Diskuze k článku


  • Aleš • 22. října 2017

    To bude asi tím, oni tu genocidu a válečné choutky zabalené do přiteplených keců jen neumí prodat. To bylo ženiální, tribune lžidu.
    Taky jsem už párkrát slyšel tu starou otřepanou, že za všechno může těch 40 %, co volilo urnu alias odpadkový koš. Že vy jste záviděl těm zoufalcům, co museli slíbit hlodavcovi, že s SS budeme na věčné časy a nikdy jinak…

  • navstevnik • 23. října 2017

    Zmrtvýchvstání ODS není pouze nepříjemné, je přímo nebezpečné. Nepochopitelné ovšem není, naopak je logické a bylo předvídatelné. Těch 7% co ztratila TOP přece někde musí být. Část pobrali Piráti (prvovoliči) no a zbytek ODS.Koho jiného by měl pravověrný pravicový volič volit?
    Doufejme, že „slušňák“ Fiala ještě chvíli odolá Klasovi jr. a Babišovu vábení a koalice ANO+ODS nevznikne. To by ty masy bývalých voličů ČSSD, kteří to teď hodili Babišovi, čuměli, co to znamená řídit stát jako firmu.

    Příčinu proč centrum volí tak odlišně než periferie vidím prozaičtěji. ČR jako celek má 80% HDP na hlavu průměru EU, Praha 140. Takhle prosté to je.

  • peter. • 23. října 2017

    navstevnik napsal
    Zmrtvýchvstání ODS není pouze nepříjemné, j

    Výsledok ODS urobil mladý Klaus (viac ako 22 tisíc preferenčných hlasov).S jeho niektorými názormi nemajú problém ani ľavicovoorientovaní voliči.
    ODS bude tvrdou opozíciou a to nemusí byť vždy na škodu.Najmä keď sa nevie,akým smerom sa poberie Babišovo ANO.Nebezpečenstvo nevidím ani v účasti TOP09 v parlamente.Kalousek tam občas trochu zasmrdí ale bude neškodný.Mňa,keby som bol Čech,by znepokojovala účasť Pirátov.Je to strana vítačov a ľavicových extrémistov.Výborne spolupracujú cez sociálne siete a dokážu vyvolať podobné nepokoje aké sme videli v Hamburgu alebo v Charlottesville.A už v januári budú u vás prezidentské voľby,tak uvidíme aký postoj ku nim Piráti zaujmú.

  • Gatta • 23. října 2017

    Re peter – mám takový dojem, že nový „navstevnik“ zde není úplně nový návštevník.

  • Alena • 23. října 2017

    Tady se mluví o demokracii? To je omyl, máme zde strany representující různé korporátní zájmy, jediný přímý zástupce, který nepředstírá jako ostatní, je AB.
    Lidi uvěřili,že to je ten protest proti stávajícímu systému, bohužel. Skutečnost je taková, že tento vládnoucí systém AB stvořil.
    AB nepůjde proti Bruselu,a proto si nevybere ani menšinovou vládu za podpory SPD, a KSČM, naprosto je vyloučena koalice s nimi.
    V souladu s jeho zájmy bude koalice s pravicovou ODS, případně piráty. Samozřejmě KDU u lizu zůstane též.
    Zdá se, že rčení xoli volí xxxx je v těchto volbách vrchovatě naplněno.

  • senil • 23. října 2017

    Bude vládnout Babiš, Okamura s podporou KSČM. Pro ODS a Piráty by byla spolupráce s babišem sebevraždou, takže jim se to nevyplatí. voličům Okamury to vadit nebude.

    http://www.epshark.cz/clanek/169/vitezstvi-pyrrhy-vsichni-proti-babisovi

  • peter. • 23. října 2017

    Gatta napsal

    Re peter – mám takový dojem, že nový „navstevnik“ zde není úplně nový návštevník.

    aj ja!
    :-)

  • peter. • 23. října 2017

    Každý,kto pôjde do koalície s Babišom,musí zvážiť dve veci.
    – Alfa samcom v tej koalícii bude Babiš.To znamená,že vláda s Babišom musí byť tak úspešná,aby sa z tej slávy ušlo niečo aj koaličnému partnerovi.Ak tomu tak nebude,koaličný partner to nemusí prežiť.
    – Ak potenciálny koaličný partner ustúpi v zásadných bodoch svojho volebného programu Babišovi(nar.Okamura),tak skončí tiež.
    Ešte doplním,že predčasné voľby by si dnes asi priala máloktorá zo strán ktoré prešli vo voľbávh.Výsledok by sa totiž nemusel zopakovať.Takže – „tupik“povedal by Rus.

  • navstevnik • 23. října 2017

    Gatta napsal

    Re peter – mám takový dojem, že nový „navstevnik“ zde není úplně nový návštevník.

    Chatovat ve své sociální bublině považuju za ztrátu času, proto raději čtu různé, mě názorově vzdálené weby (OM,PL,Zvedavce,Sputnik,psa atd. atd.)
    Do diskusí na OM jsem se zapojil napoledy před cca 5 lety – kolem prezidentské volby, i tehdy mě k tomu vyprovokovaly řeči o minupulaci se sčítaním hlasů.
    Tehdy to bylo ještě bez registrace. Měl tuším nick TePo. Diskutoval jsem pár týdnů. Můžete být v klidu, ani teď nepřepokládám, že tu budu dlouho.

