Jak se čistí česká kotlina

My tady nechceme vlastně vůbec nikoho. Můžeme tedy požádat posledního, který bude opouštět tuto zemi, aby zametl kotlinu, vyčistil toaletu a při odchodu nezapomněl spláchnout a zhasnout.

Uprchlíci, terorismus, úklidová četa českých humanistů, okurková sezóna k tomu… Je to trochu moc najednou, viz náš článek Pan Pehe a jeho uprchlíci . Mezitím chtějí katoličtí biskupové v Česku nějakým zázračným způsobem prokádrovat uprchlíky-křesťany, kteří věří v trojičního boha, na rozdíl od uprchlíků-muslimů, kteří mají boha jen jednoho. Ať jsou jim k tomuto křesťanskému dílu restituce ku pomoci. Tím nám ovšem zavádějí konfesijní princip do státního aparátu, což začalo pro Evropu u Bílé hory 1620 a pokračovalo Třicetiletou válkou.

Pak už se stát bez konfesí při správě veřejných věcí obešel a to trvá dodnes. Ale vraťme se k těm uprchlíkům oklikou přes dva grafy. První ukazuje přírůstek porodnosti. To je prosím o dětech, ne o přírůstku psů, koček a jiné domácí havěti v bezdětných domácnostech singlů. Z grafu je jasné, že vymřeme.

A vymřeme zcela určitě, pokud nevezmeme přistěhovalce. To ukazuje další graf Českého statistického úřadu. Cizinci (a už vůbec ne ti muslimského původu) v ČR nejsou podstatný problém, a ještě dlouho nebudou. Těmi skutečnými problémy jsou neochota etnických Čechů mít děti, viz horní graf. Ukazatel 1,3 dítěte na ženu znamená, že v několika generacích vymřeme. Dalším problémem je náš neokoloniální status a neschopnost definovat skutečné problémy tohoto státu a rozumně je řešit.

V zemích koruny české máme takový zvláštní mechanismus chování. Mohli bychom ho popsat jako soužití/zvaní – tolerance/obdiv – nespokojenost/ohýbání hřbetů – útlak/nenávist – vraždění/vyhánění. Tímto kafemlejnkem už byli v minulosti prohnáni (v abecedním pořádku):

  • Cikáni (opakovaně)
  • cizozemci, především Němci (opakovaně)
  • čeští bratři
  • evangelíci
  • husiti
  • katolíci (opakovaně)
  • komunisti
  • křesťané obecně (opakovaně)
  • liberálové
  • odboráři
  • pohani
  • socialisti
  • šlechta
  • židé (opakovaně) atd.

Zkrátka, my v této kotlině pořád někoho nechceme, protože „někdo“ je tu doma víc než někdo jiný. A kdo je tu doma, to je hodně různé, podle stavu dějin, ideologie, a dnes hlavně nakradeného z posametových tunelů. Nějaký Rittig je tak internacionální, že může kmotrovat v Praze a mít občanství v Monaku. Jsme přece Češi, a nic českého nám není cizí. A koho že to v této krásné a bohaté zemi s vymírající populací tvořenou převážně osobami s českou národností nechceme právě teď?

  • 3 miliony důchodců, protože jen ujídají chlebíčka a volí komunisty
  • 2,5 milionu xenofobů a rasistů, protože šíří nenávist a mávají oprátkami
  • 2,5 milionu kuřáků, protože nás obtěžují kouřem a zatěžují zdravotní systém
  • 1,5 milionu alkoholiků, protože…
  • 1,5 milionu sluníčkářů, pravdoláskařů a neomarxistů, protože nectí národní hodnoty a zrazují tuto zemi
  • 1 milion živnostníků, protože jsou to šizunkové a neplatí daně
  • 750 tisíc komunistů, jejich příznivců a voličů, protože nejsou demokrati
  • 450 tisíc cizinců, protože nám berou práci a až jich tady bude víc, tak nás podřežou
  • 450 tisíc nezaměstnaných, protože nemakají a berou dávky
  • 400 tisíc homosexuálů, protože kazí mládež
  • 350 tisíc ekoteroristů, protože brání pokroku a lepším zítřkům
  • 300 tisíc Cikánů, protože nemakají a berou dávky
  • 70 tisíc úředníků, protože se jen flákají a vybírají daně
  • 40 tisíc feťáků, protože…
  • 15 tisíc bezdomovců, protože nemakají a smrdí v tramvajích

