Let MH17: Trhliny v západní verzi

 

1. Španělský letecký dispečer Carlos

Španělský letecký dispečer Carlos údajně pracující na letišti v Borispolu, který okamžitě po havárii začal posílat tvíty v tom smyslu, že letadlo sestřelilli Ukrajinci a snaží se zametat stopy. Jeho twitterový účet ve španělštině byl následně zrušen, jeho obsah v ruštině najdete zde, screenshoty např. zde, reference k jeho osobě a popis celé kauzy v angličtině zde.

Podle jeho líčení letadlo sestřelili na příkaz někoho z ministerstva vnitra, a po havárii se do řídící věže dostavili zahraniční agenti a zaměstnanci ukrajinského MV a zabavili všem dispečerům telefony. Byly též vymazány záznamy o komunikaci s letadlem.

2. Odchýlení letadla z trasy

Někdo musel letadlo na jiný kurz přímo do centra válečných operací navést či naprogramovat. Kdo a proč to udělal? Údajná bouřka, kvůli níž se měl let odklonit, se nekonala, důkaz najdete zde.

3. Stopy po zásahu raketou vzduch-vzduch na zadní výškovce havarovaného letadla

Foto: zdroj

http://www.palba.cz/album/albums/userpics/12059/01.jpg

Zdroj: www.palba.cz

Na videozáznamu od času 0:24.

Rozbor v ruštině, z nějž vyplývá, že letadlo bylo zasaženo raketou vzduch-vzduch zezadu a svrchu.

4. Znehodnocené pasy

Na videu byly vidět  pasy obětí, některé byly dírkované, jiné s vystřiženým trojúhelníkem (zde, zde a zde). To je běžný způsob, jak se likvidují pasy po ztrátě platnosti.

5. Falešné video s „povstaleckým“ BUKem

Tohle falešné video s patřičným komentářem šlo skoro všude, autoři odmítají opravit chyby. Video je natočeno na ulici Gorkého v Krasnoarmějsku. Krasnoarmějsk ovládají od 11. 5. 2014 ukrajinští vojáci/nacigarda. Na videu vidíte billboard zadaný firmou subaru.kiev.ua neboli Bogdan auto. Je to oficiální dealer Subaru. Autosalon mají v ulici Dněpropetrovské 34. V pozadí je vidět obchod Strojdom, který je na ulici Gorkého 39. Takže pokud je skutečně vezen BUK bez jedné rakety, majdanovci udali sami sebe. Jen masmédia to vše stále obrací.

Toto falšované video bylo vyvěšeno ukrajinským ministerstvem vnitra 18. 7. 2014 zde, s falešným názvem jej vidělo zatím 1 317 139 diváků. Komentovat se nedá! Tady všude ten fake přebírají.

6. Brífink ruského ministerstva obrany

Brífink Ministerstva obrany Ruské federace ohledně katastrofy Boeingu 777 se konal dne 21. 07. 2014 – v ruském jazyce s tlumočením do angličtiny.

Shrnutí: Jednalo se o speciální brífink Ministerstva obrany Ruské federace, na kterém byly ozřejměny okolnosti katastrofy malajsijského civilního letadla na Ukrajině. Některá z prohlášení: Bylo řečeno, že ruské Ministerstvo obrany má k dispozici kosmické snímky dislokace prostředků protivzdušné obrany ukrajinské armády před katastrofou letadla. V den jeho pádu byla v oblasti Doněcku rozmístěna skupina ukrajinského zařízení protivzdušné obrany sestávající ze tří, čtyř divizí zenitových raketových komplexů BUK-M1. Zástupci ruských ozbrojených sil se ptají proč a proti komu tam mělo být použito takovéto výkonné zařízení, když jak je známo, domobranci nemají k dispozici letadla. Současně kontrolní přístroje zaznamenaly stoupání ukrajinského bojového letounu, kterým zřejmě byl SU-25, a to ve směru letu malajsijského boeingu. Vzdálenost mezi boeingem a SU-25 byla pouze 3-5 km (SU-25 je schopné krátkodobě dosáhnout výšky 10 km, ve svém vybavení má k dispozici rakety vzduch-vzduch, vzdálenost pro garantovaný zásah raketou typu, kterým disponují tato letadla, je vzdálenost do 5 km, ale mohou je zasáhnout až na vzdálenost do 12 km). Kyjev by měl odpovědět, proč a za jakým účelem bojové letadlo letělo vzdušným koridorem civilního letadla. Kromě toho se podle údajů ruských vojáků boeing odklonil od své trasy o 14 km. Poté se pokusil vrátit do koridoru, ale již to nestihnul. Ruské Ministerstvo obrany také požádalo USA, aby poskytlo světové veřejnosti k prozkoumání satelitní snímky vytvořené v okamžiku katastrofy boeingu, pokud samozřejmě vůbec existují. Také bylo oficiálně sděleno, že Rusko nepředalo domobrancům žádné systémy BUK ani jinou vojenskou výzbroj.

