Diskuze k článku


  • Béda • 9. května 2016

    Můj člověk Hašek sice není ale v tomto případě silně zabodoval. Patří dle mého mínění k tomu lepšímu co dnes lze najít v ČSSD. (Tuto stranu přesto, že je v ní zastíněných několik slušných politiků již nikdy nebudu volit). Za to co předvedl ve lžimédiích zasluhuje můj obdiv.

  • hudryper • 9. května 2016

    Béda napsal
    Tuto stranu přesto, že je v ní zastíněných několik slušných politiků již nikdy nebudu volit)

    Platí : “ Nikdy neříkej nikdy!“ Po podstatných personálních změnách uvnitř ČSSD může v českém
    politickém rybníku nastat situace,kdy se tato strana stane zase volitelnou svými dnes zklamanými
    kritiky. Ono totiž k personální korupci zdejších politiků dochází napříč celým partajním spektrem.
    Princip výběru menšího zla ,dokud budou vládnout světu velké peníze,nezmizí a když není lepší
    varianta….

  • fajt • 9. května 2016

    hudryper napsal
    Princip výběru menšího zla ,dokud budou vládnout světu velké peníze,nezmizí a když není lepší
    varianta….

    princip výběru menšího zla je salámová metoda, která vás spolehlivě dovede k velkému zlu ( jedinou výhodou je, že šok ze závěrečného finále není tak brutální ). ..)

  • Béda • 9. května 2016

    U ČSSD mám jedinou jistotu. Že nikdy nevím co udělá po volbách. Osobně stranu, která podporuje fašismus a nacismus, nemá žádná principilení stanoviska (červené čáry za které vlak prostě nejede), války a kolaboruje s oligachií a je kdykoliv připravena diametrálně změnit své sliby a předešlá stanoviska – volit nemohu. To budu raději volit komunisty. Tam alespoň vím, že chtějí vystoupit z NATO, odsuzují fašismus, nechtějí provádět barevné převraty…

  • fajt • 9. května 2016

    Béda napsal
    U ČSSD mám jedinou jistotu. Že nikdy nevím co udělá po volbách.

    tak to jste vystihl naprosto přesně :-) i v tom dalším, ohledně oranžových goril, vám dávám za plný počet – a s těmi „komunisty“ bych byl přeci jenom opatrnější, ta mladší generace, když se dostane k moci a větším penězům, tak taky neví, která je a co by kapitalismu na oltář ještě dala. ..)

  • aram • 9. května 2016

    Hašek rozhodně není žádný hlupák. Tu fotku sám vystavil na FB a nedomnívám se, že nevěděl co to způsobí a jaké budou ofiko reakce a jak zareagují obyčejní lidé. Tedy, myslím, že vůbec nebyl překvapen reakcí ČT atd. naopak, že s tím počítal a byl na to připraven. Až tak, že redaktor z toho vyšel jako blbec a Hašek jako hrdina. Neříkám, že mi neudělalo dobře, že se ČT odkopala tak, že jen trouba nepoznal za koho kope, ale Haška jen proto nemíním považovat za vzor cnosti. Jen prostě velmi šikovně využil situace, která se sama nabízela.

  • Irena • 9. května 2016

    aram napsal
    Jen prostě velmi šikovně využil situace, která se sama nabízela.

    Souhlas.

  • Admirál • 9. května 2016

    Irena napsal
    Souhlas.

    „Jen prostě velmi šikovně využil situace, která se sama nabízela.“

    Vadí mi na tom hodnocení to „jen“.

    1. Musí mít „koule“ vyrazit do boje proti mediálnímu molochu.

    2. Musí být dobře připraven a mít spočítáno , co přijde alespoň pár tahů do předu (to Hašek bezesporu byl).

    Pokud někdo nedokáže v politice šikovně využít situace, která se sama nabízí, tak se o něm dá minimálně říci, že je zpozdilý a měl by zvážit svoje setrvání v politice.

    V soc. dem se bude lámat chleba, a Hašek si připravuje půdu. Budou volby a to mu na Moravě pomůže.

    Ještě bych připomenul Foldynu, který pozval Vlky do Děčína.

