Diskuze k článku


  • K. J. • 10. dubna 2015

    V podstatě se dá říci, že Zeman nasral obě dvě půlky národa. Ta jedna půlka to nasrání prožívá ve svém zklamání z rektálního alpinismu, který již překonává doby minulé. Člověk se musí zamyslet, co je důvodem změny postoje. Kde se dá Zeman vydírat? Kde má slabé místo? Odpověď možná leží někde v relativně nedávné minulosti.
    Nicméně obskurní karikatura Kima na přehlídce, není pro Rusy taky PR výhrou. To je podobný, jako kdyby si na podobnou akci ve Washingtonu Američané pozvali Pepka námořníka…

  • hudryper • 10. dubna 2015

    Vážený autore,
    jakápak porážka ? Copak Zeman sebou vozí kufřík s červeným tlačítkem ? Je jen jakýmsi starostou zemičky s počtem obyvatel menším,než řada amerických měst. Vyhlášením,že do Moskvy pojede,
    se postavil proti primitívnímu politickému tlaku Washingtonu a zároveň veřejně potvrdil,že nás
    osvobodila Rudá Armáda a ne armáda americká. Jeho kritika Šapira proběhla všemi světovými sdělovadly i nezávislou publicistikou na netu. Zemanův postoj byl označován jako důkaz toho,že
    se v Evropě americká politika zesměšňuje a že jde o další krok k rozvolnění evropského přátelství s USAna věčné časy a nikdy jinak. Myslíte si,že je to málo ? Jestli bude Zeman stát na tribuně a
    civět na pochodující cirkus plechový či nikoliv,na tom záleží asi stejně,jako jestli jsme v roce
    1969 vyhráli hokej nad Rusy,i když se naši chlapci mistry světa nestali.Naopak ! To,že tam stát
    nebude vyřve do celého světa kvalitu té demokracie,s jakou se snaží neoconi poutat své spojence.
    Není nic zahanbujícího,když jedinec,v tomto případě prezident malé zemičky neprosadí svou a
    zvolí,společně s dalším takovým ze Slovenska řešení,které se stalo přes svou směšnost dostatečným kancléřce Merkel a ta je přecejen jiná liga.Zeman dělá pro naši budoucí svobodu mnohem víc,než
    kdokoliv druhý v ČR. Nádherně demonstroval kvalitu té svobody a demokracie,které mají politici
    a novináři plnou hubu. Samozřejmě to není novinka,ale není špatné to takhle chytře připomenout.

  • Martin (už bez taky m) • 10. dubna 2015

    K.J. je to jednoduché pane, vy nemáte někoho, koho máte rád – a na kom Vám záleží?
    Po mém soudu dělá to co okolnosti dovolují.
    Nijak Zemana nezbožňuji, ale chápu jej.
    Mne potěšil tím co říkal, kdyby „lezl ke křížku“ vůči Shapirovi, tož to by mne naštval a zklamal. Ale nic takového nedělá.
    Podívejte se na posledního Pjakina.
    Mi to došlo už dříve – díky tomu co nyní (a jak) prožívám…
    Síly ZLA šturmují.
    Ale NEMUSÍ VYHRÁT.
    NESMÍ.
    A NEVYHRAJÍ!
    MÁME TAKÉ SVÉ MOŽNOSTI.
    Všichni COSI MŮŽEME DĚLAT A UDĚLAT.
    MŮŽEME VŠICHNI PRACOVAT V URČITÉM SMĚRU…
    A čekají to od nás, i pochopení.
    Nejen Zeman.
    Nejen Putin, Lavrov, atd.
    TO NENÍ O PENĚZÍCH – A „DRUHÁ STRANA“ TO VÍ…

    Toto vše píši a vím, že i já mám se o koho a oč bát – ale v sázce je podle mne nyní VŠECHNO.
    Tož budu SÁM KONAT, a nebudu čekat, že za nás vše Putin či Zeman či kdovíkdo udělá…
    Oni v tuto chvíli musí vědět, že NEJSPOU SAMI, nebuďme všichni zaslepení.
    Je to „o nás“ – a také „na nás“…
    Tam kde „ostatní“ končí obvykle sám „začínám“…
    Skromně a po svém, ale konat.
    Trvale a vytrvale…

  • Georgius z Raduně • 10. dubna 2015

    Nemám Zemana rád pro jeho politické aktivity v době, kdy byl v ČSSD. Ovšem tady se ho musím zastat – i když pouhou zatím ničím nepotvrzenou domněnkou. Pokud takovýto velkohubý a na svoji inteligenci nebetyčně pyšný ješita náhle změní již veřejně vyhlášený úmysl, tak důvod nebude malicherný. K americké národní tradici patří střílení svých prezidentů. Proč by se u nás nenašel osudem Oswalda nepoučený „dobrák“, jenž by se chtěl současnému protektorovi zavděčit a zatím jen vyhrožuje? Prodejných blbců na to máme dost.

  • jaa • 10. dubna 2015

    neodsuzuji jde o čas… bohužel by si to měli lidi uvědomit
    – přímou volbu zrušit nemohou,
    -Šláfnberg je neprůchodný – Dienstbier jakby smet
    -Duka a tem druhěj svatej taky ne
    -působení české televize je na lidi kontraproduktivní- potfora plebs – má svou hlavu
    – čecho-američano-žida – lidi taky neberou – akorát je naštval, a jím aktivizovaná pražská kavárna taky zklamala
    – střízlivě hodnoceno – dragouský průjezd – nic moc – ač prezentováno jako úspěch těch pár tisícovek blbů a zvědavců – přiznejme si — nic moc. Vítání vypadá jinak.
    -lidovecká liška zrzavá už pro instrukce byla – pamatujete?
    – no a včil tam jede Babiš?? nikdo neví proč, taky na týden a taky za svý????? jo asi se ještě budeme divit …
    – lidi registrují kiksy Kiska na Slovensku…

    A jak teď sleduji – fšichni jsou spokojeni že „poslechl“ – a vůbec nikdo nepřizná – že od prvopočátku říkal tam jede uctít památku padlých..a že celý ten rumraj byl vyprovokován.. no kým asi??? … jak málo stačí blbečkům

  • jaa • 10. dubna 2015

    K. J. napsal

    V podstatě se dá říci, že Zeman nasral obě dvě půlky národa. Ta jedna půlka to nasrání prožívá ve svém zklamání z rektálního alpinismu, který již překonává doby minulé. Člověk se musí zamyslet, co je důvodem změny postoje. Kde se dá Zeman vydírat? Kde má slabé místo? Odpověď možná leží někde v relativně nedávné minulosti.
    Nicméně obskurní karikatura Kima na přehlídce, není pro Rusy taky PR výhrou. To je podobný, jako kdyby si na podobnou akci ve Washingtonu Američané pozvali Pepka námořníka…

    Neomlouvám, ale …. co vlastně fakticky víme a odkud — o KIMOVI… kdo ví jaká jke pravda……kdo z nás tam byl a nezaujatě může informovat.. o nikom takovém nevím… tak kdo ví jaká je skutečnost….

  • fra • 11. dubna 2015

    Každá událost se dá vyložit minimálně dvojím způsobem a tedy najít na ní také něco pozitivního. Je těžké vyžadovat od někoho statečnost když vím, že takový člověk ponese následky svého činu sám. Nevím zda najdeme v tomto státě za posledních řekněme 80 let státníka jehož činů by si většina lidí mohla bezvýhradně vážit. Pozdravit z tribuny vojáky jejichž otcové a dědové zachránili mnohým z nás holé životy není o tom, že tam někde stojí také nějaký Kim. Jak se říká hrdinů jsou plné hřbitovy a jen ti co se za všech okolností umí přizpůsobit nám vládnou. Osobně mně tento vývoj přinesl zklamání, ale těm kteří zde vyjadřují určitý optimismus přeji ať se jim vyplní. Na televizi se na přehlídku stejně jako loni určitě podívám.

  • orinoko • 11. dubna 2015

    Zeman na prehlidce bude. Bude mit na hlave masku Baraka Ohavy.

  • Béda • 11. dubna 2015

    Je to jak v té pohádce o oblečené -neoblečené. Hlavním aktem oslav porážky nacismu bude slavnostní pochod – včetně dosud žijících a dožívajících veteránů. Má to být hold lidu a armádě, které nesly hlavní tíhu boje s nacismem, nejvíc vytrpěly, nesly největší oběti a mají hlavní zásluhu na tom, že zde ještě vůbec jsme. Zeman po halasném začátku nakonec hlavní akt vynechá, má důležitější věci na práci než reprezentovat obyvatelstvo ČR na tomto aktu, podpořit veřejně Rusko v boji s mezinárodním fašismem a lží a vyjádřit tak to nejmenší co může – vděk za osvobození a existenci a podporu bratrskému slovanskému národu, který tak jako mnohokrát v historii je poslední instancí v boji se světovou okupační mocností. Potřebuje si v zákulisí pohovořit s premiérem Ficem, protože jindy „nemá k tomu příležitost“. (Jen asi 50-krát do roka) Je zajímavé, že Zeman se mohl zůčastnit podobného aktu v |Normandii vedle představitelů zemí, které systematicky ničí jiné země a přivádějí jejich obyvatelstvo do podobných situací jako nacisté obyvatelstvo porobených zemí. Je zajímavé, že se veřejně schází třeba s představitelem nacistického státu Ukrajiny a mediálně je to prezentováno jako podpora DEMOKRACIE. Zeman stáhl hlavu do ulity a jeho kibicové již berou zpátečku také v tom, že americký „protektor“ a vměšovač má dveře na hrad zavřené.

  • Béda • 11. dubna 2015

    Tento akt je významným symbolem – již proto, že opět běží světem VELKÁ LEŽ. Podovodníci podporující nacismus a fašismus, tak jako v minulosti, se snaží zcela překreslit historii druhé světové války a obrátit věci úplně naruby. Z SSSR dělají okupanta a dobyvatele 2. světové války a dávají ho na roveň nacistů, z USA dělají osvoboditele a div ne anděle. Je to proto, že dnešní úloha USA snažící se o ovládnutí celého světa, pošlapávajících mezinárodní právo, podporujících nacismus a radikalismus v roli mírozvěsta, nositele míru, demokracie a humanity začíná být stejně neudržitelná jako kdysi pozice nacistického Německa s podvodnými mimikry pro veřejnost usilujícího o totéž.

  • Béda • 11. dubna 2015

    Jde to dokonce tak daleko že v „západních“ některých zemích již otevřeně pochodují nacisté na veřejných přehlídkách, jsou ničeny památníky padlým sovětským vojákům, zakazován výklad dějin 2.SV tak jak proběhla, jsou glorifikováni váleční žločinci a nacisté, utiskováno ruskojazyční obyvastelstvo. A vůbec nic se neděje. Zatímco slavnostní přehlídka v Rusku je skandalizována, pochody nacisttů jsou přehlíženy a tiše podporovány světovou „demokracií“.