Námět a podklady: milda1963

Překlad: Irena

Foto: Petr Ďoubalík, www.douba.cz

 

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
98 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
23. 7. 2014 9:50

Čulíkův „kotoul vpřed“ na otázku co dělalo malajské letadlo nad bojovou zónou. „Odpověď Jana Čulíka: Samozřejmě se o tom diskutovalo, jenže ne v českých médiích. V pátek odpoledne jsem o tom slyšel i na českých frekvencích na BBC World Service dlouhou a zajímavou debatu, že samozřejmě o trasách letů rozhodují také peníze. Bylo rozhodnuto, že let nad 10 000 metrů je bezpečný. Malajské letadlo letělo 300 metrů nad touto hladinou. Ale nejzajímavější bylo, že konečné rozhodnutí o tom, kudy letadlo poletí, má vždycky pilot. Pilot rozhodl, že poletí přes východní Ukrajinu. Zde si dovolím spekulaci: Rozhodl-li malajský pilot o tom,… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 9:52

A konečně, kdo za to ponese odpovědnost? Vyviní se majitel letadla – dopravní společnost i junta ze své odpovědnosti na margo nebohého pilota? Podle hesla: Je mrtvý, tak proč by nemohl být taky odpovědný?

ducatista
ducatista
23. 7. 2014 10:09

Vedení UA se nemůže vyvinit z odpovědnosti. Předpokládám, že pozůstalí budou žalovat aerolinky, a ty zase Ukrajinu, která nezabezpečila vzdušný prostor, přes který posílá dopravní letadla. Takže ve finále bude ty stamilióny nebo miliardy dolarů odškodného platit UA.

Viky
Viky
23. 7. 2014 11:06

Bédo, pilot nese na svém hřbetě spoustu odpovědnosti a tak má i určitá rozhodovací práva. On sice určuje jakou trasou letadlo poletí, jenže na tomhle to víceméně začíná i končí, vlastně i tato pravomoc je omezená. Rámcově o trase totiž rozhoduje společnost, pro kterou pracuje. V manuálech (příručkách) jsou uvedeny pro jednotlivé trasy koridory, radiomajáky, centra letecké kontroly, omezení atd. Manuály jsou soustavně aktualizovány. V rámci předletové přípravy si stanoví trasu a tu trasu si MUSÍ nechat odsouhlasit jednotlivými centry řízení letového provozu. Bez letového plánu (odsouhlaseného) se prostě nelétá, způsobilo by to okamžitě zmatek a pilot by dolétal. Jednotlivá… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 11:08

Viky, jás vámi souhlasím ale chtělo by to asi vysvětlit Čuldovi z mainstreamových Britských listů.

orinoko
23. 7. 2014 11:16

Pravice a blbci musí mít orgasmus frustrace:

…“ USA: Nemáme důkazy, že Rusko mělo přímý vliv na pád letadla MH17, ale vytvořilo pro to podmínky
Americké zpravodajské služby neumí prokázat, že by se Rusko přímo zapojilo do útoku na malajsijské letadlo, které se s téměř 300 lidmi na palubě zřítilo ve čtvrtek. Nejpravděpodobnější podle USA je, že stroj sestřelili „omylem“ proruští povstalci.“ …

Sociální sítě jako zpravodajský svatý grál relevatních informací pro cikánův Bílý wigvam.

