Nechutná šlichta jménem Šlachtagate

Opatření ministra vnitra podporované předsedou vlády a stranou lidovou posiluje mafii a oslabuje stát. Tuneláři s trvalým pobytem v Monaku se mohou začít radovat.

K dění kolem tzv. reorganizace a odchodu Roberta Šlachty je třeba něco napsat. Přinejmenším proto, že jde o zatím největší aféru Sobotkovy vlády. Na druhou stranu se do toho člověku ani moc nechce, neboť nejsme placeni za „realizaci“ afér jako novináři bulváru, ať už společenského nebo politického. Nechutnost současného dění vynikne zvláště tím, že současná vláda se přes všechny nedokonalosti a kontroverze zdála být tou nejlepší za posledních 25 let. Nu a teď zůstává otázkou, zda plní mafii její sny, nebo rovnou příkazy.

Soudní lidé totiž mohou zapomenout na shovívavou úvahu, kterak do trojice největších es boje proti korupci (Šlachta, Ištván, Bradáčová) píchla ČSSD jaksi omylem, v rámci strašně potřebné a promyšlené reorganizace ve prospěch všeho lidu této krásné země. Nejsme-li fanatickými přívrženci ČSSD, můžeme si položit jednoduchou, notoricky známou otázku: Cui bono? A Babiš, který za začátku reagoval velmi rozumně a Šlachtu bránil, nyní vesele vycouval a uznal za vhodné, že je lépe mít model „boje proti korupci“ jako na Slovensku. Vybraní korporátní mamuti jsou na Slovensku mimo dobro a zlo, tedy mimo zákon, protože si koupili toho či onoho. A postupnou koupí celé politiky si zajistili faktickou beztrestnost. To se šéfovi Agrofertu jistě hodí do krámu. Pak dokáže pochopit aktivitu ministra ze zmíněné koaliční party strachující se o zlodějny funkcionářů ČSSD, které je třeba zamést pod koberec, když partaj fakticky finančně zkrachovala.

Reorganizace, ale v čí prospěch?

Útvar, jemuž velel Robert Šlachta, ležel v žaludku mnoha postiženým v různých kauzách a o jeho likvidaci se postupně a zatím marně pokoušeli všichni ministři už od dob majora Kubiceho kolem roku 2006. Likvidace tohoto Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu maskovaná tzv. „reorganizací“ tedy určitě dělá radost zločincům. A možná z tohoto mají radost i takové esa jako Jana Nagyová-Nečasová, tři exposlanci ODS Petr Tluchoř, Marek Šnajdr, Ivan Fuksa, někdejší premiér Petr Nečas a také jistý Ivo Rittig . A to nemluvíme o zcela nevinných jako Kalousek, Benda, Vondra, a Topolánek a další političtí výtečníci. A potom tu máme celou síť chapadel chobotnice na úrovni krajů, kde vládli hejtmani ČSSD. Některé kauzy jsou rozpracované, některé již čekají na soud a další zatím nevědí, zda a kdy na ně přijde řada. A to čekání je fakt hrozné, soudruzi kapitalisté. Každopádně léty osvědčenou praxi, kdy byla činnost policie a justice řízena z jednoho centra, Šlachtův útvar poněkud narušil. Pracoval na kauzách utajeně, šlo jim o život a někteří detektivové byli falešně obviněni. Připomeňme, že to byl jediný útvar policie, odkud se za peníze nevynášely utajené informace o vyšetřovaných kauzách. A to přece nejde, soudruzi tuneláři.

Co to znamená pro občany?

V podstatě nic. Soudní lidé již dnes vědí, že žijeme uprostřed systému, který zločiny nejprve legalizuje přes parlament a pak v klidu provede. Politická reprezentace je ve vleku různých zájmových skupin prostřednictvím různých prebend. Od lukrativních postů pro ně, jejich příbuzné a známé až po prachobyčejné peníze. Řeči peněz rozumíme všichni, jsou hybnou silou našeho systému. O člověka tolik nejde, jde o prachy. Budou-li prachy, budou lidé. Naopak to nefunguje. Kdo by chtěl dávat na první místo člověka, je buď sluníčkář, naiva nebo trouba. Anebo politik před volbami. Hrajeme prostě takovou hru. Politici se předhánějí v tvorbě různých reorganizací, rekonstrukcí, reforem a balíčků, na jejichž podobě se jen nemohou shodnout, všechno prý však vždy a navždy ve prospěch občanů této země. Děláme, že tomu věříme, alespoň občas, když jsou volby, a s větší či menší vášní se jako občané – voliči, účastníme tohoto pokleslého divadla.

Jak z toho ven?