  • navstevnik • 23. října 2017

    peter. napsal
    Výsledok ODS urobil mladý Klaus (viac ako 22 tisíc preferenčných hlasov).S jeho niektorými názormi nemajú problém ani ľavicovoorientovaní voliči.
    ODS bude tvrdou opozíciou a to nemusí byť vždy na škodu.Najmä keď sa nevie,akým smerom sa poberie Babišovo ANO.Nebezpečenstvo nevidím ani v účasti TOP09 v parlamente.Kalousek tam občas trochu zasmrdí ale bude neškodný.Mňa,keby som bol Čech,by znepokojovala účasť Pirátov.Je to strana vítačov a ľavicových extrémistov.Výborne spolupracujú cez sociálne siete a dokážu vyvolať podobné nepokoje aké sme videli v Hamburgu alebo v Charlottesville.A už v januári budú u vás prezidentské voľby,tak uvidíme aký postoj ku nim Piráti zaujmú.

    ODS posílila úplně všude, nikoliv jen v Praze, takže to podíl Klause dost přeceňujete.

  • Martin (už bez taky m) • 23. října 2017

    Tribune pozici ČSSD v plné nahotě stále ještě nevidíte.
    Připomínám, že jsem býval dost skalní volič této strany, posléze třešně nyní jsem volil „Dálný Východ“ – když už jako pravověrný Agent Kremlu nemohu volit rovnou Vladimíra…
    Postoj „elit“ který je jejich bytostným bezohledným zájmem rovněž nemůžete vydávat za chybu – je to jejich KONSTANTA a „pozůstatek“ snahy vydávat svět za takový jaký by ho chtěli vždy mít.
    Co se „Pirátů mírného úkroku v mezích zákona“ týče, myslím že budete zklamán.
    Paní Aleno Vaše prognóza by byla v podstatě tou nejhorší variantou, věřme tedy že se nenaplní protože nevstřícnost a sebestřednost jejich hl. protagonistů tomu může zabránit stejně jako případně výrazně snížit její „trvanlivost“…
    Stejně jako ta dosavadní varianta -v podstatě téhož- v „oranžovožlutém balení“ má „jednu“ „nepodstatnou“ vadu: kdykoliv se politickým pidimužíkům zachce, pošlou ji „do kytek“…
    A na tom by už Andrej tentokrát více ztratil než získal a jednoznačně by posílila vámi nezaregistrovaná parta vedená „extrémistou“ zčásti z Dálného Východu.
    Jako poctivý, nefalšovaný a bytostně trvanlivý „ex“trémista Vám ještě napíši, že to nejzajímavější ve skutečnosti teprve přijde. Závěrem vám řeknu, že z Vašeho textu jsem „nejaký zmätený“…

  • Martin (už bez taky m) • 23. října 2017

    Martin (už bez taky m) napsal

    Tribune pozici ČSSD v plné nahotě stále ještě nevidíte.
    Připomínám, že jsem býval dost skalní volič této strany, posléze třešně nyní jsem volil „Dálný Východ“ – když už jako pravověrný Agent Kremlu nemohu volit rovnou Vladimíra…
    Postoj „elit“ který je jejich bytostným bezohledným zájmem rovněž nemůžete vydávat za chybu – je to jejich KONSTANTA a „pozůstatek“ snahy vydávat svět za takový jaký by ho chtěli vždy mít.
    Co se „Pirátů mírného úkroku v mezích zákona“ týče, myslím že budete zklamán.
    Paní Aleno Vaše prognóza by byla v podstatě tou nejhorší variantou, věřme tedy že se nenaplní protože nevstřícnost a sebestřednost jejich hl. protagonistů tomu může zabránit stejně jako případně výrazně snížit její „trvanlivost“…
    Stejně jako ta dosavadní varianta -v podstatě téhož- v „oranžovožlutém balení“ má „jednu“ „nepodstatnou“ vadu: kdykoliv se politickým pidimužíkům zachce, pošlou ji „do kytek“…
    A na tom by už Andrej tentokrát více ztratil než získal a jednoznačně by posílila vámi nezaregistrovaná parta vedená „extrémistou“ zčásti z Dálného Východu.
    Jako poctivý, nefalšovaný a bytostně trvanlivý „ex“trémista Vám ještě napíši, že to nejzajímavější ve skutečnosti teprve přijde. Závěrem vám řeknu, že z Vašeho textu jsem „nejaký zmätený“…

    Omlouvám se za zmatky a doplňuji vysvětlení: poslední 3 věty se vtahují k textu a názoru Tribuna prosím, ne k názoru diskutujících.

  • peter. • 23. října 2017

    navstevnik napsal
    ODS posílila úplně všude, nikoliv jen v Praze, takže to podíl Klause dost přeceňujete.

    Ako poviete.
    Nemám chuť sa s vami naťahovať.

