Diskuze k článku


  • Alena • 1. září 2014

    naprostý souhlas

  • merlin • 1. září 2014

    Navrhuji si stoupnout vedle a rozdávat pamětní listiny Prague Majdan s nápisem ,,C.I.A. Vám děkuje za účast.,, A na razítku by mělo stát pod velkým cia Certified Idiots os America. Rozdávat by to měl myslím Leho. Tedy já bych vybrala z našeho středu rozhodně jeho, hodí se k tomu výborně.

  • Morybundus • 1. září 2014

    Ono už to tady kdysi bylo, ale nelze než nepostnout znovu :)
    https://www.youtube.com/watch?v=wh6CebmfqWQ

  • orinoko • 1. září 2014

    Pražáci jsou dementi, ale nemyslím si, že nějaký staroměstský majdan je šálek jejich čaje.
    Čili: Je před volbami do zastupitelstva. To znamená ptát se, který politický či úřednický hajzlík za hovny a bordelem na Staromáku stojí konkrétně. Ptát se i ostatních politických stran, co tomu říkají. Domnívám se, že existence haličských hoven na Staromáku může někomu zlámat politicky vaz a silně může ovlivnit výsledky pražských voleb.
    Je to obdoba útoku na Paroubka, ale veden jinými prostředky.

  • peter. • 1. září 2014

    Ja navrhujem,každému majdanistovi dať do ruky prepisy tohoto:
    http://www.novysmer.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1594:qkdybych-ml-zapomenout-na-n-boe-na-nebi-zapome-na-mq&catid=39:historie&Itemid=50
    http://aishanatalia.wordpress.com/926-2/
    potom ich nakopať do riti a poslať domov na Halič.

  • orinoko • 1. září 2014

    Ještě dodatek: Možná by vůbec neškodilo, kdyby se projevila i ruská komunita v Praze. Koneckonců … jde o haličský tlak, aby se Česko připojilo k humanitárnímu bombardování Ruska.

  • merlin • 1. září 2014

    orinoko napsal

    Ještě dodatek: Možná by vůbec neškodilo, kdyby se projevila i ruská komunita v Praze. Koneckonců … jde o haličský tlak, aby se Česko připojilo k humanitárnímu bombardování Ruska.

    Když se projeví a dají jim přes hubu, tak je zavřou a medializují. Třeba se na to čeká, aby se mohlo řvát, co tu máme ruských špionů.

  • orinoko • 1. září 2014

    Právě násilné projevy jsem nemyslel. Ale vzít pejska na procházku, vyvenčit ho, že … nejlépe přímo na stan ukroušů.
    Odhodit u ukroušů nedopalek cigarety, podobiznu Bandery, nebo ukroušský povolávací rozkaz.

  • Béda • 1. září 2014

    Tady je Porošenkova nejnovější „mírová“ iniciativa. Jenom blázen by tomuto mafiánskému teroristovi věřil. http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_01/Porosenko-pozada-USA-aby-uznaly-DLR-A-LLR-za-teroristicke-organizace-8638/

    Porošenko to oznámil na setkání s hlavou Výboru pro mezinárodní vztahy Senátu USA Robertem Menendezem v Kyjevě.

    „…Předtím bylo oznámeno, že senátory vyzýval k odeslání vojenské pomoci na Ukrajinu.

    Porošenko také Menendezovi poděkoval za iniciativu USA poskytnout Ukrajině status hlavního spojence mimo blok NATO.“

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_01/RF-je-znechucena-vyroky-staleho-predstavitele-USA-pri-OBSE-0348/

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_01/NATO-nevi-o-mozne-pritomnosti-svych-dustojniku-v-Mariupolu-3189/

  • ascharad • 1. září 2014

    Nevím, ale nějak mi to připomíná Hitlerjugend a české pohraničí v roce 1938….

  • fajt • 1. září 2014

    Možná by nebylo od věci požádat české internacionalisty od Doněcka a Luhanska o jejich názor na věc, možná by si i Praha zasloužila osvobození od nazi ukrů opolčenci. ..

  • fajt • 1. září 2014

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_01/Porosenko-pozada-USA-aby-uznaly-DLR-A-LLR-za-teroristicke-organizace-8638/ – tohle práce amerických poradců, ještě před pár hodinami byl Porošenko připraven uprchnout kamkoliv na západ a Jaceňuk plakal celý zlomený a uvažoval o kapitulaci chunty. ..

