Jsme ve válce

Pavel Letko
Je třeba rozšířit frontu, nejlépe na Balkán, do Pobaltí a na ukrajinsko-ruské hranice. Všichni vidíme, že v té Sýrii a Iráku válka už jen tak skomírá, je čas táhnout na východ.


Ke kauze Skripalových, otráveného dvojitého agenta a jeho dcery, se sluší napsat pár slov. Jen pár, za víc to nestojí:

Přidali jsme se k vlně hysterie, důkazy již nic neváží, protože nikoho nezajímají. Doba, kdy si panovník či vládnoucí klika hledali pro válku nějaké záminky na základě vyfabulovaných důkazů, je pryč. Na vyšetřování se už ani nehraje.

Poslankyně za ODS Němcová rovnou požaduje obvinění prezidenta Zemana z velezrady, šel by s ní do toho i klub TOP09. Nu, a teď nastává prostor pro těch pár slov, pro které má cenu něco o této pseudokauze psát. Němcová je totiž šílená jen zdánlivě. Ve skutečnosti má pravdu, protože svůj postoj zdůvodnila tím, že jsme s Ruskem ve válečném stavu.

Bojujeme s Ruskem ve válce, které někdo říká hybridní, někdo jiný, třeba papež František, ji nazval 3. světovou válkou (ZDE a ZDE). Nenechme se mýlit tím, že nám zatím nepadají na hlavu ruské jaderné bomby. Tato válka se vede po mnoha liniích a na několika frontách. Někde je zatraceně horko, jako například v Sýrii, Iráku a Afghánistánu. Jinde jedí v klidu husu, válka je totiž také byznys, a pro někoho byznys slibující zisky přímo pohádkové.

Naše politické a vojenské velení by nám rádo tuto válku přiblížilo v její teplejší formě, než je pouhý nudný obchod spojený s výrobou a nákupem zbraní od soukromých korporací za peníze daňových poplatníků. Proto je třeba rozšířit frontu, nejlépe na Balkán, do Pobaltí a na ukrajinsko-ruské hranice. Všichni vidíme, že v té Sýrii a Iráku válka už jen tak skomírá, je čas táhnout na východ. Naši američtí přátelé nás v tom nenechají, své vynikající zbraně nám budou poskytovat i na úvěr. Nu, a až začnou padat na Prahu atomovky, tak už psát nebude o čem, koneckonců budou chybět i čtenáři. Tak dobrou noc a hodně štěstí!


Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 450 Kč. Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde, nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
46 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
fajt
4. 4. 2018 6:47

https://twitter.com/temaKondratenko/status/981222301042692096 – stále žádná alternativa, jenom jiná forma NWO. ..)

peter.
4. 4. 2018 8:29

fajt napsal

https://twitter.com/temaKondratenko/status/981222301042692096 – stále žádná alternativa, jenom jiná forma NWO. ..)

A potom,že „Rusi svojich neopúšťajú“…hnus!!
Pjakin to nekomentuje,lebo „Gosudar vie čo robí“.Alebo… „Rusko ešte nie je celkom suverénne“!.Ruskí analytici ktorí tvrdia,že aby sa Rusko zbavilo závislosti na USA musí zmeniť ústavu (a to sú všetci okrem Pjakina),sú neschopní idioti,lebo schopný je len on – Pjakin.Len vďaka nemu viem,že príčinou prehry RF na štokholmskom arbitrážnom súde bol spev ruskej hymny ruskými hokejistami – olympijskými víťazmi.

fajt
4. 4. 2018 10:33

peter. napsal
peter.

hra na hodného a zkurweného policajta má nové kontury, je opravdu nechutné, jak z nás dělají totální idioty a jak moc si jsou jistí, že jejich hra pokryje všechny – prostě, lidé jsou neskutečné svině a místo dobroty u nich vždy hledám klacek. ..)

