Jak sem se stal ekoteroristou

Už jsem robil ruzne věci. Byl sem hutnikem, pekařem, barmanem, haviřem, řidičem, zavoznikem, strojařem, uklizečku, technykem, makleřem, manažerem, obchodnikem, sustružnikem, ale ekoteroristu sem ještě nebyl. A to bylo třa změnit.

Když mě minuly tyden oslovil kolega, jestli bysem se nechtěl stat ekoteroristu, nadšeně sem přijal. Ve Frydku Mistku se dvacet roku připravuje obchvat města, a ani po dvaceti rokach neni hotovy. To kdyby se dozvěděl stary stavitel dalnic, maliř Adolf, ten by zrobil pořadek!

Bo peněz už byly vyhazane milijony na nejruznějši studyje, posuzeni vlivu žab a bruku na životni prostředi, archytekti zhrabli penize za pomalovane vykresy, a vysledek furt nikde. Žaby nasrane, bruci zklamani, a řidiči od Polska po Olomuc vytočeni, bo furt stoji v kolonach na mostě mezi Moravu a Slezskem.

Přitem jedini, keři blokuju dostavjani okruhu kolem FM (ale třeba aji dokončeni prodlužene Rudne okolo Poruby), su vladni synci v Praglu. Misto teho, aby sedli do auta, dovalili do brusele, a tam vysvětlili osvicenym evrouřednikum špecifika česke vystavby, tak lapja v Praglu na dupě a zabyvaju se cypovinama. Scypajici lidi v centru Frydka a Mistka, kaj každy den projede štyrycet tisic aut, nesu duležiti. Fšil to dokonce vypada, že cely obchvat bude zrušeny nafurt. Ale misto teho se synci z Minysterstva pro komplikaci dopravy věnuju naprostym hovadinam. Třeba minyster Ťok se věnuje temu, že schvaluje take hovadiny, jako su likvidačni stotisicove pokuty za to, že sednete za volant bez řidičaka, nebo přidani pravomoci policajtovi zebrat vam papiry, když budete mět prasklinku na čelni šibě,

Dovalil sem do Mistka, prošel parkovištěm u Tesca, kaj tisice oveček nakupovaly cypoviny pro vikendovu žranicu a přidal se ku stovce ekoterorystu, keři šmatlali po přechodu tam a zpatky a tym totalně zablokovali hlavni tah Krakow-Olomuc.

Kupodivu se žadny řidič nevztekal, nikdo nepyskoval, policajti dohližali na pokojnu demonstraci a žaden chlop v kožene bundě se neobjevil.

Zatim. Bo blokada trvala enem pět minut.

A pokud minystersky uřednik nezvedne dupu a nedovali do brusele zrobit ordnung, přiště bude blokada trvat 50 minut. A to už možna aji v Praglu pochopi, že nejenom tunel Blanka je duležity.

Neda se nic robit. Pokud chce člověk v tomto vytunelovanem statě něčeho dosahnut, musi byt tvrdy k sobě, brutalni k ostatnim.

Ladislav Větvička, ekoterorista, Frydek Mistek.

PS: Pokud chcete byt podrobně informovani o postupu zastavenych obchvatu FM, ale tež Poruby a spol, připojtre se tady.

Převzato z blogu autora na blog.idnes.cz

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
12 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Sio
Sio
2. 3. 2016 6:38

Ma recht, synek.

J. Hruška
J. Hruška
2. 3. 2016 8:30

Co je to za kravinu? Ekoteroristi přece zavinili, že kvůli žábám a broukům není obchvat postaven. No a jestli teď protestují proti tomu, co sami zavinili, mluví to hlavně o tom, co jsou zač.

Béda
2. 3. 2016 9:11

http://www.novinky.cz/ekonomika/396232-stat-hodla-zdrazit-starsi-ojetiny-uvali-na-ne-vyssi-ekologickou-dan.html „…V Česku je zaregistrováno přes pět miliónů osobních aut. Téměř dvě třetiny z nich jsou starší deseti let. Stát chce přimět řidiče, aby takové ojetiny nekupovali, a to zdražením poplatků za jejich převod a podporou vzniku nízkoemisních zón, kam by byl zakázán vjezd autům nesplňujícím dané limity…“ Kvůli ekoteroristům a jejich agendě budou chudí nejenom přispívat na fotovoltaické barony, transfery energie pro cizince ale také povinně vyměňovat topidla po několika letech, kupovat stále nová auta, pokud je chtějí používat k dopravě. Suma sumárum ekoteroristé a jejich agenda je jenom další z prostředků, který podnikavci a lichváři používají k zadlužení… Číst vice »

fajt
2. 3. 2016 9:51

Béda napsal
Téměř dvě třetiny z nich jsou starší deseti let. Stát chce přimět řidiče, aby takové ojetiny nekupovali, a to zdražením poplatků za jejich převod a podporou vzniku nízkoemisních zón

Bédo, neremcejte a běžte si koupit svého prvního Lexuse :-)

Béda
2. 3. 2016 9:59

fajt,

problém je, že i kdybych na to měl a koupil si ho, tak za pár let mi s ním „ekoteroristi“ stejně zakážou jezdit do města (přestane splňovat stále se zpřísňující eko limity ve prospěch automobilové lobby) a můžu se s ním leda vyfotit.

Béda
2. 3. 2016 10:04

Celkově to vidím pozitivně. Chudí přestanou v zimě topit a budou se zdravěji oblékat, na nákupy a k doktorovi budou staří lidé chodit pěšky anebo jezdit na kole (třeba 50 kilometrů). Bude to zdravé, ekologické i ekonomické.

fajt
2. 3. 2016 10:17

Béda napsal fajt, problém je, že i kdybych na to měl a koupil si ho, tak za pár let mi s ním „ekoteroristi“ stejně zakážou jezdit do města (přestane splňovat stále se zpřísňující eko limity ve prospěch automobilové lobby) a můžu se s ním leda vyfotit. v tom případě bych doporučoval si pořídit nějaké vozítko, kde motor neprdí žádné jedovaté NWO bubliny – https://www.facebook.com/ZaujimavySvet/videos/1731577650461541/?pnref=story – tady by byl námět na hnací jednotku jako cumel, krom toho ( jak je vidět) je i věrná majiteli – no a kdyby přeci nějaký ekoterorista něco namítal, tak ať zkusí zelený šašek motoru domluvit… Číst vice »

Béda
2. 3. 2016 10:25

fajt,

já myslel, že mi doporučíte velice ekologického a stále víc populárního velblouda.

fajt
2. 3. 2016 10:31

Béda napsal

fajt,

já myslel, že mi doporučíte velice ekologického a stále víc populárního velblouda.

na camelky se vy…tento, saudové je s láskou nakazili SARSem. ..)

fajt
2. 3. 2016 12:55

comment image?oh=7325ab5ef8fffd60272018a3cfa14b1e&oe=575D6511

Bédo, našel jsem luxusní ekologický motor, sice s výkonem to bude slabší, ale ten dizajn je parádní :-)

Aleš
Aleš
2. 3. 2016 18:44

Chybí dostavěný tah na Český Těšín a Jablunkov, včetně obchvatu Frýdku. Frýdecké zácpy jsou opravdu příšerné, loni jsem tam byl pracovně několik týdnů. Rozvrat státu, nefunkčnost veřejné dopravy a tranzit kamionů (přesměrovat na železnici!) dělá taky svoje. Tzv. rozpočtová zodpovědnost ZABÍJÍ. S předpisy v životním prostředí to moc společného nemá.

Palo58
Palo58
2. 3. 2016 19:05

Laďo a co Přerov? Taky dobrý ne?