Návratem ke staré dobré ODS! Alespoň takovou cestu doporučuje někdejší disident, vězeň a důstojník BIS František „Čuňas“ Stárek ZDE . Pro tohoto čerstvě upečeného kandidáta do senátu je nepřijatelné uplácení. Pokud nějaký mafiánský kmotr chce nějaké výhody, dnes už neuplácí politika, ale stal se politikem a výhody si přidělí legálně. Tak je to, soudruzi kapitalisté, zleva i zprava: nepodnikat, ale legálně krást ze společné kasy. Dokud kmotři uplácejí politiky, je to sice podle Stárka-Čuňase nezákonné, ale pořád je to ještě standardní politika a demokracie. Jakmile se tedy vytratí úplatky a kmotři nám budou vládnout se souhlasem nadšeného lidu, je podle tohoto kandidáta s demokracií konec. Z případu Nagyová zbyly podle něj pouhé nákupy kabelek. Podle mne z tohoto případu zbyla jistota nezákonného zneužití tajné služby, spojení Rittiga s premiérem Nečasem nejméně skrze jeho milenku, korupce prostřednictvím přidělování lukrativních postů a skandální rozhodnutí soudu ve prospěch legalizace zločinu – pokud se odehraje na půdě parlamentu. Podle Františka Čuňase Stárka jsme na tom nyní nejhůře za posledních 25 let. Proč? Protože prý vládne Babiš.

Kontroverze

Kdo tu za koho kope a proč? Máme tu skupinu, pro niž se již asi vžilo označení „pražská kavárna“, psali jsme o ní v článku V klubu Pražské kavárny . Ta by jistě stála za Šlachtou plnou vahou nezištného mediálního Bakalova impéria a Sorosova Open Society Fund, kdyby nebylo jedné věci. Za Šlachtou totiž stojí i nenáviděný Babiš a jeho spolustraníci. Pražská kavárna Babiše nenávidí, protože představuje jiné, konkurenční ekonomické, mediální a mocenské centrum. A proto pražská kavárna za „svým“ Šlachtou sice stojí, ale jaksi vlažně. Demonstrace s červenými kartami pro vládu na Hradě ani v podhradí nechystá, ale pár článků v médiích z toho bude. Prozíravější totiž vidí, že dnes Šlachta, zítra Ištván a pozítří Bradáčová. Loutkovodiči jako údajně Ivan Langer jsou již připraveni nominovat jejich nástupce.

Další dotčená mocenská skupina se rekrutuje převážně z politiků. Ti se bojí, že Šlachtovy neřízené střely zasáhnou buď přímo je, nebo prostřednictvím skandálu jejich chlebodárné strany a mafiánské skupiny. Tento strach je společný pravici i levici. Proto zapomínají na nepřátelství a pěkně si notují. Tím více, že jsou společně proti Šlachtovi i Babišovi. Babiš je jejich politický konkurent a Šlachta představuje neúplatného policistu. Neúplatného nejen penězi, ale i funkcí. Takového policistu naši političtí šíbři nemohou potřebovat.

Policie je v jejich očích zřízena ke krocení lidu obecného, a nikoliv k obtěžování lidu zvoleného. Lid zvolený v rámci zvykového práva disponuje různými výsadami, které je sice možné čas od času některým konkurentům odejmout, to však rozhodně nemůže být ponecháno na libovůli nějakého vyšetřovatele nebo státního zástupce. Jsme v demokracii moderního střihu, kde vládnou zástupci korporací, a kde, jak říká Čuňas Stárek, vydělává především pravice, levice utrácí. Taková dělba práce je vlastně metafyzickým zákonem, jak vědecky prokázali již Milton Friedman a Friedrich Hayek . Mafiánská politická pravice je zkrátka poněkud čilejší, má méně zábran ve svědomí a do společného hrnce s medem strčí vždy packy jako první. Mafiánská levice to musí pracně dohánět. A když si všichni polepí packy obecním medem a pak se přilepí ke koaličnímu stolu, pak je se Šlachtou konec.

Pražská kavárna má strkání pacek do společného hrnce s medem zdůvodněno ideologicky, tedy ve jménu vyšší pravdy. Proto je boj o Šlachtu pouze bouří ve sklenici vody, někdy je třeba šetřit Babiše, aby se zlikvidovali mafiáni v ČSSD. A jindy je třeba zase jít po Babišovi, aby mohli přežít levicoví mafiáni, a ti mafiáni pravicoví šli na chvíli do kytek. Tuto hru o Šlachtu pro změnu provozuje Deník Referendum. A levá i pravá kavárna z toho dělá ideologickou šlichtu pro lid, protože zase budou volby prezidenta a je třeba si vydělat na vezdejší mediální a politický chléb.

Proč ČSSD?

