Milan Kohout pro PL: Žiji se svou ženou a dcerkou v garsonce, ale jsme ochotni tam ještě nějaký uprchlický pár ubytovat

…Jak by podle vás měl vypadat dialog a choval jste se podle toho?

Myslíte, že by měl příště vypadat takto?
Já: Dobrý den, pane rasisto.
Rasista: Dobrej dobrej.
Já: S naprostým respektem k vašemu názoru, že by se měly vybudovat nové koncentráky, ve kterých bychom koncentrovali pro naši rasistickou společnost nežádoucí živly, si dovoluji poznamenat, že je to nevhodné.
Rasista: Rád jsem si vyslechl váš názor, ale mě nepřesvědčíte. Máme zde demokracii a většina lidí si přeje eliminaci rasově závadných lidí, tak to prostě provedeme. Mám prostě jiný názor.
Já: S chladnou hlavou a velmi slušně vám ale musím sdělit, že takové řešení je kontraproduktivní a doufám, že k němu společnost nepřistoupí.
Rasista: Ano, máte právo vyslovit svůj názor. Vždyť jsme slušností vypracovaná kulturně kultivovaná kultivovanost.
Já: Děkuji za plodný dialog.
Rasista: Rádo se stalo…

Celý rozhovor najdete na Parlamentních listech

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
233 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ibrahim Ag Alhabib
Ibrahim Ag Alhabib
3. 8. 2015 18:10

život je boj a lidi by měli bojovat společně, jenže někdo nás naučil bojovat jen sám za sebe…už si nevzpomenu na název filmu, kde hlavní postava v závěru říká „v každém z nás je nějaká bolest, tak proč, sakra, tu bolest nesdílíme společně!“

fajt
3. 8. 2015 19:49

http://www.novinky.cz/domaci/376614-se-zivotem-jsou-spokojeny-dve-tretiny-cechu.html – kde jenom presstitutky na takové hovadiny chodí. ..)

Alena
Alena
3. 8. 2015 20:05
fajt
3. 8. 2015 20:10

Alena napsal
kde na to chodí? zfalšované průzkumy
http://www.nwoo.org/2015/08/03/co-media-zatajuji-strach-z-uprchliku-je-tak-velky-jako-nikdy/

já do medií čuměl jenom kvůli počasí, no ale poslední roky jsou na tom jako politici se vším, dokonce se už ani neomlouvaj, že jsou velmi často naprosto mimo, takže dneska jenom jako očkování a pro kontrolu jak hluboko a nebezpečně bahno roste. ..)

paskal
paskal
3. 8. 2015 20:11

Klidně si ubytujte koho a jak chcete, ale ostatním dejte pokoj. Nejste ani miniautorita, abyste mohl strhávat svým příkladem. To exhibicionista /jinak učeně řečeno performer) prostě nemůže. Pro společnost slušných lidí představujete pouhý neužitečný odpad. Tváříte se málem jako Sokrates, ale jediné co s ním máte zdálky společné, je schopnost vypít číši bolehlavu. Jako performace, by to bylo ojedinělé a ve Vašem případě doufám i poslední. Alespoň by se nikdo nemusel při pohledu na bostonskou performaci hluboce stydět, že takové hebedo zplodila naše zem.

paskal
paskal
3. 8. 2015 20:13

Alena napsal
kde na to chodí? zfalšované průzkumy
http://www.nwoo.org/2015/08/03/co-media-zatajuji-strach-z-uprchliku-je-tak-velky-jako-nikdy/

Milá Alenko, tak jak mají trolly na rýpání do diskusí, tak mají i trolly na průzkumy. Kluci a holky jim dodají správné odpovědi.

peter.
3. 8. 2015 20:14

paskal napsal

Klidně si ubytujte koho a jak chcete, ale ostatním dejte pokoj. Nejste ani miniautorita, abyste mohl strhávat svým příkladem. To exhibicionista /jinak učeně řečeno performer) prostě nemůže. Pro společnost slušných lidí představujete pouhý neužitečný odpad. Tváříte se málem jako Sokrates, ale jediné co s ním máte zdálky společné, je schopnost vypít číši bolehlavu. Jako performace, by to bylo ojedinělé a ve Vašem případě doufám i poslední. Alespoň by se nikdo nemusel při pohledu na bostonskou performaci hluboce stydět, že takové hebedo zplodila naše zem.

