Diskuze k článku


  • Gatta • 14. červnaec 2016

    Vše začíná v hlavě – lidský rozvoj … i to dnešní celosvětové lidské „lůzovatění“.

    PS
    Když zhusta vidím v marketech otížně se šourající lidi, jak si „opatřují potravu“ zavěšeni do nákupních vozíků jako do chodítek, tak si říkám, že je to tak nějak proti přírodě.

  • hudryper • 14. červnaec 2016

    Autor má bohužel pravdu. Jsem zhruba stejné generace s ním a rád používám veřejnou dopravu.
    Jednak ji mám zadarmo a navíc je pohodlná.Člověk nemusí pálit benzin při hledání místa,kam by
    mohl bez nebezpečí odtažení zaparkovat a vyběhnout z auta. A tak jezdím příměstským vlakem, metrem a někdy i tramvajemi či autobusy.Nemám ve zvyku hrát si přitom oduševnělé hry na svém
    mobilu,ani mít na uších klapky k izolování se od ostatních. A tak koukám. Jen velmi zřídka utkví
    můj pohled na pěkné dívčí postavě,nebo na sportovním těle mladého muže. To proto,že jaksi jsou
    v obrovské menšině i v davu omladiny,který vystupuje ,aby došla do aul vysokých škol či na cvíčka.
    Když si vzpomenu na jara šedesátých let v Praze,když se zazelenaly stromy na Václaváku a dívky či
    ženy vůbec nechaly své kabáty doma ,vidím před očima zástupy krásných děvčat,které jakoby nic neměly společného s těmi,jež potkávám dnes na stejných místech.V srpnových dnech šedesátosm
    byly mezi tanky v ulicích tisíce nádherných mladých lidí,kteří přesvědčovali dobrou ruštinou ty
    ubohé vojáčky Rudé armády o tom,že byli obelháni a zneužiti. Po několika dnech byla tato armáda
    k nepoužití.Museli ji z pražských ulic odvelet a odvézt daleko na východ,někam k Usuri. Jdu ulicí
    a potkávám maminky s malými dětmi. Obrovská část z nich je obézní a jejich dětičky se počínají
    podobat svým matkám v miniatuře. S jejich táty to je jen o málo lepší. Je to věru smutný pohled na
    současné generace mladých,kteří se „zdobí“ dredy,železnými nesmysly zapíchnutými pod kůží na
    obličeji a zřejmě i jinde ,smutnými malůvkami na těle a končetinách a tyto tělesné schránky v hadrech svědčících ,že smysl pro krásu a eleganci je pro ně cosi nesrozumitelného,neznámého.
    I tzv.“zlaté české ruce“ definitívně vymřely poté,co vše kvalifikované se stalo nechtěným

  • Nerevar • 14. červnaec 2016

    Náhodou, když přestaneme myslet pinďourem, ženská přitažlivost se hledá hůř. Čím to?

  • peter. • 14. červnaec 2016

    Ja na súčasnou generáciou palicu lámať nebudem.Oni jednoducho nemajú tú skúsenosť ktorú máme my a tak preberajú tie vzory správania sa,obliekania a vôbec všetkého,ktoré sú im dostupné a ktoré sú im médiami vnucované.Ak k tomu pridám nutkanie k rebélii vlastné všetkým generáciám mladých(nás veru nevynímajúc)tak sú takí akí sú.
    Potreboval som postaviť pri dome besiedku s posedením,krbom,grilom aj s napojenou údiarňou.Známy mi doporučil majstra a keď som toho majstra uvidel,chcel som na neho najprv pustiť psa.Polovicu hlavy mal vyholenú,z druhej mu rástli dlhé vlasy,krk a ruky potetované podivnými ornamentami,náušnice a piercing mal možno aj v riti.Nevzbudzoval žiadnu dôveru,no keď sa prezliekol do montérok (v porovnaní s tým v čom prišiel,vyzeral naraz ako nejaký ženích) a začal makať,tak som si len tíško sadol a pozeral sa na tú súhru rúk a nástrojov,žiadny zbytočný pohyb prosto symfónia.Moja úcta k nemu vyrástla do výšin a keď si dal prestávku aby si zapálil(samozrejme,že si cigaretku ubalil šikovne sám),som ho len nesmelo oslovil „majster dáte si pivko?“Keď prišiel,tak som mu tykal.
    Chcem tým povedať,že to akú mládež vlastne máme sa dá poznať len v pre národ krízovej situácii,vtedy,keď je od každého požadované aby zaujal v tej kríze správny postoj.V tomto smere obavy o mladú generáciu nemám.
    Musím ale autorovi uznať,že vidieť tlstú fialovovlasú na ježka ostrihanú babu 50+,s vytetovaným motýlikom alebo čínskym znakom na krku(častejšie na ľavej koze) napráskanú do šortiek o dve čísla menších je naozaj zážitok len pre silné povahy.