  • Dolmen • 11. dubna 2015

    jaa napsal
    Neomlouvám, ale …. co vlastně fakticky víme a odkud — o KIMOVI… kdo ví jaká jke pravda……kdo z nás tam byl a nezaujatě může informovat.. o nikom takovém nevím… tak kdo ví jaká je skutečnost….

    KIM je od pohledu opravdu směšná figura, to spoustě lidí stačí…, však Paroubkovi neúspěch ve volbách také způsobila jeho bradavice médii nafouknutá do velikosti fotbalového míče. Ale jaká je skutečnost, ví to někdo? Všechny informace máme pouze z jednoho kanálu a je zajímavé, že lidé, kteří nevěří informacím z tohoto kanálu o Rusku, věří bezvýhradně všem jeho informacím o KLDR. To je ale schizma, co?

  • Béda • 11. dubna 2015

    Nehájím Kima ale oč je Kim horší než Bush mladší, Obama, Nulandová, Porošenko, Jaceňuk, Turčinov, Sarkozi anebo Cameron? Vždyť je to všechno z jednoho společného pytle světových „demokratů“. S jediným rozdílem – že KLDR je již několik desetiletí západem embargována s cílem přivodit hladomor a vzpouru místních obyvatel, tak jak se o to „humanisté“ pokoušeli na Kubě, v Iráku a nyní pokoušejí v Rusku.

  • Amenre • 11. dubna 2015

    Pokud se Zeman zůčastní pietního aktu, tak budu spokojen. To je to hlavní, proč by tam měl jet – poklonit se památce těch, kteří zemřeli pri osvobozování našeho státu. Být na vojenské přehlídce by byla taková třešnička na dortu – že se jí nezůčastní neberu jako velkou prohru.

  • Béda • 11. dubna 2015

    Amenre napsal

    Pokud se Zeman zůčastní pietního aktu, tak budu spokojen. To je to hlavní, proč by tam měl jet – poklonit se památce těch, kteří zemřeli pri osvobozování našeho státu. Být na vojenské přehlídce by byla taková třešnička na dortu – že se jí nezůčastní neberu jako velkou prohru.

    Na to, aby položit někde stranou věnec k pomníku padlým nemusel jet do Ruska. To mohl jít pěšky na Olšany. Ta účast je VEŘEJNÝ SMYBOL. A o to se zde hraje. Proto ten parlamentní poprask. Podporovatele nacistů a PNAC nemohou dovolit, aby někdo veřejně ukázal na to, že král nemá ani ten pověstný fíkový list. Proto donutili Zemana stáhnout hlavu zpátky do ulity.

  • Martin (už bez taky m) • 11. dubna 2015

    Bédo, rozumím Vám a souhlasím s tou výhradou, že Zemanovi jeho postoj nemám za zlé. Na další jeho konání si počkám.
    Ale to co popisujete a co se skutečně děje jsme přece čekali, ne?
    Mnozí jsme na to upozorňovali již drahně let…
    Mnozí jsme proti tomu v rámci svých možností i něco dělali.
    Uvidíme.

  • Béda • 11. dubna 2015

    Dnes všemi okopávané Rusko potřebuje podporu. Byť jenom veřejnou. Od Mnichovanů se jí nedočká. Ani od slovanů, kteří považují své kořeny za hanbu a tlačí se nasílu tam, kde je považují za barbary z východu a otroky.

  • Ibrahim Ag Alhabib • 11. dubna 2015

    mně osobně jsou veškeré vojenské (válečné) přehlídky odporné, zeman zvolil kompromis, a o tom je celý problém lidstva, každý má svou pravdu a ten druhý lže, proč se lidi nedomluví na KOMPROMIS, je to zdaleka lepší než kdyby vyhrála jen jedna strana, místo kompromis se může ….

  • fajt • 11. dubna 2015

    Možná že v PPF nakonec rozhodli jinak a usoudili, že jejich reprezentat by svou přítomností na přehlídce spíše zájmům jejich obchodního klanu píše uškodil než pomohl, proč se omlouvat davu, který k životu potřebuje pouze pravidelnou dávku nováckých emocí a evropský odpad z homokaufů, kterému realita dělá životu nebezpečný problém – Rusko to pochopí, páč stejně nechce zachraňovat Evropu a když se miska moci masívně překlopí na jejich stranu, tak všichni významní demokrati světa budou v Moskvě klidně u dalších vojenských přehlídek dělat i striptýz . ..)

  • r.m. • 11. dubna 2015

    Andrej Babiš (ANO) v pondělí odletí na týdenní oficiální návštěvu USA, kde se zúčastní výročního zasedání Mezinárodního měnového fondu a Světové banky a sejde se s vlivnými politiky i podnikateli.

    Český ministr financí se podle dnešních Hospodářských novin v zámoří setká například s generálním tajemníkem OSN Pan Ki-munem, bývalým starostou New Yorku Michaelem Bloombergem, někdejší ministryní zahraničí USA a pražskou rodačkou Madeleine Albrightovou, šéfem ekonomických poradců v Bílém domě Jasonem Furmanem a také s několika kongresmany. Babiš má v plánu i schůzky se zástupci firem.
    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tak-to-je-zlom-Andrej-Babis-jede-do-USA-Setka-se-s-Madeleine-Albrightovou-a-radou-hlavounu-370225
    jsme kolonie amerických nosatých
    …ovládají naše politiky i ČNB, líp nebude, jakákoliv nadhodnota je odčerpávána do impéria

  • Vlad • 11. dubna 2015

    Souhlasím s Béda „Dnes všemi okopávané Rusko potřebuje podporu. Byť jenom veřejnou“
    Ano jde o podporu a i symbol. Tak jsem byl chvilku zase hrdý, že jsem Čech (Moravan). Opět nenám být proč. Dokázali, že dokážou. Presidenta ohnuli.
    President je mj. také nejvyšší velitel armády ČR. Takže je jasné co nás čeká. Stačí když vydají povel – a jdeme na Rusa. Kanonenfutr.

  • mirror • 11. dubna 2015

    Vlad napsal
    President je mj. také nejvyšší velitel armády ČR. Takže je jasné co nás čeká. Stačí když vydají povel – a jdeme na Rusa.

    Buďte moderní. Nahražte slovo „kanonenfutr“ dvěma slovy „pušočnoje mjaso“. Bude ho třeba hodně, proto odvody a zálohy.

  • Béda • 11. dubna 2015

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Diplomat-Svoboda-nejen-o-Schapirovi-Americti-velvyslanci-casto-nemaji-zkusenosti-s-diplomacii-Nevedi-ze-nemohou-verejne-komentovat-vyvoj-v-CR-370255

    ROZHOVOR Bývalý ministr zahraničí a nyní ředitel Diplomatické akademie v Praze Cyril Svoboda tvrdí, že velvyslanci Spojených států stejně jako kterémukoli jinému nepřísluší veřejně komentovat vývoj v České republice, komentovat ho v médiích nebo se kriticky vyjadřovat k hlavě státu. Očekával proto, že po výroku Andrewa Schapira, který způsobil roztržku s Milošem Zemanem, si amerického velvyslance pozve nynější šéf české diplomacie Lubomír Zaorálek a probere to s ním. K tomu ale nedošlo…

  • fajt • 11. dubna 2015

    Béda napsal

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Diplomat-Svoboda-nejen-o-Schapirovi-Americti-velvyslanci-casto-nemaji-zkusenosti-s-diplomacii-Nevedi-ze-nemohou-verejne-komentovat-vyvoj-v-CR-370255

    ROZHOVOR Bývalý ministr zahraničí a nyní ředitel Diplomatické akademie v Praze Cyril Svoboda tvrdí, že velvyslanci Spojených států stejně jako kterémukoli jinému nepřísluší veřejně komentovat vývoj v České republice, komentovat ho v médiích nebo se kriticky vyjadřovat k hlavě státu. Očekával proto, že po výroku Andrewa Schapira, který způsobil roztržku s Milošem Zemanem, si amerického velvyslance pozve nynější šéf české diplomacie Lubomír Zaorálek a probere to s ním. K tomu ale nedošlo…

    Zato si pozvali Babiše do státu na kobereček, a on to pokorně přijal a dal čezké kolonii ještě menší význam než měla doposavaď. ..)

  • fajt • 11. dubna 2015

    Ve věcech čezkých zájmů se prosím obracejte ( nebo rovnou zvracejte) na říšského protektora Shapira, všichni ostatní jsou poskoci, co nic neví, nic je nezajímá a chtějí jenom po emericku přežít . ..)

  • Béda • 11. dubna 2015

    fajt napsal
    Zato si pozvali Babiše do státu na kobereček, a on to pokorně přijal a dal čezké kolonii ještě menší význam než měla doposavaď. ..)

    Na kobereček – to bych nepřeháněl. Myslím, že půjde o dvě části – první, kde společně probere politickou situaci v přítomností Madeleine Allbright (včetně stability českých politických špiček, jejich věrnosti politice míru, lidských práv, demokracie, trvalé svobody, pravdy, lásky a humanity podle odkazu mírozvěsta Havla) a druhou, ve které půjde o společné ekonomické zájmy (třeba Monsanto – Agrofert, smlouvu TTIP…)

  • Béda • 11. dubna 2015

    Béda napsal
    Na kobereček – to bych nepřeháněl. Myslím, že půjde o dvě části – první, kde společně probere politickou situaci v přítomností Madeleine Allbright (včetně stability českých politických špiček, jejich věrnosti politice míru, lidských práv, demokracie, trvalé svobody, pravdy, lásky a humanity podle odkazu mírozvěsta Havla) a druhou, ve které půjde o společné ekonomické zájmy (třeba Monsanto – Agrofert, smlouvu TTIP…)

    Třeba se bude hypoteticky probírat mezi čtyřma očima také otázka budoucího prezidenta ČR.

  • fajt • 11. dubna 2015

    Béda napsal
    Na kobereček – to bych nepřeháněl. Myslím, že půjde o dvě části – první, kde společně probere politickou situaci v přítomností Madeleine Allbright (včetně stability českých politických špiček, jejich věrnosti politice míru, lidských práv, demokracie, trvalé svobody, pravdy, lásky a humanity podle odkazu mírozvěsta Havla) a druhou, ve které půjde o společné ekonomické zájmy (třeba Monsanto – Agrofert, smlouvu TTIP…)

    a to jsem si myslel, že jako šálenému východňárovi by se nic tak ošklivého nemohlo stát – prostě jak pravil klasik, absolutní bohatství a moc jsou daleko vražednější než absolutní majetková chudoba, dojebou skoro každého. ..)

  • fajt • 11. dubna 2015

    https://tpc.googlesyndication.com/simgad/5792738310623007572 – blanický rytíř :-)

  • fajt • 11. dubna 2015

    no a neměli bychom zapomenout na nadčasová slova Ády – morálka a svědomí jsou výmyslem lewyho lidu, který zotročil svět …že šapiro. ..)