To můžeme jen a jen spekulovat. Jednou z možností je, že si likvidaci nejlépe fungujícího útvaru nechali vnutit z hlouposti. Levice je prostě hloupá a dělá radost Kalouskovi a ODS jen a jen z blbosti. Musím říci, že mně to připadá velmi málo pravděpodobné. S takovou demencí by nemohli najít ani vchod do parlamentu, natož do Úřadu vlády. Nejpravděpodobnější se tak jeví kombinace dvou faktorů. Nikdo nechce dopadnout jako David Rath, a tak jde o výše uvedený strach z afér, které se na ně valí v krajích. Navíc ten, kdo zachrání korporátní molochy jako na Slovensku před trestním stíháním trvale, a tak říkajíc strukturálně, ten jistě může počítat s trvalým přísunem peněz do zkrachovalé stranické kasy. Tolik k teoretickým a hypotetickým motivům Chovancovy reorganizace, které zatím nelze prokázat fakticky. A Chovanec, jako ministr vnitra, navíc měl opakovaně od zástupců justice na talíři, že Šlachtův útvar odmítal systémem tiché neposlušnosti spolupracovat se zkorumpovanými nebo podezřelými státními zástupci. Jejich případy prostě nešetřil, protože by jeho detektivové také mohli přijít o život.

Ostatně, i kdyby tomu tak nebylo, české podsvětí by mělo uspořádat ve prospěch Sobotky, Chovance a jejich ČSSD sbírku, neboť podobný dárek od politiků neobdrželo od památné Klausovy amnestie. Rozvrat Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu se snad lépe podařit nemohl. A to se prosím o to už v minulosti pokoušelo nějaké Íčko, pak Kubice, a po něm všichni ostatní. Podívejte se na náš starší článek Případ Lessy: Politizace policie, demagogie médií .

I kdyby nějakým záhadným způsobem Chovanec a spol. z celé té akce vycouvali, jsou už ve veřejnosti a historii zapsáni jako bojovníci ve prospěch organizovaného zločinu proti legálním strukturám státu. Opatření ministra vnitra je jistě pouze v jeho kompetenci, jak alibisticky všichni tvrdí, nejvíce úplně nevinný politik jménem Kalousek. Ale nejsme malí a jasně vidíme, jaká hra se tady hraje. Zničení útvaru je podporované předsedou vlády, stranou lidovou, ODS i TOP 09. Další zničení pilíře právního státu posiluje mafii a oslabuje stát. Tuneláři s trvalým pobytem v Monaku se mohou začít radovat.


Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 450 Kč
Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde , nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
49 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
16. 6. 2016 11:28

Zdá se, že autor p. Letko při vší své úžasné informovanosti jaksi pozapomněl na nejdůležitější aspekt kauzy. Totiž na fakt,že v neformální spolupráci skupiny státních zástupců a Šlachtovým útvarem došlo na pokyn z baráku Na tržišti k odstranění sice neoblíbené vlády P.Nečase ,který předtím rozhodl o regulérní soutěži na dostavbu Temelína. Zdá se,že akce Sobotky a Chovance je obrana proti opakované akci tohoto ze zahraničí externě řízeného kolektivu dobráků,která by ukončila ve vhodném preferenčním okamžiku fungování vlády a umožnila rozpoutat chaos. Zeman by jmenoval Babiše premiérem a ostatní opozice,zejména lidovecké přisírky se přidají , ostatně jako vždy. Myslím,že konečným cílem… Číst vice »

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 11:34

hudryper – tak jest, smutna situace.

Tribun
Admin
16. 6. 2016 11:53

Já bych tedy byl s hledáním kladných hrdinů v téhle frašce hodně opatrný. Třeba zrovna Šlachta, kde kdo ho má div ne za hrdinu, ale co je to za hrdinu, když hned uteče do civilu, sotva není po jeho? A ještě u toho žvaní něco o tom, že jednou policajt, vždycky policajt.

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 12:09

Tribun – dnes s vami zcela souhlasim. Slachta vzal tu „praci“ po Kubicem, delal ji „dobre“, byt je tupjesi nez Kubice. Ted zdrha protoze to smrdi sestinasobnou sebevrazdou …

Smutne to vidim krz toho Zemana.

Dolmen
Dolmen
16. 6. 2016 12:26

Tady platí stoprocentně ono z Limonádového Joea – padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina.

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 13:46

http://aeronet.cz/news/cesko-nakrocilo-k-predcasnym-volbam-mezi-ano-a-cssd-hori-mosty-ktere-pro-jistotu-podrezava-kalousek-z-top09-valka-konceptualnich-sil-ekonomicke-vs-ideologicke-globalizace-je-v-plnem-proudu/

bude babis (definitvne?) zahnan do tabora neami oligarchuu ? predcasne volby v casovani zeman/babis jako predehra voleb prezidentskych ?