A Honzík Schneider. Už mu to také asi leze krkem.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Chteji-Rusko-vtahnout-do-valky-couha-to-jak-slama-z-bot-Zpravodajec-a-disident-Jan-Schneider-pripravil-prehled-deje-od-Majdanu-az-po-sestrelene-letadlo-327691

Béda
23. 7. 2014 11:22

orinoko napsal Pravice a blbci musí mít orgasmus frustrace: …“ USA: Nemáme důkazy, že Rusko mělo přímý vliv na pád letadla MH17, ale vytvořilo pro to podmínky Americké zpravodajské služby neumí prokázat, že by se Rusko přímo zapojilo do útoku na malajsijské letadlo, které se s téměř 300 lidmi na palubě zřítilo ve čtvrtek. Nejpravděpodobnější podle USA je, že stroj sestřelili „omylem“ proruští povstalci.“ … Sociální sítě jako zpravodajský svatý grál relevatních informací pro cikánův Bílý wigvam. A Honzík Schneider. Už mu to také asi leze krkem. http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Chteji-Rusko-vtahnout-do-valky-couha-to-jak-slama-z-bot-Zpravodajec-a-disident-Jan-Schneider-pripravil-prehled-deje-od-Majdanu-az-po-sestrelene-letadlo-327691 Ja, ja, „Rusové připravili podmínky“. A co připravili amíci se svojí CIA,… Číst vice »

bublin
bublin
23. 7. 2014 11:26

http://www.blisty.cz/art/74036.html

No jo, žádná pořádná konspirace, ale neschopnost. To je nejpravděpodobnější vysvětlení, jen škoda, že OM je nyní trošičku monotématický.

Velekněz Ratata
Velekněz Ratata
23. 7. 2014 11:27

Nerad to říkám, soudruzi, ale vypadá to, že se budeme muset všichni pěkně omluvit lehovi…
comment image

Viky
Viky
23. 7. 2014 11:33

pokr. Pilot je tedy hodně omezen v rozhodování a neodsouhlasené jednání je bráno jako svévole. Může se ho dopustit, pokud třeba ztratil možnost komunikace. Soustavně ale vychází z toho, že vymezený koridor je bezpečný, to je přece to, za co platí. Jemu je srdečně lhostejná vojensko-politická situace na zemi nad kterou prolétá. Pilot odpovídá za škodu způsobenou svou svévolí, nebo neuposlechnutím pokynu. Ani odklonění o 14km, ani snížení hladiny letu nejsou z jeho hlavy, a pokud ano, má to příčinu (registrovanou v černých skříňkách). Jedinou relevantní odpovědnost v tomto případě nese poskytovatel koridoru. Pokud měl nejmenší pochybnost o bezpečnosti, měl… Číst vice »

orinoko
23. 7. 2014 11:33

Cikánova Emerika je monotématická svými PNAC NWO a průsery typu 911. – To je přímo stoletý sólokapr.

Před pikolou za pikolou nikdo ani náhodou. Všichni za Bukem.

http://janica9.wordpress.com/2014/07/22/nekolik-slov-o-podivne-provokaci-a-tragedii-v-nebi-nad-doneckem/#more-932294

Béda
23. 7. 2014 11:37

bublin napsal http://www.blisty.cz/art/74036.html No jo, žádná pořádná konspirace, ale neschopnost. To je nejpravděpodobnější vysvětlení, jen škoda, že OM je nyní trošičku monotématický. Asi máte pravdu. Třeba byl odklon trasy letadla a povolení letu nad válečnou zónou jenom taková náhoda – náhody se přece dějí každý den. Pakliže přiijmeme toto východisko a pohřbíme konspiraci, může být pravdou, že šlo jenom o omyl, nehodu, neschopnost, ke které dochází jenom jednou, dvákrát … za… Ovšem i pak je zde otázka, kdo byl ten omylný, neschopný…? Zrovna tak to mohl být někdo z tábora demokracie, svobody a míru, tedy z řad fašistů řízených jejich… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 11:39