  • hudryper • 11. dubna 2015

    Protože jsem svůj příspěvek k tématu uvedl pod článkem,který už brzo zmizí ze zorného pole čtenářů a jelikož mám zato,že jsem v něm upozornil na důležitou formu Zemanovy politiky, překopíroval jsem ho ještě jednou zde :

    Citovat

    hudryper • 11. Duben 2015

    Béda napsal
    Mohl a musel to předvídat. Pokud je tolik inteligentní, vzhledem ke své mnohaleté politické praxi. V opačném případě by to vyvracelo tvrzení o jeho výjimečné inteligenci.

    Takže je zde důležitá varianta,že reakci na své neposlušné vystoupení očekával(aby ne,že?) a věděl,
    že nejvíc svým posměváčkům poslouží,když změní profil svého pobytu v Moskvě. Od začátku jsem byl přesvědčen o tom,že jeho cestování v květnu do Moskvy byl dobrý politický kalkul. Nemohlo
    mu po jeho podpoře Netanyahua ve Washingtonu už nic ještě negativnějšího přinést,zato ale se s
    ním museli zabývat. Novinářům co ho chválí i těm,co ho nenávidí to udělalo dobře,měli o čem psát
    a v Rusku udělal v pravý okamžik podobně dobrý dojem jako před nedávnem v Číně. To jsou ale
    ukázky jeho politického nadání ! Myslím,že všeliká hodnocení a nálepkování Zemana, i na tomto
    webu,jsou bez významu.Ačkoliv nemá za sebou žádný mozkový trust,jeho příležitostné poradce by
    bylo asi možné spočítat na prstech rukou,vytváří konzistentní politiku své osoby a protože je prezidentem,tak na štěstí též politiku ČR. Změna jeho rozhodnutí jak se zúčastní přišla ještě včas,
    aby o jejích důvodech byl čas diskutovat,zabývat se jím. A zároveň bez toho,že by formuloval ony
    důvody,umožnil každému ,koho mezinárodní politika zajímá ,aby mu samy logicky došly. To je
    plně v duchu klasika české politické arény Jaroslava Haška a jeho figurky vojína Josefa Švejka.

  • jaa • 11. dubna 2015

    Dolmen napsal
    KIM je od pohledu opravdu směšná figura, to spoustě lidí stačí…, však Paroubkovi neúspěch ve volbách také způsobila jeho bradavice médii nafouknutá do velikosti fotbalového míče. Ale jaká je skutečnost, ví to někdo? Všechny informace máme pouze z jednoho kanálu a je zajímavé, že lidé, kteří nevěří informacím z tohoto kanálu o Rusku, věří bezvýhradně všem jeho informacím o KLDR. To je ale schizma, co?

    Vietnamci jsou potomci prastarých Vietů – do skupiny, kterou tvoří i Khméroví, , část Indinésanů a Siamců a dalších… proto vypadají zcela jinak než ostatní asiaté…..širokým a poměrně plochým obličejem jsou si podobní a zárovň tak jiní pro naše namyšlené arijce…

  • jaa • 11. dubna 2015

    fajt napsal
    a to jsem si myslel, že jako šálenému východňárovi by se nic tak ošklivého nemohlo stát – prostě jak pravil klasik, absolutní bohatství a moc jsou daleko vražednější než absolutní majetková chudoba, dojebou skoro každého. ..)

    no víte – je to pravděpodobné – s tou výjimkou že ne na kobereček ale složit účty řídícím pracovníkům. Vždyť co víme o jeho působení, vzniku majetku a pod. A kdoví čí vlastně ten majetek skutečně je.. Kdopak po něm tio imperium bude dědit.. nikdo neví…Víme kulový. Taky ta souvislost s Kiskou a navíc.. Bělobrádek, Sobotka, Babiš— i když se médialní kluci a holky snaží seč mohou vytvářet jakoby rozbroje – v podstatě si jeden druhému nahrávají do karet, ustupují sí a drží se navzájem. Ten mééédiální šun jakoby nebyl…. A ty kosmetické úpravy co dosud udělali, jde bleskem změnit… nic trvanlivého…. Přímou volbu asi zrušit nepůjde – tož se musíel vymyslet scénář – jak na to… a o to asi jde.
    – Víte skutečnost že: Švarcík se ukázal jako neprůchodný, Dienstbier a Halík jak by smet… ta vlna umělé popularity Baboš Sobotkla může a asi je falešná na oblbnutí lidu obecného. Abychom se nedivili….ů

  • Dolmen • 11. dubna 2015

    jaa napsal
    Vietnamci jsou potomci prastarých Vietů – do skupiny, kterou tvoří i Khméroví, , část Indinésanů a Siamců a dalších… proto vypadají zcela jinak než ostatní asiaté…..širokým a poměrně plochým obličejem jsou si podobní a zárovň tak jiní pro naše namyšlené arijce…

    Netušil jsem, že KLDR obývají Vietnamci. Možná jich tam pár žije, ale určitě jich nebudou miliony. :-)

  • Alena • 11. dubna 2015

    Pan Zeman je svérázný, inteligentní ,svým chováním a názory může rozviřovat diskusi na ožehavá téma. Na to, aby změnil či ovlivnil politická rozhodnutí je ale zoufale sám. Jeho názory nepodporuje ani jedna vládní politická strana. Pan Zeman nemá ani politickou sílu prosadit změny v ČT. Jeho osobní postoje mohou pomoci té přemýšlející části české populace, neovlivněné oficiální propagandou. I to je dobře

  • Béda • 11. dubna 2015

    Teď ještě aby se včas omluvil americkému atašé Reinhardtovi a třeba ho vemou opět dočasně na milost. Možná kdyby se cestou zastavil v Kyjevě a položil věneček k památníku Banderovi. Pak by bylo opět všechno v nejlepším pořádku.

  • bmw525i • 11. dubna 2015

    Béda napsal
    Na to, aby položit někde stranou věnec k pomníku padlým nemusel jet do Ruska. To mohl jít pěšky na Olšany. Ta účast je VEŘEJNÝ SMYBOL. A o to se zde hraje. Proto ten parlamentní poprask. Podporovatele nacistů a PNAC nemohou dovolit, aby někdo veřejně ukázal na to, že král nemá ani ten pověstný fíkový list. Proto donutili Zemana stáhnout hlavu zpátky do ulity.

    Naprostý souhlas. Osobně si vůbec nemyslím, že jeho nové rozhodnutí vyplynulo z nějaké jeho „politické předvídavosti“. Spíše mě napadla myšlenka na jeden zajímavý dokument, který jsem publikoval na http://desitka.org/?p=3843 (antikomunistům nedoporučuji kliknout, je to komunistický blog, kde ač nečlen KSČM, dělám technickou podporu a admina) s názvem „Zvláštní fond MV“. Jde o dokument vydaný prvním MV ČR JUDr. Sachrem o vyjmutí všech svazků StB u vybrané skupiny lidi. Mezi jiným i všech poslanců. No a Zeman byl od ledna 1990 poslancem Federálního parlamentu, přičemž dle WIKI – Od 31. ledna 1984 vedla Správa kontrarozvědky pro ochranu ekonomiky (součást Státní bezpečnosti) Miloše Zemana jako prověřovanou osobu. Není jasné, co bylo důvodem sledování. Tak si začínám myslet kdo, kde a co na něj vyhrabal?

  • hudryper • 11. dubna 2015

    bmw525i napsal
    Od 31. ledna 1984 vedla Správa kontrarozvědky pro ochranu ekonomiky (součást Státní bezpečnosti) Miloše Zemana jako prověřovanou osobu. Není jasné, co bylo důvodem sledování. Tak si začínám myslet kdo, kde a co na něj vyhrabal?

    Prověřovanou osobou bývaly zpravidla tzv. osoby nepřátelské socialistickému zřízení, anebo šlo
    o vyjádření STB k potencionálnímu přijetí do pracovního poměru na citlivé pozici. Vzhledem k
    tomu,že na rozdíl od Klause Zeman nastoupil do prognosťáku až na podzim ´89 a po svém prvním
    zveřejněném článku v měsíčníku k vědě a technice hned zase propouštěn, jsem si skoro jistý,že Zeman nespolupracoval a že nebyl evidován v tzv. archivu X ani jako kandidát na spolupráci.
    Kromě toho,vážený bmw525i,jak negatívně se pobyt pod Komárkem projevil u Dlouhého, Dyby,či
    třeba Klause ? Nemají na Zemana nic, nemá po své dlouhé politické kariéře žádný majetek, není to
    pro stereotypní práci pracovníků,kteří zde vládnou cizíma rukama snadný oříšek. Není homouš
    ani pedofil a veškeré své schopnosti používá v politické hře,pro kterou v ČR nemá ani důstojného sparingpartnera.

  • peter. • 11. dubna 2015

    Človek by povedal,že takú veľmoc ako USA,musia riadiť múdri ľudia,myslím na tých,čo ťahajú za nitky z úzadia.Ako môžu byť múdrymi,keď vstupujú do vojen po celom svete a teraz sa púšťajú do inej veľmoci – Ruska?Veď každý sedliak vie,že kde sa dvaja bijú,víťazí tretí.V tomto prípade Čína,ktorá je zo dňa na deň silnejšia ekonomicky aj vojensky.Zbrojí nevídaným tempom a ako to už býva,tak raz keď tých zbraní už bude mať veľa,tak ich aj použije.Čína môže stratiť aj dve tretiny svojich obyvateľov a tých pol miliardy ľudí čo ostane na žive,bude ešte stále dosť.
    Logický sled udalostí môže byť aj takýto : konflikt v juhočínskom mori s Japonskom,následne s USA(oporu v Rusku si presierajú práve teraz) a na koniec vojna s Ruskom o Sibír(alebo jej časť).Ale fantazírujem,čo?

  • Georgius z Raduně • 11. dubna 2015

    peter. napsal

    Človek by povedal,že takú veľmoc ako USA,musia riadiť múdri ľudia,myslím na tých,čo ťahajú za nitky z úzadia.Ako môžu byť múdrymi,keď vstupujú do vojen po celom svete a teraz sa púšťajú do inej veľmoci – Ruska?Veď každý sedliak vie,že kde sa dvaja bijú,víťazí tretí.V tomto prípade Čína,ktorá je zo dňa na deň silnejšia ekonomicky aj vojensky.Zbrojí nevídaným tempom a ako to už býva,tak raz keď tých zbraní už bude mať veľa,tak ich aj použije.Čína môže stratiť aj dve tretiny svojich obyvateľov a tých pol miliardy ľudí čo ostane na žive,bude ešte stále dosť.
    Logický sled udalostí môže byť aj takýto : konflikt v juhočínskom mori s Japonskom,následne s USA(oporu v Rusku si presierajú práve teraz) a na koniec vojna s Ruskom o Sibír(alebo jej časť).Ale fantazírujem,čo?

    Peter, v závěru příspěvku naznačený možný dlouhodobý vývoj mi připadá pravděpodobný. Myslím si však, že i Putin toto nebezpečí vnímá a je dost opatrný. Uvidíme, jak moc plynu a za jakou cenu bude do Číny prodávat.

