Diskuze k článku


  • Rudolf_K • 20. března 2019

    Predevsim je treba zduraznit, ze neoconi, kteri dnes v USA de facto vladnou jsou silenci. Zavody ve zbrojeni s Cinou prohraji. Rusko odpovi asymetricky. Napr. kdyz Amerika postavi proti-raketovy system, Rusko bude mit levnejsi nuklearni torpedo. Doufam, ze Nemecko umisteni raket v Evrope nedopusti.

    Nyni k tomu, co se udalo koncem 80.let v SSSR. Komunismus vysel, dosahl zenitu a zapadl. Predevsim nebyl schopen realizovat sve utopicke sliby komunistickeho raje.

    „Proto ani zrejma slabost dnesnich socialistickych presvedceni nezabrani, aby aby se neujaly v dusich davu. Jejich menecennost proti vsem nabozenskym viram spociva jedine v tom, ze ideal stesti, ktere tyto slibuji, ma byti splnen az v posmrtnem zivote, a proto nikdo nemuze popirat jeho uskutecneni. Ideal socialistickeho stesti ma byt splnen jiz na zemi, a proto jiz po prvnich pokusech o jeho uskutecneni objevi se bezpodstatnost jeho slibu a nova vira ztrati razem veskery prestiz.“ (Str.100)
    Gustave le Bon, Psychologie Davu, str. 100 (prvni vydani 1895)

  • Rudolf_K • 20. března 2019

    Samozrejme to nebylo zadne „vitezstvi“ Spojenych Statu. Ale autori clanku maji jakesi podivne predstavy: konec studene valky byl dobry, rozpad SSSR spatny. Za prvni konec studene valky nenastal, naopak se jeste zhorsila. „Rozpad“ asi nastal mj. kvuli tomu, aby si Rusove a ostatni narody zachovaly identitu a sebeurceni. Autori se vubec nezminuji o tom nejdulezitejsim, tj. ze se Rusove konecne zbavili komunismu. Je pravda, ze ten „rozpad“ byl mylne chapan v nekterych americkych kruzich jako prilezitost ke ziskani svetovlady. Tehdy se prave v USA dostali k moci neokonservativni silenci. Situace byla jeste zhorsena hospodarskym propadem Ruska za Jelcina, at uz pricinou bylo cokoliv. Ale nema smyslu se zabyvat tim, co by bylo kdyby. Momentalne nejvetsi hrozbou pro lidstvo jsou neoconi.

    Co se tyce Ciny, tak USA ji sveho casu pouzivaly proti SSSR. Pak si myslely, ze rozvojem obchodu s Cinou budou podporovat kapitalismus, volny trh nebo co. V jejich narcisisticke mysli to bylo souznacne s podrizenosti Ciny Washingtonu. Cinu do nedavna povazovali za rozvojovou zemi. Ted uz se z tech iluzi castecne probudili.

    Po te, co se Rusko zbavilo komunismu stalo se tercem zbesileho utoku zapadu. Cinani nemaji zadnou incentivu se komunismu zbavit. Nejvetsi chybou by bylo, kdyby Rusove tezce nabytou svobodu vymenili za nejakou valecnou diktaturu. Je treba, aby si uvedomili, ze svoboda a demokracie je pro ne same, ne pro zapad a ze naopak na zapade svoboda a demokracie dnes uz nejsou nez slova.

    http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y

  • Bety • 20. března 2019

    Já nevím, co je ten Suslov zač.
    Prý Gorbačov a jeho protějšky jen chtěli ukončit konfrontaci?
    Jako že já, Gorbi, plný dobrých úmyslů a druhá strana též plná dobrých úmyslů
    jsme chtěli jen dobré a Jelcin to obyvatelstvu pokazil?
    A tak Rusové získali „těžce nabytou svobodu“ a samozřejmě demokracii a teď
    si mají dát pozor na válečnou diktaturu?
    Co takhle „svobodně a demokraticky“kleknout na kolena a dát ruce za hlavu?

