Diskuze k článku


  • Béda • 19. září 2016

    S panem PCR zcela souhlasím.

  • fajt • 19. září 2016

    ta kremelská nelogika je více než patrná, až to budí dojem, že je něco špinavého ve věci ruského zájmu…uvidíme časem. ..)

  • fra • 20. září 2016

    Bédo a fajte Vaše volání po rázném řešení je sice na jednu stranu pochopitelné, ale vůbec nevnímáte a neberete na zřetel skutečnou situaci v Rusku. Přitom sám Pjakin o tom hovoří téměř v každém vystoupení, nemluvě o tom, že prakticky celý svět který dobrovolně-povinně podporuje SSA by se postavil proti Rusku. Na dokreslení situace Vám doporučuji si přečíst na příklad tyto dva články:
    http://www.eurasia24.cz/nazory/875-alexandr-rogers-doba-si-zvolila-nas
    http://a2larm.cz/2016/09/rusko-zadnou-alternativu-nenabizi/

  • Aleš • 20. září 2016

    P. C. Roberts je tím partnerem.
    http://e-republika.cz/article3720-Studie-Harvardske-univerzity-USA-jdou-do-kytek
    To, že amerika jde do kytek, Roberts dávno ví, a bolí ho z toho u srdce. Rusové hrají o čas a to bude rozhodující. Nedodržování dohod dál snižuje věrohodnost západu před světem, a to je to riziko (asi větší než IS), kterému vystavuje ruské velení svoje muže.
    fajte: Něco špinavého ve věci ruského zájmu je jen ta ohlávka, do které si ti spratci nevycválaní neokonští strkají hlavu. To že u toho Rusové nemyslí na prosté američany, ano Putin nedokáže spasit celý svět. Tady si musí američané pomoci sami od těch lumpů, kteří je znásilňují.
    Je to vůbec hrozná špinavost, že ti zlí rusové zase nechcou válčit, fajte, fajte.

  • hudryper • 20. září 2016

    Co jsou na čelných pozicích EU za diplomaticky se chovající „politikové“ ukazují dnes a denně jejich těžké minely. Po prohlášeních Junckera ještě před plebisciten v Anglii,v nichž jakoby chtěl Brity rozzuřit,blábolení Merklové jak to fšechno schaffne a jak by chtěla vrátit čas,aby učinila totéž
    co provedla předtím,nechal se nahlas slyšet knihkupec Schulz,jaký že je to nejen pro USA,ale pro celý svět problém – kdyby se nedej Bůh stal prezidentem Trump. A že Trump,coby naprosto nezodpovědný chlap !!,určitě bude pohromou na rozdíl od Clintonové,kterou si ON, jeho výsost
    v čele bezvýznamného spolku zkorumpovaných poslanců EU,za prezidentku USA přeje ! Viz : http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/8788-trump-problem-cely-svet-prezident-schulz
    Soudruzi loutkovodiči za velkou louží museli tyhle loutky na čele EU hledat snad se svíčkou v poledne,aby se jim povedlo dát dohromady tuhle sebranku.

  • peter. • 20. září 2016

    hudryper napsal
    kdyby se nedej Bůh stal prezidentem Trump. A že Trump,coby naprosto nezodpovědný chlap !!,určitě bude pohromou na rozdíl od Clintonové,kterou si ON, jeho výsost

    http://pravyprostor.cz/wp-content/uploads/2016/08/Lewinsk%C3%A1-2-755×340.jpg

  • Aleš • 20. září 2016

    hudryper: Schulz za to, co provedl panu Ransdorfovi, patří do vězení. Asi ani nemá smysl se hlouběji zamýšlet nad výroky takové kreatury, jejíž život se těžce míjí s charakteristikou druhu homo sappiens sappiens. Připomíná mi to situaci, kdy vlastníci veřejnobezprávní televize u nás mají pořád potřebu vysílat proslovy Miroslava Kalouska.

  • peter. • 20. září 2016

    Všimnite si,s akou ľahkosťou je možné zmeniť demokraciu za tyraniu.Myslím,že švédsky vzor preberú všetky štáty EU.A začne to tam,kde je odpor proti diktátu EU najväčší.V štátovh V4.Prvé čo Švédi po zvrhnutí demokracie urobili bolo to,že prijali zákony o zákaze kritiky imigrantov a zákaze kritiky predstaviteľov vlády.
    http://www.ceska-justice.cz/2014/12/svedske-politicke-strany-uzavrely-opozicni-smlouvu-do-roku-2022-a-zrusily-volby/

  • peter. • 20. září 2016

    peter. napsal

    Všimnite si,s akou ľahkosťou je možné zmeniť demokraciu za tyraniu.Myslím,že švédsky vzor preberú všetky štáty EU.A začne to tam,kde je odpor proti diktátu EU najväčší.V štátovh V4.Prvé čo Švédi po zvrhnutí demokracie urobili bolo to,že prijali zákony o zákaze kritiky imigrantova zákaze kritiky predstaviteľov vlády.
    http://www.ceska-justice.cz/2014/12/svedske-politicke-strany-uzavrely-opozicni-smlouvu-do-roku-2022-a-zrusily-volby/

    http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/13122-o-tom-se-nepise-ve-svedsku-byla-zrusena-demokracie-zrusili-tam-parlamentni-volby-jako-takove-hrozilo-ze-zvitezi-antiislamiste-kritika-imigrace-je-tam-trestna.aspx

  • Dana • 21. září 2016

    Ha ha, zde se to partnery Ruska jen hemzi… :-)

    Jisteze Vladimir vyjednava. Vladimir si prece nebude kalet do vlastniho hnizda, co ze tyce zapadniho partnerstvi. Miliardy dolaru, ne rublu, ale dolaru, tech osklivych zelenych bankovek, ma rodina Putinu bezpecne zalitych u imperialistu. I jeho byvala manzelka dostala miliardove odstupne, coz uznavam, je decentni rozvod. Jeho dve dcery jsou zabezpecene zapadni menou , jedna dcera se vdala za oligarchu, kamose Putina s mnoha palaci ve Svycarsku a druha miliardarka jakoby pendluje mezi zapadem a vychodem, ale zakladni majetek ma na zapade.—–Aspon , ze Putin zavedl valecnym veteranum potravinovou pomoc s potravinovymi bumazkami, bourili se, pry meli hlad.

    Jinak Putin bojuje chladne a s kalkulaci, klidne rozmlati a vybije potravinovou pomoc oblezenym rebelum.. Nu coz, to je nemilosrdna valka. Jen zminim, ze nacisti taky bombardovali nakladaky oznacene Cervenym krizem. Kdyby neco takoveho jako zniceni civilniho, predem oznameneho UN objektu, udelaly Spojene Staty, tak anti-ami dostanou hystericke zachvaty a socani by vyrazili do ulic palit americke vlajky.
    Ze Assad otevrene vrazdi sve civilni obyvatelstvo, podporovan Putinem, to vam najednou nevadi ? I vy pacifisti… :-)

  • Béda • 21. září 2016

    Poslouchaj Hitlerko (Dana),

    to vybití humanitárního kordonu v Sýrii byla s největší pravděpodobností další s krycích operací podporovatelů umírněné ISIL. Goebbels by ze svých amerických žáků měl velkou radost. Potřebujete si vylepšit pověst po tom co se v OSN prokázalo, že jste spojenci ISIL tak obratem provedete s vašimi umírněnými teroristickými spojenci (svůj ke svému = největší mezinárodní teroristi k sobě) další špinavost a shodíte to na Rusy. A vaši umírnění spojenci – řezači hlav – bez zájmu SVĚTOVÉ veřejnosti (není divu když víme komu patří většina západních médií) používají chemické zbraně. Tady si o tom něco přečti.

    http://www.novarepublika.cz/2016/09/primeri-v-syrii-skoncilo-isil-dostal_20.html

  • Béda • 21. září 2016

    Dana napsal

    Ha ha, zde se to partnery Ruska jen hemzi…

    Jisteze Vladimir vyjednava.Vladimir si prece nebude kalet do vlastniho hnizda, co ze tyce zapadniho partnerstvi. Miliardy dolaru,ne rublu, ale dolaru,tech osklivych zelenych bankovek,ma rodina Putinu bezpecne zalitych u imperialistu.I jeho byvala manzelka dostalamiliardove odstupne,cozuznavam,je decentni rozvod.Jeho dve dcery jsou zabezpecene zapadni menou ,jedna dcerase vdala za oligarchu, kamose Putina s mnoha palaci ve Svycarskua druha miliardarka jakoby pendluje mezi zapadem a vychodem, ale zakladni majetek mana zapade.—–Aspon ,ze Putin zavedl valecnym veteranumpotravinovou pomoc s potravinovymi bumazkami,bourili se,pry meli hlad.

    Jinak Putin bojuje chladne a s kalkulaci,klidne rozmlatia vybije potravinovou pomoc oblezenym rebelum.. Nu coz,to je nemilosrdna valka.Jen zminim, ze nacisti taky bombardovalinakladaky oznacene Cervenym krizem.Kdyby neco takoveho jako zniceni civilniho, predemoznameneho UN objektu,udelalySpojene Staty, tak anti-amidostanouhystericke zachvaty a socani by vyrazili do ulic palit americke vlajky.
    ZeAssadotevrene vrazdi sve civilni obyvatelstvo,podporovan Putinem, to vam najednou nevadi ?I vy pacifisti…

    Jinak ruský dron nafilmoval to rozstřílení humanitárního kordonu – ale na Rusy ale tvými umírněnými přáteli z ISIL. Krom toho jakou asi by mělo logiku, aby Rusové a Syřani nejdřív propustili kordon na území držené umírněnou ISIL a pak jej rozstříleli na sr*čku?

  • Sio • 21. září 2016

    peter. napsal
    http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Skoly-presadzuju-sex-dievcata-s-utecencom-Novinari-zaluju-na-obycajnych-ludi-kritizujucich-imigraciu-Multikulturalizmus-je-statnou-ideologiou-Svedsky-novinar-podava-otrasne-svedectvo-277162

    Jsem rád, že tam zaznělo „neomarxistické frankfurtské školy“, svého času zde vychvalované mistrem Faganem. Tudíž ani s marxismem a ani s levicí to nemá nic společného, právě naopak.