+++++

Alena
Alena
3. 8. 2015 20:17

peter. napsal
+++++

k tomuto hodnocení se připojuju

vittta
vittta
3. 8. 2015 20:20

Promiňte, pane Kohoute, ale s vaším názorem zásadně nesouhlasím.
Na svá vyjádření máte plné právo, ale vámi „oslovení“ lidé mají právo na reakci.
Doufám, že nám, čtenářům,pošlete fotku vás s vaší rodinou a partičkou imigranů z vaší garzonky.
Rád se podívám, jak umělec a filosof bojuje se zlem světa!

vittta
vittta
3. 8. 2015 20:28

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/376676-britanie-pritvrzuje-za-pronajmuti-bytu-nelegalnim-imigrantum-bude-hrozit-vezeni.html
Ten Kohout má ale smůlu….no, ještě ne, snad mu tady ubytovat nelegální migranty povolí.
Měl by jen do Británie, tam se svléknout do naha a chodit kolem královské gardy-na protest proti takové xenofobii a rasismu!

mirror
mirror
3. 8. 2015 20:29

Už to z Kohouta leze. Prý MY (zřejmě tady v Česku) jsme země odkud přicházejí imigranti vykořisťovali a vedli jsme tam války. Ten hajzl by mne a věřím, že většinu lidí v Česku, mohl vynechat. Mne se nikdo na nic neptal a já jsem ty gaunery nevolil. Jestli cítí vinu Kohout, ať ji odčiní. K ničemu, do čeho špinavého se zapletla česká vláda, neměli od obyvatelstva většinový souhlas. Ať vytáhnou za uši všechny poslance popřevratových vládních stran a hajdy do utečeneckých táborů sloužit uprchlíkům a rozdělit si je domů na kvartýr včetně jídla a kapesného. Praní prádla a úklid je… Číst vice »

vittta
vittta
3. 8. 2015 20:37

Třeba to ten Kohout dělá za peníze, Mirrore.
Je to jeho práce.
Placená svině je něco jako exekutor, tak ho tak berme…

Alena
Alena
3. 8. 2015 20:47

tak jsem se koukla na originální článek na PL a toto mne zaujalo……….. Po léta sem jezdím na návštěvy a vždy mě okamžitě praští přes oči rasová sterilita českého národa. Nudná jednobarevnost po ulicích chodících lidí je ubíjející. Co se mně vždy líbilo na životě v Bostonu, je celospektrální paleta obličejů. Strašně jsem se vždy těšil na cestu metrem do školy, až zasednu na lavici ve vagonu a začnu pozorovat úžasně pestré obličeje sedící proti mně. Během té krátké chvíle se mi představil celý svět od Inuitů, přes Afroameričany, Asiaty, Romy, Indy, Hispánce až po sněhobílé Evropany. Každý z této… Číst vice »

jogín
jogín
3. 8. 2015 20:52

Naše „svobodná“ media žasnou nad tím, že 81% Čechů je proti přijímání imigrantů. Vždyť nemají s imigranty žádné zkušenosti. Omyl. Právě že zkušenosti našinci mají. Během posametových let se sem přistěhovaly statisíce Romů, jednak ze Slovenska, jednak z Rumunska. A byli jsme obohaceni o značné zvýšení nákladů na sociální podporu a o růst kriminality.

Ibrahim Ag Alhabib
Ibrahim Ag Alhabib
3. 8. 2015 21:13

mirror napsal Už to z Kohouta leze. Prý MY (zřejmě tady v Česku) jsme země odkud přicházejí imigranti vykořisťovali a vedli jsme tam války. Ten hajzl by mne a věřím, že většinu lidí v Česku, mohl vynechat. Mne se nikdo na nic neptal a já jsem ty gaunery nevolil. Jestli cítí vinu Kohout, ať ji odčiní. K ničemu, do čeho špinavého se zapletla česká vláda, neměli od obyvatelstva většinový souhlas. Ať vytáhnou za uši všechny poslance popřevratových vládních stran a hajdy do utečeneckých táborů sloužit uprchlíkům a rozdělit si je domů na kvartýr včetně jídla a kapesného. Praní prádla a… Číst vice »