  • Irena • 1. září 2014

    https://www.youtube.com/watch?v=f69ELwxk16k
    Asi od 1:20 min, tam říkají, že lidé, co se jim podařilo utéci minulý týden z Novosvětlovky vyprávěli, že k nim přijeli tanky s ruskými vlajkami a když jim vyšli vstříc s chlebem a solí, tak zjistili, že se jedná o převlečenou Národní gardu. Takovým způsobem zjistili, kdo je tam proruský. Přímo na náměstí několik lidí zastřelili a oběsili a několik žen přímo před očima davu….

  • aram • 1. září 2014

    Dodatečně mě ještě napadá proč je to povolení zrovna do 18.listopadu. 17. to bude 25 let od „našeho mejdanu“.
    To mi skutečně nepřijde jako náhoda, ale do konspirací se mi zrovna pouštět nechce. Ale něšť – že by se jako mohlo pomaloučku přikládat, mezitím volby, to bude taky na náměstích živěji………..

  • aram • 1. září 2014

    orinoko napsal

    Právě násilné projevy jsem nemyslel. Ale vzít pejska na procházku, vyvenčit ho, že … nejlépe přímo na stan ukroušů.
    Odhodit u ukroušů nedopalek cigarety, podobiznu Bandery, nebo ukroušský povolávací rozkaz.

    Já bych doporučovala ignorovat. Totálně. Obejít obloukem jako exkrement na chodníku.
    Zato ty, kteří to povolili, ty bych tedy v klidu nenechala.

  • fajt • 1. září 2014

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/346519-kdyz-budu-chtit-zaberu-kyjev-za-dva-tydny-rekl-pry-putin-barrosovi.html – a do toho se rozjíždí válečná propaganda, Barroso už Putinovi nasazuje masku agresívního uzurpátora, který touží po Evropě. ..

  • DankaK • 1. září 2014

    Do čeho nás to chtějí zatáhnout? Není to náhoda, že takováto akce se koná zrovna v ČR a v Praze. Uvědomují si, že je tu většina „ovčanů“ a spousta lidí trpí nenávistí k Rusku. Myslíte si, že pokud by o takovou formu protestu požádala strana druhá – obyvatelé východní Ukrajiny, že by jim bylo vyhověno? Nebylo, samozřejmě, protože to se nehodí do krámu. Odmítám takovéto postupy a nesouhlasím s tím aby Praha byla zneužita k rozdmýchávání vášní. Nesmíme si přece tohle nechat líbit!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=B288XluNfv4

  • fajt • 1. září 2014

    http://politikus.ru/events/28535-kemeron-my-navsegda-unichtozhim-rossiyskuyu-ekonomiku.html – a do toho válečné bubny Camerona. ..

  • ray • 1. září 2014

    no tak by to chtělo taky něco na podporu separatistům

  • mirror • 1. září 2014

    Policajti by měli příbytky Ukrajinců prohlédnout a ubezpečit se, že tam nemají Molotovovy koktejly a nechystají se zapálit Staroměstskou radnici. Podle kyjevského Majdanu jsou všeho schopni.

  • jaa • 1. září 2014

    propána je to jasné TOPka a Číro plus Štštuna a ta jejich snůška válečnách štváčů a humanitárních biombarďáků. Měli by říct KDO TO POVOLIL – KDO CHCE ABY SE STŘÍLELO…a zase Praha…

  • jaa • 2. září 2014

    Krom toho taky KDO TO PLATÍ. Vždyť když si postavím nějakou zábranu na městském pozemku tak musím platit pronájem. Proč to povolili i na tak dlouhou dobu i v době voleb… co chtějívyprovokovat. Vždyť pokud vím, v době voleb tyhlety akce jsou ze zákona nepřípustné….
    To vážně chějí pravdoláskovci, humanitární bombarďáci a spol. aby v Praze lítaly Molotovovy koktejly??? A co na to vnitro a policie.????
    Staré přísloví praví -že – „scípající kobyla nejvíc kope“.. čeho se ještě od Čírovy TOpky dočkáme?????