  • bergpora • 21. září 2016

    Man uz vyvesil novejsi, mnohem udernejsi Robertsuv komentar:
    http://literarky.cz/komentare/ostatni/22800-pcroberts-vzda-se-rusko
    „Anebo je Rusko – když se dipomacie prokázala být neužitečnou – neschopné učinit cokoliv? Možná se ptám až moc drsně na to, že odpověď nemůže být jednoduchá.“

  • fajt • 21. září 2016

    je jasný, že ruská strana , při novém světovém konfliktu ( který je v tuto chvíli více než aktuální), se rozhodla přijmout první ránu, i kdyby to znamenalo mít značné škody a veliké oběti ( asi tady přetrvává syndrom stalinského postupu při vyhrocených světových událostech) , takže utěšovat se, že Evropa by mohla zůstat stranou a většinou i nepoškozena a skoro bez padlých, je v tuto chvíli velmi naivní. ..)

  • peter. • 21. září 2016

    Sio napsal
    Jsem rád, že tam zaznělo „neomarxistické frankfurtské školy“, svého času zde vychvalované mistrem Faganem. Tudíž ani s marxismem a ani s levicí to nemá nic společného, právě naopak.

    Sio:
    Asi nie je dôležité,ako sa táto paideológia nazýva a či je použitie slova „marxizmus“v jej názve viac,alebo menej oprávnené.Dôležité a hnusné je,že niečo také vôbec existuje a že to v Európe naberá taký obludný vplyv.
    Na jednej strane sú títo ľudia extrémne liberálni vo vzťahu k morálke,kultúre a sexu,volajú po tolerancii,súcite a solidarite s imigrantami,no na druhej strane sú výrazne netolerantní,puritánski a politicky korektní, ak niekde na verejnosti poviete pár vtipov o Rómoch,židoch buzerantoch alebo vyslovíte akýkoľvek názor na rasové a sexuálne menšiny ktorý sa čo i len trochu líši od toho ich „jedine správneho“názoru.Potom vás okamžite označia za… „fašistov,rasistov,náckov…“a žiadajú uvrhnúť na vás tú najťažšiu kliatbu,inkvizičný súd a aspoň 10 rokov basy natvrdo.Nositeľov iných názorov sa snažia doslova uštvať,hnať ich pred súd a spoločensky ich znemožniť.Sú to ľudia,ktorí bez ohľadu na mienku verejnosti presadzujú svoju agendu multikulturalizmu a všetkých tých svinstiev ľudskoprávnou agendou počínajúc,politickou korektnosťou končiac.

  • Irena • 21. září 2016

    peter. napsal
    agendu multikulturalizmu a všetkých tých svinstiev

    Россиянка прокомментировала инцидент с изъятием ее детей в Финляндии

    http://www.vz.ru/news/2016/9/21/833756.html

  • fajt • 21. září 2016

    američtí generálové spěchají na válku – je připravena alternativa přímého útoku na Damašek a na další vojenské bašty syrské armády a cíle legitimní vlády syrské republiky, která by se měla údajně vést jednotkami pro západní koalice a údajnými povstalci ( tedy teroristy z Daeš a ostatních frakcí), američtí generálové ji chtějí provést v co nejkratším termínu ( tedy ještě za panování Obamy), aby případně následný válečný konflikt byl dalšímu americkému prezidentu vnucen jako realita, o které nemůže diskutovat a ani rozhodovat, kdy bude pouze moci vést ( za daných pravidel Pentagonu a neoconů ) tuhle světovou válku. ..)

  • Béda • 21. září 2016

    Jednu věc nedokáži pochopit. Třeba mi to dokáže někdo objasnit. Rusko vidí již od Srbska, Gruzie, Libye co jsou USA zač. Jak jsou důvěryhodné. Přesto nechápu proč si ruská reprezentace stále nabíhá na ty samé „vidle“. Přece vidí na UkraDině co znamená smlouva se Západem (Majdan) co dohoda o příměří – přeskupení sil, dozbrojení, přísun rezerv a ještě horší násilí. Jeden podvod a konspirace USA loutek stíhá další podvod. Nechápu proč v jistý moment Rusové stáhli ze Sýrie svá letadla, přerušili ofenzivu a začali jednat těsně před dosažením cíle. Proč to vyklidili? Vždyť přece vědí co jsou to za k**vy proradné Goebbelsovské. Že smlouva s nimi neplatí ani do doby než na ní oschne inkoust. Tak proč? Copak jsou tak naivní? Proč nepokračovali a vpustili do Sýrie amíky napřímo?

  • Béda • 21. září 2016

    Taky by mě zajímalo dokdy těm zločincům a teroristům chtějí ustupovat? Jestliže obětují Sýrii, další na řadě bude Írán. Teroristé se nezastaví před ničím – budou je zatlačovat stále hlouběji a hlouběji a tlačit ke kapitulaci. Jde jim totiž o všechno. Rusové by měli podle mě předložit amíkům jasné ultimátum. Nemáte zde žádný mandát – vypadněte odsud! Tady je Sýrie a jsme tady my. Běžte si ničit Irák! V případě útoku na nás odpálíme většinu raket na Yellowstone. PS: anebo čekají že se stane v USA zázrak, volby vyhraje Trump a splní sliby o stažení intervenčních armád a restart vztahů s Ruskem? To sliboval již Nobelista války a dotáhl to na novou studenou válku s Ruskem. Krom toho i kdyby to Trump proti Hitleri nějakým omylem vyhrál nebude mít na výběr i kdyby chtěl – ti hajzli si přece nenechají rozvrtat slibně rozehraný chaos na kterém jsou existenčně závislí nějakým šášulou.

    Podle mého mínění teď se teprv ukáže jestli jsou Rusové skuteční mistři anebo půjdou ke dnu a Evropa s nimi. Je to hra vabank a amíci ji hrají sakra tvrdě – až na doraz. Kéž měli Rusové nějaký trumf v rukávu.

  • Martin (už bez taky m) • 21. září 2016

    Pánové – klid.
    Ano – není to malá provokace.
    Ale…
    V USA se chystají volby prezidentské, v RF byly parlamentní, regionální…
    Vše jde jak má.
    US administrativa (neplést s Američany jako obyvateli), a neocons sebranka (část v armádě) se opravdu snaží – vždyť jak již někdo z Vás napsal: jim jde „o všechno“ (odchod na smetiště dějin)…
    Ruské odpovědi na pokusy a ochotu hazardovat s existencí života na planetě ze strany chcípající kobyly neocons není jednoduchá, prvoplánová „hra“, ani s emocemi pracující proces…
    Svět slušných lidí nyní evidentně ví kdo je kdo – i po nových a nových akcích RF vybízejících k mírovému, diplomatickému urovnání…
    RF to prostě musí dělat – resp. ještě jednou musela udělat, než skončí jejich volby. Víte přece, že Putin je mnohem větší demokrat než „dámy“ a „pánové“ z Bílého baráku, a že to doma nemá jednoduché, musí hrát pečlivě a obezřetně.
    Není diktátor typu Stalina – a to zde přece i tak zaznělo, že: ani Stalin neměl ve všem zdaleka nějakou neomezenou diktátorskou pozici…
    Je jiná doba, technika, i poznání je dále.
    Nebrečme pořád prosím za minulým -, právě pro památku těch padlých a zavražděných imperialismem kdekoliv na světě usilujme o LEPŠÍ BUDOUCNOST!
    BUDOUCNOST – to není Hitlary, ani neocons- těm zvoní víc a víc umíráček, i vojenské struktury v USA jsou rozděleny a ten rozkol dále pokračuje. Nejsou všichni v USA hlupáci s vygumovanou hlavou, války současnosti a budoucnosti nelze vést podle mustru těch minulých…
    RUSOVÉ SE NIKDY NEVZDAJÍ- když to neudělali za Jelcina (zrádce a „Atlantické integralisty“ jak je nazývá PCR nemám za skutečné Rusy), proč by to prosím dělali nyní?
    Ten národ (a jiné – Írán, Čína, J.Amerika) má za určitých okolností skvělou budoucnost.
    Je to na skutečných Evropanech, skutečných Američanech- RF dělá dost.

  • Martin (už bez taky m) • 21. září 2016

    A ještě: fajte- Rusové dávno vedou válku – všude jinde než jen a pouze doma…
    Ten postup a la Napoleon či II WW se opakovat NEBUDE.
    Vždyť koukněte prosím na mapu…
    USA jsou obrovská země, ale mimo vygumovanců tam je řada šikovných a také slušných lidí, stále v to věřím a občas ke mně „něco“ prosákne, nezlobte se že nepovím…
    Je tam řada lidí (mj. ve vědě a výzkumu) kteří vnímají, že svět by mohl být krásný a mnohem mírnější, byť život nebude nikdy selanka a svým způsobem je to vždy z části boj…
    Tito lidé nejsou ani všichni „ve vědě zahrabaní vědátoři“ odtržení od života, mnozí realisté…
    Ano – „americký sen“ se musel zhroutit, někdo musí i tam milionům- stamilionům ukazovat co že je to jejich „demokratické zřízení“ za ZŘÍZENÍ…
    I TO, ODKRÝVAT kdo a v čím zájmu skutečně řídí…
    I to zem částečně vybrakovat, zbankrotovat…
    Na internetu jsou i obrázky, videa kde na debilní dotazy vygumované části mládeže odpovídají – jak v „Západní Evropě“, tak v USA – že kde přišli na vsugerovanou mantru, že „Amerika je nejlepší“… A to i několik let zpět…
    Nechtějí všichni „poslušně zemřít“ a NEBUDOU POSLOUCHAT AŽ DO HROBU A STÁLE SE BÁT…
    Procitají, a to Vám bude „řacha“, až to jednou přijde…
    Holt, napíšou si své „Poučení z krizového vývoje“…
    Svět a život není jen o beznaději a smrti, nesmí být!

