Diskuze k článku


  • abx • 8. prosince 2015

    nie celkom s clankom suhlasim, ale je tam pritomny uctyhodna konstelacia faktov naznacujuca, ze Roberts sa pohybuje vo vyssich vrstvach atmosfery a zachytava zavany, ku ktorym sa radovi informacni surferi nemaju ako dostat. treba tie varovania brat maximalne vazne…

  • Sasin • 8. prosince 2015

    Paul Craig Roberts je přece fašista.
    Celou kariéru harpagondechajcům leštil kliky. A gdyž se něgde bombardovalo za emerického boha, chodil do lokálů a zapíjel to stejně jako vrchní odboráři s Kalouskem. Jaké poučení čekáte od takových zmrdů.

    I klaus je už skoro světec a Zeman čeká na vysvěcení, páč se furt lidi nemůžou dobrat žádného normálního zas tupitele. Berou i menší ZLO, které jim radí jak se chovat v nenormálním světě. To je neuvěřitelné betel co se s lidma hraje. Ale ovčani jsou prý hravý národ, ale nemůžu to příliš rozepsat nebo dostanu dvojku z chování. Muheeeeee

  • slava • 8. prosince 2015

    Valka již začala 11.9.2001. A to ,že my ještě nepocítili ji na sve kůži a v klidu plánujeme dovolenou na půlroku dopředu, neznamená že valka neprobíha. A P. C. Roberts typicky štvač , kterých kolem Putina teď je spousta. Rusko útočí efektivně a metodicky ukazuje svoji sílu. Stejně jako dnes… http://youtu.be/x7OektjLOWc

  • nikdo • 8. prosince 2015

    Finsko odstoupilo od mírové smlouvy z roku 1947 http://topwar.ru/87397-finny-vystupayut-v-pohod.html Dává to možnost vznášet územní nároky na Rusko.

  • Klimak • 8. prosince 2015

    Souhlasím. Stálé ustupování nikam nevede. Jediným cílem USA je Rusko ekonomicky zlikvidovat a tímto prodlužováním se to daří …..

  • Sio • 8. prosince 2015

    Celé je to běh na dlouhou trať. Rusové mají dost sil k úderu, ze kterého se protivník už nevzpamatuje. A neustálé útoky a urážky způsobují jen větší „zabejčení“ obyvatelstva a masivní podporu Putina. Rusové ve své drtivé většině chápou, že jim jde zase o důstojnou existenci, možná i o krk. A jasně chápou, kdo je na jejich straně a kdo proti nim. A za takové situace nikdo přímo Rusko napadnout nemůže. Proxy války budou samozřejmě vedeny. Ale kromě toho je vedena i informační válka, která se snaží obyvatelstvo západu přesvědčit, že Rusko není pro ně hrozba. Proto jsou reakce Putina správné. A P. C. Roberts informační válku ze strany Rusů vůbec nezmiňuje. Obrázek ať si každý udělá sám.

  • M.C. • 8. prosince 2015

    6. prosince uplynulo 1560 dní od prohlášení Baracka Husseina Obamy, že dny Baššára Assáda jsou sečteny.
    Nu což, sčítáme dál…

  • ray • 9. prosince 2015

    Hlavně buďte připraveni, že to přijde náhle.
    Pokud by k takové válce došlo, tak si buďte jistí, že to bude rychlé a fatální.
    Velmi pravděpodobně by se jednalo o poslední krok před tzv. Soudným dnem.
    Myslím, že právě ona rychlost a nenadálost je důvodem proč je třeba být připraven, v osobní rovině, na onen Soudný den. Říká se tomu „mít bílý šat“.

  • Béda • 9. prosince 2015

    „Poprvé byly rakety Kalibr použity z ponorky Rostov-na-Donu ve Středomoří“, řekl Šojgu.

    Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20151208/1885792/Rusko-letectvo-uder-is-ponorka.html#ixzz3tnchGL33

  • Aleš • 9. prosince 2015

    Sasin: Mnoho osobností z historie i českého národa měla svůj vývoj a rozhodně co se dnes zajisté dá říct o P. C. R., je to, že je to statečný Američan. Už nálepkujete, jak ta banda tupotluků.

  • fajt • 9. prosince 2015

    že Rusko okamžitě, či bezprostředně po útoku na ruské letadlo nepotrestalo tureckou agresi ( buď sestřelením turecké F 16 a nebo zničením letiště odkud turecký stroj vystartoval) byla kardinální chyba – jenže Putin byl v tu chvíli v Jordánsku ( i když ho prý od cesty jeho blízcí odrazovali, vzhledem asi k jistým zpravodajským informacím ) a ruské vzdušné a kosmické síly měly opravdu co dělat, aby zajistili jeho bezpečný návrat domů ( letoun soudného dne byl aktivován až po této akci ), takže měli úplně jiné starosti, než myslet na adekvátní reakci na tureckém bojišti ( což se taky projevilo na prvotním zpoždění a následném zmatku záchranné operace na místě sestřelu ruského letadla ), touto akcí Pentagonu byl Putin a jeho generálové naprosto vyšachováni a byla jim odebrána strategická i psychologická výhoda a po této zákeřné akci ( i když Putin mohl a měl počítat s podobnou reakcí svého protivníka ) evropští spojenci v NATO neměli a nemají na výběr, než se postavit v plné zbroji do přední frontové linie v připravované válce s Ruskem ( a stalo se to i strategickou chybou Ruska, které stále má potřebu vyjednávat a politicky se dohadovat se soupeřem, který nectí žádná pravidla a v mezi hře, které mu zbytečně dopřálo Rusko, dokázal zmobilizovat ještě více nepřátel proti němu ). ..)

  • Admirál • 9. prosince 2015

    III. WW již probíhá. Zatím ne u nás, což se s migrační vlnou může rychle změnit, ale probíhá.

    II. WW také začala podobně. Španělsko, Čína, Mnichov a až pak to vzalo skutečné grády.

    Všimněme si zvyšující se koncentrace válečného námořnictva u břehů Sýrie, čím dál méně skrytých přímých konfliktů mezi velmocemi. Zvyšuje se razantně pravděpodobnost, že přestoupíme bod, kdy se začnou události odvíjet automaticky (Roberts na to správně poukazuje). Může to zapříčinit i omyl, drobnost, technické či lidské selhání. To nemůže skončit dobře.

    Podle mne už jsme za námi bod, ve kterém bylo případné klást si otázku, zda „nemůže vypuknou otevřená válka?“. Nyní už je případnější otázka „kdy vypukne?“

  • fajt • 9. prosince 2015

    momentálně zastavení plynu do západní Evropy by byla stejná hloupost jako embargo na turecké ( částečně i na ruské ) obyvatele za to, že jejich američany dosazený paša je psychopat a nedodržuje mocenské dohody ( které jsou pro obyčejný lid v podstatě naprosto nesrozumitelné ) – tohle by jenom více zradikalizovalo evropský lid a západní elitě poskytlo argument o ruské věrolomnosti, kterou je třeba potrestat, tímto postupem by si rusové kladné body s určitostí nenahnali – zastavit plyn ( a ostatní suroviny ) do Evropy měli bezprostředně po Majdanu na Ukrajině ( tam taky ), možná by už EU dnes neexistovala a když přece, tak v takovém stavu, že by nebyla schopná a ani ochotná bojovat za americké zájmy. ..)

  • Sio • 9. prosince 2015

    ray napsal

    Hlavně buďte připraveni, že to přijde náhle.
    Pokud by k takové válce došlo, tak si buďte jistí, že to bude rychlé a fatální.
    Velmi pravděpodobně by se jednalo o poslední krok před tzv. Soudným dnem.
    Myslím, že právě ona rychlost a nenadálost je důvodem proč je třeba být připraven, v osobní rovině, na onen Soudný den. Říká se tomu „mít bílý šat“.

    Člověk by měl mít stále na mysli, že dokáže žít dobrý život i v daleko těžších podmínkách než má teď. Stačí, když vás ťukne auto nebo chytíte nějakou nemoc a obrátí vám to život naruby. K tomu netřeba věřit v Soudný den.

  • Sio • 9. prosince 2015

    fajt napsal

    že Rusko okamžitě, či bezprostředně po útoku na ruské letadlo nepotrestalo tureckou agresi ( buď sestřelením turecké F 16 a nebo zničením letiště odkud turecký stroj vystartoval) byla kardinální chyba – jenže Putin byl v tu chvíli v Jordánsku ( i když ho prý od cesty jeho blízcí odrazovali, vzhledem asi k jistým zpravodajským informacím ) a ruské vzdušné a kosmické síly měly opravdu co dělat, aby zajistili jeho bezpečný návrat domů ( letoun soudného dne byl aktivován až po této akci ), takže měli úplně jiné starosti, než myslet na adekvátní reakci na tureckém bojišti ( což se taky projevilo na prvotním zpoždění a následném zmatku záchranné operace na místě sestřelu ruského letadla ), touto akcí Pentagonubyl Putin a jeho generálové naprosto vyšachováni a byla jim odebrána strategická i psychologická výhoda a po této zákeřné akci ( i když Putin mohl a měl počítat s podobnou reakcí svého protivníka ) evropští spojenci v NATO neměli a nemají na výběr, než se postavit v plné zbroji do přední frontové linie v připravované válce s Ruskem ( a stalo se to i strategickou chybou Ruska, které stále má potřebu vyjednávat a politicky se dohadovat se soupeřem, který nectí žádná pravidla a v mezi hře, které mu zbytečně dopřálo Rusko, dokázal zmobilizovat ještě více nepřátel proti němu ). ..)

    A to jste vymyslel sám nebo někde vyčetl? Naopak, Putin udělal to nejlepší, co mohl. V Sýrii i na Ukrajině hraje o čas, přes všechny ty virtuální útoky na měnu atd, Rusko posiluje a osamostatňuje se od západu. Každý další bod bez války se počítá. Navíc získává psychickou výhodu, „to my jsme ti dobří, nás napadají a my reagujeme rozvážně“. To, že soupeř nectí pravidla, se obrátí proti němu, nedá se to celé přehlušit propagandou. A tak ztrácí podporu vlastního obyvatelstva. Jednou z propagandistických taktik páté kolony je právě vlastenčení, tlak na Putina, aby zareagoval válečnými aktivitami zevnitř Ruska. Ale protože je státník o dvě ligy výš, než jeho protivníci, udělá to v pravý čas. Stejně jako v pravý čas začal pomáhat vojensky Asadovi a předvedl malou ukázku ruských zbraní.

