Diskuze k článku


  • Béda • 7. února 2017

    http://www.novarepublika.cz/2017/02/americky-dron-letal-deset-hodin-nad.html

    Co tam asi dělal TRUMPŮV!!!! dron (dnes je vrchním velitelem a vrchním americkým politikem „mírozvěst“ Trump) ? Nad Donbasem, v těsné blízkosti ruských hranic se schopností provádět hloubkový průzkum v akčním rádiu 300 km? Že by hledal pod sněhem houby v březových hájích?

  • peter. • 7. února 2017

    Béda napsal
    Co tam asi dělal TRUMPŮV!!!! dron (

    Lietal!

  • Béda • 7. února 2017

    A to si nemohl tento PRŮZKUMNÝ dron cvičně zalétat někde jinde? Třeba nad Bílým domem? Za jakým účelem létal zrovna nad Donbasem?

    Rusku vyčítají, že podprouje Donbas a americký špionážní dron létá jen tak nad Donbasem? Snad USA taky někoho (již od Majdanu) nepodporují? Kdy „civilizovaný“ svět vyhlásí sankce vůči USA za organizaci a podporu nedemokratického puče a loutkové nelegitimní zločinné vlády?

  • fajt • 7. února 2017

    njn, co se má stát, tak se prostě stane, prostá ovečka nic nezmění a proud nezastaví . ..)

  • Béda • 7. února 2017

    A navíc tam zrovna jak na potvoru létá loubkový průzkumník zrovna (asi to bude pouze nějaká náhoda) v době, kdy se ukrajinský loutkový režim chystá provést frontální útok na Donbas.

    To je toTrumpovo – ať si každý rozhodne o svém osudu sám? my se do toho nebudeme plést?

  • peter. • 7. února 2017

    Béda napsal
    A to si nemohl tento PRŮZKUMNÝ dron cvičně zalétat někde jinde?

    Mohol!

  • Béda • 7. února 2017

    Asi takhle. Jelimánek Trump o ničem neví. Buďto jeho oficiálně vyhlášený politický kurs nemá na nic vliv, anebo na nového pána Bílého domu se** pes. Jeho vyslankyně v OSN plácá něco zcela jiného než Trump. Jeho viceprezident a „vzteklý pes“ plácají a provádějí něco zcela jiného než o čem plácal Trump. Válečné raketové křižníky si plují „bezcílně“ v těsné blízkosti země, se kterou chce Trump údajně navazovat bližší vztahy, válečný špionážní dron provádí hloubkový průzkum území v okolí (i na území) budoucího partenra při řešení společných mezinárodních problémů zrovna v době, kdy se proamerický loutkový režim chystá provést frontální útok na proruský loutkový režim.

  • Martin (už bez taky m) • 7. února 2017

    Bédo neblázněte,
    je možné že chtějí info z první ruky.
    Nebo si myslíte, že „evropská OBSE“ dá současné US administrativě „objektivní informace“ o situaci??
    V čím zájmu??
    Němci přece měli vždy na území dnešní Ukroruiny „své“ zájmy,
    Merkelbaba je stále fit a ve „funkci“, tak bych se ničemu nedivil…
    Včera na jiném vlákně jsem uvedl, že je nepochybně dnes možné vše přesně vědět (družice), a dále podrobněji potvrdit to mohou právě i drony.
    Jejich noční mise dosti spolehlivě mohou odhalit většinu těžké techniky.
    Je ovšem také důležité zjistit jak dlouho tam ta která technika je či byla…
    Opolčencům bych právo na odvetný úder neupíral,
    postavení např. těch komplexů 9K79 je určitě sledováno.

  • Béda • 7. února 2017

    Jenom pro objasnění – kdyby mě někdo chtěl chytat za slovo LOUTKOVÝ. Ano – ani jeden z těch režimů by bez vnější finanční, materiální pomoci sám existenčně neobstál Kyjevský zlodějský režim s vykradenou kasou by se již dávno bez masivních finančních investic do válečného hospodářství zřítil a zbídačená „ulice“ = další Majdan by s ním udělal krátký proces. Donbaské republiky by bez vnější materiální, finanční … pomoci těžce ustály svůj existenční boj.

