Diskuze k článku


  • Alena • 15. listopadu 2015

    Tento teroristický útok byl naplánován, a to buď jednou nebo druhou stranou. Stejně je dlouho dopředu- celá desetiletí naplánována cílená migrace do Evropy, jejímž cílem je rozpustit evropské národní státy. Tato invaze neustane, viz dnešní novinky
    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386445-s-uprchliky-mohou-do-evropy-proudit-i-teroriste-nemecka-tajna-sluzba-chce-vetsi-kontrolu.html
    pouze změní podmínky v Evropě v duchu 11/9. Méně svobody, čili uprchlíci budou proudit, akorát se o tom nebude psát, a více represí, čili žádné demonstrace proti nim

  • Alena • 15. listopadu 2015

    češi holt nejsou takoví vlastenci jako Poláci ( viz ohromné demonstrace Poláků), jehož nové vedení vedení anulovalo příjem uprchlíků. Jsme prej knedlíkový národ,
    zřejmě pravdivé tvrzení.

  • Magnus Maximus • 15. listopadu 2015

    Jo Aleno vidím to podobně. Pro místní se utáhne opasek a tmaví budou v milionech proudit dál. Souhlasím také s tím, že jde o Sýrii. Neznám mezinárodní právo, ale myslím si že aby invaze byla podle pravidel a podle práva, tak by je musel pozvat Asad za souhlasu Ruska, Iránu, Číny případně dalších aktérů kteří jsou v tom konfliktu zainteresovaní nebo by to muselo projít přes OSN a opět za souhlasu všech. Nemůžou se tam jen tak nakýblovat a házet bombičky bez souhlasu dalších aktérů, resp. můžou ale v tom případě začne velká válka. A je otázka jestli takovou válku chce Západ v čele s USA risknout. Myslím si že ne.

  • fajt • 15. listopadu 2015

    to podobenství Gliwic vzpomíná čím dále více lidí, Stane, to nebezpečí války je více pravděpodobnější než sebezáchovný pud psychopatických neoconů. ..

  • fajt • 15. listopadu 2015

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386443-vysetrovatele-identifikovali-jednoho-z-atentatniku-drive-jej-sledovala-tajna-sluzba.html – konfident a pozdější operativec jako vyšitý ( stíhaný za terorismus a přesto pro justici čistý jako lilie ) i do Sýrie ho stačili vyslat a teď může posloužit i prstem ( čert ví kde ve francouzské Guyaně hnije ). ..

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Tak hezky se nám to střídá. Jako roční období. Po 11/9 přišla do Afghánistánu Trvalá svoboda – výsledkem je trvalá okupace a rozvrácená země zmítající se v násilí, pak hledání ZHN do Iráku – dodnes se nenašly, výsledkem jsou rozvrácená země, nekončící násilí statisíce mrtvých, miliony migrantů a ISIL, pak přišla ochrana covilistů do Libye, výsledkem jsou zhroucený předtím funkční stát, statisíce migrantů, základna pro ISIL a nekončící násilí, pak přišla pomsta Asadovi za použití chemických zbraní – je jedno že je téměř s jistotou použila „umírněná“ opzice řezačů hlav usilujících o zřízení islámského chalifátu. Výsledkem jsou miliony běženců, desítky až stovky tisíc mrtvých, zničený stát. Pak přišla „demokracie v podobě zinscenovaného barevného fašistického puče na Ukrajinu – výsledkem je zbankrotovaný stát, ve které umírněnou oligarchii vystřídalo otevřené loupežení oligarchů, miliony běženců a teroristická „ATO“. Pak přišel „ruský“ sestřel malajského letadla, přičemž RF nikdo dodnes nic neprokázal, hlavní podezřelý spoluvyšetřoval zločin ze kterého je podezřelý a měl právo veta. Výsledkem jsou sankce a protiruská mobilizace. Pak vstoupila RF do západního připravovaného puče a války v Sýrii, demonstrace možností ruské armády, faktické zřízení ruské bezletové zóny v Sýrii a poukázání na to, že všechny akce Západu v Sýrii jsou nelegální a z hlediska mezinárodního práva zločinné a skutečný místo fiktivního boje s islámským terorismem, načež se „mírumilovný“ Západ z toho málem zesral. Mezitím přišla nenadále jakoby bez příčiny spuštěná vlna migrace z muslimských zemí do EU a hřejivé slunění všakových neziskových humanistů, pravdoláskařů, kavárníků, pseudolevičáků se skrytým cílem destabilizovat EU. Pak přišly atentáty v „demokratickém“ Turecku, členském muslimském státu

  • Béda • 15. listopadu 2015

    pokračování: …NATO. A nyní přichází na řadu mnohačetné útoky islámských radikálů v jednom z center západní „demokracie“ – v Paříži. Západní lídři se již nechali slyšet, že by nás to mělo motivovat k ještě větší humanitě, rozuměj k ještě větší příchylnosti masové muslimské migrace a že následovat bude pádná odpověď a další omezení politických svobod. Co bude dál to se uvidí. Prozatím vše nasvědčuje tomu, že jsme na „dobré“ cestě k TTIP, NWO a totalitě jaká zde ještě nikdy nebyla. Opět se potvrzuje, že kapitalismus je nic jiného než jeden obrovský podvod.