  • fajt • 9. prosince 2015

    to je zajímavý, jak pracuje lidská psychika, čím méně toho člověk má ( i v právech ), tím je spokojenější ( či odevzdanější ) se svým stavem, čím více zažívá bolesti a utrpení, tím méně ho vnímá a cítí a nepovažuje ho za něco škodlivého a nakonec přestává hledat i nápravu – otázkou jenom zůstává, je tohle žádoucí evoluce, i když příroda má asi jasno. ..)

  • Gatta • 9. prosince 2015

    Re Admirál – tak jak píšete … včera jsem také něco v tomto smyslu psal.

    A celou Ruskou angažovanostv Syrii vidím jako jedno velké vojenské cvičení.
    NATO trénovalo dosud velmi dlouho a usilovně.

  • Sio • 9. prosince 2015

    fajt napsal

    momentálně zastavení plynu do západní Evropy by byla stejná hloupost jako embargo na turecké ( částečně i na ruské ) obyvatele za to, že jejich američany dosazený paša je psychopat a nedodržuje mocenské dohody ( které jsou pro obyčejný lid v podstatě naprosto nesrozumitelné )– tohle by jenom více zradikalizovalo evropský lid a západní elitě poskytlo argument o ruské věrolomnosti, kterou je třeba potrestat, tímto postupemby si rusové kladné body s určitostí nenahnali – zastavit plyn ( a ostatní suroviny ) do Evropy měli bezprostředně po Majdanu na Ukrajině ( tam taky ), možná by už EU dnes neexistovala a když přece, tak v takovém stavu, že by nebyla schopná a ani ochotná bojovat za americké zájmy. ..)

    Na zastavení plynu je čas vždycky. Pravá chvíle nastane, pokud NATO provede přímé vojenské akce proti Rusku, ne dříve. Takto bude obyvatelům EU naprosto jasné, že se jedná o důsledek válečnických aktivit jejich vlastních loutkových vlád a přičtou to k dobru jim. Proč by to měl udělat dříve, to opravdu nevím.

  • fajt • 9. prosince 2015

    Sio napsal
    Sio

    Sio, vše ukáže čas, ale mám za to, že putinovská éra je u konce ( byla pěkná, pro Rusko nesmírně přínosná, ale i tohle má své limity, jak ukazuje dnešní stav ) a teď bude otázkou jak dále, tedy kudy se Rusko vydá ( při dnešním teroristickém nastavení západního světa ), podřídí se diktátu NWO neoconů a půjde cestou pokory ( i když s obrovskými ztrátami ) a nebo se rozhodne dohrát zápas na penalty ( pak v tom případě asi bude muset nastoupit jiný , energičtější bohatýr, který bude odborníkem na válečný stav). ..)

  • Irena • 9. prosince 2015

    fajt napsal
    že Rusko okamžitě, či bezprostředně po útoku na ruské letadlo nepotrestalo tureckou agresi ( buď sestřelením turecké F 16 a nebo zničením letiště odkud turecký stroj vystartoval) byla kardinální chyba

    Připomínáte mi jednoho tupého Poláka, kterého si zvou pro pobavení v Rusku do jejich politických debat, ten vykřikoval něco podobného. Budiž vám to výstrahou, než příště plácnete další podobně nebezpečnou, velmi měkce řečeno, hovadinu.

  • M.C. • 9. prosince 2015

    Fajte, vy jste to, čemu se v Rusku říká ,,divannyj polkovoděc“ – gaučový vojevůdce.
    Vy by jste furt bojoval a zahajoval války. Od kompu.
    Putin může zahájit Třetí světovou kdykoliv si vzpomene, od toho má přece kufřík a od února je v činnosti tzv. systém Perimetr, nazývaný na Západě ,,rozhodnutím mrtvé ruky“, který převrací logiku schválení odpalu celého arzenálu RVSN z nutnosti vydat povel k odpalu na nutnost odpalu zabránit. Systém se v určitém intervalu dotazuje prezidentského kufříku, velitelského stanoviště ozbrojených sil RF a velitelského stanoviště RVSN jestli má být odpal proveden. Pokud mu to ve stanovené lhůtě nikdo z těch tří nezakáže, odpal proběhne, a to i v podmínkách rušení radiových prostředků spojení.
    Nejmodernějších typů raket je pětkrát tolik, než je jich pro zničení instalací protiraketové obrany potřeba a potom už mohou útočit i starší ale stále účinné střely Vojvoda s velkým plošným účinkem, v kódu NATO nazývané SS-18 Satan.
    Důsledky takovéto války jsou dobře známy.

    Čili problém není v tom jak válku začít, ale jak odstavit bandu magorů, která si říká neokonzervativci od vesla bez války.
    Proto Putin dělá, to co dělá. On je dobrý šachista a judista a má kolem sebe týmy dalších odborníků a specialistů, to není jenom o něm. Ale představuje symbol.

  • fajt • 9. prosince 2015

    Sio napsal
    Na zastavení plynu je čas vždycky. Pravá chvíle nastane, pokud NATO provede přímé vojenské akce proti Rusku, ne dříve. Takto bude obyvatelům EU naprosto jasné, že se jedná o důsledek válečnických aktivit jejich vlastních loutkových vlád a přičtou to k dobru jim. Proč by to měl udělat dříve, to opravdu nevím.

    ano, teď už jim nic jiného nezbývá než počkat ( s vypnutím plynu ) až NATO na Rusko zaútočí – a to je prostě ( z hlediska ruských zájmů a bezpečí ) špatně. ..)

  • fajt • 9. prosince 2015

    dámo a pánové, pouze tady předkládám své glosy ke světové situaci, já neřídím a netvořím světovou politiku, takže opravdu nemohu za ober svinstva, které z toho vyplývají – krom toho ani nevlastním jistý inkriminovaný kufřík pro okamžik světové odplaty, takže ani žádnou světovou ( či jinou ) válku ( pro vaší informaci ) zahájit nemohu – jsou to pouhá slova poskládaná venkovní logikou, jestli někomu připadají otřesná, tak věřte , že mi taky. ..)

  • M.C. • 9. prosince 2015

    fajt napsal

    to je zajímavý, jak pracuje lidská psychika, čím méně toho člověk má ( i v právech ), tím je spokojenější ( či odevzdanější ) se svým stavem, čím více zažívá bolesti a utrpení, tím méně ho vnímá a cítía nepovažuje ho za něco škodlivého a nakonec přestává hledat i nápravu – otázkou jenom zůstává,je tohle žádoucí evoluce, i když příroda má asi jasno. ..)

    To píšete z vlastní zkušenosti??
    Vy musíte mít těžký a smutný život, to by mě nebavilo, furt fňukat a vidět všechno černě.
    Nechcete si s tím zajít k nějakému odborníkovi?
    Tady vám nikdo nepomůže, tady sloužíte jenom k oživení diskuse.
    Opravdu bledě to vypadalo v letech 2006-7, tehdy se to jevilo, že by Temná strana Síly mohla zvítězit, teď už se to tak nejeví.
    Teď se řeší, jak je odklidit ze scény s co nejmenším utrpením lidí a materiálními škodami.

    Válka není jediným, jistě nejhorším zlem. Život nečestný, život otrocký jest horší.
    Tomáš G. Masaryk

    Ztracen pouze ten, kdo se vzdá.. (Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt..)
    Hans-Ulrich Rudel

  • fajt • 9. prosince 2015

    nic ve zlým, ale vy jste to asi nepochopil :-)

  • fajt • 9. prosince 2015

    no a pokud jde o nastávající zimu a případné hrátky s plynem v Evropě a na Ukrajině dovolil bych si predikovat ( a odlehčit ) obrázkem – https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/12235125_1005114819527472_1362067576564910640_n.jpg?oh=02c91a990df49412e7acdbafb2cde912&oe=56F6B048

    snad tím nikoho neurazím. ..)

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    Jediným řešením je majdan v USA. Když se vymyslel střelný prach, museli ho mít všichni. Stejně tak když se vymyslelo dělo, museli ho mít taky všichni, ne jen jedna strana. Stejné platí pro letadla i rakety.
    Když se vymyslel státní předvrat jako forma války účinnéjší než bataliony letadel, musí se to po USA naučit i druhé strany. Je to hnusné, je to protiprávní, ale jinak jsou zde ty 2 možnosti, jež uvádí autor článku: průšvih hned, nebo až na počkání. Nejsem optimista jako Sio, byť úplnému pesimismu se také bráním. Jen tak pro příklad a pro zajímavost k té informační válce, i ten poslední útok na Assadovu armádu se USA pokusily hodit na Rusy. Čemu asi tak věří průměrný Američan, když vždy dostává informace právě opačné než skutečnost?
    Kdo chce taky na stáž k CIA, aby pak jejími metodami posloužil světovému míru, ať zvedne ruku.

    Mimochodem, sledujete na ČT2 minisérii Ve službách CIA? Přesně tak nějak si to představuji v reálu. Pentagon se CIA si dělají co chtějí a prezident USA to může jen okecat před veřejností, nebo zemřít jako Kenedy. Dnes ale v takovém podrůčí nebudou jen USA, ale asi i celá EU.

  • M.C. • 9. prosince 2015

    OK, ještě jednou a polopatě.
    Rusko nemůže být zvenčí silou poraženo, pokud se Rusové sami nevzdají, nenechají se rozložit a otrávit příslovečnou pátou kolonou a nebudou jenom trpně sledovat, co se kolem nich děje.
    Jinak není rozbití Ruska a vítězství neokonzerv možné. Přičemž svět si uvědomuje, že jakmile k tomu dojde, budou si neokonzervy dělat na planetě co budou chtít a nic hezkého to nebude, alespoň pro většinu lidí.
    Pokud se Rusové budou podrazáctví okolo sebe aktivně a vynalézavě bránit, jako to dosud činí, tak nejhorší, co se může stát, v situaci, kdy už by nedokázali útok na Rusko jinak zastavit, pořád mohou v řádu 40 minut odeslat své protivníky do pekel. Mnoho nevinných lidí s nimi, samozřejmě.

    Všechny ostatní možnosti jsou pro Rusko lepší. Rusové se to snaží uhrát za cenu co nejméně mrtvých Rusů.
    Rozebral bych to podrobněji, ale musím odejít od kompu na delší dobu.

  • fajt • 9. prosince 2015

    http://cz.sputniknews.com/svet/20151209/1886839/putin-palubni-zaznamnik-pomuze-dozvedet-se-pravdu-su-24.html – „Žádám vás, abyste ho zatím neotevírali, aby byl otevřen až společně se zahraničními odborníky, a aby bylo všechno pečlivě zaznamenáno“, řekl prezident Sergeji Šojgu. …. prostě asi nepoučitelnej. ..)