nikdo
nikdo
3. 8. 2015 21:14

„Doufám, že si naši vnuci již budou užívat pestrý život v nějakém novém na pestré kooperaci postaveném ekonomicky udržitelném systému. Nad střechami se jim ponesou nové melodie, tak jako se v Americe díky pestrosti přistěhovalců nesou melodie doposud nejlepšího hudebního stylu, čímž je jazz. Jazz, který je synonymem jak pro spolupráci, tak respekt k jednotlivci.“ Prostě se musíme obarvit abysme byli džezoví, pohodu a štěstí přinesou na peruti volný trh a migranti, hlavně soudruzi neregulovat, neregulovat, regulace a represe nic neřeší, je to vědecky dokázáno řadou autorit. Před cca 50 lety umělci vzývali komunismus, kdyby byli v Rusku a měli… Číst vice »

vittta
vittta
3. 8. 2015 21:17

Ibrahim Ag Alhabib napsal pan kohout se přesně trefil, proč nazýváte člověka, kterého zřejmě ani neznáte, hajzlem?!? takové řeči znám s ulice i zaměstnání „všichni uprchlíci jsou hajzlové a kdo je chce přijmout je taky“ uvedu příklad z firmy kde pracuji, všechny zlodějny se svádí na romy a ukrajince, jenže…když u firmy zrovna není žádný ukrajinec ani rom, krade se pořád stejně kdopak asi krade? snad ne ten ušlechtilý Čech, který nikdy nedopustí aby nás obsadily „hordy opic“ Přidávám se k Mirrorovi. Kohout je hajzl! Nevím jak Mirror, ale já Kohouta přece znám. Myslíte si třeba, že tady je málo… Číst vice »

Ibrahim Ag Alhabib
Ibrahim Ag Alhabib
3. 8. 2015 21:23

vittta napsal
Přidávám se k Mirrorovi.
Kohout je hajzl!
Nevím jak Mirror, ale já Kohouta přece znám.
Myslíte si třeba, že tady je málo Romů, kteří potřebují pomoc?
Jsou hezky snědí a to má pan Kohout rád.
Pročpak ještě žádného neubytoval?
Jóó, hubou se to pomáhá…
A ta zlodějina….jen pouhý kec.
Vymyslel jste si to, nebo přečetl někde na BL.

milý pane, moje víra mi neumožňuje lhát, ale zato znám české (některé) občany…..a ten můj islamisticky vypadající nick neberte vážně, vážně jsem úplně někde jinde :-)

mirror
mirror
3. 8. 2015 21:58

Ibrahime, nezáleží na tom, jak důvěrně Kohouta znám, podstatné je, že se snaží svalovat vinu i na ty, kterých se nikdo na nic neptal. Jak víte, že já také vinu za zlodějny svaluji na Romy a Ukrajince? Já ty lidi jak je rok dlouhý nepotkám. To je od vás podpásovka, abyste odvedl pozornost něčím, co jste mi přisoudil, řeknu dost neférově.

mirror
mirror
3. 8. 2015 22:04

Ibrahime, právě jste lhal o mě. Dokonce jse si vymýšlel.

vittta
vittta
3. 8. 2015 22:12

Ibrahim Ag Alhabib napsal
milý pane, moje víra mi neumožňuje lhát, ale zato znám české (některé) občany…..a ten můj islamisticky vypadající nick neberte vážně, vážně jsem úplně někde jinde

Skutečně?
A znáte tedy ty zloděje?
A pod pojmem „některý“ český občan si předtavujtete co?
A co má „některý“ český občan společného s jinými českými občany?
Váš nick je mi lhostejný, a nevzpomínám si, že bych se o něm zmiňoval.

mirror
mirror
3. 8. 2015 22:15

Kohout je emigrant, což je jeho soukromé rozhodnutí a mi po tom nic není. Rozhodl se žít jinde, tak ať si lidí, kteří zůstali doma, aby nedopustili své rodiče, už nevšímá. Nic mu nejsou dlužní. Měl by si performovat v novém domově. S rasismem se ještě Američané nevyrovnali. Potkávám na konferencích dost Američanů, ale není mezi nimi žádný Afroameričan. Co nám ukazují ve filmech a televizních seriálech neodpovídá skutečnému zastoupení lidí s černou pletí ve společnosti. Úplně by stačilo, kdyby se mistr performer zabýval policejním násilím proti Afroameričanům v USA.

