Diskuze k článku


  • orinoko • 30. října 2018

    Na TV Barrandov jsem shlédl pravidelný dýchánek se Soukupem/?/. Soukup to zkusil, ale narazil na Zemanovi limity.
    Se Soukupem na TV Barrandov seděl při tématu Taliban, 911, terorismus, ceske vojenské angažmá v cizině , narazil na hráz proti povodni. Čeho je moc, toho je prilis.
    Zeman si slintal nás kravatu ve zcela kravskem mainstreamovskem stylu jen se hulilo od západní trumpety.
    Nějaký irácký výchozí omyl , posloupnost děje mu byla jaksi vzdalena. Narazil na svoje vlastní limity , co se kuráž tyce. A ještě se přitom tvářil jak soudruch Tupolef.

  • orinoko • 30. října 2018

    Dovysvetluji: Soukup se pta, Zeman odpovida. A jsou temata, která okamžitě generují logické otazky. Soukup by se nejspíš zeptal, ale vytyčeny prst ho rychle varoval.
    Nejaka Lybie vůbec nepřišla na paskal. Co by k ní hejkal asi zareCITOVAL?

  • orinoko • 30. října 2018

    Njn, mnohem chytřejší tablet, ale v něčem ještě blbejsi, než ten blbý z minula.
    Proste a jednoduse. Soudruh Zeman vyje s vlky , a jenom občas vyboci. Politika mírného poKROKU v mezích západního zakona.

  • orinoko • 30. října 2018

    Sečteno podtrzeno: Češi v Afghánistánu pomáhají bránit svět proti talibanskemu teroru, který žije z drogového prumyslu.
    Tak pravil ten váš hrdinny vejlupek na Pražském hrade.
    Ona matka by měla byt hrda. Asi jako musulmanska matka.

  • orinoko • 30. října 2018

    A další kritika toho vašeho milovaného mameluka. Na Hrade.
    Měl by velmi zpozornet v případě Rakouska. V mnohém nás jejich vývoj může varovat.
    A hejkal? Proč by to proboha delal?
    Rakousko narazilo na problém islámské náplavy ve treti generaci. Je nejméně integrovatelna. Už si to tam přiznali vsichni. Včetně debilních politiku. A kriplovy levice. Proto Kurz.
    Ačkoli pravicak, asi bych ho volil take. Věci nazývá pravými jmeny. Rakousko buduje vlastni politiku.
    A vůbec přitom nemusí vyhulovat afghánsky doutnik emerickeho kripla.

  • orinoko • 30. října 2018

    A dnešní definitiva: Ještě že se Soukup na TV Barrandov nezeptal hejkala na saudskou spravedlnost. Respektive na její boj proti terorismu. Hlavně že hejkal posluhoval britským pazdratum v kauze skripal.
    Takový český hrdina. Bojovník za pravdu.
    A tolik srače.k po nem.

  • Dolmen • 30. října 2018

    Žid Hejkal (označil se sám za žida) má oproti bývalým hradním pazdrátům jediné pozitivum – že neskonale nas..á pražskou kafírnu.

  • Gatta • 30. října 2018

    Re
    orinoko – pěkně jsi to napsal – no ale z té silné poplyšové trojky , co se už všichni postupně vystřídali na Hradě byl MZ přes svoji (pro mě) vrozenou odpudivost v obou volbách prezidenta ještě nejpřijatelnější. Což se samo o sobě považuji za velmi tragické …

    Dolmen – už od svých disputací se Siem o tom „kdo za MZ stojí?“ si myslím, že ten hlavní není Lukoil, ale především někdo s jarmulkou. To stejné si myslím i u Trumpa.

  • Admirál • 30. října 2018

    Dolmen napsal

    Žid Hejkal (označil se sám za žida) má oproti bývalým hradním pazdrátům jediné pozitivum – že neskonale nas..á pražskou kafírnu.

    Něco jako náčelník Bílý Polozub z Hlavy XXII.

    Milá figura.