    Let Kogalymavia 9268, tady asi začal celý ruský průšvih končící tureckým výpadem( mimochodem ten je jaksi upozaděn, i když u něj zahynulo přes dvě stě ruských civilistů, od začátku havárie Kreml do šetření a sdělování informací moc nespěchal, to taky na důvěře mezi mužíky nepřidá ). ..

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    M.C. napsal

    OK, ještě jednou a polopatě.
    Rusko nemůže být zvenčí silou poraženo, pokud se Rusové sami nevzdají, nenechají se rozložit a otrávit příslovečnou pátou kolonou a nebudou jenom trpně sledovat, co se kolem nich děje.
    Jinak není rozbití Ruska a vítězství neokonzerv možné. Přičemž svět si uvědomuje, že jakmile k tomu dojde, budou si neokonzervy dělat na planetě co budou chtít a nic hezkého to nebude, alespoň pro většinu lidí.
    Pokud se Rusové budou podrazáctví okolo sebe aktivně a vynalézavě bránit, jako to dosud činí,tak nejhorší, co se může stát, v situaci, kdy už by nedokázali útok na Rusko jinak zastavit, pořád mohou v řádu 40 minut odeslat své protivníky do pekel. Mnoho nevinných lidí s nimi, samozřejmě.

    Všechny ostatní možnosti jsou pro Rusko lepší. Rusové se to snaží uhrát za cenu co nejméně mrtvých Rusů.
    Rozebral bych to podrobněji, ale musím odejít od kompu na delší dobu.

    Možná máte pravdu, M.C., tedy teoreticky snad. Jenže státy jsou korporace, které jednají a fungují jinak než rozum fyzické osoby. Pokud Rusům někdo sestřelí další letadlo, nebo někdo výslovně naruší jejich „bezletový prostor“, pak Rusové protě reagovat budou muset, protože jinak ztratí autoritu a když ustoupí, zastaví se až na Sibiři.
    Všimněte si pak, že při incidentu s ruským letadlem USA (a dokonce i NATO, které by vůbec nemělo být politickou organizací) ihned vyhlásily, že Turecko má právo bránit svůj vzdušný prostor. V překladu do češtiny to znamená, že pokud by Rusko odpovědělo vojenskými prostředky, okamžitě to bude bráno jako agrese Ruska proti NATO. U jedné stíhačky Rusové ještě mohli říci: „Kvůli jednomu letadlu do války nepůjdeme.“ Budou to ale moci říci i příště? Když příště ještě třeba ano, pak přespříště?
    Pokud už jen taková odpověď nebude možná, pak věci nepoběží podle rozumu fyzické osoby, ale podle stereotypů korporací. Pokud někdo opravdu chce rozpoutat velký průšvih, má teď v syrském pokeru jedinečnou možnost k navyšování sázek a dosáhnout tak svého. Mohu se ale mýlit.

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    Ještě jsem si vzpomněl na ten majdan v USA a uvědomil si, že ani to nepůjde, protože předpokladem takové akce je ovládnutí médií jak tomu bylo na Ukrajině nebo jak to vidíme u nás. Potíž je v tom, že v USA jsou média už dávno ovládnutá, což je jiná situace od zranitelných zemí, kde se alespoň o demokracii a nezávislé zpravodajství snaží.

  • fajt • 9. prosince 2015

    Asfalt napsal

    Ještě jsem si vzpomněl na ten majdan v USA a uvědomil si, že ani to nepůjde, protože předpokladem takové akce je ovládnutí médií jak tomu bylo na Ukrajině nebo jak to vidíme u nás. Potíž je v tom, že v USA jsou média už dávno ovládnutá, což je jiná situace od zranitelných zemí, kde se alespoň o demokracii a nezávislé zpravodajství snaží.

    a proč si myslíte, že policie v americe má zákonné právo nejdříve střílet a pak se ptát po skutkové podstatě údajného pachatele, s majdanem by byli hotovi dříve, než by majdanisté došli na konec nějaký ulice – spíše by možná bylo lépe infiltrovat americkou armádu, k ní se poslední dobou Obama choval dost macešky a veteránům ( a jejich rodinám ) odebíral jeden benefit za druhým, krom toho jsou to profesionálové, tedy žoldáci, kteří jdou do akce za tím, který jim dá více válečné kořisti. ..)

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    Fajt:
    Máte pravdu, bylo by to tam obtížné, taková militarizace policie snad není nikde na světě a vůbec by se s nějakým „lidem“ nepárali. Armáda: nevím, možná. A co pnutí států ve federaci (tedy pokud to je pravda), nebo nějaký jiný chaos, o který se ti „dobráci“ snaží všude po světě? Ekonomicky by to nějak nešlo?

  • fajt • 9. prosince 2015

    Asfalt napsal
    Možná máte pravdu, M.C., tedy teoreticky snad. Jenže státy jsou korporace, které jednají a fungují jinak než rozum fyzické osoby. Pokud Rusům někdo sestřelí další letadlo, nebo někdo výslovně naruší jejich „bezletový prostor“, pak Rusové protě reagovat budou muset, protože jinak ztratí autoritu a když ustoupí, zastaví se až na Sibiři.
    Všimněte si pak, že při incidentu s ruským letadlem USA (a dokonce i NATO, které by vůbec nemělo být politickou organizací) ihned vyhlásily, že Turecko má právo bránit svůj vzdušný prostor. V překladu do češtiny to znamená, že pokud by Rusko odpovědělo vojenskými prostředky, okamžitě to bude bráno jako agrese Ruska proti NATO. U jedné stíhačky Rusové ještě mohli říci: „Kvůli jednomu letadlu do války nepůjdeme.“ Budou to ale moci říci i příště? Když příště ještě třeba ano, pak přespříště?

    kdyby asi rusové jednali bezprostředně nebo v přijatelném časovém horizontu po tureckém útoku, tak by NATO mělo problém zasáhnout , a mám za to, že by ani nijak vojensky nezakročilo (američané už vůbec ne, protože by přímo ukázali na sebe jako viníka celé situace ) – podporu NATO ( tedy slovní ) dostal šílený Erdogan až hodně pozdě odpoledne a po více než hodinové poradě členů vojenského paktu ( určitě tam byl i americký zástupce ) , podle mého, do té doby EU čekala na adekvátní vojenskou reakci Ruska – no a když nepřišla, tak asi začali věřit i v toho papírového draka, kterýho jim americký poradce nastínil. ..

    no a pak se to rozjelo, na večer Hollande u Obamy na koberečku v bílé chýši a druhý den stála ve středozemním moři nová IS koalice proti Rusku. ..)

  • fajt • 9. prosince 2015

    Asfalt napsal

    Fajt:
    Máte pravdu, bylo by to tam obtížné, taková militarizace policie snad není nikde na světě a vůbec by se s nějakým „lidem“ nepárali. Armáda: nevím, možná. A copnutí států ve federaci (tedy pokud to je pravda), nebo nějaký jiný chaos, o který se ti „dobráci“ snaží všude po světě? Ekonomicky by to nějak nešlo?

    problém je asi v tom si definovat, kdo a co to vlastně dneska přesně je ta útočná a silně militantní amerika, která chce zničit Rusko ( a přitom neváhá klidně zlikvidovat i svou zemí a „své“ občany ) – a pak hledat u tohoto mafiánského uskupení slabá místa a jít jim těžce a nekompromisně po slabinách, tady rozhodně nebudou platit mocenské a strukturální stereotypy minulých zřízení. ..)

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    fajt napsal
    kdyby asi rusové jednali bezprostředně nebo v přijatelném časovém horizontu po tureckém útoku, tak by NATO mělo problém zasáhnout , a mám za to, že by ani nijak vojensky nezakročilo(američané už vůbec ne, protože by přímo ukázali na sebe jako viníka celé situace ) – podporuNATO ( tedy slovní )dostal šílený Erdogan až hodně pozdě odpoledne a po více než hodinové poradě členů vojenského paktu ( určitě tam byl i americký zástupce ) , podle mého,do té doby EU čekala na adekvátní vojenskou reakci Ruska – no a když nepřišla, tak asi začali věřit i v toho papírového draka, kterýho jim americký poradce nastínil. ..

    no a pak se to rozjelo, na večer Hollande u Obamy na koberečku v bílé chýši a druhý den stála ve středozemním mořinová IS koalice proti Rusku. ..)

    Nevidím to tak. NATO jako první okamžitě prohlásilo právo Turecka na obranu svého prostoru, což znamená, že vojenská protiakce Ruska nebude chápána jako reciprocita, ale jako agrese. Na vaší časové lince zde podle mne nezáleží a to, co bylo nebo nebylo nebo by bylo kdyby, můžeme jen spekulovat. Zatím je postup Ruska podle mě v pořádku a v rámci jakés takés přiměřenosti, ale mám obavy, co bude dál.

  • Irena • 9. prosince 2015

    Asfalt napsal

    Ještě jsem si vzpomněl na ten majdan v USA a uvědomil si, že ani to nepůjde, protože předpokladem takové akce je ovládnutí médií jak tomu bylo na Ukrajině nebo jak to vidíme u nás. Potíž je v tom, že v USA jsou média už dávno ovládnutá, což je jiná situace od zranitelných zemí, kde se alespoň o demokracii a nezávislé zpravodajství snaží.

    Stačí když půjde dolar a USA ekonomicky dolů a uvidíte ten frmol.

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    Irena napsal
    Stačí když půjde dolar a USA ekonomicky dolů a uvidíte ten frmol.

    No kéžby a kéž ten frmol nepříjde až s křížkem po funuse.

  • fajt • 9. prosince 2015

    Asfalt napsal
    Nevidím to tak. NATO jako první okamžitě prohlásilo právo Turecka na obranu svého prostoru, což znamená, že vojenská protiakce Ruska nebude chápána jako reciprocita, ale jako agrese. Na vaší časové lince zde podle mne nezáleží a to, co bylo nebo nebylo nebo by bylo kdyby, můžeme jen spekulovat. Zatím je postup Ruska podle mě v pořádku a v rámci jakés takés přiměřenosti, ale mám obavy, co bude dál.

    mno, nechce se mi to dohledávat, ale NATO ( tedy velení a političtí představitelé ) bylo v první chvíli v podobném šokovém stavu jako Rusko, ta reakce, že Turci jednali v právu a že jsou pod ochranou NATO ( a byla to spíše taková politická nota než odhodlané prohlášení o bojové připravenosti ) přišla o hodně později – ale to je jedno, už to nejde ani zvrátit a ani tomu nějak zabránit, už je to realita se vším všudy ( i s důsledky), co k tomu patří – jistě, jenom glosuji, nejsem dogmatik – no a co bude dál, je ve hvězdách, v každém případě stupňující se tlak na Rusko je taky realita. ..)