  • Irena • 21. září 2016

    Béda napsal
    Taky by mě zajímalo dokdy těm zločincům a teroristům chtějí ustupovat?

    Třeba do té doby, dokud my jim tady budeme dělat křoví, spolupracovat s nimi a
    podílet se na jejich zločinech…?

  • Bety • 21. září 2016

    Možná bychom měli být spíš Rusům vděčni, že oddalují válku, umíte si představit, jak by asi Česko a Slovensko v případě válečného konfliktu dopadlo??
    Kromě toho si myslím, že Putinovi nikdo nemusí vykládat, co jsou ti západní „partneři“ zač, není přece idiot. V Sýrii zvrátili ve prospěch zákonné vlády už téměř bezvýchodnou situaci, ale nikdo po nich nemůže chtít, aby to za Syřany vybojovali všechno a sami, a zbytečně vyčerpali zdroje, které mohou potřebovat na SVOU obranu. Právě že nejsou idioti, a i my jsme jim dostatečně předvedli, zač jejich spojenci stojí. Válka je ta nejhorší a poslední ze všech možností a divím se, že to pan Roberts neví.

  • fajt • 21. září 2016

    po prvotním potopení spojených státu ( a části Mexika a Kanady ) by se světová válka přesunula do Evropy ( s tím taky neoconi počítají a proto taky jejich americká korporace dnes vypadá tak, jak vypadá ), kde by krátkodobém časovém horizontu přišlo o život až 90 % obyvatel ( z drtivé většiny na sekundární válečné útrapy) a pak by pokračovala ( a končila) v Asii – kdo by v podstatě přežil, do dalšího lidského geofondu, a kdo by byl vítěz, těžko v tuto chvíli určovat – ale planeta by z vesmíru určitě vypadala jinak. ..)

  • peter. • 21. září 2016

    https://cont.ws/post/378663

  • Aleš • 21. září 2016

    fajt: Vidím, že jste si odpověděl sám. Přesně právě proto Rusové dělají, to co dělají.

  • peter. • 21. září 2016

    V Čeljabinskej oblasti v meste Zlatousť spáchali traja „neznámi“atentát na známeho poľného veliteľa v Novorusku Alexandra Negrebeckého.V Novorusku vystupoval pod menom „Ural“.Dotyčný bol členom mestského výboru a lídrom miestnej organizácie KSRF.Vrah pricestoval z Ukrajiny.Negrebeckij ako bývalý príslušník Specnaz dokázal dvoch útočníkov odzbrojiť a zadržať do príchodu milície.Tretí útočník ušiel.
    Podivné na tom je to,že milícia zadržala aj Negrebeckého,vraj kvôli vyšetrovaniu.K incidentu došlo 16.9.2016 a milícia sa vyjadrila,že Negrebeckého budú držať v base až kým nezačnú prípad vyšetrovať,čo bude najskôr po voľbách.Pri tom sa vinníci priznali a uviedli,že príkaz na zabitie Negrebeckého prišiel z Ukrajiny a za vykonanie skutku im boli sľúbené peniaze.Majú to ťažké tí chlapci ktorí nasadzovali svoje životy v Donbase.Obzvlášť,ak sú navyše ešte aj komunistami.Jedných vydávajú Rusi ukrajinskému gestapu len za porušenie prihlasovacej povinnosti a iných,keď sa ich už nepodarilo zavraždiť, strčia ako nejakých kriminálnické hovadá do basy.Ešte by mohli Rusov nakaziť nejakou špatnou,nedajbože komunistickou ideológiou.Toto sa nemôže diať bez vedomia Putina a ak je to tak,tak nech ide do riti aj so svojim Surkovom a kamarátmi oligarchami.
    http://rusvesna.su/news/1474188476

  • peter. • 21. září 2016

    No! A komentár zase čaká na schválenie!

  • peter. • 21. září 2016

    peter. napsal

    No! A komentár zase čaká na schválenie!

    Zadržaný komentár sa týka tohoto:
    http://rusvesna.su/news/1474188476
    a nie je v ňom nič,čo by bolo „politicky nekorektné“alebo urážlivé!

  • peter. • 21. září 2016

    fajt napsal

    http://www.mydailyinformer.com/warning-russia-issues-new-rules-of-engagement-in-syria-any-aircraft-threatening-the-syrian-army-will-be-shot-down-usturkeyisrael-in-the-cross-hairs/

    https://www.almasdarnews.com/article/russian-warships-launch-3-sub-caliber-rockets-jihadist-defenses-aleppo/

    Stačí,aby na Golanské výšiny padol granát,nezáleží na tom kto ho vypáli a Izrael bombarduje Asadových vojakov.Prečo?No preto,že chce bombardovať.Ako vidno,tak aj lietadlá USA koalície a Turecko bombardujú koho chcú a ako chcú.Teraz sa Rusi rozhodli,že zostrelia akékoľvek lietadlo,USA koalície,Turecka a Izraela(!!!),ak podniknú nedovolený nálet na Asadovu armádu.Tak neviem…urobia to,alebo sa len vyhrážajú?

  • fajt • 21. září 2016

    peter. napsal
    Stačí,aby na Golanské výšiny padol granát,nezáleží na tom kto ho vypáli a Izrael bombarduje Asadových vojakov.Prečo?No preto,že chce bombardovať.Ako vidno,tak aj lietadlá USA koalície a Turecko bombardujú koho chcú a ako chcú.Teraz sa Rusi rozhodli,že zostrelia akékoľvek lietadlo,USA koalície,Turecka a Izraela(!!!),ak podniknú nedovolený nálet na Asadovu armádu.Tak neviem…urobia to,alebo sa len vyhrážajú?

    Putin si izraelce pojistil nevídanými obchodními výhodami, takže jestli by ho zklamali a šli by do něj v Sýrii, tak by jim to dozajista vrátil v samotné matičce Rusi, a to by sionisty bolelo daleko více – beru zdroj jako jeden z úhlu pohledů, samotný Kreml je zase rezervovaný a tajemný jako vždy, ale ke světové válce je po 17 září zase o kousek blíže a pokud opětovně propukne neoconská frustrace a znova něco zkusí, tak potom bude muset Putin sáhnout pro trochu drsnější diplomacii, která půjde amíkům přímo na tělo ( proxy sráčů, kteří chtějí jen tak zbůhdarma chcípnout má Pentagon v této oblasti více než je zdrávo ). ..)

  • fajt • 21. září 2016

    hudryper napsal

    SENZAČNÍ VYSTOUPENÍ, ŽIVOTNÍ PROJEV TRUMPA , čtěte na :
    http://aeronet.cz/news/video-donald-trump-odhalil-v-new-yorku-svoji-vizi-new-america-a-potvrdil-ze-je-nepritelem-globalistu-jeho-projev-pred-americkymi-narodnimi-elitami-vstoupi-do-dejin-cz-titulky/

    o FEDu ani zmínka – takových proslovů u amerických prezidentů už bylo a nakonec se z toho američané málem po…tento, pamatuji samotného Obamu, jak dokázal poplést hlavu i docela rozumným a zkušeným lidem a nakonec ho prezidentský úřad totálně zkurwil ( nehledě na to, že už do funkce šel pěkně na charakteru nalomený ), takže počkáme a uvidíme, přesně tak jak na ruské straně, kde tamější oligarchové čekají na svou historickou chvilku, aby mohli vládnout světu . ..)

  • Martin (už bez taky m) • 21. září 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=h8bMqHHixBk

  • peter. • 21. září 2016

    fajt napsal
    jestli by ho zklamali a šli by do něj v Sýrii, tak by jim to dozajista vrátil v samotné matičce

    fajt:
    Lenže Izrael bombarduje Asadovu Sýriu a vojakov sústavne.Milejkowski vyhlásil,že jeho lietadlá zaútočia vždy,keď na územie Izraela dopadne granát alebo bomba.A zodpovedný za to bude vždy Sýria a Asad.Minulý týždeň Izrael bombardoval Sýriu aj vtedy,keď na Golany žiadny granát nepadol,lebo nedoletel.Izraelský následný útok bol zdôvodnený tým,že to bol pokus o agresiu,lebo granát mieril na Golanské výšiny,ktoré ani Izraelu nepatria a sú len okupované.Podľa vášho odkazu sa teraz Rusko rozhodlo,že jeho S-300 zostrelia každé lietadlo,ktoré napadne vládnych vojakov Sýrie.Tak preto ma zaujíma,kto ustúpi.Netanjahu,alebo Putin.Keby som mal tipovať,tak Putin žiadne izraelské lietadlo nezostrelí,aj keby zasiahlo ruských vojakov.Taký skurvený je tento svet. Odporúčam videá ktoré sem dal Martin.Sú dobré.Ja som si myslel,že na západe a v USA už niet takých ľudí ako sú tí na tých videách.Chvalabohu sú!

  • peter. • 21. září 2016

    Tento sa mi páči najviac.S prehľadom pošle do „teplých krajín“každého,kto si to zaslúži.K diplomacii má ďaleko,ale aspoň je pre každého,či už je to prezident USA alebo EÚ,zrozumiteľný,jednoznačný a čitateľný.Je sympatický.
    http://www.aif.ru/politics/world/prezident_filippin_poslal_k_chertu_es

  • hudryper • 21. září 2016

    fajt napsal
    takže počkáme a uvidíme

    Samozřejmě,nic jiného také nelze dělat. Vyjímečnost toho Trumpova projevu je především v tom, koho oslovuje (střední bussines) a pauperizovanou střední třídu i s bývalými dělníky,dnes na ponižujících podporách a jasném pojmenování způsobů,jakým se rozhodla bankovní oligarchie zničit Spojené státy,čemuž on slibuje učinit konec a podniknout závažné kroky k novému izolacionismu.K tomu potřebuje nezkorumpovanou justici. Všimli jste si ohlasu na slib,že jmenuje
    takové soudce nejvyššího soudu,kteří se budou držet ústavy? To je v USA výjimečně důležitá kauza.
    Načasování tohoto projevu se sliby,které dominantně zajímají voliče ( nic k zahraniční politice) je
    dokonalé vzhledem k nezajímavým slibům a projevům Hillary,která si údajným přijetím Porošenka vskutku nepomůže a tím méně globalistickými sliby o zpětinásobení příjmu imigrantů v USA.