  • Béda • 7. února 2017

    Martin (už bez taky m) napsal

    Bédo neblázněte,
    je možné že chtějí info z první ruky.
    Nebo si myslíte, že „evropská OBSE“ dá současné US administrativě „objektivní informace“ o situaci??
    V čím zájmu??
    Němci přece měli vždy na území dnešní Ukroruiny „své“ zájmy,
    Merkelbaba je stále fit a ve „funkci“, tak bych se ničemu nedivil…
    Včera na jiném vlákně jsem uvedl, že je nepochybně dnes možné vše přesně vědět (družice), a dále podrobněji potvrdit to mohou právě i drony.
    Jejich noční mise dosti spolehlivě mohou odhalit většinu těžké techniky.
    Je ovšem také důležité zjistit jak dlouho tam ta která technika je či byla…
    Opolčencům bych právo na odvetný úder neupíral,
    postavení např. těch komplexů 9K79 je určitě sledováno.

    Proč bych bláznil. Pouze poukazuji na POKRYTECTVÍ AMERIČANŮ (včetně Tumpa) – ve funkci od http://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2017/01/16105871_371776359865746_8528245593388727895_n.jpg

    Na jednu stranu viní Rusy z toho co již od majdanu sami provádějí, na druhou stranu navenek ukazují „hodnou líbivou tvář“ ale v reálu skutek utek.

  • Béda • 7. února 2017

    http://www.hlavnespravy.sk/kremel-ukazal-zuby-novej-administrative-usa/895042

    „Príchod Donalda Trumpa do Bieleho domu pre mnohých znamenal nádej na oteplenie vzájomných rusko-amerických vzťahov. Rusko je za konštruktívny rozvoj vzájomných vzťahov s USA, demonštruje však ostražitý optimizmus. Existuje určitá hranica, za ktorú Rusko nikdy neustúpi a USA si budú musieť na túto skutočnosť zvyknúť.

    Kremeľ teda ukázal novej administratíve Donalda Trumpa zuby a sebavedome naznačuje, že nemieni zaujať submisívnu pozíciu vo vzťahoch s Bielym domom. Práve naopak, Rusko si dôveruje a mieni s USA rokovať ako rovný s rovným. Ruský prezident a ľudia z jeho tímu chápu, že Donald Trump nie je proruským prezidentom a sleduje v prvom rade americké záujmy a ciele. Vedia však aj to, že Trump je predovšetkým pragmatikom, ktorý je ochotný viesť konštruktívny dialóg, každé zaváhanie partnerov však dokáže využiť vo svoj prospech. Takže Rusko váhať nemieni.

    Donald Trump sa momentálne snaží zabrániť posilňovaniu vzájomných vzťahov Ruska, Číny, Iránu a Turecka…“ atd.

  • Aleš • 7. února 2017

    Donbaské republiky bez vnější materiální a finanční těžce ustávají svůj osamocený boj. Rusko má přeci zakázáno zasahovat, jelikož by mohlo být mezinárodním společenstvím obviněno, že okupuje část Ukrajiny. Což se neděje.
    Pomoc, která proudí z RF je sice důležitá a nezbytná pro přežití, ale je především jen humanitární pomocí. Asi něco podobného, jako když se skládají lidé dobré vůle na utiskované novodobé disidenty u nás.
    Termín proruský loutkový režim je pár desítek let mrtvým pojmem, s hodně velkou a bujnou fantazií použitelný tak maximálně pro Kazachstán…
    S potměšilým úšklebkem na tváři konstatuju, že Alexandr Zacharčenko je stále prezidentem Doněcké lidové republiky a že Bašár Asad je stále prezidentem Syrské arabské republiky a prohlásil tohle: http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/181706-asad-povazuje-trumpuv-zamer-bojovat-proti-is-za-slibny/
    Jestliže USA a vytvořilo IS a teď bude proti němu bojovat, přijde den, kdy začne likvidovat i jimi (Společnými Silami s EU) vytvořené banderovce a Pornošenkův režim. Jiné cesty z toho není, rakovina/bílá nemoc lze léčit jen radikálně, jelikož jinak požírá i její strůjce… Strašná Slepice Merkelbaba, spolupracovnice STASI, krouží jako sup, ale Protentokrát utře. Důležitost „partnerství v NATO“ je pro ni závazkem, kdy bude muset sklonit hlavu a zvrácené choutky a ambice a provokace na ruských hranicích si nechat ujít. Pevné vedení národních elit USA přehodnocuje globální zvrácenosti předchozích administrativ. Při síle neocons je nemožno počítat s náhlým pacifismem těchto elit, naopak tohle zvládnou jen ostřílení vojáci a tvrdí a věcní diplomaté a pro globalistické síly nepracující ekonomové (tvrdí krizoví manažeři, při svých krocích využívající klidně i vlny populismu či výhrůžek). Obamovy obstrukce dnes zdržují.