  • abx • 9. prosince 2015

    tomuto sa hovori jasne varovanie:

    Ruský prezident vyjádřil naději, že v boji proti terorismu nové přesné zbraně nebude třeba vybavit jadernými hlavicemi

    „Musíme
    samozřejmě vše co se děje na bojišti podrobně analyzovat, ohledně
    nasazení zbraní. „Kalibr“, i rakety „Ch-101“ jako celek se osvědčily
    velmi dobře, jsou nové, moderní a vysoce efektivní, jsou to vysoce
    přesné zbraně, které mohou být vybaveny konvenčními hlavicemi a
    speciální bojovou hlavicí, tedy jadernou. Samozřejmě, že v boji proti
    terorismu je snad nebudeme nuceni nikdy nasadit“…

    doplna to najpravdepodobnejsi scenar, ze ked to pride, bude to rychle a fatalne.
    je to varovanie hlavne pre Turecko, ktore bude prve na rade a tiez pre EU lokajov NATO, ktori su na dostrel taktickych rakiet typu Kalibr a Ch101, ale aj dalsich, najma Iskander (SS26 Stone). treba uvazit historicku skusenost, ze USA nikdy nezautocia na silneho nepriatela, vzdy len na slabeho, alebo oslabeneho. cize USA si najskor pockaju, kym sa Turecku podari alebo nepodari oslabit vojensku silu Ruska a az potom zautocia bez svojich proxy tajtrlikov…

  • Asfalt • 9. prosince 2015

    Fajt:
    Souhlas.

  • Irena • 9. prosince 2015

    fajt napsal

    no a pokud jde o nastávající zimu a případné hrátky s plynem v Evropě a na Ukrajině dovolil bych si predikovat ( a odlehčit ) obrázkem – https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/12235125_1005114819527472_1362067576564910640_n.jpg?oh=02c91a990df49412e7acdbafb2cde912&oe=56F6B048

    snad tím nikoho neurazím. ..)

    Tak je fajte vyzkoušejte, třeba vám to rozproudí krev i v mozkových závitech.
    😉

  • fajt • 9. prosince 2015

    ach jo, takže v boji a ve válce je to taky dost o psychice, pokud nějaký navedený a šílený tajtrlík nakopne největšího a po zuby ozbrojeného ranaře zezadu do koulí a projde mu to, tak frajer ztratí respekt a autoritu u ostatních okolních nesvéprávných šašků a ti přestanou věřit, že je skutečně hrozný a pro ně nebezpečný ( a může mít tisíce Kalibrů, Topolů, S čtyřstovek a nevím čeho ještě ) no a bude je muset znova vyškolit – a čím pozdějc, tím větší ranou a s větší škodou pro všechny. ..)

  • fajt • 9. prosince 2015

    Irena napsal
    Tak je fajte vyzkoušejte, třeba vám to rozproudí krev i v mozkových závitech.

    mno, obrázek měl ilustrovat trochu jiné poměry a ne-výsledky marného jednání – ale když nedáte, tohle by bylo pod mou úroveň a ne můj styl, ale zo pár kněžek lásky ( a vyloženě kusy ) taky znám ( dokonce některé vlastní i diplom, kterým osvědčují tolik žádané formální vzdělání mezi maloměšťanstvem ) a musím připustit, že jsou více lidmi než ti tzv. spořádaní a všech pravidel kapitalismu dbající ovčané :-)

  • Irena • 9. prosince 2015

    fajt napsal
    mno, obrázek měl ilustrovat trochu jiné poměry a ne-výsledky marného jednání– ale když nedáte, tohle by bylo pod mou úroveň a ne můj styl, ale zo pár kněžek lásky ( a vyloženě kusy ) taky znám ( dokonce některé vlastní i diplom, kterým osvědčují tolik žádané formální vzdělání mezi maloměšťanstvem ) a musím připustit, že jsou více lidmi než ti tzv. spořádaní a všech pravidel kapitalismu dbající ovčané

    No tak to vidíte fajte. Místo abyste šel do přímého útoku, tak couváte,
    ale Putinovi to s gustem doporučujete.
    Tady sám na sobě názorně vidíte, že někdy je méně více
    😛

  • fajt • 9. prosince 2015

    Irena napsal
    No tak to vidíte fajte. Místo abyste šel do přímého útoku, tak couváte,
    ale Putinovi to s gustem doporučujete.
    Tady sám na sobě názorně vidíte, že někdy je méně více

    madam, mezi námi a Putinem je přeci jenom rozdíl, jemu jde o hodně, nám tady o prd – krom toho, pokud už bych někdy důvodně vytáhl zbraň, tak při útoku na mne, bych ji rozhodně použil a nestál bych na místě s kvérem jako tydýt, to mi věřte :-)

  • abx • 9. prosince 2015

    Hmejmim nazivo, pre bojachtivych pesimistov:
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6fDygkvIDCk
    ked najdem, dam sem aj video, ako rusi skolia irancov a syrcanov na obsluhu S300. mentalita arabov je trochu odlisna od tej nasej, oni radi prudko mackaju mackatka a nasypu to so zavretymi ocami kade tade. nieco podobne ako Stropnickij
    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/11700706_855974524483662_5495419895872160826_o.jpg

  • M.C. • 9. prosince 2015

    Asfalt napsal

    Ještě jsem si vzpomněl na ten majdan v USA a uvědomil si, že ani to nepůjde, protože předpokladem takové akce je ovládnutí médií jak tomu bylo na Ukrajině nebo jak to vidíme u nás. Potíž je v tom, že v USA jsou média už dávno ovládnutá, což je jiná situace od zranitelných zemí, kde se alespoň o demokracii a nezávislé zpravodajství snaží.

    Jak správně řekl Hugo Chávez, v USA nemůže být státní převrat, protože tam nemají americkou ambasádu.
    Ale mají tam ozbrojené síly, které už přestalo bavit dělat neokonzervám tajtrlíky a světu fackovací panáky. Uvědomili si, že jsou nejsilnější konvenční ozbrojenou silou světa a pokud nebudou spát nemohou být poraženi jinak, než výše popsaným úderem RVSN.
    Kdy přesně si to uvědomili nevím, já jsem si toho povšiml v únoru 2012.
    Začali proto úsilí neokonzerv sabotovat v míře odpovídající tomu, aby neutrpěly zájmy Spojených států a snaží se je vyšachovat ze hry a nahradit někým rozumnějším, kdo by se ve světě nechoval jak slon v porcelánu a neočerňoval tak obraz Spojených států v celém světě.
    K tomu vojáci potřebují onen příslovečný klid na práci.
    Mimo jiné i proto se neocons snaží za každou cenu vyprovokovat Rusy k akci a dostat ruské a americké ozbrojené síly do přímého střetu, protože potom by se američtí vojáci už neměli čas zabývat neokonzervami a dle přísloví ,,Koně se nepřepřahají uprostřed brodu“, by je nemohli ani odstranit a vyměnit, protože to se bez menšího chaosu neobejde a oni budou mít co dělat, aby z toho nebyla občanská válka v USA.
    Proto Rusko dělá to co dělá.
    Bombardovat cíle islamistů strategickými bombardéry a střelami s plochou dráhou letu ze vzdálenosti 1500 km je zbytečně drahé, když se tyto cíle nacházejí v dosahu frontového bombardovacího letectva a nejsou nijak těžce obrněné.
    Ale je třeba předvést ostatním hráčům v oblasti, co se může stát, dupnou-li medvědovi na tlapu příliš silně.
    O medvědech se tvrdí, že nemají mimiku obličeje, ,,tváří“ se pořád stejně a najednou zaútočí.
    Už Carl von Clausewitz tvrdil, že válku není těžké začít, těžké je ji ukončit.

  • abx • 9. prosince 2015

    neflakaju sa, pracuju. infografika
    https://www.offiziere.ch/?p=24993

  • Admirál • 9. prosince 2015

    M.C. napsal
    Jak správně řekl Hugo Chávez, v USA nemůže být státní převrat, protože tam nemají americkou ambasádu.
    Ale mají tam ozbrojené síly, které už přestalo bavit dělat neokonzervám tajtrlíky a světu fackovací panáky. Uvědomili si, že jsou nejsilnější konvenční ozbrojenou silou světa a pokud nebudou spát nemohou být poraženi jinak, než výše popsaným úderem RVSN.
    Kdy přesně si to uvědomili nevím, já jsem si toho povšiml v únoru 2012.
    Začali proto úsilí neokonzerv sabotovat v míře odpovídající tomu, aby neutrpěly zájmy Spojených států a snaží se je vyšachovat ze hry a nahradit někým rozumnějším, kdo by se ve světě nechoval jak slon v porcelánu a neočerňoval tak obraz Spojených států v celém světě.
    K tomu vojáci potřebují onen příslovečný klid na práci.
    Mimo jiné i proto se neocons snaží za každou cenu vyprovokovat Rusy k akci a dostat ruské a americké ozbrojené síly do přímého střetu, protože potom by se američtí vojáci už neměli čas zabývat neokonzervami a dle přísloví ,,Koně se nepřepřahají uprostřed brodu“, by je nemohli ani odstranit a vyměnit, protože to se bez menšího chaosu neobejde a oni budou mít co dělat, aby z toho nebyla občanská válka v USA.
    Proto Rusko dělá to co dělá.
    Bombardovat cíle islamistů strategickými bombardéry a střelami s plochou dráhou letu ze vzdálenosti 1500km je zbytečně drahé, když se tyto cíle nacházejí v dosahu frontového bombardovacího letectva a nejsou nijak těžce obrněné.
    Ale je třeba předvést ostatním hráčům v oblasti, co se může stát, dupnou-li medvědovi na tlapu příliš silně.
    O medvědech se tvrdí, že nemají mimiku obličeje, ,,tváří“ se pořád stejně a najednou zaútočí.
    Už Carl von Clausewitz tvrdil, že válku není těžké začít, těžké je ji ukončit.

    Na US politice, jednání je zřetelná dvoukolejnost. Zajímavá otázka při vnímání této dvoukolejnosti je, kdo je Obama?

  • fajt • 9. prosince 2015

    http://politikus.ru/v-rossii/65110-putin-poruchil-vozobnovit-postavki-uglya-na-ukrainu.html – někdo v komentáři psal, že uhlí půjde na dluh, tímto prosté rusy Putin asi taky nepotěší, gor když příštím rokem v Rusku bude ekonomicky nedobře pro obyčejné mužíky. ..

