Diskuze k článku


  • abx • 5. červnaec 2015

    velmi spravne. uz teraz treba klast odpor pomaly sa presadzujucemu korporativnemu fasizmu. ked to takto pojde dalej, budu davat 5 rokov basy za nazor ako na kyjevskymi banditmi ovladanej Ukrajine…
    http://www.hlavnespravy.sk/kyjev-nedopraje-obcanom-nic-okrem-vojny-tvrdi-ruska-spevacka-ktoru-chcu-poslat-do-basy-na-5-rokov/641655

  • chalupář • 5. červnaec 2015

    MUDr. Marek Obrtel by měl oslovit členy Sokola. Ti mají boj o vlast a národní nezávislost zatím pouze jako historickou relikvii. Jsem přesvědčen, že by mezi nimi našel početné stoupence, kteří by vyhnali od koryt režimní zaprodance jako např. místostarostu ČOS a starostu Prahy 1 ing. Oldřicha Lomeckého, představitele TOP 09…

  • vittta • 5. červnaec 2015

    Vítám!

  • hudryper • 5. červnaec 2015

    Teď, když je postavena na nohy organizační struktura a sjednocen cíl organizace by bylo zapotřebí
    nabídnout členství dalším lidem,nejlépe asi formou webové stránky každé z existujících rot. Prapor by měl mít i skupinu zkušených zpravodajců z řad odborně i tělesně ještě funkčních důchodců,
    kteří by se starali o rozpoznání a eliminaci nepřátelských aktivit vůči československým vojákům a
    informovali vedení praporu o důležitých bezpečnostních poznatcích,ať už ze sítě,nebo z osobních zdrojů.

  • Dana • 5. červnaec 2015

    Vida, jak pan obrtilek obratil. Dopracoval se k naprosto rozumnemu strategickemu mysleni.
    Uz nemluvi o vystupu CR z NATO, naopak, Severoatlanticka organisace je platna, coz specificky pan Obrtel prohlasil tim, ze UZNAVA ceske statni struktury a UZNAVA Washingtonskou smlouvu. . Jeho sjednocena organisace tedy naplnuje smlouvy s NATO, potazmo USA a to je v poradku.

  • mirror • 5. červnaec 2015

    Dana napsal
    Washingtonskou smlouvu

    Co to je? Mne se nikdo neptal zda souhlasím s podpisem.

  • hudryper • 5. červnaec 2015

    Každý slušný človek musí souhlasit s paragrafem č.1 Washingtonské smlouvy,který ji kategoricky podmiňuje řešit mezinárodní rozpory zasadně jednáním a nikoliv násilím. Prvním a skoro jediným státem,který tuto smlouvu v tomto základním paragrafu nedodržuje a naopak se snaží vše řešit silou jsou USA. Z tohoto důvodu je trvalé porušování čl.1 Spojenými státy vlastně zneplatnění smlouvy v jejím základě. NATO ve své dnešní podobě je nástrojem zločinných ambicí neoconů.

  • Béda • 5. červnaec 2015

    mirror napsal
    Co to je? Mne se nikdo neptal zda souhlasím s podpisem.

    To je pouze jedna ze smluv, které si podepsali za sebe nahoře systémem o nás bez nás „nomenklaturní“ političtí papaláši, kteří hrají s veřejností hru na demokracii.

  • Dana • 5. červnaec 2015

    Normalni clovek nemuze mit nic proti Washingtonske smlouve.
    ———-
    Washington D.C., 4.dubna 1949

    Strany této smlouvy znovu potvrzují svoji víru v cíle a zásady Charty OSN a svoji touhu žít v míru se všemi národy a všemi vládami.

    Jsou odhodlány hájit svobodu, společné dědictví a kulturu svých národů, založenou na zásadách demokracie, svobody jednotlivce a právního řádu.

    Jejich snahou je podporovat stabilitu a blahobyt národů v severoatlant Jsou rozhodnuty spojit své úsilí o kolektivní obranu a zachování míru a bezpečnosti.

    Proto se dohodly na této Severoatlantické smlouvě.
    ———
    Handrkovani ve statech, kde existuje demokraticka oposice je normalni ukaz. Uznava se jen nazor vetsiny pro clenstvi a i vystoupeni u narodu, statu, republik.
    Vystup z NATO je tedy mozny obcanskou vetsinou – bud narodnim referendem anebo statisicovymi demonstracemi …
    Ale jak je videt, toto je irelevantni, protoze zaloznici CR zaujali rozumne stanovisko. Vice se od nich neocekava a i kdyz v pripade chaosu a nasili zpusobenem ilegalnimi emigranty se porusi clanek ve Washingtonske smlouve o zakladnim pojmu nenasilneho reseni, je to stale v normach idealu NATO.

