Omluva Janu Kellerovi

Chtěl bych se tímto veřejně omluvit Janu Kellerovi, že jsem před časem vyjádřil pochybnost o jeho charakteru, když jsem vyjádřil podezření, že politicky  zobchodoval svoji oblíbenost u veřejnosti a vyměnil svá kritická levicová stanoviska za jeden z nejlukrativnějších  politických postů,  štědrý vejmínek a místo mezi služební elitou.

Jak se ukazuje, neměl jsem pravdu. Jan Keller jako europoslanec opakovaně prokázal, že zůstal „svůj“ a své názory nezměnil. Dokázal to při hlasování o asociaci kyjevského režimu do EU, když v souladu s pseudolevicovým stanoviskem svého stranického klubu, za který byl delegován jako nestraník, nepodpořil fašistický nedemokratický (lidem nevolený) a antisociální (vedoucí občanskou válku při které likviduje běžnou populaci na základě etnického klíče) režim. Dokázal to taktéž při kritice nedemokratického (veřejnosti naopak utajovaného) projednávání prokorporátní smlouvy TTIP likvidující sociální stát a dosažené standardy veřejných služeb, potravinové bezpečnosti, právní ochrany ekonomicky slabších subjektů atd. Zde bych jenom poukázal na fakt, že korporátní, neřkuli korporátně fašistický systém téměř vždycky usiluje utajit a manipulovat před veřejností výklad klíčových smluv, zákulisních dohod, kontroverzních šetření apod., které mají dlouhodobý a dalekosáhlý dopad na život lidí. Tak tomu bylo při „vyšetřování“ událostí z 11. září 2001, tak tomu bylo při vyšetřování sestřelení letu malajsijského letadla, kde dokonce hlavní podezřelý získal smlouvou s dalšími 3 státy (včetně hlavního vyšeřujícího Nizozemí) právo veta na zveřejnění výsledků vyšetřování, a tak je tomu také při projednávání transatlantické smlouvy TTIP.

Více takových Kellerů!

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
39 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
19. 9. 2014 16:53

Nevím kam to dát. Namísto okleštění práv exekutorů „demokratická“ vláda posílila práva „šmejdů“ a vlezlých telemarketingových odborníků. Již není potřeba nikam vyvážet důchodce. Stačí, když šmejdi zatelefonují a oblafnou důvěřivou ovečku.

A tak to má v demokracii, kde lid vládne být – tak je to správně.

prodost
prodost
19. 9. 2014 17:13

Pořád jsem nerozuměl, co že ta demokracie opravdu je. Pak mi kdosi otevřel oči, že prý to špatně čtu. Ono se to totiž čte „dem okrást i je“ A už je nám to jasné.

Neználek
Neználek
19. 9. 2014 17:31

Béda napsal

Nevím kam to dát. Namísto okleštění práv exekutorů „demokratická“ vláda posílila práva „šmejdů“ a vlezlých telemarketingových odborníků. Již není potřeba nikam vyvážet důchodce. Stačí, když šmejdi zatelefonují a oblafnou důvěřivou ovečku.

A tak to má v demokracii, kde lid vládne být – tak je to správně.

No dyť jo. Každej šmejd je spořádanej pravičák. Na rozdíl od všelijaký pakáže, která volí i třeba komunisty.

idiotronic
19. 9. 2014 18:30

Béda napsal
Stačí, když šmejdi zatelefonují a oblafnou důvěřivou ovečku.

V úřadovně-prodejně O2 se mi do xichtu škodolibě pochechtával spratek,který se odvolával na zmíněnou novelu obchodního zákoníku, že co je nahráno,to je jako podepsáno,proto nemohu smlouvu vypovědět dřív, než za dva roky. Jakožto přecvičený levák upřednostňuji klávesnici a diktafon před psaním rukou. Jeho škodolibý
projev jsem v zájmu zkvalitnění naší komunikace nahrál a několikrát po sobě odeslal . Opakovaně jsem upozornil, že výpovědní lhůta se pro mne den co den blíží a že toho rozhodně hodlám využít. Za měsíc už tam neseděl.Možná jej povýšili.Ale samotná novela je
špatná.