  • PPK • 20. března 2019

    Na Trubce byl dne 19.3.2019 večer u tohoto videa mj. i tento komentář:

    „3
    1cpai
    4 days ago
    Скот, мечтающий нам уши вздрючить! Это вот эта проститутка? Дмитрий, ты совсеим охуел? Этого барана за серьёзного аналитика посчитал? Я тебя после этого пидараста – защитника….! Вообще принимать перестану, ты зачем пидарастов приглашаешь?“

    :-)

  • orinoko • 20. března 2019

    Jakkoli se zdá, že ten článek má svoji logiku, tak především pracuje se schématy z doby krále Klacka. To je jeho katastrofální slabina.
    Dnešním pohledem poměřuje minulé dění, ale bez evidentniho současného poučení.

  • orinoko • 20. března 2019

    Normálně bych pokračoval dál, ale nejdříve jsem si přece jen ověřil termín, který jsem už asi 4 roky nepoužil, ale přitom se mi přímo vtírá do textu.
    Autor článku po mém soudu vůbec nepostupoval podle potřebného hlediska extrapolace. To jest: Je v zajetí blabolu amerických dementnich struktur, které pracují s vlastními oblbovaky bez ohledu na realitu. Autor ten blábol prijima sakum prdum, a na jeho půdorysu rozvíjí další blábolení na téma závodu ve zbrojení.
    Ať emerika zbrojí. Stejně už nic jiného nezvládá. A tohle vlastně už také ne.
    Dobře si prohlédněte současné emericke ksichty , ty známé, které si myslí, že něčím hýbou. … Pripominaji indiánskou skwaf zvici 150ti let.
    Hovado sní o tom, že si nalemta lidské krve.
    Pořád platí , že je to pro nej vysoce rizikova činnost. Bez ohledu na počet rozmaznutych hovad má tento produkt přírody pocit, že nemuze přestat. Ale jak jdou léta, tak je hovad méně a méně.
    V emerice se jim říká toxicka trojka.
    Byt Rusem, tak se vejseru i na Žaponce. Je to těžce ujarmeny narod. Jsou to novi emericti indiáni. Vrátím nesvepravnemu jeho majetek a on z něj obratem udělá další otaznik.

    RUSKO…! Pamatuj. Němcům si vrátilo východ, a Němec se ti odvděčil sankcemi. Nikdy více.
    A stejné platí i o sociku.
    Socik pomerujeme jako plus nebo mínus. Katastrofa. Socik nic neprohrál… možná jen svůj název. Podstatu ale nikoli.

  • orinoko • 20. března 2019

    No a další problém. Nechce se mi ani nahodou dělit se o ruský zásadní informační zdroj. Ten už probírá jakéhosi Kudrina. Mezitím jsem navštívil jiné zdroje, jméno můžu plést. Ještě nedávno pobýval na ruskem Ministerstvu financí. … Vyzývá k cestě na půl vzdálenosti s Amerikou. To by měl ale vykládat ten debil na Divokém Zapade, ne v Rusku.
    Ten soudruh je nove želízko západu v ruskem politickém kotli.
    To by se na Haliči nemohlo stát ani nahodou.
    A viděl jsem také mohutné oslavy z Krymu.
    Můj zdroj vyžadoval jistou míru registrace. Proč se dělit?

  • orinoko • 20. března 2019

    A propos… nemá autor článku Suslov! něco společného s těžkým ideologickým dogmatikem z dob Sovětů v éře Brežněva? Ze by třeba syn?
    Suslov , Ponomarjov … to byla sovětská trojka!? Něco jako Bilak, Fojtík … a do toho namočený Indra.
    Zlatý Radovan Rychta. Velký piarista cssr sociku konce šedesátých let minulého století.
    Socialismus s lidskou tváří… !! … nevim-li něco, tak zasadne a vyrazne STRANIM!!
    Ale to přece děláme vsichni. Koukali jste někdy po sobě do misy? I ten cep někam ukazuje…

  • Rudolf_K • 20. března 2019

    Bety napsal

    Já nevím, co je ten Suslov zač.
    Prý Gorbačov a jeho protějšky jen chtěli ukončit konfrontaci?
    Jako že já, Gorbi, plný dobrých úmyslů a druhá strana též plná dobrých úmyslů
    jsme chtěli jen dobré a Jelcin to obyvatelstvu pokazil?
    A tak Rusové získali „těžce nabytou svobodu“ a samozřejmě demokracii a teď
    si mají dát pozor na válečnou diktaturu?
    Co takhle „svobodně a demokraticky“kleknout na kolena a dát ruce za hlavu?