  • navstevnik • 23. října 2017

    peter. napsal
    Ako poviete.
    Nemám chuť sa s vami naťahovať.

    aj ja

  • mm • 23. října 2017

    analýz netřeba, stačí suchá konstatování – vzkaz návštěvníkovi a paní Aleně. Komunistům ani nevymřel elektorát, ani voliči nezmizeli, pouze se přesunuli jinam- Babiš and Bartoš. Bartoš kdysi moudře požvatlal o rentě básice, neboli základním příjmu pro všechny občany narozené v CR, čímž alespon tady na vesnici získal popularitu, kterou zase ztratí. Komunisté přišli o Míru Ransdorfa. To byl člověk, který jim dělal ta dnes chybějící procenta. K němu se ovšem zachovali hnusně, takže v duchu těchto tradic také skončí. Filip i Dolejš vás twitterově bloknou, jakmile vyjádříte jakékoli pochyby o komunismu a jeho modlách, Marxovi a Engelsovi dnes. Nové čtení marxe se v této partaji nekoná. A konat nebude. Pokud jde o ODS, věřím, že letos táhla slušnost Fialova a Kupkova. O paní Udženija nic nevím, myslel jsem, že jest indiánkou. Zřejmý to vliv Karla Maye. V ODS mladý Klaus připravuje Sarajevo po dvaceti letech, ale bude to, jako quasi dumasoidní předloha, propadák. Kdyby to uměl, byl by mladý Václav dobrý zákulisní hráč. Jde jen o to, kdo paní Klausové, dovezené diplomatickou limousinou z Bratislavy, napíše list Milá maminko, který, byv čten na Václaváku mezi stánky s párky a párky milenců dojme k slze a k akci. TOPka, jak mi na ní nezáleží, dopadla velmi dobře. Sergej Bubka by vám vysvětlil, že důležité je skočit limit, a pak at se děje vůle Boží. Schwarzenberg, který bůhví proč nesedí mezi zděděnými obrazy a knihami neurážel, a paní Pekarová Adamová, kterou si zásadně pletu s Babišovou frackovitou mluvčí, nezarmoutila. Mirek od Kasala, jak jsme mu říkali začátkem 90, let, byl a je stále stejný. neboli paní Sirleafová ze západní Afriky a ON jsou jediní světoví formáti. Možná díky tomu, že je Mirek od zbrojařů, se tam další zbrojní schovánci příliš nedostali. ….pokrač.

  • mm • 23. října 2017

    pokrač. Faktem jest, ýe TOPka je strana s budoucností, jinak by se do ní nehnal Jiří Pospíšil odMedy Mládkové, který si již řekl o místo předsedy. Možná proto, že ho přitahuje Feri, a chce mu být nablízku. KDU-CSL je stále stejná, totiž Luxova. Jdu s každým, zní partajní motto. Socialisté, ach ano. Zašmelení uhlí a lignitu, ou kej, ale lithium a prodej čezu do soukromých rukou…..to už je pro tu bandu příliš, řekl si volič a šel jinam, nebo nikam. Okamura, rád bych napsal FLY OK, FLY OKamura, podle hesla národního dopravce z let sedmdesátých, nás jako předseda asociace cestovního ruchu někam zavede, a když tak zaveze i zpět. Víc se od něj nečeká, je slušný a chce přímou demokracii. Spory má s bulvárem, který tiskl stories různých prsatek, jak Tomiovi po vášnivé noci kupovaly prádlo, a obecné soudy to soudily jako pomluvu. Pojmenování Pitomio si Okamura také sám nevymyslel. Co zbývá…snad STAN s neorientovaným panem Farským a ano- ANO. Totiž ne. Babiš je skvělý politik, ale pro ukrajinské mafiánské prostředí. U nás ve vsi zavřel obchod a hospoda. EET, nicméně domicilováno zde jest padesát rusko-ukrajinských eseroček. Neboli, podnikatelů utěšeně přibývá. Spolu s nasraností lidu obecného……

  • Admirál • 23. října 2017

    Tribun – „Nakonec ještě pár slov k Pirátům, protože jsem je, stejně jako před čtyřmi lety, volil, a teď mám obavy, aby nedopadli stejně jako Zelení, když se za Bursíka poprvé dostali do parlamentu, hned vlezli do vlády a prošustrovali tam, co se dalo.“

    Nemohou dopadnout jinak, než že to bude pěkná bramboračka, protože je to setba z líhně TOP stejně jako byli Zelení.

    Už si lebedí, jak se jim pěkně bude komunikovat s Ferrim.

    Přeji příjemnou zábavu.

  • Alena • 23. října 2017

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zakazany-a-zablokovany-Petr-Hampl-posila-vzkaz-k-vysledku-voleb-Ctete-509282

    vidím to podobně. V Babišových médiich měl Bartoš poslední týden velký prostor.
    Babiš má s kým uzavřít koalici, když mladý Stropnický vybouchl.( A mimochodem, kde vzali Piráti peníze?)
    Účelové hádky- Babiš versus Kalousek nakonec pomohly jim oběma. Hlavně, že nemusí říkat voličům do očí- jsme oba vlastně stejní, razíme politiku Bruselu a imigranty přijímat musíme. Je po jakýchkoliv šancích na změnu

  • zedd • 23. října 2017

    Pirátům úspěch přeju a dost pochybuju, že je založen na recepci renty básiky vekonským elektorátem. Zajímavá je mapka výsledků v Praze, kdy na Praze 1 vítězná TPka je obklopena valem pirátské semiperiferie

    Zároveň souhlasím, že nasbírali pozoruhodně mnoho protestních hlasů. Přitom aspoň polovina kapitol programu je spíchnuta horkou jehlou a ani mediální vystoupení jejich garantů moc nenaznačují, že by v tom chlapci a děvčata měli nějak zvlášť jasno individuálně, natož kolektivně. Ilustrativní je kapitola zahraniční politiky, která se na webu zjevila měsíc před volbami ve zcela nic neříkající podobě, ovšem s perličkou:

    „Podporujeme symbolickou i konkrétní pomoc disentu v autoritářských zemích. V rozumné podobě je nedílnou součástí naší diplomacie.“

    Jinak řečeno: V mnoha zcela zásadních ohledech v té straně nepanuje shoda (viz deklarovaná levopravá bezpohlavnost) a o dalších ještě zásadnějších se tam ani pořádně nezačalo mluvit.