Zhrzeny Dienstbier :)

Sociální demokracie a Bohuslav Sobotka stojí vůči prezidentu republiky v jasné opozici. Kritizují ho za jeho politiku, vstřícnost k Číně, k Rusku atd. Vrchol tohoto odporu potom v ČSSD představuje Jiří Dienstbier, který neváhal označit prezidenta Zemana za největší omyl voličů poté, co prezident Zeman odjel vloni v květnu na oslavy Dne vítězství v Moskvě.

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 13:48

jeste z clanku alergiho životní downsizing a psychosomatika Tento problém v Kalergiho plánu řeší už mnohokrát zmiňovaný proces globálního chudnutí. Nepěkným označením se to nazývá „životní downsizing“, zmenšování životních nároků. Menší byty, menší auta s menšími a menšími motory, menší spotřeba papíru, přechod k elektronickým médiím, méně kvalitního vzdělání, méně výdělků, méně spotřeby planetárních zdrojů. Na straně druhé více kontroly pohybu lidí, více kontroly názorů, více odposlechů, více kontroly nad výchovou dětí ze strany státu, více integrace s cizími chdudšími etniky, které mají saturovat proces chudnutí a přijetí chudnutí ze strany domorodců. Když vám stát řekne, abyste se uskromnili a… Číst vice »

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 13:49

Kalergiho psychosomatická ekonomie v médiích Úloha psychosomatické ekonomie je vidět i na komerčním mainstreamu. Návody na TV Nova, jak vařit „zdravě“ a levně z kuřecích kůžiček, buchty z mikrovlnky a hrníčků, zbytky chleba osmažené na sádle atd. Výchova společnosti k chudnutí a přijetí chudnutí jako modelu životního trendu je velmi důležitým bodem prosazovaní konceptů NWO. Lidé vidí v televizi výměny manželek, obyčejné lidi, pořady jako Prostřeno s obyčejnými lidmi, snaha o prezentaci obyčejnosti a normálnosti se všemi vadami a nedostatky. To je v ostrém kontrastu s pořady z 80. a 90. let minulého století, kdy seriály a reality show přinášely… Číst vice »

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 13:49

je tam hodne odpovedi k diskusim zde

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 13:51

Dostali jsme se až k tezím Kalergiho plánu, ale tím podstatným je fakt, že Andrej Babiš je zastánce ekonomických konceptuálních tezí v rámci realizace NWO, zatímco Milan Chovanec, Bohuslav Sobotka a ČSSD plní ideologické teze transatlantických globalistických vazeb skrze Berlín a Brusel. Andrej Babiš není poslem lepších zítřků, je představitelem euroasijského konceptu NWO, který vidí v ekonomickém dialogu větší důležitost, než je ideologická rovina pomníků a bust kdesi ve vstupní hale amerického kongresu. Andrej Babiš hraje o své politické přežití, ale největší zákeřností globalismu je, že nejsou dobří a zlí politici. Jsou jenom teze a antiteze. A velký vliv transatlantických… Číst vice »

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 14:25

tak podobne to bude v Rusko, takze co kdo vlastne po tom Putinovy chce ?
Zeman, nejmensi zlo, vybral si Babise, nic tezkeho nikdo jiny neni, vsechny ostatni strany, s realnou moci, jdou na ruku, ci jen nekonaji (kscm) UsaBruselu a Zeman je pro ne nepritel c. 1

Pujdu mu zapalit svicku …

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 14:25

myslim ze lekce z prakticke politiky je to ohromna

bergpora
bergpora
16. 6. 2016 14:29

Me na techle uvahach stale neco nesedi. Pokud je cilem zmenseni populace, proc, kdyz se v Evrope zacne snizovat prirozenou cestou a tedy „bez prace“, hned na „uvolnena“ mista cpou lidi z Afriky. Pak nerozumim tomu, co je cilem globalniho chudnuti, komu to prospeje. Vyjma ekologie a zbesileho vycerpavani zdroju, samozrejme. Proc to ridit a snazit se predcasne, kdyz k tomu take jednou musi dojit samovolne (pri soucasnem poctu obyvatel). Proc chtit na planete malo chudych lidi? Proc tam chtit hodne chudych? Tomu nerozumim. Navic, kazdy zivocisny druh ma svoji casovou populacni krivku: bud je jich na urcitem uzemi stale… Číst vice »

bergpora
bergpora
16. 6. 2016 14:34

lomikel napsal
myslim ze lekce z prakticke politiky je to ohromna

Pro mne byl zatim nejvetsi lekci rozhovor predsedy vlady s jeho sekretarkou:
http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4
Jestli je to opravdu takhle, jako ze asi ano, pak je to uplne vsude a nelze najit „pravdu“. Vysledny politicky vektor je pouhym nahodnym slozenim iracionalnich drobnych konfliktu, tzv. beze smyslu :-) Kral je zrejme jeste vice nahy, nezli si myslime. Tedy nezli si myslim ja, abych nepodcenoval druhe.