    Pani Bety, vyjadrim to strucne: Nahravate rusofobum!

    http://www.keepandshare.com/doc9/view.php?id=20915&da=y

  • zajoch • 21. března 2019

    Sovětský dogmatik éry Brežněva zemřel osmdesátiletý v roce 1982. Tento ekonomický profesor, autor přeloženého článku, se narodil v roce 1979, jak pod článkem uvádí překladatel.

  • LiL • 21. března 2019

    V otázkách o přesile, nakonec vítězí mentalita národa i jednotlivce. Nevím zda-li američané zvládají přežití v zemljankách s láhví vodky a naloženou rybou,ale historii dává za pravdu,že se popálili všichni.

  • Bety • 21. března 2019

    Rudolf_K napsal
    Pani Bety, vyjadrim to strucne: Nahravate rusofobum!

    A čím? Já se snažím být realista. Tak se mi nelíbí nějaký Suslov a je to Rus.
    To když se mi nelíbí nějaký Topolánek nebo Janda tak jsem Čechofob???
    A ten váš Kavan to má také pěkně pomíchané – na jedné straně odsuzuje
    trockismus a na druhé slintá blahem nad Chruščovem, který byl skalní trockista.
    A ty kecy, že Stalin prý Rusko nenáviděl… na to nemám slov.

  • PPK • 21. března 2019

    Paní Bety, zachovejme klid. Někteří diskutéři jsou zkrátka takoví malí popletové a internet je prostor, kde se mohou i blázni myšlenkově realizovat. Zejména ten popleta, co je tu ideologicky bojovnější (Rudolf). S tím nic nenaděláme.

  • Rudolf_K • 21. března 2019

    Bety napsal
    A čím? Já se snažím být realista. Tak se mi nelíbí nějaký Suslov a je to Rus.
    To když se mi nelíbí nějaký Topolánek nebo Janda tak jsem Čechofob???
    A ten váš Kavan to má také pěkně pomíchané – na jedné straně odsuzuje
    trockismus a na druhé slintá blahem nad Chruščovem, který byl skalní trockista.
    A ty kecy, že Stalin prý Rusko nenáviděl… na to nemám slov.

    Tim ze se ztotoznujete se SSSR. Nevedel jsem, ze Chruščov byl Trockista. Ale i kdyby byl, tak o to se nejedna. SSSR „demokratizoval“ aspon v tom smyslu, ze prestaly nejhorsi excesy. Asi neni daleko od pravdy, ze mnozi Bolsevici, co provedli revoluci, Rusy nenavideli. Stalinovi se Rusove zacali hodit teprve, kdyz vypukla valka.
    Podivejte se, Gorbacov predevsim odstranil komunismus. Mel se Svaz zachovat jako nekomunisticky? Nevim. To je jina vec. Mozna by Rusko bylo zaplaveno Muslimy. Gorbacov i Jelcin jednali v dobre vire. To ze udalosti v SSSR byly v nekterych kruzich zcela nesmyslne interpretovany jaako porazka Ruska je vec jina. V USA se dostali k moci neoconi a snazili se vyuzit vznikleho vakua moci k dosazeni svetovlady.

  • Rudolf_K • 21. března 2019

    PPK napsal

    Paní Bety, zachovejme klid. Někteří diskutéři jsou zkrátka takoví malí popletové a internet je prostor, kde se mohou i blázni myšlenkově realizovat. Zejména ten popleta, co je tu ideologicky bojovnější (Rudolf). S tím nic nenaděláme.

    Tak nam pane PPK, sdelte Vasi analyzu situace. Zatim jsem nevidel ani jeden prispevek, ktery by mel hlavu a patu. Ten originalni clanek taky moc ne.

  • orinoko • 21. března 2019

    Rusko navštívil saudsky král. To byla jizda… 1200 clobrdu doprovodu. Ale byl to král fotr, ne ten pomatený syn.
    Čekal se průlom ve vztazích , ale nastal jen takový malý průjem. Podpisy memorand a kejvavi koně.
    To je v kostce /ale i kouli/ … celé.

  • orinoko • 21. března 2019

    Hele, Rudo, dej si trochu práci. A najdeš tolik hlav a pat, že ti z nosu vyjedou pavouci na lyžích.