  • Martin (už bez taky m) • 2. září 2014

    K článku na nějž Stan upozornil: správně, „akce je testovací“ jak tvrdí pravdoláskařští pořadatelé…
    Ano- testuje se- jak je náš ovčan poddajný, ohebný a blbý,kolik si toho nechá na zádech naštípat…
    Veřejný prostor vážení, je dle naší nic moc-ale přece jen Ústavy (snad ještě platí) de facto prostor Nás- LIDU!
    I ti „naši politici“ jsou voleni v „námi zaplacených volbách“ aby zastupovali „naše zájmy“! Samospráva dtto + regionální a lokální zájmy,“špecifiká“… A úředník magistrátu či radnice pak má ctít ZÁKONY SVÉHO STÁTU.
    Tato akce jasně na něco navazuje, jasně se k něčemu hlásí…
    Ten „odkaz“ dodnes plápolá a teče „z něj“ krev…
    Jo, a jeden bláhový Martin spoléhajíc na racio i cit zde i jinde psal: zneužívají státu jenž nám ukradli (který jsme si nechali vzít) proti prostým lidem a občanům, zneužívají zákonů, a zneužijí proti nám ve svých zájmech i náš veřejný prostor, dopustíme-li to.
    Takže: jediná skutečná řádná, správná odpověď na jejich „testovací Majdan kam to necháme dojít“ je náš „MAJDAN PO ČESKU“: naházet je do Vltavy-a všechny! A to bude ještě ta „měkká forma defenestrace“!
    Ignorace či odmítání je málo.
    Stanovit datum naší skutečné ATO a „testovací teroristy“ vyhnat!

  • Béda • 2. září 2014

    České válečníky by bylo potřeba pohnat k odpovědnosti za propagaci fašismu, nesnášenlivosti, podporu genocidy, násilí a války. A jestli chtějí válčit, tak ať si zabalí, vypadnou a jdou SAMI se svými dětmi válčit kam je srdce táhne. Ať do SVÝCH válek nezatahují druh=é a nenutí je přispívat na jejich podvodné loupežné války.

  • Martin (už bez taky m) • 2. září 2014

    Samo že jsou zatím „čírovci“ a štětináči. Ovšem nepodceňoval bych to – přdpokládám, že jde sice jen o „střípek“ – ale nikoliv nevýznamný – dalšího pokračování přímé aplikace Dullesovy doktríny v praxi.
    V čím zájmu se snad proboha alespoň na tomto webu už nemusíme ptát?!
    Jo, z více takových „po celé Evropě účelově pohozených us vajglů by taky mohla „zfajrovat“ – vlášť, pokud bude někde „unikat plyn“…
    Milí zlatí, někdo tu občas napíše, že „j-elita“ už lidi nepotřebuje… no to se ale plete: každý správný válečný oheň přece potřebuje ten správný materiál! Neorganizovaní se stanou zákonitě oběťmi a materiálem k použití pro „organizované“…
    Budeme jen materiál?
    A „naši“ poblitici?
    Ty by nejen v rámci našeho státečku – ale celé EU měli konat – a podobné akce by je měly spojovat. V zájmu LIDU jehož vůli mají ctít, respektovat a jeho zájmům sloužit.
    A pto ty co tak nečiní či neučiní: ve Vltavě je dost místa, a když tak bych „preventivně“ („v testovacím“ stylu) upustil třeba Orlík, či Slapy… ať si zaplavou a uhasí plameny špinavé války ve svých vyhnilých srdcích! Takovou očistu bych „majdanatým“ tak i mnoha pobli-tikům přál! Očistí totiž činem zejména nás- občany. A to je to oč jde.

  • Alena • 2. září 2014

    předpokládám, že na majdanu vystoupí Kalousek, kníže, lidovecký předseda, celá pražská kulturní fronta. Je to jen nátlak, aby česká vláda odsouhlasila sankce proti Rusku. Tento majdan bude pak presentován jako mínění celého českého národa. Nezáleží přece na tom, že se , při nedostatku plynu a nafty může ochromit český průmysl. Od chladu nás ochrání nenávist k Rusku

  • fajt • 2. září 2014

    Alena napsal

    předpokládám, že na majdanu vystoupí Kalousek, kníže, lidovecký předseda, celá pražská kulturní fronta. Je to jen nátlak, aby česká vláda odsouhlasila sankce proti Rusku. Tento majdan bude pak presentován jako mínění celého českého národa. Nezáleží přece na tom, že se , při nedostatku plynu a nafty může ochromit český průmysl. Od chladu nás ochrání nenávist k Rusku

    chápu, že lidé jsou dnes hodně apatičtí a dovolí své vládě a svým politikům, aby se verbálně projevovala i velmi násilně a válečnicky, a oni na to i hřeší – ale jako na Ukrajině, když přišlo do tuhého a začali se posílat povolávací rozkazy a pak se domů vraceli odvedenci v rakvích, tak lidé rychle pochopili, že nejsnazší cestou ze srabu je opravdu rozhodný odpor a vypovězení poslušnosti fašistům ( i kdyby tím měl zaniknout stát a začaly se měnit hranice ). ..