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 14:34

begpora – pokud reagujete na me posty tam tam se pise o psychosomatická ekonomii, ne o depopulaci. pak vam to nemuze sedet ;)

co myslite volil bych jako mensi zlo eroasijskeho oligarchu nebo transatlantickeho neolevicaka ?:)

rekneme babis kontra Dienstbier
agent stb/kgb kontra agent cia

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 14:36

bergpora napsal
Pro mne byl zatim nejvetsi lekci rozhovor predsedy vlady s jeho sekretarkou:
http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4
Jestli je to opravdu takhle, jako ze asi ano, pak je to uplne vsude a nelze najit „pravdu“. Vysledny politicky vektor je pouhym nahodnym slozenim iracionalnich drobnych konfliktu, tzv. beze smysluKral je zrejme jeste vice nahy, nezli si myslime. Tedy nezli si myslim ja, abych nepodcenoval druhe.

necas je psychicky chudak, to bych sem ted netahal. rozplyzava to fokus

Gatta
Gatta
16. 6. 2016 15:07

bergpora vložil:
http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4

Stále ještě mš má co překvapit. A „tohle“ řídilo stát, podepisobalo mezinárodní smlouvy, rozhodovalo o našich životech, o životech našich dětí i našich starých rodičů.

To opravdu není k smíchu …

Sio
Sio
16. 6. 2016 15:17

Gatta napsal

bergpora vložil:
http://stream6.idnes.cz/vod/1606/14/VF160614_150626_flv_middle.mp4

Stále ještě mš má co překvapit. A „tohle“ řídilo stát, podepisobalo mezinárodní smlouvy, rozhodovalo o našich životech, o životech našichdětí i našich starých rodičů.

To opravdu není k smíchu …

Nesmělý podpantoflový puberťák …

Gatta
Gatta
16. 6. 2016 15:34

Sio napsal
Nesmělý podpantoflový puberťák …

Citace z Větvičky:
http://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=350866

„Su narody chytre a vzdělane. A ty maju chytru a vzdělanu vladu. Su narody meně chytre a meně vzdělane. Ty maju meně chytru a meně vzdělanu vladu. A pak su hovada.
Představte si, že su na světě lidi s nizkym intelektem, denně sledujici multykulturni programy pseudotelevize. Taci lidi si za sve zastupce zvoli do parlamentu jine lidi s nizkym intelektem. A tito blbci si pak vyberu premijera. Jak asi vypadaju jeho minystři?“

bergpora
bergpora
16. 6. 2016 15:35

lomikel napsal tam se pise o psychosomatická ekonomii Jako ze Babica je agentem NWO? O snizovani populace na AENews pisi take, prubezne: „Snižování počtu obyvatel planety je v plánu globalistů také, ale těm jde o snížení populace výhradně západní rasy, tzn. západní civilizace.“ Bavit se o Kalergiho planu mi prijde jako vest rec o Protokolech. Kalergi byl PEU (Panevropska unie), podobne jako Habsburg Otto, ci jeho zak Posselt. Tem slo (jde) o Velkou Evropu s Maghrebem, kde by vlady byly spolecne. Ze by se sem meli nasunovat nejaci uprchlici, to uz je cira fantasie. S timhle si neni radno zahravat,… Číst vice »

Gatta
Gatta
16. 6. 2016 15:38

PS
A říká se tomu „zastupitelská demokracie“ do které si od nějakých „lidí z ulice“ kecat nenecháme.

bergpora
bergpora
16. 6. 2016 15:39

Gatta napsal
Stále ještě mš má co překvapit. A „tohle“ řídilo stát, podepisobalo mezinárodní smlouvy, rozhodovalo o našich životech, o životech našich dětí i našich starých rodičů.

Presne tak jsem to myslel a dodavam, ze dle meho neslo o zadnou vyjimku a ze timhle prismatem musime nahlizet i na Slachtovinu, aniz by se tim fokus rozpliznul; naopak cocka fokusuje znamenite. Nemusi jit o stejnou formu uletu, jde o obecne receno „nepricetnost“, kdy nejakym mocenskym aparatem hyba clovek smyslu zbaveny, jako male dite.