  • Béda • 21. září 2016

    Pozdrav panu Daně z Česka:

    Odhalená vize prezidentského kandidáta Trumpa – New America
    http://www.novarepublika.cz/2016/09/vk-21.html

    Nadace NED – legální okno CIA
    http://www.novarepublika.cz/2016/09/nadace-ned-legalni-okno-cia.html

  • Béda • 21. září 2016

    A ejhle!

    Bezpilotní letoun patřící koalici vedené USA se nacházel v oblasti útoku na humanitární kolonu OSN v Sýrii v okamžiku, kdy se vznítila, prohlásil oficiální mluvčí ministerstva obrany Ruska, generálmajor Igor Konašenkov.

    „Večer 19. září právě v této oblasti (kde se nacházel humanitární konvoj) byl ve vzduchu ve výšce 3600 metrů a letěl rychlostí asi 200 kilometrů za hodinu útočný bezpilotní letoun mezinárodní koalice, který vzlétl z turecké letecké základny Incirlik“, oznámil Konašenkov. Podle jeho slov „podle efektivní odrážecí plochy byl tento letoun našimi systémy kontroly vzdušné situace identifikován jako bezpilotní letoun typu Predator“.

    Konašenkov podotkl, že bezpilotní letoun se ocitl v oblasti osady Urum-El-Kubra, kde se nacházela autokolona, několik minut předtím, než se vznítila. A odletěl o asi 30 minut později.

    „Chci zdůraznit, že stejně jako v případě tragedie v Dajr az-Zauru 17. září, kdy v důsledku útoku koalice zahynulo a bylo zraněno přes 200 lidí, neděláme žádné uspěchané závěry. Odpověď na otázku, za jakým účelem se nacházel bezpilotní letoun v tomto bodu a v té době a jaké úkoly tam plnil, znají jeho majitelé“, řekl mluvčí MO. V noci na úterý byl společný konvoj Mezinárodního výboru Červeného kříže a humanitárních organizací OSN vystaven ostřelování v okresu Urum al-Kumbra na severozápad od Aleppa.

    Číst dál: https://cz.sputniknews.com/svet/20160921/3860290/bezpilotni-letoun-koalice-humanitarni-konvoj.html

  • fajt • 22. září 2016

    je to celé v podstatě o kapitalismu a ten je dnes neskutečně chorý a smrdí smrtelným rozkladem – a pak jeho finálním produktem se stávají takoví cocoti – https://cz.sputniknews.com/nazory/20160921/3859510/americky-general-rf-regiony-20.html

  • fajt • 22. září 2016

    hudryper napsal
    Samozřejmě,nic jiného také nelze dělat. Vyjímečnost toho Trumpova projevu je především v tom, kohooslovuje (střední bussines) a pauperizovanou střední třídu i s bývalými dělníky,dnes na ponižujících podporách a jasném pojmenování způsobů,jakým se rozhodla bankovní oligarchie zničit Spojené státy,čemuž on slibuje učinit konec a podniknout závažné kroky k novému izolacionismu.K tomu potřebuje nezkorumpovanou justici. Všimli jste si ohlasu na slib,že jmenuje
    takové soudce nejvyššího soudu,kteří se budou držet ústavy? To je v USA výjimečně důležitá kauza.
    Načasování tohoto projevu se sliby,které dominantně zajímají voliče ( nic k zahraniční politice) je
    dokonalé vzhledem k nezajímavým slibům a projevům Hillary,která si údajným přijetím Porošenka vskutku nepomůže a tím méně globalistickými sliby o zpětinásobení příjmu imigrantů v USA.

    takové podobné sliby ho k ničemu nezavazují ( tř. viz Obama), možná opravdu chce změnit ameriku k lepšímu, možná taky ne, a možná to je jenom o jeho egu, stát se prezidentem spojených státu a pak chcípnout ( po něm potopa) – už jsem tady prezentoval, co si obecně myslím o politicích ( neměním na tom ani chlup ) a taky jak vidím lidi ve vztahu k planetě a vejš ( jako škodnou ). ..)

  • fajt • 22. září 2016

    peter. napsal
    peter.

    videa jsem viděl ( indiánský náčelník v dnešních časech tam někde v prostoru asi dostává plné zadostiučinění ) a jsou poučná – ale asi ne dost, aby to se špičkou elitářů pohlo nějakým kvalitním směrem, spíše od nich očekávám potopu, aby zahladili stopy svých hříchů a započali na zelené louce nový armagedon ( prostě staré svině novým kouskům nenaučíš a civilizace je pro ně jenom hra, která je po čase vždy znudí ). ..)

  • peter. • 22. září 2016

    fajt napsal
    videa jsem viděl ( indiánský náčelník v dnešních časech tam někde v prostoru asi dostává plné zadostiučinění ) a jsou poučná – ale asi ne dost, aby to se špičkou elitářů pohlo nějakým kvalitním směrem, spíše od nich očekávám potopu, aby zahladili stopy svých hříchů a započali na zelené louce nový armagedon ( prostě staré svině novým kouskům nenaučíš a civilizace je pro ně jenom hra, která je po čase vždy znudí ). ..)

    fajt:
    Ak uvážim,že taký prezident USA je vlastne bábkou v rukách bábkovodičov,tak máte pravdu.Aj Trump bude musieť svoje dnešné názory a predstavy hodne korigovať.Inak by mohol dopadnúť tak,ako Lincoln,Kennedy a iní významní politici sveta.No ale plány má pekné…nie?

  • peter. • 22. září 2016

    peter. napsal
    fajt:
    Ak uvážim,že taký prezident USA je vlastne bábkou v rukách bábkovodičov,tak máte pravdu.Aj Trump bude musieť svoje dnešné názory a predstavy hodne korigovať.Inak by mohol dopadnúť tak,ako Lincoln,Kennedy a iní významní politici sveta.No ale plány má pekné…nie?

    Izolacionistické USA spolupracujúce s RF,by priniesli svetu väčší osoh.Lebo ja si myslím,že hrozbou pre USA aj RF bude v neďalekej budúcnosti Čína.Drží sa zatiaľ vzadu,ale jej zbrojný potenciál rastie obrovským tempom.Príde čas a Číňania začnú obsadzovať Sibír a ani sa nikoho v Rusku nebudú pýtať či môžu.Čína má nevyčerpateľný ľudský potenciál a nedávno zrušený zákon povoľujúci rodinám iba jedno dieťa spôsobí populačnú explóziu.USA a RF sú odsúdení k spolupráci.Na báze rovnocennosti a vzájomného rešpektu samozrejme.

  • fra • 22. září 2016

    Tak jsem se podíval na videa, které sem dal Martin (už bez taky m) za což mu děkuji a pochopil jsem jeho dřívější příspěvky, tedy proč přeci jen dává světu jakousi naději, alespoň těm mladším ročníkům. Rovněž jsem si přečetl článek o projevu Trumpa o kterém bych velice rád konstatoval totéž. Zde ovšem nejsem přesvědčen o tom, že jeho činy v případě zvolení prezidentem budou odpovídat myšlenkám vysloveným v předvolebním projevu. Pokud ano – pak bude mít nejspíš našlápnuto k osudu JFK.

  • fajt • 22. září 2016

    peter. napsal
    Izolacionistické USA spolupracujúce s RF,by priniesli svetu väčší osoh.Lebo ja si myslím,že hrozbou pre USA aj RF bude v neďalekej budúcnosti Čína.Drží sa zatiaľ vzadu,ale jej zbrojný potenciál rastie obrovským tempom.Príde čas a Číňania začnú obsadzovať Sibír a ani sa nikoho v Rusku nebudú pýtať či môžu.Čína má nevyčerpateľný ľudský potenciál a nedávno zrušený zákon povoľujúci rodinám iba jedno dieťa spôsobí populačnú explóziu.USA a RF sú odsúdení k spolupráci.Na báze rovnocennosti a vzájomného rešpektu samozrejme.

    máte dobrý postřeh, Peter, ale jak se skutečně bude situace vyvíjet a nakolik budou číňané pouhými agresory, kteří budou jenom zabírat cizí přilehlá území a likvidovat tam stávající kulturu a národy těžko říci, krom toho samotný bílý muž na své likvidaci pracuje dostatečně kvalitně, takže cizí pomoc ke své zhoubě až tak nepotřebuje, stačí pouhá setrvačnost v jeho současném konání a dílo bude samo dovršeno ( tady vidím čínskou prozřetelnost, které si dává dostatečný odstup od naší kultury a pokud provádí nějakou interakci se světem, tak s profesionálním až vrozeným úsměvem, ale po svém – za další, konfucianismus má obrovský potenciál pro budoucnost, ale ne každý národ a společnost ho dá a ve finále přežije ). ..)

  • fajt • 22. září 2016

    peter. napsal
    fajt:
    Ak uvážim,že taký prezident USA je vlastne bábkou v rukách bábkovodičov,tak máte pravdu.Aj Trump bude musieť svoje dnešné názory a predstavy hodne korigovať.Inak by mohol dopadnúť tak,ako Lincoln,Kennedy a iní významní politici sveta.No ale plány má pekné…nie?

    Trump rozhodně není idealista a určitě ne naivní obchodník a politik, takže dá se předpokládat, že jeho prezidentství bude kompilát zájmů všech, kteří ho tam vyslali a kteří očekávají nějaké zhodnocení svých investic, možná to bude divoký dort,který americkou korporaci položí, možná udělá ostrý americký koláč, který se zase bude zajídat ostatnímu světu, rozhodně jako prezident bude dobrý komediant a šouman, který svými výroky ještě pobaví ( a zděsí ) svět – zatím jeho rétoriku beru jako oživení neoconské ameriky, která se dneškem dopracovala k toporné všeobjímající nenávisti, která nezná ani vlastní soukmenovce. ..)

    a Martinovi děkuji za videa. ..)