Dana
Dana
3. 8. 2015 22:34

Nebyl to teen Kohout, co prohlasil, ze v Cesku biji cernochy ?
To byste nemeli…

orinoko
3. 8. 2015 22:36

Danko, to si pleteš s Kokotem.

Dana
Dana
3. 8. 2015 23:58

No, on je ten Kohout kokot taky. Obstarozni a mentalne zamrzly hippik, co si zakryva plesku arabskou jarmulkou a poucuje lidi o marxisticke internacionale je prave velmi dobra ukazka , jak je oposice (proti kapitalisticke demokracii) silena a bridilska. . Myslim, ze takove exoty si v Americe pestuji za ucelem zdiskreditovani levicacke ideologie. Uz vam tam navrhoval, ze je moralni povinnosti kazdeho Cecha vzit si pocetnou rodinu islamskych uprchliku a starat se o ne ? On uz neco takoveho navrhoval o ceskych Romech… Kohoutovi vadi stejnost ceskych tvari, protoze nerozeznava jemne nuance, subtilni rozdily v oblicejich stredoevropskeho etnika. Na umelce… Číst vice »

fajt
4. 8. 2015 6:21

že má jinej názor nevadí, horší, kdyby se dostal do vlády a tam jeho „naivitu“ ( dejme tomu , že tak, i když u chartisty se dá předpokládat jenom to nejhorší, jeho comrades v blbosti a záludnosti nikdy nezklamali) někdo nehezky zneužil. Kdyby tady byla zdravá společnost a z toho vycházející zdravý stát, tak by i problém ( a asi by žádný nebyl ) imigrace vypadal jinak, jenže tady vládnou kokoti a nad nima jsou ještě větší mrdky, takže nakonec zoufalí lidé dole dělají i zoufalé věci – a to na obou stranách ( a do toho samozřejmě zlý úmysl… Číst vice »

Bety
Bety
4. 8. 2015 9:18

Jak jsem se dočetla, tak ten Kohout má trvalé bydliště v USA, takže jeho kecy o garsonce, kterou bude sdílet s imigranty jsou prostě jen kecy. Pokud by něco takového chtěl uskutečnit v USA /milion imigrantů/ tak bych mu to s potěšením schválila, aspoň by imigranti dostali něco málo z toho, oč je Amerika okradla. Také by to byla malá náplast na jejich špatné svědomí, ovšem problém je ten, že oni žádnou vinu necítí, naopak se snaží ji naočkovat nám.

vittta
vittta
4. 8. 2015 9:38

Stan napsal Zdejší „Bílá liga“ nepřekvapila. Kdo má jiný názor než já, je exot, zrádce, hajzl a kokot. Půjdete mu tu jeho garsonku preventivně zapálit? A uděláte to, když bude doma, nebo když bude prázdná? A není vám divné, že si s vámi notuje emigrant/imigrant Dana? Pravidlo pěti prstů v plné parádě. Nevím, jak ostatní. ale já mu nic zapálit nepůjdu. Pokud ho někde potákm, odplivnu si před ním-TAK ABY TO VIDĚL. Že si s „námi“ notuje emigrant/imigrant Dana mi divné není, protože Dana je také člověk a pokud má nějaký názor, vyjádří ho. Nevidím důvod, abych konkrétně já než… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2015 9:58

pane Stane, označení “ zdejší bílá liga“ je potměšilá podpásovka. Národy jiné barvy pleti se mi naopak líbí. Copak můžete vědět, zda nejsem původem polovietnamka, srdcem Moravák?
Na přistěhovalcích , převážně mladých mužích, mi vadí jedna věc. Klidně si jedou tisíce kilometrů do Čech, a doma nechají své staré rodiče, své mladší sourozence, případně svou rodinu. Morální povinnost vůči jejich nejbližším je nechává chladným. Naopak, svou rodinu zatíží dluhem, protože cesta není zadarmo. Co si o těchto mladých mužích mohu myslet?

lomikel
lomikel
4. 8. 2015 10:03

Stane je vim ze se vam Kohout libi, ale jste dost osameli, je to psychicky nevyrovnana osoba ktery jednak dela dojem ze levice je totalne vylizana a dale provokuje lidi a vyhrocuje emoce a tim i jejich reakce. Coz by sice nemuselo byt kontraproduktivni jak pise Sio coby negativni imigrantska reklame, ale muj nazor je ze tim jen zuzuje manevrivaci prostor pro vsechny.

