Jakého zločinu se to prezident dopustil?

Šílená bouře se rozpoutala nad naší zemí. Prezident Zeman prý svým výrokem o použití zbraně typu kalašnikov proti předsedovi vlády Sobotkovi vyzval národ k ozbrojenému násilí proti současné formě demokratického vládnutí v naší republice – a měl by tedy (ale to už spíš jen mezi řádky) – okamžitě odstoupit. Příslušná manifestace, která bude toto vyžadovat, už byla svolána. Premiér pak vyjádřil starost o svoji rodinu a děti a i další sociálně demokratičtí předáci jako Dienstbier, Hamáček a Štech vyjádřili nad výrokem prezidenta své nejvyšší pobouření.

Takto bombasticky a nabubřele nám naše milované sdělovací prostředky – včetně ČT, TV Prima a TV Nova – sdělily, co se na setkání studentů s naším prezidentem v moravském městě Tišnově mělo – podle jejich svědectví – stát.

Nuže, ve skutečnosti se stalo toto. Jedna ze studentek takto promluvila k panu prezidentovi:

Dobrý večer, pane prezidente, já bych Vám chtěla poděkovat za všechny občany České republiky, určitě všechny, protože někteří ani neví, kdo vůbec na Hradě sedí jaká osobnost. Chtěla bych Vám poděkovat, jakým způsobem vlastně svoji funkci vedete, a měla bych na Vás otázku. Určitě víte, že se projednávala petice za odstoupení pana Sobotky a petice byla shrnuta ze stolu. Chtěla bych se zeptat, jakým způsobem vlastně mají čeští občané postupovat, protože jak víme, pan Sobotka určitě nestojí za českým národem, ale proti němu.”

Na což prezident odpověděl:

Chcete-li se zbavit jakéhokoli politika, prezidenta nevyjímaje, je k tomu jediná demokratická cesta – a to jsou svobodné volby, které v daném případě budou za rok. Vypadáte mladě, takže roku 2017 se zcela určitě dožijete. A pak existuje nedemokratická cesta – a ta se jmenuje kalašnikov.”

Nuže, to je všechno, to je meritum věci, kolem něhož rozpoutala pražská kavárna a s ní spojené presstitutské cechy de fakto další kolo tažení za odvolání prezidenta Zemana z funkce. A využily k tomu – hádejte co? Ano využily k tomu ono slovo kalašnikov. Protože co to vlastně prezident oné dívce ve skutečnosti odpověděl? Odpověděl jí, že ta druhá – nedemokratická cesta – se jmenuje revoluce. Ale protože od pradávna miluje řeč naplněnou obrazy a namá naopak rád řeč tupou, která nebaví a obrazy vyvolat neumí, nahradil příliš zevšeobecnělé slovo revoluce plastičtějším a představitelnějším slovem kalašnikov. To je celé jeho provinění.

Že je ovšem okamžitě využily naše presstitutky je vzhledem k cílům, které už dlouhodobě sledují, přirozené, ale co skutečně překvapilo, bylo, jak jim na pomoc přikvačila nečekanými vládními či zastupitelskými posty zřejmě obluzená a zpanštělá squadra sociální demokracie ve složení Sobotka, Dienstbier, Štech a Hamáček. Docela jako by tradici této strany podrážet nohy lidí, kteří ji dlouhodobě podporují a kteří svým intelektem současně vyčuhují nad hlavy svých druhů, bylo určeno nemít konce.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
34 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Aleš
Aleš
28. 1. 2016 6:32

Nejtěžší zločin je, že se protiví vůli říšského protektora A. Schapira.

Tribun
Admin
28. 1. 2016 8:47

Pan prezident rozhodně jen tak něco neplácl, ale promyšleně oslovil jistou cílovou skupinu. Nebýt nedávných demonstrací se šibenicemi, byl by to jen další z jeho křečovitých bonmotů, takhle je to ale zahrávání si s ohněm, které by si státník měl být schopen odpustit. Jenže Zeman místo toho narcisticky přilévá olej do ohně. Za jiné společenské situace by to byla jen celkem neškodná neomalenost, ale vzhledem k tomu, jak společenské napětí eskaluje, je to nezodpovědnost.