  • Béda • 9. prosince 2015

    http://zpravybezcenzury.cz/putin-isis-je-na-pokraji-totalni-porazky-valka-nato-proti-isis-je-totalni-lez/

    Strohá zpráva vydaná ruským Ministerstvem obrany (MO) praví, že president Putin dnes v projevu k vojenským velitelům Ruské federace v Hlavním válečném velitelství Státního kontrolního obranného centra v Moskvě prohlásil, že síly Islámského státu (ISIS/ISIL/Daesh) operující ve válečné zóně Levantu jsou „na pokraji totální porážky“, a tvrzení západních států, že bojují proti těmto barbarům moderní doby, se ukázalo jako „totální lež“…

  • fajt • 9. prosince 2015

    http://www.novinky.cz/ekonomika/388765-medvedev-ukrajinci-jsou-podvodnici-tri-miliardy-dolaru-nesplati.html – no, konečně, Medvěděv to řekl jasně,podvodníci to jsou – doufám, že právní kroky , které chtějí podniknout, znamenají vymetení vládních banderovců z Kyjeva a Ukrajiny a navrácení Janukovyče za ukrajinského prezidenta…a to vše s novým godom. ..)

  • fajt • 9. prosince 2015

    M.C. napsal
    To už se psalo včera. Neokonzervy dělají čím dál tím zoufalejší a křečovitější tahy.
    Dosud platí přísný zákaz islamistůmruční protiletadlové komplety dodávat, protože není záruka kde a proti jakým letadlům to použijí.
    Co na to Izrael a USAF?
    Pochybuju, že ty kozomrdy někdo naučí pořádně rozeznávat typy letadel, tam je riziko, že budou pálit po všem co uvidí.
    To bude průserů.
    Anebo, pokud budou chtít, aby tím stříleli jenom po ruských, syrských a íránských, popř. iráckých letadlech, bude muset NATO vzdušný prostor samo vyklidit.
    Napadlo mě, že důvodem hysterické reakce Turecka na vojáka s protiletadlovým kompletem na palubě ruské lodi bylo to, že Turkům někdo posunul informaci, že část nákladu této lodi je určena Kurdům.
    Podle ostřejších fotek, než byly ty prvně zveřejněné se zřejmě jedná o nejmodernější typ zbraně této kategorie nazvaný Verba.

    kdyby tedy američané ( opětovně ) porušili dohodu a dodali svým daeš hadrákům protiletadlové střely, tak by rusové mohli své ( starší, ale velmi výkonné ) igly prodat i mexickému drogovému kartelu, v konkurenčním boji s CIA by mohli dostat trochu navrch. . ..)

  • Béda • 9. prosince 2015

    Vstup vojsk do Iráku je aktem solidarity, ne agrese, prohlásil Davutoglu

    Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20151209/1898053/vstup-turecko-vojska-irak-solidarita.html#ixzz3tqZmbnLk

    To je velice svérázný výklad mezinárodního práva. A co na to NA(c)TO? Kde je ta loutka Petr Pavel?

  • fajt • 9. prosince 2015

    hezky opičák metá tureckým pašou, i když jak pravil Medvěděv, Rusko s pro západní koalou teroristů symetricky s principu nebojuje – tedy si počkáme na asymetrickou rabotu. ..)

  • Béda • 9. prosince 2015

    http://www.hlavnespravy.sk/rada-europy-a-unhcr-vyzvali-europske-staty-aby-zarucili-ludske-prava-migrantom/719242

    Co si to zas pátokolonisti vymysleli? Proč nikdy nepožádaly globálního diktátora a NATO aby zaručily lidská práva v zemích které přepadly?

  • Béda • 9. prosince 2015

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/388801-eu-chtela-v-tichosti-prodlouzit-sankce-vuci-rusku-italie-zaskocila-vetem.html

    Evropští úředníci připravili veškerou právní dokumentaci, vlády osmadvacítky ji schválily a prodloužení sankcí Evropské unie vůči Rusku už bylo jen na velvyslancích jednotlivých členských zemí v Bruselu. Jenomže ten italský řekl ne. A vedení Unie tím zaskočil…

  • Béda • 9. prosince 2015

    T.Spencerová http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/21150-biden-ukrajina-je-nejzkorumpovanji-na-svt-ale

    USA – přinejmenším pro nejbližší budoucnost – ujistily kyjevskou moc o své podpoře tím, že vyloučily možnost předčasných parlamentních voleb, v nichž by strany současné vládní koalice podle průzkumů utrpěly debakl…Důležitost, jakou Washington „svému“ Kyjevu přikládá, naznačily uplynulé dny, v nichž se provalilo, že USA ukrajinské armádě posílají zastaralé vybavení „jako z druhé ruky“ a americká, často i třicet let stará technika je v takovém stavu, že se rozpadá za jízdy. Pentagon ale kyjevské „ukřivdění“ zchladil prostým konstatováním, že posílá to „nejlepší, co má na skladu“.

    S o to větším napětím proto byla očekávána návštěva Joe Bidena. Americký viceprezident je neoficiálně vnímán jako kurátor Ukrajiny v americké vládě, a jak sám podotkl, s kyjevským prezidentem Petrem Porošenkem „mluví víc než se svou manželkou“: „Je pravda, že jsem tu byl v uplynulých dvou letech jen čtyřikrát, ale na telefonu jsme spolu strávili skoro 1000 hodin,“ prohlásil, čímž zároveň naznačil, že kyjevské elity podle všeho žijí podle washingtonského času. Všeobecně se předpokládalo, že koho Biden na znervóznělé Ukrajině pochválí, ten ve funkci zůstane, koho zkritizuje, ten padne, přičemž za nejvíce rozvrzanou židli byla považována ta pod premiérem Arsenijem Jaceňukem, který prý v půli října „oslavil“ první miliardu na kontě. ..

  • Béda • 9. prosince 2015

    T.Spencerová http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/21150-biden-ukrajina-je-nejzkorumpovanji-na-svt-ale

    velice pozoruhodná myšlenka: „…Fakt, že Washington nevnímá Ukrajinu jako svého skutečného partnera, ale spíš jen jako nástroj k nátlaku na Rusko, vyplynul z dalších Bidenových prohlášení. Vyzval například kyjevský parlament k přijetí zákona o volbách na Donbasu a pro formu i tamní obyvatele, aby „odmítli žít pod separatisty a zločinci“, ale argumentoval přitom nikoli snahou celou krizi řešit, nýbrž získáním nástrojů k tlaku na Moskvu. A to v době, kdy kyjevské mocenské elity vnímají možné opětovné připojení Donbasu k Ukrajině jako katastrofu. „Putin udělá vše, aby vrátil Donbas Ukrajině, čímž proruští obyvatelé Doněcké a Lučanské oblasti získají právo volit a měnit konfiguraci moci v naší zemi,“ shrnuje pohled Kyjeva vlivný poslanec Anton Heraščenko. Nebo jinými slovy, Donbas se vrátit může, ale bez lidí. Právě volby v Donbasu jsou ale jedním z postulátů minských dohod, a nesouhlas s nimi jasně ukazuje, že hlavním „narušovatelem“ minského procesu je Kyjev. I proto nyní Ukrajina ztrácí podporu Německa a Francie, které se na formulaci minských dohod podílely, proto si nyní šéf bezpečnostní rady státu Olexandr Turčynov stěžuje, že Západ není ochotný „Ukrajinu bránit“…

  • Béda • 9. prosince 2015

    Ještě jednou T.Spencerová: Ukrajinský export do zemí EU za deset měsíců letošního roku přitom propadl o třetinu a od nového roku ukrajinským producentům reálně hrozí, že budou z domácího trhu vytěsněni levným, často dotovaným zbožím z Unie, ale na ruský trh se už neobrátí. Propočty Kyjeva mohou vzít v roce 2016 za své také v případě, že EU zruší sankce proti Rusku – koneckonců, jen německý export do Ruska kvůli nim meziročně klesl o 22 procent a tlaky na odvolání sankcí sílí nejen v Německu. Za těchto okolností pak snaha Arsenije Jaceňuka přimět Brusel, aby zablokoval rusko-německý plynový projekt Nord Stream 2 a uchoval tak Ukrajině poslední naději na nějaký (tranzitní) význam v Evropě, zní jako hlas volajícího na poušti. Místo kladné odpovědi se mu dostalo jen velkého „hubana“ od šéfa Evropské komise Junckera…

  • merlin • 9. prosince 2015

    Juncker prý je na veřejnosti /dle zpráv z pro mě poměrně důvěryhodných zdrojů/ stále více a zřejměji obětí své závislosti na alkoholu. Nedivila bych se tedy, po historkách, co jsem slyšela, kdyby se líbal s rohožkou

  • Béda • 9. prosince 2015

    merlin napsal

    Juncker prý je na veřejnosti /dle zpráv z pro mě poměrně důvěryhodných zdrojů/ stále více a zřejměji obětí své závislosti na alkoholu.Nedivila bych se tedy, po historkách, co jsem slyšela, kdyby se líbal s rohožkou

    …s Merkelovou?

  • fajt • 9. prosince 2015

    http://echo.msk.ru/news/1674118-echo.html

  • merlin • 9. prosince 2015

    Béda napsal
    …s Merkelovou?

    Fakt netuším. ale píše mimo jiné se o tom i hojně píše v zahraničí mail.co.uk/news/article-2664738/A-drunk-cognac-breakfast-EU-presidency-favourite-faces-explosive-claims-Cameron-prepares-showdown-Merkel-stop-taking-job.html
    Navíc to – odkazuji se na článek/tenhle je náhodně vybraný z bohaté různojazyčné nabídky/ už nějakou dobu přestává být největším tajemstvím Bruselu :-)
    Za dobrý konak k snídani udělá leccos. Vedení EU je mimo jiné v rukou odbržděného alkoholika, co souhlasí se vším za flašku koňaku

  • Béda • 9. prosince 2015

    merlin napsal
    Fakt netuším. ale píše mimo jiné se o tom i hojně píše v zahraničímail.co.uk/news/article-2664738/A-drunk-cognac-breakfast-EU-presidency-favourite-faces-explosive-claims-Cameron-prepares-showdown-Merkel-stop-taking-job.html
    Navíc to – odkazuji se na článek/tenhle je náhodně vybraný z bohaté různojazyčné nabídky/ užnějakou dobu přestává být největším tajemstvím Bruselu
    Za dobrý konak k snídani udělá leccos. Vedení EU je mimo jiné v rukou odbržděného alkoholika, co souhlasí se vším za flašku koňaku

    EU je v „dobrých rukou“ závislého alkoholika a sebevražedné altruistické diktátorky (povídá se, že Makrela je vázána Kanzlerś Actem a nějakými blíže nespecifikovanými osobními složkami).