  • Béda • 11. dubna 2015

    Peter,

    proč byste fantazíroval? Vždyť veškeré dějiny kapitalismu jsou jedna velká anabáze válek a bojů velmocí o sféry vlivu a hegemonii, přičemž každý chvilku táhne pilku. Bez toho by se nemohlo jednat o kapitalismus. Přitom válka je byznys jako každý jiný – velice výhodný byznys pro bankéře, zbrojaře, rekonstrukční firmy… To o humanismu a demokracii jsou jenom kecy pro plebs. O to v kpitalismu nikdy nešlo. Šlo vždycky jenom o zisky – těch nahoře.

  • Georgius z Raduně • 11. dubna 2015

    Občas se objevuje pravdivé tvrzení, že Čína ve své historii prakticky nevedla výbojné války jako třeba Japonsko. Jenže ještě nikdy nebyla Čína tak lidnatá a nepotřebovala tolik nerostných a nyní už nedostatkových zdrojů. Co nebylo, to může přijít spíš, než čekáme.

  • jaa • 11. dubna 2015

    Dolmen napsal
    Netušil jsem, že KLDR obývají Vietnamci. Možná jich tam pár žije, ale určitě jich nebudou miliony.

    NO DÍKY – už blbnu, samozřejmě je to překlep…

  • jaa • 11. dubna 2015

    hudryper napsal
    Prověřovanou osobou bývaly zpravidla tzv. osoby nepřátelské socialistickému zřízení, anebo šlo
    o vyjádření STB k potencionálnímu přijetí do pracovního poměru na citlivé pozici. Vzhledem k
    tomu,že na rozdíl od Klause Zeman nastoupil do prognosťáku až na podzim ´89 a po svém prvním
    zveřejněném článku v měsíčníku k vědě a technice hned zase propouštěn, jsem si skoro jistý,že Zeman nespolupracoval a že nebyl evidován v tzv. archivu X ani jako kandidát na spolupráci.
    Kromě toho,vážený bmw525i,jak negatívně se pobyt pod Komárkem projevil u Dlouhého, Dyby,či
    třeba Klause ? Nemají na Zemana nic, nemá po své dlouhé politické kariéře žádný majetek, není to
    pro stereotypní práci pracovníků,kteří zde vládnou cizíma rukama snadný oříšek. Není homouš
    ani pedofil a veškeré své schopnosti používá v politické hře,pro kterou v ČR nemá ani důstojného sparingpartnera.

    no jo, ale to je ten hlavní problém. Představte si tu hrůzu, a potíže, kdyby se takových lidí objevilo víc. To by pro manipulátory byl úplnej krach.
    Jinak mimo téma.. další hrůza – ruští motorkáři– chi zpravodajci v ČT už začali perlit, ale jsou jaksi nervózní – že by přece jenom to zveřeněné sezení s pofiderním obhajováním jim jakejvalo seslama???

  • peter. • 11. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal
    Čína ve své historii prakticky nevedla výbojné

    Už od decka som počúval starých ľudí,ktorí rozprávali o dávnych proroctvách v ktorých sa hovorilo o ovládnutí sveta žltou rasou.Na proroctvá veľmi neverím,ale dnes už je tá hrozba celkom zreteľná.A veľmoci namiesto toho aby sa pripravovali na eliminovanie tejto hrozby,tak ju ako keby nevnímali a nezmyselne sa snažia zlikvidovať jeden druhého.Len si predstavte ten ľudský potenciál .
    Európa-550 miliónov
    Rusko – 146 miliónov
    USA – 310 miliónov
    Čína – 1 400 miliónov

  • Georgius z Raduně • 11. dubna 2015

    Peter, mi připadá mnohem nebezpečnější než početní převaha odlišná mentalita žluté rasy. Ta snad v genech zakódovaná ochota podřizovat se zájmům vrchnosti a potlačit vlastní zájmy až k úplnému sebeobětování se. I když jsou to lidské bytosti, tak vždy mi připadají jako žlutí mravenci.

  • Irena • 11. dubna 2015

    S tím Kimem to perfektně podle mě shrnul ten německý satirik
    https://www.youtube.com/watch?v=HUjH2RasyFE

  • moje jméno • 11. dubna 2015

    tenhle komentář V. Dolejšího k Babišovi není nezajímavý
    http://domaci.ihned.cz/c1-63832000-americane-uz-maji-babise-na-sve-strane-v-usa-mu-chystaji-nadstandardni-prijeti

  • K. J. • 11. dubna 2015

    Martin (už bez taky m) napsal

    K.J. je to jednoduché pane, vy nemáte někoho, koho máte rád – a na kom Vám záleží?
    Po mém soudu dělá to co okolnosti dovolují.
    Nijak Zemana nezbožňuji, ale chápu jej.
    Mne potěšil tím co říkal, kdyby „lezl ke křížku“ vůči Shapirovi, tož to by mne naštval a zklamal. Ale nic takového nedělá.
    Podívejte se na posledního Pjakina.
    Mi to došlo už dříve – díky tomu co nyní (a jak) prožívám…
    Síly ZLA šturmují.
    Ale NEMUSÍ VYHRÁT.
    NESMÍ.
    A NEVYHRAJÍ!
    MÁME TAKÉ SVÉ MOŽNOSTI.
    Všichni COSI MŮŽEME DĚLAT A UDĚLAT.
    MŮŽEME VŠICHNI PRACOVAT V URČITÉM SMĚRU…
    A čekají to od nás, i pochopení.
    Nejen Zeman.
    Nejen Putin, Lavrov, atd.
    TO NENÍ O PENĚZÍCH – A „DRUHÁ STRANA“ TO VÍ…

    Toto vše píši a vím, že i já mám se o koho a oč bát – ale v sázce je podle mne nyní VŠECHNO.
    Tož budu SÁM KONAT, a nebudu čekat, že za nás vše Putin či Zeman či kdovíkdo udělá…
    Oni v tuto chvíli musí vědět, že NEJSPOU SAMI, nebuďme všichni zaslepení.
    Je to „o nás“ – a také „na nás“…
    Tam kde „ostatní“ končí obvykle sám „začínám“…
    Skromně a po svém, ale konat.
    Trvale a vytrvale…

    To víte, že mám. A také bych se pravděpodobně nechal ohnout. V případě Zemana pouze konstatuji, co si myslím. V podstatě je škoda, že to takto dopadlo. I přes různé výhrady, bych ho v tom druhém kole, proti KS kdykoliv šel znova volit.
    O Kimovi je opravdu málo objektivních informací. Nicméně, pokud Rusko chtělo na vojenskou přehlídku pozvat evropské politiky, tak to nebyl s Kimem zrovna v mých očích šťastný tah. Dobře vědí, jak je v Evropě vnímán a je dopředu jasné, jakou reakci to v daných zemích vyvolá vůči politikům, kteří se nepodřídí protektorům z Washingtonu. Na druhou stranu je to čistě jejich záležitost.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%94%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0

  • fajt • 11. dubna 2015

    http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/obama-a-castro-si-potrasli-rukou-nyni-je-cekaji-rozhovor/r~f1fc5caae02f11e4890a0025900fea04/ – Castro následně Obamu nazval „čestným člověkem“. A vyzval k vyřešení problému amerického embarga vůči Kubě. ..

  • aram • 12. dubna 2015

    K. J. napsal
    Nicméně, pokud Rusko chtělo na vojenskou přehlídku pozvat evropské politiky, tak to nebyl s Kimem zrovna v mých očích šťastný tah. Dobře vědí, jak je v Evropě vnímán a je dopředu jasné, jakou reakci to v daných zemích vyvolá vůči politikům, kteří se nepodřídí protektorům z Washingtonu. Na druhou stranu je to čistě jejich záležitost.

    Mám zato, že media dávají důraz na účast Kima především z propagandistických důvodů v tom smyslu, aby vzbudila v lidech negativní reakce. Proč nezdůrazňují, že tam bude také prezident Číny a že ten náš mohl stát klidně mezi těmi dvěma. Protože to už by vypadalo poněkud jinak, že ano?
    Účast představitele KLDR je, podle mého názoru, naprosto legitimní, protože II. světová válka se neodehrávala pouze na bojištích s Německem, ale také s Japonskem, které okupovalo Koreu a to celkem dost drastickým způsobem.
    A co se týká korejského poloostrova, tak hlavní díl odvedla sovětdká vojska spolu s místními partyzány.
    „Po svržení bomb na Hirošimu a Nagasaki bylo jasné, že válka v Tichomoří je u konce. Japonsko se vzdalo spojeneckým vojskům 15. srpna 1945 po 35 letech nadvlády nad Koreou. Rudá armáda obsadila Mandžusko a blížila se ke Koreji. Nic by nezabránilo sovětské okupaci celého poloostrova, protože americké jednotky se nedokázaly přesunout dostatečně rychle. Plukovník Dean Rusk proto navrhl rozdělení Koreje podél 38. rovnoběžky, aby určil sféry vlivu a zbývalo jim jen doufat, že SSSR na toto přistoupí. Tak se také stalo a Američané vstoupili do Koreje teprve 8. září. “
    (zdroj Wiki)
    Prostě Rusko nedělá, co se oslav týká, rozdíly. Kdo chce přijede, kdo nechce ať si trhne. Putin taky jel loni do Normandie, protože se jedná především o slusšnost.

  • Béda • 12. dubna 2015

    http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Semelova-KSCM-Extremiste-z-landsmansaftu-dostali-zelenou-370239

    Soud zaregistroval Sudetoněmecké krajanské sdružení v Čechách, na Moravě a ve Slezsku…

  • Béda • 12. dubna 2015

    pokračování: „…Zúčastnil se jí, mimo jiné, i předseda Witikobundu, což je nejradikálnější součást Sudetoněmeckého landsmanšaftu (SL) – organizace založené bývalými sudetskými nacisty, která je i v Německu považována za extremistickou.

    To, že byl spolek po opakovaném odmítnutí registrace ze strany ministerstva vnitra, které se tomuto kroku bránilo pět a půl roku, před několika týdny na základě rozhodnutí Nejvyššího správního soudu zaregistrován, považuji doslova za facku účastníkům protifašistického odboje i českým rodinám vyhnaným ze svých domovů v pohraničí. Po otevření kanceláře SL před několika lety je to další skandální událost, která vyvolala, zvlášť v letošním roce, kdy si připomínáme sedmdesáté výročí ukončení druhé světové války, oprávněné rozhořčení nejen pamětníků….“

    Salámová metoda přepisování historie (Beneš se v hrobě musí obracet) dostupuje další úrovně.

  • aram • 12. dubna 2015

    Béda,
    a v té souvislosti by nebylo od věci si připomenout knížete, kdy v předvolební diskuzi se Zemanem zmínil, že by Beneš, kdyby žil, měl být postaven před Haagský tribunál. To jen pro ilustraci, abychom nezapomněli co je to za ptáka a čí zájmy od samého počátku v ČR hájí. Krom těch svých pochopitelně. Ty jsou na prvním místě.