Tímto jsme se dopočítali k číslu téměř 15 milionů. Dovedeno ad absurdum, výsledkem výše naznačených metod a trendů bude za pár generací národní park o velikosti 79 tisíc km čtverečních uprostřed Evropy. Můžeme tedy požádat posledního, který bude opouštět tuto zemi, aby zametl kotlinu, vyčistil toaletu a při odchodu nezapomněl spláchnout a zhasnout. Jako ekologicky smýšlející lidé bychom z toho měli mít radost, jako Češi bychom se měli vyděsit…

K tématu jsme již napsali:
http://news.e-republika.cz/article3221-P%C4%9Bt-prst%C5%AF
http://news.e-republika.cz/article3196-T%C5%99ikrat-Debatni-klub-Imigrace-do-Evropy
http://news.e-republika.cz/article3201-Odkud-jsme-kdo-jsme-kam-jdeme
http://news.e-republika.cz/article3193-Pro%C4%8D-mame-uprchliky-odtajn%C4%9Bne-maily-Hillary-Clintonove
http://news.e-republika.cz/article3186-Konvi%C4%8Dky-v-%C4%8CR-nechceme
http://news.e-republika.cz/article3172-Imigranti-Cikani-a-rasisti


Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 550 Kč
Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde , nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
243 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lomikel
lomikel
31. 7. 2015 5:08

tak vy si stane nedate pokoj s tim vymrenim. Takze znova, demograficka krivka jde do prd** protoze po 89 jsou ekonimicke podminky pro porizeni si a vychovu deti stale zhrosovany – zamerne vladami teto zeme. Dale proto ze je zdel tlacen liberalni koncept destruujici tradicni (teda ze jako muz, zena a deti) a propaguje se kdejaka prasecina, krome toho se propaguje byt sinle a uzivat si a na deti si vyprdnout uplne. Jak z toho ven ? podpora rodin ktere maji vice deti tak aby zena nebyla nucene jit do prace prilis brzy, zajisteni skolek tak aby nebylo treba davat… Číst vice »

fajt
31. 7. 2015 5:32

to je problém, který za stávajícího nastavení nemá řešení, na změnu parametrů, které by aspoň částečně dopomohly k zastavení hrozivého demografického propadu a k nějaké vyrovnané bilanci zdejší osazenstvo už prostě nemá potenciál ( tohle se mělo řešit před léty, dnes to lze tak maximálně pozorovat ). Další věcí také je, jak veliký propad v počtu nativního obyvatelstva v kokotlině ve skutečnosti je, protože tyto statistiky vedou organizace, které s daty pracují velmi podivně, takže lze klidně i říci, že skutečný stav této problematiky může být daleko tragičtější ( do toho velmi špatné a účelové vedení počtu obyvatel tř. na… Číst vice »

lomikel
lomikel
31. 7. 2015 5:40

fait – zkuste nejak rozvest jak jste dosel k tomu ze neni ten potencial, jo ? ono kdy se pres 20 let pracuje na tom aby lide nemeli deti tak to za rok nezlomite. reknem 5-10 let je doba na zvraceni trendu. K tomu ale nejspise nedojde protoze pravoleva fronta snazici se tenhle narod a stat rozlozit k tomu neda sanci, dekujeme Stane! doporucuji se podivat na rusko a jeho demograficky vyvoj v poslednich 20 letech. je to ciste o podminkach materilanich i ideovych. Pak prijde Stan, vyplisni nas ze malo su*** bez kondomu a prinese super levicove reseni –… Číst vice »

Ladys
Ladys
31. 7. 2015 5:51

Tak lomikel už mne předběhl. A navíc, i přesto, když tady bude invaze milionů uprchlíků, tak při té znepokojující demografické křivce nevymřeme? Vymřeme, a ještě rychleji, bude nám pomoženo, ať už přímo a nebo přes totální ekonomický rozvrat, ono totiž napasovat středověk na dnešní obyvatelstvo znamená jeho zaručenou likvidaci . Pokud tedy Stan nebere vymření jako vymření obecné lidské populace na našem území a ne jako vymření Čechů, Moravanů a Slezanů, tedy nás (a to předpokládám, že tím vymřeme MY, nemyslí). Takže Stane, ne že nevymřeme, ale vymřeme stejně, ještě rychleji a na našem historickém území se zabydlí islám se… Číst vice »

fajt
31. 7. 2015 6:04

lomikel napsal fait – zkuste nejak rozvest jak jste dosel k tomu ze neni ten potencial, jo ? ono kdy se pres 20 let pracuje na tom aby lide nemeli deti tak to za rok nezlomite. reknem 5-10 let je doba na zvraceni trendu. K tomu ale nejspise nedojde protoze pravoleva fronta snazici se tenhle narod a stat rozlozit k tomu neda sanci, dekujeme Stane! doporucuji se podivat na rusko a jeho demograficky vyvoj v poslednich 20 letech. je to ciste o podminkach materilanich i ideovych. Pak prijde Stan, vyplisni nas ze malo su*** bez kondomu a prinese super levicove… Číst vice »