  • Sio • 9. prosince 2015

    merlin napsal
    merl

    https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

  • Sio • 9. prosince 2015

    Trochu legrace …
    https://www.youtube.com/watch?v=Hqtfswgtue4

  • merlin • 9. prosince 2015

    Sio napsal
    https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

    jj. ten člověk je Boris Jelcin EU :-) nebo spíš :-(

  • Sio • 10. prosince 2015

    Pak lze očekávat zajímavého následníka …

  • fajt • 10. prosince 2015

    http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/388836-vudce-islamskeho-statu-se-pry-ukryl-v-libyi.html – tak a je po ftakach, Sýrie se stává pouze opotřebovávající záležitost, pro vlastníka kasínového kapitalismu a majitele tiskárny světové měny je to v podstatě hračka a pouze časová epizoda. ..)

  • abx • 10. prosince 2015

    fajt,
    koordinacia postupu armadnych zloziek, ako aj vykon priamych operacii potrebuju konkretne prakticke cvicenia, skusenosti, ktore su nenahraditelne. nenadarmo Lenin hovorieval – cvicitsa, cvicitsa, cvicitsa. napriklad pouzivanie kridlatych rakiet odpalovanych zo vzduchu X101/X102 – ved staci odsrobovat konvencne hlavice a nasrobovat jadrove takticke – a vitazstvo je iste…

  • fajt • 10. prosince 2015

    abx napsal

    fajt,
    koordinacia postupu armadnych zloziek, ako aj vykon priamych operacii potrebuju konkretne prakticke cvicenia, skusenosti, ktore su nenahraditelne. nenadarmo Lenin hovorieval – cvicitsa, cvicitsa, cvicitsa. napriklad pouzivanie kridlatych rakiet odpalovanych zo vzduchu X101/X102 – ved staci odsrobovat konvencne hlavice a nasrobovat jadrove takticke –a vitazstvo je iste…

    před pár měsíci bylo ještě dost jasně vidět, že neoconi Putinovi dost nerozumí a nemají ho vůbec tzv. přečteného, dnes už to neplatí, dopředu dokáží odhadnout co udělá a jak se i lidsky zachová, a on dnes začíná být pomalu nečitelný ( i venkovním tlakem a jistým neklidem ve vlastní zemi ) pro své vlastní lidi – a jak pravil Igor Ivanov ( náčelník sdružení povstaleckých veteránů z Donbasu ), v Rusku první na stranu protivníka přechází zpravodajské služby, když vidí, že věrchuška nemá situaci pod kontrolou, je to jejich historická tradice…a abychom si nalili čisté vody, i sovětský svaz měl jaderné hlavice, fungující gospodarku a zájmy a své lidi po celém světě, no a jak dopadl ( přitom amerika na tom byla daleko hůře než dnes )…mám obavu, že Putin na souboj s neocony nemá ( bohužel ani svou duší ). ..)

  • fajt • 10. prosince 2015

    jedna z věcí, Rusko má pohledávku u Ukrajiny, která je naprosto nesolventní ( všechny peníze co dostane cpe do války s Ruskem a nebo je dosazení američtí posluhovači rozkradou), tedy pohledávka je nevymahatelná a vymahatelnost ukrajinského závazku přes světové právní mechanismy je v podstatě taky nulová, Rusko se bude teď léta soudit a nakonec asi nedostane ani cent, mezitím bude Ukrajina dále poškozovat ruské zájmy a bude je i morálně rozleptávat, co si asi řeknou obyčejní ukrajinci když uvidí jak snadno jejich banderovci vyrazili z Ruska miliardy dolarů a stále si žijí v přepychu a bezpečí amerického terorismu – a co si na to asi řeknou obyčejní rusové, kteří to všechno v podstatě budou sponzorovat svým sníženým životním standardem a stále přítomným nebezpečím válečného konfliktu – neoconi vehnali Putina do špatných rozhodnutí a ten místo toho, aby pořádně bouchnul do jejich stolu, tak zase obětuje pěšce v nějaké hře, kterou neoconi ale úplně ignorují. ..

    a poprvé jsem slyšel negativní reakci Kadyrova na Kremelské vedení, až se tahle ubržděná energie uvolní, tak doufám, že to bude v ruském zájmu. ..

  • dixi • 10. prosince 2015

    Co chcete ? Válku ? Na mnoha místech světa se už válčí, k neštěstí místních lidí. Putin jistě nerozhoduje sám, že se chová uvážlivě je jedině dobře. Na válce profitují vždy ti nejhorší.

  • abx • 10. prosince 2015

    Ukrajinu dobre vysvetluje Pjakin. Rusko sa nechce priamo angazovat, lebo by to bolo propagandisticky pouzite proti nemu – vsetky ukrajinske media su v rukach chazarskych a banderovskych oligarchov, ktori dostavaju noty od AP, AFP, Reuters, teda od neocons. co sa tyka tych miliard, Rusko ich nikdy nedostane, to je pravda, vymeni ich za ustupky, napriklad za Krym a ine. staci pockat a ukrajinci sami vymetu kyjevskych banditov a potom sa podpise zmluva o spojenectve a spolupraci na najblizsich 99 rokov. vnutorna politika Ruska je zlozita zalezitost, narocny balans, mozno mat na to rozne nazory, ale kazdy musi uznat ze Putin ten balans ovlada

  • fajt • 10. prosince 2015

    dixi napsal

    Co chcete ? Válku ? Na mnoha místech světa se už válčí, k neštěstí místních lidí. Putin jistě nerozhoduje sám, že se chová uvážlivě je jedině dobře. Na válce profitují vždy ti nejhorší.

    současná politika ale k míru taky nepovede, ústupky tam, kde nemusely být oslabují hospodářství ( a morálku ) a na nynějším stavu, který jede v teroristickém režimu už profituji taky ti nejhorší. ..)

  • fajt • 10. prosince 2015

    abx napsal

    Ukrajinu dobre vysvetluje Pjakin. Rusko sa nechce priamo angazovat, lebo by to bolo propagandisticky pouzite proti nemu – vsetky ukrajinske media su v rukach chazarskych a banderovskych oligarchov, ktori dostavaju noty od AP, AFP, Reuters, teda od neocons. co sa tyka tych miliard, Rusko ich nikdy nedostane, to je pravda, vymeni ich za ustupky, napriklad za Krym a ine. staci pockat a ukrajinci sami vymetu kyjevskych banditov a potom sa podpise zmluva o spojenectve a spolupraci na najblizsich 99 rokov. vnutorna politika Ruska je zlozita zalezitost, narocny balans, mozno mat na to rozne nazory, ale kazdy musi uznat ze Putin ten balans ovlada

    neplatit Rusku se stane mezinárodní normou ( a nakonec co si neurvou a nevyrovnají silou mít nebudou ) , nevím, ale mi to jako přiměřený balans nepřijde – prostě neoconi s Ruskem nebudou jednat a nejednají jako se standardní zemí. ..

  • fajt • 10. prosince 2015

    http://vz.ru/news/2015/12/10/783155.html

  • Sio • 10. prosince 2015

    fajt napsal

    http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/388836-vudce-islamskeho-statu-se-pry-ukryl-v-libyi.html – tak a je po ftakach, Sýrie se stává pouzeopotřebovávající záležitost, pro vlastníka kasínového kapitalismu a majitele tiskárny světové měny je to v podstatě hračka a pouze časová epizoda. ..)

    Dá se to říct i jinak. Rusové v Sýrii zvítězili.

  • Sio • 10. prosince 2015

    fajt napsal
    před pár měsíci bylo ještě dost jasně vidět, že neoconi Putinovi dost nerozumí a nemají hovůbec tzv. přečteného, dnesuž to neplatí, dopředu dokáží odhadnout co udělá a jak se i lidsky zachová, a on dnes začíná být pomalu nečitelný ( i venkovním tlakem a jistým neklidem ve vlastní zemi ) pro své vlastní lidi – a jak pravil Igor Ivanov ( náčelník sdružení povstaleckých veteránů z Donbasu ), v Rusku první na stranu protivníka přechází zpravodajské služby, když vidí, že věrchuška nemá situaci pod kontrolou, je to jejich historická tradice…a abychom si nalili čisté vody, i sovětský svaz měl jaderné hlavice,fungující gospodarku a zájmy a své lidi po celém světě, no a jak dopadl ( přitom amerika na tom byla daleko hůře než dnes )…mám obavu, že Putin na souboj s neocony nemá ( bohužel ani svou duší ). ..)

    Co na to říct? Čistá dojmologie, navíc odporující informaci, kterou máme. Zásluhy Strelkova a jeho lidí tu jsou, ale svou roli sehráli. Politické zkušenosti jim chyběly, o globálním rozhledu ani nemluvě.
    Jak dopadne Putin versus neokoni neví nikdo. Faktem je, že od nástupu Putina neokoni slábnou a Putin posiluje. Tao naopak vědí všichni.

  • Sio • 10. prosince 2015

    fajt napsal

    jedna z věcí, Rusko má pohledávku u Ukrajiny, která je naprosto nesolventní ( všechny peníze co dostane cpe do války s Ruskem a nebo je dosazeníameričtí posluhovači rozkradou), tedy pohledávka je nevymahatelná a vymahatelnost ukrajinského závazku přes světové právní mechanismy je v podstatě taky nulová, Rusko se bude teď léta soudit a nakonec asi nedostane ani cent, mezitím bude Ukrajina dále poškozovat ruské zájmy a bude je i morálně rozleptávat, co si asi řeknou obyčejní ukrajinci když uvidí jak snadno jejich banderovci vyrazili z Ruska miliardy dolarů a stále si žijí v přepychu a bezpečí amerického terorismu – a co si na to asi řeknou obyčejní rusové, kteří to všechno v podstatě budou sponzorovat svým sníženým životním standardem a stále přítomným nebezpečím válečného konfliktu – neoconi vehnali Putina do špatných rozhodnutí a ten místo toho,aby pořádně bouchnul do jejich stolu, tak zase obětuje pěšce v nějaké hře, kterou neoconi ale úplně ignorují. ..

    a poprvé jsem slyšel negativní reakci Kadyrova na Kremelské vedení, až se tahle ubržděná energie uvolní, tak doufám, že to bude v ruském zájmu. ..

    Totální ptákovina. Jednak 3 mld $ pro Rusko není nijak zničující částka. Dále pak, byly poskytnuty Janukovičovi. No a nakonec Pjakin o mezinárodních zárukách říká něco úplně jiného, než vy.