cnemo
28. 1. 2016 9:24

Vzhledem k tomu, Zeman nemá ambice stran svého majetku, může si dovolit, jako první z našich potentátů po X letech dovolit říkat ošklivé pravdy. Srandovní na tom je, že to jednoduché, prosté až banální pravdy, které je snadné doložit. Lidé se ve smyslu těchto pravd denně baví. Jen (nejen) naši páni politici nemají odvahu je říct nahlas. Vzpomínám na ten ty „pussyádu“, jak sluníkáři olizovali pornografický lidský odpad jen proto, že strefovali do Putina. Teď MZ řekl zcela samozřejmou pravdu a Sobotkovi se klepe brada a korporátky šílí. Opravdu si p. Sobotka neuvědomuje, beztrestnost politiků a spokojené dožití se stáří,… Číst vice »

Aleš
Aleš
28. 1. 2016 9:31

Tribune: Už mě začínáte vytáčet. Oslovení cílové skupiny je přeci strategie politického boje, kterou uplatňují všichni politici všech zemí světa, kde se pořádají volby. Argumentovat v tomto kontextu je zavádějící. Když je málo oleje, tak se olej doleje. Není to spíš tak trochu Vaše disciplína? Opakování manter spěje k tomu, že mezi Vámi a Konvičkou jednoho dne nebude rozdílu. Není to nic osobního proti Vám, nechci lustrovat. Ať nedojde k nedorozumění, které se mojí nešikovností nedávno stalo. Prostě tak svoje jindy solidní postřehy zasklíte něčím, co je účelově rozviřováno. Svým způsobem se jen s panem Manem dopouštíme malého trollingu, na… Číst vice »

Tribun
Admin
28. 1. 2016 9:41

Problém je v tom, že Zeman není posel špatných zpráv, Zeman neříká odvážně nepříjemnou pravdu. Minimálně v tomto konkrétním případě rozhodně ne. Já pozoruji, jak ztrácíme – ne ztrácíme, ale aktivně se jí vzdáváme! – schopnost rozlišovat.

fajt
28. 1. 2016 9:56

Tribun napsal Problém je v tom, že Zeman není posel špatných zpráv, Zeman neříká odvážně nepříjemnou pravdu. Minimálně v tomto konkrétním případě rozhodně ne. Já pozoruji, jak ztrácíme – ne ztrácíme, ale aktivně se jí vzdáváme! – schopnost rozlišovat. v těžce rozdělené společnosti ( jsme do mrtě rozdělení do deviantních okruhů) to tak bývá, že každý vidí jednu situaci jiným úhlem pohledu a zaujímá k tomu své osobité stanovisko – a nebo by jste chtěl mít uniformitu názoru ( pouze ) na vrchnost ( a její činy ), která by se spouštěla autocenzurou – a to aktivně a radostně ?… Číst vice »

Sio
Sio
28. 1. 2016 10:01

Tribun napsal

Problém je v tom, že Zeman není posel špatných zpráv, Zeman neříká odvážně nepříjemnou pravdu. Minimálně v tomto konkrétním případě rozhodně ne. Já pozoruji, jak ztrácíme – ne ztrácíme, ale aktivně se jí vzdáváme! – schopnost rozlišovat.

Jestlipak říkáte pravdu VY a VY máte tu schopnost rozlišovat. Jak já to vidím, jste příkladem vyjímečného NARCISMU právě vy. Na základě čeho si myslíte, že zrovna vy máte pravdu, když většina národa má jiný názor? Kdo jste vy? Pro mě vcelku bezvýznamný bloger, co je přesvědčen, že sežral Šalamounovo lejno.

Aleš
Aleš
28. 1. 2016 10:12

Ale říká, Tribune. Netvrdím, že tím, že oslovuje cílovou skupinu. Ale jindy ano.
Ano, ztrácíme schopnost rozlišovat.
Proč myslíte, že se tady kolikrát dohaduji s lidmi, kteří trpí různými fobiemi a předsudky pramenícími z neznalosti. Taky už jsem tu měl různé nálepky, naposledy sluníčkář.
Nicméně, jen tak mimochodem. Spíš se zamyslete nad tím, zda mediální fronta neplní svazácký úkol a nevytrhává z kontextu slova, která kdekoliv při jakékoliv příležitosti prezident použije?!!! A o tom byl hlavně tento případ.
Hledat pak v tom nějaké přilévání oleje do ohně od prezidenta mi přijde na hlavu.

