Diskuze k článku


  • Botičky od Diora • 12. března 2015

    Též Vám děkuji za odvahu, pane Prezidente, vím co se na Vás teď sesype!
    Zároveň jsem na sebe pyšný neboť jsem Vás volil.

  • Ladys • 12. března 2015

    Co to teď blábolili na Primě, že Vladimíra V. Putina nebylo už 7 dní vidět a něco o mozkové příhodě? Není nějaký seriozní zdroj?

  • orinoko • 12. března 2015

    RusPutin nebyl vidět? Tak to určitě chystá anexi celého Donbasu. No prosím, jak je u nás oblíbený. Ta nervozita , když nevyhrožuje modrému ptactvu a Kalouskovi ranou do sanice. Já jsem například takovou vyžírku, jakou je soudruh Duka, neviděl myslím už asi celé dva měsíce a vůbec si o něj nedělám starost. Ani nespekuluji, jestli si ho už neodnesl čert.

  • Sio • 12. března 2015

    Myslím, že toto Zemanovo rozhodnutí bude jednou v učebnicích.

  • zajoch • 12. března 2015

    Také děkuji našemu prezidentovi za jeho rozhodnutí jet na oslavy, ale ode mne to asi není žádné překvapení. Věřím, že tam nebude z východních kolonií Západu sám.

  • Tribun • 12. března 2015

    Ladys napsal

    Co to teď blábolili na Primě, že Vladimíra V. Putina nebylo už 7 dní vidět a něco o mozkové příhodě? Není nějaký seriozní zdroj?

    Třeba zde http://leva-net.webnode.cz/news/a11-3-konfrontace-vrcholi/
    O serióznosti si rozhodněte sám.

  • Tribun • 12. března 2015

    Vaše vyznání, pane Mane, je sice poněkud patetické, ale pořád lepší patos, než cynismus, pročež vám vyslovuji souhlas. Nejet do Moskvy podle mě znamená odmítnou výsledek 2. světové války.

  • Béda • 12. března 2015

    Civilizovaný západ (všichni politici tzv. Západu kromě Zemana) bude slavit porážku nacismu patrně v Pobaltí v průvodu s Waffen SS anebo na demokraDické UkraDině v průvodu s Pravým sektorem a Banderovci.

  • peter. • 12. března 2015

    A ten náš úžernícky ch.j,chce ísť radšej na oslavy dňa víťazstva do Kyjeva.

  • Béda • 12. března 2015

    peter. napsal

    A ten náš úžernícky ch.j,chce ísť radšej na oslavy dňa víťazstva do Kyjeva.

    Svůj k svému. Kiska je oligarcha a Ukrajinu si rozparcelovali mezi sebe takoví jako on. Navíc oligarchové mají vždycky blízko k fašismu a nacismu.

  • hudryper • 12. března 2015

    p.t. diskutující… Zdá se,že činnost zvanou politika v této zemi vykonává pouze Miloš Zeman. Ti ostatní by politiku rádi dělali,kdyby nebyli většinově zaháčkováni svými loutkovodiči a navíc,kdyby
    to uměli.Zeman odjel na problematickou návštěvu USA pod ochranou tamní izraelské lobby,která
    jak potvrdila Nulandová ,vládne USA . Kdyby nedělal halasnou proizraelskou rétoriku,nebyl by se
    stal prezidentem natruc v ČR dislokovaným us.převodovým pákám schopným zatknout premiéra
    této srandovní země. Pochopil už dávno,že jeho proizraelská „krýša“ je oním pevným bodem,o nějž
    je schopen opřít své páky aby pohnul ne sice světem,ale přinejmenším politickým monopolem se
    sídlem ve Vlašské na Malé Straně.Jinak se totiž v tak malé zemi skutečná politika dělat ani nedá.
    Až legrační Zemanovy výkřiky proti muslimům a naprosto nekritická podpora čehokoliv made in
    Izrael mu dovoluje být v květnu v Moskvě podobně vysoce uznávaným politikem,jako tomu bylo při jeho návštěvě Číny. Přitom ho to skoro nic nestojí. Jeho protimuslimská rétorika se stala součástí populistické kampaně a lezení Netanyahuovi do zadele neirituje nikoho víc,než pražskou
    kavárnu,která neví jak eliminovat jeho údery. A tak máme na českém pomyslném trůnu politika,
    který si dovolí v americkém senátě prohlásit veřejnou lež – je suis juif – a krátce nato příjmout
    pozvánku Putina na tribunu před mausoleem na Rudém náměstí….Zkrátka „kdo umí – umí a kdo
    neumí- čumí „. Takovéhoto politika nelze zdravým rozumem moralizovat názory obyčejných lidí
    na to,co by si oni představovali,aby jejich politik činil či naopak nečinil. Dávat jeho cestě do Moskvy
    jiný než čistě jeho osobní politický motiv je úsměvná naivita,i když lze pochopit pocity hrdosti nad
    jeho demonstrací zdánlivé nezávislosti na současných a hlavně budoucích prediktorech.