Bety
Bety
4. 4. 2018 11:15

fajt, Peter – z diskuze pod vámi uváděným článkem:
„Promiňte, ale prohledal jsem materiály moskevského soudu a žádného Nikolaje Tregubu se mi najít nepodařilo“.
Tak co, fajt, neujmete se toho? Možná ten hledající nebyl jen dost pečlivý? Možná,
že skutečně vyhostili někde nějakého kriminálníka, ale odsuzujete stejně rychle jako jistá Tereza.

fajt
4. 4. 2018 11:32

Bety napsal
Bety

oki, dám dotaz přímo na soud. ..)

peter.
4. 4. 2018 11:52

Bety napsal fajt, Peter – z diskuze pod vámiuváděným článkem: „Promiňte, ale prohledal jsem materiály moskevského soudu a žádného Nikolaje Tregubu se mi najít nepodařilo“. Tak co, fajt, neujmete se toho? Možná ten hledající nebyl jen dost pečlivý? Možná, že skutečněvyhostili někde nějakého kriminálníka, ale odsuzujete stejně rychle jako jistá Tereza. Keď ste ma už oslovila,tak okrem tohoto prípadu existuje aj spústa iných podobných o ktorých sa písalo aj na tomto webe a ktoré sú nespochybniteľné. Vyjadrovala sa k nim aj osoba zodpovedná za riešenie otázky utečencov z Donbasu.Mimo iné sa vyjadrila,že títo „Donbasania“prinášajú do Ruska neprijateľnú ideológiu socializmu.Naproti tomu… Číst vice »

peter.
4. 4. 2018 12:06

Bety napsal

fajt, Peter – z diskuze pod vámiuváděným článkem:
„Promiňte, ale prohledal jsem materiály moskevského soudu a žádného Nikolaje Tregubu se mi najít nepodařilo“.
Tak co, fajt, neujmete se toho? Možná ten hledající nebyl jen dost pečlivý? Možná,
že skutečněvyhostili někde nějakého kriminálníka, ale odsuzujete stejně rychle jako jistá Tereza.

https://vk.com/wall-121569101_20937
A keď si dám záležať,tak ešte niečo k tomu prípadu nájdem.Ale nechce sa mi.Lebo o tom,že takých prípadov je v RF stovky,píšu aj ruskí diskutéri.

peter.
4. 4. 2018 12:18

peter. napsal
keď si dám záležať,tak ešte niečo k tomu prípadu nájdem.Ale nechce sa mi.Lebo o tom,že takých prípadov je v RF stovky,píšu aj ruskí diskutéri.

https://www.donetsk.kp.ru/daily/26814/3850236/

fajt
4. 4. 2018 13:19

to je marný, Peter, prostě někteří mají svou víru ( jakože naději) a přesto nejede vlak – vznesl jsem i dotaz u Кондратенко Артем, který to má na svém twt, snad k tomu může dodat více pro nás v Evropě nezasvěcené. ..)

Bety
Bety
4. 4. 2018 13:35

Peter, vámi vysmívaný Pjakin se několikrát negativně vyjádřil ke kvalitě a obsazení ruských prokuratur. A jinak – přečetla jsem si co jste doporučil a poněkud mě zarazilo, jak sám uvádí, že bojoval tuhle a tamhle, ale pokaždé zjistil, že není veden v seznamu uváděných jednotek, což je podivné. Kdyby jednou, ale třikrát?? Zdá se, že mu jeho bojové zásluhy odmítají potvrdit a nepotvrdili je tudíž ani Rusům. Také je poněkud zarážející, že měl zájem o azyl zrovna v Lotyšsku. Vrátil se z Ruska do Slavjansku a opět z něho odešel. Diskutér jehož jsem uváděla dále napsal, že už si jednou… Číst vice »

Gatta
Gatta
4. 4. 2018 16:28

fajt napsal hra na hodného a zkurweného policajta má nové kontury, je opravdu nechutné, jak z nás dělají totální idioty a jak moc si jsou jistí, že jejich hra pokryje všechny – prostě, lidé jsou neskutečné svině a místo dobroty u nich vždy hledám klacek. ..) Re Lidé jsou ve své podstatě dobří (ne všichni), ale obvykle jsou svině (ne všichni), pokud dostanou šanci a možnost se jako svině chovat. A proč z nás dělají totální idioty – 2 důvody: 1. Protože mají šanci a možnost z nás dělat ty totální idioty. 2. Protože jsou si jisti svojí neohrožeností a… Číst vice »

peter.
4. 4. 2018 17:02

D.Trump stručne,ale o to jasnejšie vysvetlil všetkým trom prezidentom pobaltských republík aký je jeho názor na nich.
http://www.iarex.ru/news/56981.html?utm_source=politobzor.net

peter.
4. 4. 2018 21:24

Bety napsal
Peter, vámi vysmívaný Pjakin s

Bety!
Oslovila ste ma,no istotne mi prepáčite,že na váš komentár neodpoviem.Je to len preto,že keď som si prečítal,že ja(!)som si „vysníval“Pjakina,tak ma pochytila taká nezriadená veselosť,že čokoľvek by som vám odpísal by vyznelo nepatrične.