fajt
28. 1. 2016 10:16

těším se na to, až v kotlině bude premiérem David Rath – ti dnešní fašisti u koryta dělají všechno proto, aby tenhle krizový scénář se stal realitou. ..)

vymylimimozek
vymylimimozek
28. 1. 2016 11:28
Sio
Sio
28. 1. 2016 11:31

Pohled na Zemana z Británie … jak se jen liší od zkorumpovaných BL!!!
http://www.zvedavec.org/komentare/2016/01/6746-zeman-boduje-u-zapadni-verejnosti.htm

Béda
28. 1. 2016 11:31

Prezident pouze poctivě zodpověděl položenou otázku. navíc odpověděl v obecné, nikoliv osobní (protisobotkovské) rovině jak se snaží jeho výroky prezentovat jeho opozice – včetně ČSSD). Odpověděl, že KAŽDÝ POLITIK (včetně jeho jako prezidenta) může být zbaven funkce 2 způsoby: demokraticky (volbami) a nedemokraticky (kalašnikovem, spíš měl uvést sniperskou pušku anebo Majdan – tomu by jeho oponenti rozuměli mnohem lépe). Konečně na tomto případu je vidět jak zaryté Majdanisty děsí myšlenka, že by mohli být zbaveni funkce (násilným nedemokratickým) způsobem, který jim tolik imponoval v Kyjevu. Někteří se toho přímo účastnili a podporovali násilné nedemokratické převzetí moci s parlamentním podvodem.

Irena
28. 1. 2016 12:38

Tady jiní přední představitelé států prý od slov přešli k činům :-)
http://politikus.ru/events/68558-prishlos-dazhe-rastaskivat-smi-uznali-podrobnosti-konflikta-poroshenko-s-trutnevym.html

fajt
28. 1. 2016 16:19

doporučil bych, aby volební období pro politiky trvalo max. 14 dní – prostě žádný klid na práci – a těch 14 dní by za svou práci ručili hlavou svou i své rodiny. ..)

peter.
28. 1. 2016 16:40

comment image

merlin
merlin
28. 1. 2016 17:38

Sio napsal
Jestlipak říkáte pravdu VY a VY máte tu schopnost rozlišovat. Jak já to vidím, jste příkladem vyjímečného NARCISMU právě vy. Na základě čeho si myslíte, že zrovna vy máte pravdu, když většina národa má jiný názor? Kdo jste vy? Pro mě vcelku bezvýznamný bloger, co je přesvědčen, že sežral Šalamounovo lejno.

kritikou tribuna jsem se vyčerpala už dávno, aleše vytáčet, já ho přestala číst a přestal :-)
Jen si dovolím podoktnout, že cameron je také nezodpovědný, začal mluvit o bunch of migrants. Proč není našimi masmedii rovněž trhán na kusy ?
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/bunch-of-migrants-did-david-camerons-controversial-statement-contradict-his-own-warning-on-poisonous-a6836706.html

merlin
merlin
28. 1. 2016 17:41

tenhle titulek zavánějící mafiánskými praktikami, ten taky musel vymyslet nějaký mediální génius : Plot na severu Řecka Evropě uleví, říká expert. Orbán už poslal beton
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/opevneni-hranic-recko-makedonie-bulharsko-fib-/zahranicni.aspx?c=A160127_121035_zahranicni_mlb
:-)

Sio
Sio
28. 1. 2016 20:30

merlin napsal

tenhle titulek zavánějící mafiánskými praktikami, ten taky musel vymyslet nějaký mediální génius : Plot na severu Řecka Evropě uleví, říká expert. Orbán už poslal beton
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/opevneni-hranic-recko-makedonie-bulharsko-fib-/zahranicni.aspx?c=A160127_121035_zahranicni_mlb

Kdyby na ty ploty byla nějaká sbírka, dej vědět. ;-)

Tribun
Admin
28. 1. 2016 21:02

Postavit plot na severu Řecka znamená bud obětovat Řeky (tedy naše!), nebo přijmout 10 mil. Řeckých uprchlíků. Neznám jediný plot, který by skutečně odhodlaného a zoufalého zastavil, a to platí i o plotech kolem koncentráků.

aram
aram
28. 1. 2016 22:08

Tribun napsal

Postavit plot na severu Řecka znamená bud obětovat Řeky (tedy naše!), nebo přijmout 10 mil. Řeckých uprchlíků. Neznám jediný plot, který by skutečně odhodlaného a zoufalého zastavil, a to platí i o plotech kolem koncentráků.