  • fajt • 12. dubna 2015

    aram napsal

    Béda,
    a v té souvislosti by nebylo od věci si připomenout knížete, kdy v předvolební diskuzi se Zemanem zmínil, že by Beneš, kdyby žil, měl být postaven před Haagský tribunál. To jen pro ilustraci, abychom nezapomněli co je to za ptáka a čí zájmy od samého počátku v ČR hájí. Krom těch svých pochopitelně. Ty jsou na prvním místě.

    ještě pár let v emerické kolonii, kterou v Evropě nemá nikdo rád a nakonec to budou zrovna sudeťáci, kteří budou zachraňovat tschechische land. ..)

  • Sio • 12. dubna 2015

    Jak vidím, je dost nevděčných parchantů co milují kritizovat toho, kdo za ně tahá kaštany z ohně, že jich nevytáhl dost. Doporučuji všem hrdinům, kterým se Zemanův počin nezdá dost dobrý, aby si koupili letenky do Moskvy a tím předvedli, jakou oběť jsou ochotni přinést sami. A nechci slyšet, že na to nemají, oběť je to oproti té Zemanově, který je na očích, směšná, za nějakých 30000 se to určitě dá zvládnout. Za zvlášť šlechetné budu považovat, pokud si na to vezmou rychlou půjčku, je přece třeba klást oběti. Přivezte fotky, dejte na rajče a odkaz Stan jistě rád zveřejní. Kdo není posera, dá se samozřejmě vyfotit u sochy Lenina s transparentem nebo přímo na té parádě s českou a ruskou vlajkou.
    A pak, opravdu pak, odvolám označení „nevděčný parchant“ u každého, kdo prokáže, že to myslí vážně a jenom nedřistá. Navíc se mu i omluvím, a zamyslím se nad jeho kritikou Zemana.

  • Béda • 12. dubna 2015

    Sio,

    Zeman prý jede na oslavy 70.výročí vítězství nad nacismem do Moskvy. Má to malý háček – oficiálních oslav se vůbec nezůčastní – pouze kdesi bokem položí kytku k hrobu padlým obětem války. (Nutno ovšem k jeho kladům přiznat, že i to je lepší než to co by v tomto úřadě prováděl zarytý rusofob, korporátní „aristokrat“ Schwarzenberg.)

    Kromě konzistence Zemanových politických prohlášení a jejich souladu s praxí, otevírá se otázka, co zabránilo Zemanovi, aby se zúčastnil veřejných oslav svátku porážky nacismu včetně slavnostní prohlídky.

    Ta účast nemá nic společného s imaginární (neprokázanou) válkou Ruska na Ukrajině (které je tam v zastoupení účastno úplně stejně jako země jeho kritiků) , tak jako jeho účast v Normandii neměla nic společného s imperialistickými válkami západních velmocí na středním východě a v severní Africe. Poukazování na Kimovu účast je taky pouze zástupný důvod, protože ti, co mají na svědomí četné války Západu, politické převraty a občanské války v jiných zemích a dokonce svým způsobem i hladomor v KLDR nejsou o nic lepší než Kim a jeho dynastie, byť se halí do všelikých kvázihumanistických gest a proklamací.

  • fajt • 12. dubna 2015

    Sio napsal

    Jak vidím, je dost nevděčných parchantů co milují kritizovat toho, kdo za ně tahá kaštany z ohně, že jich nevytáhl dost. Doporučuji všem hrdinům, kterým se Zemanův počin nezdá dost dobrý, aby si koupili letenky do Moskvy a tím předvedli, jakou oběť jsou ochotni přinést sami. A nechci slyšet, že na to nemají, oběť je to oproti té Zemanově, který je na očích, směšná, za nějakých 30000 se to určitě dá zvládnout. Za zvlášť šlechetné budu považovat, pokud si na to vezmou rychlou půjčku, je přece třeba klást oběti. Přivezte fotky, dejte na rajče a odkaz Stan jistě rád zveřejní. Kdo není posera, dá se samozřejmě vyfotit u sochy Lenina s transparentem nebo přímo na té parádě s českou a ruskou vlajkou.
    A pak, opravdu pak, odvolám označení „nevděčný parchant“ u každého, kdo prokáže, že to myslí vážně a jenom nedřistá. Navíc se mu i omluvím, a zamyslím se nad jeho kritikou Zemana.

    tak to su rád, že jsem konečně našel spřízněnou duši na výlet ( mi těch třicet litru neva, a i kdybych měl žrát v Moskvě americké šváby a zapíjet je samohonkou s bomži) – jenom ta čezká vlajka bude problém, po létech pod kikinou a celým sionisticko-křesťanským bičem už na ní nemám žaludek. ..)

  • Sio • 12. dubna 2015

    fajt napsal
    tak to su rád, že jsem konečně našel spřízněnou duši na výlet ( mi těch třicet litru neva, a i kdybych měl žrát v Moskvě americké švábya zapíjet je samohonkou sbomži) – jenom ta čezká vlajka bude problém, po létech pod kikinou a celým sionisticko-křesťanským bičem už na ní nemám žaludek. ..)

    Já tam zástoupení mám a to je Zeman, tak jak to dělá, mi to stačí. Ale je tu dost nespokojenců, tož určitě nějakého kumpána najdete, Béda se přímo nabízí. 😉 Fakt na vás budu pak hrdý, to si nedělám kozy.

  • Béda • 12. dubna 2015

    Sio,

    prosil bych abyste nemluvil za Bédu. Béda není politik, nereprezentuje ČR, v této souvislosti svým voličům nic nesliboval a ani se nechystal jet do Moskvy na oslavy konce války. Jako volič mohu snad kritizovat politika kterého jsem volil a doporučoval volit jako menší Zlo ostatním, pokud se mi na jeho konání něco nelíbí. Opačně to neplatí, ledaže bych to byl já Zemanův volič, který je překážkou toho aby Zeman veřejně reprezentoval ČR na oslavách 70. výročí konce války.

  • Sio • 12. dubna 2015

    @Béda: Srovnávat Zemana se Šláfenbergem je totálně mimo mísu, protože to by na něm stále ještě ulpívalo Šláfenbergovo hov. Srovnávat ho má smysl s prezidenty ostatních zemí, a i tohle srovnání dopadá asi tak 10:0 pro Zemana, ať už na přehlídce bude, nebo ne. Tiskem, včetně západního, už proběhlo, co mělo, a že si ho novináře v Moskvě najdou i kdyby se schovával, to je jako 1 + 1 = 2. A už se těším, co co jim řekne. Stejně tak i před Ficem klobouk dolů, pokud tam bude.

  • Béda • 12. dubna 2015

    Sio,

    srovnávat je sampozřejmě možno kterékoliv politiky mezi sebou. Zemana se Šláfenberkem o to víc, že to byl jeho prezidentský finálový protikandidát. V hodnocení Šláfenberka se zajisté shodneme. V hodnocení Zemana, jak vidno nikoliv. Já se snažím rozeznat pozitiva i negativajeho konání a nijak si ho neidealizuji. Pro mně byl a zůstal menším Zlem.

    Jinak celé to povídání je ve své podstatě sporem o DEMOKRACII. Já osobně v tom, že Zeman musel ucuknout vidím prvky plíživé totality, kdy ani prezident, který má zdaleka největší mandát ze všech politiků nemůže suverénně reprezentovat stát tak jak by chtěl, ale musí se podřídit vůli místního protektora zprostředkované skrze širokou škálu prostředníků, kteří mají menší mandát, resp. fungují pouze jako hlásná trouba nadnárodní korporátní totality.

  • peter. • 12. dubna 2015

    Ten pán je vo veku,keď sa už môže kľudne vys..ť na mienku politikov jak z prava tak aj zľava,zo západu aj z východu,zo severu aj z juhu.Zdá sa mi,že sa pri tom svojom prezidentovaní dobre zabáva.Bol zvolený v priamej voľbe a užíva si to.Predpokladám,že ešte neraz prekvapí nie len svojimi výrokmi ale aj činmi.Budem sa opakovať,ale lepšieho prezidenta ste si vybrať nemohli.Veď sa pozrite,aká bola ponuka.

  • fajt • 12. dubna 2015

    Sio napsal
    Já tam zástoupení mám a to je Zeman, tak jak to dělá, mi to stačí. Ale je tu dost nespokojenců, tož určitě nějakého kumpána najdete, Béda se přímo nabízí. Fakt na vás budu pak hrdý, to si nedělám kozy.

    doufám, že vám nebude vadit, že se k Zemanovi zrovna nepohrnu a ani se k němu jinak nebudu hlásit, vono v podstatě tam budu za sebe a svůj nejbližší klan, vod nich budu mít svolení pro mávání naším fáborem a doporučení pro osvětu, která bude, no řekněme dost jiná než je oficiální ( i obecně smrado teplá švejkovská) politika a světonahlížení – doufám, že rusy nebudu moc šokovat svou upřímností…v každém případě tam budu muset dorazit, to je gro celé akce, kozy nekozy. ..)

  • Béda • 12. dubna 2015

    peter. napsal

    Ten pán je vo veku,keď sa už môže kľudne vys..ť na mienku politikov jak z prava tak aj zľava,zo západu aj z východu,zo severu aj z juhu.Zdá sa mi,že sa pri tom svojom prezidentovaní dobre zabáva.Bol zvolený v priamej voľbe a užíva si to.Predpokladám,že ešte neraz prekvapí nie len svojimi výrokmi ale aj činmi.Budem sa opakovať,ale lepšieho prezidenta ste si vybrať nemohli.Veď sa pozrite,aká bola ponuka.

    Lepšího z těch co byli ve výběru – souhlasím. Jinak bych si jako prezidenta dokázal vybrat zcela jiné lidi, kdyby kandidovali. Jinak jako od prezidenta bych od prezidenta (nejenom od Zemana) očekával názorovou konzistenci, ctění určitých principů, promyšlená veřejná vyjádření směřující ke tlumení sporů, podporující nenásilná řešení, natiňující vize, plnění slibů voličům a vzornou reprezentaci.

  • Béda • 12. dubna 2015

    Hmmm…

    http://www.novinky.cz/ekonomika/366769-babisuv-agrofert-prohral-spor-s-polskym-pkn-orlen-o-20-miliard-korun.html

    Agrofert podal na PKN Orlen v souvislosti s privatizací Unipetrolu čtyři žaloby. Uspěl ale jen s jednou z nich, když bylo v roce 2009 Orlenu nařízeno zaplatit smluvní pokutu zhruba 2,45 miliardy. Nejvíce peněz požadoval Agrofert ve zmíněné žalobě o odškodné ve výši 20 miliard, kterou však v úterý definitivně zamítl Vrchní soud v Praze.

    Mluvčí Agrofertu Karel Hanzelka řekl Euru, že firma počká na písemné vyhotovení rozsudku, a pak zváží dovolání k Nejvyššímu soudu.