  • M.C. • 9. května 2016

    Béda napsal

    Můj člověk Hašek sice není ale v tomto případě silně zabodoval. Patří dle mého mínění k tomu lepšímu co dnes lze najít v ČSSD. (Tuto stranu přesto, že je v ní zastíněných několik slušných politiků již nikdy nebudu volit). Za to co předvedl ve lžimédiích zasluhuje můj obdiv.

    Michal Hašek není žádný hrdina, naopak je to značně prospěchářské individuum.
    Patří do skupiny tzv. ,,plzeňských“ právníků, jenom s tím rozdílem, že on ,,plzeňským“ způsobem ,,vystudoval na univerzitě“ ve Sládkovičovu na Slovensku. Účastnil se pokusu o vnitrostranický převrat proti Sobotkovi a je nějak napojený na prezidenta Zemana.
    Jestliže se takovýto jedinec zachová veřejně způsobem odporujícím hlavnímu proudu, není to projev hrdinství či jakékoliv jiné pozitivní charakterové vlastnosti, ale toho, že dotyčný tzv. ,,chytil vítr“. Sám ho asi nechytil, na to jeho tupá koule nestačí, spíš mu dal tip Zeman.
    Zeman těží z toho, že je povoláním prognostik a umí si tedy ze známých informací udělat prognózu dalšího vývoje. Když není líný zaletět si pro informace přímo k prameni do Moskvy a do Pekingu, tak je má.
    Projeďte si zpětně Zemanův postoj ke krizi na Ukrajině na jaře 2014 a na jaře 2015. Prostě Miloš v tom umí chodit a na rozdíl od ,,Khárla“ dokázal rozpoznat který kůň už dodělává a na kterém se dá jet dál. A teď dal zřejmě echo Haškovi, který je nějakým způsobem jeho člověk. Viz onen vnitrostranický puč.
    Zřejmě je nějaký zásadní politický zvrat blíže než si myslíme a Hašek už si připravuje půdu pro kariérní růst na Sobotkovo místo.
    Miloš Zeman není a nikdy nebyl v pravém smyslu slova socdemák, on je technolog moci stejně jako Václav Klaus, proto si ti dva v minulosti celkem rozuměli.
    Ale aspoň má dost schopností k odhadu vývoje a nenutí národ cválat na mrtvém koni a bojovat na Temné straně Síly v okamžiku, kdy tato už je před zhroucením.

  • hudryper • 9. května 2016

    Už jsem to tu zmínil. Je jasné,že partička okolo Sobotky padne na ústa a s nimi i preference ČSSD.
    Tahle prokorumpovaná partaj se zbohatlíky v čele musí jít ke dnu a do jejich čela se postaví lidé jako Hašek a Foldyna. Bohužel ten první je rovněž hyperobročník a druhý sice sympatický jiho- Evropan,na úspěšné vedení vládní strany však podle mého nemá. Mohlo by to fungovat,kdyby šel
    předsedu takové ČSSD dělat na poloviční úvazek sám Zeman. Já ale v řadách potencionálních funkcionářů pro vedení ČSSD podobnou figuru nevidím,a tak si myslím,že tahle partaj bude mít co dělat,aby v nepohodlné opoziční pozici sbírala body a hlasy těch,kteří jí odpustili a vrátili se-.

  • lomikel • 9. května 2016

    M.C.- zajimava uvaha, myslim ze otres v CSSD a upozadeni NWO kridla ve strane ( a Hasek torufam si rici, asi jako jedine jiste o nem, neni exponent nove levice) by bylo ku prospechu veci pro pripadny rozpad EU, obcanske valky a reseni imigratske krize. Sobotkou zastitene lec neprofilovane kridlo vede zemi neochvejne do pr***.

    U lidovcu neni co resit, pochybuji ze by stranici provedli ocistu strany alespon podle krestanskych hodnot, a Ano dela to co chce Babis.

    CSSD ted kolaboruje proti svemu oficilnimu programu, proti vetsine sveho elektoratu a vzhledme k dejinemu zlomu i proti existenci statu a obcanske spolecnosti s vyse uvedenymi stranami. Pomaha jim tak, prave kvuli Sobotkou zastresenemu kridlu, delat protilidovou vladni politiku.

  • Aleš • 9. května 2016

    Nechte samet sametem,
    přátelé a dámy,
    buďto s nima zametem,
    nebo oni s námi.