  • Aleš • 2. září 2014

    orinoko napsal

    Ještě dodatek: Možná by vůbec neškodilo, kdyby se projevila i ruská komunita v Praze. Koneckonců … jde o haličský tlak, aby se Česko připojilo k humanitárnímu bombardování Ruska.

    Do toho, zda se podobným způsobem mohou fialovci, kalouskovci, či babišovci přetahovat o voliče, nevidím. Ale nepodceňoval bych, že jde o veřejné mínění v naší kotlině. V euroatlantickém prostoru se propaganda šíří jako mor. „Náhradním“ cílem Ukrajiny, který na rozdíl od Sýrie či Ukrajiny amíkům stoprocentně vyjde, je dopad na Evropu. Fotbalově bych to vyjádřil Pojídači hamburgerů versus Evropa 10:1. (V minizápase s Polskem a Ukrajinou a z části s Českem je to skóre ještě výraznější)
    Daniel Veselý se trefně vyjádřil k našemu prezidentistovi. Jen by mne zajímalo, jak by zhodnotil „dobrého anjela“ za hranicemi. Můj soukromý odhad je, že pan Veselý v tomto jde v jedné linii se Sergejem Lavrovem a ruskou komunitou v Praze, že na tupou propagandu je nejlépe nijak nereagovat. A skromný dotaz. Nemůže náhodou veřejné mínění u nás a v Evropě změnit skóre toho zápasu?(Tlak na politiky a jejich rozhodování)
    A jen tak mimochodem. Spejbl svým vystoupením v televizi (po několika týdnech jsem sledoval chvíli TV) způsobil poprask u fašounů, že i spací pytel z toho trpí nespavostí a vyvolávají schůzi posranecké sněmovny. Existují i u nás tací, kteří by se chytli humanitárního bombardování Ruska.

  • Aleš • 2. září 2014

    Ministerstvo vnitra by mělo konat. ODS a Top 09 by měly být zakázány ze stejných důvodů jako Dělnická strana.
    Co mají za lubem lidovci? Co budou chtít ještě za ústupek, když církevní prostituce jsou prosazeny? Nebo že by v „pravý čas“ položili vládu? Pražský majdan aneb Přišli včas. Načasování není náhodné. Spejblovu nečekanou reakci v TV museli vyvážit protireakcí. A přišla jim vhod i nedávná čínská návštěva. Součástí Dullesovi doktríny je i naše debilizace.
    Alena: Proč přistupujete na tu hru, že tohle nedopustíme jen kvůli plynu pro naše domácnosti a odbytu našeho průmyslu a zemědělství. Položme si zásadnější otázku. Proč sankce? Čeho se vlastně Rusko dopustilo, aby to bylo na sankce?

  • Alena • 2. září 2014

    Aleš:Boj o peníze, území a nerostné bohatství , o to tu běží
    USA, včetně podřízenosti Evropy- to je pro materialisty
    pro věřící či jak to vyjádřit, jde vždy o pravdu

  • Sugar Ray • 2. září 2014

    Z Kyjeva , je tu brigáda
    Z Kyjeva , Majdan si žádá
    Dřou fest , kluci z východu , dřou fest
    od sluka východu
    svou práci zastanou a pak svý prachy dostanou .

  • Sugar Ray • 2. září 2014

    No jestliže to bude ofiko akce zaštítěná punkerem Karnoldem , jako že asi jo tak to nevidim dobře , určitě se budou snažit využít naivní , pitomý studentíky jeho fanoušky co v tom budou zase vidět známku punku , nejrůznější frikulíny přes Sociálního Networa , retweetovaný multidimenzionální hovada , Cevráky a jiný modrý ptáky , v Praze jsou tady na ty akce kapacity , tam je užitečných idiotů jak nas?áno .
    Oni už to přes média a asociální sítě už udělaj tak aby bylo cool tam přijít a zůčastnit se toho „majdanu“ .
    Navíc to budou pod lejblem anti Putin , anti Rusko , anti komouš .
    Známe svý lidi ne ?

  • Morybundus • 2. září 2014

    Sugar Ray napsal

    No jestliže to bude ofiko akce zaštítěná punkerem Karnoldem , jako že asi jo tak to nevidim dobře , určitě se budou snažit využít naivní , pitomý studentíky jeho fanoušky co v tom budou zase vidět známku punku , nejrůznější frikulíny přes Sociálního Networa , retweetovaný multidimenzionální hovada , Cevráky a jiný modrý ptáky , v Praze jsou tady na ty akce kapacity , tam je užitečných idiotů jak nas?áno .
    Oni už to přes média a asociální sítě už udělaj tak aby bylo cool tam přijít a zůčastnit se toho „majdanu“ .
    Navíc to budou pod lejblem anti Putin , anti Rusko , anti komouš .
    Známe svý lidi ne ?

