Diskuze k článku


  • senil • 10. listopadu 2017

    Je to tak, ale USA tu nebudou věčně. Do roku 2050 už USA přestanou existovat. USA se rozpadnou stejně jako Jugoslávie a Rakousko-Uhersko. Rozdíly mezi různými častmi obyvatelstva názorové, etnické, rasové jsou příliš velké na to aby USA mohli existovat jako jeden stát s centralizovanou vládou.

    http://www.epshark.cz/clanek/114/rozpada-se-amerika

  • Béda • 10. listopadu 2017

    Byznys je byznys: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/na-palube-ruske-ponorky-se-objevili-americti-namornici/

    Moskva podezřívá Indii, že zpřístupnila americkému námořnictvu ruskou víceúčelovou jadernou ponorku projektu 971I, kterou od roku 2012 s označením „Čakra“ používá indické námořnictvo v souladu s podmínkami smlouvy o leasingu…

    Incident hrozí vážným zkomplikováním jednání jak o pronájmu druhé jaderné ponorky, tak o dalších projektech v oblasti vojensko-technické spolupráce mezi Ruskem a Indií…

  • M.C. • 10. listopadu 2017

    Z internetu:
    Rakousko-Uhersko, Francie, Německo, Sovětský svaz, USA …. sakra, znáte někdo nějakou velmoc, které Češi lezli do zadku a dobře to s ní dopadlo???

  • peter. • 10. listopadu 2017

    Vláda RF má Putina na háku.Je pre ňu nedôležitý.
    fajt má v mnohých veciach pravdu so svojou skepsou.
    https://www.youtube.com/watch?v=T_8dBS3g83s

  • Dana • 10. listopadu 2017

    Je smutne, jake hrozne stari ma vztekly deda Roberts.
    Nekdy pomuze proti hysterii prochazka prirodou, clovek si pak uvedomi svou malickost.
    Ja se kazdym rokem tesim na podzimni nadheru :

    https://youtu.be/MmQgsbAEx5M

  • PPK • 10. listopadu 2017

    peter. napsal

    Vláda RF má Putina na háku.Je pre ňu nedôležitý.
    fajt má v mnohých veciach pravdu so svojou skepsou.
    https://www.youtube.com/watch?v=T_8dBS3g83s

    Nesouhlasím. Pánové, oba dva jen kalíte vodu tím, že „předkládáte účet bez hostinského“. A hostinským v RF je Putin. Přečtěte si, prosím, ještě jednou odkaz od pí.Ireny a pokuste se zapátrat, jaké funkční kompetence ten pan Putin vůbec má.

    http://voicesevas.ru/news/35028-mnenie-samaya-masshtabnaya-operaciya-prikrytiya-v-istorii.html

  • fajt • 10. listopadu 2017

    peter. napsal

    Vláda RF má Putina na háku.Je pre ňu nedôležitý.
    fajt má v mnohých veciach pravdu so svojou skepsou.
    https://www.youtube.com/watch?v=T_8dBS3g83s

    skoro to vypadá na menší palácový převrat – ale přeci jenom těch až 70 bilionů rublů venku( které se každým rokem ještě zvětšují) je tak masívní síla, že se před ní ohne i samotný báťuška car – poslední rétorika Kremlu ( tedy i nejvyššího v Rusku) tomu dává tak trochu za pravdu ( Putinova kritika Stalina a jeho doby, odmítnutí odkazu VŘSR a dokonce i enormní tlak na Asada v Soči ) , možná neuskutečněná schůzka Donalda s Vladimírem na APEC je jasný znak toho, že americká korporace to s tlakem na Rusko vzala , pro ně, tím správným směrem, ignorace Putina Donaldem je prostě další signál pro ruské zbohatlíky, aby i zbylí ( nerozhodní) pochopili, kdo v tomto směru tahá za delší konec provazu. ..)

  • peter. • 10. listopadu 2017

    PPK napsal
    oba dva jen kalíte vodu

    Ale choďte!
    A čo by som tak z toho asi mal?
    Vy pokladáte každý názor nesúhlasný s tým vaším,za kalenie vody a dobre že nie za hrozbu pre svetový mier.Nie je to tak!Ide len o odkaz na video a keď ste si nevšimol,tak v tomto prípade ide z mojej strany len o jeho nestranné okomentovanie.