  • Sio • 10. prosince 2015

    fajt napsal
    současná politika ale k míru taky nepovede, ústupky tam, kde nemusely být oslabují hospodářství ( a morálku ) a na nynějšímstavu, který jede vteroristickém režimu už profituji taky ti nejhorší. ..)

    A to jako zrovna vy víte, kde ústupky musely být a kde ne? :-))) Putin je státník, má zkušenosti. Nejednou z ostatních světových politiků udělal děti, co si jen hrají na pískovišti. No a nakonec, jeho informační zdroje jsou o mnoho řádů lepší, než vaše. Z toho mi plyne, že jste mimo, ale vy se chcete v zájmu Ruska a míru mýlit, nebo ne? Nepřejete si, aby Putin prohrál, aby Rusko prohrálo a aby byla válka. Tak vám říkám, radujte se. Na vaše slova nedojde.

  • Sio • 10. prosince 2015

    fajt napsal
    neplatit Rusku se stane mezinárodní normou ( a nakonec co si neurvou a nevyrovnají silou mít nebudou ) , nevím, ale mi to jako přiměřený balans nepřijde – prostě neoconi s Ruskem nebudou jednat a nejednají jako se standardní zemí. ..

    Nesmysl. Budou chtít plyn a suroviny, budou platit. A nejspíše to zatáhnou i za Ukroše, budete se divit. S Ruskem jednat nejen že budou, ale budou muset. Dokazují to v praxi po celou dobu Ukrošského konfliktu, asi jste si nevšiml. Co to je podle vás „stndardní země“? Americká kolonie, jako my?
    Balans je naopak velmi přiměřený. Poměr cena/výkon u ruské politiky je podstatně vyšší, než u politiky západu. Bush ml. zruinoval US svými válkami a Obama to nevylepšil jinak, než katastrofálním zvýšením státního dluhu a zrychlením rotaprintu peněz, které nechal nazvat „kvantitativním uvolňováním“. 😀 Tak nevím, kdo je mimo balans. US mi opravdu nepřipadají jako ráj stability a dlouhodobě udržitelné prosperity.

  • Martin (už bez taky m) • 10. prosince 2015

    „Proboha svatého“,
    dával jsem ho tu na „Iton-TV“ už loni…
    Všichni co si myslí, jak jsou na tom „neocons“ či USmagoři „dobře“, poslechněte si to…
    Ne všichni tam jsou blázni,
    není to hlupák,
    jistě, slouží svým (Izraeli) – ale co se týče USA velmi výrazný souhlas s jeho názory:
    https://www.youtube.com/watch?v=ss_8IPgyBiw

  • Martin (už bez taky m) • 10. prosince 2015

    Rád bych věnoval následující komentář všem malověrným defétistům, splínem zimy zatím většinově bez světla sněhu trpícím „beznadějistům“:
    tvrzení o „přečtenosti Putina“ Západem jsou směšná!
    „Západ“ žil v umělém konstrkutu který vydával za skutečný svět.
    A probudí se do opravdu tristního „rána“… už brzy.
    VŠECHNY základní postuláty „západní“ „euroatlantické“ politiky se ukazují jako zkrachované, překonané a BEZNADĚJNĚ zastaralé…
    Umělé a neživotaschopné konstrukty „finanční ekonomiky“ „euroatlantidy jsou vepsí… Žádné nové zázračné „letadlo“ již jejich „ekonomiky“ nespasí…
    Pohodlí zdegenerovalo mozky… JEDINOU nadějí Evropy je ta její SLOVANSKÁ část – jakkoliv to tak zrovna nyní nemusí vypadat…
    Periodicky se zde objevují demotivující „nálady beznadějnosti“ – na základě jen omezené představivosti, fantazie a silně omezeného vidění možného vývoje SVĚTA – který se už DÁVNO NETOČÍ DLE západoEVROPSKÝCH CHORÝCH MOZKŮ!
    Mám OPAKOVANĚ DOJEM, že jde o RYZÍ ALIBISMUS DISKUTÉRŮ SMĚŘOVANÝ K POHODLNÉMU MYŠLENKOVÉMU ZAHNÍVÁNÍ…
    Jen proboha nevymyslet něco opravdu originálního nového, třeba bychom to pak ještě museli i realizovat…
    Raději si ve hře na „beznadějnost všeho počínání“ dále tiše gaučově lebedit a zahnívat – ovšem „se standardem“…
    Mám po včerejšku po vyčerpávajícím ale inspirativním jednání…
    Bohužel nic „materiálně osobně hmotného“- ale to poznání – CO I JEN JEDINEC ZMŮŽE – KDYŽ CHCE, ZAPOJÍ MOZEK, INVENCI, nadání i ZKUŠENOST: NĚKDO SE ZKRÁTKA ÚČELOVĚ CHTĚL ROZEJÍT, ROZHÁDAT- ale: jeden jediný obyčejný člověk to PROTI VŮLI mnoha ZÚČASTNĚNÝCH šikovným jednáním nejen NEDOVOLIL… – ale NAOPAK dovedl všechny ZÚČASTNĚNÉ K NUTNOSTI TVOŘIVĚ PRACOVAT, pokusit se PŘEKONAT SAMY SEBE – a vede je ke SPOLUPRÁCI ke SPOLEČNÉMU, jednající dalece přesahujícímu prospěchu…

  • hudryper • 11. prosince 2015

    Martin (už bez taky m) napsal
    konstrukty „finanční ekonomiky“ „euroatlantidy jsou vepsí… Žádné nové zázračné „letadlo“ již jejich „ekonomiky“ nespasí…
    Pohodlí zdegenerovalo mozky…

    Ano,je to tak,Martine. Včera jsem to měl před očima na letišti v Itálii. Doporučuji p.t. čtenářům
    využít některou z mnoha nabídek k cestování a zaletět si za velmi malý peníz kamkoliv do západní Evropy,třeba k oslavě Nového,prý nepochybně šťastného roku 2016. Stojíce v páskou označené frontě na osobní prohlídku,má každý tribun osobní příležitost vidět v těsné blízkosti oprávněnost svých humánních písemných projevů. Nebudu se zabývat zjevy jak vystřiženými z internetových videí ze Syrie a působících v souvislosti s nastávajícím aerotransportem na vás jako jasná hrozba.
    Naopak,moje pozornost člověka,který dosáhnul věku kdy už neriskuje ztrátu dlouhého života,se soustředila na dnešní evropskou omladinu, která využívá nízkonákladovek ke svému pohybu jako jiní a jinde třeba autobusy,nebo vlaky. Už ty kostýmy,vážení ! Oblečení,které zošklivuje dokonce i
    nepříliš povedené figury jejich nositelů a působících dojmem,že tito lidé nocují v odpadkových kontejnerech.Pírsinkem propíchané oduševnění svých tváří,uší a nosu,malůvky všeho druhu a
    naprosto zjevná duševní těkající prázdnota klipovitého zájmu o okolí a displej telefonina….Jaký
    rozdíl vás udeří do očí,když vaše oko spočine na skupině mladých asiatů ! I když i mezi nimi se najdou podobně se chovající,jenže zatím zřejmě jen výjimečně.Dnešní západoevropská společnost
    při pohledu na její mladou generaci skutečně nepůsobí dojmem,že by měla něco společného s hudebním obsahem eurounijní hymny pana Bethovena . I kdyby se člověk rozkrájel,ony povznášející pocity při jejím poslechu necítí,naopak v kontaktu se současnou evropskou realitou
    pociťuje vnímavý člověk ,že své původně velké ideály nejen neobsahuje,ale jen je předstírá a lže !
    Tato společnost si říká o nápravu,která nebude bezbolestná a jež restauruje kolektivní lidství.

  • Aleš • 11. prosince 2015

    Asfalt: Rusové tím řekli následující. Kvůli jednomu letadlu do horké války nejdeme, ale pokud se to bude opakovat, budou se bránit klidně i proti Severoatlantické alianci.

  • fajt • 11. prosince 2015

    Sio napsal
    Co na to říct? Čistá dojmologie, navíc odporující informaci, kterou máme. Zásluhy Strelkova a jeho lidí tu jsou, ale svou roli sehráli. Politické zkušenosti jim chyběly, o globálním rozhledu ani nemluvě.
    Jak dopadne Putin versus neokoni neví nikdo. Faktem je, že od nástupu Putina neokoni slábnou a Putin posiluje. Tao naopak vědí všichni.

    ano, v podstatě celá diskuze tady je taková čistá dojmologie ( si přiznejte , že i od vás ), už jsem psal jednou, jenom čas ukáže, kdo se asi nejvíce přiblížil svými poznámkami, či názory k budoucím stávajícím věcem. ..)

    ale jenom si dovolím, když začala ruská kampaň v Sýrii, tak Putin prohlásil, že účast na ní vidí tak na cca 4 měsíce, už nyní lze říci, že to bude trochu jinak, pokud ruské jednotky odejdou a nebo zmenší svůj početní stav v této zemi, tak je Asad v čudu – ale možná se přiblíží jeho konec i z ruské strany – do Iráku přišla ( tedy vtrhla ) turecká vojska ( a už neodejdou, jak irácké vládě surově sdělil McCain ), američané deklarují, že zde na hranicích s Tureckem postaví arabskou koalici o síle cca sto tisíc bojovníků, takže v podstatě tady přesunou IS armádu jak z Turecka , tak i zatím ze Sýrie, a aby se jim nic nestalo a byli dále kvalitně cvičení na to má dohlížet okolo deseti tisíce amerických vojáků, protože jak už prokázal šílený turecký prezident, k sebevražedným provokacím toto uskupení nebude mít nikdy daleko. Rusko nebude moci napadnout Irák ( a nějaké dovolení či pozvání od irácké vlády k likvidaci IS na jejich území už nepřijde ), za to IS bude stále útočit na Sýrii z tohoto vojensky zajištěného prostoru kdykoliv se jim zamane a američané jim poskytnou příhodné zpravodajské informace – takže se tady rýsuje nekonečný válečný konflikt, který bude mít jediný účel, vyčerpat a unavit ruského protivníka ( a přitom stačilo tak málo, třebas asymetricky negovat McCaina, přesně tak, jak to udělali neoconi z Lesinem, který Putinovi v tuto chvíli citelně chybí ). ..)

  • fajt • 11. prosince 2015

    http://www.ntv.ru/novosti/1582224/ – ta fotka je výmluvná. ..)

    http://politikus.ru/events/65225-belorussiya-i-es-kto-pered-kem-plyashet.html – zajímavý, chlap, který se nebojí vyhodit amerického ambasadora ze své země se z ničeho nic připlazí k MMF o půjčku – tady něco smrdí, i výše uvedené půjčky je zajímavá, taková ukrajinská :-) , takže revanš kolegů ze silové branže, který má nástroj neoconů trochu rozhasit na pověsti ( dluh se platit nebude)?? … a nebo má Lukašenko trochu více informací než obyčejný smrtelník a myslí to seriozo, tedy zachraňuje co se ještě dá. ..)