  • Sio • 14. červnaec 2016

    Nerevar napsal

    Náhodou, když přestaneme myslet pinďourem, ženská přitažlivost se hledá hůř. Čím to?

    :-) Připomnělo mi to fór, co jsem slyšel v Rusku.
    Sejdou se na výročí Velké vlastenecké války veteráni a jeden druhému povídá:
    „Ty, Ivane, vzpomínáš si, jak nás tenkrát, pod Moskvou, napájeli tím bromem?“
    „Jo, jasně. A co má být?“
    „A je to tu! Začíná působit!“

  • arpi • 14. červnaec 2016

    no jo, když vidím na ulici všechny ty tlusťošky, vylepané hlavy, potetovaná a ocvočkovaná těla, retko v zobáku, z úst linoucí se argot, tak nemám nejmenší chuť si s takovou ženskou něco začít…

    A kdyby byla poslední na světě, tak nechám lidstvo milosrdně vyhynout bez pokusu o záchranu :-) 😉

  • Lena • 14. červnaec 2016

    Nevím, co proti nám vy muži máte? Jsem tlustá, zpocená, smrdím rozkládjícím se masem. Jsem narvaná v praskajícím tričku a leginách – ze kterých mi lezou v pase špekové bubliny. Za krkem má tukový hrb jako mědvěd pře zimou. Špatně se mi chodí, neboť když dám kolena k sobě, mám chodila půl metru od sebe. Jsem napůl plešatá a rostou mi vousy. Na zádech a v zadku jsem si nechala vytetovat obrovského chlupatého pavouku a havla. Na krásu se muži mohou dívat v televizi nebo na Internetu, ale na ulici ocení zrůdnost. Nesačí se za mnou ohlížet. Pomalu přestanu vycházet ven. Tloustnu v posteli jako nějaká termití královna. Až pro mne přijede pohřební služba, budou si muset půjčit jeřáb a vybourat venkovní zeď i s oknem. Krizová doba je přece nyní, a mládež se v ní hrdině projevuje.

  • peter. • 14. červnaec 2016

    Lena napsal

    Nevím, co proti nám vy muži máte? Jsem tlustá, zpocená, smrdím rozkládjícím se masem. Jsem narvaná v praskajícím tričku a leginách – ze kterých mi lezou v pase špekové bubliny. Za krkem má tukový hrb jako mědvěd pře zimou. Špatně se mi chodí, neboť když dám kolena k sobě, mám chodila půl metru od sebe. Jsem napůl plešatá a rostou mi vousy. Na zádech a v zadku jsem si nechala vytetovat obrovského chlupatého pavouku a havla. Na krásu se muži mohou dívat v televizi nebo na Internetu, ale na ulici ocení zrůdnost. Nesačí se za mnou ohlížet. Pomalu přestanu vycházet ven. Tloustnu v posteli jako nějaká termití královna. Až pro mne přijede pohřební služba, budou si muset půjčit jeřáb a vybourat venkovní zeď i s oknem. Krizová doba je přece nyní, a mládež se v ní hrdině projevuje.

    Po tom,čo ste napísala,ste pre mňa krásna a žiadúca žena.