  • fajt • 15. listopadu 2015

    Alena napsal

    češi holt nejsou takoví vlastenci jako Poláci ( viz ohromné demonstrace Poláků), jehož nové vedení vedení anulovalo příjem uprchlíků. Jsme prej knedlíkový národ,
    zřejmě pravdivé tvrzení.

    mám pšonky ( většinou ) za gruchy, ale pokud jde o patriotismus a národní cítění ( někdy až nepatřičné), tak Pepiki s přehledem strčí do kapsy ( kieszeni ). ..)

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Celé to divadlo v Paříži má patrně posloužit k LEGALIZACI (poskytnutí jakéhosi věrohodného důvodu) pro PŘÍMÝ vstup NATO do války v Sýrii. Poté co jim Putin jasně odkázal, že proti Asadovi provádějí zločinnou konspiraci si našly DŮVOD. Nyní už to bude pomsta útočníkům. Nevadí, že kromě syrského se u ostatků mrtvých teroristů našel také egyptský pas. Stejně jako nevadilo, že se v sutinách WTC našel pas občana Saudské Arábie. Nikdo na Egypt útočit nebude, stejně jako nikdo dodnes nezaútočil na Mekku světového terorirsmu S.Arábii. Tato středověká šariátní diktatura naopak všestrannou podporu „demokratického“ Západu.

  • Stan • 15. listopadu 2015

    Mezi osmi útočníky prý byl Francouz a dva Belgičani. Co myslíte, vyhlásí Francie válku Belgii? Začne policejní operace proti wahábistickým mešitám na pařížských předměstích? Pochybuji…

  • Stan • 15. listopadu 2015

    Jo, a ten syrský pas prý byl padělek, fotka nesouhlasila se jménem, číslo a série pasu neodpovídaly. Psyop jak vyšitá.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Klasické 2 v 1: 1/ poskytnout důvod a legalizovat vpád NATO do Sýrie, kam doteď legálně nemohly
    2/ poskytnout důvod k osekání politických svobod a k plíživému zavedení korporátní totality

  • Magnus Maximus • 15. listopadu 2015

    Takže Juncker dál nabádá k přijímání migrantů. Tak je to přesně o tom, jak jsem před chvílí psal. Bez ohledu na jatka budou dál proudit tzv. uprchlíci. To je přece hajlz ! Holt nemá děti.
    Zdroj: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386453-kvuli-utokum-nesmime-zacit-odmitat-migranty-rekl-juncker.html

  • Sio • 15. listopadu 2015

    Ano, dost možná jsou to Gliwice 3. světové. Ale to je jen následek. Ať už to udělal kdokoli, na počátku jsou ti, co tu imigraci organizovaně spustili a v Evropě zase všichni ti, co pomáhali tomu procesu se rozvíjet a zesilovat.
    Stačilo se rozhodně postavit tomu na hranicích Evropy a s největší pravděpodobností by k tomu nedošlo. Totalita v Evropě díky terorismu bude. Stejně jako už je v USA. Kdy příjde evropská verze „Patriot Act“?

  • Asfalt • 15. listopadu 2015

    Béda napsal

    Klasické 2 v 1: 1/ poskytnout důvod a legalizovat vpád NATO do Sýrie, kam doteď legálně nemohly
    2/ poskytnout důvod k osekání politických svobod a k plíživému zavedení korporátní totality

    Teroristický útok v Paříži nemůže vpád NATO do Sýrie legalizovat. To, jak říká Magnus Maximus, by mohl učinit Assad svým pozváním nebo by tak mohla učinit RB OSN. Je ale pravdou, že USA na mezinárodní právo z vysoka kašlou.
    Co se týče legitimizace takévého vpádu před veřejností, pak si myslím, že útok v Paříží tomu neodpovídá svým rozsahem. Pro náležité zvednutí veřejného mínění by podle mě muselo jít o větší masakr. Navíc mi zde chybí dělostřelecká příprava mediální propagandy v obsahu: Rusko v Sýrii zabíjí děti, Diktátor Putin maří syrskou svobodu a demokracii nebo tak podobně. Mohu se ale mýlít.
    Je možné, že události v Paříži jsou Gliwicemi 3. sv. války, jak autor uvádí. Já jen uvedl námitky, aby řeč nestála a ze vzájemného poplácávání se po rameni jsme tu nakonec nudou neusnuli.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Asfalt napsal
    Teroristický útok v Paříži nemůže vpád NATO do Sýrie legalizovat. To, jak říká Magnus Maximus, by mohl učinit Assad svým pozváním nebo by tak mohla učinit RB OSN. Je ale pravdou, že USA na mezinárodní právo z vysoka kašlou.
    Co se týče legitimizace takévého vpádu před veřejností, pak si myslím, že útok v Paříží tomu neodpovídá svým rozsahem. Pro náležité zvednutí veřejného mínění by podle mě muselo jít o větší masakr. Navíc mi zde chybí dělostřelecká příprava mediální propagandy v obsahu: Rusko v Sýrii zabíjí děti, Diktátor Putin maří syrskou svobodu a demokracii nebo tak podobně. Mohu se ale mýlít.
    Je možné, že události v Paříži jsou Gliwicemi 3. sv. války, jak autor uvádí. Já jen uvedl námitky, aby řeč nestála a ze vzájemného poplácávání se po rameni jsme tu nakonec nudou neusnuli.