  • Sio • 12. března 2015

    @hudryper: To si o Zemanově vztahu k Izraeli myslím od začátku. Kdo chce dělat politiku, musí mít spojence. A proč vlastně ne Izrael?

  • Sio • 12. března 2015

    Novela branného zákona míří do vlády. Počítá s obnovením odvodů pro muže i pro ženy …

  • Béda • 12. března 2015

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/usa-zazehly-konlikt-na-ukrajine-a-udelaly-historickou-chybu/

    Podle amerického tisku, se na tomto názoru shodují i lidé s tak diametrálně protikladnými pohledy, jako je bývalý americký ministr zahraničí Henry Kissinger a protiválečný spisovatel Noam Chomsky.

    „I když se Kissinger a Chomsky mohou pravděpodobně urazit tím, že by se mezi jejich politickými názory mohly nacházet analogie, v jedné věci se shodují: že touha po válce je chybou, a je možné, že to bude chyba historických rozměrů,“ píše Mint Press.

    Publikace zdůrazňuje, že názory Kissingera a Chomsky na ukrajinský konflikt odporují chování „válečnické“ administrativy Baracka Obamy a ještě „extrémnějšího“ senátora Johna McCaina, kteří jen zhoršují krizi na Ukrajině.

  • Béda • 12. března 2015

    Útlocitný duševně vyšinutý gauner, který se rád fotí s nacisty a radikálními islamisty a téměř vždycky se vyskytne shodou okolností v zemích, kde posléze propukne masové zabíjení a násilí. http://echo24.cz/a/inHGi/mccain-je-nemecke-vlade-jedno-ze-ukrajinci-umiraji Zajímavé, jak najednou tomuto darebákovi, který (jak jinak) podpořil násilný nacistický převrat v Kyjevě (ne nepodobný požáru Reichstagu) záleží na Ukrajincích.

  • nikdo • 12. března 2015

    I já děkuji panu Prezidentovi. Vítězství ve 2. sv válce je potřeba oslavit v Moskvě (nebo alternativně v Praze, kde pro Evropu skončila) a 9.května.

  • Béda • 13. března 2015

    Trochu mimoběžné – k prezidentovým prohlášením na margo („veřejnoprávní“ ČT): http://www.nwoo.org/2015/03/12/je-normalni-ze-ve-zpravodajstvi-ceske-televize-je-tolik-lidi-s-vazbami-na-usa/

  • zajoch • 13. března 2015

    Hudrypere, ze své intelektuální výše jsi nám zde podal fajnový výklad s pohledem na příčiny prezidentových skutečně až halasných projevů na jedné straně podřízenosti a na druhé bojovnosti, vše jako kdyby ve prospěch země svět řídící. Mnohde na mne jeho výroky působily až jako ironie, ale jakožto pláštík je to jistě správnější. Jenom tvůj poslední odstavec považuji za relativní. Osobní politický motiv jeho cesty do Moskvy v jeho případě je určitě, ale myslela bych si, že je zde, možná jen jako doprovodný jev, také určitý politický podnět. Podobně jako je tomu v případě jednání Orbána, který asi inicioval jakousi vzpouru proti Bruselu, kterou Zeman možná přijal. Myslím, že Rusové vítají Zemanovo rozhodnutí, což dokládá, že se dostal, a s ním ČR, na ruské stránky, což před jeho zvolením nebylo. Obzvláště v poslední době. Za dřívějšího prezidenta jako kdyby pro Rusko ČR ani neexistovala. Marně jsem hledávala jakoukoliv zmínku o dění u nás, které mi připadalo něčím důležité, nebo hodné pozornosti. Obvykle nic.