Nebudte jako on ;)

karpi
karpi
4. 8. 2015 10:32

Co se týče Kohoutova „svalování viny“, tomu rozumím. Bohužel, jakkoli se nás nikdo neptal, neseme minimálně od našeho oficiálního vstupu do nato, část přímé viny na všech těch svinstvech. Jsme jejich součástí a jejich aktéry. A musíme počítat s následky, ne se vymlouvat. Ale můžeme využít příležitosti k tomu, že nově seznámeni s důsledky, se od toho kdykoli zase odstříhneme. Avšak nepředpokládejme, že se nás někdo na něco bude ptát, museli bychom se ozvat sami.. Co se týče imigrantů, pořád ještě nemám pevné stanovisko. Pořád nevím jak je chápat, jestli jako zoufalé potřebné, nebo spíše jako trojského koně. Asi to… Číst vice »

peter.
4. 8. 2015 10:36

karpi napsal
Co se týče imigrantů, pořád ještě nemám pevné stanovisko. Pořád nevím jak je chápat, jestli jako zoufalé potřebné, nebo spíše jako trojského koně. Asi to bude složitější.

Možno to pomôže k ujasneniu si názoru ma migráciu :
http://medzicas.sk/niekomu-to-uz-doslo-podla-profesora-cilka-migracna-vlna-znici-europu/

lomikel
lomikel
4. 8. 2015 10:38

karpi – on tim Kohout tu bilou ligu spolutvori, tady v CR zadna neni, mimo par lidi postizenych podobne jako Kohout, jen s jinou utkvelou myslenkou.

abx
abx
4. 8. 2015 10:48

Ibrahim Ag Alhabib napsal život je boj a lidi by měli bojovat společně, jenže někdo nás naučil bojovat jen sám za sebe…už si nevzpomenu na název filmu, kde hlavní postava v závěru říká „v každém z nás je nějaká bolest, tak proč, sakra, tu bolest nesdílíme společně!“ velmi spravne. vsetko dnes podlieha erozii vratane moralky a takych pojmov ako je laviciar, socialista, komunista. ako spravne podotkol Jiri Krampol, svet speje do hajzlu. http://www.hlavnespravy.sk/jiri-krampol-svet-speje-do-hajzlu/652678 Jiri Krampol pritom nie je intelektual, skor bezny clovek ludoveho razenia. prave takyto ludia predstavuju nejaku nadej, lebo si zachovavaju vecny pohlad. ako moze byt laviciar laviciarom,… Číst vice »

Ladys
Ladys
4. 8. 2015 11:08

https://www.youtube.com/watch?v=Q7KLGDfDCqk
od 5-té minuty to začíná být zajímavé.

peter.
4. 8. 2015 11:56

O „pánovi Biedermannovi a podpaľačoch“,o multikulturalistoch a o tzv.“slniečkových“ľuďoch .
http://medzicas.sk/lea-vojtekova-psychologicky-profil-multikulturalistov/

Dana
Dana
4. 8. 2015 12:27

No, mne by mel byt Kohout vlastne po chuti, pac ukazuje jaky je to hloupy teorista a jak je v realnem zivote naprosto vedle. . Este by mel nosit triko s Che Gueavara – proste nazory z minuleho stoleti. Uz jsem psala, ze imigrant je zavisly na stedrosti hostitelskeho statu a ja jsem vzdy pomoc Nemcu prijimala s vdekem a pokorou, respektovala jejich zakony, jiste jsem se nechovala najezdnicky, jako to delaji nekteri bezenci v Evrope.. Cesko uz ma pul milionu emigrantu trvale tam zijicich, takze ta xenofobie neni tak hrozna, neverim ani vsem hlaskam, jak strasne utlacujete Romy. .… Číst vice »