  • fajt • 14. červnaec 2016

    http://aeronet.cz/news/konec-svobody-shromazdovani-v-cr-cesti-poslanci-se-nechali-inspirovat-pinochetovym-zakonem-z-roku-1988-policie-bude-moci-svevolne-rozpoustet-a-premistovat-demonstrace/ – a ulice má utrum ( samozřejmě ta americká barevná ne, ta se bude s velkokapitálem kurvit dále). ..)

  • Lena • 14. červnaec 2016

    Je v tom přímá úměra: Čím budou lidé ošklivější, tím více bude prosperovat ekonomika, svoboda (humusu) a demokracie (svinstva). Oškliví lidé mají potíže s vzájemným sbližováním (láskou), věnují se náhražkové činnosti jako je prznění (sex), přejídání, opíjení, fetování, nakupování, blbnutí a dřou se, pracují, lžou, podvádějí a kradou a jsou čím dál více ošklivější – zato však ekonomika vzkvétá. Kult podové pohody (ukájení) a tělesné pohodlnosti, vědomý či podprahový odpor k vlastnímu tělu („ať si ta svině dělá v rámci platných zákonů nebo mimo ně, co chce, hlavně, že mám od ní pokoj“). Planetu zabydlely zrůdy….

  • @@ • 14. červnaec 2016

    Buď je ta autorova výpověď smutná generační záležitost /to by se dalo pochopit/, anebo nějaký divný filtr, který si ten člověk nasazuje, když vyráží na své dobrodružné výpravy pro rohlíky.
    Já na ulicích rozhodně hezké holky nepostrádám. Stejně jako dřív. Zaznamenávám samozřejmě i ty méně soudné, co vystavují svůj odhalený pupík a tlustá stehna. Jejich chyba, já se nepohoršuju. Ale na rozdíl od autora pamatuju taky televizní záběry do sálu plného soudružek s natrvalenými hlavami a v krimplenových kreacích, jakož i babky, tzv. frontové bojovnice, deroucí se o místo u pultu, když dostali maso. Taky žádné estetické výboje.

  • Gatta • 14. červnaec 2016

    Re @@ – to máte pravdu, za komančů byly fakt hrozné oblečky …
    https://www.youtube.com/watch?v=TL0EoXdpOqg

  • peter. • 14. červnaec 2016

    Gatta napsal

    Re @@ – to máte pravdu, za komančů byly fakt hrozné oblečky …
    https://www.youtube.com/watch?v=TL0EoXdpOqg

    Gatta:
    Pekné!
    Boli to kočky a masturbačné ikony mnohých dospievajúcich chalanov.

  • Gatta • 14. červnaec 2016

    peter. napsal
    Gatta:
    Pekné!
    Boli to kočky a masturbačné ikony mnohých dospievajúcich chalanov.

    … i bez silikonů a jiné chirurgie.
    https://www.youtube.com/watch?v=vg7ZsOFSV7c

  • peter. • 14. červnaec 2016

    Gatta napsal
    … i bez silikonů a jiné chirurgie.
    https://www.youtube.com/watch?v=vg7ZsOFSV7c

    Pamätám sa,že tá blondínka(Anetta myslím) bola raz vyhodnotená ako žena s najkrajším zadkom na svete.

  • Gatta • 14. červnaec 2016

    Tak ještě do třetice – pro lidi dobré vůle … a pro Martina zvláště.
    https://www.youtube.com/watch?v=d3VjTcYYdRw&list=RDd3VjTcYYdRw

  • Martin (už bez taky m) • 14. červnaec 2016

    Díky.
    Na oplátku o něco později, ale…
    Já si to vždy pouštěl co repráčky daly…dodnes…
    https://www.youtube.com/watch?v=5boRQcTvnwU

  • Gatta • 14. červnaec 2016

    Re Martin – :-)

    Tak přidám ještě taky jeden HLAS z té doby:
    https://www.youtube.com/watch?v=V8F96fxz1vg&list=PLkHQQ5RZa4qkFe1HczcHS5fw23FqOTsNf&index=11

  • @@ • 14. červnaec 2016

    Gatta napsal

    Re @@ – to máte pravdu, za komančů byly fakt hrozné oblečky …
    https://www.youtube.com/watch?v=TL0EoXdpOqg

    Oblečky hrozné, ale soudružky z ABBA i v nich vypadaly docela dobře, na rozdíl od těch ze svazu žen.