  • Béda • 7. února 2017

    Aleš,

    pane Aleši. S veškerou úctou – pojem proruský loutkový režim není vůbec mrtvý. Stačí se podívat na politické reálie, kdy je Rusko dnes a denně obviňováno z vměšování do dění na Ukrajině, z vedení hybridní války (rukama svých údajných loutek) anebo dokonce u otevřené války na Ukrajině. Přitom ti, co toto prohlašují se nikdy nepodívají do svého vlastního zrcadla. Jsou to oni, kdo zvenčí zinscenovali, otevřeně podprovoali – VMĚŠOVALI SE do politických procesů na Ukrajině podpořili násilný, nedemokratický, nevolební, neústavní převrat, jsou to oni, kteří podpořili svůj vlastní loutkový režim oligarchů, aby se mohli namlsat na Ukrajině a podporovali a podporují tento loutkový režim v antirusismu.

    A vo tom to celé je. Když někdo obviňuje Rusko z podpory loutkového režimu a z vměšování do věcí jiného státu, neměl by mít stejné máslo a k tomu ještě déle na svém vlastním ksichtu.

  • Béda • 7. února 2017

    Béda napsal

    Aleš,

    pane Aleši. S veškerou úctou – pojem proruský loutkový režim není vůbec mrtvý. Stačí se podívat na politické reálie, kdy je Rusko dnes a denně obviňováno z vměšování do dění na Ukrajině, z vedení hybridní války (rukama svých údajnýchloutek) anebo dokonce u otevřené války na Ukrajině. Přitom ti, co toto prohlašují se nikdy nepodívají do svého vlastního zrcadla. Jsou to oni, kdo zvenčí zinscenovali, otevřeně podprovoali – VMĚŠOVALI SE do politických procesů na Ukrajině podpořili násilný, nedemokratický, nevolební, neústavní převrat, jsou to oni, kteří podpořili svůj vlastní loutkový režim oligarchů, aby se mohli namlsat na Ukrajině a podporovali a podporují tento loutkový režim v antirusismu.

    A vo tom to celé je. Když někdo obviňuje Rusko z podpory loutkového režimu a z vměšování do věcí jiného státu, neměl by mít stejné máslo a k tomu ještě déle na svém vlastním ksichtu.

    Jinak kyjevský režim by bez vnější finanční a politické podpory, bez jakékoliv pozitivní smyslupné politické agendy (všechna aktiva v západní části Ukrajiny již byly oligarchy a cizím kapitálem rozkradeny) okamžitě vnitřně implodoval. Jedině díky narůstajícímu dluhu = sypání peněz zvenčí výměnou za neutuchající antiruské běsnění – do velké černé kyjevské díry udržuje tento loutkový režim ve stavu klinické smrti. Bez toho by už Pornošenko s celou suitou zlodějů dávno visel na majdanských sloupech.

  • Aleš • 7. února 2017

    Na instalaci režimu v Kyjevě mohl mít zájem některý z „ruských“ oligarchů, nikoliv však Rusko. Mrtvým termínem propagandisticky rádi operují vlastizrádní a debilní politici, zkorumpovaná méédia a jejich věrní papagájové. A samozřejmě generálové zaměstnaní v teroristické organizaci NATO. A budou to dělat tak dlouho, až přijdou o práci, ti, co řídí stát jako firmu, takové režimu neužitečné vyžírky platit nebudou. S trochou štěstí za svoje zločiny někteří půjdou i bručet, ale iluze si nedělám. Pornošenkovi raději přejme Guantanámo, ať ochutná vlastní medicíny. Nic jiného si nezaslouží, gauner. A obyvatelům Ukrajiny přejme co nejbližší konec jeho hrůzovlády.