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 15:41

bergpora – co se mi na vas libi je ze nelze odhadnout jak zareagujete :). babis imho chtel /a chce kooperovat is usabruselem / a dela to, ale jaksi je tlacen od nich, bud ma zasadne jine nazory na neco (Zeman) nebo nebyl vybran (vybran pro tohle kolo), nebo naopak byl vybran a je to soucast predvolebni kampanne, nebo .. je se soustreduji na pozici Zemana, meho nejmensiho zla, co cert nechrel, ted to uzce souvysi s babisem. takze , nevim elsi je agent nwo, spise ne, ale to neznamena ze nebude pracovat ne inovacich ktere nwo podporuji a jemu… Číst vice »

lomikel
lomikel
16. 6. 2016 15:45

bergpora napsal
Presne tak jsem to myslel a dodavam, ze dle meho neslo o zadnou vyjimku a ze timhle prismatem musime nahlizet i na Slachtovinu, aniz by se tim fokus rozpliznul; naopak cocka fokusuje znamenite. Nemusi jit o stejnou formu uletu, jde o obecne receno „nepricetnost“, kdy nejakym mocenskym aparatem hyba clovek smyslu zbaveny, jako male dite.

jo tak, musite vic primo ne ma, necas je psychologicky extrem, na ostatni budou jine veci ve spysech, to mate pravdu. kdo urci ktere causi se otevrou , o tom je boj o UOOZ ale i o reformu statnich zastupitelstvi, pracuji v teamu.

PPK
PPK
16. 6. 2016 17:24

Elity každé země podobné velikosti a umístění jako ČR, jsou vždy politicky řízeny z vyslanectví velmoci, která má právě tu maličkou zemičku momentálně ve sféře zájmů svého mocenského vlivu. Proto jsem toho názoru, že spory mezi elitami i v ČR se nás, normálních obyčejných lidí, začnou týkat až teprve tehdy, pokud by to mělo nějak měnit naši situaci sociální a tím i ústavně právní. A to se zatím neděje, i když co není, brzy být může … Kdy se elity vzájemně sváří? Tehdy, když jedna jejich skupina chce prosadit takovou legislativní změnu, která se dotkne ekonomických a mocensko vlivových zájmů… Číst vice »

bergpora
bergpora
16. 6. 2016 17:49

lomikel napsal takze , nevim elsi je agent nwo Vy o Babisovi, ja o Babicovi…to je ten kuchar, co pripravuje nastup NWO tim, ze vari lacine. On je tam jeste jeden, co je uplne sileny a opravdu vari z gulas z kuze s pizzu ze starych knedliku, ale to jmeno jsem zapomenul. Ja jsem stary konspirator, ale nekdy mam s konspiracnimi weby problem, protoze mi pripada, ze opravdovym konspirativcum delaji medvedi sluzbu. Hlavne v pripade metafyziku ala Pjakin (i kdyz zrovna ten mi nevadi, ale ma to tam). U Australie se potopi filipinska lod o vytlaku 13000 tun, coz je… Číst vice »

bergpora
bergpora
16. 6. 2016 17:57

Jeste: nad Zemanem vaham od okamziku, kdy odmitl vystoupit na tribunu na Rudem namesti behem oslav konce valky. Tehdy to prohral, resp. ukazal, na co ma a na co ne. Takze on velkym az globalnim hracem mozna je, ale ne vyznamnym. Takovymi jsou jen ti, kteri se znaji z rodin po generace (tedy pribuzni, jednoduse receno). Jako byl Habsburg a dalsi slechtici a podnikatele v rodinnem staletem byznysu. Babisovi jde o krk, to je myslim jasne, ted zalezi jen na tom, jake kontakty si behem sveho ministrovani stacil vytvorit a predevsim jak prokazal svoji loajalitu a inteligenci. Jelikoz se ale… Číst vice »

racek
racek
16. 6. 2016 19:23

No, on ten Zeman se zachoval v této aféře dosti rozumně a spíš situaci uklidňoval. Víc bych k tomu nechtěl dodat. No příčiny? To je celkem jednoduché, nezapomeňte, že se tyto dva útvary, kterých se sloučení dotkne, docela veřejně a hlasitě hádaly. Co v těchto případech udělá každý rozumný vedoucí? Nerozumný to nechá při starém. Rozumný má dvě možnosti – okamžitě vyrazí všechny aktéry a nebude zkoumat kdo si začal. Tak jsem třeba postupoval já a vždy to doporučoval. Nebo, a to asi v tomto případě musel, s ohledem na politiku a též aby uklidnil vášně, útvary sloučil pod svůj… Číst vice »

fajt
16. 6. 2016 19:43

https://twitter.com/RittigIvo?ref_src=twsrc%5Etfw – a prasátko se dobře baví. ..)

Admirál
Admirál
16. 6. 2016 19:50

PPK – „Bergporu alias Fagana vrátivšího se nedávno z Kanady ignoruji, protože záměrně odvádí diskusi od jádra věci. Ale možná má k tomu nějaké instrukce.“

To tak nebude, tady se zřejmě mýlíte. Styl psaní a argumentace se nedá změnit, je mnoho diskutérů, kteří mají podobný a dalo by se skrze ně identifikovat fagana.

Bergpora mezi ně stránce nepatří.