    Mne jen pobavilo, jak se v nouzi najednou zmenil nazor. Ze zlocinecke organisace, jak NATO nazval Obrtel(To si zase musite vygooglovat sam, Vitto), se stalo pres noc autorativni uskupeni, ktere je treba respektovat.

  • Béda • 5. červnaec 2015

    Dana,

    Jak dlouho po podpisu a vstupu ČR do této „obranné“ aliance ukončila ČR desetiletí nenásilné zahraniční politiky a podílela se na porušení mezinárodního ujednání o suverenitě státu a svrchovanosti nad vlastním územím a na zavedení precentu, který kdoví proč neplatí po zinscenovaném převratu na Ukrajině?

  • Béda • 5. červnaec 2015

    Dana,

    má vstup ČR do NATO něco společného s demokracií? (vládou lidu) Jak to že byl lid bez jakéhokoliv projevu svého souhlasu a vůle postupně vtažen do přehršle válečných konfliktů, které nemají s obranou ČR nic společného, a naopak vytvářejí a zvyšují bezpečnostní hrozby a rizika pro obyvatele ČR?

  • vittta • 5. červnaec 2015

    Já nepoužívám ani odkazy, ani google, Dano.
    To nechávám těm mladším, i když sám¨nemám ještě 50.
    Já píšu pouze své názory na základě minima informací a své logiky.
    Zde vidím, že by bylo velice nerozumné, stavět se na zadní proti zločinecké organizaci, byť (zřejmě) všichni tito aktivní záložáci NATO za zločineckou organizaci považují.
    Je potřeba vojenské organizace v polovojenské organizaci a ne slovíčkaření.
    Navíc…dnes je NATO zločineckou organizací, zítra se může jakýkoliv článek klidně politicky hodit, protože NATO není zločinecká organizace kvůli svým stanovám, ale kvůli svým skutkům, které jsou vesměs se stanovami v příkrém rozporu.
    To může jednoho dne papalášům, kteří jménem „demokracie“ ničí svět, zlomit vaz.

  • orinoko • 6. červnaec 2015

    Tak tohle nejsou gumové mozky. Velmi stojí za pozornost. A ten příspěvek týkající se Sokola je pozoruhodný. Naproti tomu NATOidní zboží je vcelku okrajové. NATO pomohlo – kromě jiných – Řecku do dluhů, takže je to naprosto zdiskreditovaná záležitost.
    Ze všeho nejvíce mě v tuto chvíli zajímá , co o této iniciativě koluje v útrobách České armády.

  • orinoko • 6. červnaec 2015

    Koukám na Českou TV kraksnu a mám zvláštní pocit. Část lidí jakoby se opravdu probouzela. Do Husince dorazily tisícovky lidí, v Betlémské kapli probíhá něco jiného než v katolickém kostele , ačkoli jde o totéž. Mluví tam ženské s kalichem hrudi, hraje středověká muzika, která byla bigbítem té doby … takže co? Probouzí se část vojenských instinktů potomků husitů? Nevíme. V té kapli to je docela neuvěřitelné – dýchá z ní mír a vnitřní smír. Starou bábou Evropou mává řecký husita, teď mluvila nějaká s náušnicemi … a mluví i cizinci.
    Musím zjistit, jestli nad Pražským hradem vlaje husitská vlajka. Byl by to velmi silný signál do emerického Hollywoodu. Navíc , někdo ve spojení s tímto výročím vyvolal sbírku na pomoc Syřanům žijícím v uprchlických táborech. Heretická výpomoc v česko-helvétské režii.

  • orinoko • 6. červnaec 2015

    Jen tak na okraj: Hus je probírán všemi možnými způsoby , ale jedna věc jakoby zůstala úplně stranou. Za současnou grafickou podobu českého českého jazyka vděčíme právě jemu. Copak to byla … Husova nabodeníčka?

  • bmw525i • 6. červnaec 2015

    Upřimně řečeno, já v tom seskupení zatím nevidím nic jiného, než takovou „hru na vojáky“. Prošel jsem si celý jejich web a tak nějak nikde jsem nenašel nějaký jejich strategický (dlohodobý) cíl. Co vlastně chtějí a zejména jak si představují konkrétní realizaci. Ano, je tam jejich „memorandum“, poté jsem si přečetl pár vložených příspěvků, ale to jsou vše jen „politické kecy“, co vše by bylo potřeba změnit, zrušit, vytvořit atd., ale stovky podobných povídání najdu na všech alternativních webech.