    Zdravím. Měl jsem na mysli stejnou legalizaci jako byla ta v Afghánistánu po 11/9 kdy se našel saudský pas a výsledkem byl vpád do této země. Je )plně jestli důvod stojí na vodě anebo ne. Až do pařížského masakru prakticky žádný byť trochu věrohodný důvod neměli – pomineme li Asadovo vraždění „za pomoci chemických zbraní“ (i když to téměř jistě byli jejich vlastní „umírnění“ řezači hlav bojující proti sekulárnímu státu za šariátní „demokracii“. Nyní se frantíci mohou vytasit pomstou (podobně jako amíci po 11/9) a požádají NATO o pomoc v tomto „sebeobranném“ boji.

  • Pablo • 15. listopadu 2015

    Béda napsal

    Celé to divadlo v Paříži má patrně posloužit k LEGALIZACI (poskytnutí jakéhosi věrohodného důvodu) pro PŘÍMÝ vstup NATOdo války v Sýrii. Poté co jim Putin jasně odkázal, že proti Asadovi provádějí zločinnou konspiraci si našly DŮVOD. Nyní už to bude pomsta útočníkům. Nevadí, že kromě syrského se u ostatků mrtvých teroristů našel také egyptský pas. Stejně jako nevadilo, že se v sutinách WTC našel pas občana Saudské Arábie. Nikdo na Egypt útočit nebude, stejně jako nikdo dodnes nezaútočil na Mekku světového terorirsmu S.Arábii. Tato středověká šariátní diktaturanaopak všestrannou podporu „demokratického“ Západu.

    Osobně si to myslím také. To co se nepovedlo na Ukrajině – zatáhnout Rusko do války, tak to zkusí jinou cestou. Pokud by EU, potažmo NATO, vstoupily oficiálně do konfliktu v Sýrii, určitě by nebojovaly po boku Ruska a syrské armády. potom už ke konfrontaci jenom krůček. A o to stále jde …

  • ex-nemo • 15. listopadu 2015

    Přímí vykonavatelé teroru mohou být opravdu zfanatizovaní lidé, od dětství indoktrinované dogmaty o boj za nějaké náboženství.
    To však v žádném případě neplatí o těch, kteří stojí za tím, organizátorech těch akcí, kteří zásadně a nikdy v žádného Boha nevěří (nanejvýš tak Molocha) a sledují jen a jen vlastní zištné zájmy. Co svět světem stojí to tak bylo a je pořád. Nikdo, kdo opravdu věří v jakéhokoli Boha, který v každém náboženství je ztělesněním dobra, nemůže přece organizovat vraždění !
    Jestli to v některých případech v minulosti mohlo být nejasné, zastřené a zamotané, tak v této pařížské tragedii je to zjevné a zřejmé na první pohled. Vyvstávají tedy dvě zásadní otázky :
    1 Kdo to organizoval a platil
    2. Jaký účel je tím sledován
    Pokud se tyto otázky podaří původcům zamlžit, zatutlat, svést z cesty, zmobilizovat presstituty, využít šoku a vrozené zloby části populace, pokud nebudou jasně zodpovězeny a včleněny do veřejného mínění, akce dosáhla svého účelu a je předpoklad opakování tragedie kdekoli a kdykoli.

  • fajt • 15. listopadu 2015

    Pablo napsal
    Osobně si to myslím také. To co se nepovedlo na Ukrajině – zatáhnout Rusko do války, tak to zkusí jinou cestou. Pokud by EU, potažmo NATO, vstoupily oficiálně do konfliktu v Sýrii, určitě by nebojovaly po boku Ruska a syrské armády. potom už ke konfrontaci jenom krůček. A o to stále jde …

    a taky zvednout „chuť “ evropanů se nejdříve nepřímo a pak po čase i přímo a osobně zapojit do téhle třetí světové, tedy kolonie neoconů proti Rusku a jeho spojencům. ..

  • Asfalt • 15. listopadu 2015

    Béda:
    Také zdravím. Ano, je úplně jedno, jestli důvod stojí na vodě anebo ne. Také jsem byl zahraniční politikou Západu v tomto názoru již utvrzen. Pak je samozřejmě možné všechno.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    ex – nemo

    na rozdíl od O.Krejčího se domnívám, že tito tzv. mudžahedíni mohou být:
    1/ namotivováni drogama
    2/ fanatici, kteří v teroristickém činu vidí svůj „boží úkol“
    3/ odborníci, kteří provádějí sofistikované (technické dálkově odpalované, časované a pod.) sabotáže
    4/ prosté živé nálože (tředba děti), které po dosažení cílového místa (uprostřed davu lidí, u policejní stanice, vojenské akademie..) dálkově odpáleni
    5/ jsou motivováni penězma pro rodinu (jeden se obětuje aby se zbytek rodiny měl lépe)
    6/ jsou hnáni prostou pomstou zato, co provedli západní „demokraté“ jejich rodině, zemi
    7/ jsou oběťmi vydírání (neuposlechneš a uvidíš jak se povede tvé rodině
    Možná existují ještě jiné varianty

  • Magnus Maximus • 15. listopadu 2015

    Béda napsal
    Prozatím vše nasvědčuje tomu, že jsme na „dobré“ cestě k TTIP, NWO a totalitě jaká zde ještě nikdy nebyla. Opět se potvrzuje, že kapitalismus je nic jiného než jeden obrovský podvod.

