Diskuze k článku


  • Alena • 11. července 2014

    dospěli aspoň tak daleko, že o tom mluví. U nás je ticho po pěšině, našemu lokajskému národu to ani nedochází

  • peter. • 11. července 2014

    Fjodorovove hodnotenia sú z minulého a predminulého roku.Chcel by som sa dozvedieť či sa ním opísaná situácie zmenila a kam sa to celé posunulo.Vieme,že podal do Dumy RF návrh na podriadenie CB vláde RF,ale nikde sa neviem ako tento návrh dopadol a či bol vôbec prejednávaný.Nič o tom neviem nájsť.

  • fajt • 11. července 2014

    Podaří se vlastníkům největších korporací zase dosadit na ruský trůn nového Gorbačova? Zo pár slibných jedinců v Rusku existuje, tak možná je všechno jenom otázka času.

  • Sio • 11. července 2014

    Jak vidno, dnešní války se nevedou zbraněmi. Jde o získávání lidí ve státním aparátu, především korupcí. Rusko se stalo kolonií bez jediného výstřelu. Zbraně ale důležité jsou. Má šanci se z toho dostat.
    Zajímavé, jak je na tom Čína?

  • Irena • 11. července 2014

    peter. napsal
    Fjodorovove hodnotenia sú z minulého a predminulého roku.

    Obávám se, že se nic nezměnilo. To video o ruských penzích pro Američany je z června 2014. Vypadá to, že tlak Američanů se velice zintenzivňuje. Teď dělám jedno delší video z nedávné doby, bude asi začátkem příštího týdne. Jak říká Fjodorov stále dokola, pokud se nezmění ústava, nedá se nic dělat a ta se může změnit pouze za masové podpory lidí (uvědomělých lidí), což donutí pátou kolonu u moci buď minimálně zacouvat nebo ji odstranit – to ovšem sám Putin a NOD nezvládnou. Dívala jsem se na jejich stránky a mají tam něco málo přes 147 tisíc členů respektive příznivců – co to je? Nám ty jeho videa zní jasně pochopitelně, protože to samé můžeme pozorovat i u nás, což jeho slova potvrzuje. Proč jsou Rusové stále tak pasivní? Jsou stejní jako my. My jsme se také s klidem dívali, jak nám všechno kradou. Jak si za naše vlastní peníze kupují naše vlastní banky, naše podniky a ještě mají přitom tu drzost tvrdit, jací jsme neschopní.

  • Irena • 11. července 2014

    http://rusnod.ru/news/theme4605.html

    To musíte vidět :-))))

  • peter. • 11. července 2014

    Irena napsal
    Obávám se, že se nic nezměnilo. To video o ruských penzích pro Američany je z června 2014. Vypadá to, že tlak Američanů se velice zintenzivňuje. Teď dělám jedno delší video z nedávné doby, bude asi začátkem příštího týdne. Jak říká Fjodorov stále dokola, pokud se nezmění ústava, nedá se nic dělat a ta se může změnit pouze za masové podpory lidí (uvědomělých lidí), což donutí pátou kolonu u moci buď minimálně zacouvat nebo ji odstranit – to ovšem sám Putin a NOD nezvládnou. Dívala jsem se na jejich stránky a mají tam něco málo přes 147 tisíc členů respektive příznivců – co to je? Nám ty jeho videa zní jasně pochopitelně, protože to samé můžeme pozorovat i u nás, což jeho slova potvrzuje. Proč jsou Rusové stále tak pasivní? Jsou stejní jako my. My jsme se také s klidem dívali, jak nám všechno kradou. Jak si za naše vlastní peníze kupují naše vlastní banky, naše podniky a ještě mají přitom tu drzost tvrdit, jací jsme neschopní.

    Je to deprimujúce.Ale možno práve tú kríza na Ukrajine bude tým impulzom ktorý vyburcuje verejnú mienku v Rusku v tom zmysle,že Rusi vo väčšej miere podporia Putinovu snahu o elimináciu aktivít 5.kolóny.
    Ďakujem za preklady,som rád,že sa toho niekto ujal.