Alena
Alena
31. 7. 2015 6:26

chtělo by to podívat se do Ruska, jak se tam žije a jak se vypořádávají sami mezi sebou. Vždyť v tomto společenství multikulturním žije dle pana Krejčího 10 dalších národů, které mají více než 1 mil. obyvatel. Pokud by v tomto mnohočetném národě někdo vydával časopis zesměšňující jiné náboženství, nedovolili by mu něco takového. Dále nevím o tom, že by Islamisté v Rusku přikazovali ženám jinak se oblíkat a zahalovat si tváře. Na Vašem komentáři , pane Stane , je jedna nepravda …….V zemích koruny české máme takový zvláštní mechanismus chování. Mohli bychom ho popsat jako soužití/zvaní – tolerance/obdiv –… Číst vice »

Alena
Alena
31. 7. 2015 6:48

ještě jedna poznámka- pokud v budoucnosti na tomto území dojde k jakýmkoliv nepokojům mezi domorodci a přistěhovalci, nemůže vláda a sluníčkáři obvinit Čechy z rasismu. Důvod je prostý- nechtěli jsme tady násilnou přistěhovaleckou vlnu a svým odporem jsme Vás varovali dopředu. Vy jste ovšem hlas národa, jako vždy, ignorovali. Pak padne veškerá vina NA VÁS

hudryper
hudryper
31. 7. 2015 7:16

Demografické výkyvy v této zemi mají zhruba podobnou amplitudu jako výkyvy politické. Sám jsem byl dítětem chtěným a narozeným v manželství do značné míry i proto,že se mou očekávanou existencí moji rodiče vyhnou totálnímu nasazení v Říši. Poválečný demografický boom přišel bez ohledu na hospodářskou mizérii s potravinovými lístky a rozbujeným černým trhem s cenami bez hodnotových vazeb s příjmy obyčejných lidí. Náhle nebylo dost škol ani kantorů,vyučovalo se na směny atd.Po únoru 48 doslo k dalšímu poklesu porodnosti. Studená válka vně i uvnitř státu, špionománie jako reakce na nepřátelské aktivity ze zahraničí obou světových stran nedávaly lidem příliš optimismu… Číst vice »

abx
abx
31. 7. 2015 7:25

celkom dobre spracovany clanok s mnozstvom pramenov, ktory sa vsak myli vo viacerych bodoch. lebo problem je v niecom inom ako „vo vymierani obyvatelstva“, presnejsie povedane, problem je v neochote plodit potomkov a starat sa o nich. to je vec, pohlad, ktoru prinasa bezbrehy konzumny kapitalismus – ja, jenom ja, v prvni rade ja (inaksie sucast prisahy slobodomurarov). imigranti mozu pravdaze zachranit tunajsiu populaciu ale nie plodenim deti, ale ovplyvnenim tunajsej konzumnej kultury, jej preoorientovanim nie na konzum, ale na tvorbu hodnot. utecenci z islamskych statov su silne orientovani na rodinu, odmietaju LGBTI – to su dve veci, ktorte mozu… Číst vice »

hudryper
hudryper
31. 7. 2015 7:42

…na jejich konzumaci. Nějak zpočátku skoro nikomu nepřišlo divné,že se sex začíná stále častěji odehrávat bez erotiky,že se jeho všudypřítomnou demonstrací stal dokonce náplní politické strany a jejího guru Uzla,až došlo k poznání,že stále větší a hrozivější podíl mladých mužů nemá schopnost oplodnit ženu. Do toho stále se prohlubující starosti o zaměstnání,kdy mladé ženy si dávaly zatraceně velký pozor na to,aby si svým těhotenstvím nepřivodily konec výhod ze svého ženství a s dětmi i konec tak slibně se vyvíjejících kariér. A pak přišel velký podraz na dosud dost bezstarostné lidičky. “ Moderní člověk nešetří, moderní člověk si půjčí a užívá… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
31. 7. 2015 7:45

hudryper:
naprosto souhlas.

fajt
31. 7. 2015 7:54

Martin (už bez taky m) napsal
Vymíráme na hloupé sobectví,na absenci skutečné lásky.

tedy, když jste se tak hezky rozepsal o všech dějinných událostech, které čechy ( a češky) nutily se chovat ( pro všechny dané okolnosti ) pragmaticky a racionálně, musím jenom konstatovat – to je ale výsledný matroš. ..)