    Státní podíl v Unipetrolu původně v roce 2001 tehdejší menšinová vláda ČSSD v čele s nynějším prezidentem Milošem Zemanem nabídla Agrofertu. Babišovi se ale zdála cena 11,7 miliardy korun vysoká, a když stát nechtěl slevit, z obchodu sešlo.

    Podíl nakonec od státu koupil v roce 2004 za 14,7 miliardy PKN Orlen. Úzce ale při privatizaci spolupracoval s Agrofertem, kterému prý za pomoc slíbil výhodně odprodat kontrolní podíly v dceřiných firmách Unipetrolu – Kaučuku, Agrobohemii, Aliachemu, Paramu a Chemopetrolu. Po privatizaci však PKN Orlen Agrofertu podíly neprodal.

    Polský podnik sdělil v souvislosti s úterním rozsudkem, že postup vůči Agrofertu byl „v souladu s právem a v nejlepším zájmu firmy“, píše Euro.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    Peterův názor na Zemana chápu. Včetně té nemožnosti lepšího výběru s Peterem souhlasím. Souhlasím však i s Bédou stran požadavků na prezidenta. Že je Zeman nebude moci splnit mi bylo jasné ještě spíš, než jsem mu hodil hlas do urny. Co se dá čekat od politika, jenž se v předvolební kampani tváří jako levicový, ostře se vyhraňuje proti svému hlavnímu pravicovému protikandidátu a po volbách s ním uzavře „oposmlouvu“?! Stokrát mi můžete tvrdit, že to byla ekonomická, taktická či politická nutnost nebo nevyhnutelnost pokračovat v předchůdci započatých procesech a já vám po sto prvé povím, že to byla především zrada levicových voličů a počátek vzájemné spolupráce ODS s ČSSD na rozkrádání a všelikém privatizování toho, co v dobře fungujícím státě musí zůstat státním. Jako zářný příklad mohu uvést energetiku a následný z částečné privatizace vyplývající nezájem o její racionální celospolečensky prospěšný rozvoj. Ten nezájem nejenže přetrval do dnešních dnů, ale po řadě pro utajené spoluvlastníky velmi výnosných akcí ještě zesílil.
    Pokud se Zemanovi ve funkci prezidenta podaří něco celospolečensky prospěšného, tak to u tohoto soběstředného a velice inteligentního ješity považuji pouze za vedlejší tedy až druhořadý efekt.

  • peter. • 12. dubna 2015

    Nech už si o ňom myslí kto chce čo chce,tento prezident výrazne vyčnieva z radu ostatných prezidentov,ktorí podobne ako on,nemajú skoro žiadnu právomoc zásadným spôsobom ovplyvňovať čokoľvek v štáte.Ja ani neviem poriadne ako sa menujú prezidenti susedných štátov(Porošenko je výnimkou).pZeman sa vo svete zviditeľňuje, zároveň zviditeľňuje aj ČR a myslím,že jeho „excesy“sú prijímané všade oveľa viac pozitívne ako opačne.Ľudia mu tlieskajú,politici zúria.ČR sa dostáva cez neho do povedomia sveta.Napokon,hovorí sa,že každá reklama,aj tá negatívna je prospešná.

  • PPK • 12. dubna 2015

    Možná by bylo čestné přiznat, kdo opoziční smlouvu fakticky vynutil – a to byl – pokud se nepletu – Jan Ruml a jeho melody boys – a ničím to tehdy Ruml české ekonomice nezaplatil. Také by asi bylo fér zkalkulovat nejen roli Havla, ale i to, v čem obě strany oposmlouvy sociálně porušily svůj volební program (a nikoliv jen své předvolební názory, s kým ano a s kým ne), pakliže předtím nikdo z nich nepredikoval „jak“ a „proč“ a jaké to bude mít nežádoucí důsledky pro voliče obou těch stran. Takže je tu otázka: Jaké KONKRÉTNÍ hmotné a ekonomické nežádoucí důsledky (nejen) pro voliče obou těch stran to mělo? Kolik nás to stálo peněz?

    viz též např. http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_politika.aspx?c=A060529_184155_p_politika_wag

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    Peter, je to tak, jak píšete. A že to takové bude, to mi prorokoval jeden můj známý z ČSSD v Kladně. I tu volbu presidenta na rozdíl ode mne negativisty viděl kladně: „To je fajn, že jsme ho konečně zvolili. Já Miloše dobře znám a můžu ti zaručit, že i když se nic moc nezmění, tak bude alespoň sranda!“

  • peter. • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal

    Peter, je to tak, jak píšete. A že to takové bude, to mi prorokoval jeden můj známý z ČSSD v Kladně. I tu volbu presidenta na rozdíl ode mne negativisty viděl kladně: „To je fajn, že jsme ho konečně zvolili. Já Miloše dobře znám a můžu ti zaručit, že i když se nic moc nezmění, tak bude alespoň sranda!“

    Nedokážem si ani predstaviť reakcie diskutérov na tomto fóre,keby prezident ČR navonok vystupoval ako náš Kiska alebo ten bývalý pastor v Nemecku a o Poliakovi ani nehovorím.Začalo to tým,že nazval tie komediantky „Pussy Riot“ kundami.Ale všetci vieme,že to kundy sú.Aj výraz kiska je v Rusku výraz pre onen ženský orgán,len v tomto prípade je na škodu,že sa tak v ruskej ľudovej tvorivosti nemenuje mužský pohlavný orgán.To by potom bolo srandy ako v ukrajinskom parlamente.Preto hovorím,dajte mu pokoj,lepší Zeman ako všetci prezidenti štátov,ktoré nás obklopujú.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    PPK napsal

    Možná by bylo čestné přiznat, kdo opoziční smlouvu fakticky vynutil – a to byl – pokud se nepletu – Jan Ruml a jeho melody boys – a ničím to tehdy Ruml české ekonomice nezaplatil. Také by asi bylo fér zkalkulovat nejen roli Havla, ale i to, v čem obě strany oposmlouvy sociálně porušily svůj volební program (a nikoliv jen své předvolební názory, s kým ano a s kým ne), pakliže předtím nikdo z nich nepredikoval „jak“ a „proč“ a jaké to bude mít nežádoucí důsledky pro voliče obou těch stran. Takže je tu otázka: Jaké KONKRÉTNÍ hmotné a ekonomické nežádoucí důsledky (nejen) pro voliče obou těch stran to mělo? Kolik nás to stálo peněz?

    viz též např. http://neviditelnypes.lidovky.cz/p_politika.aspx?c=A060529_184155_p_politika_wag

    PPK, tentokrát vznášíte nesplnitelné požadavky. Při nejlepší vůli ani ten nejlepší ekonom nedokáže spočítat, kolik peněz nás občany „oposmlouva“ stála. Třeba proto, že ve vzájemné spolupráci se političtí protivníci učili přimhuřovat oči a krást tak, aby se na to nepřišlo. Poněvadž však ty zlodějny se udály ve vzájemné spolupráci, nadále rostly, neboť se vzájemně „drželi pod krkem“ a rozsah toho rozkrádání si vzájemně vyvažovali. Konkrétní důkazy za takovéto situaci se „na světlo boží“ dostávají jen vzácně a nedopatřením. Už od dob KSČ se každá strana přichyceného zloděje obvykle velmi rychle zřekne a použije se argument „selhání jednotlivce v jinak zdravém systému“.
    Pro přesně nevyčíslitelný počet voličů je však nejdůležitější a penězi nevyčíslitelná zkušenost, že se mohli přesvědčit, jak moc se dá slovu politika po zvolení věřit. Zeman nám v případě jeho moskevské cesty podal další a pro mne zbytečný důkaz. Já mu však ten ústup ve stylu Chytré horákyně nevyčítám. Kdo ví, čím ho „rafli za gule“, jak pěkně napsal Peter. Pouze si myslím, že když o skutečném stavu politiky v tomto americkém protektorátu toho Zeman ví víc než já, tak by si nemusel pro svoji ješitnost „pouštět hubu na špacír“.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    Peter, skutečnost, že na Zemanovi tady „hledám mouchy“ neznamená, že bych se v případě nepříliš vzdálené demonstrace na jeho podporu nezúčastnil. Už proto, že to jeho recesisticky provokativní chování je mi už od dětství blízké a vytrpěl jsem si za ně svoje. Celodenní péče o nemocnou manželku mi však nedovolí odjet z Raduně daleko.

  • PPK • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal
    Při nejlepší vůli ani ten nejlepší ekonom nedokáže spočítat, kolik peněz nás občany „oposmlouva“ stála.

    Potom je třeba ctít presumpci neviny. Kde není důkaz, nemůže být nejen žalobce, ale ani soudce. Pokud se však dál už nepracuje s doložitelnými fakty, potom i politicky nepříznivé dojmy kritiků a Zemanovo i Klausovo obviňování vyzní jen jako propaganda.

  • Vlad • 12. dubna 2015

    Nechám si i nadále svůj názor. A taky souhlas s Béda. Pro mne bylo „gesto“ presidenta Zemana zůčastnit se přehlídky Vítězství ( v našich mediích interpretováno jako ukončení bojů) pojato tak, že aspoň jeden z představitelů ČR se nebojí nařízení vlády a ambasády USA. A že není naše republika a my, jako obyvatelé, jen pouhým vykonavatelem vůle někoho…je mi jedno jestli USA, dříve SSSR, Číny. Bohužel se „gesto“ ani vůle nekonalo. President se ohnul, či ohnut byl! A já to cítím tak, že ohnut byl národ…i já.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    PPK, povedlo se Vám neuvěřitelné. ODS a ČSSD ve vzorné smluvně organizované spolupráci za Zemana tady toho napáchala a zavinila tolik, že se to přesně ani vypočítat a spočítat nedá a proto bychom u nich měli ctít presumpci neviny? Ono se to tady rozkradlo a poničilo samo. Nebo že by snad ti komunisti, které nikdo k lizu nepustil? Jako propaganda to může znít jen pro toho, kdo si sám nepamatuje a nechce vědět. Pamatujte si však, že při tomto Vašem přístupu se nedočkáme žalobce ani soudce, nýbrž rovnou kata, až lidi skutečná bída zradikalizuje. Ovšem kdy k tomu dojde a za kolik korun se toho bude muset ještě rozkrást – to také nikdo na korunu přesně nespočítá. Asi to bude tím, že pokud je jich ještě dost, tak na nějaké té ukradené koruně nesejde.
    I když nemám Vámi požadováné na korunu přesně spočítané „důkazy“, tak Klus i Zeman se znevěrohodnili pro uvažující a pamatující si lidi i bez soudu. Škoda jen, že se pro svůj věk nedočkám „soudu dějin“. To, co mne mrzí, je pro oba pány štěstím.

  • peter. • 12. dubna 2015

    Vlad napsal
    President se ohnul, či ohnut byl!