  • orinoko • 21. března 2019

    https://echo24.cz/a/SsB47/za-statni-pohreb-mccaina-mi-nikdo-nepodekoval-stezuje-si-trump
    Jaja.. blahoRODI … nevděk světu vládne.
    Lepsi než pohřeb je bombardování.

  • orinoko • 21. března 2019

    https://www.presstv.com/Detail/2019/03/21/591597/Levan-Dzhagaryan-Russia-envoy-to-Tehran-Syrian-President-Assad

    Mám těžké informační nedostatky. A to má Asad asi za dva týdny odjet na návštěvu Iráku.
    Omlouvá mě tvorba po kohosi. Docela to bolí. Je to holt porod.

  • Rudolf_K • 21. března 2019

    Bety napsal
    A čím? Já se snažím být realista. Tak se mi nelíbí nějaký Suslov a je to Rus.
    To když se mi nelíbí nějaký Topolánek nebo Janda tak jsem Čechofob???
    A ten váš Kavan to má také pěkně pomíchané – na jedné straně odsuzuje
    trockismus a na druhé slintá blahem nad Chruščovem, který byl skalní trockista.
    A ty kecy, že Stalin prý Rusko nenáviděl… na to nemám slov.

    Vetsinou se tak nerozkecavam, ale musim dodat nasledujici. Nerekl jsem,ze jste rusofob, rekl jsem, ze nahravate rusofobum.
    Nerekl jsem, ze Stalin nenavidel Rusko. Nevim presne, co si myslel o Rusech. Rekl jsem
    1) Karel Marx nenavidel Rusko
    2) Vetsina bolsevickych revolucionaru byli ne-Rusove
    3) Za Statlina hrali Rusove v SSSR druhe housle

  • orinoko • 21. března 2019

    http://www.halonoviny.cz/articles/view/50307659

    Jj, nějak nám to soudruzi ve Venezuele vázne. Dementni poradenko zvici tuplovaneho BolTUNA, nosiciho na brifINGy poznámky o amerických vojenských sprchách v Kolumbii, je jaksi v defenzivě.
    Drzkou už namlel na milion tataraku, a emericka USA latinoemericka army za dolace a jiné výhody porad jaksi nezasahuje.
    Já osobně mám PROTOpochopeni.

  • orinoko • 21. března 2019

    http://www.novarepublika.cz/2019/03/karadzic-albrightova.html#more

    Toho znám také osobně. Jsme generace pruseraru.

  • Bety • 21. března 2019

    Ach bóže. Tak Gorbačov a Jelcin jednali v dobré víře, to je teda síla.
    A Chruščov odstranil nejhorší excesy a demokratizoval – čím to tedy, že Stalin
    nazval Chruščova hlupákem, když vyžadoval další a další zatčení? Jakpak to,
    že jen co se Chruščov dostal k moci ( a na Stalina nakydal co nejvíc špíny)
    začal na rozdíl od Stalinovy éry zdražovat potraviny, a když lidé v Jekatěrinburgu
    kvůli tomu stávkovali rozkázal do nich střílet? To bude asi tím, že byl tak
    velký demokratizátor, ne?
    A co ty jeho další pitomosti – rozorávání celin a tím zničení potravinové soběstačnosti, zastavení ekologického programu, zastavení rozvoje Dálného
    východu, na vlastní pěst připojil Krym k Ukrajině, atd., atd. No tady Rudolf nám dodal vysvětlení – on to na rozdíl od toho hnusného bolševika Stalina, který
    ke všemu ani nebyl Rus, byl pokrokový trockistický demokrat.
    A mimochodem – v mnohonárodnostním státě by snad mělo být normální,
    že se na vládě budou podílet všechny národnosti – nebo to Rudolfe odporuje
    demokratickým principům?