Béda
19. 9. 2014 18:34

Osobně se řídím tím, že s nevyžádanými nabídkovými telefonáty a průzkumy nakládám stejně jako se spamy v mailu. Po úvodních kecech telemarketingového šmejda poděkuji za nabídku o kterou nemám zájem a pokládám.

Sio
Sio
19. 9. 2014 21:06

Poraďte i svým přátelům, jak si ty nevyžádané telefonáty vychutnat. Operátor nebo jaksi komentující hlas vás upozorní, že rozhovor může být nahráván. Pakliže se vás operátor vyptává, zda souhlasíte s nahráváním, stačí odpovědět NE. Rozhovor tímto končí.
Pakliže vám tato skutečnost je jen suše oznámena, tak ihned řekněte – nesouhlasím s nahráváním a tento hovor si přeji vymazat.
Operátora neurazíte osobně a hovor tím skončí.

Sasin
Sasin
19. 9. 2014 21:37

Sio, ty mně připadáš jako jeden, co taky říká, systém je príma, jen lidi jsou blbí. Nechají se vokrást místo toho aby šli okrást někoho jného.

Béda
20. 9. 2014 4:29

Seznam členů páté kolony: http://www.distancujemese.cz/

Admirál
Admirál
20. 9. 2014 7:21

Jakmile Pehe o někom píše, že je neřízená střela a celkově ho dehonestuje, je to nesporná známka toho, že je to zřejmě člověk se správnými názory a zaslouží si naši podporu.

Jednoduchá pomůcka. Takový lakmusový papírek. Když si u někoho nejsem jistý, počkám si, co o něm soudí Pehe (Urban, Fendrych, Hvížďala…)a jsem doma.

mikkesh
mikkesh
20. 9. 2014 8:28

Pred prof. Kellerem, klobouk dolu. Smekam.

bublin
bublin
20. 9. 2014 9:02

Keller není žádný prosťáček, tak je třeba považovat jeho kroky za promyšlenou strategii. Socani byli jediná možná volba. Vyměnil čelné umístění na kandidátce za pověst a do té doby dobré jméno. Vystupoval jako pouťová atrakce na socanských předvolebních táborech lidu. Spojil svou politickou kariéru se stranou, která, světe div se, opět nedodržela své předvolební sliby. A nyní s dobrým kalkulem hlasoval proti, když jeho hlas nemohl nic změnit. Myslím, že socani o jeho rozhodnutí předem věděli a schválili mu ho. Mají hrdinu, kterého můžou prezentovat každému prosťáčkovi. Za oslnivou statečností tohoto muže se schová jejich selhání a především mají symbol… Číst vice »

Neználek
Neználek
20. 9. 2014 15:26

bublin napsal Keller není žádný prosťáček, tak je třeba považovat jeho kroky za promyšlenou strategii. Socani byli jediná možná volba. Vyměnil čelné umístění na kandidátce za pověst a do té doby dobré jméno. Vystupoval jako pouťová atrakce na socanských předvolebních táborech lidu. Spojil svou politickou kariéru se stranou, která, světe div se, opět nedodržela své předvolební sliby. A nyní s dobrým kalkulem hlasoval proti, když jeho hlas nemohl nic změnit. Myslím, že socani o jeho rozhodnutí předem věděli a schválili mu ho. Mají hrdinu, kterého můžou prezentovat každému prosťáčkovi. Za oslnivou statečností tohoto muže se schová jejich selhání a především… Číst vice »

bublin
bublin
20. 9. 2014 16:54

Neználek mě považuje za nějakého Karla. Jaká nenávist?
Nutil jsem ho kandidovat? Socany si snad vybral sám.
Byl zvolen a tudíž musí snést komentář svého jednání.
Proč by zrovna Keller měl být vyjímkou. Myslíte, že zamířil do Bruselu bojovat o lepší příští? Proklamace.
Intelektuálně na tom byl vyjímečně dobře.