  • peter. • 11. července 2014

    Pre lepšie pochopenie tematiky je dobré oboznámiť sa s článkom J.Čarnogurského,ktorý v ňom objasňuje politickú situáciu v RF a približuje čitateľovi osobnosť V.Putina.Článok resp.rozhovor,bol uverejnený v Novom Slove po prezidentských voľbách v RF.
    http://www.noveslovo.sk/node/54648

  • peter. • 11. července 2014

    A niektoré odpovede na Fjodorova sa dajú nájsť tu:
    http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

  • Irena • 11. července 2014

    peter. napsal
    A niektoré odpovede na Fjodorova sa dajú nájsť tu:

    Toho Čarnogurského moc neberu, ten druhý článek na leva-net je výborný.

  • Sio • 11. července 2014

    peter. napsal

    A niektoré odpovede na Fjodorova sa dajú nájsť tu:
    http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

    Obecná teorie řízení. Velcí státníci vždy respektovali její zákony, i když možná jen intuitivně.

  • pacifista • 11. července 2014

    Ano, u nás je ticho po pěšině. Ale jakpak by nebylo. Když já zmíním v širším rodinném kruhu politiku, ihned je mi naznačeno, že to není žádoucí, neboť nikdo si nechce kazit náladu a hovořit na toto téma. Zrovna tak mezi přáteli a známými. Zkrátka nikdo nechce diskutovat natož pak něco řešit. Všichni jsou přesvědčeni, že je to hrozné, ale nemá to východisko. Zřejmě je to proto, že většinou už zažili oba politické systémy a zjistili, že ani jeden nikam nevede. Vzdali to.

  • fajt • 11. července 2014

    Porošenko dostal nový úkol od svých pánů z Bílého domu – má zaútočit na Rusko ( evidentně teroristiská akce jeho banderovců na východě Ukrajiny neměla adekvátní vojenskou odezvu z Ruska). Akce se má prý nést v duchu osvobozeneckého boje, tedy osvobození Krymu od ruských uchvatitelů ( prý Washington dodá krymské Tatary, kteří mu vystaví zvací dopis ). Samozřejmě akce nemá šanci uspět, ale pro US generály a jejich vlastníky bude přiměřena ruská obrana přijata jako rozpoutání války ze strany Ruska – tedy budou tlačit na své NATO vataly, aby vystavili minimálně ekonomickou stopku Rusku a přisunuli na Ukrajinu své žoldáky a klidně i druhořadou voj. techniku, propaganda tomu všemu dodá dost hororovou kulisu, po které nebude jednoduché žádnému státu světa spolupracovat s Ruskem ( vyjma Číny, sev. Koreje a Kuby ). Rusko bude americkou korporací tlačeno do úplné izolace.

  • fajt • 11. července 2014

    pacifista napsal

    Ano, u nás je ticho po pěšině. Ale jakpak by nebylo. Když já zmíním v širším rodinném kruhu politiku, ihned je mi naznačeno, že to není žádoucí, neboť nikdo si nechce kazit náladu a hovořit na toto téma. Zrovna tak mezi přáteli a známými. Zkrátka nikdo nechce diskutovat natož pak něco řešit. Všichni jsou přesvědčeni, že je to hrozné, ale nemá to východisko. Zřejmě je to proto, že většinou už zažilioba politické systémy a zjistili, že ani jeden nikam nevede. Vzdali to.

    Ano, nejlépe se maj agresivní paraziti. To je pravda podložená přírodní přirozenností. Nakonec i oběť příjme svůj uděl a pochopí, že osudu neunikne – tak proč si zbytečně dráždit záludně předimenzovaný orgán na krku, který má hlavně poskytnout nejvyšší chvilkové požitkové emoce.

  • ducatista • 12. července 2014

    Útok UA na Krym? Podle mě varianta silně nereálná, ba přímo sci-fi. To už by Porošenkovi ani USA nikdo nesežral, EU by se do sankcí nezapojila. Už teď jsou frantíci maximálně nasraní kvůli BNP a ještě by měli přicházet o další kšefty? Německo to stejný. Možná leda tak Cameron by do toho s USA šel, ten je na to blbej dost.