  • Rudolf_K • 21. března 2019

    Bety napsal

    Ach bóže. Tak Gorbačov a Jelcin jednali v dobré víře, to je teda síla.
    A Chruščov odstranil nejhorší excesy a demokratizoval – čím to tedy, že Stalin
    nazval Chruščova hlupákem, když vyžadoval další a další zatčení? Jakpak to,
    že jen co se Chruščov dostal k moci ( a na Stalina nakydal co nejvíc špíny)
    začal na rozdíl od Stalinovy éry zdražovat potraviny, a když lidé v Jekatěrinburgu
    kvůli tomu stávkovali rozkázal do nich střílet? To bude asi tím, že byl tak
    velký demokratizátor, ne?
    A co ty jeho další pitomosti – rozorávání celin a tím zničení potravinové soběstačnosti, zastavení ekologického programu, zastavení rozvoje Dálného
    východu, na vlastní pěst připojil Krym k Ukrajině,atd., atd.No tady Rudolf nám dodal vysvětlení – on to na rozdíl od toho hnusného bolševika Stalina, který
    ke všemu ani nebyl Rus, byl pokrokový trockistický demokrat.
    A mimochodem – v mnohonárodnostním státě by snad mělo být normální,
    že se na vládě budou podílet všechny národnosti – nebo to Rudolfe odporuje
    demokratickým principům?

    Ach hmoto! Ja jsem prece vubec nerekl, ze narodnosti se nemaji stridat. Ja rikam, ze nelze jenom jeden narod obvinovat z toho, co SSSR napachal.

    Chruscov mozna nadelal kravin, ale tolik zlocinu jako Stalin asi ne. (Mj. nechal odstrelit Stalinovu sochu v Praze. To chcete zase postavit?)

    Tak Vy jste Stalinistka? Takove lidi uz jsem na ceskych webech videl. Predtim jsem vubec nevedel, ze neco takoveho existuje. Takova je cela ta sebranka okolo Outsider Media? Mne byly ty srpy a kladiva a rude ksichty hned divne. Tak vy si myslite, ze Gorbacov byl „zradce“? A koho zradil? Skalni komunisty? A ti se maji vratit k moci a obnovit Sovetsky Svaz? Myslite, ze se to zase obrati, az se podari ustanovit, ze Gorbacov byl zradce? Nevim, jestli je treba dalsiho komentare. Neobrati se nic. V nejlepsim pripade budete ze sebe delat hlupaky. A svymi postoji nahravate rusofobum.

  • zajoch • 21. března 2019

    Bety, to co zde odpovídáte značce Rudolf může poučit mnohé čtenáře s otevřenou hlavou, ale toho, komu je to adresováno, v jeho zacementovaném mozku pravděpodobně světýlko nerozsvítí. Jeho poslední odpověď vám je ilustrací pomatenosti, když už nechci napsat něco ještě méně zdvořilého. Jenom by mě zajímalo, odkud bere jistotu svých tvrzení. Myslím, že jeho jistotou jsou rusofobní media, z nichž jako kdyby opisoval. Takových fešáků už tady bylo více, ale nevím, jestli si dovolili nazvat společnost kolem OM sebrankou. Asi už neudržel nervy.

  • Dana • 21. března 2019

    Rudolf:
    „““Tak Vy jste Stalinistka? Takove lidi uz jsem na ceskych webech videl. Predtim jsem vubec nevedel, ze neco takoveho existuje. Takova je cela ta sebranka okolo Outsider Media? Mne byly ty srpy a kladiva a rude ksichty hned divne. „“““
    Pane Rudolfe, usmevny klidek a hezkou zabavu preji.. Mozna, ze zdejsimu webu prijdete na chut.:-) Nadeje nekterych OM ctenaru je nekonecna a je zajimave pozorovat, ktereho stebla se zrovna chytaji. .
    Mala poznamka. Chruscov si skutecne zahraval s trotskistickou ideologii, tou samou, s kterou operuje dnesni progresivni levice. Stalinisticky pristup selhal, uz je davno nemoderni a zastaraly, jak ctu na progresivnich strankach Socialismu. . A socialismus je stav, jak nas v Ceskoslovensku ucili, “ Rannimi cervanky komunismu“.
    Osobne preji utopistum mnoho aktivnich roku, protoze bez odporu ke kapitalismu by byla na svete nuda.