    Pan Man vystihl i moje rozpoložení. Citaci jednoho havloida využívám proti nim. Ať si to přeberou, jak chtějí.

  • zamp1 • 9. května 2016

    Je to přesně tak píše M.C. Moc USA slábne a pravděpodobně se brzy začnou dít věci. Rusové se chystají otevřít svoji ropnou burzu, Situace na stř. východě pro USA není úplně nejlepší. Výrazný pokles lodní dopravy mezi Asií a USA by mohl znamenat, že Číňani už mají dost zelených papírků. Ti chytřejší politici se chystají přesedlat. Zeman začal přesně před rokem a zřemě si vybral jako následovníka Haška.
    Jenom šílenec by mohl volit třeba i obměněnou soc. dem.
    Co socani existují, vždy kopali za super bohaté. No a bezmezná podpora multikulti jen dokresluje čí agendu plní!
    Teď připravují zákon proti hanobení životního stylu třídy i podněcování nenávisti k homo, trans a asexuálům.
    Chcete je i s Haškem?

  • lomikel • 9. května 2016

    v kontextu clanku a diskuse se nemyslim ze pujde o nejake zametani ( pokud to neni mysleno jako ironie, kdo s kym bude zametat? :), v jedine co lze doufat je ze bude lze provest urcite korekce v upsoradni vladnoucich elit v CR tak aby jejich pusobeni bylo mene zhoubne pro preziti statu a obcanu.

    Za to ze tato moznost je stale v diskursu budis dik Zemanovi, i kdyz jsem ho nevolil s nadsenim a obcas dela kopance, podle me, tak je to jediny politik s realnym mamdatem ktery nechava (po)otverene dvere k vyse napsanemu.

    Myslim ze je to dobra skola real politiky, sledovat jeho pusobeni z pozice „jeho volice proti Karlovi“. Dofam ze par let jeste vydrzi.

    —-

    BTw. sila atlantanu /ci UsaSioBruselu v CR je takova ze kazdou primou konfrontaci ted vyhraji, jedine co je jeste drzi zpet je imho strategicka rozvaha ktera rika ze neni treba jit s kanonem na vrabce/ ci lepe neukazovat zuby primo, aby se nezvratil pomer sil ( myslim realnych politickych sil). I tak dost tlaci, asi z duvodu ktere s CR souvysi jen okrajove – Hra o Evrpopu, Hra o Rusko, a kde je CR brana jen jako zdroj pro valecne hospodarstvi.

  • lomikel • 9. května 2016

    zamp1 – vase namitky jsou validni, ale pokud na to pohlednete tak ze je treba zastavit/zpomalit pad ( a prezit roky chaosu pri padu imperia a redefinovani globalnich ridicich struktur) tak ANO CHCI RADEJI HAZKA NEZ SOBOTKU.

    Pokud si ho Zeman vybral tak to respektuji, nic jineho s tim delat nejde. Doufam ze ho v zasadich vecech uridi.

  • Alena • 9. května 2016

    každopádně v JM kraji si vede Hašek lépe než Ano, či žít Brno. Tyto strany se naprosto odkopaly patolízalstvím a omluvami vůči sudetským Němcům. Hašek si sice ve svých mnoha funkcích namastil kapsy, ale pro jižní Moravu pracoval dobře

  • Alena • 9. května 2016

    pro jižní Moravu začínají být napjaté okamžiky viz
    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Vice-k-postrelene-uprchlici-na-Slovensku-A-vyjadril-se-Michal-Hasek-jehoz-kraj-je-na-rane-vzhledem-k-tomu-ze-migracni-trasy-miri-k-nam-434732
    a je proto potřeba mít v čele osvědčené politiky

  • peter. • 9. května 2016

    Alena napsal

    pro jižní Moravu začínají být napjaté okamžiky viz
    http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Vice-k-postrelene-uprchlici-na-Slovensku-A-vyjadril-se-Michal-Hasek-jehoz-kraj-je-na-rane-vzhledem-k-tomu-ze-migracni-trasy-miri-k-nam-434732
    a je proto potřeba mít v čele osvědčené politiky