Velekněz Ratata napsal

Nerad to říkám, soudruzi, ale vypadá to, že se budeme muset všichni pěkně omluvit lehovi…
comment image

Jestliže důkazy přinese Powell, Kerry, Bush, Cundoleezza, Samantha, Mc Cain anebo Óbama vyjde to nastejno. Ve všech případech jde o fyzikální jednotku PRAVDY.

Béda
23. 7. 2014 11:44

Viky napsal pokr. Pilot je tedy hodně omezen v rozhodování a neodsouhlasené jednání je bráno jako svévole. Může se ho dopustit, pokud třeba ztratil možnost komunikace. Soustavně ale vychází z toho, že vymezený koridor je bezpečný, to je přece to, za co platí. Jemu je srdečně lhostejná vojensko-politická situace na zemi nad kterou prolétá. Pilot odpovídá za škodu způsobenou svou svévolí, nebo neuposlechnutím pokynu. Ani odklonění o 14km, ani snížení hladiny letu nejsou z jeho hlavy, a pokud ano, má to příčinu (registrovanou v černých skříňkách). Jedinou relevantní odpovědnost v tomto případě nese poskytovatel koridoru. Pokud měl nejmenší pochybnost o… Číst vice »

Viky
Viky
23. 7. 2014 11:51

Ale Bédo, já třeba se Samanthou v něčem souhlasím. Třeba v tom, že viníci by měli být vypátráni a postaveni před soud. Pokud jde o „nezastavit se před ničím“ mohla by si dost nabít hubu o zavřené dveře.

Viky
Viky
23. 7. 2014 11:57

Bédo, Čulda je prostě jen další z těch, kteří nepotřebují nic vědět, protože názor už mají. A když to nepasuje se skutečností, tak co no. Ono to zní jako filipika proti Vám Bédo, ale Čuldou se prostě nezabývám. určitě se u něj dají najít i zajímavé názory a články, ale jsem líný a nechce se mi je hledat.

Seal
Seal
23. 7. 2014 11:58

bublin napsal

http://www.blisty.cz/art/74036.html

No jo, žádná pořádná konspirace, ale neschopnost. To je nejpravděpodobnější vysvětlení, jen škoda, že OM je nyní trošičku monotématický.

Šmankote, a co byste tak čekal od tuzemských radikálních konzerv, kterým už při upomínce slova revoluce naskakují osypky? Jejich alternativní normou je přece jako vždycky učení o trojím lidu, a kdo to snad z té své existenční pozice nechápe, je buď poskokem amerického globálního imperialismu, anebo rovnou Antikrist :-D

Béda
23. 7. 2014 12:03

Viky, jak znám pravidla mezinárodní „spravedlnosti“ (neříkám práva, protože to již nějakou dobu neexistuje), tak USA si své věrné podrží. Malajská společnost bude vyviněna (protihodnotou bude že dá černé skříňky do správných rukou a jejich výstupy budou „správně“ medializovány, fašistické loutky taky za „nic“ nemohou protože jsou nástrojem míru a demokracie a tak nakonec zůstane veškerá vina na nebohém pilotovi, který jak správně naznačil Čulda porušil všechna nařízení a zvyklosti, nerespektoval pokyny dispečerů, majitele firmy a létal si s boeingem kam ho napadlo. Skříňky jsou ve „správných“ rukou, komunikace věže i záznamy radarů jsou ve „správných“ rukou – kdo dokáže,… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 12:07

Seal napsal
Šmankote, a co byste tak čekal od tuzemských radikálních konzerv, kterým už při upomínce slova revoluce naskakují osypky? Jejich alternativní normou je přece jako vždyckyučení o trojím lidu, a kdo to snad z té své existenční pozice nechápe, je buď poskokem amerického globálního imperialismu, anebo rovnou Antikrist

pane Seale,

„konzervy“ naznačili, že by mohlo sice jít nejpravděpodobněji o neschopnost ale pozor – teď to přijde, výlučně o neschopnost proruských separatistů, protože prý pravda, láska, demokracie, mír a fašismus neměli v dosahu svých Buků malajský letoun. Je to slovo nejpravdomluvnějších proti satelitním záběrům vždycky ulhaných Rusů.