  • Martin (už bez taky m) • 21. března 2019

    zajoch napsal

    Bety, to co zdeodpovídáte značce Rudolf může poučit mnohé čtenáře s otevřenou hlavou, ale toho, komu je to adresováno, v jeho zacementovaném mozku pravděpodobně světýlko nerozsvítí. Jeho poslední odpověď vám je ilustrací pomatenosti, když už nechci napsat něco ještě méně zdvořilého. Jenom by mě zajímalo, odkud bere jistotu svých tvrzení. Myslím, že jeho jistotou jsou rusofobní media, z nichž jako kdyby opisoval. Takových fešáků už tady bylo více, ale nevím, jestli si dovolili nazvat společnost kolem OM sebrankou. Asi už neudržel nervy.

    Souhlas. Některým „značkám“ (svou fobii duše mají ale nepochybně „vypálenou“ nejen přímo na čele) už nemá cenu nic „odpovídat“.
    U nové masky- alias „rudého Dolfa“ jsem to udělal jen jednou.
    Ale po „sebrance“ se nestydím takto „o něm“ psát …
    Nejspíše „reinkarnát samoděržaví“ – coby „nadějných světlých zítřků“ postkomunismu…
    Ostatně také s tím „tělískem“ má ori pravdu… Kaponeofašismus dneška bezesporu za-sluhu-je jen a jen „chválit“…
    Opravdu DANAjský „dar demokratúry…

    Zase někdo chce v rozkazovačném tónu předepisovat „že rudé xichty a srpy s kladivy ne“…
    Zato ve snové demokratůře za louží můžete klidně po ulici pochodovat s hakenkrajcem i hajlovat – a nejspíše ani „tělísko“ se neozve. Holt „svoboda“…
    Konstatuji že nežli takovou „svobodu“- tak to raději ty „rudé xichty s srpy a kladivy“.
    Popsané např. vč. praxe kolchozů, „vpádu“ SSSR do Polska velmi výstižně v reportážním románu Václava Kubce „Letci jdou bojovat“- ale z r. vydání 1947. Novější vydání nejspíše ony „ruské propagandistické žvásty“ autora o tom, že českoslovenští vojenští uprchlíci z porobené vlasti rádi skoro rok v SSSR i v oněch kolchozech pracovali a nesetkali se s žádnou diskriminací, žádnými „lágry“ atp., neobsahují…
    Naštěstí vlastním ono vydání „předúnorové“- takže mi rudý Dolf jinak v masce „protineoconů“ nemůže namluvit v jak hrozné „komunistické“ „totalitě“ jsem sám bezmála 20 let žil…
    Zdejší „sebranka“ rudý Dolfe už jaxi moc nevěří na ono „Vzdete se! Nic se ffáám nestane“…
    Čím víc sleduji pořady na ruskojazyčných TV případně i některé další ruskojazyčné, tím více chápu „kulturu“ Evropy i SKUTEČNOST, že fašismus je její dítě a její nedílnou součástí…
    A závěrem: na označení za sebranku jsem po dnešku docela hrdý.
    Raději být u „masek“ za „sebranku“- ale Жизнь по совести.

  • Rudolf_K • 22. března 2019

    Dana napsal

    Rudolf:
    „““Tak Vy jste Stalinistka? Takove lidi uz jsem na ceskych webech videl. Predtim jsem vubec nevedel, ze neco takoveho existuje. Takova je cela ta sebranka okolo Outsider Media? Mne byly ty srpy a kladiva a rude ksichty hned divne. „“““
    Pane Rudolfe,usmevny klidek a hezkou zabavu preji.. Mozna, ze zdejsimu webu prijdete na chut.:-) Nadeje nekterych OM ctenaru je nekonecna aje zajimave pozorovat, ktereho stebla se zrovna chytaji. .
    Mala poznamka. Chruscov si skutecne zahraval s trotskistickou ideologii, tou samou, s kterou operuje dnesni progresivni levice. Stalinisticky pristup selhal, uz je davno nemoderni a zastaraly, jak ctu na progresivnich strankach Socialismu. . A socialismus je stav, jak nas v Ceskoslovensku ucili, “ Rannimicervankykomunismu“.
    Osobne preji utopistum mnoho aktivnich roku, protozebez odporu ke kapitalismu by byla na svete nuda.

    Je toto nejaky web skalnich Stalinistu?

