Diskuze k článku


  • Bety • 3. prosince 2018

    Podle včerejších Střepin na Nově už je jasné, že „modernizace“ za těžké prachy
    v Česku už je na cestě, rovněž 2% DPH na vojenské výdaje je v plánu.
    Od koho to nakoupíme sice cudně zamlčeli, také se vyhnuli přesnému určení
    jak „moderní“ ten šrot bude, ovšem musí být kompatibilní s výstrojí NATO,
    abychom mohli bez problémů bojovat po boku „našich spojenců“.
    Peníze prý na to jsou, žádný problém.
    Miliarda sem, miliarda tam, naši obranu jsme prý bohužel poněkud zanedbali!!!
    Hezké, že???

  • Martin (už bez taky m) • 3. prosince 2018

    Cena dnešních PTŘS nade by IS je směšná v porovnání s cenou „obrněného vozidla“…
    Ruský Kornet je schopen zničit prakticky jakoukoliv západní plechovku za setinu její ceny. A vyvíjejí se stále účinnější. „Nejlepší“ mají být typy s kumulativně-termobarickou hlavicí. Princip je jednoduchý: probít pancéřovou ochranu („pancéřové sendviče“ lze pořešit stejně jako „aktivní ochranu“), a termobarická hlavice „natře“ zbytkem polosublimované osádky vnitřek vozidla…
    Aby se člověk ubránil, musí být vlastenecká motivace pro zabíjení a umírání, vševojsková organizace, schopnost využívat širokou škálu kontejnerové munice… A toto umí nejlépe a je na ně připravena nejlépe… RF a … Čína.
    Hrát počítačové hry je jedna věc, a druhá je že dnes jde již o naprosté hovadiny. Nepoužitelné, neb „mačkání joysticku či tlačítek“ při „postřelování protivníka“ je už jen činnost pro zdrogovatelné blbečky…

  • Aleš • 3. prosince 2018

    Bety napsal

    Podle včerejších Střepin na Nově už je jasné, že „modernizace“ za těžké prachy
    v Česku už je na cestě, rovněž 2% DPH na vojenské výdajeje v plánu.
    Od koho to nakoupímesice cudně zamlčeli, také se vyhnuli přesnému určení
    jak „moderní“ ten šrot bude, ovšem musí být kompatibilní s výstrojí NATO,
    abychom mohli bez problémů bojovat po boku „našich spojenců“.
    Peníze prý na to jsou, žádný problém.
    Miliarda sem, miliarda tam, naši obranu jsme prý bohužel poněkud zanedbali!!!
    Hezké, že???

    KSČM by měla podmínit podporu vládě zrušením veškerých zakázek vyhovujících nejkomplexnější teroristické organizaci všech dob. Jinak jejich bezpečnostní, sociální, ekonomický, zdravotnický i jiný program se stává bezcenným cárem papíru a volba jejich kandidátů se stane jen bianco šekem pro teplá místa jejich vlastním papalášům. A tím pádem existence takového subjektu se stane nejen zbytečnou nýbrž navýsost škodlivou. Je to smutné, říkám to jako jejich volič, ale je to tak. 50 milionů na dotacích není taky pro mě hlavním tématem, ale 2% HDP vydaných na podporu terorismu ANO!!!

  • Bety • 3. prosince 2018

    Babiš na setkání s Orbánem prohlásil, že v dostavbě jaderných elektráren
    maďarskou cestou (zadali to Rosatomu) nepůjdeme – takže Westinghouse
    má zřejmě „volnou“.
    Teď ještě Usáky potěšil těmi 2 procenty a můžeme se celkem snadno dohadovat,
    od koho bude ten modernizační šrot pro armádu.
    Poslouchá stejně jako Porošenko, jen umí lépe kalit vodu.
    Čekat od něj že se vzepře proti čemukoli co je pro Česko škodlivé je skutečně
    naivní. Ani na něj i všechny ostatní neplatí „koho chleba jíš, toho píseň zpívej.“
    Žerou náš chleba, ale poslouchají někoho jiného.

  • Aleš • 3. prosince 2018

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/rusti-diplomate-v-praze-jsou-casto-spioni-varuje-bis-a-cesti-politici-jsou-casto-naivni-61756?dop-ab-variant=2&seq-no=1&source=hp
    Ani nechci vědět, jakou taktiku volí věrchuška proti svým obyvatelům v Pobaltí…

  • Admirál • 3. prosince 2018

    Bety napsal

    Babiš na setkání s Orbánem prohlásil, že v dostavbě jaderných elektráren
    maďarskou cestou (zadali to Rosatomu) nepůjdeme – takže Westinghouse
    má zřejmě „volnou“.
    Teď ještě Usáky potěšil těmi 2 procenty a můžeme se celkem snadno dohadovat,
    od koho bude ten modernizační šrot pro armádu.
    Poslouchá stejně jako Porošenko, jen umílépe kalit vodu.
    Čekat od něj že se vzepře proti čemukoli co je pro Česko škodlivé je skutečně
    naivní. Ani na něj i všechny ostatní neplatí „koho chleba jíš, toho píseň zpívej.“
    Žerou náš chleba, ale poslouchají někoho jiného.