    Budou mít štěstí, když přežijí v opozici, podíl na jakékoliv vládě je zničí do roka.

  • mm • 23. října 2017

    Zvolením Babiše si český lid dal pěkný dárek ke stému výročí narození doktora v uvozovkách Bilaka, přesně padesát let po Bilakově nástupu k moci v českých zemích. http://euscreen.eu/item.html?id=EUS_8D95BE49127F4B54B6B990E96C6DB32A

  • Ladislav Hinner • 23. října 2017

    Pro tuto chvíli se z povolebních diskusí vytratil problém imigrantů, ale budoucí vláda (jakákoli) bude postavena před zásadní rozhodování – podvolit se Bruselským požadavkům nebo… a jak to říkal pan Schwarzenberg, po volbách nebudou politici vázání přízní či nepřízní voličů, ale zájmy . Nebude to jednoduché (strategické) rozhodování, v sázce je mnoho a tak nám politici snadno předloží alternativu – živit nebo platit nebo doplatit na odchod. Tak si lide vyber… ale rozhodnou sami a Piráti chtějí být u toho a víme co chtějí.

  • navstevnik • 23. října 2017

    to mm

    Kam se podělo 7% poztrácených hlasů komunistů je mnohem těžší odhadovat než 7% TOPky. Jsou to jenom spekulace, protože exaktní data nejsou a nebudou, méně exaktní z nějakých výzkumů jsem zatím nezaznamenal.
    Že by šli k pirátům se mi opravdu nezdá pravděpodobné. Nejvíc asi k Okamurovi, ten ale posílil jen o 4% takže asi částečně i k Babišovi. A nad takovým sebevražedným chováním mi opravdu zůstává rozum stát.

  • mm • 23. října 2017

    myslím, že komunisty skutečně dělal Ransdorf, a že z těch zisků volebních meli zisky peněžní. Ve tří pětinách debat byl Ransdorf, jen v jedné třetině Filip, zbytek Dolejš, Skála se neprofiloval Teď mne zajímá, zda se poloviční Slovák po matce Klaus junior spojí se Slovákem Babišem. A ODS zmizí pod ledovcem ANO. Jo. a také se těším. jací budou Piráti političtí náměstci na ministerstvech…..kdyby náhodou byli Babišem vybráni k oběti…..bez objetí

  • navstevnik • 23. října 2017

    V dnešním Právu je krátký rozhovor s Kl Řekl, že výsledek ODS je tak mizerný, že jít do vlády s Babišem (jak před volbami propagoval)nemá cenu. Nevyloučil, že bude kandidovat do vedení. Na otázku, zda má Fiala sílu obhájit svou pozici řekl:asi jo.
    Vypadá to, že 1. pokus o vládu ve formátu ANO+ODS nebude. Ale co není dnes…
    Jo a to Slovák poloviční Slovák, no sorry jako…

  • mm • 23. října 2017

    nechtěl jsem urazit Slováky. Faktem je, že Slovensko bylo a je Balkán. jak by potvrdil každý odvedenec do Východného voj. okruhu. My z Moravy jsme tam šli téměř všichni. a umíme. díky tomu. obstojně slovensky. Jistá ruralita povah se nevyznačuje pouze u absolventů stredného bačovského učilišťa. Slovák neřekne jsem z toho a onoho mesta. on je z Kysuc. Záhoria. Spiše….Čech neřekne- jsem Polaban. Historické celky a krívdy se promítají i do dnešního života lidí. Alespoň tam dole…..

  • Admirál • 23. října 2017

    navstevnik napsal

    to mm

    Kam se podělo 7% poztrácených hlasů komunistů je mnohem těžší odhadovat než 7% TOPky. Jsou to jenom spekulace, protože exaktní data nejsou a nebudou, méně exaktní z nějakých výzkumů jsem zatím nezaznamenal.
    Že by šli k pirátům se mi opravdu nezdá pravděpodobné. Nejvíc asi k Okamurovi, ten ale posílil jen o 4% takže asi částečně i k Babišovi. A nad takovým sebevražedným chováním mi opravdu zůstává rozum stát.

    Jestli ty hlasy pobral Okamůra, tak podle jeho povolebního jednání to nejsou halsy ztracené.

  • Admirál • 23. října 2017

    navstevnik napsal

    V dnešním Právu je krátký rozhovor s Kl Řekl, že výsledek ODS je tak mizerný, že jít do vlády s Babišem (jak před volbami propagoval)nemá cenu. Nevyloučil, že bude kandidovat do vedení. Na otázku, zda má Fiala sílu obhájit svou pozici řekl:asi jo.
    Vypadá to, že 1. pokus o vládu ve formátu ANO+ODS nebude. Ale co není dnes…
    Jo a to Slovák poloviční Slovák, no sorry jako…

    ODS by byla šílená jít do koaly s ANO, jejich hlavní předvolební téma bylo zrušení EET, to by hodili přes palubu všechny podnikatele, co jim vadí platit daně.

  • peter. • 23. října 2017

    mm napsal

    nechtěl jsem urazit Slováky. Faktem je, že Slovensko bylo a je Balkán. jak by potvrdil každý odvedenec do Východného voj. okruhu. Myz Moravy jsme tam šli téměř všichni. a umíme. díky tomu. obstojně slovensky. Jistá ruralita povah se nevyznačuje pouze u absolventů stredného bačovského učilišťa. Slovák neřekne jsem z toho a onoho mesta. on je z Kysuc. Záhoria. Spiše….Čech neřekne- jsem Polaban. Historické celky a krívdyse promítají i do dnešního života lidí. Alespoň tam dole…..