  • Rudolf_K • 22. března 2019

    zajoch napsal

    Bety, to co zdeodpovídáte značce Rudolf může poučit mnohé čtenáře s otevřenou hlavou, ale toho, komu je to adresováno, v jeho zacementovaném mozku pravděpodobně světýlko nerozsvítí. Jeho poslední odpověď vám je ilustrací pomatenosti, když už nechci napsat něco ještě méně zdvořilého. Jenom by mě zajímalo, odkud bere jistotu svých tvrzení. Myslím, že jeho jistotou jsou rusofobní media, z nichž jako kdyby opisoval. Takových fešáků už tady bylo více, ale nevím, jestli si dovolili nazvat společnost kolem OM sebrankou. Asi už neudržel nervy.

    Tak Vy si myslite, ze Gorbacov byl zradce? Kde se v tom delnickem hnuti bere tolik zradcu? Bernstein byl zradce, Kautsky byl zradce. Karl Liebknech taky moc orthodoxni nebyl. Prakticky vsichni v Nemecke Socialni Demokracii, kolebce Marxismu, byli zradci. Trockij byl zradce, Jagoda byl zradce, Chruscov byl zradce, Gorbacov byl zradce? Byl Mao Ce Tung taky zradce?

  • g.hrosik • 22. března 2019

    No, vida! A pak, že se diskuse na OM nerozpohybuje – tak je třeba! Už mě to pomalu přestalo bavit (třebaže jsem jen tlumok, absence zpětné vazby mi docela chybí, naprosto se neosypu poslechem, nebo čtením odlišného názoru). Tohle je fajn – s jedinou výhradou… To, co si nechá říkat „Rudolf“, je nejspíš příkladný exemplář dokonalého posery a zbabělce. To, jak zpoza rohu polévá celé publikum kolem OM svými splašky, je podlý, a znovu opakuji – zbabělý vyskočení. Silně pochybuji že byste „Rudolfe“ měl koule na to, abyste mi ty vaše bláboly řekl do očí (tím nemám na mysli docela zcestné hodnocení situace – ale označení lidí kolem OM za „sebranku“, pak byste zcela jistě dost roskoval)…:-)

  • Dolmen • 22. března 2019

    g.hrosik napsal
    No, vida! A pak, že se diskuse na OM nerozpohybuje – tak je třeba! Už mě to pomalu přestalo bavit (třebaže jsem jen tlumok, absence zpětné vazby mi docela chybí, naprosto se neosypu poslechem, nebo čtením odlišného názoru).

    Tak, tak. Stačí hodit do klubu diskutérů vybavených dobrými informacemi, rozhledem a také kvalitním hardwearem v hlavách, který to vše umí dobře zpracovávat a vyhodnocovat, zkamenělinu z období třetihor typu Rudolf a už to zase jede. Moc se mi to líbí. Konečně již umdlévající diskuse dostala zase grády. Je to oživení způsobeno sice z úplně opačného konce, než jak dokázal rozproudit diskusi Sio blahé paměti, jehož ztráta je tu stále bolestně znát…, ale aspoň něco. Díky, Rudolfe!

  • Bety • 22. března 2019

    Zajochu, tak to opravdu je. Vím, že když má někdo mozek „zacementovaný“
    nepohne s ním nic.
    Ale třeba pro mne byly mnohé informace ke kterým jsem se díky internetu
    v průběhu času dostala objevné a zajímavé,
    a tak je šířím dál v naději, že

    budou objevné a zajímavé připadat i jiným, a že
    se mozky přístupné argumentům nad nimi aspoň zamyslí, tak jako jsem to
    udělala i já.
    Jeden takový zacementovanec po mně chtěl jeden jediný důvod, proč bychom
    s těmito lidmi (myslel Rusy) měli chtít mít něco společného. Odpověděla jsem
    „Co takhle ten důvod, že bychom se dnes tady spolu nebavili, protože bychom
    ani nedostali možnost se narodit?“ Naštvaně odpochodoval, po chvíli vydoloval
    ze svého zacementovaného mozku odpověď, vrátil se a nařkl mě, že jsem
    agresivní. Nu což. Teď jsem ještě k tomu sebranka a jak to vypadá jsou to jediné
    odpovědi, kterých jsou tito „diskutující“ schopni.
    Mají černobílé vidění světa a možnost přehodnotit jakýkoli jim vštípený názor považují za něco jako svatokrádež.
    To já jsem člověk zvědavý, a odjakživa nesnáším to, když vycítím, že ze mne chce někdo dělat vola. Že se pochopitelně také někdy spletu? No jsem ochotná to
    uznat, a je to za zvědavost přirozená daň.