  • hudryper • 22. září 2016

    fajt napsal
    o FEDu ani zmínka – takových proslovů u amerických prezidentů už bylo a nakonec se z toho američané málem po…tento

    http://www.zvedavec.org/komentare/2016/09/7031-donald-trump-a-federalni-rezervni-system.htm

  • fajt • 22. září 2016

    hudryper napsal
    http://www.zvedavec.org/komentare/2016/09/7031-donald-trump-a-federalni-rezervni-system.htm

    http://blisty.cz/art/61108.html

    Trumpovi jde o jakousi drobnou úpravu základní ( úrokové) sazby FEDu , že by chtěl tento falešný tiskařský stroj vypnout a tím utnul černou díru bankéřů ani slovo, ale jak jsem psal, není ani idealista ani naiva, v kapitalistickém moři vyrostl a temné kapitalistické moře mu nadále vyhovuje. ..)

  • fajt • 22. září 2016

    https://russian.rt.com/article/322222-mid-ssha-predlagayut-zapretit-polyoty-rossiiskih-vks – Kerry jde do přímého útoku na Rusko. ..)

  • hudryper • 22. září 2016

    fajt napsal
    Trumpovi jde o jakousi drobnou úpravu základní ( úrokové) sazby FEDu

    Jenže stav financí USA je takový,že si už dlouhá léta FED netroufnul ani na onu „drobnou úpravu“
    základní úrokové sazby z obavy,že se to stane ekonomickou rozbuškou náhlého kolapsu americké
    ekonomiky a s ní i většiny ekonomik navázaných na zcela virtuální hodnotu dolaru. Téměř nulová
    sazba vyhovuje megabankám k obrovským půjčkám peněz,které ale nejsou dále půjčovány pro rozvoj výroby a služeb USA,nýbrž slouží většinou jen k financiačním hrám pro zvyšování jmění těch,komu ty banky patří. FED ve svém současném postavení nástroje vykořisťování Ameriky a
    jejím prostřednictvím celého světa je pomalu zralý k tomu,aby byl Američany „znárodněn“ . Nic
    lepšího by si jeho globalističtí vlastníci nemohli přát. Jde o totálně evakuovanou slupku instituce,
    za jejiž nezodpovědnost vůči USA a světu jsou právě oni plně zodpovědní a té by se v takovém případě elegantně zbavili ! Takže vypínání „falešného“ tiskacího stroje a utnutí černé díry bank je
    vážený faite jen naivní floskulí přijímanou skutečnými naivy,kteří o hloubce podvodu s jménem
    FED a už vůbec ne o způsobu jak to řešit,nemají nejmenší potuchy. Což není Váš případ,myslím !

  • Sio • 22. září 2016

    peter. napsal
    Izolacionistické USA spolupracujúce s RF,by priniesli svetu väčší osoh.Lebo ja si myslím,že hrozbou pre USA aj RF bude v neďalekej budúcnosti Čína.Drží sa zatiaľ vzadu,ale jej zbrojný potenciál rastie obrovským tempom.Príde čas a Číňania začnú obsadzovať Sibír a ani sa nikoho v Rusku nebudú pýtať či môžu.Čína má nevyčerpateľný ľudský potenciál a nedávno zrušený zákon povoľujúci rodinám iba jedno dieťa spôsobí populačnú explóziu.USA a RF sú odsúdení k spolupráci.Na báze rovnocennosti a vzájomného rešpektu samozrejme.

    K tomu, aby to Čína mohla udělat, musí být silnější, než Rusko a USA dohromady. Po napadení Ruska Čínou se dá očekávat koalice Rusko-USA. Elitám USA musí být jasné, že pokud Čína posílí o zdroje byť jen ruské Sibiře, jsou na řadě.
    Navíc je tu stále odstrašující jaderný arzenál Ruska a USA. V takové válce je počet lidí platný jen když se sčítají oběti. Jedinou šancí, jak porazit Rusko, je udělat to zevnitř. A tady mají líp našlápnuto Amíci, Čína svou pátou kolonu v Rusku zatím nemá.
    Očekával bych spíše vytvoření trilaterálního světa – Rusko, Čína, USA se budou držet navzájem v šachu. USA čeká úpadek, ale ne takový, aby z trojky vypadla. Imperialismus, jak známo, nemá vlast, GP centrum se stěhuje do Číny. To neznamená, že ztratí vliv v USA, Evropě a Rusku a nebude o něj usilovat.
    Pro GP je vlastně toto trilaterální rozdělení vyhovující (rozděl a panuj!) Vytvoření jediné světovlády totiž znamená riziko, že se objeví někdo jako Stalin a postaví se GP se všemi zdroji světa. Jedinou světovládu drží v rukách GP. Pokud by se v Číně,USA nebo Rusku objevil nový Stalin, může proti němu GP postavit zbylé dva. Proti vládci světa by neměl koho postavit. Odtud pravděpodobně plyne podpora Putina od GP, stejně tak i podpora Číny. GP potřeboval oslabit SSSR (povedlo se) a teď potřebuje oslabit USA a posílit Čínu (daří se). Pokud se příliš zvýší moc Číny, bude oslabovat ji.

  • Sio • 22. září 2016

    Sio napsal
    K tomu, aby to Čína mohla udělat, musí být silnější, než Rusko a USA dohromady. Po napadení Ruska Čínou se dá očekávat koalice Rusko-USA. Elitám USA musí být jasné, že pokud Čína posílí o zdroje byť jen ruské Sibiře, jsou na řadě.
    Navíc je tu stále odstrašující jaderný arzenál Ruska a USA. V takové válce je počet lidí platný jen když se sčítají oběti. Jedinou šancí, jak porazit Rusko, je udělat to zevnitř. A tady mají líp našlápnuto Amíci, Čína svou pátou kolonu v Rusku zatím nemá.
    Očekával bych spíše vytvoření trilaterálního světa – Rusko, Čína, USA se budou držet navzájem v šachu. USA čeká úpadek, ale ne takový, aby z trojky vypadla. Imperialismus, jak známo, nemá vlast, GP centrum se stěhuje do Číny. To neznamená, že ztratí vliv v USA, Evropě a Rusku a nebude o něj usilovat.
    Pro GP je vlastně toto trilaterální rozdělení vyhovující (rozděl a panuj!) Vytvoření jediné světovlády totiž znamená riziko, že se objeví někdo jako Stalin a postaví se GP se všemi zdroji světa. Jedinou světovládu drží v rukách GP. Pokud by se v Číně,USA nebo Rusku objevil nový Stalin, může proti němu GP postavit zbylé dva. Proti vládci světa by neměl koho postavit. Odtud pravděpodobně plyne podpora Putina od GP, stejně tak i podpora Číny. GP potřeboval oslabit SSSR (povedlo se) a teď potřebuje oslabit USA a posílit Čínu (daří se). Pokud se příliš zvýší moc Číny, bude oslabovat ji.

    Mimochodem, je z toho jasné, kdo stojí za Putinem a Ruskem – GP. Jistě to jsou i body pro podezření hudrypera, že získání vojenských technologií Ruskem nemusí být jen z jeho vlastních zdrojů.

  • Sio • 22. září 2016

    fra napsal

    Tak jsem se podíval na videa, které sem dal Martin (už bez taky m) za což mu děkuji a pochopil jsem jeho dřívější příspěvky, tedy proč přeci jen dává světu jakousi naději, alespoň těm mladším ročníkům. Rovněž jsem si přečetl článek o projevu Trumpa o kterém bych velice rád konstatoval totéž. Zde ovšem nejsem přesvědčen o tom, že jeho činy v případě zvolení prezidentem budou odpovídat myšlenkám vysloveným v předvolebním projevu. Pokud ano – pak bude mít nejspíš našlápnuto k osudu JFK.

    Ano, Trump má našlápnuto už teď. Ale je tu jeden fakt, který by mohl hovořit v jeho prospěch. Výrobní základna USA (kromě zbrojní) je vytunelována do Číny v honbě za ziskem. Myslím, že GP nechce nechat USA padnout, jen je chce sesadit z trůnu jediné supervelmoci. Trump chce USA samostatné, silné a spolupracující na rovných podmínkách, s rovnocennýcmi partnery. A totéž chce GP. Proto má Trump podporu ze stejného zdroje jako Putin. GP nechce NWO, je to pro něj rizikové, žádná světovláda nabude. Jakmile se vyrovnají síly Ruska, USA a Číny, může dojít i k rozkvětu a stabilitě. Ale co Evropa? Vypadá to, že GP Evropu nepotřebuje. Žeby opravdu ten islámský chalífát? Připojení Evropy k Rusku by zase příliš posílilo vzniklé E-Rusko. Nebo ne?

  • Gatta • 22. září 2016

    Re Sio:
    Nemám vůbec nic proti tomu co jste napsal.
    Jen mám pocit, že se s tím GP už znáte stejně dobře jako Mojžíš s Hospodinem :-)

  • fra • 22. září 2016

    Sio možná máte pravdu, pokud je to vůle těch co jsou majiteli a správci této poněkud neklidně zeměkoule, jak z hlediska jejího jádra tak těch co sídlí na povrchu. Ona se řítí vesmírem podle svých vlastních zákonů a na ty naše příliš nedbá. Ten globální prediktor (nebo snad predátor?) je něco jako Bůh, všechno může, nikdo ho nikdy neviděl a mně samotnému to připadá pro ty miliardy lidí poněkud pokořující, když se nechají touto smečkou nenažranců ovládat. Jinak bych si přál aby SSA našly tu cestu kterou naznačil Trump, ale že bych tomu bezvýhradně věřil to tedy nikoliv. Nevěřím tomu, že ti hamižníci moci a peněz dojdou vlastním poznáním k přesvědčení, že takto to dál jít nemůže a sami se vzdají toho co dosáhli na úkor života, práce i smrti většiny lidí co obývají tuto planetu. Nejsem idealista jsem skeptik.

