Diskuze k článku


  • Amenre • 19. dubna 2018

    Mnohem zajímavější je článek :
    https://www.paulcraigroberts.org/2018/04/14/russias-humanity-moral-conscience-leading-war/
    Ovšem místnímu Klubu přátel VVP se líbit nebude :)

  • Martin (už bez taky m) • 19. dubna 2018

    Amenre napsal

    Mnohem zajímavější je článek :
    https://www.paulcraigroberts.org/2018/04/14/russias-humanity-moral-conscience-leading-war/
    Ovšem místnímu Klubu přátel VVP se líbit nebude

    S volným překladem PCR věty:
    „Ačkoli má ruská vláda dobrý záměr, ruské mravní svědomí a úcta k druhým vede svět k Armagedonu.“ nesouhlasím.
    Vladimír Putin není celá vláda ani neomezený vládce. Ano, díky výsledkům voleb a vysokému mandátu od voličů může, bude (a již postupuje) tvrději vůči 5 koloně a imperiálnímu Západu. Ale ruské „mravní svědomí a úcta k druhým“ je právě tím, co ZABRÁNILO ARMAGEDONU.
    Nejednou.
    To že Západní věrchušky jsou již jen loutkami neocons v pozadí je především americký fakt. Ledaskdo v Evropě procitá. Postupně, bez ohledu na vrcholné a stupidní merdia Euroatlantidy.
    Pro všechny ty kteří by tak rádi potápěli US lodě či sestřelovali Západní či Izraelská letadla bych chtěl namítnout, že jejich nepříliš zvážený „chtíč“ má vadu: většinou (v naprosté většině) došlo k odpálení MIMO VZDUŠNÝ PROSTOR SÝRIE, tj. v mezinárodních prostorech.
    VV Putin a jeho podporovatelé a spolupracovníci mají dlouhodobou strategii, vč. využívání a snahy o obnovu mezinárodního práva. RF nebude pro naivní přání některých obětovat dlouhá léta práce- která již přinášejí své výsledky.
    Na rozdíl od gaučových odborníků by to byli vojáci RF kteří by v případě nerozumného ničení NATO-idních lodí a letadel „bláznivého trojlístku“ byli vystaveni přímým útokům. Hlavní síly USN do oblasti dosud nedorazily, bylo by hloupé odkrývat všechny karty i možnosti.
    HROZBA o možnosti ničení nosičů se naopak naprosto neminula účinkem.
    RF zvládá krizi zatím velice dobře až výborně, použití technik juda – kdy samy akce Západu jej víc a víc zesměšňují a oslabují všude ve světě je na vysoké úrovni.
    Jistě, RF může přitvrdit a postupně také přitvrdí.
    Ale za naše špinavosti a bordely bojovat naštěstí už nebude.
    Tady musí západní obyvatelstvo UKLIDIT svůj vlastní svinčík SAMO, bojovat za jiné RF nebude.

  • Admirál • 19. dubna 2018

    Putin z mého pohledu udělal spousta diskutabilních rozhodnutí, která se s odstupem času ukázala být správná. Správné, lépe popisující realitu se s odstupem jeví i ruské informace podávané prostřednictvím jejich sdělovadel a přejímané některými weby.
    Nemám tudíž důvod nevěřit ruskému výkladu chemických útoků, který je navíc v souladu s logikou.