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
31. 7. 2015 8:08

Stane, když uvážím, že – podle reakcí mých spoluobčanů i na jiných stránkách – naprostá většina z nás tady imigranty s jinou kulturou zásadně odmítá a tudíž nechce, pak je tento Váš článek trapně zbytečný. Ovšem klidně pokračujte, pokud je Vaším cílem, aby se to odmítání změnilo v nenávist proti Vám podobným.

Vlastimil
Vlastimil
31. 7. 2015 8:19

Není to s námi zas až tak špatné, pokud mohu soudit podle diskuse. Dokážeme, alespoň někteří, diskutovat a prezentovat názor bez urážek a napadání druhého. Věcně argumentujeme. Zda vymřeme nebo ne, to do značné míry závisí na tom jaké „svobody“ a sociální jistoty nám budou povoleny zvenčí. Za masivní podpory těch, kteří u nás vládnou a nejsou schopni ničeho jiného, než s kýmsi kolaborovat.

fajt
31. 7. 2015 8:25

sladkým ignorováním problému prostě potíž sama od sebe nezmizí, to jaksi takhle nefunguje – češi vymřou, to je docela velmi reálná věc, imigranti je mohou nahradit, to je taky fakt – ale to už tady nebude čezko, ale úplně něco jiného – je to taky modus operandi ( a velmi prověřený ) současné velmoci, která tímto způsobem vyřešila svůj problém na prvotním dobytém území, účinná obrana proti tomuto procesu je otevřený boj, na který ale místní obyvatelstvo už nemá. ..)

Ladys
Ladys
31. 7. 2015 8:27

„Vymíráme na hloupé sobectví a na absenci skutečné lásky.“
Takže cikáni, černoši….atd (se svou populační explozí), nejsou sobečtí a spojuje je skutečná láska :-) No, myslím že ten problém bude poněkud širší. Nyní nás má obohatit jih, otázka zní obohatil nás před 26 lety západ, nebo imigrace cikánů ze Slovenska? Spíš mám pocit, že vždy když nás někdo „obohatí“, tak je to pravidelně ve svém důsledku velký pr..ser.
Nehledě na to, stalo by se něco, kdyby na našem území bylo místo nás 10 milionů Čechů, Moravanů a Slezanů jenom 7 milionů, nebo 5 milionů? Bylo by méně jídla, práce, prostoru?

vittta
vittta
31. 7. 2015 8:28

No vida…tak Stan píše mimo jiné: „Cizinci (a už vůbec ne ti muslimského původu) v ČR nejsou podstatný problém, a ještě dlouho nebudou. “ —— Tak sláva, bál jsem se zbytečně. Připomělo mi to jeden ještě známější proslov, který začínal zhruba takto: “ Budou vás strašit nezaměstnaností…………..“ —— Také vizionář, pojmenovali po něm letiště a nadaci a mnoho náměstí. O demografickém vývoji už tady psali jiní, jsou to jen komické lži, protože těch 1,3 dítěte na ženu, pokud je to vůbec pravda- evidentně bohatě stačí. Nevymíráme ani trochu a pokud, pak jen trochu, je nás nějak 10,5 milionů a je… Číst vice »

niky
niky
31. 7. 2015 8:32

Georgius z Raduně…. dá se říci , naprostý souhlas! Každý sluníčkář bojující za invazní armádu muslimů je vlastně vlastizrádce. Kdo je zaměstná, myslím ty , kteří se budou chtít přizpůsobit? Práce bude čím dál tím méně kvůli nastupující automatizaci výroby, takže to málo lidí co jí bude mít, bude živit spoustu nemakačenků z Afriky kteří se na práci neumí ani podívat. Strašně se mi líbí tyto knížecí rady rychlofilosofů a absolventů různých rychlokursů na vysokých školách
samý sociolog, politolog který neví o skutečném životě nic a v životě nic skutečného neudělal a jen se živí kecama.