  • Sio • 14. červnaec 2016

    peter. napsal
    Pamätám sa,že tá blondínka(Anetta myslím) bola raz vyhodnotená ako žena s najkrajším zadkom na svete.

    Jo, ABBA produkovala krásnou hudbu. Pro mě sice trochu jiný žánr, ale srovnatelnou s Beatles.

  • Bety • 14. červnaec 2016

    Zdá se, že pro dvouzavináče ten hlavní rozdíl nečinily oblečky, ale to, zda některá byla či nebyla ve Svazu žen. To musel mít dost komplikované, když se každé musel nejdřív zeptat na členství, než ji ohodnotil jako pro sebe přijatelnou, v opačném případě hroznou.

  • fajt • 14. červnaec 2016

    Gatta napsal
    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=sloboda_prejavu.png

    :-) ale jinak těžký průser pro všechny. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 14. červnaec 2016

    I pohádky mají svůj smysl.
    Pravý muž se pozná, byť by byl v hadrech…
    https://www.youtube.com/watch?v=-gJvN5Zv45w

  • peter. • 15. červnaec 2016

    Kam až dôjde Rusko s tým hnusom?(malá parafráza nadpisu článku)
    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/399115-ruska-tajna-sluzba-potresta-blamaz-svojich-studentov/
    Takýmito ľuďmi zabezpečuje vládna moc v Rusku ochranu a bezpečnosť RF.

  • Sio • 15. červnaec 2016

    peter. napsal

    Kam až dôjde Rusko s tým hnusom?(malá parafráza nadpisu článku)
    http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/399115-ruska-tajna-sluzba-potresta-blamaz-svojich-studentov/
    Takýmito ľuďmi zabezpečuje vládna moc v Rusku ochranu a bezpečnosť RF.

    Za socíku by si to nejen nedovolili, ale ani by to nebylo realizovatelné. Jinak nechápu. Co si mysleli, že bude?

  • peter. • 15. červnaec 2016

    Sio napsal
    Co si mysleli, že bude?

    Boli to študenti s Géčkovými mercedesmi(auto aké si v RF môže dovoliť každý priemerne zarábajúci občan),budúci špióni a agenti tajných služieb….Boh ochraňuj Rusko!

  • peter. • 15. červnaec 2016

    Sio:
    Viete si predstaviť,že by takýto absolventi-blbci našli uplatnenie v Mossade,CIA alebo v nejakej inej serióznej tajnej službe vo vyspelom štáte,ktorému záleží na svojej bezpečnosti?Ja nie.Pri tom si treba uvedomiť,že FSB RF a teda aj akadémiu riadi priamo Putin.Toto iba potvrdzuje skutočnosť,že kým NATO haraší zbraňami a kým Pjakin straší Rusov vojnou a nadáva na patriotov,tak k rozkladu RF dochádza vcelku nenápadne z vnútra.
    A tak sú znovu aktuálne otázky:Who is mister Putin?Who is mister Pjakin?

  • Martin (už bez taky m) • 15. červnaec 2016

    peter. napsal
    Boli to študenti s Géčkovými mercedesmi(auto aké si v RF môže dovoliť každý priemerne zarábajúci občan),budúci špióni a agenti tajných služieb….Boh ochraňuj Rusko!

