Diskuze k článku


  • fajt • 20. května 2017

    na tomhle zapracoval i Zeman, pro něj je většina národa taky pouhý lidský zdroj, který se MUSÍ vytěžit – ale jinak to vypovídá o samotných švejcích, kteří jsou těžcí asociálové. ..

  • hudryper • 20. května 2017

    fajt napsal
    na tomhle zapracoval i Zeman,

    Zeman se opakovaně vyjadřoval k zneužívání dávek těmi,kdo pracovat nechtějí. Souhlasím s Tribunem,že jde o patologickou demonstraci sociální bezohlednosti vůči části nejchudších,která
    by pracovala ráda. Typicky úřednické plošné snížení dávek hluboko pod úroveň přežití člověka je
    nejlepším důkazem postoje imunů s milionovými příjmy k chudému a otrhanému národu. Takže
    vzhůru k volbám ,ať nepropásneme příležitost si je aktivně zvolit a zabezpečit jim poslanecký standart.

  • fajt • 20. května 2017

    hudryper napsal
    Zeman se opakovaně vyjadřoval k zneužívání dávek těmi,kdo pracovat nechtějí. Souhlasím s Tribunem,že jde o patologickou demonstraci sociální bezohlednosti vůči části nejchudších,která
    by pracovala ráda. Typicky úřednické plošné snížení dávek hluboko pod úroveň přežití člověka je
    nejlepším důkazem postoje imunů s milionovými příjmy k chudému a otrhanému národu. Takže
    vzhůru k volbám ,ať nepropásneme příležitost si je aktivně zvolit a zabezpečit jim poslanecký standart.

    a koho chcete , hudrypere , volit, aby zastavil devastaci lidskosti a navrátil švejka na cestu rozumu, která politická mafie to bude, nechám se rád poučit. ..)

  • fajt • 20. května 2017

    plán klausobáči ( který je nejbohatším švejkem) se plní dokonale, v kolonii bude co nevidět okolo jednoho milionů spřátelených asociálů, kteří se s láskou nakradeného kapitálu budou držet nerozlučně a nekonečně pod krkem a tím vytvoří novodobé společenství, které bude silnější než přírodní evoluce – škoda, že se nedožiju toho, jak tohle po létech zahluší i prostá umělá inteligence napařovací žehličky a či drtiče odpadků, která logikou prosté nastavené epromky dojde k finálnímu řešení lidské otázky – a bude mít mé sympatie nesmrtelných delta vln. ..)

  • Béda • 20. května 2017

    K Zemanovi jsem měl vždycky celou řadu výhrad. Osobně si myslím, že jde o politika, kterému vždycky šlo na prvním místě o jeho sebeprezentaci, zbytnělé ego a o jeho osobní kariéru a moc. Myslím, že v jádru to ani není levicový politik. Je to typický liberál shlížející se v Churchillovi.

    Pokud jde o prezidentskou volbu. Zde je potřeba vycházet z toho co bylo k výběru. V prvním kole řada pravdoláskařů – mezi nimi Fischerová, dvojobčan Dienstbier, Bilderberg Schwarzenberg, pokérkovaný „mimozemšťan“ a Zeman. Ve druhém kole již pouze Zeman anebo Bilderberg. Z mého pohledu byla volba zcela jednoznačná – Zeman alespoň částečně reprezentuje český národní zájem, Bilderberg by reprezentoval pouze zájmy USA, cizí šlechty a cizí oligarchie. Se svojí volbou MENŠÍHO ZLA jsem spokojen.

    V případě, že bude Zeman opět kandidovat a proti němu budou kandidovat Trilateráti, reprezentanti globálních bank, a pravdoláskaři (kupř. Horáček a promigrační Drahoš) budu opět volit Zemana jako MENŠÍ ZLO.

  • Béda • 20. května 2017

    Otázka- systém mi ukazuje, že OM má nezabezpečené připojení. Dá se s tím něco provést?