  • fajt • 22. září 2016

    hudryper napsal
    hudryper

    ano, máte pravdu Kennedy byl naiva – i když dobře chápal, že zločinecké uskupení FED nelze reformovat a ani jinak dostat pod kontrolu americké vlády a že tato teroristická organizace těch nejbohatších vlastníků světového měnového bohatství bude vždy nad zákony a nad skutečnou vůli a potřebou amerického lidu a přesto do nich šel tím nejtvrdším způsobem – Trump to neudělá, už teď má jistě dohodu s rozhodujícími vlastníky tiskárny zelených papírků, že půjde pouze v souladů jejich zájmů, tedy jestli se oni rozhodnou potopit ( či dále neurvale generovat ) své losy, tak jim v tom nebude bránit, a ani je nebude za minulou činnost brát k zodpovědnosti – co určitě nebudou chtít akcionáři FEDu udělat, je skutečná sanace americké korporace, to by byla operace s nejistým výsledkem a s astronomickými výdaji … no a jak udělají bankrot svého produktu ( jestli všeobecnou válkou, dohodou o sféře vlivu mocných, či nějakou přírodní katastrofou ) je zatím, pro nás obyčejné smrtelníky stále ve hvězdách ( o technických finesách tohoto prokletého úřadu, či mega fabriky, a dílčích dopadech na lidský cílový sektor diskusi nevedu, protože výsledkem je vždy lichva, ponížení, nelidská manipulace a nedůstojná smrt ). ..)

  • fajt • 22. září 2016

    https://www.novinky.cz/ekonomika/415152-soros-da-pul-miliardy-dolaru-do-firem-zalozenych-migranty.html
    sionista bez kořenů a vztahu k lidem se přeorientoval na jiný produkt pro zachování svého zisku a vlivu – takže neziskovky už celkem odepsal( tedy jsou ošklivě provařené), teď bude přímo ovlivňovat podnikatelský prostor, ze svých umírněných teroristů nadělá fialové podnikatele, kterým půjdou národní vlády rychle z cesty. ..)

  • Sio • 22. září 2016

    Gatta napsal

    Re Sio:
    Nemám vůbec nic proti tomu co jste napsal.
    Jen mám pocit, že se s tím GP už znáte stejně dobře jako Mojžíš s Hospodinem

    Používám zkratku GP pro sílu, která řídí globální politiku z koncepčního hlediska. Stále uvažuji nad vymezením toho pojmu, protože jak známo, ani KSB-áci jej pořádně vymezit neumějí. Já bych především GP nepovažoval ani GP za skupinu s jasnou řídící strukturou, vidím v tom ty, kteří stojí NAD bankami a korporacemi a zároveň je buď přímo vlastní nebo alespoň mají v hrsti.
    Mluvíme-li o imperialismu, tak to jsou vládcové těch impérií. Mužeme o nich mluvit jako o diskrétní elitě, například. Mají tolik, že o další peníze nejsou jejich prvořadým snažením. Snaží se především udržet co mají a profitovat z toho co mají. Z toho například plyne, že v případě třeba jaderné války nebo velké revoluce jsou ti, co mohou nejvíce ztratit.
    Proto drží pod krkem „mocné“ (oni jsou nejmocnější) tohoto světa a brání jim udělat nějakou šílenost. Řídí bezstrukturně, všichni mají společný cíl – stabilitu na planetě. Jistě, jejich sekundárním cílem může být další osobní rozšíření vlivu a moci. Ale až sekundární. Pokud to některý z nich přežene, ostatní ho zničí nebo mu alespoň ukáží jeho místo. Je to dost logické?

  • Sio • 22. září 2016

    fra napsal

    Sio možná máte pravdu, pokud je to vůle těch co jsou majiteli a správci této poněkud neklidně zeměkoule, jak z hlediska jejího jádra tak těch co sídlí na povrchu. Ona se řítí vesmírem podle svých vlastních zákonů a na ty naše příliš nedbá. Ten globální prediktor(nebo snad predátor?) je něco jako Bůh, všechno může, nikdo ho nikdy neviděl a mně samotnému to připadá pro ty miliardy lidí poněkud pokořující, když se nechají touto smečkou nenažranců ovládat. Jinak bych si přál aby SSA našly tu cestu kterou naznačil Trump, ale že bych tomu bezvýhradně věřil to tedy nikoliv. Nevěřím tomu, že ti hamižníci moci a peněz dojdou vlastním poznáním k přesvědčení, že takto to dál jít nemůže a sami se vzdají toho co dosáhli na úkor života, práce i smrti většiny lidí co obývají tuto planetu.Nejsem idealista jsem skeptik.

    Trochu jsem to naznačil v odpovědi Gattovi. GP jsou lidé, není to žádný Bůh. A dokonce bych si uměl představit vznik dnešního GP jako historickou nutnost. Je přece logické, že v důsledku obludné koncentrace kapitálu (a tím i moci), vznikla skupina lidí, kteří už mají vše a jen potřebují uřídit lidstvo aby jim to nepokazilo. Keller mluví o diskrétních elitách.
    Co by tak asi mohlo trápit někoho, kdo má astronomický majetek (ne z hlediska škály Forbesu, zcela za ní)?
    1. Aby jim ho nikdo nevzal.
    Konkurence asi těžko, tam vládne mezi majetky GP dostatečná rovnováha a slabší kusy jsou dávno vyloučeny nebo rozebrány.
    2. Revoluce možná ano, ale jedině světová. Proto nechtějí jedinou světovládu, je předpokladem jediné světové revoluce.
    3. Sebevražedná jaderná válka. To je vážná hrozba. Nesmějí připustit, aby jaderná velmoc neměla protiváhu v jiné jaderné velmoci. Viz podpora Putina a Trumpa v současnosti.
    4. Kartelová dohoda mezi supervelmocemi proti GP. Nejspíše hrozila mezi SSSR a USA. Proto zničeno SSSR, oslabeno Rusko, oslabeny USA, posílená Čína a trilaterita (možná přibude Evropa). Supervelmoci nesmějí být mocné příliš, ale jinak jsou zřejmě potřeba s ohledem na řízení.
    5. Ekologie. Nepříjemná věc. GP je sobec, obyčejné „lidské stádo“ ho nezajímá, je jen objektem řízení. Přepokládám, že přemnožení lidí a vysoká úroveň jejich spotřeby mu vadí. Potřebuje schopné servisní elity, které průběžně vytváří a regeneruje. Čili jde mu o vysokokvalifikované služebníky. Ty si vybere ze všech ras a národů. Navíc promíchávání oslabuje supervelmoci. Nezůstane jen u Evropy. Jde mu o eugeniku, vypěstování těch „správných lidí“ z jeho hlediska. To ale není tak jednoduché naráz. Evropa poslouží jako laboratoř. Jakmile se to povede, ostatní postupně eliminuje.

  • Gatta • 22. září 2016

    Sio napsal
    Používám zkratku GP pro sílu, která řídí globální politiku z koncepčního hlediska. Stále uvažuji nad vymezením toho pojmu, protože jak známo, ani KSB-áci jej pořádně vymezit neumějí. Já bych především GP nepovažoval ani GP za skupinu s jasnou řídící strukturou, vidím v tom ty, kteří stojí NAD bankami a korporacemi a zároveň je buď přímo vlastní nebo alespoň mají v hrsti.
    Mluvíme-li o imperialismu, tak to jsou vládcové těch impérií. Mužeme o nich mluvit jako o diskrétní elitě, například. Mají tolik, že o další peníze nejsou jejich prvořadým snažením. Snaží se především udržet co mají a profitovat z toho co mají. Z toho například plyne, že v případě třeba jaderné války nebo velké revoluce jsou ti, co mohou nejvíce ztratit.
    Proto drží pod krkem „mocné“ (oni jsou nejmocnější) tohoto světa a brání jim udělat nějakou šílenost. Řídí bezstrukturně, všichni mají společný cíl – stabilitu na planetě. Jistě, jejich sekundárním cílem může být další osobní rozšíření vlivu a moci. Ale až sekundární. Pokud to některý z nich přežene, ostatní ho zničí nebo mu alespoň ukáží jeho místo. Je to dost logické?

    Vy se bráníte tomu pojmu „Bůh“, ale pokud vezmu tu svoji definici ke které jsem dospěl, že: „Božským se stává to, co se vymyká našemu poznání a chápání a našim možnostem to ovlivnit či ovládnout“, tak to sedí. Prostě síla stojící nad lidmi.

    A ta GP elita – jste napsal: „… vznikla skupina lidí, kteří už mají vše a jen potřebují uřídit lidstvo aby jim to nepokazilo.“ – tedy vlastně takový „odpovědný hospodář nad planetou“.

    Pochopitelně, i když se vzhledem k lidstvu má GP postavení vskutku božské, tak se nejedná o žádnou metafyziku ale o lidi z masa a kostí.
    Nebo možná slovy klasiků: „Všichni lidi jsou z plastiku – a když se zahřejí tak změknou a smrdí“.

  • Béda • 22. září 2016

    USA, které v Sýrii nemají vůbec co pohledávat – nemají k tomu vůbec žádný mandát už zas diktují. Tentokrát na cizím území, na kterém jsou v pozici agresora a mezinárodního zločince.

    „Návrhy ministra zahraničních věcí USA Johna Kerryho zakázat lety syrského letectva jsou nevyplnitelné, prohlásil náměstek ruského ministra zahraničních věcí Sergej Rjabkov…“

    Číst dál: https://cz.sputniknews.com/politika/20160922/3862240/kerry-napad-zakazat-lety-za-nevyplnitelny.html

  • Béda • 22. září 2016

    Neuvěřitelné: amíci, kteří pravděpodobně (po tom co se provalila jejich (letecká) pomoc ISIL v Sýrii) ostřelovali ze svého dronu humanitární kordon, který Sýrie a Rusko propustily na území drženého umírněnými teroristy nyní požadují aby Rusko pozastavilo lety na severu Sýrie

    Číst dál: https://cz.sputniknews.com/svet/20160922/3861800/prezident-iran-pozastaveni-lety-ruske-letectvo-v-syrie.html

    Číst dál: https://cz.sputniknews.com/svet/20160922/3861800/prezident-iran-pozastaveni-lety-ruske-letectvo-v-syrie.html

  • Béda • 22. září 2016

    !!!! Včera vyšla na iránskom serveri farsnews.com informácia o ruskom útoku raketami Kaliber na tajný bunker, komunikačné a veliteľské centrum v Dar Ezza v západnej časti Aleppa v blízkosti hory Samaan, ktorá je známa množstvom jaskýň a podzemných priestorov. (Prvotná informácia v tlači hovorila o útoku sýrskeho a ruského letectva).