zedd
zedd
20. 9. 2014 17:06

K těm šmejdům. Je to tak měsíc a půl co CZ inetem prolítla vlna spamu maskovaná jako exekuční příkaz. Byla opravdu masivní, takže jsem ji na našich mail serverech zatípnul hned v počátku. PČR (resp. místní odd.) jsem se ani neobtěžoval informovat. Co jsem tam byl před pěti lety naposled, sepisovali zprávu na psacím stroji. Předpokládám, že nikoliv z důvodu utajení před všudypřítomnou NSA. V mailech bylo ale číslo účtu u ČSOB, tak jsem jim napsal a přeposlal vzorek. Prý, že je to velmi zajímá a že to už řeší. Dál jsem se tím nezabýval. Po měsíci proběhla další část… Číst vice »

zedd
zedd
20. 9. 2014 17:08

podepsal.

zedd
zedd
20. 9. 2014 17:25

No a nad Kellerem si furt drbu hlavu. Nevím. Pořád si myslím, že by věci prospěl spíš z katedry než z lavice. Některým lidem zkrátka sluší opozice a naopak podíl na „moci“ je mrzačí. Svým způsobem sám sebe svou kandidaturou kopnul do kotníku.

Neználek
Neználek
20. 9. 2014 18:14

„Pořád si myslím, že by věci prospěl spíš z katedry než z lavice.“

To snad nemyslíte vážně. Jako europoslanec nedělá mnoho, ale pořád mnohem víc než všichni ostatní.

aram
aram
20. 9. 2014 19:45

A především je víc vidět a je velmi pravděpodobné, že se díky tomu, jak hlasoval a za co ho protivníci protáhli zpravodajstvími všech stanic a internetových portálů, najde daleko víc lidí, kteří si ho i poslechnou. Na netu je toho hodně co stojí za to. Vždyť to přece vidíme neustále, že kdo není denně vidět jako by nebyl. Možná, že aniž to hoši domysleli, tak mu udělali bezplatně reklamu a bude jenom dobře, když si jeho názory poslechne co nejvíc lidí, kteří o něm dosud neslyšeli a nebo si ho tak maximálně pletli s Kellnerem.

bublin
bublin
20. 9. 2014 21:08

Neználek napsal

„Pořád si myslím, že by věci prospěl spíš z katedry než z lavice.“

To snad nemyslíte vážně. Jako europoslanec nedělá mnoho, ale pořád mnohem víc než všichni ostatní.

Musím to opakovat: „Ryje hluboko rypákem v korytu“.

aram
aram
20. 9. 2014 21:41

bublin napsal
Musím to opakovat: „Ryje hluboko rypákem v korytu“.

Máte to marný. Ledaže byste to mohl dokázat.

hudryper
hudryper
21. 9. 2014 5:03

aram : Máte to marný.Právě fakt,že v reakci na Kellerovo hlasování ti velikáni jako Pehe,(Urban,Fendrych,Hvížďala)mu zvětšili proslulost ve větším měřítku než byla dosud na základě znalostí jeho přednášek v aulách i na netu,tak právě tento argument je přesně to,co se bublině nelíbí. Bublině,která tady na OM dokázala jako diskusní příspěvek napsat jen jedno slovo : HOVNO . Když už neví kam,zkouší hrát na spolehlivou českou strunu- závist a zdůrazňuje mimořádně vysoký příjem Kellera v Bruselu a k tomu náležející finanční náhrady. Na takového trolla reagovat bych pro sebe považoval za samohanu,je to chudinka,vždyť jeho schopnosti na přidělený úkol nestačí,a tak… Číst vice »

Alena
Alena
21. 9. 2014 5:47

Zcela s vámi nesouhlasím. Vše by bylo prima, kdyby pan Keller nominoval za senátora, tedy sám za sebe. Tak aspoň volby do senátu vnímám, že se upřednostňují osobnosti, ne strany. Co jeho kandidátka za ČSSD způsobila? Přitáhl levicové voliče, kteří nebyli rozhodnutí, zda KSČM či ČSSD. Bez něho by ČSSD ztratila podle mne asi 50 % hlasů. Ale proti nějakému nesmyslu hlasuje pan Keller za ČSSD jako jediný sám, zatímco KSČM je všemi hlasy proti. Dobrá taktika Sobotky, který do puntíku plní jinak agendu NWO.