    Bédo celkem souhlas, ale kvůli TTIP by se nedělala ta akce s tzv. uprchlíky do Evropy. Snaha o podepsání TTIP ukazuje, že kapitalismus už je zase v koncích, protože kapitalisti nemají koho drancovat. V zemích BRICS už to tak nejde. A kapitalismus je na tom založen. Jinak končí. S těmi přivandrovalci jde o něco většího. Věřím tomu že jde o totální přeformátování Evropských států, jejich likvidaci a vytvoření úplně nových států v Evropě a nového typu evropského člověka. K naší škodě samozřejmě.

  • Sio • 15. listopadu 2015

    Magnus Maximus napsal

    Takže Juncker dál nabádá k přijímání migrantů. Tak je to přesně o tom, jak jsem před chvílí psal. Bez ohledu na jatka budou dál proudit tzv. uprchlíci. To je přece hajlz ! Holt nemá děti.
    Zdroj:http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386453-kvuli-utokum-nesmime-zacit-odmitat-migranty-rekl-juncker.html

    „Hajzl“ … to je v pořádku. Ale „Juncker“ – to už s těmi vulgarismy přeháníte, nemyslíte? Teď poslouchám Jour … už i v televizi.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Po teroristických útocích v Paříži Západ má tři varianty dalších akcí, píše v článku pro web CNN ředitel oddělení světové bezpečnosti londýnského Asijsko-Tichomořského fondu Sajjan Gohel.

    „Za prvé, mohou pokračovat v nynější strategii proti IS, která ale dokázala svoji neúčinnost. Za druhé, iniciovat pozemní operaci spolu s místními spojenci v Sýrii a Iráku, aby zničili infrastrukturu IS. Za třetí, Západ se může prostě zřeknout Iráku a Sýrie,“ píše autor. Každá z těchto variant tají v sobě jistá rizika, poznamenal expert….

    Více: http://cz.sputniknews.com/svet/20151115/1675795/tri-varianty-odpovedi-utoky-pariz.html#ixzz3rYvlbzq2

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Puškov označil za viníka teroristických útoků Spojené státy

    Více zde: http://leva-net.webnode.cz/news/puskov-oznacil-za-vinika-teroristickych-utoku-spojene-staty/

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Další „pravdoláskařský“ (k) debil na obzoru: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/bulharsky-prezident-putin-chce-pres-balkan-destabilizovat-evropu/

  • K. J. • 15. listopadu 2015

    Globalista si prý libuje v symbolice. Tak se na to zkusme podívat i z této stránky:
    11.9.2001
    1+1+9+2+0+0+1=14 / 1+4=5
    13.11.2015
    1+3+1+1+2+0+1+5=14 / 1+4=5
    nebo
    11+9+2+1=23 / 2+3=5
    13+11+2+1+5=32 / 3+2=5
    V podstatě je to možná bezvýznamná shoda náhod. Nicméně je pravděpodobné, že občané Evropy budou svolní s omezením svých svobod, výměnou za pocit bezpečí. Může se tím urychlit například proces pouze bezhotovostních plateb, nebo čipování obyvatelstva a pod. Ukáže čas… Podobnost s 11 zářím bude v důsledcích ztráty svobod, pro obyvatelstvo Evropy. I tyto věci nese migrační vlna. Nemluvě o tom, že je naprosté ticho o dohodě TTIP, která může být v tichosti a bez povšimnutí a zájmu veřejnosti realizována. Jaké by pak byly důsledky?

  • ex-nemo • 15. listopadu 2015

    Béda
    Ano, vyjmenoval jste to asi všechno. Nejspíš to, podle mě, bývají lidé, od dětství idoktrinovaní nějako zmatenou mesiášskou ideou; v podstatě jsou to také jen oběti těch, kteří za tím stojí a mnou si ruce, jak se jim daří zajišťovat si svůj prospěch.
    Jenom ještě jedna otázka; podaří se veřejnost přesvědčit, že skutečnými nepřáteli nejsou ti vykonavatelé, nýbrž organizátoři. Uvědomí si lidé, že ti největší současní protimuslimští štváči náleží k těm kteří před časem zřídili, za cenu desítek tisíců obětí, proti vůli obyvatel, dva militantní muslimské státy v Evropě ? Nechají se lidé do nekonečna klamat nebo už konečně prohlédnou a uvědomí si, kdo je jejich skutečným, SMRTELNÝM nepřítelem ?

