Diskuze k článku


  • Béda • 27. listopadu 2015

    Pětiletky? No vida!

  • Sasin • 27. listopadu 2015

    Gdyby mumie hlasovali proti fosiílijím bych asi taky zkameněl, úžasem. Urkytě budou tamní poddaní o tom diskutovat svobodným slovem. Muheeeeeeee

  • racek • 27. listopadu 2015

    No bezva. Čím si ovšem budou svítit a topit, netuším. I když, možná to dovezou, jako němci atd. Mimochodem, elektřinu napřesrok nezlevní, anžto budem muset instalovat nové transformátory na vyrovnání výkyvů proudu z německých ekozdrojů. Jak jsem slyšel s oficiálních úst včera v rádiu. Někdo se zas na ekologii namastí.
    Mě to tedy velmi silně připomíná akce vítání alláhů a islámu u nás. NaŠTĚSTÍ, TOHLE se dá ještě zvrátit.

  • humbru • 28. listopadu 2015

    Neužitečnější pro Zemi by bylo redukovat počet lidí. Náboženští bigoti, viz čerstvá střelba v USA, tomu ale účinně brání.

  • PPK • 28. listopadu 2015

    Je tam zajímavá tabulka o autech a spalovacích motorech
    http://auto.idnes.cz/spalovaci-motor-co2-0ok-/automoto.aspx?c=A151113_162659_automoto_fdv

  • idiotronic • 29. listopadu 2015

    PPK napsal
    zajímavá tabulka o autech a spalovacích motorech

    Hlavním argumentem proti elektromobilitě je předpoklad, že každý automobilista jede na 450 km dlouhou cestu, což není zdaleka pravidlem. Ale po destrukci místní dopravy (a rozdíl v dojezdovém čase – 20 minut autem a 70 minut veřejnou dopravou ) jezdí většina řidičů do práce vzdálenost , která nemusí stačit ani na prohřátí katalyzátoru a cvičený chemik cítí kysličníky dusíku v povětří. Klůcek na tyči s harem,namočeným ve čpavku vás ujití o správnosti vašeho dojmu – u ústí výfuku.
    Argument o 120 kg těžkém akumulátoru také není silný při 1000 až 2000 kg automobilu. A přilehlé články o výrobě nafty z vody rozumově zaostávají za řepkou, ta se už vyzkoušela a funguje, i když nic moc.. Elektromobil, i kdybyběžel na uran z Austrálie, využívá místních zdrojů.

  • Bety • 29. listopadu 2015

    Pokud za něco lobuje knížepán, měla bych se před tím na pozoru. Mohou být argumenty pro, mohou být argumenty proti, nejsem odborník, ale zelení silně inklinují k pravičákům a ještě k tomu kníže…..

  • Magnus Maximus • 29. listopadu 2015

    Hnutí Duha jsou stejní grázlové jako Člověk v tísni. Měli by být označeni za cizí agenty a škodiče tohoto státu. Je to ideodiverzní organizace. To co se děje na Západě v této oblasti je jen velké pokrytectví a politika. Elektriku, kterou si doma nevyrobí díky zavřeným uhelkám a jaderkám budou nakupovat z oblastí kde tyto elektrárny budou běžet. Samozřejmě to odnesou místní koncoví spotřebitelé. Elektromobil v současné podobě nemá s ekologií nic společného. Nejde o váhu akumulátoru nebo dojezd, ale o to z čeho je vyroben. Tak víme z čeho jsou vyrobeny ty baterky, ne ? Už vidím tu tzv. ekologickou likvidaci a taky někde se ten materiál na výrobu baterek musí někde narubat. Další věc je krátká životnost baterky. A nakonec to nejdůležitější: ta elektrika, která se bude muset nahnat do těch baterek, aby autíčka mohli jezdit se musí někde vyrobit. Už dávno proběhla studie na ČVUT, v níž bylo konstatováno, že když by jen Pražáci začali jezdit v elektromobilech, tak by se musel postavit další Temelín. A to jsou jen Pražáci a kde je pak zbytek republiky, Evropa, svět ? Začínám věřit tomu o čem mluví Pjakin, že světové zákulisí se snaží poslat Evropu o nějaký ten pátek zpět ve vývoji. Vůbec mně nepřekvapí, když nám začnou doporučovat jízdu na koni jako ve středověku. Nakonec je to nejvíce ekologická přeprava.

  • idiotronic • 29. listopadu 2015

    Návrat ke koním zažili již na Kubě a v Srbsku v 90. létech.(Jelcin, popř. humanitární bombardování). Možná by zkušenost nebyla k zahození.
    A ta poznámka o životnosti je klíčová. Zářivka je ekologický zdroj světla s vysokou účinností (nejyšší, z toho, co do domácnosti lze koupit). Ale v provedení ,,úporka“ je to zločin.