  • Martin (už bez taky m) • 19. dubna 2018

    Je snadné VVP kritizovat.
    Pokud jde o rozumnou kritiku, je vše v pořádku, a nikdo není bez chyb.
    Problém ale nastává, když se VVP a spol. háží do stejného pytle jako je ten „náš“ Euroatlantický…
    Naše frustrace z vývoje u nás a v v okolní „středovýchodní Evropě“ je velká a pochopitelná.
    Ale je to NAŠE VLASTNÍ FRUSTRACE.
    NÁŠ VLASTNÍ SVINČÍK, NÁŠ VLASTNÍ OSUD.
    A jen MY SAMI si jej musíme uklidit.
    Vynikající tah RF v Sýrii současnosti – když de facto navedlo pomocí moderních prostředků průzkumu i starší syrské zbraně na cíle v podobě raket Tomahawk a Scalp, po dohodě se Sýrií určilo samo „cíle“ které byly „reprezentativně“ zničeny je správným postupem.
    Ano- RF Sýrii zachránilo a pomáhá jí. Pomáhá jí, ABY SE MOHLA BRÁNIT A UBRÁNIT SAMA! To je správný postup.
    Voják RF nemá povinnost umírat všude po světě za ty, kdož si ještě deset let zpět bezuzdně v pohodlíčku „Západu“ váleli mnohdy šunky, popíjeli pivko a užívali výhod kapíku kašlajíc zvysoka na ty kdo již tehdy i dříve proti chybám nám vnuceného „systému“ cosi dělali.
    Je snadné hodit na RF a Putina bláto…
    Ale svědčí to spíše o neschopnosti těch házejících očistit se sami.
    NIKDO NA SVĚTĚ TO ZA NĚ NEUDĚLÁ.
    Ano, RF může pomoci – ale jen uvidí-li snahu si sami pomoci k lepšímu.
    Je vcelku snadné zahnojit i alternativní prostor internetu průpovídkami ve stylu „stejně je vše marné a zbytečné…“ nějak jsem ale nepochopil co to má společného s ALTERNATIVOU…
    Pokládám za VRCHOLNĚ POKRYTECKÉ psát ve stylu „stejně všichni v prachu lehnou a červi se rozlezou…“a zároveň si užívat výhod kapíku bez toho, aby se pomohlo těm, kdo s ním vyjadřovali aktivní činností nesouhlas po desetiletí, aktivně se snažili pozměnit směr společenského vývoje k lepšímu.
    To je jen vyléváním žluči, chlazení si vzteku na nevinných.
    Chce to PŘÍKLADY.

  • fajt • 19. dubna 2018

    P. C. Roberts: Komu věříte? – to je správná a legitimní otázka – a správná odpověď zní – N I K O M U . ..)

  • Martin (už bez taky m) • 19. dubna 2018

    Nemusím mít v lásce církev,
    mohu mít výhrady k „jiné“ víře, či způsobu chápání „víry“.
    Mohu mít pochopení pro erotiku,
    ale co je moc, to je příliš.
    Toto „naše“ cílené svinstvo má podle některých VV Putin asi také „okamžitě bombardovat“:
    https://www.novinky.cz/domaci/469671-biskupove-horuji-proti-inscenaci-na-brnenskem-festivalu-jezis-v-ni-znasilnuje-muslimku.html
    Já osobně NEMÁM ŽÁDNOU KOLONIÁLNÍ MINULOST. Odmítám nést odpovědnost za vraždy banderovců na JV Ukrajiny kvůli tomu, že jim „naše NATO“ dodává miny, boty či zbraně…
    ODMÍTÁM zodpovědnost za bombardování Sarajeva, Afghánistánu či Íráku. Mne se nikdo neptal a s „NATO pilířem naší bezpečnosti“ jsem nikdy nesouhlasil. Ale pod záminkou „připomínání neo a kolonialismu“ zasviňovat duše v tomto nevinných národů „v zájmu Západního účelového sypání popela na hlavy“ tímto atakem na jedny ze základů různých kultur pokládám ZA VRCHOL LOKAJSKÉHO PRASÁCTVÍ!
    Co je cílem, co má být cílem??
    Ponoukání k teroristickým útokům u nás?!
    ÚČELOVÁ SVIŇÁRNA a cílená sebeznevažující HANBA házená na nevinné občany kterým poskoci vládnoucí vrstvičky sugerují „JEJICH“ „viny“!

    Citace:“Ředitel divadla Martin Glaser zdůraznil, že tématem festivalu je letos svoboda a Frljičovo představení označil sice za extrémní polohu umění, avšak za legitimní součást evropského divadla. Lidé si mají udělat vlastní názor.
    „Dejme jim šanci souhlasit s tvůrci této inscenace, nebo s nimi třeba posléze vášnivě nesouhlasit. Dejme jim šanci toto dílo ignorovat, nebo je se zájmem zhlédnout. Dejme jim ale hlavně prostor vytvořit si vlastní názor,” uvedl Glaser v prohlášení.“
    Moje odpověď: „ředitel“ „Národního divadla v Brně“ má dle mne v hlavě NÁDOR, a jde o naprostého sviňáka, Hajzla rozněcujícího účelově vášně a nenávisti. Za peníze – pochopitelně – KU.RVÍ divadlo!

  • fajt • 19. dubna 2018

    chybí dnes někomu Aztékové, Inkové, Chetité, Aksumité, Olmékové, Mínojové, Clovisové, Cucuteniové, Toltékové, Mayové a tisíce dalších ?? – tak proč by měli chybět nějací čechové. ..)