  • Béda • 15. listopadu 2015

    http://www.hlavnespravy.sk/fico-naplna-sa-najhorsi-scenar-rizik-spojenych-s-migracnou-vlnou/708152

    „Podľa premiéra Roberta Fica sa v Nemecku hovorí o takmer 350.000 ľuďoch, o ktorých sa nič nevie

    Napĺňa sa najhorší scenár obrovských bezpečnostných rizík spojených s migračnou vlnou. V dnešnej mimoriadnej diskusnej relácii televízie Markíza o útokoch v Paríži to povedal premiér Robert Fico (Smer-SD). Podľa jeho slov minimálne dvaja z ôsmich atentátnikov, ktorí vo Francúzsku útočili, mali byť migranti a prišli do Európy balkánskou cestou…“

    A pitmci jako Juncker a de Maiziere v tom teroru nevidí žádnou souvislost s migranty.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    “Rešpektujem, že je tu nejaká migračná kríza, ale pred právami migrantov musí byť na prvom mieste občan SR a bezpečnosť tejto krajiny,” skonštatoval premiér.(Fico)

  • racek • 15. listopadu 2015

    Musím říci, že něco podobného jako Hájka mě taky napadlo. Tenhle útok byl vyprovokován, bylo předem přeci jasné, že mezi tím milionem emigrantů právě tací jsou. A jak prvdoláskaři popírali ty zprávy o spoustě mladých, zdraVÝCH A DOBŘE oblečených mladíků se Smartphony a kapsami plných peněz. No, myslím že už je jich tu pár tisíc. V chaosu a nezřízeném bordelu při přijímání snadno zanikli. Teď jen nevím, jestli zaútočí taky u Mutti Merkel … U ostatních pochyby nemám. No, vlastně, na USA či Izrael taky útočit nebudou. Tím si buďte jisti. Vždyť to jsou přátelé, ne? A navíc, mají je zcela pod kontrolou.
    Celé to platí Saudové. Príma kšeft, co myslíte?

  • PPK • 15. listopadu 2015

    Protože zřejmě „západní prediktor“ usoudil, že už i tak investičně velmi drahé sociální inženýrství pomocí metody stěhování muslimských davů z Turecka a Afriky je nutné dovybavit nějakou politickou nadstavbou, tak v Paříži uspořádal teroristický útok (opět a nikoliv poprvé). Tentokrát s výsledkem cca dvou stovek mrtvých, které elity státu Francie klidně nechaly zavraždit (ovšem, že z hlediska práva patrně jen nepřímo). Byli tedy zabiti další neozbrojení a nevinní občané Francie jen proto, aby se o další krůček mohli jestřábi z NATO přiblížit k zámince, zvané bod 5 smlouvy o NATO a aby bez souhlasu vlády a prezidenta Sýrie tam konečně mohla vojska jednoho ze států tohoto paktu „jakoby legálně“ vstoupit. Jinak budou totiž, ti hoši co spolu mluví, válečně v Sýrii „venku ze hry“ a naděje (nejen) na kořist jim zmizí. Problém je pouze v tom, že z velmocí tam je dnes legálně vojensky aktivní Rusko. Protože však ve válkách platí jen vojenská síla a okolnost, zda majitelé dalších vojenských sil chtějí riskovat bojové střetnutí s těmi, kteří už jsou nyní v Sýrii podle práva, tak je jasné, že ti lidé v Paříži zemřeli zbytečně. Jejich zavraždění jako záminku k beztrestnému vtrhnutí vojsk NATO do Sýrie nebude možno použít. Zkrátka, pro „prediktora politiky Západu“ tudíž v Sýrii žádná agresorsky válečná kořist a ani území např. pro ten vytoužený ropovod/plynovod z Kataru, Kuvajtu, či bůhvíodkud – nebude. A Putin to ví. Smlouva o NATO totiž (nejen) pro Rusko vůbec závazná není.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    PPK napsal

    Protože zřejmě „západní prediktor“ usoudil, že už i tak investičně velmi drahé sociální inženýrství pomocí metody stěhování muslimských davů z Turecka a Afriky je nutné dovybavit nějakou politickou nadstavbou, tak v Paříži uspořádal teroristický útok (opět a nikoliv poprvé). Tentokrát s výsledkem cca dvou stovek mrtvých, které elity státu Francie klidně nechaly zavraždit (ovšem, že z hlediska práva patrně jen nepřímo). Byli tedy zabiti další neozbrojení a nevinní občané Francie jen proto, aby se o další krůček mohli jestřábi z NATO přiblížit k zámince, zvané bod 5 smlouvy o NATO a aby bez souhlasu vlády a prezidenta Sýrie tam konečně mohla vojska jednoho ze států tohoto paktu „jakoby legálně“ vstoupit. Jinak budou totiž, ti hoši co spolu mluví, válečně v Sýrii „venku ze hry“ a naděje (nejen) na kořist jim zmizí. Problém je pouze v tom, že z velmocí tam je dnes legálně vojensky aktivní Rusko. Protože však ve válkách platí jen vojenská síla a okolnost, zda majitelé dalších vojenských sil chtějí riskovat bojové střetnutí s těmi, kteří už jsou nyní v Sýrii podle práva, tak je jasné, že ti lidé v Paříži zemřeli zbytečně. Jejich zavraždění jako záminku k beztrestnému vtrhnutí vojsk NATO do Sýrie nebude možno použít. Zkrátka, pro „prediktora politiky Západu“ tudíž v Sýrii žádná agresorsky válečná kořist a ani území např. pro ten vytoužený ropovod/plynovod z Kataru, Kuvajtu, či bůhvíodkud – nebude. A Putin to ví. Smlouva o NATO totiž (nejen) pro Rusko vůbec závazná není.