  • Kvalitni Irena • 12. července 2014

    ducatista napsal
    Útok UA na Krym? Podle mě varianta silně nereálná, ba přímo sci-fi

    Vy je pořád podceňujete. Vždyť se podívejte okolo sebe, podívejte se na zcela nedávnou historii. Vždyť nám vybombardovali stát přímo v Evropě (Jugoslávie) a hnul snad někdo prstem? Myslíte, že se někdo bude vzrušovat kvůli Krymu? Vadí snad někomu ti mrtví na Ukrajině? Změnilo se něco? To není žádná sci-fi!!!!!! Vždy jsem se divila, jak Němci mohli dopustit vznik fašismu, aby jim za humny v pecích pálili tisíce lidí. Teď se stačí podívat okolo a pochopíte to. Jsme úplně stejní jako tenkrát ti Němci. Lhostejní až do okamžiku, kdy již není návratu.

  • Béda • 12. července 2014

    Irena,
    přesně tak. Je to ke nevíře. Situace jako kdyby se opakovala a nic se neděje. Světová „demokracie“ (podle mně se demokracie pozná podle toho, že se situace démosu – jeho životní úroveň, pracovní postavení a podmínky, svobody… stále zlepšujéí) podporuje nástup fašismu na Ukrajině a nadvládu globálního korporátního faismu, který režíruje nejstrašnější zvěrstva současnosti formou šíření válek, násilí, fašismu, militarismu, podporou džihádismu… Světová sociální „demokracie“ je v tomto na straně globálního kapitálu – jeho korporátní formy fašismu. Není divu, že tak jako v minulosti sociální demokraté jenom přihlížejí a kolaborují – jak podporou válečného šílenství, tak podporou fašistů na Ukrajině. Odbory taky zůstávají zcela netečné. Nedělají nic proti zhoršování pracovních podmínek, zotročování zaměstnanců, nástup fašismu, radikalismu, násilí jako kdyby se jich ani netýkal. Dokonce ani komunisty není nikde vidět. Podmínky k nástupu fašismu jako kdyby kopírovaly podmínky v minulosti, nastal jakoby jenom časový posun. Média plní svou Goebbelsovskou zastírají a překrucovačskou roli. Není vyloučeno, že fašisti nakonec rozpoutají válku s Ruskem – pravděpodobně skrze Krym.

  • Irena • 12. července 2014

    Řekla bych, že s tím Krymem je to na 100%. Chtěla jsem ještě jenom podotknout, že „ducatista“ mi připomíná jistého profesora z filmu Vyšší princip. Nerada bych, aby se však musel probudit, za podobných okolností jako on.

  • fajt • 12. července 2014

    To Irena – někteří jsou strašně naivní ( a rádi, je to pohodlnější), ne že by nemohli ve své mysli připustit tragickou variantu, ale proč by to dělali, že, museli by i adekvátně reagovat a to rozhodně nemají v plánu, takže se raději neustále opíjejí jedovatým rohlíkem ( hlavně když přistane ještě nějaká jitrnice na jejich talíř ) a je jim budoucí problém ukraden – strategie hodna zvířete, vytěsnít ošklivé, popřípadě do sraček strčit svého souseda, pak třebas i někoho z rodiny…

  • Sugar Ray • 12. července 2014

    Naprosto souhlasim s Irenou a Bédou , já to po všech těch věcech jak jsem poznal jak svět skutečně funguje , co je to tady za místo , dneska můžu říct naprosto upřímě že pro mě by tady bylo sci-fi kdyby se naopak veřejně minimálně vedla diskuze na tyhle témata , ne monolog a diktát pseudo reality ovčanum .
    Pro mě by bylo sci-fi kdyby se větší část lidí o to začalo zajímat a byly by tim znepokojený aspoň když už nic jinýho .
    Jak to řekla Irena , ta to vystihla perfektně , vlastně se nic nemění celou dobou jenom se jakoby iluzorně posouváme v čase ale jinak podmínky jsou pořád stejný , lidský chování taky a typově stejný lidi co ovlivňujou dění ve světě .
    Situace je fakt hodně vážná a to že to lidi odmítaj vidět na tom nic nezmění , jak tady někdo psal že se o tom nikdo nechce bavit , tak s tim mam uplně stejnou zkušenost .