  • Dana • 30. října 2018

    Zrovna vyznam Afghanistanu ma M.Zeman podchyceny spravne.
    V dnesni situaci bude Taliban nezbytny pro dalsi politiku zeme, vsechny tri vladnouci partaje s nim jednaji , ciliz, i Americane. Je docela mozne, ze az USA vycouvaji, Taliban se zmocni cele vlady. Nastane vzorova sharia. :-) . Pak asi zacnou cistky a vrazdeni se mezi sebou, coz na geopoliticke scene umozni dalsi cas pro strategii zapadu.
    Zdejsi obdivovatele Ruska by pak v te situaci museli fandit tomu parlamentnimu vudci – Uzbekovi, ktery uz za sovetske okupace pomahal Rusum, ten a jeho strana si preje navrat Rusu, talibance vidi jako konkurenci. Mozna, ze Put’ka zvedne hozenou rukavici ? Proc ne. Pro Amiky by to bylo jiste stravitelnejsi, nez vmesovani Ciny.. .V obcanske valce pak uprk obycejnych Afgancu Ameriku nezasahne, lidska reka se pak bude valit do Evropy.. Globalni uprchlicky kompakt, jak tomu v Cesku rikate, uz je nalinkovany. I o zruseni blokady Gazy se uz jedna… :-)

    Ja se urcite necitim byt obyvatelem hodne Ameriky, hodna muze byt maminka, ale ne svetova velmoc – zkratka citim se byt casti naroda, ktery predevsim prosazuje zajmy SVYCH OBCANU. . Vztek tech, kteri jsou zklamani s politiky svych zemi a Americe zavidi, vini Ameriku za vsechno zlo na svete, nu, ten vztek ma svou zoufalou logiku. Jen pokracujte….

  • Bety • 31. října 2018

    Světová velmoc nemůže být hodná…
    Lišíte se v tom Dane od nacistického Německa jen tím, že jste přesvědčeni
    o svém bezpečí díky oceánu, jenže to už je pasé.
    K Americe už se nevzhlíží s respektem, ale jak sám píšete se zlostí, a despektem
    k vašim politikům, kteří všechno řeší válkou a já se přiznám, že se bojím, že
    v zájmu ne svých občanů, ale v zájmu maximálně několika procent z nich
    se připravují řešit vaše problémy válkou opravdu velkou.
    Světová velmoc nemusí být zrovna hodná, ale mohla by být alespoň přijatelná…
    Pokud není alespoň přijatelná, přestává být v očích lidí velmocí a stává se
    zaslepeným surovým agresorem.

  • Viky • 1. listopadu 2018

    …. Češi v Afghánistánu pomáhají bránit svět proti talibanskemu teroru, který žije z drogového prumyslu. ….
    Ano, pěkná blbost.
    Taliban, ať se to komu líbí, či ne, je poměrně úzce geograficky lokalizovaná záležitost. A svět svým fundamentalistickým pojetím islámu nikdy neterorizoval. Afghánistán ano, „svět“ včetně Evropy a emeriky ne. Ona totiž Al-Kaida není totéž co Taliban. S „drogovým průmyslem“ nemá, ve smyslu financování, Al- Kaida zvláštní problém. Kdežto jeden z mála pozitivních rysů vlády Talibanu byla likvidace (ne úplná! ale hodně zásadní) právě zmíněného „drogového průmyslu“ na území Afghánistánu. To, čeho se Talibové „dopustili“, bylo poskytnutí „přístřeší“ části Al-Kaidy na svém území. Jako ideově blízkému uskupení. A vnitřní pravidla hry jim v samé podstatě bránily vydat požadovaného Ladina -Aladina. Protože host má status chráněné osoby a nelze ho vydat či vyhnat, pokud se nedopustil něčeho hodně, hodně zlého vůči hostiteli. A to se nedopustil. (a ani pak to není tak jednoduché a přímočaré) Porušení tohoto nepsaného zákona je HORŠÍ, mnohem horší, než útok, okupace a faktická ztráta viditelné státní moci. Protože by to byla ztráta cti, či tváře. Což je ovšem tzv. Západu těžko pochopitelné, protože sám proměnil čest a tvář na rosolovitou nejasnou sračku. A blahobyt a zisk postavil na jejich místo. (Ne, nejsem ani veřejným ani tajným stoupencem, či obdivovatelem uskupení, jako je Al-Kaida potažmo Taliban. Ale není od věci nazývat věci svými jmény)
    Pokud tedy matka zastřeleného českého okupanta pláče, cítím s ní, jako s matkou. Ale pokud nechce ona, vrchní hradní strašidlo a spoustu jiných osob chápat, že okupant zůstane okupantem … no potom jim není pomoci. Zvlášť, pokud má tato země určitou zkušenost s okupacemi.