    Už to vidím!Dobrosráči z celej Európy začnú besnieť,poriadať demonštrácie na odvolanie Kaliňáka,policajného prezidenta a chudáka colníka ktorý dostane kopačky a pôjde pred súd.Kiska postrelenú nezákonnú migrantku vyznamená a kráľovsky odškodní.Ach,jaj!…Je to bieda.
    https://www.youtube.com/watch?v=SBnXCotdkaE

  • peter. • 9. května 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=lRlBaSlQP-0

  • Sio • 9. května 2016

    Nezaměňujme přání za skutečnost. Ač bychom to možná tak chtěli, pád ušáckého impéria není zdaleka otázkou měsíců nebo jednoho, dvou let. Takový proces neproběhne lineárně a hlavně se, velmi pravděpodobně, neobejde bez války a miliónů obětí. K tomu nemusí být válka jaderná a nemusí jít ani o přímou konfrontaci mezi ušáky a Ruskem nebo Čínou. S největší pravděpodobností půjde o sérii proxy válek a informačních bitev s katastrofálními důsledky. Nejen podle mého názoru válka už běží, v Eurolandu se projevuje momentálně nejsilněji imigrační krizí. Neodvratně bude následovat razantní odveta ze strany evropských zemí, vybušný potenciál nasr..ných lidí je už dnes nezanedbatelný. Na příkladu Rakouska, které ještě před pár měsíci povýšeně kritizovalo Maďary a dnes už chce stavět vlastní ploty a Německa, které se chystá zpřísnit azylové zákony je vidět, jak rychle se názory pod tlakem reality mění. A to se v podstatě ještě nic moc nestalo.

  • peter. • 9. května 2016

    peter. napsal
    Ach,jaj!…Je to bieda.

    Ten policajt nemal strieľať.Auto bolo možné zastaviť aj inak.Zablokovaním cesty napr.Na druhej strane,keď si predstavím obdobnú situáciu na mexickej hranici v USA ….

  • fajt • 9. května 2016

    peter. napsal
    Už to vidím!Dobrosráči z celej Európy začnú besnieť,poriadať demonštrácie na odvolanie Kaliňáka,policajného prezidenta a chudáka colníka ktorý dostane kopačky a pôjde pred súd.Kiska postrelenú nezákonnú migrantku vyznamená a kráľovsky odškodní.Ach,jaj!…Je to bieda.
    https://www.youtube.com/watch?v=SBnXCotdkaE

    https://www.youtube.com/watch?v=UAK9-vxfohE – hotová frantíkovská cannabis liduška, les miserables na hudebním poli. ..)

  • peter. • 9. května 2016

    fajt napsal
    https://www.youtube.com/watch?v=UAK9-vxfohE – hotová frantíkovská cannabis liduška, les miserables na hudebním poli. ..)

    https://www.youtube.com/watch?v=qfvP8Sv7jS8

  • peter. • 9. května 2016

    Zaujímavé dievčatá tieto „Les Brigandes“.Tak ešte poslednú:
    https://www.youtube.com/watch?v=ID1fvLqQTNM

  • peter. • 9. května 2016

    oslavy “ Dňa víťazstva“ v Novorusku :
    http://colonelcassad.livejournal.com/

  • peter. • 9. května 2016

    Vojenská prehliadka na Červenom námestí v r.1945.Stojí za to si to pozrieť:
    https://www.youtube.com/watch?v=CLBmPirwrUo

  • hudryper • 9. května 2016

    Dnes jsem poslouchal na Radiožurnálu okolo šesté dvacetiminutovku s Foldynou. Výborně obstál
    proti jedné z těch novinářských štěken,kterých je na Radiožurnálu od dob,kdy tam dělala“pořádek“
    Tachecí, plno. Nenechal se vyvést z míry a všechny „sluníčkářům nepřijatelné“ názory formuloval jasně,jednoznačně a pravdivě. Ta zpovídající holčina se oproti svému kolegovi z televize přecejen držela trochu zpátky, výslech Haška na ČT 24 byl zřejmě natolik absurdní výbuch novinařiny,že
    si dala více pozor. Lidé se tak dověděli pravdu o politice EU v souvislosti s imigrací a prosazováním
    kvót,o jiných zájmech USA než máme v Evropě,o korektním odstoupení předsedy vlády a socdem
    Rakouska z fumkce a co to znamená pro nás a pro W4,v neposlední řadě o závažných nebezpečích z titulu utajeného protlačování TTIP z americké strany . V radiožurnálu za tento pořad určitě nebudou pochváleni. Bravo Foldyna !