    To si pište, že „Truth&Love Inc.“ bude u toho jako vždy a „občan Schw.“ přijde jistě rád „se poděkovat“.

  • Béda • 2. září 2014

    Chtělo by to vyvěsit tam transparent: „To vám nestačí co jste provedli v Kyjevě? Chcete zavádět nacismus a teror taky v Praze?

  • K. J. • 2. září 2014

    A co dát dohromady internetovou petici, ve které by lidé mohli podpořit Sobotkovo stanovisko a zároveň vyslovit svůj nesouhlas s touto pražskou „majdanní“ akcí. Jako, že jsem Sobotku opravdu nemusel, tak tímhle si u mě šplhnul a zachoval se jako premiér, kterému není jedno co potká stát, ve kterém má ústavní funkci. Pokud by jste se Stane domluvil s provozovateli ostatních alternativních médií, tak by se dala tato petice, vcelku úspěšně rozšířit. Nehledě na to, že si odkazy na ní lidé budou posílat mailem.

    Jako recese mě pak napadá, vyzvat osazenstvo onoho stanového tábora, aby na sebe v rámci pomoci oněm nemocným, v rámci celosvětové akce, vylili kýbl ledové vody. Počasí pak udělá své… Konečně by akce s tou ledovou vodou byla smysluplná. A oni jako humanisté bojující za lepší zítřky, by jistě neodmítli…

  • Béda • 2. září 2014

    k.j.
    já doufám, že zahájí hladovku, připojí se k nim politické a mediální celebrity v čele s Čírem – a že hladovku dotáhnou až do konce. Aby nemohli fixlovat, chtělo by to proměnit stanový tábor v reality show pod kamerama.

  • Béda • 2. září 2014

    http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_02/Kyjev-muze-zmenit-format-silove-operace-na-vychode-Ukrajiny-7346/

    Tak to by mne zajímalo jak. Vyhlásí regionům DLR a LLR konečně válku, poté co ji už skoro prohrál?

  • bublin • 2. září 2014

    orinoko napsal

    Právě násilné projevy jsem nemyslel. Ale vzít pejska na procházku, vyvenčit ho, že … nejlépe přímo na stan ukroušů.
    Odhodit u ukroušů nedopalek cigarety, podobiznu Bandery, nebo ukroušský povolávací rozkaz.

    Napoleon ze 4. cenové skupiny a jeho strategie proti ukroušům – no k poblití.

  • ray • 2. září 2014

    No, mně to přijde docela vtipné .)

  • bublin • 3. září 2014

    merlin napsal

    Navrhuji si stoupnout vedle a rozdávat pamětní listiny Prague Majdan s nápisem ,,C.I.A. Vám děkuje za účast.,, A na razítku by mělo stát pod velkým cia Certified Idiots os America. Rozdávat by to měl myslím Leho. Tedy já bych vybrala z našeho středu rozhodně jeho, hodí se k tomu výborně.

    Trapnost a hloupost čiší z vašeho návrhu. Ještě si tak beztrestně v anonymně kopnout do Leha. Myslím, že ten člověk není z vašeho středu. Ale díky stejně za ten projev,
    další nechutnost vyvolávající dávení.
    A ukrouši? Atˇ táhnou. Ti, kteří za něco stáli, zemřeli před desítkami let.

  • bublin • 3. září 2014

    Oprava : a anonymně

  • Thor • 3. září 2014

    Oni jedou nakrev,bez pojistek,bez pudu sebezáchovy,jako už tolikrát.Bezohlednost,posléze teror,a pak „já nic, já Oistrach“. Pak (S)Bohem Vyvolená Mafie.

  • Béda • 4. září 2014

    POžadavky pražských banderovců – „majdanistů“:
    Požadavkem je proaktivní politika vlády proti putinismu. Skupiny se shodly na několika požadavcích a příkladech pomoci, kterou by česká vláda měla například udělat:

    1) podpora tvrdé sankční politiky proti ruskému režimu doprovázená – informační ofenzivou
    2) zahájení informační kampaně proti putinismu
    3) výcvik ukrajinských vojáků na našem území
    4) vyslání polní nemocnice na Ukrajinu
    5) zřízení hlídkových letů našeho stíhacího letectva v rámci cvičení nad západní Ukrajinou
    6) okamžitá peněžní pomoc pro modernizaci ukrajinské obrany
    7) ulehčení vízové povinnosti pro ukrajinské studenty