  • fajt • 20. května 2017

    za ukrutnou dřinu u pásu ( či jinou robotu pro korporátní pašíky) s nežitelnou almužnou dostanou miliony otroků zuper volbu menšího zla – fakt volba k popukání. ..)

  • Béda • 20. května 2017

    fajt napsal

    za ukrutnou dřinu u pásu ( či jinou robotu pro korporátní pašíky) s nežitelnou almužnou dostanou miliony otroků zuper volbu menšího zla – fakt volba k popukání. ..)

    Po nesystémovém, alternativním (resp. antisystémovém) řešení jak se zdá není v současné době poptávka. V rámci systémových „řešení“ se zde nabízí pouze „mainstream“= volba kandidátů západní oligarchie anebo pseudoalternativy = menšího Zla. Anebo nevolit vůbec, čímž tvůj „protestní“ hlas zůstane opomenut a zcela propadne. Takže pokud vůbec chceš mít minimální vliv na dění, musíš si chtě nechtě vybrat a volit. Já volil Zemana, jenom proto aby neprošla volba Bilderberka, který chce ještě víc Sorošů ve východní a střední Evropě.

    Takže asi tak.

  • hudryper • 20. května 2017

    fajt napsal
    a koho chcete , hudrypere , volit, aby zastavil devastaci lidskosti a navrátil švejka na cestu rozumu, která politická mafie to bude, nechám se rád poučit. ..)

    Co to je za nesmysl ? Individuální volbou zastavovat devastaci lidskosti ? Švejk na cestě rozumu už
    kráčí. Dokázal to zmařením volby Schwarzenberga a zopakuje to znovuzvolením Zemana . To byl a bude dokonalý důkaz toho,že když opravdu o něco jde,obyčejný český občan se projeví tak,že k úspěchu jeho nepřátel nepomohou ani ty nejprofláknutější volební agentury ze samotných USA. Koukněte se na ještě flagrantnější „úspěchy“těchto agentur v žoldu ČSSD ! Pro mne je zásadním měřítkem přijatelnosti kandidáta a strany volební program. Budu volit tu stranu,která usiluje o férovější politické prostředí přímou volbou s odvolatelností poslance ,nalezne-li se dostatečný houf
    nespokojených s jejich prací, těch , kteří toho-onoho konkrétního poslance zvolili. Nevolitelní
    právě v těchto dnech neřeší nic jiného,než umístění se na kandidátce s co nejnižším pořadím, což
    je základ totalitarismu právě vládnoucích předsedů uvnitř těchto stran.T.zv.systém zastupitelské
    demokracie je naprostý podvod,který se projevuje ve své pravdivé podobě po celou dobu od té doby,co ho vehementně prosazoval Václav Klaus .Dodnes to mnohým nedošlo.

  • zedd • 20. května 2017

    Celý život jsem se pohyboval mezi lidmi, kteří měli nějak vyhraněný politický názor – i když jen kvůli tomu, že to po nich okolí chtělo. V posledních pár letech jsem se dostal do prostředí, kde „politika“ nemá význam. Jde o věc, která je mimo pole působnosti aktéra a i samotné vyjádření názoru je v podstatě nebezpečné.

    Fakt je utrpení sedět v místnosti s lidmi, kteří mají prokazatelně IQ přes 120 a přesto jsou ochotni se bavit jan o JavaScriptu a výsledcích místního fotbalového klubu … všechno ostatní nějak považují za hrozbu vlastní existenci.

  • Bety • 20. května 2017

    Po 89 jsem zaznamenala v novinách názor, že by bylo dobré a potřebné zřídit znova obecní chudobince, neboť to byl nezanedbatelný zdroj laciné námezdní síly. Mé okolí bylo toho mínění, že to napsal nějaký magor a tudíž není třeba se o tom bavit. Salámovou metodou k tomu spějeme plnou parou. Za chvíli tam bude nacpána další pochoutka – návrat k feudalismu v mezích mírného technického pokroku.