  • Béda • 7. února 2017

    Aleš napsal

    Na instalaci režimu v Kyjevě mohl mít zájem některý z „ruských“ oligarchů, nikoliv však Rusko. Mrtvým termínem propagandisticky rádi operují vlastizrádní a debilní politici, zkorumpovaná méédia a jejich věrní papagájové. A samozřejmě generálové zaměstnaní v teroristické organizaci NATO. A budou to dělat tak dlouho, až přijdou o práci, ti, co řídí stát jako firmu, takové režimu neužitečné vyžírky platit nebudou. S trochou štěstí za svoje zločiny někteří půjdou i bručet, ale iluze si nedělám. Pornošenkovi raději přejme Guantanámo, ať ochutná vlastní medicíny. Nic jiného si nezaslouží, gauner. A obyvatelům Ukrajiny přejme co nejbližšíkonec jeho hrůzovlády.

    Aleši,

    podle vás kyjevský režim není LOUTKOVÝ? Jaký jiný než loutkový je režim, který ustavilo k moci a udržuje uměle u moci cizí vměšování? Bez této pupeční šňůry by tento režim nebyl ani ustaven a ani by neudržel svoji existenci. A podobně je to s Kosovem.

    Ne, ne. Loutkový režim je REALITA. Je to synonymum pro nesoběstačný, na cizině ekonomicky a politicky závislou loutku. Současný kyjevský režim je od svého vzniku zcela závislý na Západu. Již jeho vznik byl závislý od vnějšího vměšování. A Donbaské republiky, přiznejme si, i když by téměř s jistotou dokázaly ekonomicky obhájit svoji existenci – v podmínkách uměle vyvolané války a genocidy ze strany loutkového kyjevského režimu jsou závislé na materiální, personální a finanční pomoci Ruska. Jinak by nepřežily.

    V tomto smyslu jsou jedni i druzí loutky. Kdyby pomoc zvenčí u kterékoli skončila, politicky by padly.

  • Béda • 7. února 2017

    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/9801-americti-senatori-svetova-valka-ukrajinska-vojska-rusko

    Na internetu se vynořilo video, na němž jsou zachyceni váleční štváči John McCain a Lindsey Graham s ukrajinskými vojáky, které podněcují, aby zahájili ofenzivu proti Rusku a obnovili nepřátelství, během čehož neustále Rusko označovali za „agresora“, co za to musí „zaplatit svou cenu.“..
    https://www.youtube.com/watch?v=5Eds-8P0VfA

  • Aleš • 7. února 2017

    Já se s Vámi nehádám, zda Ukrajinský režim je loutkový, já s Vámi souhlasím, asi jste špatně četl moje komentáře.
    Šílenci jako Mc Kokain patří do blázince, nikoliv na řádky alternativního tisku. Pokud se tací dostanou do vrcholné politiky, přestanou účinkovat demokratické metody, tam zmůže jen pevná ruka.

  • Béda • 7. února 2017

    Aleš napsal

    Já se s Vámi nehádám, zda Ukrajinský režim je loutkový, já s Vámi souhlasím, asi jste špatně četl moje komentáře.
    Šílenci jako Mc Kokain patří do blázince, nikoliv na řádky alternativního tisku. Pokud se tací dostanou do vrcholné politiky, přestanou účinkovat demokratické metody, tam zmůže jen pevná ruka.

    Já myslel, že jde o půtku na téma, jestli je termín loutkový režim mrtvý. Asi jsem tu polemiku špatně pochopil.

    Jinak meritum celé věci je v tom pokryteckém dvojím metru Západu, který kdyby se na sebe sebekriticky podíval v zrcadle podle toho co denně produkuje stran obvinění Ruska, musel by se poblít hnusem ze sebe sama a olkamžitě zavést sankce proti samozvanému „řediteli zeměkoule“.

    Šílenci patří zviditelnit, aby lidé věděli v čem tkví jejich šílenost a zvrácenost. Třeba když se fotí s muslimskými teroristy, anebo s nacisty, anebo provokují a vybízejí k vraždění.

  • Aleš • 7. února 2017

    Mně šlo čistě o použitý termín ruský loutkový režim…

  • Béda • 7. února 2017

    http://eurasia24.cz/aktualne/item/2296-fasisti-zasr-chlapec-v-mariupolu-komentuje-prujezd-ukrajinske-kolony-video

    „… Ani časně ranní tma neskryla průjezd množství vozidel ukrajinské armády městem na pobřeží Azovského moře. V řadě obrněné techniky jsou dobře patrné mimo jiné obrněné transportéry BTR.