    „Poslouchá stejně jako Porošenko, jen umílépe kalit vodu. Čekat od něj že se vzepře proti čemukoli co je pro Česko škodlivé je skutečně naivní. “

    Možná máte pravdu. Jenže co s tím, koho za Babiše? Jestliže nenajde sílu vzepřít se Babiš, tak kdo? Kdo by měl koule na to to ustát?

  • Bety • 3. prosince 2018

    Tak si říkám, jestli celý ten humbuk okolo Hnízda a debaty o tom, jak moc je či není premiérův syn duševně chorý nebyl předpoklad k tomu, aby to ostatní,
    mnohem mnohem důležitější, neprošlo takřka bez povšimnutí?

  • idiotronic • 3. prosince 2018

    Oddálit důležitá rozhodnutí v energetice na příznivější dobu může znamenat lepší postavení ČR. V záloze zbývá ještě autoritativní režim, resp. výjimečný stav a ten se právě zkouší ve Francii.

    (za normalizace, ale ani po ní nevyrostli politici, další volby nic nenabízejí , než Babiš-revival + vítězná strana ZŮSTALI-DOMA s 39% nebo více)

  • Tom1622 • 3. prosince 2018

    2 % HDP . Příjmy rozpočtu jsou zhruba 1/4 HDP ( 4 bil – 1 bil ) . 1/2 Rozpočtu jde na důchody a sociální dávky . 16% rozpočtu je docela dost . A to máme iba henten mier .

  • orinoko • 3. prosince 2018

    Nejsem milovník Babise, ale myslim, že mu nezbývá nic jineho, než tanec mezi vejci. Podobně je na tom Zeman. Vladyku nevyjimaje…
    Klasický český obkrocak, … Neco za cibuli, něco za kren, dal nevim, něco zaprem…
    Lenin tomu říkával : Jeden krok vpred, dva kroky vzad. Nebo to bylo obracene?
    HerrGott, gdo si to ma všechno pamatovat?
    Pracuji s CNC masinami, to byste zirali, co je to za pitomce. To má nahradit lidi? Zatím jsou na úrovni jednodušších opic. Jenom rychlost jim jde.
    Same cidlo, sama sonda, nesmyslná čeština … Ale jinak jízda jak kolem černých skal.
    Ergo bomba.
    Abych něco ziskal, musím něco tratit. Dal je to na volbě konkrétních cilu. Důležité se tomu rika … Volba priorit.
    Mezi námi děvčaty se tomu rika: První řit.
    Tu je třeba nakrmit. LoaJALOvinou. A pak postupovat dal.
    Hašek tomu říkaval pokrok v mezích zakona.
    My skandaliste to charakterizuje vtipem: Hlavou zeď neprorazis, ale můžeš ji pomalu podechcat.
    To mi zase soudruh Google dá pohulit.

  • orinoko • 3. prosince 2018

    Víte , co hruza?
    To není muška jenom zlata.
    Za bolsana jste museli psát mezi řádky. Tedy věř veřejném pripade. A nešlo mnohdy o autory… Nýbrž o ty, kteří chtěli věci posunovat v rámci nevelkych toleranci.
    Jedna kantorka mi před lety rekla, že si pamatuje, jak jsem ji vysvetlovat, že je třeba neustále zkoušet rozvor-rozevreni nuzek.
    Já osobně jsem tu hranici nasel.
    A každý kriticky člověk by to měl zkoušet take.
    V množství je ukaz. V ukazu varovani. A poté třeba take… Nůžky tupe.

  • orinoko • 3. prosince 2018

    Aha …. Něco zaplatime, něco zaprem.
    Česká klasika. Váze se k tomu , co jsem napsal poprve.

  • orinoko • 3. prosince 2018

    Byl jsem na pohřbu kamarada. Takovou hromadu sedativ jsem v životě nezkonZOOMoval. A pořád to se mnou cvici.
    Bohužel mam pocit, že to není jediná racha, která mě potka. Ta tušena se týká OM.
    Je deprimujici, jak zoufale málo toho vim.

  • Bety • 3. prosince 2018

    Admirále, upřímně řečeno jsou všichni z jednoho vrhu. To, že se někdo z nich
    jeví umírněněji a projevuje určité známky zdravého rozumu a dejme tomu
    i těch „koulí“ nakonec vlastně nic neznamená. Vzpomeňte třeba na osmatřicátý
    rok a víru národa, že ten jednooký generál je nový Žižka.
    V tomto systému se normální čestný člověk na vrchol těžko prosadí.
    Takže je mi líto, stále se mi zdá, že vybírat není z čeho.