    Poznáte veľa absolventov stredného bačovského učilišťa?A kde sa prosím to učilište nachádza?Púšťate sa do hodnotení národa o ktorom viete veľké….!

  • fajt • 23. října 2017

    peter. napsal
    Poznáte veľa absolventov stredného bačovského učilišťa?A kde sa prosím to učilište nachádza?Púšťate sa do hodnotení národa o ktorom viete veľké….!

    teď jsem byl v kontaktu se slovačiskem z Dunajca, který se choval a jednal jak kdyby ho vyrobili v Práglu, tedy naprosto arogantně a životu nebezpečně vede svojí restauračku a ještě za to asi chce metál od obce, kterou má ( dle toho jak funguje) asi úplně u zadele. ..)

  • navstevnik • 23. října 2017

    Admirál napsal
    ODS by byla šílená jít do koaly s ANO, jejich hlavní předvolební téma bylo zrušení EET, to by hodili přes palubu všechny podnikatele, co jim vadí platit daně.

    ale hodí, hodí. – formou nějakého kompromisu, aby ani jedna strana neztratila tvář. Je ale možné, že to ODSku rozštípne a nastoupit bude muset KDU.
    Jediná jistota v tom našem nejistém světě (lidovci ve vládě) bude opět naplněna

  • peter. • 23. října 2017

    fajt napsal
    teď jsem byl v kontaktu se slovačiskem z Dunajca, který se choval a jednal jak kdyby ho vyrobili v Práglu, tedy naprosto arogantně a životu nebezpečně vede svojí restauračku a ještě za to asi chce metál od obce, kterou má ( dle toho jak funguje) asi úplně u zadele. ..)

    Zdravím fajt!
    Počas volieb ste sa tu neukázal,no ak ste boli radšej na Pieninách,tak vám to chválim,lebo nič múdrejšie ste nemohol urobiť.

  • fajt • 23. října 2017

    peter. napsal
    Zdravím fajt!
    Počas volieb ste sa tu neukázal,no ak ste boli radšej na Pieninách,tak vám to chválim,lebo nič múdrejšie ste nemohol urobiť.

    :-) přesně tak ( naprosto úžasný podzim a minimum turistů) – a zdravím Vás. ..)

  • orinoko • 23. října 2017

    Hmm…
    Docela bouřlivá diskuse. To je dobře. Ale pro me jak odněkud ze Saturnu.
    Jen par poznámek .
    Socani dostali, co zasloužili. Taková banda bezkrevnych údů /woodoo/ se může živit snad jen mrhanim casem.
    Piráti!! Njn. To zase bude pruser. Novi zeleni. Levice pro nové století. V české verzi ovšem jen další siditko typu TOP, Věci veřejné nevyjímaje.
    Protože Cech je volební debil, tak vlastně stvořil hádanku hodnou TRUMPoliny.
    Úkaz , co umis … byla kdysi vědomostní kratochvíle pro děti.
    V Havlové kapiku je to politicky transfer pruseru o volební účasti 60 /?/ %.

  • orinoko • 23. října 2017

    Řeší se kde jaké lejno.
    Zda se, ze volební účast už přestala byt problém.
    Příště odvoli už jen Kata Karbanová a Jose Primeros … a bude to v poho.

  • navstevnik • 24. října 2017

    Orinoko napsal: Socani dostali, co zasloužili. Taková banda bezkrevnych údů /woodoo/ se může živit snad jen mrhanim casem.

    http://www.reflex.cz/clanek/volby-volby-2017/82721/narod-nevdecniku-aneb-cssd-pred-volbami-uplacela-volice-jak-mohla-smetanu-vsak-slizl-babis.html

  • Bety • 24. října 2017

    Český statistický úřad měl v sobotu odpoledne hodinu spadlé servery, úplně do pořádku to dali až okolo páté hodiny. Jak jsem byla poučena spadlé servery nemohou nic ovlivnit, ovšem volební předpovědi se po třetí hodině začaly jaksi měnit a obracet.
    Každý říká, že vše nakonec ovlivní Praha, což tak úplně nechápu – co se týká sčítání. Volí se přece po obvodech, které jsou sice lidnatější než na venkově, ale pochybuji, že by pražské volební obvody byly o tolik lidnatější než jsou např. ty brněnské, plzeňské… a že by tudíž sčítací komise potřebovaly o tolik více času než v jiných městech.
    Já jsem v předvolební době projížděla diskuze na různých webech, a nabyla jsem dojmu, že SPD i KSČM si u lidí stojí lépe, než jak to nakonec dopadlo. Dokonce se objevovalo dost hlasů veřejně se hlásících k volbě KSČM, což nebývalo zvykem.
    Sice souhlasím s tím, že by se KSČM – tedy její vedení – mělo výrazně omladit,
    ale přesto se mi ty výsledky zdají podivné.

  • peter. • 24. října 2017

    Bety napsal
    přesto se mi ty výsledky zdají podivné.

    Veď aj sú podivné!Všimol som si,že väčšina z tých,ktorí volili v zahraničí,dali svoj hlas TOP09.

  • PPK • 24. října 2017

    Alena napsal
    A mimochodem, kde vzali Piráti peníze?

