Diskuze k článku


  • Gatta • 19. března 2015

    Tribune – se mi z toho článku po ránu udělalo nějak nevolno.

    Je to problém …
    Jsou tu média (už od té Mateřídoušky) a jsou tu školy a učitelé.
    Jsou tu ale i rodiče a jsou to naše děti. A taky naše konečná odpovědnost !!! Zvláště u těch malých.

    A ten problém?
    Jak těm maloletým hned zkraje vysvětlit, že jim Mateřídouška a jejich učitelé záměrně lžou a proč ???

  • peter. • 19. března 2015

    Treba dať na vydavateľa „Mateřidoušky“ a na ČT trestné oznámenie za podnecovanie k národnostnej a etnickej nenávisti.U nás je za to basa až 1 rok na tvrdo alebo peňažný trest.

  • Aleš • 19. března 2015

    http://outsidermedia.cz/zeme-obrich-surikat/
    Ředitelka naší mateřské školky je jedna z těch majdanizovaných členek Starostů a nezávislých. U ní je to ovšem na rozdíl od jiných kapku výraz infantility (v 50 letech spíš připomíná Karl jugends než vypočítavého kariéristu) a tudíž jako polehčující okolnost. S dětmi to umí. Ale jako ředitelka a radní 4 tisícové obce je to chodící katastrofa. Je však pořád menším zlem proti agresivním psychotickým majdanistům nebo vyčůraným hujerům „ODSákům“.
    Nejenom to, že se lže malým dětem v televizi/školách. Ale inženýři, majitelé firem, politici, učitelé a především rodiče pak lžou mezi sebou a před dětmi a dětem.
    A upozornění na závěr. Jako správné surikaty si obyvatelstvo naší kotliny umí vždy vytvořit svůj tunel (na pravdu, peníze či přírodu). Stejně jako ruské obyvatelstvo jsme na rozcestí. Ale bude nám ještě pěknou chvilku trvat, až se dostaneme na podobné rozcestí jako ti Rusové.

  • fajt • 19. března 2015

    tak všechno je to v lidech, kdyby chtěli, tak si je jejich haranti budou vážit i po létech a nebudou jenom pomnoženou a zostřenou kopií svých věčně vystrašených roditelů ( rodič je myslím v tomto případě dost nevhodné slovo). ..)

  • Gatta • 19. března 2015

    Výchova je vlastně jen „vedení k odpovědnosti“.

    A to už od velmi, ale velmi útlého věku. Odpovědnost za to co si zničí či ušpiní – nové věci nedostane, co si oblečou, odpovědnost za nesplněné úkoly … prostě vytvoření té dnes nepopulární myšlenkové spojnice „příčina – následek“ a bezprostřední pocítění dopadu těch následků – v dobrém i špatném.
    Někdo k odpovědnosti dospěje ve 14, někdo dospěl na vojně, někdo s dětmi, někteří k ní nedospějí nikdy.

    Takže zpět … Jediná cesta je vzbudit se k odpovědnosti !!!

    Není na co čekat, není totiž nikdo jiný než MY, TADY a TEĎ.
    Tohle za vás opravdu nikdo neudělá, protože, všem ostatním je váš život i život vašich dětí naprosto lhostejný.

  • Dolmen • 19. března 2015

    Tohle není žádná sranda a nelze to podceňovat. Onehdá jsem si pustil přednášku S.V. Saveljeva o řízení lidského mozku uveřejněnou tu na OM, nesledoval jsem příliš pozorně – dosti dlouhé, ale utkvěla mi jakási zmínka o genomu získaném na rozdíl od genomu zděděného, čilii vrozeného. Ten získaný se snad vytváří z toho, co se dítěti nasype do hlavy ve věku od cca 4 do 10 let. Toho už se nelze zbavit, je tam v té palici až do smrti. Obávám se, že tady probíhá cílená výchova mutantů, kteří budou nenávidět Rusko a Rusy až za hrob, aniž budou vědět proč a budou tu svou nevědomou, ale o nebezpečnější, nenávist předávat dalším.