  • fajt • 20. května 2017

    https://www.novinky.cz/finance/438316-splatky-drti-vetsinu-ceskych-rodin.html

    hudrypere, dost silně si ve svém příspěvku odporujete, na jednu stranu píšete, že budete volit tu stranu,která usiluje o férovější politické prostředí přímou volbou s odvolatelností poslance a hned pod to dáte, že T.zv.systém zastupitelské
    demokracie je naprostý podvod,který se projevuje ve své pravdivé podobě po celou dobu od té doby,co ho vehementně prosazoval Václav Klaus – takže se Vás zeptám znova, koho jste v tom dnešním zástupu politiků ( a dalších mafiánů) našel hodného vaší přízně ( a prosím konkrétně, nebuďte zase obecný jako samotní politici ), který by i splňoval Vaše parametry pro volbu – no a má glosa k vaším dalším věcem, švejk se nikam ( kladněji) nevydal, ale stále padá do propasti, Zeman je v podstatě stejně systémově zaháknutý jako habsburk, jenom řízený úpadek rozestírá do delší časové plochy – a samozřejmě individuálně dnešní psychopaty už nezastavíte, i kdyby jste jim připravil ohňostroj, který ještě nezažili, ale můžete naprosto jasně ignorovat jejich systém tím, že nebudete tak jednoduše dodržovat pravidla ( tedy falešné normy) darebáků, kteří si taky žiji po svém. ..)

  • fajt • 20. května 2017

    Béda napsal
    Takže pokud vůbec chceš mít minimální vliv na dění, musíš si chtě nechtě vybrat a volit.

    to je spíše taková marketingová hláška pro ospravedlnění vlastní pohodlnosti a deficitu kritičnosti, ale se skutečností to nemá nic dočinění – volby v tomto systému nezmění absolutně nic a chozením k těmto podivným volbám se jenom systému propůjčuje jistá legitimita předem nainstalované moci. ..)

  • zedd • 20. května 2017

    Čímž se vracíme k otázce, co dělat, když pytel už dál látat nelze. Myslet globálně, jednat lokálně, nás dovedlo tam, kde jsme. Není na čase jednat globálně a myslet lokálně?

  • fajt • 20. května 2017

    Bety napsal

    Po 89 jsem zaznamenala v novinách názor, že by bylo dobré a potřebné zřídit znova obecní chudobince, neboť to byl nezanedbatelný zdroj laciné námezdní síly. Mé okolí bylo toho mínění, že to napsal nějaký magor a tudíž není třeba se o tom bavit. Salámovou metodou k tomu spějeme plnou parou. Za chvílitam bude nacpána další pochoutka – návrat k feudalismu v mezích mírného technického pokroku.

    na začátku devadesátých let jsem o tom vedl debatu s mnohými fialovými fanatiky, kteří tak snadno skočili Klausovi a jeho partičce na lep, to bylo řevu, že feudalismus se už nikdy nemůže vrátit, že jsem nebezpečný provokatér, že záměrně vyvolávám paniku a chci brzdit slibný rozjezd našeho budoucího blahobytu – dnes, když jsme už prokazatelně znova v hlubokém středověku, tak se přeživší tváři, že nic takové neříkali a už se zajímají pouze o svůj majetek a své sobecké zájmy, musím taky podotknout, že taky dost jich ten krysí závod nedalo a už hnijí v pekle, což je myslím spravedlivé. ..)

  • Martin (už bez taky m) • 20. května 2017

    zedd napsal

    Čímž se vracíme k otázce, co dělat, když pytel už dál látat nelze. Myslet globálně, jednat lokálně, nás dovedlo tam, kde jsme. Není na čase jednat globálně a myslet lokálně?