    Vlad:Dovoľte,aby som zacitoval z výrokov Hitlera o Čechoch.cit.:
    „Znám Čechy,Srby a Poláky z Vídně!Srbové a Poláci se neohnou,ty musíme zlomit silou.Ale Čecha nezlomíš!Když je tlak,ohne se.Jakmile ale tlak povolí,šlehne zpět!Západ je degenerovaný a za Čechy bojovat nepůjde“.kon.cit.
    Myslím,že táto charakteristika nesie v sebe kus pravdy,lebo inak sa len ťažko dá vysvetliť,že Česi nestratili svoju svojbytnosť napriek všetkým tlakom,ktoré na nich boli vyvinuté.V prvom okamihu po zverejnení správy o tom,že sa nezúčastní voj.prehliadky som napísal,že sa tým v očiach verejnosti zkokotil.Potom som si uvedomil,že to nie je žiadny blbec,je to starý politický harcovník a musí vedieť,čo robí.Keby trval na svojom,tak až do 9.mája by médiá stupňovali hystériu nie len proti nemu,ale aj proti Rusku čo by mohlo vrcholiť aj organizovaním demonštrácií podobných tým ktoré ovládli Prahu pri kundiáde..Takto svojim protivníkom vyrazil z rúk argument a je dosť možné,že sa mu podarí zkokotiť práve ich.

  • Vlad • 12. dubna 2015

    Peter, asi jsem byl za svůj život mockrát podveden vrchností, které jsem dokonce i něco věřil. Pocit hořkosti z rozhodnutí „mého“ presidenta zůstává. Na moji omluvu. Nechci už být „ohýbán“ ani stále věřit na kompromisy. Už ne! Teď budu věřit sobě a tomu v co věřím a co chci věřit. Proto souhlasím s argument Béda.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    PPK napsal
    Potom je třeba ctít presumpci neviny. Kde není důkaz, nemůže být nejen žalobce, ale ani soudce. Pokud se však dál už nepracuje s doložitelnými fakty, potom i politicky nepříznivé dojmy kritiků a Zemanovo i Klausovo obviňování vyzní jen jako propaganda.

    PPK, vězte, že při každé Zemanově návštěvě v Opavě jsem seděl v Lidovém domě na Otické ulici v první řadě a poslouchal jeho kritiku ODS.
    „ODS udržuje vyrovnaný státní rozpočet stejně jako domácnost, která – když jí dojdou peníze – prodá i koberec a do frcu hodí rodinné stříbro. Tato praxe musí skončit“, hřímal hlasem hrdinného tenora. Aplaus byl vždy obrovský a i já – naivní blb – jsem mu tehdy tleskal.
    Avšak jen tu „oposmlouvu“ Zeman po volbách podepsal, tak se „prodávalo a do frcu házelo“ jako dřív. Neuvědomil jsem si, že on je do budoucnosti vidící prognostik a já jen obyčejný vůl, který nepochopil ani to, že se mu stále nelže, neboť ta praxe musí zákonitě skončit nejpozději tehdy, až už nebude co zprivatizovat.
    PPK, zkuste, prosím, toto mé zklamání vyjádřit na korunu přesně sám.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    peter. napsal
    Vlad:Dovoľte,aby som zacitoval z výrokov Hitlera o Čechoch.cit.:
    „Znám Čechy,Srby a Poláky z Vídně!Srbové a Poláci se neohnou,ty musíme zlomit silou.Ale Čecha nezlomíš!Když je tlak,ohne se.Jakmile ale tlak povolí,šlehne zpět!Západ je degenerovaný a za Čechy bojovat nepůjde“.kon.cit.
    Myslím,že táto charakteristika nesie v sebe kus pravdy,lebo inak sa len ťažko dá vysvetliť,že Česi nestratili svoju svojbytnosť napriek všetkým tlakom,ktoré na nich boli vyvinuté.V prvom okamihu po zverejnení správy o tom,že sa nezúčastní voj.prehliadky som napísal,že sa tým v očiach verejnosti zkokotil.Potom som si uvedomil,že to nie je žiadny blbec,je to starý politický harcovník a musí vedieť,čo robí.Keby trval na svojom,tak až do 9.mája by médiá stupňovali hystériu nie len proti nemu,ale aj proti Rusku čo by mohlo vrcholiť aj organizovaním demonštrácií podobných tým ktoré ovládli Prahu pri kundiáde..Takto svojim protivníkom vyrazil z rúk argument a je dosť možné,že sa mu podarí zkokotiť práve ich.

    Peter, pokud by nakonec Zeman na tu přehlídku šel, tak bych mu ten úskok jako každý negativista odpustil, poněvadž na rozdíl od pozitivistů chápeme, že má-li člověk na gaunerem zvítězit, tak musí být ještě větší svině.

  • K. J. • 12. dubna 2015

    Pokud se nemýlím, tak ta Zemanova cesta dle médií má stát okolo 650 tisíc. Možností by byla celonárodní sbírka, aby nebyl závislý na vládě, která má, jestli jsem to dobře pochopil, odhlasovat „cesťák“. Do takovéto národní sbírky, jsem ochoten poslat tisícovku, možná i víc. Věřím, že 650 takových lidí by se v tomhle státě ještě našlo. Možná to může být způsob, jak vyjádřit občanskou podporu a zároveň dát pomyslnou facku havlistické kavárně. Pak by nemusel už hrát hru na chytrou horákyni.

  • peter. • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal
    Peter, pokud by nakonec Zeman na tu přehlídku

    Dúfam!Ale keby aj nie,tak už sa mu aj tak podarilo dostatočne naštvať všetkých pánov v Bruseli,v NATO v USA(kauza Šapiró) ale hlavne opozičných modrákov u vás aj u nás na Slovensku.

  • peter. • 12. dubna 2015

    Vlad napsal

    Peter, asi jsem byl za svůj život mockrát podveden vrchností, které jsem dokonce i něco věřil. Pocit hořkosti z rozhodnutí „mého“ presidenta zůstává. Na moji omluvu. Nechci už být „ohýbán“ ani stále věřit na kompromisy. Už ne! Teď budu věřit sobě a tomu v co věřím a co chci věřit.Proto souhlasím s argument Béda.

    Vážim si to.

  • fajt • 12. dubna 2015

    peter. napsal
    Vlad:Dovoľte,aby som zacitoval z výrokov Hitlera o Čechoch.cit.:
    „Znám Čechy,Srby a Poláky z Vídně!Srbové a Poláci se neohnou,ty musíme zlomit silou.Ale Čecha nezlomíš!Když je tlak,ohne se.Jakmile ale tlak povolí,šlehne zpět!Západ je degenerovaný a za Čechy bojovat nepůjde“.kon.cit.
    Myslím,že táto charakteristika nesie v sebe kus pravdy,lebo inak sa len ťažko dá vysvetliť,že Česi nestratili svoju svojbytnosť napriek všetkým tlakom,ktoré na nich boli vyvinuté.V prvom okamihu po zverejnení správy o tom,že sa nezúčastní voj.prehliadky som napísal,že sa tým v očiach verejnosti zkokotil.Potom som si uvedomil,že to nie je žiadny blbec,je to starý politický harcovník a musí vedieť,čo robí.Keby trval na svojom,tak až do 9.mája by médiá stupňovali hystériu nie len proti nemu,ale aj proti Rusku čo by mohlo vrcholiť aj organizovaním demonštrácií podobných tým ktoré ovládli Prahu pri kundiáde..Takto svojim protivníkom vyrazil z rúk argument a je dosť možné,že sa mu podarí zkokotiť práve ich.

    vy si toho Zemana a spol asi trochu moc idealizujete ( krom toho jeho nezdary se táhnou od holportu s Václavem kikinou, ten už odhadl, že první liga podrazáků Milošovi nedělá vůbec dobře ) , jsem zvědav, jak a kdy Zeman po ohnutí k zemi vyšlehne zpět ( mu to přeju, ale nejsem naiva ) – no tak či tak svým rozhodnutím ( a hlavně formou jak to udělal) přišel o nějaké své příznivce ( své nepřátele by si nenaklonil ani kdyby Šapitovi tahal po Práglu pušku ), ale asi jich má tolik, že je mu to v podstatě putna. ..)

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    K. J. napsal

    Pokud se nemýlím, tak ta Zemanova cesta dle médií má stát okolo 650 tisíc. Možností by byla celonárodní sbírka, aby nebyl závislý na vládě, která má, jestli jsem to dobře pochopil, odhlasovat „cesťák“. Do takovéto národní sbírky, jsem ochoten poslat tisícovku, možná i víc. Věřím, že 650 takových lidí by se v tomhle státě ještě našlo. Možná to může být způsob, jak vyjádřit občanskou podporu a zároveň dát pomyslnou facku havlistické kavárně. Pak by nemusel už hrát hru na chytrou horákyni.

    K.J. v tom případě, co moravský furiant, dám ty tisícovky tři.

  • K. J. • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal
    K.J. v tom případě, co moravský furiant, dám ty tisícovky tři.

    No jo, ale musí tu sbírku ještě někdo zorganizovat. A někdo, kdo s těmi penězi potom nevezme dráhu.

  • Sio • 12. dubna 2015

    Lidi, myslete si samozřejmě, co chcete. Já jen chci být realistou, protože jen ten, kdo vychází z reality, vyhrává. A Zeman podle mého názoru realistou je, a proto je prezidentem on a ne nějaký vysněný ideál, které ho tu ostatně raději nikdo ani nepojmenoval. A díky tomu tu i nemáme Schwarcenberka, to taky.
    To, co tady pozoruji je, že někdo vůbec netuší, jaký je rozdíl mezi levicově smýšlejícím člověkem a levičákem. Samozřejmě, že Zeman je takový, jaký je a uplatňuje politiku jako umění možného, jinak by už v ní dávno nebyl. Ale já raději reálnou figuru Zemana, který třeba nemusí uspokojit naše touhy ve všem, ale v mnohém ano. Než levicového zlatoústého politika, který nakonec nedokáže nic. Omlouvám se – pro mě jsou podstatné VÝSLEDKY. Z pohádek s snění jsem už dost vyrostl.
    Tudíž, komu se Zeman nelíbí, ať si klidně zanadává, 44% Karlových voličů se zaraduje spolu s ním.

  • mirror • 12. dubna 2015

    Sio napsal
    Tudíž, komu se Zeman nelíbí, ať si klidně zanadává, 44% Karlových voličů se zaraduje spolu s ním.

    Sio, krajane, zkuste na zkoušku vypsat, jak vám osobně Zeman pomohl, vy realisto.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    Fajte, rád bych Vás doplnil. O nějaké příznivce Zeman určitě přijde, ale na druhou stranu – soudím podle sebe – v řadách těch, kteří jej zrovna nemusí, získává sympatie. Je přece v povaze každého skutečného člověka fandit a pomáhat utiskovaným. Když se navíc našeho prezidenta pokouší „mistrovat“ americký namyšlenec, tak v tom „globále“ by to mělo být pro Zemana přínosem. Proč myslíte, že jsem já – starý lakomec – ochoten pustit tři tisícovky?

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    Sio, proč takový rozhořčený tón. Copak Vám nestačí, když i já – rozhodně ne Zemanův příznivec – klidně zveřejním své výhrady proti němu, ale vzápětí ve společném boji jsem rozhodnut na ty výhrady pro tuto chvíli zapomenout a podpořit Zemana v jeho souboji s mnohem silnějším a záludnějším nepřítelem? To by Vám mělo dodat chuti do života.