  • peter. • 9. května 2016

    hudryper napsal
    o korektním odstoupení předsedy vlády a socdem

    p.hudryper:
    Uvidíme,ako po jeho odstúpení bude rakúska vláda presadzovať v praxi zákon o sprísnení azylového konania v Rakúsku.Ak Rakúsko ustúpi od svojho zámeru zadrátovať priesmyky k Talianom,tak potom to môže byť aj tak,že p.Werner Faymann neodišiel,ale bol „odídený“.
    On totiž na jednej strane tvrdí,že odchádza kvôli strate dôvery vo svojej strane,no na druhej strane sa vyjadril,že podporu členskej základne stále má.Rakúski „zelení“v rakúskom parlamente hlasovali proti sprísneniu azylového zákona a sú v opozícii.V europarlamente však „zelení“spolupracujú so socialistami,ktorí spolu s predstaviteľmi EÚ a OSN rozhodnutie Rakúska tvrdo kritizujú.Podľa mňa,Fayman na výber veľmi nemal.Buď by sa postavil ako socialista proti „vlastním“ v Bruseli alebo by musel odignorovať rozhodnutie rakúskeho parlamentu.To je situácia riešiteľná jediným spôsobom.Odstúpením z vládnej aj zo straníckej funkcie.

  • hudryper • 9. května 2016

    peter. napsal
    .Ak Rakúsko ustúpi od svojho zámeru zadrátovať priesmyky k Talianom,tak potom to môže byť aj tak,že p.Werner Faymann neodišiel,ale bol „odídený“.

    To dává smysl,Peter. Foldyna to prezentoval přesně opačně a to se mi také nezdálo,protože žádný
    kancléř neodchází kvůli zaškobrtnutí jeho partaje ve volbách(navíc jen prezidentských). Musel být na něho vyvinut mimořádně masívní tlak,aby po osmi úspěšných létech kancléřování abdikoval.
    Jedno je jisté,stabilita EU je vepsí a tlaky neoconského Washingtonu se budou zřejmě jenom stále
    silněji stupňovat. Snad se lecos podaří v souvislosti se změnou stráží demokracie v povolebních USA.

  • tožtak • 10. května 2016

    hudryper napsal

    Dnes jsem poslouchal na Radiožurnálu okolo šesté dvacetiminutovku s Foldynou. Výborně obstál
    proti jedné z těch novinářských štěken,kterých je na Radiožurnálu od dob,kdy tam dělala“pořádek“
    Tachecí, plno. Nenechal se vyvést z míry a všechny „sluníčkářům nepřijatelné“ názory formuloval jasně,jednoznačně a pravdivě. Ta zpovídající holčina se oproti svému kolegovi z televize přecejen držela trochu zpátky, výslech Haška na ČT 24 byl zřejmě natolik absurdní výbuch novinařiny,že
    si dala více pozor. Lidé se tak dověděli pravdu o politice EU v souvislosti s imigrací a prosazováním
    kvót,o jiných zájmech USA než máme v Evropě,o korektním odstoupení předsedy vlády a socdem
    Rakouska z fumkce a co to znamená pro nása pro W4,v neposlední řadě o závažných nebezpečích z titulu utajeného protlačování TTIP z americké strany . V radiožurnálu za tento pořad určitě nebudou pochváleni. Bravo Foldyna !

    Večer byl Foldyna v událostích komentářích na ČT24 a tam taky exceloval, celý main pěkně zkritizoval a redaktora pěkně stíral.
    Pražská teplárenská jako obvykle nezklamala.

    – cca od 3 min.

    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/216411000370509/

  • fajt • 10. května 2016

    tožtak napsal
    Večer byl Foldyna v událostích komentářích na ČT24 a tam taky exceloval, celý main pěkně zkritizoval a redaktora pěkně stíral.
    Pražská teplárenská jako obvykle nezklamala.

    – cca od 3 min.

    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/216411000370509/

    hezký, ale Hašek byl připraven a vedl si excelentně ( nechci hodnotit jeho personu z dlouhodobého hlediska a jeho skutečných záměrů ) . ..)