    Ano, to je pro samozvané „pány a vládce světa“ zcela nová situace. Doposud jim všechny zločiny proti mezinárodnímu právu kamuflované jako vůle koalice desítek zemí k potrestání (ať skutečných anebo vyfabrikovaných) procházelo a Rusko jim ustupovalo z cesty. Nyní se tak nestalo, RF využila mezinárodního práva a otevřeně odepřela dál se podřizovat a ustupovat. Přitom fakticky uzavřela vzdušný prostor a demonstrovala své vojenské schopnosti. S tím se ovšem „ředitel zeměkoule“ toužící po své Čtvrté „stoleté“ říši, který nabubřele vyhlašuje, že je připraven komukoliv, kdo se nepodřídí jeho „demokraticky“ nepodřídí „skroutit ruce“ nemíní smířit.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Osobně jsem toho názoru, že „ředitel zeměkoule“ dnes velice lituje toho, že do Sýrie ) která je tradiční sférou vlivu RF – mají tam vojenskou základnu, podobně jako ji mají na Krymu) nevlítl naplno jako první a neztropil v té zemi svůj tradiční bordel a rozval (s „ochranou civilistů, hledáním chemických zbraní odstraňováním hrůzného diktátora a zaváděním islamistické „demokracie“). Poté co ho Rusové předešli a opřeli se přitom o mezinárodní právo, mlátí hlavou o zeď a hledá možnosti jak se v Sýrii vojensky uchytit a legitimizovat další ze svých agresí.

  • PPK • 15. listopadu 2015

    Béda napsal
    Ano, to je pro samozvané „pány a vládce světa“ zcela nová situace.

    Pane Bédo, zdravím! Souhlasím s tím, co píšete. Ono v té celé hře je možná toho mnohem víc. Když nevyjde Sýrie, tak přesto bude alespoň možné přitvrdit režim v Evropě podobně tak, jako je tomu už v USA a to formou nějakého „EU zákona“ typu Patriot Act. Evropa zkousne i zákaz vlastnění zbraní soukromníky. Také bude možné už konečně rozjet GMO, čipování, větší odposlechy a možná i plnění potravin a očkování látkami, které zařídí nejen lepší ochranu elit, ale vhodně zreguluje mozky i počty lidí neelitních, když už se to pomocí propagandy, náboženství a dalších psycho metod tolik nedaří.

  • Stenly • 15. listopadu 2015

    K. J. napsal

    Globalista si prý libuje v symbolice. Tak se na to zkusme podívat i z této stránky:
    11.9.2001
    1+1+9+2+0+0+1=14 / 1+4=5
    13.11.2015
    1+3+1+1+2+0+1+5=14 / 1+4=5
    nebo
    11+9+2+1=23 / 2+3=5
    13+11+2+1+5=32 / 3+2=5
    V podstatě je to možná bezvýznamná shoda náhod. Nicméně je pravděpodobné, že občané Evropy budou svolní s omezením svých svobod, výměnou za pocit bezpečí. Může se tím urychlit například proces pouze bezhotovostních plateb, nebo čipování obyvatelstva a pod. Ukáže čas… Podobnost s 11 zářím bude v důsledcích ztráty svobod, pro obyvatelstvo Evropy. I tyto věci nese migrační vlna. Nemluvě o tom, že je naprosté ticho o dohodě TTIP, která může být v tichosti a bez povšimnutí a zájmu veřejnosti realizována. Jaké by pak byly důsledky?

    Když už toto,tak upálení templářů, černý pátek,nešťastný pátek, prostě pátek 13.

  • peter. • 15. listopadu 2015

    Sio napsal

    Ano, dost možná jsou to Gliwice 3. světové. Ale to je jen následek. Ať už to udělal kdokoli, na počátku jsou ti, co tu imigraci organizovaně spustili a v Evropě zase všichni ti, co pomáhali tomu procesu se rozvíjet a zesilovat.
    Stačilo se rozhodně postavit tomu na hranicích Evropy a s největší pravděpodobností by k tomu nedošlo. Totalita v Evropě díky terorismu bude. Stejně jako už je v USA. Kdy příjde evropská verze „Patriot Act“?