    peter, myslím, že rozdíl spočívá právě v tom co je obsahem krátkého textu na který jste upozornil…
    Měl jsem kamaráda, jeho bratr byl u BIS: jeho slova ve své době: „Když něco směřuje k Dalíkovi, odloží se to“…
    Je fajn že je vyhodí, ti tam nemají co dělat či dokonce učit…
    A pochopitelně, že do veřejného textu ani nenapíší, co bude.
    Za sebe zopakuji, že je (ty kteří příp. zůstanou) přeřadí max. ke kriminálce na ulici… Nejde o xichty, ty se mění, jde o princip co a proč udělali. Za ten je v podstatě exkomunikují z…
    Pokud dojde k pročištění instruktorů a „vyučujících“, tím lépe. Profesionalita je to, co tam je na 200 % a pokud ne, i jen podle tohoto jediného kritéria konec… Můžou je ovšem zkusit pak zverbovat „pátokolonisti“, proto spíše jinak- služba zemi jinde a jinak… Nevím jak to tam mají v podmínkách přijetí ke studiu o navrácení nákladů státu, ale … i tam to ukáže jak příště.
    Je to samozřejmě škoda, ale nevznikla v operativě ani v zahraničí, nedošlo ani k odkrytí lidí v akci… Myslím, že to celkem hlídají.
    A ano, „lákadel“ „Západní společnosti“ (gangsterského spolku) je holt stále dost… Ale žít v něčem podobném??
    Idea a skutečné hodnoty solidárního samostatného státu musí být zkrátka lepší a prakticky realizovaná denně, jinak… Tady u nás jsme se přece i v minulosti rádi dívali na jejich „kriminálky“, „Profesionály“, atd. Ale opakuji: žít v tom a dívat se jak toto dědictví kolonialismu a neokolonialismu funguje denně? Mám dokonce pocit, že mnozí byli ochotní snášet chomout EU ve víře že právě toto se změní, když špína a zločin a korupce dávno nezná hranice… No a povedlo se?? Britové ukázali, že výsledek nic moc…
    Co bude dále záleží na odvaze a občanech, uvědomění si sounáležitosti nutné pro bezpečí – v Rusku, v kdysi Velké Británii, i té EU…

  • Martin (už bez taky m) • 15. červnaec 2016

    P.S.: ne až tak na jednotlivých občanech, jako spíše na společnosti (tom co z ní zbývá) „jako celku“.
    Proto u nás ta likvidace možných vzorů, „vyčnívajících“, „nepřizpůsobivých“, „svéhlavých“, „nedisciplinovaných“ (zde myšlena „disciplína“ mafie)…
    Proto to znevažování všech občanských organizací…
    Proto ta individualizace…
    U nás „ve středu či na východě“ to mají těžší – máme odlišnou historii (částečně) a NEMĚLI JSME KOLONIE..Tato skutečnost tam korumpuje konzumem a „standardem“ (založeným na respektování staletí trvajícího násilí, nespravedlnosti a drancování jinde) prakticky všeobecně. Nenapíši že všechny, napíši že všeobecně. Je v tom určitý rozdíl…
    „Západní“ společnost je založena na vědomém respektování nespravedlnosti, násilí a výhod na úkor jiných, naše „dědictví“ je jinde… Určitá „zpětná výhoda“ vnitrozemské polohy. Vedly přes nás ony „Jantarové stezky“, ale příležitostí ke kšeftaření – ba doslova KUPČENÍ jsme zde měli méně, a nestačilo deformovat celou společnost… I tas „Hanza“ měla v minulosti svou „Východoindickou společnost“ čaje a koření, tuším, i ta malá Belgie měla „své“ velké Kongo…
    Ano, zejména Čechy (ČR) jsou dnes kolonie…, ale to je jiná pozice… Mezitím „všeohebným spolkem ochotných“ je řada těch i jen „podmínečně ohnutých“, co mají snahu se narovnat…
    A z potlačovaných vzorů se někdy stávají i legendy… Národní legendy…
    Proto se dnes zabíjí tiše, mučedníků vládnoucí špíně netřeba – u těch z donucení…
    I proto jsou reakce lidí jaké jsou.
    Vzdor tomu jsem za sebe skromně stále přesvědčen, že zde NADĚJE STÁLE ŽIJE… Ani, i zde, i uprostřed toho, co je v nadpisu článku…

  • peter. • 15. červnaec 2016

    Martin:
    Nejako ich potrestajú a niekoľkých z nich možno aj prepustia(ockovia-zbohatlíci sa už postarajú aby to veľmi nebolelo).V tomto prípade ide o spôsob akým sú následníci čekistov,KGB-ákov a GRU-ákov vychovávaní a kým sú vychovávaní.To čo vyplávalo teraz na povrch má svoju dlhoročnú genézu.Budem sa opakovať ale to známe“Ak chceš zvíťaziť nad svojim nepriateľom,vychovávaj jeho deti“platí v Rusku viac,ako kdekoľvek inde.