    Je jasné, že na kampaň prakticky nic neměli a přesto byli (osobou Bartoše) v méédiích pečení vaření. Protože patrně nejsou takoví debílci, aby si na volby půjčovali, tak vidím už jen dvě možnosti. Buď jim někdo ty peníze na kampaň dal a oni brzy začnou pro něj politicky „pracovat“. Anebo – jsou to přece ajťáci – si ty peníze už dávno vydělali tvorbou vhodného SW. A kdoví, zda to mj. nebyl SW právě i pro ty letošní volby.

  • Amenre • 24. října 2017

    Skoro půlmiliardový tunel na obzoru a kdopak to je ve třetí řadě ?
    Co myslíte, bude s tím něco dělat ?
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/sites/default/files/styles/scale_1180/public/1938498-p201706240357001.jpeg

  • Alena • 24. října 2017

    peter. napsal
    Veď aj sú podivné!Všimol som si,že väčšina z tých,ktorí volili v zahraničí,dali svoj hlas TOP09.

    nejenom to. Ani v dobách největší slávy a víry v budoucnost za éry Klause staršího nebyly volební okrsky jednobarevné

  • Gatta • 24. října 2017

    Zajimave – druhá místa:
    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Vitezove_voleb_dle_okresu.jpg

    A ještě jednou – pro ty naše „rozumné“ nevoliče:
    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=Skutecny_volebni_vysledek.jpg

  • peter. • 24. října 2017

    Gatta napsal
    A ještě jednou – pro ty naše „rozumné“ nevoliče:

    A pre tých druhých:
    http://www.hlavnespravy.sk/chmelar-v-liberalnej-demokracii-pluralita-postojov-sluzi-len-na-alibi-pre-rozhodovanie-vladnucich-sil-z-pozicie-hegemona/1181262

  • mm • 24. října 2017

    to peter….. Stredné odborné učilište (SOU) poľnohospodárske v Trenčíne-Záblatí, ktoré ako jediné v SR vyučuje aj študijný odbor chovateľ oviec, oslávilo v týchto dňoch 50. výročie svojho založenia. Od roku 1955, keď opustili brány školy prví bačovia, ich toto učilišt

    18. mar 1997 o 0:00 (TASR)

    Písmo:A-|A+0
    e vychovalo vyše 450, z ktorých niekoľko desiatok absolvovalo aj nadstavbové štúdium odboru s maturitou. Ako informovala riaditeľka SOU poľnohospodárskeho Ľubica Harakaľová, po vyše 30 rokoch trvania výuky v tomto roku odbor chovateľ oviec v SOU neotvorili pre malý počet záujemcov. Pripravili však v spolupráci so Zväzom chovateľov oviec a kôz dvojtýždňový rekvalifikačný kurz……

  • Gatta • 24. října 2017

    Re peter – nevím jestli to má být na mě, nebo na ty nevoliče ?
    Článek jsem proběhl – no jedna věc je něco konstatovat a druhá věc „co s tím“.

    Volby nejsou a nikdy nebyly stroj na spravedlnost a následný krásný a bezstarostný život. Volby jsou jen civilizovanou náhražkou krvavé občanské války. A to včetně chování vzečlého vítěze. Děkujme za to. Skutečná podoba voleb i společnosti po volbách není nikde „shůry daná“ ale jejich podoba je výsledkem skutečných mocenských poměrů ve společnosti.

    „Demokracia má zmysel len vtedy, keď môžeme voliť tam tam, kde je reálna moc.“ – dobrá, ale „Co s tím ???“ – Nevolit ?
    Volby jsou totiž i akt politické angažovanosti každého člověka a hlavně reflexe vlastního názoru s ostatními voliči. Což může – bez ohledu na výsledky a následky voleb – samo o sobě společnost měnit.

    Pochopitelně ze strany držitelů moci je žádoucí aby lidi nevolili a když, tak aby nebyl k dispozici žádný „nesystémový“ autentický kandidát.

  • peter. • 24. října 2017

    mm napsal

    to peter….. Stredné odborné učilište (SOU) poľnohospodárske v Trenčíne-Záblatí, ktoré ako jediné v SR vyučuje aj študijný odbor chovateľ oviec, oslávilo v týchto dňoch 50. výročie svojho založenia. Od roku 1955, keď opustili brány školy prví bačovia, ich toto učilišt

    18. mar 1997 o 0:00 (TASR)

    Písmo:A-|A+0
    e vychovalo vyše 450, z ktorých niekoľko desiatok absolvovalo aj nadstavbové štúdium odboru s maturitou. Ako informovala riaditeľka SOU poľnohospodárskeho Ľubica Harakaľová, po vyše 30 rokoch trvania výuky v tomto roku odbor chovateľ oviec v SOU neotvorili pre malý počet záujemcov. Pripravili však v spolupráci so Zväzom chovateľov oviec a kôz dvojtýždňový rekvalifikačný kurz……