hudryper
hudryper
21. 9. 2014 6:08

Jak vnímáte volby do senátu je ovšem Vaše věc.Šedá je litera volebního zákona a zelený strom života – to je česká volební realita. Nepůsobíte dojmem,že by Vás přitažení potencionálních voličů KSČM (tady už nemusí být osobnosti,stačí partaj?) Kellerem ve prospěch ČSSD opravdu iritovalo,jen Vám ta spekulace má posloužit k vyvolání nedůvěry k europoslanci,který si dovolil hlasovat,a to nikoliv proti nějakému nesmyslu,nýbrž v zásadní otázce přístupu EU
k ukrajinským pučistům.Pokud všichni poslanci KSČM v EP hlasovali podle Vás ve prospěch smlouvy o přidružení,proč litujete Kellerem jim odebraných hlasů ve volbách ?

Alena
Alena
21. 9. 2014 6:43

http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Svoboda-KDU-CSL-Kyjev-Strasburk-z-oci-do-oci-335898
Všichni europoslanci KSČM hlasovali proti, stejně jako pan Keller. Neargumentuji emočně ( pan Keller jako osobnost se mi líbí) , pouze matematicky, a to tím, že by se do EP dostalo více komunistů, kteří by samozřejmě hlasovali proti.To je vše

bublin
bublin
21. 9. 2014 7:04

hudryper napsal aram : Máte to marný.Právě fakt,že v reakci na Kellerovo hlasování ti velikáni jako Pehe,(Urban,Fendrych,Hvížďala)mu zvětšili proslulost ve větším měřítku než byla dosud na základě znalostí jeho přednášek v aulách i na netu,tak právě tento argument je přesně to,co se bublině nelíbí. Bublině,která tady na OM dokázala jako diskusní příspěvek napsat jen jedno slovo : HOVNO . Když už neví kam,zkouší hrát na spolehlivou českou strunu- závist a zdůrazňuje mimořádně vysoký příjem Kellera v Bruselu a k tomu náležející finanční náhrady. Na takového trolla reagovat bych pro sebe považoval za samohanu,je to chudinka,vždyť jeho schopnosti na přidělený úkol… Číst vice »

Béda
21. 9. 2014 7:20

Víctakových Kellerů! neznamená nekritický obdiv k Janu Kellerovi. Znamená přání, aby se v řadách pseudolevičáků typu Sobotky, Toskánce a Zaorálka objevilo víc lidí jako je Jan Keller, Foldyna, I.David, kteří hájí levicová stanoviska a netáhnou s proudem podporujícím války, fašisty, oligarchy…

aram
aram
21. 9. 2014 7:24

Takže pokud si dobře pamatuji, tak Keller dostával za uši (přinejmenším na netu,nakonec i zde) už jen za to, že za ČSSD vůbec kandidaturu přijal. Nevím, ale oslovili ho komunisté? Možná, že kdyby ano byl by teď v jedné řadě s těmi třemi, kteří hlasovali jako on. To jednak. A teď si představme, že by hlasoval spolu se zbytkem soc. dem. poslanců. Myslím, že by se oslí hlavě stejně nevyhnul. Bylo by slyšet – tak ho vidíte, šel hlavně za korytem.(Stejně jako teď i předtím, že ano?) Já si raději počkám až uplyne nějaký čas. Na rychlé soudy si dávám,… Číst vice »

Béda
21. 9. 2014 7:26

Ještě k Sobotkovi. Tomuto sociálnědemokratickému „mysliteli“ primárně jde v ukrajinské krizi pouze o ekonomické zájmy. Že jsou na Ukrajině vražděni civilisté, vládnou tam fašisté a nedemokratický režim, s tím problém tento „sociální demokrat“, lpící ne principech „demokracie a ochrany lidských práv“ jak je vidět nemá.

fajt
21. 9. 2014 7:29

v osobě Jana Kellera vidím českého chachara alias Robina Hooda, který se rozhodl, že místo osvěty a psychické pomoci obětem neo feudalismu ( na šípy a ozbrojený odpor nikdo v podstatě nemá) v Sherwoodu bude kazit taneční kroky vrchnosti přímo v bruselském Westminsteru – jak to vlastně panevropskou nenažranou šlechtu u tance poškodí a jak celkově , tedy zásadně asi změní systém nechám každému na jeho fantazii. ..)