  • Bety • 22. března 2019

    Sio mi také stále chybí. Všechno ho zajímalo a jak říkáte, dokázal diskuzi
    rozpohybovat.

  • Aleš • 22. března 2019

    Někteří diskutéři diskusi rozpohybují, někteří udržují a někteří, škoda mluvit. Jak někteří z Vás moudrých správně na tu 3 skupinu ostře a stroze reagují, drží se vlastně zásady orel much nelapá. 3 skupina má samozřejmě vždy po ruce něco s arzenálu jedovatých slin a nálepek. Nicméně je mi ctí, když jsem kdekoliv, kdykoliv, kýmkoliv podobně nálepkován či jsou proti mně použity podobné hybridní „zbraně“. Někteří diskutéři pak snahu o uvedení na pravou míru popletů ze 3 skupiny mylně chápou jako rozproudění diskuse.

  • Martin (už bez taky m) • 22. března 2019

    Velmi dobrý J. Kedmi vůči izraelským válečnickým štváčům, chybám izrael. rozvědky, US meziárodní demagogii a klidnému úsilí RF aby Turecký Sultánek uznal opět B. Assada.
    Я.Кедми: Россия убеждает Эрдогана признать Асада
    https://www.youtube.com/watch?v=YOprSM4vzF0
    K poněkud zmatečnému textu: Rusko (RF) žádné závody ve zbrojení dělat nebude ani nepotřebuje. Ve zbraňových systémech a výcviku sází na síťové a vrstvené propojení a špičkový výcvik a vysokou profesionalitu. V tom je bez konkurence, a „jednotlivá udělátka“ hamburgeroidních vlastníků povislých břich a kalného zraku na tom nic nezmění. Jakkoliv jsou i budou bombasticky „po jandofilovsku“ prezentována. Jelikož RF ve zbrojení závodit nemusí ani nebude, nebude ani žádných kapitulací…
    Holt ta asymetrie je nejen v konání- ale i v myšlení.
    „Nemyšlení“ (lichotivě řečeno) se totiž s myšlením „symetrizovat“ nedá…

  • Bety • 22. března 2019

    Aleši máte pravdu. Ale Sio opravdu dodával diskuzi šťávu a zajímavé informace.
    Jistě si také vzpomínáte, jak nás seznamoval se statistikami, či na jeho překlady
    o Berijovi.

  • g.hrosik • 22. března 2019

    No, vida!
    Další porci čekejte v nejbližších dnes. Záleží bna PANTÁTOVI… „-)

  • g.hrosik • 22. března 2019

    mělo být „vc nejbližších dnech“…omlouvám se!

  • Aleš • 22. března 2019

    Sio patřil do skupiny první již dávno před tím, než jsem se pokoušel ze skupiny třetí projít jako agent dolních deseti milionů do skupiny druhé… Co jsem se tu dozvěděl zajímavých informací od něj, ale i od Vikyho, ppk, hudrypera, zasloužilého zajocha, mirrora, idiotronica později i od ireny, rada mika, petera …. a raději ať na nikoho nezapomenu. Mají se co ohánět jandofilové, kolik úrody sklidilo pár semínek pochybností pamětníků dějinných událostí, kolik kouzel nechtěného sklidilo setkání kapounů s vtipným glosátorem z povodí jihoamerického veletoku…
    Nejsme neporazitelní, nejsou nás zástupy. Nejsme ani zcela jednotní. Řadu nás i našich následovníků by dokázali pochytat či zneutralizovat. Ale ne všechny. Leckdy moje rádoby odvaha byla spíše nerozvážností. Ale teď si uvědomuju jedno. Vědom si skutečného nebezpečí se jich nebojím. Ani odchovanců, ani těch jejich čučkařů ani těch, co tahají za nitky. Bety, o každý titul, který je Vám udělen, jste silnější a o každý kousek energie, kterou tomu museli chytrolíni věnovat, jsou slabší. A jen tak mimochodem. Pravdu mít nemůžu. Jen se jí můžu více či méně blížit. Pan prezident nazval trefně ty, co si myslí, že mají patent na pravdu, LEPŠOLIDÉ.