    Souhlas, i s textem Tribuna.
    Něco o podobné „příjmové hranici“ dlouhodobě vím…
    Nemít vlastní bydlení a zahradu, musel bych dávno zešílet.
    Emigrovat v určitém stavu už nejde, není-li člověk nějaká primadona.
    A pak- kdysi se říkalo: „Toho bohdá nebude aby Český král…
    Fajte rozumím a souhlasím, ale je myslím možné využít volby ke zlepšení výchozí pozice.
    Například Okamura je sice populista, ale pokud vydrží u té odvolatelnosti a přímé správy lidmi, uvažuji. Nevolením jinak totiž nejen legitimizujeme stáv. stav, ale zřekli bychom se i té šance „poněkud pozměnit“ výchozí podmínky.
    Jasné akce jsou nepochybně nutné, ale i kvůli tomu kam to jak sám Vy píšete došlo, bude to pokud – tak PROCES.
    Ale musí být stále zřetelné směřování a jasná odezva právě u nejchudších či u příjmově nejslabších.
    „Asiciování“ chudoby či ožebračení s leností – za toto účelové rozeštvávání lidí bych dovedl trestat i „devítiocasou kočkou“ na pranýři. Zmrskat takového Kalouska – to bych si na ty padákové šňůry ještě přidal něco dalšího. Samozřejmě, že Tuneldědek by byl přivázaný hned na sousedním.
    A pak ten mnou již nejednou zmiňovaný kamenolom na doživotí…
    Zavádění NUCENÝCH PRACÍ -jak to Tribun správně nazývá- v situaci oné začínající „4 technologické revoluce“ je totiž počin hodný dozorců v Mathausenu či Majdanku. Cíl je totiž naprosto stejný.
    Zjistil bych si kdo to prosazuje, či kdo to podpořil jako posranec či člen vlády a „sbohem a šáteček – první adepti na onen kamenolom.
    Osobně nebudu volit žádnou „systémovou“ stranu.
    Nejde již dnes o žádné „strany“ ale o MAFIE (u některých tomu tak bylo vždy).
    Nic víc…

  • Béda • 20. května 2017

    fajt napsal
    to jespíše taková marketingová hláška pro ospravedlnění vlastní pohodlnosti a deficitu kritičnosti, ale se skutečností to nemá nic dočinění – volby v tomto systému nezmění absolutně nic a chozením k těmto podivným volbám se jenom systému propůjčuje jistá legitimitapředem nainstalované moci. ..)

    Výborně pane fajte,

    a co mám tedy podle vás dělat? A co děláte vy? Abych tedy jako málo kritický člověk načerpal inspiraci.

  • hudryper • 20. května 2017

    fajt napsal
    na jednu stranu píšete, že budete volit tu stranu,která usiluje o férovější politické prostředí přímou volbou s odvolatelností poslance a hned pod to dáte, že T.zv.systém zastupitelské
    demokracie je naprostý podvod

    Měl jsem zdůraznit,že mi šlo o „zastupitelskou demokracii“ na bázi volební soutěže partají s kandidátkou určenou v podstatě jediným člověkem,který je právě předsedou této partaje. Systém
    přímé volby je obecně rovněž zastupitelský,podmíněnou odvolatelností se blíží přímě demokracii.
    V této podobě již není volební systém jen vnuceným volebním podvodem na voličích a způsobem,
    jakým si vlastizrádci pomáhají svou poslušností vůči svým loutkovodičům majícím k dispozici na ně
    kompromateriály nasbírané během předchozí politické kariéry,ale systémem který vylučuje,aby poslanec dlouhodobě působil proti zájmúm těch,jež zastupuje.
    Jak to tak vypadá,budu tentokrát volit Okamuru.