peter.
5. 4. 2018 10:37

Bety napsal Peter, vámi vysmívaný Pjakin se několikrát negativně vyjádřil ke kvalitě a obsazení ruských prokuratur. A jinak – přečetla jsem si co jste doporučil aponěkud mě zarazilo, jak sám uvádí, že bojoval tuhle a tamhle, ale pokaždé zjistil, že není veden v seznamu uváděných jednotek, což je podivné. Kdyby jednou, ale třikrát?? Zdá se, že mu jeho bojové zásluhy odmítají potvrdit a nepotvrdili je tudíž ani Rusům.Také je poněkud zarážející, že měl zájem o azyl zrovna v Lotyšsku.Vrátil se z Ruska do Slavjansku a opětz něho odešel.Diskutér jehož jsem uváděla dále napsal, že už si jednou nepěkně naběhl v… Číst vice »

Gatta
Gatta
5. 4. 2018 10:51

https://www.novinky.cz/zahranicni/468196-velky-kyberneticky-utok-muze-spustit-kolektivni-obranu-nato.html

Tedy válka může začít prakticky kdykoliv … bez jediného výstřelu … bez důkazů, že vůbec byl někdo někým napaden … třeba už za hodinu …

peter.
5. 4. 2018 13:39

Bety napsal
Možná ten hledající nebyl jen dost pečlivý? Možná,
že skutečně vyhostili někde nějakého kriminálníka,

Nasledujúci odkaz sa netýka len nejakého kriminálnika Tregubu,ale aj prístupu ruskej vlády k únosu ruských rybárov z lode Nord a k zákazu vyučovania ruských detí z pobaltia v rodnom ruskom jazyku.Ako by asi reagovali pri podobných kauzách Američania?Pripomeniem len Grenadu.
https://cont.ws/@cg/905341

fajt
5. 4. 2018 13:50

Gatta napsal Re Lidé jsou ve své podstatě dobří (ne všichni), ale obvykle jsou svině (ne všichni), pokud dostanou šanci a možnostse jako svině chovat. A proč z nás dělají totální idioty – 2 důvody: 1. Protože mají šanci a možnost z nás dělat ty totální idioty. 2. Protože jsou si jisti svojí neohrožeností a beztrestností – čož je vlastně jen rozšiřující bod 1a). nesouhlasím, lidé jsou ve své podstatě divá zvěř, ti dobrotu jako takovou ke své existenci nepotřebují, lidé svou vrozenou pudovost ještě více zostřili a zbrutálnili svým rozumem, který se stal pouhou ( asi zbytečnou) nástavbou přežití… Číst vice »

Bety
Bety
5. 4. 2018 15:13

Víte Peter, v tom se zřejmě neshodneme. Nemyslete si, že mě netrápí, když se někdo stane obětí nespravedlnosti, nebo třeba obětí tupé byrokracie, obětí války, obětí vydírání, nebo jen nejsou oceněny jeho zásluhy… Svět je plný nespravedlnosti, zvlášť ten kapitalistický. A když zmiňujete tu Grenadu – napadení pod záminkou uvěznění amerických studentů, kteří uvězněni nebyli, jak se pak ukázalo, stálo život asi 6OO lidí, po kterém následoval prudký vzestup nezaměstnanosti, prudký vzestup pěstování drog a odchod desetitisíců lidí ze země. Z mého hlediska tedy nelze nazvat výsledek tohoto „prý zachraňování amerických občanů“ dobrý a ani obhajitelný. Těch 600 mrtvých by… Číst vice »

Bety
Bety
5. 4. 2018 15:44

A Peter, jsem ráda, že jste se od srdce zasmál, pro zdraví prý neexistuje nic lepšího. No mohla jsem se přepsat, o to nic, jenže spíš jste se vy jaksi překoukl. Nevadí.

Gatta
Gatta
5. 4. 2018 15:56

fajt napsal nesouhlasím, lidé jsou ve své podstatě divá zvěř, ti dobrotu jako takovou ke své existenci nepotřebují, lidé svou vrozenou pudovost ještě více zostřili a zbrutálnilisvým rozumem, který se stal pouhou ( asi zbytečnou) nástavbou přežití za každou cenu ( tedy morálka a svědomí jsou výmyslem těch u moci, kteří potřebují nějaká pravidla, aby pouze vyloučili a potlačili přirozenoukonkurenci a vývojuvnitř svého druhu ) – dobro v obecném pojmu se mohlo stát něčím novým, ale člověk tuhle oblast naprosto a neopravitelně zazdil, dnes,když je na sestupné trajektorii zpět do lůna džungle,může, ze zbytkových postřehů, maximálně hypoteticky mudrovat o lepším… Číst vice »