  • Martin (už bez taky m) • 15. červnaec 2016

    Myslím, že to rčení je přisuzováno původně některému s čínských vojevůdců a filosofů, ale to je nepodstatné.
    Ve skutečnosti stále platí a platit bude…
    Jde jen o to aby takto vychovávala i společnost – a tam to u nás dnes nefunguje…
    Prostě aby znova platilo: „Tohle já neudělám, byť by mne to potěšilo, a přineslo mi to zisk či výhody, neudělám to, protože…“…
    Víte, nechci vypadat jako naprostý snílek, ale i toto si myslím je platným základem jakž takž uspokojivého stavu každé slušné společnosti.
    A opět: individualizace a důsledná realizace Dullesovy doktríny na „Východě“ také pokračuje…
    Jde o to která“strana mince“ převáží…
    A zda jsou tam či „onde“ lidé se schopnostmi (a v postavení či mají možnosti), kteří i zdánlivě beznadějnou situaci změní, protože prvotního iniciátora a vzory jsou zapotřebí…
    Ne nadarmo ono: „na počátku byl/o/a/…“

    Kdosi zde psal, že „Západní společnost produkuje myslitele…“ – tak ať se předvedou, Brexit byl signálem, že hlas lidu stále má význam.
    A i toto za určitých okolností PLATÍ A PLATIT BUDE…
    Proto ta smečka lumpů v prostředcích oblbování a masové propagandy vymývání mozků, ustavování „nové“ „reality“…i „správného výkladu“ „historie“ (spíše HYSTERIE)…
    Jo, zase ty „kádry“…
    V čím beznadějnějším a rozleptanějším stavu je SPOLE-čnost, tím spíše jsou takoví Lidé třeba… ne napořád, ale jsou třeba…

    Tvrdili nám, že demokracie takové lidi produkuje dostatečně – ať se předvedou, 25 let je celá jedna generace.
    Chtělo by se jim tedy napsat: každý humus má svůj význam, TAK UŽ VYLEZTE A KONEJTE!
    VYLEZTE – POKUD NEJSTE S.RÁČI!!

  • Martin (už bez taky m) • 15. červnaec 2016

    „Odvaha není ani tak nemít strach, jako jít dále i když se bojíš.“ – starý zálesák Caleb v knize E. T. Setona „Dva divoši“…
    Naše generace tuto knihu četla, předchozí také…
    Kdo ji dá přečíst té dnešní?!
    Neb ano – i na tom co se čte a kolik se čte záleží, jaký bude „humus“ dnešní a příští společnosti, i to CO Z NĚHO VYROSTE…

  • Martin (už bez taky m) • 15. červnaec 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=KmjF3HiNYuQ

  • Martin (už bez taky m) • 15. červnaec 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=fuPX8mjeb-E

  • Lena • 15. červnaec 2016

    @@ napsal

    Buď je ta autorova výpověď smutná generační záležitost /to by se dalo pochopit/, anebo nějaký divný filtr, který si ten člověk nasazuje, když vyráží na své dobrodružné výpravy pro rohlíky.
    Já na ulicích rozhodně hezké holky nepostrádám. Stejně jako dřív. Zaznamenávám samozřejmě i ty méně soudné, co vystavují svůj odhalený pupík a tlustá stehna. Jejich chyba, já se nepohoršuju. Ale na rozdíl od autora pamatuju taky televizní záběry do sálu plného soudružek s natrvalenými hlavami a v krimplenových kreacích, jakož i babky, tzv. frontové bojovnice, deroucí se o místo u pultu, když dostali maso. Taky žádné estetické výboje.