  • Béda • 20. května 2017

    Zeman byl v systému buržoazní demokracie zvolen tím nejdemokratičtějším možným způsobem. Má tudíž i největší politický mandát ze všech politických loutek, je nejméně závislý na politickém kšeftaření, nejvíc nezávislý a bez nadsázky je možno v tomto případě mluvit o přímé demokracii. (Mimochodem ani ČSSD nebyla jako celek jeho sympatizantem – ti měli svého Čechoameričana, který ve druhém kole podpořil Bilderberka) Zeman vyhrál navzdory politickým stranám, mainstreamu, pravdoláskařům i americké ambasádě.

  • zedd • 20. května 2017

    Už pár let řeším problém se svým kamarádem. Má IQ 125+ a tak nějak očekává, že se zbytek lidí bude chovat podle jeho očekávání. S jeho intelektuální výbavou (kterou dostal na bolševické základce a těsně popřevratové stavárně), je hodně nad průměrem a užívá si toho. Plebs je pro něj něco, co lze sklízet. Plutokracii považuje za ideální stát … V mém okolí je to exot, ale ve většině společnosti jde spíš o normu.

  • fajt • 20. května 2017

    Béda napsal
    Výborně pane fajte,

    a co mám tedy podle vás dělat? A co děláte vy? Abych tedy jako málo kritický člověk načerpal inspiraci.

    Bédo, vy nevíte co máte dělat, když Vám a Vaší rodině někdo jde po krku a z Vašeho života dělá nedůstojnou existenci?. ..)

  • fajt • 20. května 2017

    hudryper napsal
    Jak to tak vypadá,budu tentokrát volit Okamuru.

    máte dojem, že Okamura je subjekt, který není a nebude spjatý s dnešním gulášovým kapitalismem a začne skutečně řešit věci veřejné navzdory tomu , jak moc to zasáhne do zájmů a zisků dnešních mocných? . ..)

  • hudryper • 20. května 2017

    fajt napsal
    máte dojem, že Okamura je subjekt, který není a nebude spjatý s dnešním gulášovým kapitalismem a začne skutečně řešit věci veřejné navzdory tomu , jak moc to zasáhne do zájmů a zisků dnešních mocných? . ..)

    Nemám křišťálovou kouli po ruce, budete si muset počkat,až se objeví ve vládní koalici. V každém
    případě nejde o vydíratelného politika (zatím) a jeho návrhy na politické uspořádání v naší zemi
    celkem sdílím. Samozřejmě se mu ani při nejlepší vůli nepodaří ten systém prosadit,protože mu
    k tomu nedají šanci voliči takových uskupení,jako je ANO,o tradičních partajích ani nemluvě. Ale
    měl bych radost,kdybyste Vy a s Vámi mnoho dalších k volbám přišli,nemachrovali a hodili mu to.

  • zedd • 20. května 2017

    Co Vás, hudrypere, vede k přesvědčení, že Okamura není jen jeden z mnoha politických byznys plánů? Přiznávám, že jsem ho vytěsnil tak před 5ti lety a od té doby o něm nic nevím. Z té doby si vybavuji jen jeho vyhraněný postoj k „cikánům“ a nulovou reflexi CZ reality jako celku.

  • fajt • 20. května 2017

    hudryper napsal
    Nemám křišťálovou kouli po ruce, budete si muset počkat,až se objeví ve vládníkoalici. V každém
    případě nejde o vydíratelného politika (zatím) a jeho návrhy na politické uspořádání v naší zemi
    celkem sdílím. Samozřejmě se mu ani při nejlepší vůli nepodaří ten systém prosadit,protože mu
    k tomu nedají šanci voliči takových uskupení,jako je ANO,o tradičních partajích ani nemluvě. Ale
    měl bych radost,kdybyste Vy a s Vámi mnoho dalších k volbám přišli,nemachrovali a hodili mu to.

    to jsou mi věci, dnes se stavět za nějakého politika, to musíte vědět něco, o čem běžný plebs nemá ani anunk … nebo v tom jedete taky a nebo, že by došlo na tu nejhorší variantu a vás očaroval jeho virtuální volební program?? :-) víte, chtít po mně, abych zašel k volební urně a tam se zúčastnil sektářského rituálu, to chcete opravdu hodně, to jako kdybych měl zajít do špatného bordelu a tam veřejně vykonal jistou potřebu – no dobře, klidně, tedy nebudu machrovat a zajdu tam a „hodím mu hlas“, ale pod podmínkou, že to od Vás uslyším osobně, protože až to Okamura zhorší ( i v podělané opozici ), tak ne od něj, ale od Vás budu vyžadovat jistou zodpovědnost. ..)