    „Mariupol, šestého února ráno. Normální lidé jako vždy jedou do práce. A tady, jak vidíme, pravděpodobně opět jedou bombardovat místní obyvatele a říkat, že je ostřelují Rusové. Jako obvykle. Zasr… Ukropi!“ komentuje průjezd kolony autor videa.

    „Je sice špatně vidět, ale dá se rozpoznat, že je to velmi mnoho vojenské techniky. Jedou zřejmě ve směru Kominternovа. Mnoho Ukropů. Fašisti zasr…!“ nebere si servítky očitý svědek…“

  • peter. • 7. února 2017

    Ten ukrajinský somár to asi myslí s vojnou vážne.Pokojne pošle na jatky tisíce mladých chalanov.Vraj už čaká len na hmlu a mráz.Z hraníc s Krymom stiahol všetky voj. jednotky aj dobrovoľnícke batalióny a prevelil ich na Donbas.Niekto by mal začať tú krvavú chuntu v Kijeve strieľať.
    http://voenkor.info/content/16725

  • Béda • 8. února 2017

    Na UkraDině nejsou v žádném případěžádní nacisté: http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/zpravy/ukrajinska-podnikatelka-vyzvala-spalovat-rusy-v-plynovych-komorach/

    PS. Jen tak mimochodem se musím „smát“, když na Slovensku Fico bubnuje proti Kotlebovským „občanským pořádkovým hlídkám“ ve vlacích ale Banderovce vraždící civilisty na partnerské „demokratické“ UkraDině nevidí.

  • Béda • 8. února 2017

    http://www.novarepublika.cz/2017/02/skandal-s-nemeckym-velvyslancem-na.html

    Ukrajinský parlament požaduje odvolání velvyslance Německa na Ukrajině za návrh o uspořádání místních voleb ve zvláštních okresech Donbasu. Ministerstvo zahraničních věcí Ukrajiny povolalo německého velvyslance Ernsta Reichela, aby vysvětlil své výroky v souvislosti s Donbasem. Jak informuje „Evropská pravda“, 7. února byla tato informace potvrzena tiskovou službou ministerstva zahraničí Ukrajiny. ..

  • Béda • 8. února 2017

    https://cz.sputniknews.com/svet/201701184552566-prezident-ukrajina/

    Celá garda Petra Porošenka se najednou vylekala. Pod králem už se jasně kýve trůn. Pravdou je, že se začal kývat už před několika měsíci, ale teď se objevil reálný zájemce o místo krále… Z podřezávání nohou trůnu je podezřelý ještě jeden ukrajinský oligarcha — Viktor Pinčuk. Figura viditelná ve všech vztazích. Vzal si dceru ex-prezidenta Leonida Kučmy, velikostí je třetí mezi ukrajinskými podnikateli. A co je nejdůležitější, nebyl zapojen do žádných politických skandálů. Dokonce se mu podařilo zapojit do financování předvolební kampaně Hillary Clintonové a přitom nemít problém s Donaldem Trumpem. Prostě se choval moudře. Hillary dával peníze, ale nepošpiňoval Trumpa. Přinejmenším ve veřejném prostoru. Na rozdíl od jeho kolegů.

    A ještě zveřejnil článek v The Wall Street Journal, ve kterém uvedl svůj názor na řešení ukrajinských problémů. Plán pana Pinčuka je jednoduchý: budovat vztahy s Ruskem a obnovit ekonomiku Ukrajiny. Proto je zatím nad otázkou územní příslušnosti Krymu nutné zavřít oči a předstírat, že tato otázka vůbec neexistuje. Na Donbasu rychle uspořádat volby, a ať si sami řeší své problémy. A pozornost Kyjevu se zaměří na poskytnutí pomoci těm, kteří museli opustit své domovy. Jednoduše řečeno, zabývat se vybavením a integrací běženců z Donbasu. Na evropskou integraci je potřeba zapomenout, aspoň na čas. A vstup do NATO je pouze sen, který už určitě nikdy nebude realizován, to je potřeba si přiznat… A jak po takových povstaleckých řečí mohou přijímat Viktora Pinčuka v současném ukrajinském zřízení? Jestli by tyto názory prohlašoval na nějakém maloměstském televizním kanálu Ukrajiny. Považovali by to za šílenství a zapomněli by na to. Ale on to napsal v amerických novinách…