    A vy poznáte koľkých absolventov tejto školy,keď dokážete tak zasvätene písať o ich odlišnej ruralite v porovnaní s ostatnými balkánsky zaostalými Slovákmi?
    Prezradím vám tajomstvo.Na Zamagurí leží dedina Lendak.Je to dedina veľmi svojrázna a takmer všetci bačovia na východe pochádzajú z nej.Ich školou bolo valasenia u otca alebo iného lendackého baču.Nepotrebovali špeciálnu bačovskú školu.Potrebujú ju až teraz keď nastúpili do výrobného procesu nové technológie dojenia oviec a spracovania mlieka.Tá škola vychovávala väčšinou pomocných zootechnikov pre družstvá,ktoré orientovali svoju živočíšnu výrobu aj na chov oviec,čím nechcem povedať,že z niektorých absolventov sa nestali aj bačovia.Len pre mladého človeka je to práca ťažká a ťažkou ju robí aj istá odlúčenosť od spoločnosti.Som skoro presvedčený,že keď ste vy u nás vojenčil,tak ste skutočného baču a juhásov(valachov)ani nevideli.A keď,tak len poriadne zďaleka.
    mm!
    Načali ste tému o veciach,ktoré poznáte len zo svojho pôsobenia na ZVS.V záujme nevyhrocovania problému vám radím,aby ste národnostnú otázku radšej nechali na pokoji.Tak ako mne neprináleží hodnotiť a súdiť národy Čechov a Moravanov,tak ani vám neprináleží hodnotiť Slovákov a vynášať nad nimi súdy.Nemuselo by to skončiť dobre.

  • peter. • 24. října 2017

    Gatta napsal
    Re peter – nevím jestli to má být na mě, nebo na ty nevoliče ?

    Má to byť na tých disciplinovaných voličov,v nadväznosti na našu predvolebnú diskusiu.Chmelárov článok len potvrdzuje,že voľby len manipulujú a zneužívajú voličov,aby poslúžili „systému“(Chmelár to nazýva mocou oligarchov).Ja som len vyslovoval názor,že uvedomujúc si reálie popísané Chmelárom,ale aj napr.Petrom Schnurom by som sa cítil v ponižujúcom postavení,keby som šiel k voľbám vedomý si toho,že robím len stafáž pre vytvorenie zdania demokracie.
    Pýtate sa ma čo s tým?No neviem!Navrhol som neúčasť,alebo vhodenie znehodnotených lístkov,ako vyjadrenie protestu.Stretlo sa to s búrlivým odporom.Napokon som súhlasil s vašim návrhom na možnosť mať pri voľbách k dispozícii ešte jeden lístok s protestným hlasom.
    Ale zdôrazňujem,že si vážim tých voličov,ktorí svojou účasťou na voľbách prejavili svoju snahu a ochotu zmeniť niečo k lepšiemu.Len výsledok týchto snáh vyznie vždy tak nejako do stratena.Naozaj neviem čo s tým.Viem len,že to nieje v poriadku.

  • Gatta • 24. října 2017

    Re peter – boha – viz výše – volby jsou od toho, aby lidi měli v životě aspoń nějakou jistotu ohledně svého života a majetků, aby ty krvavé nepokoje a občanské války neustále neobracely v prach vybudované statky a aby nehubily mladé životy. A aby vítězové těch válek nelikvidovali fyzicky své protivníky i s celým příbuzenstvem. Obrovský vynález lidstva tyhle volby.
    Nicméně volební lístek není dopis Ježíškovi, který si někdo moudrý a mocný přečte a nemá jiného co na práci, než ho honem a beze zbytku splnit.
    Vše v životě je boj – „Vůle proti vůli – Síla proti síle“,v obchodě, vpráci, v rodině, ve vztahu,i v té největší lásce, i s dětmi … jen občas je okamžik sponálního souznění. Pochopitelně formy toho, ani ne boje, ale vymezování mohou být velmi různé, od lichotek až po opravdový fyzický boj.
    Dějiny antického Říma jsou dějinami opakovaných soubojů patriciů s plebsem – politických a občas i krvavých. A podle některých dějepisců byly právě tyto rozpory motorem rozvoje Římské republiky.

    Volby by měly být vlastně jen tou viditelnou špičkou ledovce síly politického postoje společnosti.
    Ovšem není-li ve společnosti ta skrytá odhodlaná občaská síla, ale jen jakési očekávání „veselých růžových prasátek“ – tak ty volby mohou být opravdu jen takový karneval.

    PS
    Někde jsem teď nedávno četl (tak nějak): „Když nepomůžou volby , zbývá už jen kalašnikov“. A to asi nikdo opravdu nechceme, že ?

  • mm • 24. října 2017

    no jo, no. proč si vážit Majského, Mečiara, Dzurindu. víte asi vy sám. Obyčejného Slováka jsem na Slovensku nepotkal. Váš kněz Bezák řekl, že když Čech přijde na nové místo, vrací se ke svým a říká….objevil jsem zajímavou památku…..Slovák, ktorý sa vracia povie….fíha. objavil som dve krčmy. A o tom to je, i o tom že na otázku mi ert odpovídáte igen, plynule vplouváte do romštiny a s úlevou posloucháte toho, kdo hútorí jenom košičtinou.
    Slovensko bylo hrobem nadějí mladých Čechů a Moraváků po celých sto let, naposledy po válce, kdy na bývalé fašistické území posílaly české odbory pracovních sil tisíce lékařů z našich zemí, aby zpět importovaly Rigy. Šalgoviče, Dzúry, Lenárty, Gyuly- Bilaky. Chňoupky a jiné. Mimochodem, jistého Vasila Gyulu vedla česká pátračka první republiky jako zloděje zavazadel na nádražích východního Slovenska. Pak pan Gyula ukradl omylem teletinový kufr plný komunistických letáků, a tím se vlastně dostal ke komunistické ideologii. A zvolil si jméno Biľak.

  • fajt • 24. října 2017

    Gatta napsal
    „Když nepomůžou volby , zbývá už jen kalašnikov“. A to asi nikdo opravdu nechceme, že ?

    někdy není zbytí než se bránit … a nebo pojít hlady, či dožít jako totální otrok. ..)