  • zedd • 20. května 2017

    Ostatně: Lze aspirovat na společenskou změnu bez užití propagandy?

  • Megafon • 20. května 2017

    A bude mít Okamura v případě úspěchu dostatek schopných kádrů aby zvládl co slibuje?

  • hudryper • 20. května 2017

    Pánové, za dané situace na českém politickém hnojišti nevím o lepší volbě. Zkompromitovaná
    vedení partají sloužící oběma skupinám globalistů jsou pro mne mrtvá. Zeman se svým židovským beckgroundem to asi dočasně vyhraje,otázkou ale je však jeho zdravotní stav.. Křehká politická
    situace závisející na jedné osobnosti. Je třeba alespoň postupně měnit sprostý volební systém na
    něco přijatelnějšího. V mém postoji nevidím žádná rizika až na ti zodpovědnost,kterou mi naložil
    fajt. Kdybyste nějaká rizika spojená s Okamurou viděli, sdělte to zde veřejně,ať jsme vzdělaní..

  • fajt • 20. května 2017

    hudrypere, máte to zapotřebí se stresovat masovou protektorátní estrádou, která nikdy nic nevyřeší (a ani nesmí)? a nebojte, já k Vám nebudu tak ošklivý a nelidský jako zdejší političtí idioti ke svému národu :-)

  • Kropac • 20. května 2017

    fajt napsal

    na tomhle zapracoval i Zeman, pro něj je většina národa taky pouhý lidský zdroj, který se MUSÍ vytěžit – ale jinak to vypovídá o samotných švejcích, kteří jsou těžcí asociálové. ..

    Mluvíme a píšeme sice stejným jazykem, avšak já zřejmě nerozumím o kom píšete, že je, nebo jsou švejk, švejci. P r o s í m napište, koho považujete za švejka, švejky, švejkování, a zejména proč.

  • fajt • 20. května 2017

    Kropac napsal
    Mluvíme a píšeme sice stejným jazykem, avšak já zřejmě nerozumím o kom píšete, že je, nebo jsou švejk, švejci.P r o s í m napište, koho považujete za švejka, švejky, švejkování, a zejména proč.

    mám vám ho namalovat a nebo přehrát? – si myslím, že Jaroslav Hašek ho definoval a vybarvil naprosto trefně. ..)

  • hudryper • 20. května 2017

    fajt napsal
    já k Vám nebudu tak ošklivý a nelidský jako zdejší političtí idioti ke svému národu

    To také nemůžete,fajte,jednak jsem už z tohoto druhu stresů vyrostl a za druhé…ale to až později.

  • Kropac • 20. května 2017

    fajt napsal
    mám vám ho namalovat a nebo přehrát?– si myslím, že Jaroslav Hašek ho definoval a vybarvil naprosto trefně. ..)

    Děkuji. Odpověď mi ozřejmila, že si Vás nemám všímat.

  • fajt • 20. května 2017

    Kropac napsal
    Děkuji. Odpověď mi ozřejmila, že si Vás nemám všímat.

    já vám v tom rozhodně nebráním. ..)

  • fajt • 20. května 2017

    hudryper napsal
    To také nemůžete,fajte,jednak jsem už z tohoto druhu stresů vyrostl a za druhé…ale to až později.

    a to je dobře, krom toho nějaké to pivko a pečenej ovárek snad unesete ( tedy vaše pokladnička). ..)