    Sio:
    Ak sa v krátkej dobe,povedzme do Vianoc vyskytne niekde v EU niečo podobné alebo ešte horšie,tak prijmem tézu Gliwíc,lebo potom to už vážne začne v Európe smrdieť vojnou.
    Zatiaľ rozmýšľam takto.Tým hlavným aspektom toho,čo prebieha na Blízkom východe je štát,ktorý sa cíti byť v permanentnom ohrození svojimi susedmi,štát Izrael.Nemyslím,že je to v prvom rade ropa o ktorú tam ide.Možno ide len o to,aby USA ktoré(čo si budeme nahovárať)sú ovládané židmi,ako to aj na plnú hubu povedal nebohý Ariel Sharon, rozbili a destabilizovali Blízky východ tak,aby už Izrael nemohol ohrozovať nikto z jeho susedov.Mimochodom,terorizmus objavili pre Blízky východ už v r.1937 sionisti.
    Teraz je situácia taká,že v Iraku,Sýrii Líbyi,v Egypte a Afganistane zabili Američania už príliš veľa ľudí.Civilov,ženy,deti,naposledy rozbili špitál a nazvali to cynicky „kolaterálnymi stratami.Vytvorili množstvo ľudí túžiacich po pomste,ktorí radi a s otvorenými ústami počúvajú militantných imánov,ktorí im vštepujú do do hláv nenávisť k európanom a amíkom.Je zvláštne,že samotný Izrael stojí bokom a neangažuje sa.Potom niekto(dodnes neviem kto) zavelil a vypustil na Európu príval imigrantov.S nimi sa zviezli aj vycvičení a na všetko,aj na smrť odhodlaní teroristi.Najhoršie je,že generácie moslimov,ktoré sa narodili už v Európe sú oveľa viac vnímavé pre myšlienky radikálneho islamu ako domáci moslimovia.Vidno to aj na tom,že najúdernejšiu silu v armáde IS,tvoria síce moslimovia,ale z iných končín sveta.Že najväčší záujem o totálnu deštrukciu celého toho územia od Eufratu po Níl má (neviem či to bude správne,ak napíšem USA) istá vrstva ľudí žijúca v USA je zrejmé aj z toho,že dodávajú zbrane vlastne všetkým bojujúcim stranám.Takže,chce to ešte nejaký čas aby bolo jasno o čo na tom BV vlastne ide.

  • ex-nemo • 15. listopadu 2015

    Teď je třeba sledovat režimní blogy a media, abychom se dověděli co vlastně ředitelé světa tady tímhle masakrem sledovali.
    Zatím to vypadá že všechno co tu bylo v blogu i diskuzi řečeno, tedy:
    1. Vyvolání a vystupňování davového strachu ( z muslimů, kteří ovšem budou nadále podporováni i z emigrace, která se ovšem nezastaví)
    2. Omezení i těch zbytků občanských svobod, která zatím ještě nebyly suspendovány
    3. Záminka k přímému zapojení NATO do války v Sýrii, a to zejména evropských států, které to rovněž budou platit
    4 A zřejmě i příprava na všeobecnou „velkou“ válku která má dovršit světovou hegemonii USA.

  • Béda • 15. listopadu 2015

    Zatímco němečtí studenti tráví zimu ve stanech, pro azylanty se staví apartmány
    http://www.zvedavec.org/vezkratce/11622/

    Bývalý muslim: 90 % sysrských muslimských uprchlíků v Německu sympatizuje s Islámským státem http://www.zvedavec.org/vezkratce/11624/

    Migrační krize byla plánována před osmi léty New America Foundation
    http://www.zvedavec.org/vezkratce/11630/

    http://pravyprostor.cz/ahmad-almohammed-byl-prijat-jako-uprchlik-pred-valkou-a-za-mesic-vrazdil-v-parizi/

  • Megafon • 15. listopadu 2015

    Tohle jsou však Glivice II. První byly sestřelením letadla na Ukrajině. Jenže se nepodařilo dostatečně rychle předložit relevantní důkazy a tak evropané vychladli a ztratili válečné nadšení krom bratrů Poláků, kteří na konci staletého tunelu spatřili konečně možnost pokořit Rusko, které jim historicky stálo v cestě ke Slovanské dominanci. Proto teď SS urychleně lifrujou na UK zbraně, vytvářejí velitelská stanoviště ve východní Evropě a oblbují pobaltské státy a Rumuny s Bulharama o jejich nezastupitelnosti v boji proti říši zla. Nejlépe aby si to Slovani rozdali sami mezi sebou jak v Římské aréně. Čumilů a kybiců bude dost. Teď jen musí zkonstruovat oslí můstek pro spojitost Paříže a Ruska a dát tomu představení dostatečně silný emocionální náboj abychom s nadšením a úsměvem na rtech šli vyhubit arcilotra iz Vastoka. Ale oni to dokážou, já jim věřím. Marketing je jejich silná stránka. “ Se spojenými státy do věčných lovišť a nikdy jinak! „

  • Béda • 15. listopadu 2015

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/analytik-forbes-fiasko-naseho-chlapce-jacenuka/

    Snížení úvěrového ratingu Kyjevu pak symbolizuje fiasko Jaceňukovy vlády, tvrdí analytik Kenneth Raposa…Podle něj „úvěrový rating“ Kyjevu snížila agentura Fitch na úroveň D, což znamená nevyhnutelný defolt některé části vnějšího dluhu. Raposa míní, že Kyjev nebyl v pátek schopen splatit eurobondy v hodnotě 250 milionů dolarů a jak analytik konstatoval, defolt přibližuje Kyjev k bankrotu.

    Úvěrový rating Ukrajiny je podle Fitch na úrovni „omezené platební neschopnosti“. Analytik Forbes připomíná, že rating byl snížen poté, co se zemi nepodařilo včas zaplatit 500 milionů dolarů dluhu v září. A to Ukrajincům
    v srpnu prezident Petro Porošenko oznámil, že krize v zemi skončila…

    Mezinárodní věřitelé Ukrajiny na podzim zhoršili své předpovědi ohledě dynamiky HDP v roce 2015. Například Mezinárodní měnový fond nyní očekává, že pokles HDP na Ukrajině v letošním roce dosáhne 11%, namísto předpokládaných 9%, Světová banka pak pád o 12% namísto 7,5%.