  • Gatta • 19. března 2015

    Re Dolmen – potvrzuji, sám mám několik takových „sdělených poznatků“ z dětství, o kterých dlouhoho bezpečně vím, že jsou naprosto nesmyslné, ale nelze je z mysli vytěsnit a zapomenout. Obdobně to mají jiní lidé s kteými jsem se o tomto bavil.

  • fajt • 19. března 2015

    http://svobodnenoviny.eu/geneticky-modifikovane-deti-dostaly-v-britanii-zelenou/ – správně „vychovávat “ lze už i ve zkumavce, podpráhově dostanete takové informace, že myšlence jakéhokoliv dobra, které bude mimo civilizačně chemický rámec vás rovnou trefí šlak …zlatý středověk s pálením čarodějnic a s povinným dětským pěveckým sborem vrchního popa, který si je držel za účelem sexy endorfinu . ..)

  • J. Hruška • 19. března 2015

    To fajt: Čarodějnice se začaly pálit až v novověku.
    Všeobecně: Tenhle konkrétní případ bych nebral až tak tragicky. V detektivce nějaký padouch musí být a nějací jsou i mezi Rusy. Abychom nedopadli jako za války, kdy si spousta lidí idealizovala Rusy do té míry, že se pak divili, že také chtějí jíst a mají i jiné potřeby. Překvapení, že Rusové jsou taky lidi pak poskytlo záminku těm, kteří nás dneska proti nim štvou.
    Problém je v tom, že vnitřně nedospělý člověk se dá snadno přimět k tomu, aby vnímal nějaký národ nebo skupinu lidí jao univerzálního padoucha a bez rozlišování je nenáviděl. Typicky Židy, Rusy, komunisty, katolíky.

  • fajt • 19. března 2015

    J. Hruška – tak s tím dobovým zařazením máte pravdu, v podstatě to byl novověk, páč i středověk stále trvá – docela zajímavý asociace jste vyčetl z mé prosté glosy, jste ji i hezky, po svém nastavil – já jenom lehce ( abych vám text moc nekazil ), rusáky si rozhodně neidealizuji, mám k ním docela reálný postoj, který jsem nažil za vojenské základní služby s něma, opravdu otevřené duše ( někdo by mohl říci že i dost naivní a prosté ), které ale když se rozhodnou pro nějakou činnost, těžko je lze zastavit ( jo a fyzické tresty na ně neplatí, ty je spíše vedou k radostnějšímu odporu ) , je to asi dáno tím, že znaj pouze svého cara ( věrchušku ) a pak matku Rus, nikdo jiný s něma prostě neoral ( logika porobenců je jim cizí ), je pravdou, že oni to dobro maj tak jasné a neskažené, i když cesta k němu je pouze pro huževnaté a s nulovým práhem bolesti ( tu si nechávaj pro své zpívané Byliny a věčné plameny neznámých či známých bohatýrů ). ..)

  • Aleš • 19. března 2015

    J. Hruška: Dnes krom Vámi jmenovaných jsou to i muslimové, Cikáni, Řekové, černoši, Asiati. Havloidní diskriminace Slovanů vede u mas k nenávisti vůči třeba Cikánům nebo i z části Vietnamcům či Ukrajincům. A Je suis Charlie platí společně jak pro zastánce multikulturalismu, tak jeho fanatické odpůrce. Jsou to dvě cesty střetávající se ve fašismu. Správně by měli lidé cítit zlobu vůči viníkům daných problémů. Tajné služby některých států světa a za nimi stojící korporace, finanční kruhy a politické mafie, potažmo pak možná nějaké loutky vykonávající a parazitující na nás a jejich servisní jelita a případně hlásné trouby všech výše zmíněných. Nebo některé agresivní užitečné idioty.