  • fajt • 10. listopadu 2017

    peter. napsal
    peter

    rozumím reakci p. PPK, ale bohužel v některých věcech by přeci jenom měl připustit i názory ( u mne glosy) druhých – uvidíme jak se situace vyvine a co má Kreml na svou vlastní vládu v rukávu, možná budou skuteční ruští liberálové s kapitálem u nepřítele docela čubrnět … a možná taky ne – už kdysi jsem napsal, že Putin přegapil tu správnou chvíli, kdy mohl světovém špinavému kapitálu pořádně nakopat prdel a Rusko zcela vyvést z finančních sítí banksterské mafie ( dokonce mohl nakopnout i svět k reálným změnám, které by mohly navždy pohřbít dnešní obludnou světovládu psychopatů), místo toho ale volí , pro mnohé, jakousi těžce definovatelnou evoluci a počítá s přirozenou přeměnou a vývojem svých nejbližších ( dvojakých) pracovníků, kteří mu zatím jenom úslužně slouží, místo toho, aby to bylo i jejich dílo. ..)

  • peter. • 10. listopadu 2017

    fajt napsal
    uvidíme jak se situace vyvine a co má Kreml na svou vlastní vládu v rukávu, možná budou skuteční ruští liberálové s kapitálem u

    fajt:
    To sa len začínajú roztáčať kolesá prezidentskej predvolebnej kampane.V dohľadnej dobe sa aspoň dozvieme,ako je rozvrstvená otvorená aj skrytá Putinova opozícia.Je málo pravdepodobné,že všetci doprajú Putinovi víťazstvo len tak,bez boja.Dúfam len,že Putin má dostatok informácií a priaznivcov ochotných podržať ho v každej situácii.Lebo v Rusku začne byť horúco a možno očakávať čokoľvek.Trumpovi kongres zabránil v stretnutí s Putinom.Možno na neho majú nejaké tromfy,vedia,že s ním sa nedohodnú a tak možno čakajú na nového prezidenta.Neviem.Každopádne sa v RF začne vyplavovať na povrch hromada špiny.

  • Martin (už bez taky m) • 10. listopadu 2017

    VKS RF intenzivně útočí v Idlibu,
    infografika MO RF
    http://xn--80ahclcogc6ci4h.xn--90anlfbebar6i.xn--p1ai/multimedia/infographics/armyweek/gallery.htm?id=47834@cmsPhotoGallery

  • Admirál • 10. listopadu 2017

    Už jsem to psal. Existuje pyramida zaručující úspěšnost státní politiky vnitřně i na vnějšek. Je to v podstatě o celém fungování státu.

    Tak, jako ukazují opakované úspěchy na její funkčnost, tak ukazují opakované neúspěchy a úpadek, na její nefunkčnost. To je případ SS. To se nedá řešit záplatami a jsem toho názoru, že současné elity SS nejsou schopny řešit změnu systému k obnovení funkcí. Musely by totiž popřít sami sebe.

  • Martin (už bez taky m) • 11. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=ipuTZZGly_8

  • M.C. • 11. listopadu 2017

    Dámy a pánové,
    můžete se uklidnit.
    Už mnohokrát jsem četl nebo slyšel, jak má někdo Putina na lopatě, jak ho překabátil, zatlačil do kouta atd. Nikdy to pozdější události nepotvrdily.
    Putin to nemůže lámat přes koleno, tím by krátkodobě vyhrál, dlouhodobě ztratil.
    On je nechává vařit ve šťávě vlastní neschopnosti a poskytuje jim víc provazu k oběšení. Nesmíme zapomínat, že v judu je využití síly protivníka a jeho vlastní zbrklosti proti jemu samému jedním ze základních principů.
    Na Ukrajině se 77% lidí domnívá, že už to tam nikdo jiný než Putin nedokáže dát znovu dohromady. Až to procento dosáhne hodnot jako na Krymu, bude čas jednat. Do té doby je nechává vycukat.

    Nedivím se, že P.C. Robertse berou na staré kolena čerti, když vidí, kam někdejší supervelmoc směřuje kvůli naprosté nekompetentnosti vlastních politiků.
    Armáda dělá co může, ale to, následky nekompetentního vedení posledních 25 let nelze odstranit za jeden rok.
    Mimochodem, tento týden jsme si připomněli první výročí události, která vlila naději lidem na celém světě, že svět neskončí zas tak špatně. Věřím ve vlastenectví a vysokou profesionalitu příslušníků ozbrojených sil Spojených států.

    Počkejme na výsledky konference ve Vietnamu a čtěme všechny dostupné zdroje.
    Ten prokecne to, ten zase něco jiného, dohromady to dá nějaký obrázek.

  • Martin (už bez taky m) • 12. listopadu 2017

    M.C. napsal

    Dámy a pánové,
    můžete se uklidnit.
    Už mnohokrát jsem četl nebo slyšel, jak má někdo Putina na lopatě, jak ho překabátil, zatlačil do kouta atd.Nikdy to pozdější události nepotvrdily.
    Putin to nemůže lámat přes koleno, tím by krátkodobě vyhrál, dlouhodobě ztratil.
    On je nechává vařit ve šťávě vlastní neschopnosti a poskytuje jim víc provazu k oběšení. Nesmíme zapomínat, že v judu je využití síly protivníka a jeho vlastní zbrklosti proti jemu samému jedním ze základních principů.
    Na Ukrajiněse 77% lidí domnívá, že už to tam nikdo jiný než Putin nedokáže dát znovu dohromady. Až to procento dosáhne hodnot jako na Krymu, bude čas jednat. Do té doby je nechává vycukat.