    Na Ukrajině roste nezaměstnanost, pokles hodnoty národní měny se za rok více než ztrojnásobil. V důsledku toho, podle ministerstva financí, činila v lednu 2015 průměrná mzda 3455 hřiven, neboli asi 160 dolarů.

  • Starý doktor • 15. listopadu 2015

    Důkaz toho, že GP věděl o teroristických útocích 2 dní předem. Na Twitter accountu PZFeed Ebooks se 11.11.2015 (dva dny před útokem!) se objevilo toto sdělení:
    Při pařížských teroristických útocích se počet mrtvých zvýšil na 120, 270 je zraněných.
    Dokonce i ten počet skoro uhádli.

    To sdělení tam pořád visí, nikdo to zatím neodklidil.
    https://web.archive.org/web/20151114235441/https:/twitter.com/PZbooks/status/664529154344419329

  • fajt • 15. listopadu 2015

    http://politikus.ru/video/62966-vladimir-putin-i-barak-obama-obschayutsya-v-kuluarah-sammita-g20.html – při pohledu na tohle opravdu nevím, jestli se mám uklidnit a nebo se začít pořádně bát. ..

  • Dana • 15. listopadu 2015

    Konspirovat si muzete, co hrdlo raci. V prve podstate zalezi na akcich a hlavne na reakcich.
    Reakce Evropanu jsou velmi ubohe, od politiku ci radovych obcanu, ciliz plati heslo, ze kdo je nepripraveny, zahyne.. Emigracni krise vubec nemusela nastat, kdyby se ochranovaly hranice Shengenu jak se spravne patri. Uz nekolik roku se ve Stredozemnim mori flaka vas Frontex, instituce bridilska, politiky a socanskymi humanisty prehlizena. . Ta vlna Africanu je ted v pozadi, nicmene je nastavena..
    Mnoha Evropanum nedochazi, ze se islamisticke ideologii nikdy nezavdeci, pokud neuznaji cesty Allaha. Ahmadinejad to celemu svetu vysvetlil v jeho projevu v OSN. Mnozi byli na jeho strane, cimz si kopali hrobecek.. Jeden z hrobecku je sympatie ke vsem, co jsou proti imperialistum.
    Uz na zacatku obcanske valky uteklo par milionu lidi pred Basarem, jeste nez se tam zahnizdila ISIS.. Jestli bude Islamsky stat ze Syrie vytlacen, jine, nove bunky svetoveho kalifatu vzniknou spontanne..
    Nemuzete ale nutit k repatriaci ty Syrany , pro ktere je Assad krvavy diktator.
    Jinak, jestli je posledni parizsky masakr false flag, pak se neni ceho obavat, ze, prohledli jste podly zamer, nasledne nereagujte na provokaci a nabidnete nejen illegalni pruchod Ceskou republikou, ale i navyseni immigracnich kvot . :-)

  • abx • 15. listopadu 2015

    Dana napsal
    Uz na zacatku obcanske valky uteklo par milionu lidi pred Basarem, jeste nez se tam zahnizdila ISIS..

    utiekli az potom, ked americanmi podporovani udajni „povstalci“ proti Assadovom rezime nahle priznali farbu na ISIL. to iste napriklad v Iraku, kde bola 900000 komunita chaldejskych krestanov. po okupacii Iraku americkou armadou bola zdecimovana na sucasnych okolo 200000. takto vyzera teoria v praxi…

  • Dana • 16. listopadu 2015

    abx napsal
    utiekli az potom, ked americanmi podporovani udajni „povstalci“ proti Assadovom rezime nahle priznali farbu na ISIL. to iste napriklad v Iraku, kde bola 900000 komunita chaldejskych krestanov. po okupacii Iraku americkou armadou bola zdecimovana na sucasnych okolo 200000. takto vyzera teoria v praxi…

    A proc tedy neutikali do oblasti zapadni Syrie, kterou ovlada Bashar a misto toho utikali do Turecka nebo do Jordanska ? Kdyby byli pri Basharovi, tak maji mnoho prilezitosti k uteku do jeho teritoria, opustene palestinske tabory a vubec prostory okolo Damasku k bezpecnejsi existenci.
    Chaldejsti krestane byli vrazdeni jak Sunnity, tak Shiity, americane holt nemohli byt vsude a zodpovednost za krestany nese iracka vlada….To se jako Amici museli michat do domacich zalezitosti ? Oni bojovali proti zbytkum saddamske armady, co se po padu Saddama rozdelila a zacla se mezi sebou vrazdit o moc, kde obe strany islamistu take zaroven bojovaly proti Americanum. . Anti-ami to brali jako nejakou obranu statu, coz je zapadni mysleni, ktere islamiste neznaji. . Oni vi, ze Allahovi patri cely svet. Jen si ty chudaky vezmete k sobe a utesujte je a hlavne souznete s nima, ze Amici jsou agresori… Shodnete se…