vittta
vittta
31. 7. 2015 8:32

Fajte, Češi nevymřou.
Je to blbost jako kráva.
Stačí malá státní pobídka, a bude zase dětí jako smetí.
Ale taková pobídka se musí promyslet, abychom pak něměli dětí jako smetí a 10 dohromady by dalo IQ130.
Ale i tyhle děti jsou zdrojem obrovských zisků.
Organizací, které se z nějakého nepochopitelného důvodu jmenují neziskové.
Obchodníci s bídou potřebují…bídu.
A bída bude, když bude hodně nezaměstnaných, líných, hloupých a státem živených.

fajt
31. 7. 2015 8:42

vittta napsal Fajte, Češi nevymřou. Je to blbost jako kráva. Stačí malá státní pobídka, a bude zase dětí jako smetí. Ale taková pobídka se musí promyslet, abychom pak něměli dětí jako smetí a 10 dohromady by dalo IQ130. Ale i tyhle děti jsou zdrojem obrovských zisků. Organizací, které se z nějakého nepochopitelného důvodu jmenují neziskové. Obchodníci s bídou potřebují…bídu. A bída bude, když bude hodně nezaměstnaných, líných, hloupých a státem živených. takže tady budeme mí zase sociální inženýrství, které bude na hony vzdáleno důstojné existenci – ale já si myslím, že žádná zásadní státní pobídka nepřijde, není to zájmu vlastníku… Číst vice »

Amenre
Amenre
31. 7. 2015 8:42

Lomikel to napsal velmi dobre. Hudryper tez. Zoufali pravdolaskari se zasekli na tezko dolozitelnem tvrzeni, ze par cernych zvrati umirani naroda a nastartuji rust HDP. Ty kraso, to je dobry matros na cem ujizdeji. Ja byval hodne multikulti jeste pomerne nedavno. Nevidim na multikulti nic spatneho, pokud jsou jasne definovana pravidla dodrzovana obema stranama. Klidne at si jich sem prijde 100.000, ale co tu budou delat ? Praci nenajdou, uz jen z duvodu, ze i Vietnamec a Ukr umi lip cesky nez oni. Nehlede o pracovni moralce – ta , kdyby byla uzasna, tak uz davno Zapad presunul tovarny do… Číst vice »

Alena
Alena
31. 7. 2015 8:49

pane fajt, máme oba něco společného. Vy jste pesimista, já také. Když čtu Vaše komentáře, je to k nepřekonání. Přání je otcem myšlenky. Na to nezapomínejte, že svým myšlením ovlivňujete budoucnost

vittta
vittta
31. 7. 2015 8:52

Důstojná existence je jako co, Fajte?
Myslíte, že státní pobídka nepřijde, a že vymřeme a používáte výraz Čezko.
Hustý.
Tak to jsme tedy v prdeli.
Já nevím, co bude, ti ví možná Stan nebo Čulík nebo tihle lidé.
Ale je tady ta možnost, nejen brát tisíce a tisíce migrantů a nějakým zahadným způsobem z nich vyrábět Čechy.
Já v nás věřím, v naší schopnost přežít.
Kdybychom jí neměli, dávno tady nejsme, jako tako nejsou Lužičtí Srbové…
Ať si vymřou jiní, MY se z toho vylížeme, fajtům navzdory!

vittta
vittta
31. 7. 2015 8:53

Vydržíme, Aleno, že jo.
Prostě vydržíme, a moje děti k tomu vychovávám a vychovám!

fajt
31. 7. 2015 8:58

Amenre napsal Lomikel to napsal velmi dobre. Hudryper tez. Zoufali pravdolaskari se zasekli na tezko dolozitelnem tvrzeni, ze par cernych zvrati umirani naroda a nastartuji rust HDP. Ty kraso, to je dobry matros na cem ujizdeji. Ja byval hodne multikulti jeste pomerne nedavno. Nevidim na multikulti nic spatneho, pokud jsou jasne definovana pravidla dodrzovana obema stranama. Klidne at si jich sem prijde 100.000, ale co tu budou delat ? Praci nenajdou, uz jen z duvodu, ze i Vietnamec a Ukr umi lip cesky nez oni. Nehlede o pracovni moralce – ta , kdyby byla uzasna, tak uz davno Zapad presunul… Číst vice »