  • karpi • 10. května 2016

    Ruský motorkář reaguje na novinářské provokace:
    (pouze rusky)

    https://www.youtube.com/watch?v=Ip8NMBC9UQ4

    Co přesně říká, prosím?

  • Irena • 10. května 2016

    karpi napsal
    Co přesně říká, prosím?

    Novinář: Když začala druhá světová válka, tak byl SSSR na straně Hitlera.
    Chirurg: Kdože byl na jejich straně?
    – SSSR!
    – Tak to vidíte, kdo to má v hlavě pomotané. To je zářný příklad toho, jaký má kdo v hlavě bordel. On mi říká, že SSSR byl na straně Hitlera. Buď je praštěný, nebo je to provokatér. Co k tomu ještě mohu říci? Tady není víc co dodat. On… To očividně právě takoví lidé jako on, nepouští naše kluky, aby mohli projet k pomníkům.
    Někdo třetí: A za jaké jste tu médium?
    Chirurg: Odpověz na otázku. To tebe se ptají.
    Novinář: Telekanál…
    – Cože? Tady je všechno jasné. Prý SSSR bojoval na straně Hitlera. PADEJ! VYPADNI ODSUD!

  • Irena • 10. května 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=65IrooyUPx8
    Одесситы линчевали провокатора в годовщину Одесской трагедии

  • Sio • 10. května 2016

    Irena napsal

    http://politikus.ru/events/75972-harkov-oficialno-otkazyvaetsya-ot-poroshenko-i-povorachivaetsya-k-rossii.html

    „с тугими кошельками“ hezký výraz, ten jsem ještě nelyšel. Zřejmě by se dal přeložit do českého expresivnějšího „s naditými prkenicemi“ :-)

  • Irena • 10. května 2016

    Sio napsal
    „с тугими кошельками“ hezký výraz, ten jsem ještě nelyšel. Zřejmě by se dal přeložit do českého expresivnějšího „s naditými prkenicemi“

    Komentář k článku
    Лично мое мнение:с украинских телеканалов просто идет поток зомбирования,что по научному назывпется нейропрограммированию…у какой взрослый человек верит:сами себя жгут,бомбят…думаю Украину будут в будущем изучать как обьект психотехник и психиатрии…другого обьяснения не нахожу.в моей семье кто не смотрит укр.новости остался нормальным.кто же смотрит,меняется и жесты,и психика,доказывая скачут в прямом смысле слова…уверена если мой зять встретися с моим мужем порежут друг друга.я предусмотрительно мешаю таким встречам

    Источник: http://politikus.ru/articles/75991-kushat-podano-po-receptu-ukrainskih-smi.html
    Politikus.ru

  • Irena • 10. května 2016

    Tohle je taky dobrý

    По словам западных журналистов то, что на наших женщинах юбки выше колена, черные сапоги и колготки телесного цвета – это вопиющий сексизм. А Владимир Путин, который с удовольствием наблюдал за этим зрелищем брутальный мачо, это они так натуралов промеж себя обзывают. Как же у них там все запущено… Статья при этом вся увешана фотками марширующих девушек – уликами, доказывающими всему «цивилизованному» миру преступную «брутальность» президента РФ.

    Já bych to komentovala asi tak: Už nejen na Ukrajině, i na Západě marasmus křepčí. V Rusku už běžně Evropě říkají Gejropa, a divíte se jim?

    Источник: http://politikus.ru/events/75906-britanskaya-pressa-obvinila-putina-v-seksizme.html
    Politikus.ru

  • peter. • 10. května 2016

    Peremoga! Sú to skrátka “ Heroji“!
    http://peremogi.livejournal.com/18567075.html

  • peter. • 10. května 2016

    Dialóg s veteránom:
    Len som kultúrnym spôsobom požiadal starého(veterána) aby potvrdil,že Bandera bol „hrdina“.
    Z videa pod obrázkom vyplýva,že majdanisti to už majú poriadne nahnuté.Aspoň v Odese určite.
    http://colonelcassad.livejournal.com/2744721.html