    Narůstá to. Nějakých těch 20 let po II. světové válce lze pochopit, že občané byli zdecimovaní. Nějakých těch 20 let po 1968 to lze pochopit také. Ale 27 let po údajné revoluci, když nastoupila svoboda a demokracie? Vyhnat na spartakiádu dnešní baby nebo mužské ročníky, které dříve podléhali voj.zákl.službě, tak by to byl děs. Zvláště ty muže by nestačili odvážet sanitkami. Chcete tvrdit, že ti vojáci byli tak tlustí, vyhulení, vychlastní, vyfetovaní a odporní jako dnes?

  • lomikel • 15. červnaec 2016

    asi vetsi problem nez fyzicke projevi ( ktere jsou vetsinou jen dusledkem) je naruseni psychicke, pri ceste MHD je cim dale tezsi potkat cloveka ktery vyrazuje vnitrni pohodu, uvolnenost a pritomnost.

  • Sio • 15. červnaec 2016

    peter. napsal

    Sio:
    Viete si predstaviť,že by takýto absolventi-blbci našli uplatnenie v Mossade,CIA alebo v nejakej inej serióznej tajnej službe vo vyspelom štáte,ktorému záleží na svojej bezpečnosti?Ja nie.Pri tom si treba uvedomiť,že FSB RF a teda aj akadémiu riadi priamo Putin.Toto iba potvrdzuje skutočnosť,že kým NATO haraší zbraňami a kým Pjakin straší Rusov vojnou a nadáva na patriotov,tak k rozkladu RF dochádza vcelku nenápadne z vnútra.
    A tak sú znovu aktuálne otázky:Who is mister Putin?Who is mister Pjakin?

    Jak se říká, to se pozná podle plodů jejich. Ale já bych doporučil hodnotit podle všech plodů, udělat z nich seznam a seřadit jej podle stupně důležitosti, to je fér, ne? Jinak ty mercedesy byly údajně pronajaté. Nějak se mi nechce věřit, že by si tolik lidí koupilo stejné auto.

  • Lena • 15. červnaec 2016

    Autor nastínil závažný problém, forma zpracování nic moc, ale zaprodanci a omezenci jej pochopitelně bagatelizují. Degenerovaná, nemocná, zmrzačená, deviantní, imbecilní atd. masa, luza a chátra je nejlepší oporou moci (rukojmím) úzké skupinky buržoazie. A ti idioti občané to nechtějí vidět, usilují a bojují o to, aby mohli ještě více zdegenerovat. Posuzují svůj blahobyt (kvalitu života!) po zboží vyrobeného v víceméně cizině, zn. hadrů, mobilů, aut, dovolených, majetku, umělých zubů, kloubů a transplantovaného masa z cizích mrtvol, neschopnosti pohybu, myšlení atd. a nikoliv podle své tělesné a duševní kondice (kvality organizmu). A je to pro ně nemožné pochopit, už je to nevratně lízlo..

  • Sio • 15. červnaec 2016

    lena, lomikel : podle DVTŘ je to řízení na 5. úrovni – genocidní. Prostě někdo to tak asi chce. Potřebuje hloupé, zdecimované, vystrašené a poslušné obyvatelstvo. Krásně do toho zapadá, „ochrana menšin“, multikulti a nelegální imigrace, terorismus a atentáty,úpadek vzdělání a konzumní styl života. Běží tu proces řízené degradace lidí.

  • peter. • 15. červnaec 2016

    Sio napsal
    Jinak ty mercedesy byly údajně pronajaté. Nějak se mi nechce věřit, že by si tolik lidí koupilo stejné auto.

    Boli prenajaté!Ale boli to absolventi školy,ktorá má učiť a vychovávať ľudí skromných,nenápadných,múdrych diplomatov a zároveň nemilosrdných zabijákov,prosto ľudí pre tajné služby.Som zvedavý,či Putin ako bývalý KGB-ák k tomuto zaujme stanovisko.
    Na ten vami spomínaný zoznam dôležitosti všade vo vyspelom svete dávajú vzdelávanie a prípravu kádrov na popredné miesto.Lebo nechcú aby sa prerušilo a zvrátilo smerovanie a ideová kontinuita v riadení štátu.