Alena
Alena
4. 8. 2015 12:57

Pokud se na tomto webu operuje s pojmem „bílá liga“ ,je zde něco špatně. Nekritické přijímání názorů nikoho neobohacuje, naopak skutečnost zkresluje. Dobrá cesta , jak dál destruovat dále tento stát. To, milí sluníčkáři opravdu chcete? Ani na vteřinu si nepřipustíte názor, že ne všichni migranti přišli jen a jen s dobrými úmysly do Evropy? Ani nebudete požadovat po vládě ekonomický rozbor , co příliv migrantů v naší republice způsobí, v jakém počtu je náš stát schopen přijat běžence, aby se sám nerozkolísal a nezbankrotoval? Pokud takto nekriticky přijímáte konání naší vrchnosti, dosud jste se nevymanili z područí a praktik… Číst vice »

merlin
merlin
4. 8. 2015 13:16

Kohout se živí uměním, je to exhibicionista, bohém, exhibicionista a performer. Nyní má zase možnost se dostat do povědomí národa. Knížák kvůli tomu lezl nahý do vany se šlehačkou a dělal trpaslíky.

lomikel
lomikel
4. 8. 2015 13:32

merlin -ano ?

PPK
PPK
4. 8. 2015 13:59

Já jej vnímám jako obyčejného podvodníka, který si na umělce hraje a hlavně o tom často mluví, aby se o něm vědělo. Sice proti gustu žádný dišputát, ale nepochybně ho ta podivná „performační“ činnost chudším nečiní, když to občas i na Trubku někdo vyvěsí, protože i nahej starej chlap v letní okurkové sezóně nějakou sledovanost mít taky může. Krom toho, nelze ani vyloučit, že je to poněkud duševně nemocný človíček s utajovaným komplexem méněcennosti, když by si ho jinak jako umělce prakticky nikdo z běžných lidí nevšímal. Protože však každé umění musí mít nejen složku inspirační a prožitkovou, ale i… Číst vice »

Béda
4. 8. 2015 14:15

Přiznám se, že začínám rozumět pojmu rasista, když vidím následovné: – nikým nezvaní lidé se dobrovolně tlačí k soužití s „rasisty“ (obvykle naopak před rasisty prchají) – „diskriminovaným“ se nelíbí žití na náklady nedobrovolně hostitelských států. Chtěli by mít v nových zemích okamžitě všechny práva a svobody (o povinnostech se obvykle nezmiňují a zcela běžně nerespektují místní zákony) občanů hostitelských zemích, které cizinci v jejich domovských zemích nikdy neměli. Přitom se dobrovolně zbavují svých cestovních dokladů aby ztěžili místním orgánům svoji identifikaci. – tito „diskriminovaní“ občané jiných států se kdykoli mohou vrátit zpátky do svých domovských zemí, ke kterým se… Číst vice »

Béda
4. 8. 2015 14:16

oprava – přestávám rozumět pojmu rasismus, když vidím následovné:

merlin
merlin
4. 8. 2015 14:44

lomikel – to ano? je na co, na hambatého knížáka ve šlehačce ? pak ano. Jinak jsem tím chtěla říct, že se to nedá brát vážně, tak nějak kulantněji a podrobněji to popsal PPK.

lomikel
lomikel
4. 8. 2015 14:47

merlin – ze je magor, to jo, ale zatim papiry na hlavu nema, takze je zodpovedny za to co dela, akoukejte treba Stan ho vazne bere :). Pripominam mi katolickou buznu Putnu ( tak se sam tituluje) ten za statni penize skodi – mematizuje studenty.

merlin
merlin
4. 8. 2015 15:02

Ibrahim Ag Alhabib napsal
milý pane, moje víra mi neumožňuje lhát, ale zato znám české (některé) občany…..a ten můj islamisticky vypadající nick neberte vážně, vážně jsem úplně někde jinde

nebojte, nebereme. Jinak byste byl již podle jména nicku těžce dysgrafický vyznavač islámu.

aram
aram
4. 8. 2015 16:03

http://www.novinky.cz/domaci/376771-stat-si-pronajal-dvacet-bytu-pro-uprchliky-od-bakalovy-spolecnosti-rpg.html
První vlaštovička. Bakala je zase mezi prvními, kdo chytil vítr.
Jinak mi připadá, že uveřejňování takových článků (a dalších o nepokojích tuhle nebo tamhle) není náhoda. Někdo chce, aby mezi lidmi vzrůstal strach a nahvízdnutost. Jakoby chtěli něco podnítit nebo něco schovat
či naštvanost, která bude zřejmě vzrůstat, přesměrovat.
Zajímavé, že před pár lety se něco podobného odehrávalo v případě Romů v Rumburku (nebo Varnsdorfu).
To byly tenkrát také v mainstreamu žně.