  • PPK • 11. prosince 2015

    fajt napsal
    ano, v podstatě celá diskuze tady je taková čistá dojmologie

    a také už pěkně dlouho trvající spin-doctoring, za nějž by se ani hasbara stydět nemusela … :-/

  • fajt • 11. prosince 2015

    PPK napsal
    a také už pěkně dlouho trvající spin-doctoring, za nějž by se ani hasbara stydět nemusela …:-/

    myslíte tím OM ?? :-) ( sranda ) ale ne, takovou manipulačně-informační sílu na zdejší osazenstvo nemají ani jevrejci, i kdyby on-line vysílali z archívu kurie Kongregace pro nauku víry ( doufám, že jsem zase někoho neurazil, to bych opravdu nerad ). ..)

  • PPK • 11. prosince 2015

    fajt napsal
    myslíte tím OM ??

    ne, myslím tím spin-doctorem Vás osobně, (když už si tak úpěnlivě o to říkáte a děláte přitom ještě ze sebe blbečka). Že Vám není hanba!

  • hudryper • 11. prosince 2015

    fajt napsal
    hudryper
    https://www.youtube.com/watch?v=n3Go8ub9a1k
    https://www.youtube.com/watch?v=8Btm7g_I7O4

    Snažíte se mi demonstrovat,že to s tou omladinou není v Rusku lepší. Myslím,že přece jen je . No není tam ta bývalá šílená jednotnost a disciplína na veřejnosti či v kolektivu. Je to kapitalistická země,v které mediální podnikatelé dělají co vidí jinde a co má u těch nejmladších úspěch. Bohužel
    vliv na dorost není silnou stránkou žádného režimu a to se samozřejmě zneužívá co to jde. Viz
    ukrajinský vypěstek zalévaný miliardami dolarů. Nic je to navíc nestojí,když mají jejich tisk pod palcem a vytvářejí z ničeho bilióny stejně jako my tady datlujeme své příspěvky do diskuse.
    Říkáte že stačilo tak málo, třebas asymetricky negovat McCaina, přesně tak, jak to udělali neoconi z Lesinem, který Putinovi v tuto chvíli citelně chybí ). ..)Nebuďte záměrně naivní,Fajte. Figurka
    McKaina by nastoupenému projektu skutečných vládců us. vládních orgánů určitě chyběla jenom hodně málo. Jakmile by Putin začal dělat totéž co Obama,je s celou jeho politikou i Ruskem konec.

  • fajt • 11. prosince 2015

    PPK napsal
    ne, myslím tím spin-doctorem Vás osobně, (když už si tak úpěnlivě o to říkáte a děláte přitom ještě ze sebe blbečka). Že Vám není hanba!

    to bych od vás nečekal, tak rozumný a určitě i študovaný diskutér a takhle mu bez příčiny ( a na prosté dedukce, co kdybych ještě začal konspirovat ) ujedou nervy, – podívejte, doporučuji trochu jiné odreagováni na situace a texty, které vám nejsou zrovna po chuti, zkuste polední sportovní dvaceti minutovku ( dělám to taky ), samozřejmě vše podle aktuálního zdravotního stavu a fyzické zdatnosti, budete zdravě prokrvenej, ještě vás to zaplaví přírodním dopaminem a dalšími endorfiny, které vám dozajista udělají dobře – já třebas začínám krouživými pohyby všech klubu na rukou ( a v obou směrech ) , je důležité před cvičením prokrvit, zahřát a protáhnout jak svaly tak i klouby ( jinak dochází k jejich poškození a nebo případnému úrazu ), dále podobně rozcvičím i nohy ( dávám tomu tak cca 10 minut ) , pak začnu se samotnými cviky, stačí pouze pracovat se svým tělem, nepotřebujete k tomu žádné drahé a exotické nářadí ( to jsou jenom marketingové finty ), takže prvně začnu se dřepy ( cca 30 kousku, ruce při dřepu sepnu ve dlani a dám kolmo na tělo před sebe, pokud chcete trochu náročněji a se zátěží kyčelních kloubů a svalů, doporučuji při dřepu dát co nejvíce špičky u nohou do stran, tedy od sebe, samozřejmě se zadek dotahuje co nejvíce na paty a ty se nezvedají se země ), pak dělám kliky ( 30 kousků, tady je technika a počet odvislý od fyzického stavu cvičence, já si na posledních deset dávám jednu nohu přes druhou a snažím se je dělat co nejpomaleji a s vyrovnanými zády a co nejvíce k zemi, ale nelehám si na zem ), to celé opakuji 5 x po sobě – no a pak jestli se mi chce a mám čas, tak k tomu přidám série ( a cviky ) se železem ( žádné těžké váhy, stačí okolo 20 kil ) – ale myslím si, že vám by mohlo stačit to prosté sokolské cvičení. ..)

  • fajt • 11. prosince 2015

    hudryper napsal
    Snažíte se mi demonstrovat,že to s tou omladinou není v Rusku lepší. Myslím,že přece jen je . No není tam ta bývalá šílená jednotnost a disciplína na veřejnosti či v kolektivu. Je to kapitalistická země,v které mediální podnikatelé dělají co vidí jinde a co má u těch nejmladších úspěch. Bohužel
    vliv na dorost není silnou stránkou žádného režimu a to se samozřejmě zneužívá co to jde. Viz
    ukrajinský vypěstek zalévaný miliardami dolarů. Nic je to navíc nestojí,když mají jejich tisk pod palcem a vytvářejí z ničeho bilióny stejně jako my tady datlujeme své příspěvky do diskuse.
    Říkáte žestačilo tak málo, třebas asymetricky negovat McCaina, přesně tak, jak to udělali neoconi z Lesinem, který Putinovi v tuto chvíli citelně chybí ). ..)Nebuďte záměrně naivní,Fajte. Figurka
    McKaina by nastoupenému projektu skutečných vládců us. vládních orgánů určitě chyběla jenom hodně málo. Jakmile by Putin začal dělat totéž co Obama,je s celou jeho politikou i Ruskem konec.

    jj, ruskému mládežnickému duchu dalo posledních 25 let taky pořádně zabrat – ale stále tady jsou ostrůvky ryzího slovanismu se všemi dobrými tradicemi. ..)
    mám za to, že figurka McCain by v dané věci chyběla dost, duchovní otec a hlavní vládní sponzor IS, jeho nepřítomnost by mohla některé země na BV zviklat natolik, že by neoconi tak lehce neoperovali v jejich zemích a neposledně i turecký paša by pochopil, že američané ho nemohou ochránit a že rusové jsou rozhodnutí reálně trestat skutečné darebáky, i kdyby byli kdekoliv a odkudkoliv a měli čert ví jaké krytí ( o Evropě nemá cenu psát, ta už jenom skáče na povel toho, kdo silněji píská ), a to by nebylo to samé co dělá Obama, protože ten likviduje nepřátelé neoconských zájmů asymetricky plošně bez ohledu na vedlejší lidské ztráty – ale možná by úplně i stačilo, kdyby Putin dokázal ochránit své lidi a to se mu taky úplně nedaří. ..)

  • hudryper • 11. prosince 2015

    fajt napsal
    možná by úplně i stačilo, kdyby Putin dokázal ochránit své lidi a to se mu taky úplně nedaří. ..)

    Nejsem jediný,kdo krátce po sestřelu Su24 zapochyboval o prezentované naivitě a důvěře Rusů v
    cár papíru,který jim podepsali notoričtí věrolomové. Ti piloti byli vystaveni podle tohoto názoru vědomě a oba Rusové (pilot i záchranář),jak řekl Putin,nezemřeli zbytečně. Tolik k Vaší poznámce
    o neschopnosti ochránit své lidi.
    Bílá chýše a její vládní okolí je natolik prolezlé neocony,že by stav o jednoho populárního psychopata méně jen těžko mohl mít vážnější vliv na bordel,kterému snad ze zvyku nadále říkají americká zahraniční politika. Nulandová jakoby od té mrtvičky neexistovala a tak ji zastoupil Binden- a je to ! Zdá se,vážený,že přikládáte anarchistickým metodám větší váhu,než zasluhují.
    Západní mainstreem už dávno čeká na takovou příležitost ,jak vybarvit Putina a Rusko v těch
    správných barvách. Víte zřejmě velmi dobře,že každá podobná akce ssebou přináší neočekávatelná
    rizika,přijatelná v době otevřené války,nikoliv na její hraně,na které se dnes vše odehrává.

  • fajt • 11. prosince 2015

    hudryper napsal
    hudryper

    anarchistické metody ( u američanů povýšené na státní politiku ) jsou běžnou součásti hybridní války , která se dnes mezi mocnostmi vážně vede, západní mainstream si už vůbec ( nějaký rok ) nedělá hlavu se s relevancí svých „zpráv a informací“, světové ( tedy západní) veřejné mínění je používáno jako zbraň a vůbec neodráží skutečné nálady a pocity občanů, mám za to, že dneska je stejně velké riziko nekonání ( světové obecné odpovědnosti ), pro světový mír ( ne-li větší), jako adekvátní ( chirurgická ) akce k potrestání skutečných viníků dnešní globální destabilizace a válečného harašení. ..)

  • fajt • 11. prosince 2015

    http://cz.sputniknews.com/svet/20151211/1911696/dais-kontroluje-uzemi-syrie-sojgu.html – na to jenom letadla stačit nebudou. ..)

  • fajt • 11. prosince 2015

    víte, američané svou politiku vůči IS a Rusku postavili na strategii, že cokoli špatné udělají, Rusové budou vždy odpovědní a budou reagovat hodně omezeně – a co kdyby to tentokráte udělali obráceně, postavili američany před globální odpovědnost a dali jim do ruky toho černého Petra špatného rozhodnutí ( jenom glosa, abych zase nebyl kamenován, či hasbarován ) . ..)

  • fajt • 11. prosince 2015

    http://politikus.ru/video/65285-barna-vs-yacenyuk-detalnoe-video-draki-v-verhovnoy-rade.html – už jste viděli, za ruské peníze. ..)

  • fajt • 11. prosince 2015

    http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/389009-islamsky-stat-zrejme-disponuje-pasy-s-nimiz-projde-jakoukoliv-pasovou-kontrolou.html – ten boj s IS se stává ze strany SSA vyloženě fraškou, očekávám, že co nevidět bude v Capitolu vedle hvěz a pruhů viset i černý fábor s daeš šavlí. ..)