  • racek • 4. prosince 2018

    Pro takhle malý stát jsou proti zahraniční hrozbě tyto transportéry luxusem. Střetly by se totiž v prvním úderu s tanky a ty by je za pár minut rozstříleli na kusy ještě než by se objevili na hranici svého dostřelu )s trochou štěstí by je na několik vteřin ještě zahlédli). Hodí se spíše k tzv. asymetrickým konfliktům, což v překladu znamená pacifikaci domorodého obyvatelstva po zuby vyzbrojeného klacky, kameny a několika obstarožními Kalašnikovy a terorizjící nebohé američany svou nechutí předat svou ropou a plyn či půdu do americké správy.. V čemž jsou američané a i Izraelci skuteční mistři.
    Takže soudím, že je to spíš určeno k pacifikaci místního ruskojazyčného obyvatelstva.

  • racek • 4. prosince 2018

    Mimochodem, ta cena bohužel je realistická. Logistika bývá stejně či více drahá než holý výrobek.

  • Admirál • 4. prosince 2018

    Bety napsal

    Admirále, upřímně řečeno jsou všichni z jednoho vrhu. To, že se někdo z nich
    jeví umírněněji a projevuje určité známky zdravého rozumu a dejme tomu
    i těch „koulí“ nakonec vlastně nic neznamená. Vzpomeňte třeba na osmatřicátý
    rok a víru národa, že ten jednooký generál je nový Žižka.
    V tomto systému se normální čestný člověk na vrchol těžko prosadí.
    Takže je mi líto, stále se mi zdá, že vybírat není z čeho.

    Bety, ono ale nestačí, aby se tam na vrchol prosadil normální čestný člověk, on musí mít k tomu, aby mohl otočit kormidlem ještě jiné vlastnosti, musí být tak trochu parchant, aby dokázal vy-ebat s obr parchanty, co se ho budou snažit zničit, musí mít finanční a odborné zázemí, musí mít přístup ke sdělovadlům. Pokud nebude mít toto, rychle skončí.

  • Gatta • 4. prosince 2018

    Orinoko – zdravím …

    Dobrá diskuze – co jiného než souhlasit.

    Dostala se mi do rukou útlá knížečka – Jack London – „Železná pata“.
    https://www.databazeknih.cz/dalsi-vydani/zelezna-pata-68097

    Napsáno v roce 1906 !!! – kniha je pochopitelně ze své doby a není to žádná opravdová literatura, ale ani žádná hloupá agitka. Jednoduše zde jsou vysvětlena problematika – metafyfiky, nadhodnoty, postavení elit, zkorumpovanost politických stran a odborů, problém nadprodukce a z toho plynoucí války … … …
    Popis popisovaného politckého a ekonomického systému se v mnohém přímo děsivě podobá i současnosti.
    Konec knihy popisuje fiktivní násilné povstání a brutální potlačení Chicagské komuny – kniha vyznívá, i přes neochvějnou jistotu v budoucí vítězství „bratrství“ velmi pesimisticky – nebo spíše bezradně, jak k tomuto cíli dojít, jinak než potoky krve.
    Gerrge Orwell toto dílko určitě četl několikrát, než napsal své věhlasné „1984“.

  • Gatta • 4. prosince 2018

    PS
    K přiblížení – viz komentáře čtenářů (na stejném odkazu).
    https://www.databazeknih.cz/knihy/zelezna-pata-68097

  • Bety • 4. prosince 2018

    Admirále, máte pravdu, nemůže to být čestný naiva, to je jasné. Už včera jsem ještě měla podotknout, že existují výjimky.
    Pokud myslíte, že mezi ně náš zmíněný politik patří, uvidíme.
    Řekla bych, že prubířský kámen bude imigrace. Jestli v tomto vydrží….

  • Gatta • 4. prosince 2018

    Re Bety – každý člověk čas od času dojde do bodu kde se „láme charakter“ … a pak je často „vše jinak“. Mnoho se dá napravit, ale to chce hodně úsilí a hlavně hodně času. A to politici nemívají. Tedy u každého politika je takový bod zlomu obvykle od ztráty důvěryhodnosti – u partnerů i u voličů – tedy ti tohoale u nás snesou opravdu hodně :-)
    Doufám, že zde čte občas nějaký oddaný Babišův zvěd …

    On to říkal Werich, že: „Každý dobrý úmysl musí být podšprajcovanej pořádně tlustým klackem“, i Nicolo Machiavelli říkal, že: „Vladař musí být silný jako medvěd ale zároveň i chytrý jako liška a že nemůže kvůli daného dodržení slova či slibu ohrozit svoje postavení a vévodství“ … a Vysockij s Nohavicou vědí že: „Nakonec na světě nakonec zvítězí pravda, ale až dokáže to, co dokáže lež“.

    Vše je o síle a moci.
    ( v obecném smyslu – „ve schopnosti působit na své okolí ve svém zájmu)

  • Gatta • 7. prosince 2018

    Lotyšsko – Litva , ono se to stejně plete – oba stejní poturčenci.

    https://cz.sputniknews.com/politika/201812078647698-litva-eu-rusko-sankce/