Béda
23. 7. 2014 12:24

Pokud jde o letecké katastrofy, přiznám se, že jsem v této otázce od jisté doby (tuším 11/9/2001) dost podezíravý. Obzvlášť pokud se v zákulisí těchto katastrof ukrývají chlapci ze CIA.

koloděj
koloděj
23. 7. 2014 12:57

pokud by to byl omyl, proš FSU sešívala záznam rozhovoru o sestřelení už den předem. Rusíci už předložili dost důkazů, ale jsem si jist, že čekají, až fašouni vyjdou s nějakými opravdovými „důkazy“, ne jen vřískáním, a pak je s hanbou utlučou tou částí důkazů, kterými se zatím nepochlubili.

Seal
Seal
23. 7. 2014 13:01

Béda napsal pane Seale, „konzervy“ naznačili, že by mohlo sice jít nejpravděpodobněji o neschopnost ale pozor – teď to přijde, výlučně o neschopnost proruských separatistů, protože prý pravda, láska, demokracie, mír a fašismus neměli v dosahu svých Buků malajský letoun. Je to slovo nejpravdomluvnějších proti satelitním záběrům vždycky ulhaných Rusů. Pane Bédo,vzhledem k tomu, že na tohle fóru píšu docela dlouho, tak se dalo i přes vaše „Kontrolní otázky“ všimnout toho, že nějaké boje mezi pravdoláskaři a pravdomily zrovna neřeším. Možná vám to bude připadat divný, ale pro mě ta tragédie byla zatím především událostí, která novým způsobem rozdala karty.… Číst vice »

bublin
bublin
23. 7. 2014 13:06

Souhra nešťastných událostí nebo také ne. Ani klasická otázka kvík Bono nenabízí upřesňující odpověď. Důkazy žádné, záznamy z černých skříněk zfalšované, pro tu kterou stranu. Všechny zúčastněné strany dosti nevábné, ba odpudivé.

Ale ten Čulík, parchant zaujatej, ten nám ten náš objektivní pohled narušuje.

Tereza
Tereza
23. 7. 2014 13:22

Béda napsal Čulíkův „kotoul vpřed“ na otázku co dělalo malajské letadlo nad bojovou zónou. „Odpověď Jana Čulíka: Samozřejmě se o tom diskutovalo, jenže ne v českých médiích. V pátek odpoledne jsem o tom slyšel i na českých frekvencích na BBC World Service dlouhou a zajímavou debatu, že samozřejmě o trasách letů rozhodují také peníze. Bylo rozhodnuto, že let nad 10 000 metrů je bezpečný. Malajské letadlo letělo 300 metrů nad touto hladinou. Ale nejzajímavější bylo, že konečné rozhodnutí o tom, kudy letadlo poletí, má vždycky pilot. Pilot rozhodl, že poletí přes východní Ukrajinu. Zde si dovolím spekulaci: Rozhodl-li malajský pilot… Číst vice »

Tereza
Tereza
23. 7. 2014 13:37

tady je ten odkaz na vyjádření indických pilotů. byli vzdáleni 90 sekund od Boeingu 777, 25 km. Nemám čas to překládat, snad si to přečtete http://timesofindia.indiatimes.com/india/Air-India-flight-was-90-seconds-away-when-missile-struck-Malaysia-Airlines-Flight-MH17/articleshow/38702536.cms