  • Béda • 13. března 2015

    zajoch,

    Zeman se snaží držet určitou názorovou kontinuitu. Tu tradičně zemanovsky proizraelskou i tu historickou, která jej odlišila od jeho protějšku v průběhu prezidentského klání, kdy „kníže, co má k (popelnicovému) lidu blíže“ chtěl málem postavit prezidenta Beneše kvůli dekretům před (americký) mezinárodní soud a udělat z něj válečného zločince.

  • Paulito07 • 13. března 2015

    Pan prezident nejel do Moskvy oslavovat II. sv. válku jak uvádí autor, nýbrž její ukončení a porážku nacismu hlavně zásluhou tehdejší SSSR.

    • Stan • 13. března 2015

      Máte pravdu, opraveno.

  • Jan Kristek • 13. března 2015

    Paulito07 napsal

    Pan prezident nejel do Moskvy oslavovat II. sv. válku jak uvádí autor, nýbrž její ukončení a porážku nacismu hlavně zásluhou tehdejší SSSR.

    Přesně tak! Válka se oslavuje u nás a v jiných amerických/nacistických koloniích, kde se slaví 8. květen, „poslední ničím nerušený den války“. Kapitulace Německa, kterou válka oficiálně skončila, byla, jak víme, podepsána až 9. května.

  • tatar • 13. března 2015

    Je sice sprostý, ješitný, hrubý, necitlivý, nemá rád muslimy, abstinenty, vegetariány a chlastá, ale stačí, že jede do Moskvy a tak je vlastně boží!

    Lidi, to nemáte lepší vzory?

  • hudryper • 13. března 2015

    Ve svém výčtu jste tatare zapomněl uvést,že je na rozdíl od Vás vzdělaný a mimořádně inteligentní,
    že ještě pořád kouří a pořád na něj nelze najít při vší snaze nic, co by ho kompromitovalo jako
    obvyklého českého politika s bankovním kontem pod kontrolou i Vašich chlebodárců. Zeman se
    nesnaží být vzorem,jemu stačí,že trpaslíci Vašeho formátu nedoplivnou ani na jeho boty. Jděte se
    vycpat !

  • peter. • 13. března 2015

    V Rusku sa pravdepodobne odohráva niečo veľmi dôležité,možno zlomové :
    http://prvopodstata.blog.cz/1503/13-03-2015-okenko-marneho-expres

  • Admirál • 13. března 2015

    hudryper napsal

    p.t. diskutující… Zdá se,že činnost zvanou politika v této zemi vykonává pouze Miloš Zeman. Ti ostatní by politiku rádi dělali,kdyby nebyli většinově zaháčkováni svými loutkovodiči a navíc,kdyby
    to uměli.Zeman odjel na problematickou návštěvu USA pod ochranou tamní izraelské lobby,která
    jak potvrdila Nulandová ,vládne USA . Kdyby nedělal halasnou proizraelskou rétoriku,nebyl by se
    stal prezidentem natruc v ČR dislokovaným us.převodovým pákám schopným zatknout premiéra
    této srandovní země. Pochopil už dávno,že jeho proizraelská „krýša“ je oním pevným bodem,o nějž
    je schopen opřít své páky aby pohnul ne sice světem,ale přinejmenším politickým monopolem se
    sídlem ve Vlašské na Malé Straně.Jinak se totiž v tak malé zemi skutečná politika dělat ani nedá.
    Až legrační Zemanovy výkřiky proti muslimům a naprosto nekritická podpora čehokoliv made in
    Izrael mu dovoluje být v květnu v Moskvě podobně vysoce uznávaným politikem,jako tomu bylo při jeho návštěvě Číny. Přitom ho to skoro nic nestojí. Jeho protimuslimská rétorika se stala součástí populistické kampaně a lezení Netanyahuovi do zadele neirituje nikoho víc,než pražskou
    kavárnu,která neví jak eliminovat jeho údery. A tak máme na českém pomyslném trůnu politika,
    který si dovolí v americkém senátě prohlásit veřejnou lež – je suisjuif – a krátce nato příjmout
    pozvánku Putina na tribunu před mausoleem na Rudém náměstí….Zkrátka „kdo umí – umí a kdo
    neumí- čumí „. Takovéhoto politika nelze zdravým rozumem moralizovat názory obyčejných lidí
    na to,co by si oni představovali,aby jejich politik činil či naopak nečinil. Dávat jeho cestě do Moskvy
    jiný než čistě jeho osobní politický motiv je úsměvná naivita,i když lze pochopit pocity hrdosti nad
    jeho demonstrací zdánlivé nezávislosti na současných a hlavně budoucích prediktorech.