  • fajt • 12. července 2014

    To Béda – válka bude ( někde už i v plne síle hoří ) a Putin ( mimo své politické činnosti, která je dobrá pro dobu skutečného míru )asi dává dohromady i svou válečnou koalici. Určitě není naivní a počítá i svariantou, že nakonec hladovým Ukrajincům nezbude nic jiného ( jejich oligarchové ovládaní americkou korporací )než napadnout Rusko i s holýma rukama, prozápadní fašistická propaganda udělá své. Pokud jde o nastavení obyvatel Evropy, je asi ve stádiu třetí říše před napadením Sovětského svazu. Na nic se zbytečně neptají a všechny fašistické nepravosti omíjí svým denním konzumním požitkem. Pokud dojde na napadení Ruska, tak to prostě zaznamenají a budou to vnímat podobně jako nějaký fotbalový zápas.Tak nějak asi vypadá zombí populace v reálu.

  • peter. • 12. července 2014

    Ako sú len pekne poprepájaní.Mafiánsky boss-oligarcha-politik-prezident-mafiánsky boss,a tak dokola.
    http://despiteborders.com/zadrzanie-dmitrija-firtasa/

  • Béda • 12. července 2014

    http://www.nwoo.org/2014/07/12/nemecko-dava-svym-spolecnostem-instrukce-aby-s-us-omezily-spolupraci-a-dodavatelske-objednavky/

    Podle jiné zprávy po druhém špionážním skandálu amerického zpravodajství v Německu, dostali němečtí zpravodajci od politiků příkaz omezit spolupráci s americkými zpravodajskými agenturami.

  • peter. • 12. července 2014

    peter. napsal

    Ako sú len pekne poprepájaní.Mafiánsky boss-oligarcha-politik-prezident-mafiánsky boss,a tak dokola.
    http://despiteborders.com/zadrzanie-dmitrija-firtasa/

    A tento odkaz to len potvrdzuje:
    http://euro.e15.cz/archiv/prezidentova-rodina-zaklad-statu-1059538

  • ducatista • 12. července 2014

    USA potažmo NATO nepůjde do otevřené valky s Ruském, riziko je příliš velké a sila ruské jaderné tria dy odstrašující. Dle mě je situace neporovnatelna s tou, která předcházela bombardování Jugoslávie.

  • Kvalitni Béda • 12. července 2014

    Ducatista,

    do otevřené války ne. Na to mají přece užitečné idioty na Ukrajině, kde zinscenovali bratrovražedný boj slovanů mezi sebou zaměřený antirusky. Stačí šikovně popichovat a udělají to ultranacionalisté typu Tymošenkové, Porošenka, Jaceňuka, Parubije atd.. Stačí hecovat je Krymem, dávat fašistům mezinárodní diplomatickou, politickou a mediální podporu, zbraně, zpravodajské informace etc.. Účel to bohatě splní, Překryjí své plenění Ukrajiny, fakt že v podstatěš ničí ukrajinskou státnost, zbytky suverenity, vykrádají, zadlužují zemi, zbídačují její obyvatelstvo, budou moci vyhrotit rusofobii – jsou přece mistři v převracení příčiny a následku, zatajování příčin… Z Ruska udělají mediálního expanzivního agresora, přikročí k ostrým sankcím, aby zakryli oč jim v konfrontaci s Ruskem běží. Ovlastní dominanci, udržení dolaru, prosazení diktátu dolaru a korporátního nadnárodního (globálního) kapitálu a jeho totality nede vším.

  • Béda • 12. července 2014

    doplnění: a samozřejmě budou mít důvod k zatažení NATO na Ukrajinu. Svou polívčičku na Ukrajině si možná přihřejí (možná už přihřívají) taky Izraelité (takový Lebensraum na Ukrajině by se jim na etnicky „vyčištěném“ území jihovýchodu Ukrajiny po vyhrocení konfliktu s radikálním islamismem mohl hodit.

  • Alena • 12. července 2014

    Bédo, řekl jste to pěkně , ale Rusko podle mne usiluje právě o to, položit Ameriku ekonomicky.

  • Béda • 12. července 2014

    Alena,

    myslím, že to je oboustranný cíl. USA se snaží finalizovat své dosavadní úspěchy z nikdy neukončené studené války, zamezit Rusku k dokončení konsolidace, protože tuší že jedou z kopce. proto to hysterické a zoufalé úsilí a někdy až nepochopitelné ve svých důsledcích kontraproduktivní o prosazení jejich dominance za jakoukoliv cenu, bez ohledu na jakékoliv normy, zločiny a morálku. Vědí, že pokud ponechají Rusku a zbytku světa čas, celý ten „humanitární, demokratizační podvod a americká ekonomická bublina se definitivně provalí a éra jejich imperialismu definitivně skončí – včetně Projekttu PNAC = Čtvrté říše. Stanou se regionální mocností zmítanou krizí, sociálními bouřemi, odstředivými tendencemi.