hudryper
hudryper
21. 9. 2014 7:35

bublin napsal Mrzí mě, že jsem ve vás vyvolal tak velkou zlobu. Pletete si pojmy,pletete si soucit se zlobou.Tu Vám ,vážený bubline, nedopřeji.Není pochyb,že když Kellerovi Sobotka před rokem a půl nabidl podporu ve volbách do EU,sledoval tím stranický profit pro ČSSD. Že tu nabídku Jan Keller přijal je dobře,navíc to je legitimní právo občana ČR být volen a on se kampaně v pro něho velmi složitých podmínkách zhostil skvěle.Honza Keller je vzdělanec a solitér, rozhodně ale nikoliv nabubřelý hrdina herkulovských rozměrů. Povstal a oznámil světu svůj názor. Nikoliv zbytečně,i když poměrně statečně. Kellera nehltají Vaši prosťáčci,ti spíše příjmou Vaše… Číst vice »

aram
aram
21. 9. 2014 7:37

bublin
Vy máte člověče perfektní nick. Vypouštíte moudra přesně jako bubliny a vlastně ani nestojíte o to, aby se na vás reagovalo. Potřebujete jen bublat a vypouštět a kazit vzduch.
S tím, že vzbuzujete zlobu ( a dokonce velkou :-) ) to je pouze vaše zbožné přání.
Už jsem výše napsala – dokažte to, a pokud nemůžete, tak jsou to jen vaše dojmy, které jenom předkládáte stylem naprosto jistých tvrzení, což je blbost už jen z podtstaty věci. Příště to raději prokládejte slovy jako myslím, soudím, domnívám se a nebudete za …..

bublin
bublin
21. 9. 2014 10:16

Béda napsal

Víctakových Kellerů! neznamená nekritický obdiv k Janu Kellerovi. Znamená přání, aby se v řadách pseudolevičáků typu Sobotky, Toskánce a Zaorálka objevilo víc lidí jako je Jan Keller, Foldyna, I.David, kteří hájí levicová stanoviska a netáhnou s proudem podporujícím války, fašisty, oligarchy…

Jen klid Bédo, válku jste vyhrál, tak si odpočiňte.

bublin
bublin
21. 9. 2014 10:35

hudryper napsal Pletete si pojmy,pletete si soucit se zlobou.Tu Vám ,vážený bubline, nedopřeji.Není pochyb,že když Kellerovi Sobotka před rokem a půl nabidl podporu ve volbách do EU,sledoval tím stranický profit pro ČSSD. Že tu nabídku Jan Keller přijal je dobře,navíc to je legitimní právo občana ČR být volen a on se kampaně v pro něho velmi složitých podmínkách zhostil skvěle.Honza Keller je vzdělanec a solitér, rozhodně ale nikoliv nabubřelý hrdina herkulovských rozměrů. Povstal a oznámil světu svůj názor. Nikoliv zbytečně,i když poměrně statečně. Kellera nehltají Vaši prosťáčci,ti spíše příjmou Vaše pomluvy.Howgh ! Tak soucit, taková pozitivní změna. Vždy jsem tušil,… Číst vice »

idiotronic
21. 9. 2014 12:08

Dej nám pánbu kýbl bublin!!!

petr jihlava
petr jihlava
21. 9. 2014 12:13

ČSSD jsen v eurovolbách nevolil,ale Jan Keller moji důvěru měl a jako politik v EP voliče zatím rozhodně nezklamal.
Volba pro JK ukázala,že parlamentní levicová strana pokud chce získat početnější hlasy svých voličů musí se více otevřít občanské společnosti.U sociální demokracie je jinak notoricky známo,že jejich politici a zastupitelé svůj program a levicové ideje po volbách zaprodají ve prospěch kapitálů..Osobnosti z občanského a sociálního hnutí jako je např. JK jsou zárukou toho,že předvolební program a sliby dané voličům nezůstanou jenom na papíře.
Vedle JK by se dali najít další levicové osobnosti:Ekonomka Ilona Švihlíková,regionální expert Tomáš Tožička,aktivisté z hnutí ProAlt apod.