    Pri útoku raketami Kaliber bol bunker zničený a zahynulo približne 20 amerických, izraelských, britských, saudských, tureckých a katarských dôstojníkov rozviedky, ktorí riadia činnosť teroristov i “umiernenej opozície”….

    http://www.hlavnespravy.sk/ruska-odpoved-na-bombardovanie-pozicii-syrskej-armady/835346

  • Béda • 22. září 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=O7WpdbpBIGc

  • Béda • 22. září 2016

    Umírněná ISIL v Iráku má chemické zbraně a neváhá je použít, v Sýrii je nemá – tam je používají Asadovy jednotky (když je předtím nechaly zničit).
    http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/169304-is-vraci-uder-do-boje-nasadil-chemicke-zbrane/

  • Béda • 22. září 2016

    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/kyjev-donald-trump-urazil-celou-ukrajinu/

    Ukrajinská veřejnost a vláda vždycky nesnášela provokativní názory amerického prezidentského kandidáta Donalda Trumpa o „připojení Krymu“ a válce v Donbasu, stejně jako jeho chválu Vladimira Putina, píše Foreign Policy.

    V poslední době opět ukázal Trump své opovržení Kyjevu, když jeho zaměstnanci se ani neobtěžovali odpovědět na pozvání na setkání s Petrem Porošenkem během Valného shromáždění OSN.

    Podle tiskového mluvčího Petra Porošenka se chtěl ukrajinský prezident setkat s oběma prezidentskými kandidáty na post amerického prezidenta a mluvit s nimi o zahraniční politice. Ukrajinští představitelé se domluvili jenom s Hillary Clintonovou, zatímco od Donalda Trumpa neobdrželi jasnou odpověď, alespoň v době zveřejnění tohoto článku. Podle harmonogramu Trump odejel do Severní Karolíny a pak měl v plánu navštívit Ohio a Pensylvánii.

    Během setkání, Hillary Clintonová a Porošenko diskutovali o významu zachování sankcí proti Moskvě. Ukrajinský prezident poděkoval Clintonové za její neotřesitelnou podporu jeho zemi v probíhajícím konfliktu s Ruskem. ..

  • Sio • 22. září 2016

    Gatta napsal
    Vy se bráníte tomu pojmu „Bůh“, ale pokud vezmu tu svoji definici ke které jsem dospěl, že: „Božským se stává to, co se vymyká našemu poznání a chápání a našim možnostem to ovlivnit či ovládnout“, tak to sedí. Prostě síla stojící nad lidmi.

    A ta GP elita– jste napsal: „… vznikla skupina lidí, kteří už mají vše a jen potřebují uřídit lidstvo aby jim to nepokazilo.“ – tedy vlastně takový „odpovědný hospodář nad planetou“.

    Pochopitelně, i když se vzhledem k lidstvu má GP postavení vskutku božské, takse nejedná o žádnou metafyziku ale o lidi z masa a kostí.
    Nebo možná slovy klasiků: „Všichni lidi jsou z plastiku – a když se zahřejí tak změknou a smrdí“.

    „Bůh“ v pojetí KSB je něco úplně jiného, než si pod tím běžně představujeme, ať jsme už ateisté nebo věřící. V pojetí KSB také není GP totéž, co „Bůh“, GP je „Bohu“ podřízen.
    KSB hlásá subjekt řízení uskutečňující „hierarchicky nejvyšší všezahrnující řízení. Je pojímán jako tvůrce a vlastník všeho. Pod tím si můžete představit ledacos, pravda? Třeba kluka, co má náš vesmír na hraní, dostal ho darem od rodičů. V jeho realitě jsme jen hračka.
    Netvrdím samozřejmě, že to vím a je to tak. Ale definici to naplnuje.
    Třeba je „Bohem“ informační matrice obsahující mj. všechny známé a neznámé fyzikální a jiné zákony, prostřednictvím kterých svět řídí.
    Dalším atributem onoho „Boha“ je, že komunikuje s každým soukromě. Nepoužívá prostředníků. Církve, preláti atd. – nejsou.
    GP jsou lidé z této reality. Jsou omylní, mají spoustu chyb, jako všichni lidé, porovnal bych je spíše s řeckými bohy, kdybych už musel.

  • Béda • 22. září 2016

    Slovanský kanonenfutr?

    Na pozadí vývoje na Ukrajině začalo NATO rozšířovat svoji přítomnost ve východní Evropě na „ochranu svých spojenců“. Nicméně, vzhledem k tomu, že aliance nemůže „zajistit bezpečnost“ všem zemím v regionu,posuzuje se otázka vytvoření vlastního bloku, který se bude skládat ze dvou členů NATO a zemí, které nejsou členy organizace, poznamenaly noviny.

    Myšlenka takového sdružení se zrodila na začátku minulého století, kdy polský maršál Jozef Pilsudski obhajoval vytvoření unie států, aby se zabránilo touhám císařského Německa a SSSR. V Polsku je taková koncepce dnes populární – prezident Andrzej Duda opakovaně hovořil o potřebě její realizace na ochranu před „ruskou hrozbou“, napsal autor článku.

    Předpokládá se, že by aliance zvaná „Międzymorze“ (Mezimoří) zahrnovala území od Baltu až k Černému moři a integraci bývalých sovětských republik. Vzhledem k tomu, že účastníci by byli vázáni smlouvou vzájemné pomoci, budou moci demonstrovat jednotu a připravenost a dát Rusku signál o společné obraně před „agresí“. To znamená, že státy východní Evropy již nebudou vypadat jako „snadná kořist“ Moskvy, zdůrazňuje publikace.

    http://prvnizpravy.parlamentnilisty.cz/zpravy/politika/v-polsku-se-lihnou-plany-na-novou-vojenskou-alianci-proti-rusku/

    (NATO nemá POVINNOST zasahovat – je to pouze na dobré vůli členů, polský projekt Mezimorie by tuto povinnost měl. Představme si hypotetickou situaci. Amíkuům se nějakým dalším podvodem povede vtáhnout Rusko do války na UkraDině. Mezimorie vázáno povinností pomoct napadenému přijde na pomoc, NATO se na to vybodne, vznikne konflikt, zbraně se prodávají, slované se navzájem huntují a v USA hraje orchestr a bouchá šampáňo. Kterýpak hňup toto vymyslel?)

  • Sio • 22. září 2016

    Gatta napsal
    Vy se bráníte tomu pojmu „Bůh“, ale pokud vezmu tu svoji definici ke které jsem dospěl, že: „Božským se stává to, co se vymyká našemu poznání a chápání a našim možnostem to ovlivnit či ovládnout“, tak to sedí. Prostě síla stojící nad lidmi.

    A ta GP elita– jste napsal: „… vznikla skupina lidí, kteří už mají vše a jen potřebují uřídit lidstvo aby jim to nepokazilo.“ – tedy vlastně takový „odpovědný hospodář nad planetou“.

    Pochopitelně, i když se vzhledem k lidstvu má GP postavení vskutku božské, takse nejedná o žádnou metafyziku ale o lidi z masa a kostí.
    Nebo možná slovy klasiků: „Všichni lidi jsou z plastiku – a když se zahřejí tak změknou a smrdí“.

    Ještě k těm shopnostem GP. Jejich znalosti o řízení jsou velké, ale nemají všechno pevně v hrsti. Pokud jim unikne nějaký šílenec a rozpoutá jadernou válku, už to nemusí být v jejich moci zastavit. Pokud bouchne do Země nějaká planetka, neudělají nic. Určitě by rádi i do kosmu a našli nějakou záložní zeměkouli. Ale k tomu potřebují lidstvo, sami nepříjdou, jak na to. Nejsou to bohové.

  • Béda • 22. září 2016

    http://www.novarepublika.cz/2016/09/projev-prezidenta-republiky-v-ramci-71.html

    Zeman chce asi s pomocí USA zaútočit na Langley, Bílý dům a Pentagon.

  • Točmistr • 22. září 2016

    Béda napsal
    http://www.novarepublika.cz/2016/09/projev-prezidenta-republiky-v-ramci-71.html

    Chmm. Takže nesmíme odejít z Afghu, jo. Jinak by zvítězil Taliban. Ani slovo o produkci opia a o tom jak to chtěl Taliban zakázat, čímž se stal pro některé (CIA…) nepřítelem číslo jedna. Dobrej důkaz na který straně kdo stojí.

  • hudryper • 22. září 2016

    Béda napsal
    Zeman chce asi s pomocí USA zaútočit na Langley, Bílý dům a Pentagon.

    BédaCitovat

    Vtipný závěr . Zeman ze sebe dělá v OSN blbečka,který neví která bije ! Přežije-li Trump kampaň,
    budeme mít v Čechách nejen exprvní dámu USA,ale i správného prezidenta ve správnou chvíli.

  • Béda • 23. září 2016

    Dají-li Kyjevu zbraně, ponesou Spojené státy odpovědnost za krveprolití na Ukrajině, zdůraznil.

    Sněmovna reprezentantů – dolní komora amerického Kongresu – ve čtvrtek schválila návrh zákona „O stabilitě a demokracii na Ukrajině“, což znamená posílení sankcí proti Rusku a povolení dodávat Ukrajině smrtících zbraní, a o němž Ed Royce, šéf zahraničního výboru řekl, že „komora vyslala silný signál podpory ukrajinskému lidu“, poznamenal Kosačev.