Viky
Viky
23. 7. 2014 13:43

Ale no tááák… Mohli střílet vzbouřenci? ano mohli. Pokud tedy mají něco jako BUK nebo S-200 k dispozici. Ještě ani nedohořely zbytky a už je jasné, že to byl BUK, a řídili ho ruští specialisté. Nějak mi sice uniká kde vzali vzbouřenci takové kvantum radarů,které tak hezky koordinovaně spouštěli… (zvláštní, tohle nikdo nijak nepopřel, a radši ani nepotvrdil), Kde se BUK vzal a kam zmizel? Slíbené satelitní snímky střílejícího systému BUK – kde jsou? Tajné? Ten americký satelit který tam byl, snímá v infraspektru, a přesná pozice je mu lhostejná. normálně jsou schopny tyhle satelity rozlišit oblast výstřelu o průměru… Číst vice »

mirror
mirror
23. 7. 2014 14:11

Američané zveřejnili jeden obrázek, ve kterém je na fotografickém podkladu ručně přikreslena přímá dráha letadla a oblá dráha rakety. Ti lháři se ani nenamáhali zakreslením opuštění koridoru tak, jak ho popsali Rusové na pondělní tiskové konferenci. To je šlendrián. Těm americkým kydům bude věřit jen ten, kdo věřit chce. Určitě tady má zkušenost řada diskutérů z komunikace s Čulíkem. On ví prostě všechno. Ví dokonce lépe, jak jsem žil já, i když tady v Česku nežil. Buď je to sám Bůh nebo blázen. Nějakou dobu ho budete omlouvat, ale až si uvědomíte, že by vyvolal i válečná jatka, přestanete ho… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 14:17

Viky napsal Ale no tááák… Mohli střílet vzbouřenci? ano mohli. Pokud tedy mají něco jako BUK nebo S-200 k dispozici. Ještě ani nedohořely zbytky a už je jasné, že to byl BUK, a řídili ho ruští specialisté. Nějak mi sice uniká kde vzali vzbouřenci takové kvantum radarů,které tak hezky koordinovaně spouštěli… (zvláštní, tohle nikdo nijak nepopřel, a radši ani nepotvrdil), Kde se BUK vzal a kam zmizel? Slíbené satelitní snímky střílejícího systému BUK – kde jsou? Tajné? Ten americký satelit který tam byl, snímá v infraspektru, a přesná pozice je mu lhostejná. normálně jsou schopny tyhle satelity rozlišit oblast výstřelu… Číst vice »

Gatta
Gatta
23. 7. 2014 14:18

mirror napsal Američané zveřejnili jeden obrázek, ve kterém je na fotografickém podkladu ručně přikreslena přímá dráha letadla a oblá dráha rakety. Ti lháři se ani nenamáhali zakreslením opuštění koridoru tak, jak ho popsali Rusové na pondělní tiskové konferenci. To je šlendrián. Těm americkým kydům bude věřit jen ten, kdo věřit chce. Určitě tady má zkušenost řada diskutérů z komunikace s Čulíkem. On ví prostě všechno. Ví dokonce lépe, jak jsem žil já, i když tady v Česku nežil. Buď je to sám Bůh nebo blázen. Nějakou dobu ho budete omlouvat, ale až si uvědomíte, že by vyvolal i válečná jatka,… Číst vice »

orinoko
23. 7. 2014 14:23

Pussy Riot západního polosvěta.

http://www.youtube.com/watch?v=WOigZWn-APU

mirror
mirror
23. 7. 2014 14:24

Právě na Prima ZOOM dávali pořad o frakování (těžbě břidlicového plynu). V rukách životaschopného kapitalismu (ještě před několika léty tak vychvaloval kapitalismus jeden diskutér na OM) je to vražedný nástroj. Malým dětem se spouští pravidelně krev z nosu, pokud dýchají těkavé látky, které unikají z vrtů vzdálených často jen několik stovek metrů vzdálených od obydlí. Jejich matky mají o jejich zdraví strach. Lidská práva těžařů je něco nanejvýš zrůdného. Za útoky na Rusko zřejmě stojí snaha nahradit dodávky jejich zemního plynu břidlicovým plynem. Zřejmě také o těžbu v oblastech Ukrajiny, kde se vzbouřenci vzepřeli a kyjevští a demokraté jsou odhodláni… Číst vice »

orinoko
23. 7. 2014 14:25

Haličská demoška v režii emerického cikánova.