  • Viky • 1. listopadu 2018

    Milá Dano,
    …. – zkratka citim se byt casti naroda, ktery predevsim prosazuje zajmy SVYCH OBCANU. …. Co Vám na to odpovědět? Snad jen – to je dobře. I to, že se cítíte být částí nějakého národa, i to že ten národ prosazuje zájmy svých občanů. (i když jsem se dosud nesetkal s podobnou formulací…)
    Já zase nejsem nijak hrdý na přítomnost a činnost svých ozbrojených spoluobčanů na území jiného státu. Který navíc nikdy nijak této zemi nehrozil, neohrožoval ji, neokupoval ji, atp. Prostě nikdy nebyl s touto zemí v konfliktním vztahu. A pokud dovolíte, ani Taliban, ani země Afghanistan nikdy nenapadl ani neohrožoval ani neokupoval – USA, EU, žádného z členů NATO.
    Navíc nechápu a důrazně nesouhlasím s vedením této země vysílat kohokoliv ozbrojeného do Afghanistánu. A nadále tam kontingent udržovat. Moje zájmy a bezpečnost tento postup ani nehájí, ani neposiluje. Spíše přesně naopak.
    Pokud se ovšem za dobu okupace Afghanistánu milá Dano přítomnost Al-Kaidy na území Afghanistánu pouze zesílila, a vliv na tamní společnost taktéž, zůstává otázkou, proti komu – čemu se na tomto území bojuje. Protože Al-Kaidá podle fffšech oficiálních verzí za útokem 9/11 stála. A protože finanční a materiální zázemí Al-Kaida se nachází skrytě i otevřeně v jiných zemích, lze se také ptát, proč proti těmto zemím nebylo odpovídajícím způsobem zasáhnuto. Třeba jim poslat nějaké zbraně, bezplatně, po své ose. Např. pár raket s plochou dráhou letu na Rijjád. Nebo trochu pacifikovat některé oblasti Pákistánu. Nebo nejde o mír, bezpečnost a lidská práva?

  • orinoko • 1. listopadu 2018

    Včera jsem na e-republice četl nový článek od Umlaufa. Parada. I on už se dopracoval ke sprostým slovum. Ono to prostě jinak nejde.
    Článek je dobrý i bez nich, ale takhle napsáno to ma více dimenzi.
    Jsme jenom lide… A proti sobe máme dobytek non plus ultra.
    Betonové prehazovacky, perverzní forty, dominy ala OSN, halicske trubce,lobotomicke uchylaky, hydroceFALICKE kretenoidy….

  • orinoko • 1. listopadu 2018

    Ty brdo, tablet se úplně zbláznil. Jasně, jako celá slavná CNC mašina.

  • orinoko • 1. listopadu 2018

    To je paráda, Rus začal námořní manévry u Norska, pricemz se to jeho překrývá s těmi západními darebaky. A víte kdo nejvíce řve…
    Polsky leBRAK… Cítí příležitost expanze. Takový severní turek.
    To snad nemyslel Jirásek vážně… To mají být naší bratři…

  • orinoko • 1. listopadu 2018

    Tak nevím…. Mám neodbytny pocit, že Rus v Sýrii uvolnil ruce erdragonovi proti kurdskym dementum výměnou za syrskoruske tažení v Idlibu. Co s tím bude ten éterický křídla dělat… A co český generální štáb.. Zachovamé stadnickou moudrost.

  • orinoko • 1. listopadu 2018

    Émerický blb nemá étericka křídla ani náhodou. Navštívim prodejnu.
    Ty brdo, zlatý Windows.

  • orinoko • 2. listopadu 2018

    Tak nevim, co si o tom myslet. Indie, Írán a Rusko plánuji alternativu k Suezskemu kanalu. Kombinace vody a pevniny. Z Indie lodě na íránskou pevninu, po ní ke Kaspickemu mori, dále voda, ruská pevnina, a směr do Evropy, nebo výše na Moskvu a Petrohrad. Indie údajně vyclenila astronomické sumu pro Írán a Čína prý udělá totez, neb na tom chce participovat.

  • racek • 7. listopadu 2018

    Milá Dano, kromě první věty s Vámi souhlasím, i když pochybuji, že by Rus ještě jednou intervenoval v Afganistánu. Zeman? Je naprosto nekritický vůči politice Izraele tak, že v tom překonává i rodilé židy. Kde se to v něm vzalo, netuším. A občas je s tím postojem za hlupáka. Člověk by řekl, že v Tom Afganistánu bude chtít chránit demokracii i po odchodu USA.
    Jinak USA potřebuje s Talibánem vyjednat jednu či dvě základny a slibuje mu hory doly. Ostatně, invaze SSSR do Afganistánu byla způsobena právě tehdejším vyjednáváním Afgánské vlády o tomtéž. A Talibán to ví a bojí se toho. Proto s tím nebude nikdy souhlasit. Nebo ano? Tak potom sbohem a dobrou noc…Nechci se domýšlet.