    OK, teď si vytvořili organizační strukturu – prapor – roty atd., ale co s tím? Co vlastně chtějí? Dnes je jich cca 3.000.-, dobře za rok to možná bude 10.000 ale to vůbec nic neznamená. Tam jsou jen dvě možnosti. Budou organizována záloha k použití např. na ochranu SH, ale to by bylo proti jejich ideám – nesouhlas s vládou a stávající politickou a mocenskou strukturou, – nebo pokusit se o změnu. Jenomže to beze zbraní nepůjde. No a zbraně jim nikdo nedá. V tomto státě podle zákonů jsou jen dvě ozbrojené složky. Policie (plus vše kolem BIS atd.) a Armáda jako taková. Takže ať se koukám, jak se koukám, nevidím v tom žádný reálný přínos vedoucí k nějaké změně v tomto zkorumpovaném státě.

  • orinoko • 7. červnaec 2015

    O zbraně jde v tuto chvíli až v poslední řadě. V TUTO chvíli je zapotřebí schopná organizační struktura. Tu mají bezesporu. A potřebují kontakty . Další a další. Zbraní může být i morálka. Právě ta, která je dneska vysloveně podpultovým zbožím. Spíše než staré politické šíbry by měli kontaktovat možná právě Sokola, Lenku Procházkovou, protiválečné aktivisty, Kellera a podobně.
    Česká chvíle hledá svoje správné lidi.

  • orinoko • 7. červnaec 2015

    bmw525i • 6. Červenec 2015
    Upřimně řečeno, já v tom seskupení zatím nevidím nic jiného, než takovou „hru …

    Oni mají TEĎ kdákat o svém dlouhodobém cíli? Tak ten je jasný. Pokud má být nějaká cesta v tuto chvíli tak to je – krok za krokem. Kristepane! Admin věděl, kam až dovleče OM? Jeho cíl byl vytvořit alternativu především k Aktuálně. Aspoň si to já osobně myslím. A dneska nějaké Aktuálně si může směle trhnout nohou. Diskusi tam zavřeli, aby nebyli konfrontováni s velmi neúspěšným šířením opičáckých informací.
    K moci se mají prostřílet? O to má jít? Zdaleka nejtěžší boj je ten, po kterém nezůstávají mrtví.
    Nemůžeme Českou republiku posuzovat izolovaně. Řecko dalo příklad. Nikdo neví , jaký bude průběh událostí a u nás má mít někdo patent na cíl jménem MOC? No do prdele, NATO si-se musí nejdříve zvykat.
    Njn, revolucionářské povaleče mám nejraději.
    Revolution? Or revelation?
    Co takhle – evolution.

  • orinoko • 7. červnaec 2015

    bmw525i • 6. Červenec 2015
    Upřimně řečeno, já v tom seskupení zatím nevidím nic jiného, než takovou „hru …

    Oni mají TEĎ kdákat o svém dlouhodobém cíli? Tak ten je jasný. Pokud má být nějaká cesta v tuto chvíli tak to je – krok za krokem. Kristepane! Admin věděl, kam až dovleče OM? Jeho cíl byl vytvořit alternativu především k Aktuálně. Aspoň si to já osobně myslím. A dneska nějaké Aktuálně si může směle trhnout nohou. Diskusi tam zavřeli, aby nebyli konfrontováni s velmi neúspěšným šířením opičáckých informací.
    K moci se mají prostřílet? O to má jít? Zdaleka nejtěžší boj je ten, po kterém nezůstávají mrtví.
    Nemůžeme Českou republiku posuzovat izolovaně. Řecko dalo příklad. Nikdo neví , jaký bude průběh událostí a u nás má mít někdo patent na cíl jménem MOC? NATO si-se musí nejdříve zvykat.
    Njn, revolucionářské povaleče mám nejraději.
    Revolution? Or revelation?
    Co takhle – evolution.

  • Gatta • 7. červnaec 2015

    Lidi půjdou a podpoří … pokud jim: „Důvěryhodná elita předloží pozitivní a přesvědčivý program pro další život“.

    Nakonec … tonoucí se i Babiše chytá.

  • vittta • 7. červnaec 2015

    Orinoko, mistr Jann Hus nám dává sílu, jako vždycky.
    Je zajímavé, že mi už asi 3 roky honí hlavou myšlenka, že dokud nebude vlát prapor s kalichem na Pražském hradě, bude to stát za hovno.
    A vida, už tam vlaje, to jsem nečekal, ale vlaje tam.
    Sice ne jako hlavní-ale je tam.
    A až přijde na veřejný přetřes Jan Žižka, to bude teprve hukot!
    Ten také umí dávat sílu i po staletích!