  • karpi • 10. května 2016

    Irena napsal
    Novinář: Když začala druhá světová válka, tak byl SSSR na straně Hitlera.
    Chirurg: Kdože byl na jejich straně?
    –SSSR!
    –Tak to vidíte, kdo to má v hlavě pomotané. To je zářný příklad toho, jaký má kdo v hlavě bordel. On mi říká, že SSSR byl na straně Hitlera. Buď je praštěný, nebo je to provokatér. Co k tomu ještě mohu říci? Tady není víc co dodat. On… To očividně právě takoví lidé jako on, nepouští naše kluky, aby mohli projet k pomníkům.
    Někdo třetí:A za jaké jste tu médium?
    Chirurg: Odpověz na otázku. To tebe se ptají.
    Novinář: Telekanál…
    –Cože? Tady je všechno jasné. Prý SSSR bojoval na straně Hitlera. PADEJ! VYPADNI ODSUD!

    @Irena • 10. května 2016

    ..děkuji Vám mnohokrát za přeložení..
    Otázce jsem porozuměl, ale dál už ne…

    jinak myslím, že tohle je asi dobrý způsob, jak se s takovýmito útoky vyrovnat..
    Než se snažit někomu marně dokazovat, že nemá rozum…

  • fajt • 11. května 2016

    http://politikus.ru/events/76121-tureckiy-shantazh-es-my-utopim-vas-v-bezhencah.html – možná jenom EU a neoconi uvolnili tureckýmu pašovi ruce pro válku s Ruskem ( už nemusí turka uklidňovat a ani za něj nést odpovědnost ). ..)

  • hudryper • 11. května 2016

    fajt napsal
    možná jenom EU a neoconi uvolnili tureckýmu pašovi ruce pro válku s Ruskem ( už nemusí turka uklidňovat a ani za něj nést odpovědnost ). ..)

    fajtCitovat

    Vzhledem k tomu,že EU nasměrovala „Erdoganovy miliardy“ na jeho „úhlavní přátele v Řecku“ mám zato,že příjde k využití řecká poněkud hypertrofovaná námořní síla,která zastaví pokračování
    imigrace přes Řecko. Rusové by mohli,pokud to budou považovat za potřebné,kontrolovat nebe nad řeckými ostrovy a v případě horkého střetu turecké armády s řeckou pomoct Řekům. To by
    urychleně smetlo Erdoganovu bandu se všemi důsledky,prioritně rozpadem Turecka a obsazením
    průplavů Ruskem. To pořád ještě nebude III WW,jen se plány NATO změní ve skutečně obranné.
    V každém případě se finišuje k válce uvnitř NATO a Turecka proti Rusku a Iránu. Myslím,že Trump
    má pravdu,když považuje NATO za nesmysl,na jehož pokračování USA už nemají zdroje ani chuť.

  • Sio • 11. května 2016

    hudryper napsal
    Vzhledem k tomu,že EU nasměrovala „Erdoganovy miliardy“ na jeho „úhlavní přátele v Řecku“ mám zato,že příjde k využití řecká poněkud hypertrofovaná námořní síla,která zastaví pokračování
    imigrace přes Řecko. Rusové by mohli,pokud to budou považovat za potřebné,kontrolovat nebe nad řeckými ostrovy a v případě horkého střetu turecké armády s řeckou pomoct Řekům. To by
    urychleně smetlo Erdoganovu bandu se všemi důsledky,prioritně rozpadem Turecka a obsazením
    průplavů Ruskem. To pořád ještě nebude III WW,jen se plány NATO změní ve skutečně obranné.
    V každém případě se finišuje k válce uvnitř NATO a Turecka proti Rusku a Iránu. Myslím,že Trump
    má pravdu,když považuje NATO za nesmysl,na jehož pokračování USA už nemají zdroje ani chuť.

    Jak se zmínil Žirinovský, stačí se trefit raketou do Bosporu a Istambul zasáhne taková tsunami, že se z toho už nikdy nevzpamatuje. Bospor se poněkud rozšíří …

  • fajt • 12. května 2016

    hudryper napsal
    hudryper

    a možná novye russkie najdou nakonec s neocony řeč ( dělba světové kořisti nakonec proběhne chladnou cestou a ti dva američtí šašci, co hrají ruletu o amerického papírového imperátora dostanou befel se zase s Kremlem družit – no a Putin by mohl v klídku a za fanfár odejít ), pak to bude pro všechny kolonie teprve peklo. ..)