merlin
merlin
31. 7. 2015 9:00

Georgius z Raduně napsal Stane, když uvážím, že – podle reakcí mých spoluobčanů i na jiných stránkách – naprostá většina z nás tady imigranty s jinou kulturou zásadně odmítá a tudíž nechce, pak je tento Váš článek trapně zbytečný. Ovšem klidně pokračujte, pokud je Vaším cílem, aby se to odmítání změnilo v nenávist proti Vám podobným. tak ono je to tak, že ne že nechci vůbec. Jen jich nechci tolik a chtěla bych, kdybych si mohla s dovolením vybrat k trvalému soužití ty kulturně bližší, ostatně milion a půl ukrajinců stojí za hranicemi, takže kdybychom se o ně podělili se… Číst vice »

fajt
31. 7. 2015 9:02

vittta napsal Důstojná existence je jako co, Fajte? Myslíte, že státní pobídka nepřijde, a že vymřeme a používáte výraz Čezko. Hustý. Tak to jsme tedy v prdeli. Já nevím, co bude, ti ví možná Stan nebo Čulík nebo tihle lidé. Ale je tady ta možnost, nejen brát tisíce a tisíce migrantů a nějakým zahadným způsobem z nich vyrábět Čechy. Já v nás věřím, v naší schopnost přežít. Kdybychom jí neměli, dávno tady nejsme, jako tako nejsou Lužičtí Srbové… Ať si vymřou jiní, MY se z toho vylížeme, fajtům navzdory! mohu vám jenom blahopřát, jste skutečný občan hodný přežití, snad vaše… Číst vice »

abx
abx
31. 7. 2015 9:19

vidim, ze revolucne nadsenie sa vytraca a je nahradzovane valcenim za a proti imigrantom. pritom by stacilo tak malo – spravit revoluciu, nastolit poriadok a vladu veci svych – a potom zacat prijimat imigrantov a poskytnut im vsetko co potrebuju, aby sa zaclenili do kolektivu a boli prinosom a nie skodnou…

Alena
Alena
31. 7. 2015 9:20

Pane Stane,nikdo tady neřeší etnicky čisté Česko. Vždyť tady máme půl milionů cizinců, a nikomu to nevadí. Pokud je globalizace objektivní proces, je možné, že za několik století zde bude jedna rasa. Jinak problém Kosovo a problém Ukrajina je opravdu trefa to černého. Ty státy opravdu, ale opravdu nedoplatily na vměšování cizích zájmů

merlin
merlin
31. 7. 2015 9:20

Stan napsal O té nenávisti, která už tady reálně je, je celý můj článek. A o tom, že nenávist není řešení, protože vede ke smutným koncům. K čemu nám bude oplocené profízlované a nesvobodné „etnicky čisté“ Česko? Většina z vás mě kritizuje za něco, co jsem nikdy nenapsal. Tvrdím jenom, že zapřahujeme koně za vůz. Pokud vyřešíme kolosální problémy tohoto státu spočívající v jeho neokoloniálním statusu, rozsáhlé korupci a stále rostoucí nesouměřitelnosti šancí na spokojený život u různých skupin obyvatelstva, tak zjistíme, že cizinci a přistěhovalectví jsou marginální a snadné řešitelné problémy. Pokud ne, uděláme si tady z toho fašistické… Číst vice »

orinoko
31. 7. 2015 9:22

No … to jsme ve velike mensine. Ale myslim si, ze s lidmi se da mluvit. Ja osobne jsem pro prijeti uprchliku ze Syrie. Hlavne v pripadech, kdy jde o rodiny s detmi. Deti potrebuji chodit do skoly. Sice nevim, jak rychle se da vyresit jazykova bariera, ale deti se uci rychle. Se Syrii mame kolchoz z drivejska a jsou mezi nami „celebrity“ ze Syrie, o kterych to ani nevime. Muzu jmenovat. Je tezce zkousena zeme a tezce zkouseny narod. Jak jsem zivotni skeptik, tak v pripade Syrie mam nejaky pocit, ze to cele nemuze spatne dopadnout. Bude tam zapotrebi… Číst vice »

merlin
merlin
31. 7. 2015 9:23

Alena napsal

Pane Stane,nikdo tady neřeší etnicky čisté Česko. Vždyť tady máme půl milionů cizinců, a nikomu to nevadí. Pokud je globalizace objektivní proces, je možné, že za několik století zde bude jedna rasa.Jinak problém Kosovo a problém Ukrajina je opravdu trefa to černého. Ty státy opravdu, ale opravdu nedoplatily na vměšování cizích zájmů

Kosovo na nic nedoplatilo, Kosovo na cizích zájmech dobře vydělalo.