To by chtělo vysvětlit, jak to myslíte. To jakože Řeky předhodíme „lvům“ nebo v lepším případě, že budou nakonec nuceni před migranty prchat? Kdyby to řekl někdo jiný tak budiž, ale vy, který neustále tvrdíte, že nic nehrozí, že slyšíme trávu růst?

Sio
Sio
29. 1. 2016 9:26

Tribun napsal

Postavit plot na severu Řecka znamená bud obětovat Řeky (tedy naše!), nebo přijmout 10 mil. Řeckých uprchlíků. Neznám jediný plot, který by skutečně odhodlaného a zoufalého zastavil, a to platí i o plotech kolem koncentráků.

Kecy. Za socialismu přes ty ploty uteklo jen pár lidí, v podstatě nevýznamné počty. Stačí jen důrazně předvést, že ten plot je hlídaná hranice a jeho překonání hrozí tvrdou sankcí.
Co se Řeků týče, mohou požádat o pomoc. Invazi zavinila Merkelová, tudíž pomáhat nejvíce s repatriací by mělo Německo. Oni by ostatně asi odešli sami, Řecko není zemí zaslíbenou pro ekonomické imigranty.

Aleš
Aleš
29. 1. 2016 10:08

PLOT nicky. Zajímavá slovní hříčka.
Podobně jako Tribun l(ž)idu.
Zbouráním Berlínské zdi byly postaveny další.
https://www.youtube.com/watch?v=qPQaC5UD7Ok
A zeď nářků ještě nezachránila jediný lidský život.

Tribun
Admin
29. 1. 2016 10:11

@aram Nevím, co je na tom složitého? To, co jako 500 mil. EU můžeme zvládnout celkem s přehledem může být pro 10 mil. Řeků velké sousto. Nehledě k tomu, že Řekové si nevybrali, že budou migranti chodit přes ně, to je prostě důsledek geografické reality. @Sio Za socialismu přes ten plot neuteklo pár lidí proto, že by byl nepřekonatelný, ale proto, že většina neměla důvod utíkat. Kdyby chtěli utéct všichni, tak je žádný plot nezastaví. A Merkelová žádnou „invazi“ nezpůsobila, tu způsobila prostá realita v místě původu v kombinaci s iluzemi o Evropě, které ovšem šíříme sami tím, jak se… Číst vice »

Béda
29. 1. 2016 10:18

Paradox. Kdysi Klaus s velkou slávou stříhal plot kolem Československa. Dnes se Klaus, který jinak vždy hlásal neviditelnou ruku trhu, která vše vyřeší, minimální hranice pro volný pohyb osob, kapitálu a pracovní síly, podporoval vstup ČR do EU bez ohledu na diskriminační přístupové podmínky, pomáhal tlačit Turecko do EU hlásí k největším národovcům požadujícím ochranu národních zájmů ČR – když už mají zdroje a kapitál v ČR v rukou cizinci a ČR je nesvéprávnou kolonií. Taky volá na ochranu před migrací. Nakonec takoví jako Klaus budou slavnostně poklepávat na první slou žiletkového plotu, který ČR ochrání před migrační invazí ze… Číst vice »

Béda
29. 1. 2016 10:27

Tribun, kontrolní otázka. Jak myslíte, že to dopadne, když nedojde k přehodnocení zvrácené politiky otevřené náruče a k ochranářským opatřením? NATO – její války jsou jedním z důvodů (vedle dlouhodobé imperiální a kolonizátorské politiky Záapdu) migrace (z muslimských zemí). NATO v čele se dvěma českými strašáky EU před ničím nechrání (naopak vytváří bezpečnostní hrozby. V podstatě jsou to zbůhdarma kontraproduktivně vyhozené peníze. Nyní ještě před další vlnou mužské migrace jsou připraveni do EU migrovat za svými mužskými předskokany zbytky rodin. Podle průzkumu většina migrantů požaduje platnost práva šaría ve svých evropských komunitách. Jak je to s postavením žen znáte možná… Číst vice »