  • peter. • 24. října 2017

    mm napsal
    Slovensko bylo hrobem nadějí mladých Čechů a Moraváků po celých sto let,

    Som rád,že ste to napísal takto,lebo keby tak ako vy rozmýšľala väčšina Čechov a Moravákov,tak by bolo jasné,prečo sme sa rozišli.Ja viem,že to tak nieje, že väčšina z nich taký postoj ku Slovensku ako ste odprezentoval vy,jednoducho nemá a že dôvodom nášho rozchodu boli ľudia zmýšľajúci rovnako ako vy na oboch stranách.Z vašich slov ide nenávisť,hnus a žlč. Na tom sa ja podieľať nechcem a preto vám len poprajem pokoj v duši a Čechom a Moravákom úspech a lepší život.

  • peter. • 24. října 2017

    Gatta napsal
    Volby by měly být vlastně jen tou viditelnou špičkou ledovce síly politického postoje společnosti.

    Áno mali by byť.Dôraz je na slovo mali.
    Gatta:
    Nechajme už tú debatu o voľbách na pokoji.Vy na ne máte svoj názor,ja zase iný,rozdielny od toho vášho,no nenávidieť sa preto nemusíme.
    Už o pár dní začne u vás kampaň spojená s voľbou prezidenta.Tam som presvedčený o tom,že by k voľbám mal ísť každý,lebo ide o priamu voľbu.No a keď si zvolíte prezidenta,plynulo sa prejde do diskusií o voľbe ruského prezidenta.Takže udalostí nás čaká dosť a diskutovať bude o čom.
    Dajte radšej nejakú peknú pesničku.

  • Gregory • 25. října 2017

    Kdyby se tzv. tradiční strany více věnovaly svým programům a méně se věnovaly plivání na Babiše a Okamuru, byly by výsledky možná dost jiné. Soustředily se bohužel špatným směrem.

  • Gatta • 25. října 2017

    Re peter – tak pesničku … no jednu pro Vás mám nachystanou, jen nevím jestli ji oceníte na první poslech, ale dobrý … takový trochu punk :-) A je také o problematice obyčejných česko – slovenských vztahů – aneb v duchu sloganu skupiny – „Jednoduché písničky o složitém životě“.

    https://www.youtube.com/watch?v=BjksqRLc_1A

  • peter. • 25. října 2017

    Gatta napsal

    Re peter – tak pesničku … no jednu pro Vás mám nachystanou, jen nevím jestli ji oceníte na první poslech, ale dobrý … takový trochu punk A je také o problematice obyčejných česko – slovenských vztahů– aneb v duchu sloganu skupiny– „Jednoduché písničky o složitém životě“.

    https://www.youtube.com/watch?v=BjksqRLc_1A

    Ďakujem!
    Ukazuje sa,že česko – slovenské vzťahy už zďaleka nie sú také aké pamätám ja.Zaspal som dobu.Československo zaniklo pred 24 rokmi.To je dlhá doba.

  • Gatta • 25. října 2017

    Re peter – ta písnička je jen normální recese o tom jak u Zuzanky prostě normálně neuspěl.
    No, ale ony zvláště Slovenky si obvykle o nás skutečně dlouho drží svoji identitu a mnohdy vyloženě odmítají mluvit česky a to i při práci ve státní správě, práci v obchodě … což mi osobně nedělá problém, ale na někoho to může působit i povýšenecky.

    Letos v létě jsem byl týden na Slovači – hned „za kopcem“ u Trenčína – několik malých poznatků oproti ČR: – ženský o sebe víc dbají a to jak co se týká jejich postavy, tak oblíkání, všichni jsou sympaticky a přirozeně sebevědomí, velice rychle se mi oživila moje (částečná) aktivní znalost libozvučné slovenštiny … no a občas o nás z ČR někdo mluvil jako o cizincích.
    Příští rok k vám určitě zase na týden někam zajedu.

  • fajt • 25. října 2017

    Gatta napsal
    Slovenky si obvykle o nás skutečně dlouho drží svoji identitu a mnohdy vyloženě odmítají mluvit česky a to i při práci ve státní správě, práci v obchodě … což mi osobně nedělá problém, ale na někoho to může působit i povýšenecky.

    tak to jste asi ještě nezažil magyar lányok a jejich nemzeti buszkeség. .. :-)

  • Gatta • 25. října 2017

    Re fajt – s maďarama jsem byl na vojně, a taky se Spišákama. Občas se tam na buzeráku hrál i mezinárodní fotbalový turnaj – Slováci,Maďaři a Švédi.
    Dlužno ovšem říci, že maďar Fero od Velkého Krtíše uměl ze všech jediný opravdu spisovnou slovenštinu.

  • Martin (už bez taky m) • 25. října 2017

    Gatta napsal

    Re fajt – s maďarama jsem byl na vojně, a taky se Spišákama. Občas se tam na buzerákuhrál i mezinárodní fotbalový turnaj – Slováci,Maďaři a Švédi.
    Dlužno ovšem říci, že maďar Fero od Velkého Krtíše uměl ze všech jediný opravdu spisovnou slovenštinu.

    V „Západním okruhu“ jsem si taky „spolunažíval“ se Slováky a Maďary.
    Jako všude ve všech národech včetně Českého byli tam bezva lidi i pár horších…
    A keď už ste spomenul tých „Švedov“- na „Pauzákov“ ste nezabudol ??
    :-)