http://www.youtube.com/watch?v=06AahX-gcbI

tožtak
tožtak
23. 7. 2014 14:29

Je velice podivuhodné, že nikdo nezaznamenal nepřehlédnutelný start nebo let rakety BUKu, který je viditelný v průměru 100 km, ale pád trosek letadla ano.

orinoko
23. 7. 2014 14:29

Soudruh Zaorálek už to má spočítané. Čeká se jen na vhodnou chvíli. O co více mlaská hovadiny , o to méně se věnuje funkčnosti vlastního úřadu a zájmům této země. Stala se z něj koule na noze a vlastně už nepatří nikam. Sám se tak vyprofiloval.
„Ve vrcholných funkcích se dá neuvěřitelně rychle zblbnout.“ – Jan Kalvoda.

Gatta
Gatta
23. 7. 2014 15:03

orinoko napsal Soudruh Zaorálek už to má spočítané. Čeká se jen na vhodnou chvíli. O co více mlaská hovadiny , o to méně se věnuje funkčnosti vlastního úřadu a zájmům této země. Stala se z něj koule na noze a vlastně už nepatří nikam. Sám se tak vyprofiloval. „Ve vrcholných funkcích se dá neuvěřitelně rychle zblbnout.“ – Jan Kalvoda. Považuji se poměrně otrlého se sklony k sarkasmu… ale poslední dobou je mi z té Urajiny a naší demokratické aliance – doslova na blití. A tak něco veselého: Telku už dlouho nepozezám a tak mě docela potěšilo onehdy v novinách …… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 15:15
Béda
23. 7. 2014 15:27

http://www.hlavnespravy.sk/britania-potvrdila-prevzatie-ciernych-skriniek-z-havarovaneho-lietadla/310369

Britský úrad na vyšetrovanie leteckých nešťastí vo Farnborough potvrdil, že holandské úrady mu dodali obe čierne skrinky z letu MH17. Zo zapisovačov letových údajov a hlasu v kokpite havarovaného lietadla budú teraz stiahnuté všetky dáta.

Sťahovanie záznamu z každej zo skriniek podľa hovorcu britského ministerstva dopravy potrvá asi 24 hodín. Hovorca nevedel spresniť, či je možné sťahovať dáta súčasne z oboch skriniek. Záznamy potom prevezmú medzinárodní vyšetrovatelia z Medzinárodnej organizácie OSN pre civilné letectvo, ktorí ich podrobia analýze.

peter.
23. 7. 2014 15:58

Viky napsal Ale no tááák… Mohli střílet vzbouřenci? ano mohli. Pokud tedy mají něco jako BUK nebo S-200 k dispozici. Ještě ani nedohořely zbytky a už je jasné, že to byl BUK, a řídili ho ruští specialisté. Nějak mi sice uniká kde vzali vzbouřenci takové kvantum radarů,které tak hezky koordinovaně spouštěli… (zvláštní, tohle nikdo nijak nepopřel, a radši ani nepotvrdil), Kde se BUK vzal a kam zmizel? Slíbené satelitní snímky střílejícího systému BUK – kde jsou? Tajné? Ten americký satelit který tam byl, snímá v infraspektru, a přesná pozice je mu lhostejná. normálně jsou schopny tyhle satelity rozlišit oblast výstřelu… Číst vice »

mirror
mirror
23. 7. 2014 16:10

orinoko napsal
http://www.youtube.com/watch?v=06AahX-gcbI

Mi se líbí, jestliže se poslanci občas poperou. Aspoň si stojí za tím, co slíbili a je jim přijatelné nepohodlí a facka nebo pravý/levý hák.