Admirál
Admirál
16. 6. 2016 20:08

racek – „Že svrhnul vládu, jistě, zasloužila si smrt, ale takhle to byla jen strašlivá policejní zvůle. Asi všude na světě by už bručel za vlastizradu.“

V té souvislosti jsem jinde upozorňoval na to, že k čemu že máme BIS? Předseda vlády má mimomanželský poměr a nic. BIS to jako ohrožení bezpečnosti státu nevyhodnotí. Přitom je z jejich pohledu nepřehlédnutelné, jako čtyrmetrové hovno na silnici.

Po tom, co následovalo, by muselo celé vedení BIS odvoláno a zkoumáno, zda to není na odvolání za mříže.

Porovnejte si to s aktivitou a výstupy při prověřování Zemanova kancléře Mlynáře.

racek
racek
16. 6. 2016 22:47

Admirál napsal racek – „Že svrhnul vládu, jistě, zasloužila si smrt, ale takhle to byla jen strašlivá policejní zvůle. Asi všude na světě by už bručel za vlastizradu.“ V té souvislosti jsem jinde upozorňoval na to, že k čemu že máme BIS? Předseda vlády má mimomanželský poměr a nic. BIS to jako ohrožení bezpečnosti státu nevyhodnotí. Přitom je z jejich pohledu nepřehlédnutelné, jako čtyrmetrové hovno na silnici. Po tom, co následovalo, by muselo celé vedení BIS odvoláno a zkoumáno, zda to není na odvolání za mříže. Porovnejte si to s aktivitou a výstupy při prověřování Zemanova kancléře Mlynáře. Jistě, bylo… Číst vice »

cnemo
17. 6. 2016 8:59

No, myslím, že věci jsou jednodušší, než míní autor. Žádná vláda nemůže skutečně vládnout, je-li ohrožována policejní skupinou, schopnou provést státní převrat a napojenou na kdo ví koho. Dříve nebo později bude zlikvidována i klika okolo spolku Bradáčová, Ištván, Zeman, i když jejich politické krytí je mnohem silnější. Musí to provést libovolná vláda, chce-li trochu vládnout. Podrobněji zde https://nautilus2.wordpress.com/2016/06/16/zacina-koncova-faze-statniho-prevratu-uklid/

fajt
17. 6. 2016 10:10

https://www.novinky.cz/domaci/406791-o-co-tehdy-slo-ze-padla-vlada-pta-se-pravice-po-opetovnem-zprosteni-necasove.html – co všechno si může zdejší vládní svoloč dovolit, takže kurtizána úkoluje zpravodajce a justice to má zcela v pořádku – opravdu nechápu, proč se to nemůže v této kolonii kosit z vrchu, vyšlo by to skutečné vlastníky pidi zemičky rozhodně levněji. ..)

orinoko
17. 6. 2016 10:33

Se svoji troskou do mlyna na dane tema prispel take Jiri Paroubek na Vasi veci. Ma to hlavu a patu.
Slachta for presidentista.

Alena
Alena
17. 6. 2016 10:51

cnemo napsal No, myslím, že věci jsou jednodušší, než míní autor. Žádná vláda nemůže skutečně vládnout, je-li ohrožována policejní skupinou, schopnou provést státní převrat a napojenou na kdo ví koho. Dříve nebo později bude zlikvidována i klika okolo spolku Bradáčová, Ištván, Zeman, i když jejich politické krytí je mnohem silnější. Musí to provést libovolná vláda, chce-li trochu vládnout. Podrobněji zde https://nautilus2.wordpress.com/2016/06/16/zacina-koncova-faze-statniho-prevratu-uklid/ “ demokracie“ po česku je opravdu na oko. – Bartončík -Kubiceho zpráva – Nečasův pád – Rathův případ všechny případy mají mnoho společného – změnu výsledků voleb -nemožnost obětí bránit se -velkou mediální masáž – pokud došly do stádia… Číst vice »

fajt
17. 6. 2016 11:08

fajt napsal https://www.novinky.cz/domaci/406791-o-co-tehdy-slo-ze-padla-vlada-pta-se-pravice-po-opetovnem-zprosteni-necasove.html – co všechno si může zdejší vládní svoločdovolit, takže kurtizána úkoluje zpravodajce a justice to má zcelav pořádku – opravdu nechápu, proč se to nemůže v této kolonii kosit z vrchu, vyšlo by to skutečné vlastníky pidi zemičky rozhodně levněji. ..) je potřeba se dostat do fáze, kdy peníze ( a touha po nich) budou ničit naprosto všechno, v minulost ( tedy té známé a KC povolené) nebyl tak ideální prostor, jaký představuje globalizace a technologie pár postižených bědátorů ( kteří absolutně nedomysleli, co jejich práce provede za škodu ) – chamtivost jako základ všeho a nepřirozenost… Číst vice »