  • orinoko • 19. dubna 2018

    Hola hola, fajte… Mne ano. A také různí klingoni, priblove, lovci mamutů, absolventi vokovickych Sorbonn, adamité a stroje času.
    Bacha, oni žijí. Porad na ne vzpominame a lidská paměť je bude vždy v určitých časech vyvolavat.
    My jsme ti Olmekove, Toltekove, Aboridzinci, počítač pro každého, záchytný pytel vždy proudících existenci, prostě historická kontinuální alternativa.
    Podívají se na Martina, v jaké je formě. A to není po reformě.
    „Jeden za druhým mizí, ten krok tu koná někdo cizí“ zpive se i v historii OM.
    „Já jdu dal.“
    Zpívá se dal.

  • Bety • 19. dubna 2018

    „Lidé si mají udělat vlastní názor“.
    Tak to jo. Ale než si dělat vlastní názor na k ničemu nepotřebnou fantasmagorii,
    měli by mít možnost udělat si ho na životně důležité záležitosti – např. na to,
    co se skutečně v Sýrii stalo či nestalo, a jestli dál chtějí setrvat v tom pitomém
    NATU. Ale vsadím se, že proti utváření tohoto názoru na základě ověřených
    faktů by pan ředitel ND v Brně vehementně protestoval a možná by žádal i to,
    aby šiřitelé těchto dezinformací byli ukřižováni.

  • Bety • 19. dubna 2018

    Orinoko – +++++

  • Gatta • 19. dubna 2018

    fajt napsal

    P. C. Roberts: Komu věříte? –to je správná a legitimní otázka – a správná odpověď zní –N I K O M U . ..)

    “ … a po třetím pivu ani sobě.“

    (minimálně za volentem)

  • orinoko • 19. dubna 2018

    Bety… A to jsem citaci zmrsil.
    Ma byt „první za druhým mizí“ !!!!!
    Dodneška s tím mám filosoficky problém. Cosi mimo běžně souřadnice a obrazotvornost.
    Něco jako paralelní vesmír. To je naše obrovská výhoda. Jsme schopni se dopitvat i do černé díry. A není to jáma pamětníce ani sexuální wifikundace.
    Klasik zasne, občan zira!!!
    Opona se zvedá!
    Živoucí , pochyboval jsem o vas. Ale ted už věřím, ze jste zkonzumovali hodně hrachu.
    Je třeba režim poctit chemickým útokem.

  • fajt • 19. dubna 2018

    orinoko napsal

    Hola hola, fajte… Mne ano. A také různí klingoni, priblove, lovci mamutů, absolventi vokovickych Sorbonn, adamité a stroje času.
    Bacha, oni žijí. Porad na ne vzpominame a lidská paměť je bude vždy v určitých časech vyvolavat.
    My jsme ti Olmekove, Toltekove, Aboridzinci, počítač pro každého, záchytný pytel vždy proudících existenci, prostě historická kontinuální alternativa.
    Podívají se na Martina, v jaké je formě. A to není po reformě.
    „Jeden za druhým mizí, ten krok tu koná někdo cizí“ zpive se i v historii OM.
    „Já jdu dal.“
    Zpívá se dal.

    a jak ti chybí, chlape, jako smažený šnicl, mastná klobása z václaváku, či jako vepřo-knedlo-zelo??. ..)

  • orinoko • 19. dubna 2018

    Chochu, byly doby /prumka/, kdy jsme zašli k Hasmanum a za deset kachli měli smazak i s pivem.
    Dneska už to není ono.
    Vaclavskym klobasam vzal samet aktraktivitu, a už je v matce měst nevyhledávám.
    Soucasna nabídka, jako plicní lalok dle prezidentova roentGENU, anebo volské kulky na Donalduv způsob, jsou příliš velkou dani za primitivní Českou telku v Kavčích laboratořích.

  • fajt • 19. dubna 2018

    orinoko napsal
    orinoko

    já se jenom ptám, co ti za těch třicet let gulášového kapitalismu v česku uvízlo v hlavě tak, že by to mohlo přežít i další generaci zdejších splašených octomilek a co by jako svět mohlo zaujmout natolik, že i další století by si čechy pamatovali ( tunelářů typu Klause, Kalouska, Babiše, Kellera, Koženého, Krejčíře a stovky dalších šupáků má zbylý svět taky mraky ) – za socíku byli čechoslováci uznáváni za inovativní fortelnost a skutečnou vzdělanost, dnes to tady zugrunt elity táhnou ( a musím říci, že úspešně) do Afriky. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 21. dubna 2018