peter.
5. 4. 2018 16:32

Včera horel obchodný dom v Moskve,požiar vznikol v detskom oddelení,hlásená je jedna obeť.
Dnes hasili požiar v Ťumeni,horel Dom hračiek
https://politikus.ru/v-rossii/106200-v-tyumeni-gorit-magazin-igrushek.htmlň
A v Saratove museli evakuovať ľudí z obchoďáku,lebo sa zaktivizovale požiarna signalizácia.
https://politikus.ru/v-rossii/106185-tc-triumf-moll-evakuirovali-iz-za-signala-o-pozhare.html
V marci to bola „Zimnaja višnja“ v Kemerove
Podľa nasledujúceho článku v ktorom je zoznam požiarov v Rusku za posledných 15 rokov,nejde ani tak o sabotáže zahraničných zpravodajských služieb,ale len o sprievodný znak trhovej ekonomiky.
https://cont.ws/@pulikk/905425

Irena
5. 4. 2018 18:07

A o třeba zase o Grenadě v tom článku Peter nic není?

Gatta
Gatta
5. 4. 2018 18:18

Re fajt – PS:

Se mi lílil Váš obrat – „svým rozumem, který se stal pouhou ( asi zbytečnou) nástavbou přežití za každou cenu“.
Nevím jak lidstvu, ale mnoha jedincům i celým slupinám lidí je ten rozum přímo na škodu. A nedejbože, když si ho ještě ke všemu ve šlolách 20 roků nějak rozvíjeli. To je pak často učiněné neštěstí :-)

peter.
5. 4. 2018 19:19

Irena napsal A o třeba zase o Grenadě v tom článku Peter nic není? Istotne ste si článok prečítala a tak viete,že o Grenade v ňom nič nie je.Grenadu som spomenul ako príklad,keď pod zámienkou ochrany amerických študentov prezident Reagan v tomto štátiku vojensky zasiahol. V RF pracujú milóny Ukrajincov,medzi nimi aj tí,ktorí vraždili v r.2014-2015 občanov Donecka a celého Donbasu.Nemajú žiadny problém s povolením k pobytu v RF.Problémy majú len obrancovia Donbasu.Veliteľov im vyvraždili smradi ako Plotnickij a opoľčencov ktorí hľadajú útočisko v Rusku štvú ako divú zver,odchytávajú ich a posieľajú do rúk Chunty.Keby ich vyhostili aspoň na Donbas.A… Číst vice »

fajt
6. 4. 2018 5:55

Gatta napsal Re:Ano, podobný názor jako Vy má můj kolega v práci a občas si svoje stanoviska vzájemně ohnivě vysvětlujeme … a nakonec se vždy velmi lehce shodnem na tom, jaká perconální opatření jsou potřeba udělat Nicméně stále si myslím, že ten můj postoj minimálně vypadá tak nějak lépe a obecně přijatelněji. Pokud n má někdo nad sebou klacek možného postihu – aťje chudý nebo bohatý (trest v rámci odsouzení od svékomunity, zákonný postih, možnost jakékoliv ztráty, exodus nebo revoluční nespokojenost svých „podřízených“ … … ) – tak při pohledu na ten klacek si člověk i na slušnost a morálku… Číst vice »

Gatta
Gatta
6. 4. 2018 6:19

Re fajt:
Ten čechošvýcar mě náhodou docela pobavil – aneb jak naučit tradiční kapitalisty kapitalismu 21. století „Czech made“.

V zázraky nečekám, což velmi jasně plyne z toho co jsem napsal. A v podstatě s Vámi souhlasím … ale člověk (a život obecně) prostě misí být aspoň trochu optimista. I když to většinou nevyjde …

… ani prvotřídnímu běžci – film jistě znáte.
https://www.youtube.com/watch?v=Z0Ankn-AzC4

Irena
6. 4. 2018 6:34

Ne Peter, to jen vypovídá o vašem charakteru, kdy Rusové nikdy podle vás neudělají dost bez ohledu na okolnosti. Já si dobře pamatuji, jak jste se vztekal, že nenapochodovali na Ukrajinu s armádou. Tehdy jsme vám říkali, že by to bylo kontraproduktivní a že ještě nestojí pevně v kolenou. Nenechal jste si to vymluvit. Teď vám Putin ve svém poslání sdělil jeden z těch nejzávažnějších důvodů, proč to tehdy také nešlo. Ale vy si stále jedete svou trolovskou linii, jinak se to totiž už nazvat nedá, možná ještě zabedněnost.