  • peter. • 12. července 2014

    USA viedli dlhú studenú vojnu a v rámci politiky zadržiavania komunizmu vstupovali do permanentných horúcich konfliktov po celom svete.Museli preto vybudovať mohutný vojensko-priemyselný komplex,ktorý bol až do nástupu Gorbačova, motorom ich ekonomiky.Lenže studená vojna skončila,zadržiavať komunizmus už netreba,ale VP.komplex USA chce žiť a prosperovať ďalej.Zbrane a munícia sa vyrábajú preto aby sa aj použili.Preto treba nové vojny,na zámienke už ani veľmi nezáleží a na mieste kde má vojna prebehnúť tiež nezáleží,pokiaľ to pravda nebude územie USA.Na ľudských obetiach už vôbec nezáleží(lebo zem je aj tak preľudnená),záleží len na peniazoch a zmocnení sa bohatstva celého sveta, najmä toho nerastného.Ich filozofia sa ničím nelíši od filozofie obyčajných zlodejov,mafiánov a podvodníkov.Včera to bola Líbya,dnes Sýria a Ukrajina a iba Boh vie kto príde na radu zajtra.

  • peter. • 12. července 2014

    Béda napsal

    Ducatista,

    do otevřené války ne. Na to mají přece užitečné idioty na Ukrajině, kde zinscenovali bratrovražedný boj slovanů mezi sebou zaměřený antirusky. Stačí šikovně popichovat a udělají to ultranacionalisté typu Tymošenkové, Porošenka, Jaceňuka, Parubije atd.. Stačí hecovat je Krymem, dávat fašistům mezinárodní diplomatickou, politickou a mediální podporu, zbraně, zpravodajské informace etc.. Účel to bohatě splní, Překryjí své plenění Ukrajiny, fakt že v podstatěš ničí ukrajinskou státnost, zbytky suverenity, vykrádají, zadlužují zemi, zbídačují její obyvatelstvo, budou moci vyhrotit rusofobii – jsou přece mistři v převracení příčiny a následku, zatajování příčin… Z Ruska udělají mediálního expanzivního agresora, přikročí k ostrým sankcím, aby zakryli oč jim v konfrontaci s Ruskem běží. Ovlastní dominanci, udržení dolaru, prosazení diktátu dolaru a korporátního nadnárodního (globálního) kapitálu a jeho totality nede vším.

    http://www.hnutisocialneslabych.cz/news/ukrajinsky-variant/

  • pacifista • 12. července 2014

    Po přečtení článku s názvem Ukrajinský variant (viz odkaz výše) člověku spadne brada jak to vše zapadá. Úplně by se chtělo říct: „Není už vyhnutí.“ Já však mám jednu životní zkušenost. Vždy, když u mne nastane neochvějné přesvědčení (ať optimistické či pesimistické), že věc je rozhodnuta a bude tak a tak, není to tak, ale je to úplně jinak. Tak bůh suď. A teď mě napadá ještě něco. Nikdy nevstoupíš do stejné řeky.

  • petr • 13. července 2014

    Ja podivuhodné, že se ve veřejnoprávních médiích nemluví o tom, co se děje v USA a v jeho jednolivých státech( krom toho, že zas někdo někde střílel).
    Americký sen u konce: 70 miliónů občanů na potravinových poukázkách. Již polovina všech Američanů na sociálních dávkách. Globální zchudnutí jako restart systému?
    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1116-americky-sen-u-konce-70-milionu-obcanu-na-potravinovych-poukazkach-jiz-polovina-vsech-americanu-na-socialnich-davkach-globalni-zchudnuti-jako-restart-systemu.htm
    Obama dal tichý souhlas k nekontrolované ilegální imigraci do USA ze zemí Latinské Ameriky, cílem je urychlení globálního chudnutí země a zpomalení pádu dolaru!
    http://aeronet.cz/news/obama-dal-tichy-souhlas-k-nekontrolovane-ilegalni-imigraci/
    Tancujeme tanec kostlivců na vlastním hrobě
    http://news.e-republika.cz/article2702-Tancujeme-tanec-kostlivc-na-vlastnim-hrob