  • Lena • 15. červnaec 2016

    Sio napsal

    lena, lomikel : podle DVTŘ je to řízení na 5. úrovni – genocidní. Prostě někdo to tak asi chce. Potřebuje hloupé, zdecimované, vystrašené a poslušné obyvatelstvo. Krásně do toho zapadá, „ochrana menšin“, multikulti a nelegální imigrace, terorismus a atentáty,úpadek vzdělání a konzumní styl života. Běží tu proces řízené degradace lidí.

    No jistě. Je to přirozený proces a ti, kteří mu slouží, jednají pouze ve shodě s ním. A jak je vidět, materiálu, který tím nejvíce trpí, je to lhostejné. Tak je vše vlastně správně….bohužel/bohudík.

  • peter. • 15. červnaec 2016

    Toto je tiež poriadny hnus.Tentokrát na Ukrajine.
    http://politikus.ru/events/80582-pravyy-sektor-trebuet-dekommunizirovat-veru-brezhnevu.html
    Tak hovorca „Pravého sektora“Artem Skoropadskij vyzval speváčku Veru Brežnevu,aby sa na základe ukrajinského zákona o „dekomunizácii“vzdala svojho priezviska „Brežneva“. Skoropadskij od nej požaduje,aby sa vrátila k svojmu pôvodnému priezvisku – „Haluška“.
    Nič smiešnejšie som už dávno nečítal.Lenže toto je zároveň aj jednou zo smutných stránok dnešnej Ukrajiny.

  • RSokol • 19. červnaec 2016

    Na první pohled standardní nářek stáří nad mládím, sám o sobě starý snad jako lidstvo samo:

    „Rod otců ztratil ctnosti svých praotců a my pak, mnohem zkaženější, zplodíme potomky ještě horší.“
    HORATIUS

    Na druhý pohled to ovšem není tak jednoduché, jako zhnusené výkřiky v článku i v diskusi, a jistě by si to zasloužilo delší text. Nicméně k tomu, co se zde projevuje, je potřeba říci dvě zásadní, navazující věci. Za prvé:

    „Mládí nemůže vědět, jak přemýšlí stáří, ani jak se cítí. Ale staří lidé se proviní, jestliže zapomenou, jaké to je být mladý…“
    Brumbál k Harrymu, Harry Potter a Fénixův řád, J. K. Rowling

    Je tedy nasnadě vždy připomínat, že ať se mu to líbí nebo ne, ať má sebevětší pocit, že zrovna ono za nic nemůžeme a že to k němu není fér, že to „doba“ to způsobila atd., pak stále nelze nijak popřít, že stáří je zodpovědné za to, jaké je mládí. To ono ho vychovávalo a vedlo, to ono dopustilo „dobu“, která sebou přinesla to, co se jim teď nelíbí, a tak dále a tak dál. Ta zodpovědnost, jako ani nic na světě, samozřejmě není naprostá, protože se toho mění mnohem víc, než jen smýšlení či výchova, ovšem i tak si na můj vkus dnešní stáří velmi málo klade otázky po vlastní zodpovědnosti.

    Druhá zásadní věc je, že ono nestačí jen chtít své mládí „promítnout“ na mladé tak, jak si ho stáří pamatuje, ale je potřeba také být schopen tu zkušenost adaptovat na novou, a někdy skutečně radikálně odlišnou dobu. Když někdo starší (mně je necelých 44) začne s tím „My bychom nikdy…“, tak se mi vždy vynoří otázka: „A jak to ví?“ Jak může někdo vědět, co by z něho vyrostlo, kdyby se nenarodil 1952 nebo 1972, ale 1992? Kdyby měl čelit jako mladý tlaku dnešní doby? Jak staří vědí tak jistě, že by byli lepší? Nevědí, jen tomu věří a na tom základě mladé nespravedlivě soudí.

    • Stan • 19. červnaec 2016

      Navíc je tu selektivní paměť. Dnešní stáří mělo možná v mládí jinou módu a jiné vzory, ale chovalo se stejně nevycválaně.