Alena
Alena
31. 7. 2015 9:23

merlin, to jste krásně vyjádřila, díky

Alena
Alena
31. 7. 2015 9:25

merlin napsal
Kosovo na nic nedoplatilo, Kosovo na cizích zájmech dobře vydělalo.

a proč tedy mezi uprchlíky je plno lidí z Kosova? To tedy moc stabilní stát není

fajt
31. 7. 2015 9:25

Alena napsal Pane Stane,nikdo tady neřeší etnicky čisté Česko. Vždyť tady máme půl milionů cizinců, a nikomu to nevadí. Pokud je globalizace objektivní proces, je možné, že za několik století zde bude jedna rasa.Jinak problém Kosovo a problém Ukrajina je opravdu trefa to černého. Ty státy opravdu, ale opravdu nedoplatily na vměšování cizích zájmů etnicky čisté čezko tady vehementně a zákonem v 93 řešil Klaus ( asi ze skoro milionu tehdejších obyvatel čezka vytvořil bezprizorní figurky, privatizace to tak chtěla, privatizace si to tak žádala), no a dopadlo to tragicky – takže ani v tom nemá čezko dobrou mezinárodní pověst.… Číst vice »

lomikel
lomikel
31. 7. 2015 9:29

Stane vy uz s tou vasi relovuci skrze postel stojite vedle Kohouta, rozdil je jen v tom ze Kohout se pri tom rad verejne obnazi. Takove kraviny co tu pisete snad ani nemuze myslet vazne jako propagaci imigrace. Ze vy lisaku ve sktutecnosti pracujete proti a delate to tak fikane ?

merlin
merlin
31. 7. 2015 9:30

JJ. válečné uprchlíky přednostně, všechny, např. děti v táborech nejsou očkované, protože se už v táborech narodily a jsou tam epidemie. jsou podvyživené. :-(
P.S. Vzpomínka na staré dobré časy, co se těžko vrátí https://www.youtube.com/watch?v=Vswl3UdXsaY

orinoko
31. 7. 2015 9:32

Muj nazor – Syrane … a Libanonci … jsou Cesi Stredniho vychodu. Je to mysleno obrazne. Videl jsem ted v TV kraksne porad o Libanonu. Zije se tam jak o zivot. A duvod. Nikdo nevi , kdy IzraHELL anebo ten zrzek v pruhovanem vigwamu se rozhodnou tuto zem vykoupat v krvi. Zadni fanatici. A najdeme mezi nimi jak Cechy, tak Moravaky, tak Slezany a dokonce i Jary Cimrmany. A na svoje zivobyti dost tezce makaji. A IzraHELL? Jeho populace je absolutne nejvetsim konzumentem drog na svete v prepoctu na obyvatele. Jsou holt svetovy. Ale tohle se z nasich medijalnich sracek… Číst vice »

jogín
jogín
31. 7. 2015 9:33

Všimli jste si, že tady není žádný odpor proti Vietnamcům? Tady nejde o xenofobii, ale o odpor proti nemakačenkům a parazitům. Taky o nesnášení fanatiků- neviděli jste zástupy kývajících se muslimů při biflování koránu? A obsahem těhle individuí se etnika liší. Jde o zkušenost, ne o teorii.

merlin
merlin
31. 7. 2015 9:35

Alena napsal
a proč tedy mezi uprchlíky je plno lidí z Kosova? To tedy moc stabilní stát není

Spousta z nich proto, aby se mohla pohybovat lépe v rámci EU a víc se hýbaly obchody narkomafie. navíc to, co vyděláte, je dobré do něčeho investovat. Budují si takovou Hedvábnou stezku,, kosovští albánci. Ti, co nejsou muslimové a zůstali tam z důvodů dělení, protože tam měli domov, nakonec postupně utíkají, protože těm jde mnohdy o život.

orinoko
31. 7. 2015 9:37

Jsme tu prakticky 4 nebo 5 zastancu limitniho prijmu vyberovych bezencu. Vybiraji si Zidi, proc bychom nemohli my gojimove?
Jsem pro Syrii, a bude to cim dal hlasitejsi.

orinoko
31. 7. 2015 9:50

Skvely komentar z Teheranu na adresu Erdragona.
Kurdove jsou teroristi? A co ISIL-Daes? To jsou turisti?

