může být dost proměnlivá a tak i odhady jsou 0 až něco. Navíc v oblasti kolidují s uhelnými pánvemi (pánví) a přesah je i do RF. Zásah do podloží může ovlivnit těžbu i těžitelnost kvalitního uhlí a kvalitu spodní vody. To se nemusí projevit okamžitě. Přesah ložisek do RF = totéž riziko za hranicí. A to by se rusům oprávněně hodně nelíbilo. V oblasti jsou i menší ložiska „klasického“ zemního plynu. Možná, že o ty jde víc, než o břidličák. Sama klasifikace „břidlicový plyn“ je hodně pofiderní.
    Hladomor? ne, ten nehrozí. Bída ano, ale to není nic nového. K hladomoru je potřeba cosi víc. V zemi nenastává zásadní nedostatek potravin a více méně k němu nic nesměřuje. I bída a bezvýchodnost je až až.

  • Béda • 17. srpna 2014

    Béda napsal

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_17/Kyjev-pozadal-EU-a-NATO-o-penize-na-valku-2431/

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_08_17/Vojaci-odpalili-na-Luhansk-raketa-Tocka-U-2686/

    Diplomat zdůraznil, že Ukrajina hodlá bojovat o KRYM!!!, Doněck a Luhansk do konce. Ministr zahraničí rovněž sdělil, že válečný stav nebyl na Ukrajině vyhlášen, poněvadž by to značně zhoršilo život občanů.

  • Viky • 17. srpna 2014

    Ona ta slova o boji o Krym korespondují s obecným veřejným míněním ukradiny. Průzkum veřejného mínění přibližně v době volby Porošenka říká, že přibližně 36 procent obyvatelstva považuje záležitost Krymu za ukončenou a 48-49 procent obyvatelstva nikoli.(nepamatuji přesný údaj, myslím 49%) Stejně tak průzkum veřejného mínění mladšího data ukazuje, že rok staré údaje o vztahu ukrajinců k RF jsou už někde jinde. Rok zpátky považovalo RF za bratrskou a přátelskou zemi 35 procent obyvatel. V současnosti je to přibližně 18 procent. Zato těch 35 procent patří respondentům vyjadřujícím RF nepřátelství. To není pouze „Svoboda“ nebo „Pravý Sektor“. To jsou celkové nálady ve společnosti.

  • Béda • 17. srpna 2014

    Viky,

    je strašné pozorovat jak „elity“ USA v zájmu zachování své dominance počínaje napadením Afghánistánu cíleně vtahují svět do další světové války. Ukrajina je pouze další „mise“ velkého „demokrata“ na cestě k naplňování PNAC a NWO. Těm na ostatních lidech vůbec nezáleží.

  • Martin (už bez taky m) • 17. srpna 2014

    K těžbě z břidlic: objem ložisek závisí primárně na stupni narušení horninového prostředí a jeho stavu, nasyceností vodou, množství,charakteru, velikosti a spojitosti podzemních dutin (kaveren). Rizika dále představují hloubka a poloha uložení vrstev s plynem a vrstev okolních, tektonika území (aktivní, neaktivní, či možnost vybuzení nové), spojitost s aquifery podzemních vod, s mocnými vrstvami štěrkových uloženin pod velkými toky (může jít o stovky metrů mocnosti a více a i o desítky a více kilometrů šířky).
    O riziku poškození či zničení podzemních vod i na území RF jsem zde již před měsíci psal- tj. spíše další provokace k RF.
    Jinak při těžbě -která je naprosto zjevným ekologickým barbarstvím- se používají utajované směsi chemikálií, díky čemuž mj. „expertní posouzení vlivu na ŽP“ mají charakter jen velmi nejistých odhadů ma prognóz, dále se používají kvanta vody která se tak de facto nenávratně ničí. Jde o barbarství, nic jiného.
    Ke Krymu- nemají na to nic než držku. Pokud, tak jen snaha provokovat RF. Skončilo by to potleskem lidí z Asie, a s „protesty“ EU či US by si účastníci utřeli zadek.
    Ke změnám nálad „veřejného mínění“ masírovaného cíleně již 20 let- jen „korouhvičky“.

  • Béda • 18. srpna 2014

    Ten konvoj nemá jenom humanitární poslání v tom, že veze válkou postiženým potraviny, léky, vodu, přikrývky, stany… Má také silný POLITICKÝ PODTEXT. Ten tkví v tom, že světové veřejnosti veřejně odhaluje mainstreamem a „demokratickými“ politiky přehlížený a zamlčovaný fakt, že na JV Ukrajiny jde o humanitární katastrofu a cílenou genocidu ruskojazyčného obyvatelstva. Mediální pozornost, která ulpívá na konvoji nutí lidi zamýšlet se jestli jsou pravdou obvinění Ruska, že chce využít konvoj pro invazi (asi se ty kamióny promění v letadla anebo děla, či tanky) anebo jde skutečně o humanitární pomoc, kterou „demokratický humanitární“ západ se svými „Člověky v plísni“ v tomto případě vůbec neorganizuje.