fajt
6. 4. 2018 6:42

Gatta napsal Gatta proto taky maj anglosasové z Turecka bobky ( a dobře jim tak ) – samozřejmě nejsem celý den kakabus a neočekávám netrpělivě armagedon ( ten si stejně dojde sám, dle svého uvážení ), jenom beru to, že jediné univerzální pravidlo, které v lidském krvavém světě platí je, že silnější ( a všechny ekvivalenty co k tomuto hovadu patří) bere vše – to jsem vštípil ( i interkaktivně ) svému potěru, nemohou nadávat, že jsem jim ze života hovad něco důležitého zatajil – ostatní je mlha, sračka a blbost lidí, kteří se opíjejí nadějí, která neexistuje a nikdy… Číst vice »

Bety
Bety
6. 4. 2018 8:18

peter. napsal Nasledujúci odkaz sa netýka len nejakého kriminálnika Tregubu,ale aj prístupu ruskej vlády k únosu ruských rybárov z lode Nord a k zákazu vyučovania ruských detí z pobaltia v rodnom ruskom jazyku.Ako by asi reagovali pri podobných kauzách Američania?Pripomeniem len Grenadu. Já vám obdiv k Ronaldu Reaganovi neberu. Proti gustu… Prý prohlásil, že ho přepadení Grenady ani nevyrušilo od snídaně. A jak by asi reagovali Američané při vojenském zásahu Ruska v Pobaltí? S jásotem a podporováni Evropou by se pokusili ruské jednotky spolu s obyvateli Pobaltí zbombardovat do nebytí. Tím by pochopitelně vyřešili i ten problém s rodným ruským… Číst vice »

peter.
6. 4. 2018 8:39

O môj charakter vy starosť nemajte,lebo ja na rozdiel od vás svoje názory nemením.Je podivuhodné ako sa z kovaných marxistov stávajú pod vplyvom propagandistu Pjakina zaslepení liberáli oddaní hnusnému kompradorskému kapitalizmu ktorý súčasná verchuška buduje v Rusku a zakrýva to CHPP. A čo mi vyčítate?Že klamem keď tvrdím,že sa v Rusku dejú svinstvá?Že je nepravdou ak poukážem na likvidáciu bývalých hrdinov z Donbasu?Tak si prečítajte záver článku na ktorý som dal odkaz vyššie,kde Ukrajinská chunta vrúcne poďakovala Rusku za vydanie Tregubu a vyslovila nádej,že RF vydá na UA všetkých Ukrajincov,ktorí sú doma trestne stíhaní! Nemáte mi čo vyčítať ani to,že… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
6. 4. 2018 9:12

pán peter, vidím, že se asi nemůže stát nic co by V.V.P štvalo stejně jako Vás, mne či jiné dosud normální a lidi aby za to ve Vašich očích nemohl. Nezlobte se pán peter, ale já již s Vámi do diskuse vstupovat nebudu. Za sebe jen řeknu, že určitě se V.V. Putinovi vše nedaří, a že z mnoha věcí a podrazů podřízených nemá jistě radost stejně jako z divokého kapitalismu v RF. Ale… On tyto jevy a stav nezavedl, dokázal moc, vše ovlivnit proti desetitisícům členů 5 kolon nemůže. Po mém soudu chcete po jednom člověku příliš. Jistěže občas všichni… Číst vice »

fajt
6. 4. 2018 9:42

comment image:large

Aleš
Aleš
6. 4. 2018 10:04

https://www.parlamentnilisty.cz/profily/JUDr-Vojtech-Filip-140/clanek/Zijeme-jeste-v-pravnim-state-Obcane-bojte-se-85298
Teroristická organizace NATO totiž existenci právního státu bytostně nepotřebuje.