Sio
Sio
31. 7. 2015 9:51

Stane, vy víte, že si vás vážím. Ale co takhle nahlédnout trochu do demografických údajů o ČR do přehledných tabulek ČSÚ? Je to zajímavé, máme tam demogrefický vývoj od roku 1785. https://www.czso.cz/csu/czso/obyvatelstvo_hu A tak se dozvíme, že.. – ještě v roce 1974 nás bylo méně než 10 mil. – v roce 1940 nás bylo nejvíce, a to 11 159 539. Ale to prosím ještě s později vyvražděnými Židy a ještě později vyhnanými Němci. – v roce 1950 nás bylo méně, než 9 mil. – v roce 1989 nás bylo v Česku 10 362 257 – v roce 2014 nás bylo… Číst vice »

lomikel
lomikel
31. 7. 2015 9:52

merlin – kosovo – ale pekne se tam mnozi, jedna radost, Kohout a Stan musi byt u vytrzeni.
:)

orinoko
31. 7. 2015 9:58

Je zvlastni, jak ja osobne jsem v zivote vzdycky pomyslne clenem jakesi mensiny. V roce 1989 jsem klici necinkal ani nahodou. Davovy opicinec je mi jaksi cizi.
I ten soucasny. Sice pochopitelny. Ale ne prilis logicky.

mirror
mirror
31. 7. 2015 9:59

Diskuze se o překot vyvíjí. Rozumný je názor merlin (nevím, zda o tu poklonu stojí). Rozhovory na parlamentních listech také tento názor podporují. Například psycholog Brančík http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Uznavany-psycholog-poskytl-rozhovor-o-uprchlicich-ale-zamazli-mu-ho-Tudiz-sve-nazory-sdelil-nam-Jdou-proti-proudu-387267 je rozhodně moudřejší než sebranka u vlády. Za prosté lidi se vyjádřil Krampol http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Jiri-Krampol-rozjima-Svet-speje-do-hajzlu-I-Havel-mi-rikal-ze-kapitalismus-dnes-stoji-na-gaunerech-Babicka-breci-v-lekarne-ze-nema-na-lek-a-my-budeme-pomahat-cizincum-387309 odsuzuje faleš a nekompetentnost. V našem prostředí se s cizinci snadno domluvíme, jestliže nepotřebujeme překladatele. Na jedné malé univerzitě je Syřan, který mi u piva vysvětlil, kdo proti komu v Sýrii bojuje. Mluví česky a já jsem garantoval jeho kvalifikační postup. Snadné je to i s těmi, kteří mluví anglicky a absolvovali v Evropě vysokoškolské vzdělání. Každý ví, jak… Číst vice »

orinoko
31. 7. 2015 10:09

Admine, ted mas moji prakticky bezvyhradnou podporu.
Leti to leti. A leta nam nestoji. Zacinam byt velkym znalcem. OM porad povazuji za mladika-mladici, ale nekde bylo v Pismu psano, ze je to uz 10 let.?????
Mam porad pocit … ze jde o max 5 let.
Obdivuju lidi, kteri tu vlastni karu dokazou tahnout az pomalu do nepochopeni okoli.
Spoustu slavnych maliru pry doba nepochopila … aby nakonec prisel cas, v nemz se nasla … evangelia.

mirror
mirror
31. 7. 2015 10:11

Syrských křesťanů bylo 5% obyvatelstva. Nyní zbylo 1 nebo dvě procenta. Nadaní křesťané si pořizují vzdělání a v Evropě obsazují důstojná povolání, např. vlastní lékárny nebo jsou doktory. Můj Syřan v Československu vystudoval, za manželku má Syřanku. Vypije více piva než já.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
31. 7. 2015 10:14

Stane, zřejmě nevíte co je to opravdová nedobrými životními zkušenosti a pocitem bezmocnosti podložená nenávist. Ta bude příčinou, že se převážná část naší záměrně devastované populace – nejenom Češi – přidá klidně i k fašistům. Pokud byste dokázal zajít mezi lidi třeba k nám na vesnici – nestačil byste se divit, jak jsou si evropské národy podobné. Politický vývoj u nás – a to i Vaším přičiněním – bude stejný jako ve Francii. Tam se nástup fašistické pravice po příštích volbách bere jako samozřejmost. Nemohu se zbavit dojmu, že na existující realitu nejste schopen pohlédnout ve všech souvislostech a také… Číst vice »