    „Ve skutečnosti, silný signál podpory ukrajinského lidu na obou stranách konfliktu v Donbasu by vyžadoval ukončení krveprolití a nepodporovat ty, kteří neplní minské dohody,“ zdůraznil poslanec a připomněl, že právě kontaktní skupina pro Donbas podepsala novou rámcovou dohodu o odvodu nepřátelských sil.

    „Bude-li postoj Kongresu podpořen Senátem a prezidentem Barackem Obamou – kde pochybnosti přetrvávají – budou Spojené státy odpovědné za dalšímu krveprolití na Ukrajině přesně ve stejném rozsahu jako kyjevská vláda. Stejně jako za selhání politického procesu vypořádání se s ukrajinskou krizí, předepsaném v komplexním plánu pro provádění minských dohod ( Minsk-2). A měli by to pochopit jasně a teď,“ uvedl Kosačev.

    Poznamenal, že je třeba velké úsilí na dosažení příměří, které by mohlo vydržet dost dlouho, aby účastníci mohli realizovat další body minských dohod. „V této souvislosti signál od Kongresu vypadá nejen jako nekonstruktivní, ale otevřeně provokativní. Říkají žádný mír – jen je třeba posílit jednu ze stran konfliktu. A to pod bludnými záminkami o „ruských tancích,“ zdůraznil politik.

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    https://vimeo.com/183849357

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    https://www.youtube.com/watch?v=EZeuBWwZ2hY

  • fajt • 23. září 2016

    https://cz.sputniknews.com/politika/20160922/3866801/pentagon-syrie-letadla-koalice.html – být drzý, sprostý a ještě u toho vraždit se prostě stále vyplácí – dost nechápu obdiv mužíka k takovému odpadu, ale asi tady budou nějaké historické konotace, či co. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    re fajt: to je dvojice zmetků a přisluhovačů systému a la Hitlary,
    US ozbrojené síly jsou ale dlouhodobě rozděleny.

  • fajt • 23. září 2016

    Martin (už bez taky m) napsal

    re fajt: to je dvojice zmetků a přisluhovačů systému a la Hitlary,
    US ozbrojené síly jsou ale dlouhodobě rozděleny.

    ano, systém je globálně chorý – http://politikus.ru/v-rossii/84388-razvitie-bez-mobilizacii-a-la-medvedev.html – a tohle taky není důstojná alternativa. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    fajt napsal
    ano, systém je globálně chorý – http://politikus.ru/v-rossii/84388-razvitie-bez-mobilizacii-a-la-medvedev.html– a tohle taky není důstojná alternativa. ..)

    pusťe si toto:
    https://www.youtube.com/watch?v=tj5E_kwN-kA
    nebo toto:
    https://www.youtube.com/watch?v=sAlOopAPWmQ

    „Vítr“ přifoukne nové zítřky…
    Třeba ne vždy „zářivé“…
    Jen musíme v pravou chvíli taky „zafoukat“…

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    Je i jiná Amerika…
    https://www.youtube.com/watch?v=q85CtvAnQBI
    https://www.youtube.com/watch?v=c-ouPRnuBaE
    Ale je i jiné moc hezké…
    Třeba…i ta Čína…
    https://www.youtube.com/watch?v=VoNai5i0qOI

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    Ne není to „OT“ – Rus má možná ví kdo jsou to „partňoři“,
    ale přátele má ve všech Lidech – na celém světě…
    A taky vlastní, autentickou a krásnou hudbu…
    To už nechám ale na jiných…

  • Béda • 23. září 2016

    http://www.hlavnespravy.sk/ceska-tajna-sluzba-rusko-nechce-vojnu-nato-sa-priblizuje-k-hraniciam-ruskej-federacie/835737

    Vojenské spravodajstvo Českej republiky prednedávnom publikovalo svoju výročnú správu za rok 2015. Narozdiel od rôznych propagandistov dostávajúcich priestor v médiách hlavného prúdu si tajná služba nemyslí, že Rusko je hrozbou :

    “Ruská federácia nemá záujem na priamej konfrontácii s inými vojensko-politickými blokmi, ak nebudú ohrozené jej životné záujmy.”

    Vojenské spravodajstvo Českej republiky naopak vidí problém v rozpínavej vojenskej organizácií NATO:

    “Rast silového potenciálu NATO, približovanie jeho vojenskej infraštruktúry k hraniciam Ruskej federácie a rozvoj protiraketovej obrany mimo iného považuje vedenie krajiny za hrozby, na ktoré bude reagovať vojensko-politickými opatreniami”, píše sa v správe.

    Bezpečnostný expert Jan Schneider pre Lidové noviny zhodnotil taktiež časť výročnej správy českého vojenského spravodajstva, v ktorej sa hovorí o Ukrajine.

    “Realitu je cítiť aj z hodnotenia situácie na Ukrajine: “pokračujúca neschopnosť vlády” vyriešiť vnútropolitickú situáciu. Miesto potláčania korupcie (zasahujúcej dokonca aj do ozbrojených síl) a pokuse vykonať nejaké reformy ukrajinská vláda používa dosť okukanú fintu: za všetky ťažkosti môžu Rusi. Výsledok sa podľa VZ dostavil: znižovanie prestíže vlády, posilňovanie proruských nálad v spoločnosti, napísal Schneider.

  • Sio • 23. září 2016

    fajt napsal
    ano, systém je globálně chorý – http://politikus.ru/v-rossii/84388-razvitie-bez-mobilizacii-a-la-medvedev.html– a tohle taky není důstojná alternativa. ..)

    Ten člověk má zvláštní skelný pohled. Nepůsobí na mně dobrým dojmem.

  • fajt • 23. září 2016

    Sio napsal
    Sio

    Hle, nikdy nikomu nevěř
    Každý stín chrání zrádce
    Vždy měj své přátele poblíž
    A své nepřátele ještě blíž

    Hle, nikdy nikomu nevěř
    Zrada číhá na každém kroku
    Vždycky měj záda proti zdi
    A mysl pohromadě a soustředěnou

    Pád hroutících se slov
    Praskání hořícího papíru
    Vždycky řekni méně, než víš
    Kráčej krok před ostatními

    Jejich slova řežou jako nože
    Jejich slova jsou ostré jako břitva
    Ale nikdy se nevzdávej strachu
    Nikdy je nenech vzít ti svobodu

    A pamatuj, budeš vždycky sám
    Do dne než si najdeš vlastní cestu
    Tak se ujisti, že ses připravil
    Na všechno, co po tobě může život hodit

    Protože víš, že tvé jediné šance jsou
    Vyhrát tuhle válku bitvu po bitvě
    Važ si rozdílu; nikdy se neukláněj
    Jsi svůj vlastní spasitel

    Žij jako bys měl zítra zemřít
    Uč se jako bys měl žít navěky
    Zůstaň vzhůru zatímco svět spí
    Osvoboď se než zmizíš

    si jednou vypomůžu thrush metalem. ..)

  • Gatta • 23. září 2016

    Re fajt:

    „Nikomu nevěř – po třetím pivu ani sobě“. :-)
    (určitě alespoň za volantem)

  • fajt • 23. září 2016

    Gatta napsal

    Re fajt:

    „Nikomu nevěř – po třetím pivu ani sobě“.
    (určitě alespoň za volantem)

    obecný výklad připouští vše :-)

  • Béda • 23. září 2016

    USA disponují údaji, které potvrzují, že humanitární konvoj OSN v Sýrii byl vystaven leteckému útoku, prohlásil novinářům vysoce postavený představitel Bílého domu.

    „Máme samozřejmě veškerou informaci o tom, co se tam stalo, včetně výpovědí očitých svědků a mnoha jiných stran. Máme samozřejmě výzvědné údaje, nebudeme však o tom hovořit s novináři“, řekl zdroj.

    Dodal, že USA „budou i nadále prosazovat naše chápání toho, co se děje v Sýrii“. Představitel americké administrativy připomenul, že vycházejíce z vlastních údajů dospívají USA k závěru, že letecký útok uskutečnily buď VKS, nebo letadla syrské armády. A v obou případech uvalují ve Washingtonu odpovědnost na ruskou stranu, která je jedním z ručitelů příměří.

    Číst dál: https://cz.sputniknews.com/svet/20160923/3867921/USA-zverejneni-informace-letecky-utok-konvoj-Syrie.html

    Stále stejná špína. Vždycky „mají údaje ale na rozdíl od Rusů je nikdy neposkytnou. I Goebbels by se od těch všiváků mohl učit.

  • Starý doktor • 23. září 2016

    Третья мировая война? [Русский ответ] – https://www.youtube.com/watch?v=t2Z65RcNdV4

  • Martin (už bez taky m) • 23. září 2016

    Bédo, „vysoce postavený představitel Bílého domu“ – to již generace obyvatel planety – vč. pravých Američanů vědí co bude následovat…
    Chce -li si slušná část těch co si dnes říkají Američané vyčistit ten chlív…budou muset začít… – Vám to jistě nemusím psát… kde…a ŘEZAT DO KOŘENŮ.
    Spravte si náladu a pusťte si toto – klidně pěkně nahlas – tenhle Řek opravdu umí vybírat muziku…:
    https://www.youtube.com/watch?v=mxiLgBLDRIg

    P.S: A Šaškozimu po Libyi nevěřím ani ten jeho velefrňák mezi volskýma očima…

  • peter. • 23. září 2016

    https://cont.ws/post/379996
    A teraz tam vyvádzajú benderovci, a podobná svoloč.Čo sa s tými ľuďmi stalo?

  • peter. • 23. září 2016

    Starý doktor napsal

    Третья мировая война? [Русский ответ]– https://www.youtube.com/watch?v=t2Z65RcNdV4

    Spomedzi zabitých koaličných dôstojníkov bolo najviac Izraelčanov.Čo oni v Sýrii robia,nevedno.Oficiálne sa Izrael akcií v sýrskom konflikte nezúčastňuje.
    http://rusnext.ru/news/1474602312

  • Irena • 23. září 2016

    Starý doktor napsal

    Третья мировая война? [Русский ответ]– https://www.youtube.com/watch?v=t2Z65RcNdV4

    https://www.youtube.com/watch?v=LT0S6F2TnRo