    Ano, politika pokud to má být alespoň minimálně autonomní politika, se musí opírat o nějaké mocenské sloupy.

    Bezbřeze proizraelská až ad absurdum dotažená rétorika má zřejmě pragmatické důvody a nikdy jsem se na Zemana proto nezlobil.

  • Admirál • 13. března 2015

    tatar napsal

    Je sice sprostý, ješitný, hrubý, necitlivý, nemá rád muslimy, abstinenty, vegetariány a chlastá, ale stačí, že jede do Moskvy a tak je vlastně boží!

    Lidi, to nemáte lepší vzory?

    Bohužel, nikdo lepší v druhém kole prezidentské volby nebyl.

  • Admirál • 13. března 2015

    peter. napsal

    V Rusku sa pravdepodobne odohráva niečo veľmi dôležité,možno zlomové :
    http://prvopodstata.blog.cz/1503/13-03-2015-okenko-marneho-expres

    Může být…

  • ducatista • 13. března 2015

    Zeman opět proti proudu, a opět skvěle!
    Ad adorace Izraele – v tomto ohledu nejde o nějaké nóvum, či páky, o které se snad má jako prezident opřít. Zeman je v tomto ohledu konzistentní od svého vstupu do politiky. On zkrátka hlásá to, co hlásal vždy, nějakou taktiku bych za tím nehledal.

  • Aleš • 13. března 2015

    konzistentnost v něčem může být přeci od prvopočátku taktika …

  • orinoko • 13. března 2015

    Poněkud zchladím vaše pajány. Pokud si do této chvíle potřebuje ON vykrývat záda židovskou kartou a zároveň přejímá antiíránskou militantní rétoriku, tak moc svobodný není.
    Situace se má následovně: Irácká armáda , kmenové milice a íránské zvláštní oddíly vstoupily do Tikrítu. Syrské a irácké letecké síly zasazují Džudymu z MccoCAINova jeho Daeši velmi smrtelné údery. Daleko větší , než cikánova vojensko-průmyslová trubka na konečné stanici metabolismu. Na YT je toho plno.
    Emerický kretén obzvláště v případě Daeše ukazuje , že jeho Army je vlastně jen jakousi operetní děvkou, kterou vláčejí pruhovaní cikáni kudy chtějí, a jak chtějí. Pokud bude situace dál sledovat současný vývoj, tak se kromě Hizballahu na syrských Golanech objeví i íránské revoluční gardy. Co bude Hejkal dělat? Požadovat atomovku na Írán ve smyslu současného katastrofálního, izraelského, těžce militantního režimu?
    Do ČNB bude instalován Rusnok. Za odměnu a řiťomilství. Hejkal stále potřebuje někoho ovládat. RusNOKA si vybere už poněkolikáté.
    Co myslíte, má k tomu svolení finančního Žida?

  • orinoko • 13. března 2015

    Za tímto syrským osudem stojí i izraelský režim. Právě ten, který tak úspěšně kooperuje se středověkou Saudskou Arábií. Takže Hejkal chtě nechtě tiše akceptuje válku v Sýrii jako povstání proti sekulárnímu diktátorovi. Je to jeho volba. A zároveň místní schíza.

    https://www.youtube.com/watch?v=LN60rqsbLWQ

  • orinoko • 13. března 2015

    https://www.youtube.com/watch?v=HrKRaNfiEQc

  • Aleš • 14. března 2015

    Mise OSN na Golanech nebude, tak si bude muset najít jinou řiť. Vlastně potvrzuješ hudryperova slova. Kdy budou v Izraeli volby?