    V souvislosti s proplutím jedné kocábky do Středomořského rybníka prosakují informace o nějaké skryté vykládce v Tartusu.
    Někteří se domnívají, že je to výsledek „hlasování na Kypru“ – v odvolávce na fakt, že „Anglické prdy“ by po příštím startu na Sýrii nemusely mít kde přistát.
    Problémem by tedy příště mohlo být i „slabší vlnobití“ které by mohlo palubu příslušné kocábky „poněkud více rozkolísat“…
    Jsem zvědav na první ostré lety „nejstaršího známého minerálu na planetě“.
    Proskakuje totiž šuškanda o potřebě „zvýšit jisté pozaďové hodnoty“ v zemích kolem rybníka, když „cvičná verze očisty“ je již od Fukušimy „úspěšně“ odzkoušena…
    Už jste se rozhodli kam letos pojedete k moři?
    Pokud k jistému rybníku, tož doporučuji kvalitní opalovací krém „s příslušným ochranným faktorem“…

  • Martin (už bez taky m) • 22. dubna 2018

    Служу России! Эфир 22. 04
    https://www.youtube.com/watch?v=ZonP9McVCdw

  • Martin (už bez taky m) • 22. dubna 2018

    Время-вперёд!
    22.4.2018
    https://www.youtube.com/watch?v=LuhzD-JvmYE

  • Martin (už bez taky m) • 22. dubna 2018

    Вот чем живёт Россия под санкциями
    https://www.youtube.com/watch?v=KpT7Rf_NN6I

  • Martin (už bez taky m) • 22. dubna 2018

    Špičkové Ruské OZE!
    To jen v zaostalé EU se pořád staví 150 m vysoké obludy hyzdící krajinu…
    Ветровая турбина Fennec
    http://okbatom.ru/projects/fennec

  • Amenre • 22. dubna 2018

    Martin (už bez taky m) napsal

    Špičkové Ruské OZE!
    To jen v zaostalé EU se pořád staví 150 m vysoké obludy hyzdící krajinu…
    Ветровая турбина Fennec
    http://okbatom.ru/projects/fennec

    Kde všude je postavené a kolik vyrobí elektřiny ?
    Aby to nedopadlo takto :
    http://ventil.vehiklo.cz/jak-dopadl-revolucni-cinsky-autobus-a-kam-se-podel-jeho-prototyp/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

  • Martin (už bez taky m) • 23. dubna 2018

    Amenre napsal
    Kde všude je postavené a kolik vyrobí elektřiny ?
    Aby to nedopadlo takto :
    http://ventil.vehiklo.cz/jak-dopadl-revolucni-cinsky-autobus-a-kam-se-podel-jeho-prototyp/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

    Zatím je to pokud vím novinka.
    Moc se toho nedá najít.
    Ale věřím, že to „popadli konečně za ten správný konec“, a přeji v tom RF úspěch.
    Nemám rád ty velké větrníky, které „ve stádech“ hyzdí krajinu a zabíjejí ptáky a o jejichž „ekologičnosti“ se právě pro velikost dá pochybovat, a likvidují v krajině „lidské měřítko“…
    Naproti tomu velké stožáry VVN např 400 kV nám loni také v řadě linií zhyzdily velký kus krajiny PP Sovinecko, vedly k prokácení řady příšerných průseků v lesních porostech. Při příjezdu od J od obce Oskava tak „atraktivitu“ naší „krajiny negativů“ doslova zavraždili…
    Na lokalitě Hrabišínského sedla nám stavbou linie VVN 400kV skoro zrušili budoucí možnost stavbu ekoduktu (ačkoliv je to tam výhodné neb silnice a nyní modernizovaná železnice tam vedou v zářezu v těsném souběhu, a jedná se o jediný možný přístup od J a JV)…
    Po postavení něčeho takového jako je stožárová linie 44 m – či stádo turbín 150 m vysokých – padá hlavní argument ochrany krajiny jako něčeho vzácného.
    Tato „spirálová technologie“ by naproti tomu měla být mnohem menší.
    Rušilo by to minimálně, a třeba na vhodných místech by se dala postavit i menší „alej“. A hlavně přímo v obcích.
    Stroboskopický efekt stávajících velevětrníků, svist a setrvalý pohyb velkých těles v krajině totiž mj. vylučuje stavbu v sídlech. Také odletující námraza v končinách s velkou námrazou je nemalý problém.
    Toto „Fenek“ řešení by naproti tomu mohlo být mnohem efektivnější.
    Materiály jdou kupředu, ložiska také.
    Tak se snad dočkáme úspěchu pro maloodběratele.
    Uvidíme.

  • Amenre • 23. dubna 2018

    Martin (už bez taky m) napsal
    Martin (už bez taky m) • 23. dubna 2018

    Souhlasím, že to vypadá dobře a zajímavě nejenom v porovnání s klasickým větrníkem, ale třeba i solárními panely na loukách. No uvidíme, jak se to podaří realizovat a jaká bude reálná cena/ výkon.