    Nedivím se, že P.C. Robertse berou na staré kolena čerti, když vidí, kam někdejší supervelmoc směřuje kvůli naprosté nekompetentnosti vlastních politiků.
    Armáda dělá co může, ale to, následky nekompetentního vedení posledních 25 let nelze odstranit za jeden rok.
    Mimochodem, tento týden jsme si připomněli první výročí události, která vlila naději lidem na celém světě, že svět neskončí zas tak špatně. Věřím ve vlastenectví a vysokou profesionalitu příslušníků ozbrojených sil Spojených států.

    Počkejme na výsledky konference ve Vietnamu a čtěme všechny dostupné zdroje.
    Ten prokecne to, ten zase něco jiného, dohromady to dá nějaký obrázek.

    S názorem na V.V. Putina souhlas v podstatě úplný.
    Chtěl bych se zeptat (myšleno jako řečnická otázka) pochybovačů, k čemu by jim byl dobrý „žádný“ Putin ??
    K armádě a ostatním složkám ozbrojených sil USA: v určitou soudnost tam nikdy nepřestanu alespoň u většiny věřit.
    Ale rozhodně ne u všech.
    „Kompetentní v rozhodování v mezinárodních otázkách“ – jako např. Mc. Arthur -se tam najde vždycky…
    Výsledky „použití“ ozbrojených sil USA ve světě to ostatně jednoznačně potvrzují. Dlouhodobě by se i vojensky nemohlo jednat o takové -doslova debakly- jako např. Írák – kdyby šlo JEN A POUZE o nekompetentní vedení politiky…
    A ani celkem povedené životopisné filmy vše nezaretušují. „Řehoř Pecka“ byl sice skvělý herec, ale poválečné šílenství do té doby ještě celkem rozumného generála už zvládnout nejde…
    A propos: když se zblázní odborník na vojenskou techniku, dokáže napsat i u nás podobně ŠÍLENÝ text:
    https://echo24.cz/a/w3pM3/atomova-korejska-valka-mel-general-macarthur-pravdu
    Znalosti techniky ještě neznamenají, že to má člověk jinak „v palici“ zcela v pořádku… Pokud by nechtěl rozumět, měl by si vlézt do nějakého toho prostoru v epicentru, „důkladně si prožít“ těch svých „pár atomovek“ a „pár miliónu obětí“ – pojmy hodné „uvažování“ zešílivšího…
    Ale no co, v pojetí „myšlení“ některých (studovavších nejspíše veřejná vystoupení Helenky Langšádlové, popř. uvažování Krvavé Madly) je „svoboda“ a „demokracie“ zřejmě „v pořádáku…“ a na nějakou tu „vedlejší škodu“ či „hrané“ utrpení se nejspíše nemá hledět… L. V. se tímto alespoň pro mne osobně stal idiotem.
    Nověji podobný – snad ještě větší šílenec – C. Powell…

  • Martin (už bez taky m) • 12. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=QafukrfKivw

  • Martin (už bez taky m) • 12. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=c4FcLS1fL6o&index=2&list=RDC0djK3cj1Zk

  • Martin (už bez taky m) • 12. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=53b0RdT5Moc

  • fajt • 12. listopadu 2017

    https://cz.sputniknews.com/svet/201711116259371-peskov-putin-trest-schuzka-trump/ – schůzka byla, ale nelze ji přiznat ani připustit ( bod pro Donalda, Putinovi zůstaly jenom závazky) , stále Kreml neřekl proč tak moc stáli a stojí o setkání s Doníkem, který se ve vztahu k Rusku chová daleko tvrději než Obama – od pondělí bude tel. stanice RT vedena v americké korporaci jako zahraniční agent a bude v přímém režimu kontroly amerických zpravodajců, plus další ponižující opatření, Putin přislíbil reciproční opatření, ale protože si zatím neumí poradit ani s vlastní vládou, která v tuto chvíli nejvíce chrání prachy ruských oligarchů v zahraničí a jde otevřeně proti skutečným ruským potřebám, tak tomu moc nevěřím. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 12. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=hGxzdtSYlwM

  • fajt • 12. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=So7Do05NyRA – tak si pamatuju ruského bajca. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 12. listopadu 2017

    https://www.youtube.com/watch?v=Y5iukoSclsA