Admirál
Admirál
17. 6. 2016 12:05

Stan napsal Pokud by neexistovala nová „Národní fronta“, v níž se sešli Sobotka, Chovanec, Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Mitrofanov, Patočka, Bakala, Rittig a další, mohl by Váš zjednodušený výklad platit. Babiše nemusím, ale za sebe se přikláním spíš k tomu, že Šlachta odhalil něco opravdu velkého. Kmotříci se spojili proti nastupujícímu kmotrovi. Čekám, kdy se zvednou z matrací a začne se střílet ostrými. Proč by taková „fronta“ byla neformálně nemožná? Každý mohl mít svůj důvod. A ten důvod u některých nemusí vůbec být z rodu protispolečenských. Např. to, co píše Paroubek, jak již konstatoval Orinoko, má hlavu a patu. Něco opravdu… Číst vice »

cnemo
17. 6. 2016 14:20

Stan napsal Pokud by neexistovala nová „Národní fronta“, v níž se sešli Sobotka, Chovanec, Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Mitrofanov, Patočka, Bakala, Rittig a další, mohl by Váš zjednodušený výklad platit. Babiše nemusím, ale za sebe se přikláním spíš k tomu, že Šlachta odhalil něco opravdu velkého. Kmotříci se spojili proti nastupujícímu kmotrovi. Čekám, kdy se zvednou z matrací a začne se střílet ostrými. Já naprosto netuším, na co Šlachta přišel nebo nepřišel, dokonce se nezajímám o to, kdo to myslí se státem a lidmi „dobře“ či kdo je větší grázl. Upozorňuji jen na to, že odstranění vedlejšího (jiné označení mne nenapadá)… Číst vice »

fajt
17. 6. 2016 14:40

lze přitom hledání menšího zla klesnout ještě hlouběji?!…

cnemo
17. 6. 2016 15:23

Stan napsal
Vedlejším mocenským centrem je bohužel regulérní vláda. Hlavní mocenské centrum je mimo území ČR.

V globálním smyslu máte pravdu. Jsou to místodržící a také potřebují nějaké jistoty, aby se na tom místě udrželi:)

lomikel
lomikel
17. 6. 2016 15:26

fajt napsal

lze přitom hledání menšího zla klesnout ještě hlouběji?!…

zkuste navrhnout neco jineho, nic nemate ? takze lze a bude se klesat :)
to je zivot.

bude se najde nejaky mene zly kompromis nebo ne, a kdyz ne bude hure nez by byt mohlo a bude vice nevratnych zmen v narode a state u lidi v hlavach, i kdyz se vam to asi nezda, jsem optimista , pragmatik a realista – vsichni umrem ..

hudryper
hudryper
17. 6. 2016 17:01

cnemo napsal Žádná vláda nemůže skutečně vládnout, je-li ohrožována policejní skupinou, schopnou provést státní převrat a Může skutečně vládnout,avšak tak špatně,jako formální vláda USA s Obamou jako mluvčím. Střet amerických a globálních struktur je hlavním důvodem dvoj i trojznačné zahraniční politiky USA . To ve výsledku znamená přinejmenším ztrátu dosavadních pozic v citlivých oblastech jako je SV. V menším měřítku k témuž dochází i na úrovni EU a ještě menším,tak trochu kocourkovském u nás doma.Za těchto okolností se nelze divit doslova zuřivosti v reakci na úspěchy Putina na mediálním poli,což je pro mediálně zhýčkaný mainstreem naprosto nepochopitelné . Rozpolcená politika… Číst vice »

hudryper
hudryper
17. 6. 2016 17:05

opravy : …tak trochu kocourkovském,u nás doma
…vyhrůžek …

Aleš
Aleš
17. 6. 2016 20:31

Můj pocit je, že ČSSD zamávala kauza Rozbořil a proto jdou těm zrádcům z TOP a ODS jakoby na ruku. Babiš asi hraje dvojí hru, schází se se Schapirem, ale NIC mu nebude bránit otočit a podpořit Zemana. Jedna věc je naše omezená suverenita a jiná anexe východní a střední Evropy. S tím Junckerem mě napadlo to samé. Národní fronta to má za pár, ikdyž prestituti budou tvrdit, jakéže to budou štiky a černí koňové. A ČSSD s nimi jdou společně Filipovou cestou
Pusťte bratry domů. AMI GO HOME!

jokles
jokles
20. 6. 2016 20:47

Osobně jsem přesvědčen, že autor článku je od samého počátku velmi silně zaujatý, z čehož plynou i jeho předkládané, ničím nedoložené reakce. Lidé, kterým je bez jakýchkoliv důkazů hned vše jasné, zpravidla se velmi pletou. Já mám pocit, že v této kauze se nenachází jasní černobilí klaďasové a darebáci. Kauza totiž není čerstvá, ale pravděpodobně obsahuje situaci z rozmezí nejmíň 20ti let ! To, co potřebujeme je hajná, která je všechny rázně vyžene z lesa !