orinoko
23. 7. 2014 16:48

Bodrý humor na webu, kde svoje dostávají opět angažovaní umělci se svými fabulacemi o dění kolem leteckého incidentu u ruských hranic, a kde se také objevil jeden takyseparatista No name, který prohlásil : My jsme to udělali. …“ Miroslav Ptetter, Břeclav Středa, 23. července 2014, 18:27:31 | Souhlasím | Nesouhlasím | +7 … Novinky, dojeďte tady ke mně. Našel jsem tu pod stromem chlapa, který načerno cestoval v podvozkové šachtě toho Boeingu, a když viděl Buk jak letí proti němu, tak se rychle odvázal a hópl dolů. Když míjel toho Buka, tak si všiml, že za jeho volantem sedí osobně… Číst vice »

Irena
23. 7. 2014 17:07

Já nechápu, že všichni v diskuzi pomíjíte tu stíhačku, co se vynořila za tím letadlem podle toho brífinku ruských vojáků. Vždyť byla od něho sotva 5 km. To na to nemá nikdo názor?

orinoko
23. 7. 2014 17:13

Já ano. Jednu stíhačku mám doma. A pálí po mně ze všech pozic.

Trysková zpráva: Kdosi kdesi na českém webu přišel s informací, že cikán v Bílém wigvamu kápne božskou, že letadlo dostalo ránu z Haliče … ale od vojenského dezertéra.
A ejhle, cizí zdroje už to mají na tapetě.

http://www.infowars.com/u-s-prepares-to-blame-mh17-shoot-down-on-ukrainian-army-defector/

Viky
Viky
23. 7. 2014 17:34

Orinoko, tohle je jenom „mediálně zajímavá“ část. Věci předchází vystoupení poslance Levčenka – to je ten který jde k pódiu, ten prostě prohlásil, že 15 bodů Potrachčenka na mír na východě země je v p…li, že další mobilizace je další válka. (volně interpretováno, on neřekl nic vulgárního) Byl zakřiknut Turčinovem jako provokatér a vydal se k pódiu vyjsnit si za co. následuje zobrazená rvačka a poté je Levčenko vyloučen z jednání parlamentu na tři dny (demokraticky,hlasováním!) (Levčenko je Regionál a zastává poměrně rozumná stanoviska) Dnes, pro změnu, drželi pod krkem Simonenka – šéf komunistické frakce. Turčinov prohlásil, že vylučovat jej… Číst vice »

Béda
23. 7. 2014 17:50

Viky,

USA pomohly Ukrajině k demokracii (vládě lidu. Lid = oligarchie) A Evropa cudně odvrací zrak od parlamentního podvodného převratu, parlamentní brutality, nacistů v čele evropského státu, každodenního vraždění civilistů, únosů novinářů, nasazování nejbrutálnějších prostředků proti vlastním občanům včetně civilistů, zakazování politických stran, vyhrožování politikům, etnické genocidy a je velice pohoršena tím, že nad touto veskrze demokratickou zemí došlo k tragédii cizího letadla s následkem smrti několika set lidí. Smrt Rusů – „podlidí“ jak je nazval jeden z ukrajinských demokratů, na které by jiná ukrajinská demokratka nejraději hodila jadernou bombu se nepočítá. Ta evropské demokraty nezajímá.

orinoko
23. 7. 2014 20:04
ivanhoe111
ivanhoe111
23. 7. 2014 22:38

Nemusím být bůhvíjaký myslitel-aby bylo zcela jasno-na které straně je „černý petr“!-Kdyby bylo ZCELA JASNO -že TI zlí jsou separatisté-TAK je zde mnoho PROČ! PROČ- -(španělský) dispečer tvrdil,že MH17 sestřelila Ukrajinská armáda??!! -bylo třeba zfalšovat údajné odposlechy separatistů o sestřel. civilního letadla??!! -bylo třeba vypustit do éteru video o odjíždějícím BUKu s chybějící raketou-pod „falešnou vlajkou“-že se jedná o BUK (separatistů či přímo rusů) ,který prchá v JINÉM MĚSTĚ (než uvedeno) prý zpět do RUSKA ??!! -USA mělo pár hodin po sestřelu ZCELA jasno-že viníkem je Rusko,po jednom dnu už Porošenko přirovnal RF k AL-Kaidě-a a po dalším dnu a… Číst vice »