Béda
29. 1. 2016 10:28

oprava: nikoliv 725 milionové ale 75 milionové Turecko…

Aleš
Aleš
29. 1. 2016 10:50

Ano, na podobné zdánlivé paradoxy již tu dlouhou dobu upozorňuju. Propagandisté rádi vytrhují ty jednotlivosti z kontextu. Budu se opakovat. Nejostřejší euroskeptici se nikdy neodvážili tvrdě kritizovat politiku USA, NATO, Izraele či Fed a s nimi propojené boháče a struktury. Proč?
Spojenectví Kalouska, Topolánka, Nečase, Schwarzenberga a Bursíka se všemi svými nuancemi – Na čem krom peněz a moci bylo založeno? (S tím souvisí i konec Nečase – chtěl přiklepnout Temelín někomu jinému…)
I na om jsou některá temata příležitostí, kde se vyrojí řada vlivových agentů. Není to jen o zájmech, rozhledu, odbornostech a zkušenostech. Jde spíš o potřeby zadavatelů.

aram
aram
29. 1. 2016 11:22

Tribun napsal
Postavit plot na severu Řecka znamená bud obětovat Řeky (tedy naše!), nebo přijmout 10 mil. Řeckých uprchlíků.

a to T
To by chtělo vysvětlit, jak to myslíte. To jakože Řeky předhodíme „lvům“ nebo v lepším případě, že budou nakonec nuceni před migranty prchat? Kdyby to řekl někdo jiný tak budiž, ale vy, který neustále tvrdíte, že nic nehrozí, že slyšíme trávu růst?
T to a
Nevím, co je na tom složitého?

Složitého nic. Jen ta formulace je poněkud zavádějící, pokud tedy vy jakožto materialista máte odpor k jakýmkoli proroctvím natož k těm sebenaplňujícím se.

Sio
Sio
29. 1. 2016 11:54

Tribun napsal @aram Nevím, co je na tom složitého? To, co jako 500 mil. EU můžeme zvládnout celkem s přehledem může být pro 10 mil. Řeků velké sousto. Nehledě k tomu, že Řekové si nevybrali, že budou migranti chodit přes ně, to je prostě důsledek geografické reality. @Sio Za socialismu přes ten plot neuteklo pár lidí proto, že by byl nepřekonatelný, ale proto, že většina neměla důvod utíkat. Kdyby chtěli utéct všichni, tak je žádný plot nezastaví. A Merkelová žádnou „invazi“ nezpůsobila, tu způsobila prostá realita v místě původu v kombinaci s iluzemi o Evropě, které ovšem šíříme sami tím,… Číst vice »

Sio
Sio
29. 1. 2016 11:55

Béda napsal Paradox. Kdysi Klaus s velkou slávou stříhal plot kolem Československa. Dnes se Klaus, který jinak vždy hlásal neviditelnou ruku trhu, která vše vyřeší, minimální hranice pro volný pohyb osob, kapitálu a pracovní síly, podporoval vstup ČR do EU bez ohledu na diskriminační přístupové podmínky, pomáhal tlačit Turecko do EU hlásí k největším národovcům požadujícím ochranu národních zájmů ČR – když už mají zdroje a kapitál v ČR v rukou cizinci a ČR je nesvéprávnou kolonií. Taky volá na ochranu před migrací. Nakonec takoví jako Klaus budou slavnostně poklepávat na první slou žiletkového plotu, který ČR ochrání před migrační… Číst vice »

Béda
29. 1. 2016 12:27

Sio napsal
Klidně budu poklepávat také.

No to já taky. Ovšem já jsem své názory na rozdíl od Klause nemusel měnit podle počasí jak ponožky. Je sranda, že již kdysi před deseti lety jsem v diskusi jednomu šikovnému pravičákovi říkal (krom jiného – taky jsem mu tvrdil, že jednou bychom se mohli potkat na společné straně barikády) , aby jednou nelitoval toho plotu a nepřál si ho zpátky.