Bety
Bety
6. 4. 2018 10:05

Martine, napsal jste to lépe, než bych dokázala já. Děkuji. Co se týče Stalina – tady platí, že dvakrát do stejné řeky nevstoupíš a ta řeka, do které vstoupil Putin byla zatraceně špinavá a podmínky zatraceně jiné. Stát, ve kterém už stačily pevně zakotvit nadnárodní korporace a oligarchický systém. Pokud někomu nestačí , že dokázal, aby se lidem žilo lépe a neumírali hlady a že se postaral o to, aby jeho stát byl dost silný, aby se mohl bránit… Jistě, TEN socialismus to není . Ale snaha dosáhnout pro lidi něčeho lepšího je nepopiratelná. A nezdá se mi, že by… Číst vice »

peter.
6. 4. 2018 10:53

Martin (už bez taky m) napsal Nezlobte se pán peter, ale já již s Vámi do diskuse vstupovat nebudu. Ani ma nenapadne hnevať sa za to na vás,naopak vítam vaše rozhodnutie. Lebo aj vy len opakujete mantru o tom ako Putin za nič nemôže,,ako musí bojovať aby v Rusku presadil…čo vlastne? Že by socializmus? Ako heroicky sa bije za ruský ľud….s kým?Kto sú tí ľudia proti ktorým musí bojovať a ktorí mu nedovolia byť druhým Stalinom?Pokiaľ ide o racionálne protiargumenty,tak tie jednoducho nemáte a dokážete sa len uchyľovať k osobným útokom a neustálemu opakovaniu nič nehovoriacich klišé prevzatých od šarlatána… Číst vice »

peter.
6. 4. 2018 11:37

A ešte jeden výrok vášho obľúbeného Jakova Kedmi ktorý sa týka kauzy Skripaľ a reakcie Ruska na výroky predstaviteľov V.B. cit.“ Neviem si predstaviť,ak by sa to stalo voči môjmu štátu.Ak by minister zahraničia Veľkej Británie porovnal môjho prezidenta s Hitlerom a môj štát s nacistickým Nemeckom,už by s ním nikto z našich pracovníkov nemal nikdy nič spoločné.Štát ktorý si váži sám seba nikdy nemôže dovoliť kontaktovať sa s človekom,ktorý vás prirovnáva k nacistickému Nemecku.A to do tých čias,kým tam tento človek bude pôsobiť.No a ten nech sa ospravedlňuje.“koniec cit. A ja som presvedčený,že VB,B.Johnson ani T.May sa nikdy neospravedlnia… Číst vice »

fajt
6. 4. 2018 11:50

https://www.youtube.com/watch?v=p6q7jR63dGc – natočeno na Slovensku a s humorem. ..)

Bety
Bety
6. 4. 2018 14:11

Tak teď vím bezpečně, co se fajtovi líbí a co mu připadá humorné…

fajt
6. 4. 2018 15:07

Bety napsal

Tak teď vím bezpečně, co se fajtovi líbí a co mu připadá humorné…

Bety, to je u vás už asi nemoc, všude vidíte protiruskou politiku, která tak krutě tepe do V.V. gosudara – mi Peter Hrivňák ( Horkýže Slíže ) příjde jako dobrý humorista a recesista, tenhle kompilát je fakt povedený ( dokonce se líbil i na ruských webech ), takže za mne zupa . ..)

Bety
Bety
7. 4. 2018 7:55

fajte, pokud jsem nemocná, tak optimismem a nadějí, že to lidstvo zvládne. Řekla bych, že vaše nemoc je horší. Sám píšete, že jste svým potomkům vštípil víru v právo silnějšího a urvi co můžeš, dokud to jde. Takže i když se zde pokrytecky pohoršujete nad špinavostmi jež se ve světě dějí, zřejmě vás vlastně těší, neboť potvrzují váš světonázor – hoď flintu do žita a na ostatní kašli. S něčím takovým já nejsem ochotna se smířit, a kdyby se vaším přesvědčením řídili lidé třeba za Hitlera, tak bychom se teď asi nehádali, protože bychom prostě nebyli. A troufnu si říct,… Číst vice »

fajt
7. 4. 2018 8:08

Bety napsal
Bety

mi spíše přijde, že jste pozitivně naivní, a to takovým způsobem, že celé věci dobra a optimismu obecně už vůbec nepomáhate – ale nebudu vám ubírat na nadšení, každý se s dnešním zkurweným stavem vyrovnává po svém. ..)

Punta
Punta
7. 4. 2018 10:23

Tohle bývalo skvělé místo na zajimavé texty a ještě zajimavější a podnětnější diskuse. Často fakt dobré čtení. Kdysi dávno bývaly dobré třeba i Blisty. Pak tam přišla „inkvizice“, nesnášenlivost a jediný správný názor alá pan Dolejší. Texty plné zloby a ne soutěž názorů. Tady, v diskusích, to v poslední době spěje k něčemu podobnému, škoda. Ale možná to některým, v tomhle „zkurweným“ světě pomůže lépe žít.