  • Miloslav • 19. března 2015

    Souhlasím se závěrem článku: „Jaká bude budoucnost – pokud vůbec nějaká bude – určujeme tady a teď tím, co své děti naučíme. Učíme-li je nepřátelství, nečeká je nic jiného, než konflikt“. Dohodou lze zabránit vzniku válečného konfliktu. Vyjednáváním znepřátelených stran lze umlčet zbraně. Informační revoluce už nese ovoce. Politickou evoluci je možné pouze zpomalit ne zastavit. Američané v připravenosti na kosmopolitizaci zaostávají za evropskými kolegy. Jedna možná cesta k novému politickému uspořádání světa je uvedena v článku: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

  • mirror • 19. března 2015

    Tolik obav jako Tribun nemám. Ceny časopisů a knih se zvedly, takže dítě v rodině má k perlám kapitalistické kultury ztížený dostup. Vše závisí na rodičích. Ti přes svou chudobu mohou vštěpovat bez pomůcek nenávist k Rusům. Podobně za komunistů mohli rodiče vychovávat své děti k antikomunismu. Důvod se vždy našel, třeba si mysleli, že mají na víc, než dostávali. Může se stát, že se potomek vzepře vzorům z televize nebo ze školy. Věci socialismu oddané učitelky byly za mého mládí terčem posměchu. Já jsem byl dychtivý po bondovkách až do doby, kdy jsem viděl díly s mongoloidními ruskými vojáky, které po desítkách nebo stovkách zabíjí kapitalistický hrdina, rasově čistý nadčlověk. Já jako Slovan jsem měl blíže původem a jazykem blíže k Rusům, a proto mne nesmírně hloupé filmy dost urážely.

  • Bety • 19. března 2015

    Četl někdo z vás ty bondovky? Proč se ptám… Třeba taková „S Ruska s láskou“. Samozřejmě že jsou tam Rusové krutí parchanti, ale nešetří ani jiné národnosti- Bulhaři jsou připosražení, Turci křivonozí a malí o Cikánech nemluvě. Ta Ruska, co se do něj zamiluje pochází z carské rodiny, jinak by to pro Bonda byla taková mesaliance, že by se mu možná ani nepostavil. Prostě Anglosas a pak dlouho, dlouho nic. A takových filmů je! V seriálech to není o nic lepší. Vždycky, když si tam stěžují na ruskou mafii, tak říkám: Chtěli jste, aby zavřeli gulagy? Chtěli. Tak co si teď stěžují? Kdyby někdo je donutil otevřít všechny věznice, protože gulagy vlastně nic jiného nebyly, tak to by tam u nich byl hukot, vždyť každý čtvrtý vězeň na téhle planetě sedí v americké věznici. Tedy chtěla jsem napsat, že ta dehonestace Rusů běží už desetiletí, ale ta orientace na děti to už je vrchol. Doufejme, že jelikož je ta propaganda tak hustá, že to bude mít opačný účinek, já v to aspoň věřím.

  • hrk • 19. března 2015

    Nedávno jsem si po létech psala s kamarádkou z dětství. Ona mi pak psala o svých plánech na prázdniny. Není nad osobní zkušenost a to, co popisuje, je nejspíš hodně velká výjimka:
    „….. setkání s mojí kamarádkou Z…, se kterou jsem si začala psát v 5. třídě – v rámci dopisování s dětmi za Sovětského svazu!!! Představ si, že si opravdu píšeme víc jak 40 let. Je to neskutečně zvláštní. Máme tolik společného. Možná mi to nebudeš věřit, ale naše dcera (xy) je o 35 minut starší než její syn (yz). Fakt! Žijí teď v Kanadě. (yz) měl cestu do Evropy, a tak přemluvil mámu, že taková příležitost už nemusí být, a zorganizoval jí cestu z Kanady do (xx). Bylo to nádherné setkání, posílám Ti dvě fotky. Jen se nám poněkud hatily plány, protože místo návštěvy Telče jsme na kanadské ambasádě vyřizovali její pas, který jí byl se všemi věcmi ukraden při přestupu na letišti v Kolíně nad Rýnem…

  • peter. • 20. března 2015

    http://jetoinak.livejournal.com/45519.html