  • fajt • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal

    Fajte, rád bych Vás doplnil. O nějaké příznivce Zeman určitě přijde, ale na druhou stranu – soudím podle sebe – v řadách těch, kteří jej zrovna nemusí, získává sympatie. Je přece v povaze každého skutečného člověka fandit a pomáhat utiskovaným. Když se navíc našeho prezidenta pokouší „mistrovat“ americký namyšlenec, tak v tom „globále“ by to mělo být pro Zemana přínosem. Proč myslíte, že jsem já – starý lakomec – ochoten pustit tři tisícovky?

    já vám to neberu, vaše štědrost při vaší šetrnosti vás šlechtí, ale já to vcelku vidím trochu jinak – nebudu spoléhat na politika, který má ( a jak se zdá navždy bude mít ) svázané ruce, prostě tam, kde mohu, projevím svůj názor osobně a bez toho, aby to zase někdo špatně interpretoval a nebo mu dával nějaký potrefený vyšší politický význam – a peníze na cestu si udělím sám sobě ( můžete se k misi přidat) . ..)

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    K. J. napsal
    No jo, ale musí tu sbírku ještě někdo zorganizovat. A někdo, kdo s těmi penězi potom nevezme dráhu.

    Chtělo by to kontaktovat nějakého Zemanova tajemníka nebo mluvčího dotazem, zda si tu sbírku Zeman přeje. Není tu mezi námi nějaký pražský znalec poměrů „na hradě“.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    fajt napsal
    já vám to neberu, vaše štědrost při vaší šetrnosti vás šlechtí, ale já to vcelku vidím trochu jinak – nebudu spoléhat na politika, který má ( a jak se zdá navždy bude mít ) svázané ruce, prostě tam,kde mohu, projevím svůj názor osobně a bez toho, aby tozase někdo špatně interpretoval a nebo mu dával nějaký potrefený vyšší politický význam – a peníze na cestu si udělím sám sobě ( můžete se k misi přidat) . ..)

    Průšvih je, že nemohu. Asi nevíte, že už desátý rok pečuji o po mozkové mrtvici ochrnutou manželku a má problém odjet na nákup potravin z Raduně do Opavy, což mi zabere hodinu a půl. Ponejprv a určitě naposledy jsem byl na Rudém náměstí v březnu 1989, ale díky dvěma provokatérům z našeho zájezdu mám nezapomenutelné legrační i poučné vzpomínky na návštěvu mausolea.

  • peter. • 12. dubna 2015

    fajt napsal
    vy si toho Zemana a spol asi trochu moc idealizujete ( krom toho jeho nezdary se táhnou od holportu

    Pravdepodobne áno,lebo až taký veľký záujem o politické dianie u vás som nemal,aby som hodnotil kto,kde a s kým bude vládnuť v ČR.U nás v tom čase prebiehali také politické rošády,až hanba.Každopádne váš prezident vzbudil na Slovensku záujem už od kundiády a je zaraďovaný medzi tých,čo si dovolili zdvihnúť hlavu proti panstvu.Jeho obľúbenosť je zrejmá z diskusných fór na slovenských weboch.

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    Peter, děkuji Vám za správu, která potvrzuje, že ani dlouhé roky vymývání mozků nedokázaly některým Slovákům změnit charakter. Horí ohník horí, na Královej holi!

  • fajt • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal
    Průšvih je, že nemohu. Asi nevíte, že už desátý rok pečuji o po mozkové mrtvici ochrnutou manželku a má problém odjet na nákup potravin z Raduně do Opavy, což mi zabere hodinu a půl. Ponejprv a určitě naposledy jsem byl na Rudém náměstí v březnu 1989, ale díky dvěma provokatérům z našeho zájezdu mám nezapomenutelné legrační i poučné vzpomínky na návštěvu mausolea.

    To vás více než omlouvá ( a klobouk dolů před vaší péči o ženu), přeji vám i vaší ženě pevného zdraví, klidu a co nejméně špatných zpráv, které dnes tak trochu vládnou světem.

    fajt

  • Georgius z Raduně • 12. dubna 2015

    fajt napsal
    To vás více než omlouvá ( a klobouk dolů před vaší péči o ženu), přeji vám i vaší ženě pevného zdraví, klidua conejméně špatných zpráv, které dnes tak trochu vládnou světem.

    fajt

    Děkuji a totéž přeji všem, kteří chtějí žít v klidu a v dobré shodě s ostatními lidmi. Ta moje uvázanost je příčinou, že mám jako jedinou stálou formu kontaktů s lidmi internet. I když se to mnohým asi nezdá, je mi tu dobře.

  • fajt • 12. dubna 2015

    peter. napsal
    Pravdepodobne áno,lebo až taký veľký záujem o politické dianie u vás som nemal,aby som hodnotil kto,kde a s kým bude vládnuť v ČR.U nás v tom čase prebiehali také politické rošády,až hanba.Každopádne váš prezident vzbudil na Slovensku záujem už od kundiády a je zaraďovaný medzi tých,čo si dovolili zdvihnúť hlavu proti panstvu.Jeho obľúbenosť je zrejmá z diskusných fór na slovenských weboch.

    Bohužel musím připustit, že i na čezké politické scéně je hafo podivných a ošklivých kompromisů než je zdrávo, politické figury zaujímájí každou chvíli nějaké postoje, místo toho aby stály, no a Zeman je taky pevnou součastí tohoto cirkusu, který má zaujmout a pobavit plebs, aby na skutečné panstvo nebylo moc vidět a tudíž se nikdo nepídil po jejich roli a zodpovědnosti …občas zajiskří a vyvolá jistou kontroverzi, aby za čas stáhl vocas ( tedy se vohnul) a plnil svou roli tak, jak se na servisní elitu v kolonii sluší a patří … ale nikomu jeho pohled na dílčí činnost Miloše neberu, muže být, že i vyvolává sympatie, páč naděje umírá vždy až poslední. ..)

  • Sio • 12. dubna 2015

    Georgius z Raduně napsal

    Sio, proč takový rozhořčený tón. Copak Vám nestačí, když i já – rozhodně ne Zemanův příznivec – klidně zveřejním své výhrady proti němu, ale vzápětí ve společném boji jsem rozhodnut na ty výhrady pro tuto chvíli zapomenout a podpořit Zemana v jeho souboji s mnohem silnějším a záludnějším nepřítelem? To by Vám mělo dodat chuti do života.

    Takyže jo. Váš přístup se mi líbí. :-)

  • Sio • 12. dubna 2015

    mirror napsal
    Sio, krajane, zkuste na zkoušku vypsat, jak vám osobně Zeman pomohl, vy realisto.

    Mirrore, je to prosté. Na přímou otázku přímou odpověď.
    Dal mi víru, že máme prezidenta, který není zkorumpovaný a nežene se za majetkem. Nezabývá se tolik problémem ideologií, ale řeší konkrétní problémy a to začasté úspěšně.
    – rozjel ekonomiku po Klausových balíčcích – už to by stačilo
    – odstavil Schwarzenberka – už to by stačilo
    – nenávidí ho svorně celá pravice a ta horší půlka levice – třeba Foldyna je jeho příznivcem – už to by stačilo
    – řídí se vlastním rozumem a nedá si nic diktovat – už to by stačilo
    A teď jste na řadě vy. Kdo je váš kůň a co pro mě udělal on? Schválně, dokážete mi dát na přímou otázku přímou odpověď?

  • mirror • 12. dubna 2015

    Sio napsal
    Kdo je váš kůň a co pro mě udělal on? Schválně, dokážete mi dát na přímou otázku přímou odpověď?

    Doc. Ing. František Čuba CSc.
    Sakra Sio, vy potřebujete někoho, aby vám dal víru? Nespoléhate sám na sebe? Vy mate zapalovat jiné!
    S tou ekonomikou bych pomlčel. Nikdy žádnou firmu Zeman nevedl. Nikdy za žádný tým z vývoje nebo výroby nezodpovídal. Jeho (2) knihy jsou návodem, jak se dostat ke korytu.

  • mirror • 12. dubna 2015

    mirror napsal
    S tou ekonomikou bych pomlčel

    Málem prohrál socanům Lidový dům, o který jim pečovali komunisté.

  • Sio • 13. dubna 2015

    @mirror: bohužel, možná kdysi dobrý manažer, dnes politická mrtvola. A co pro mě udělal? Mimochodem, Zeman několikrát dával Čubu za vzor jako manažera.
    Nějaký příklad člověka, který má šanci stát se prezidentem nemáte? Zeman tu nebude věčně, tak bych rád našel někoho, kdo bude po něm, ale reálně, ne ve snech.

  • fajt • 13. dubna 2015

    Sio napsal

    @mirror: bohužel, možná kdysi dobrý manažer, dnes politická mrtvola. A co pro mě udělal? Mimochodem, Zeman několikrát dával Čubu za vzor jako manažera.
    Nějaký příklad člověka, který má šanci stát se prezidentem nemáte? Zeman tu nebude věčně, tak bych rád našel někoho, kdo bude po něm, ale reálně, ne ve snech.

    ale no tak , Sio, v čezku vládne Shapiro a žádný Zeman nebo Čuba, ten rozhodne, koho bude mít kokotlina za dalšího protektora a ne tunajší sprostý lid. ..)

  • Sio • 13. dubna 2015

    fajt napsal
    ale no tak , Sio, v čezku vládne Shapiro a žádný Zeman nebo Čuba, ten rozhodne, koho bude mít kokotlina za dalšího protektora a ne tunajší sprostý lid. ..)

    A tak se Šláfenberkem jim to nevyšlo, takže občas se zadaří …

  • Béda • 13. dubna 2015

    EU by mohla navrhnout Porošenkovi aby v Kyjevě uspořádal oslavy k porážce nacismu.

  • Béda • 13. dubna 2015

    fajt napsal
    ale no tak , Sio, v čezku vládne Shapiro a žádný Zeman nebo Čuba, ten rozhodne, koho bude mít kokotlina za dalšího protektora a ne tunajší sprostý lid. ..)

    Neví náhodou někdo jak se anglicky řekne Reichsprotektor?

  • Sio • 13. dubna 2015

    Myslím, že to nemá ekvivalent, česky je to „říšský protektor“ anglicky říše je empire, chránit je protect, takže něco jako empire’s protector? Ale moc to smysl nedává.

  • Sio • 13. dubna 2015

    Vlastně jo, v případě americké říše to má překlad – ambassador.

  • peter. • 13. dubna 2015

    http://www.isstras.eu/cs/2015/04/03/s-uctou-se-poklonim-pamatce-osvoboditelu/
    Tento článok je z 2.4.2015 a už tu hovorí p.Zeman o tom,prečo chce byť 9.5.2015 v Moskve.Zdôrazňuje,že kvôli prehliadke vojenskej techniky to v žiadnom prípade nie je.