Diskuze k článku


  • Tribun • 28. dubna 2015

    Tahle zoufalá snaha zdiskreditovat Rusy za každou cenu bez ohledu na to, jak se to příčí zkušenosti a rozumu by byla směšná, kdyby nebyla tak nebezpečná. Přitom i kdyby to byla pravda, tak to nic neznamená. Jenže ještě pár let práce marků wollnerů a znamenat začne.

  • Bety • 28. dubna 2015

    Tahle protiruská hysterie zvyšuje tempo a nabírá obrátky. Pokud je to způsobeno strachem z toho, že se ten kapitalistický Mordor začíná kymácet, tak se bojím toho co nastane, až se začne hroutit.

  • Sio • 28. dubna 2015

    Pozoruhodné je, že jsme tato čísla (opravdu 12000 Čechů?) neslyšeli ani od komunistů. To byli jejich ideologové tak neschopní, že takový do očí bijící fakt nevyužili? Proč?
    Vzpomněl jsem si přitom na tvrzení stoupenců KOB, že ani vláda v SSSR nebyla od smrti Stalina (a před ním) suverénní, nýbrž podléhala řízení globalním prediktorem, který nechal Stalina zavraždit a propagandou postavil informace o něm z nohou na hlavu. Říkal jsem si – je vůbec něco podobného možné? Začíná mi to vrtat hlavou …
    Kdo umí rusky, poslechněte si přednášky KOB (Koncepcija Obščestěnnoj Bezopasnosti) od generála Petrova. Pjakin o tom hovoří na konci každého vystoupení. Zatím jsem zmákl 5 lekcí, je to zajímavé.

  • chalupář • 28. dubna 2015

    Taky jsem ten pořad spustil. Ale netrvalo dlouho a já pochopil, že jde o otevření další fronty útoků proti Putinovu Rusku. Takže jsem TV vypnul, posadil se k PC a začal číst novarepublika.cz, E-republika.cz, Protiproud. cz a Sputnik. A pan Wollner mi může –víte co!

  • fajt • 28. dubna 2015

    dobré je si tyhle jména pamatovat, až zase bude historické chvilka a svině budou říhat jinou barvou, tak aby lidé měli hned jasno, s ký a s čím mají co dočinění. ..)

  • bmw525i • 28. dubna 2015

    Sio napsal

    Pozoruhodné je, že jsme tato čísla (opravdu 12000 Čechů?) neslyšeli ani od komunistů. To byli jejich ideologové tak neschopní, že takový do očí bijící fakt nevyužili? Proč?
    Vzpomněl jsem si přitom na tvrzení stoupenců KOB, že ani vláda v SSSR nebyla od smrti Stalina (a před ním) suverénní, nýbrž podléhala řízení globalním prediktorem, který nechal Stalina zavraždit a propagandou postavil informace o něm z nohou na hlavu. Říkal jsem si – je vůbec něco podobného možné? Začíná mi to vrtat hlavou …
    Kdo umí rusky, poslechněte si přednášky KOB (Koncepcija Obščestěnnoj Bezopasnosti) od generála Petrova. Pjakin o tom hovoří na konci každého vystoupení. Zatím jsem zmákl 5 lekcí, je to zajímavé.

    Nepotřebujete umět rusky. Na http://desitka.org/?page_id=4038 je video (hodina a půl), kde to vysvětluje V.V.Pjakin, vše s českými titulky. Kdo nechce na komunistický blog, může to shlédnout na Youtube – https://youtu.be/tzFVEuZibes

  • Starý doktor • 28. dubna 2015

    Dopooručuji
    Nesouhlasím takřka s ničím v článku Richarda Gilíka Hitler věděl, že válku prohraje.
    http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6435-nesouhlasim-se-zavery-pana-gilika.htm
    http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6433-prokleti-plukovnika-kaddafiho.htm

  • J. Hruška • 28. dubna 2015

    Sio: „Pozoruhodné je, že jsme tato čísla (opravdu 12000 Čechů?) neslyšeli ani od komunistů. To byli jejich ideologové tak neschopní, že takový do očí bijící fakt nevyužili? Proč?“

    Když spočítáme Čechy totálně nasazené a zabité bombami v Německu, není to nepravděpodobné. Co se týká komunistů (nikdy jsem netušil, že se jich budu v zájmu pravdy zastávat), měli většinou vkus a tušili, kde končí propaganda a začíná nestydaté lhaní. Pro ilustraci: Po převratu jsem se snažil opatřit si nějaký díl „majora Zemana“, abych mohl jednou potomkům ukázat, co to byla propaganda. Po pár letech jsem si opatřil všechny díly, abych měl pro potomky alespoň trochu pravdivou historii.

  • J. Hruška • 28. dubna 2015

    Jo, k tomu údaji: Komunisti v podstatě věděli, že když se začnou dvě strany přebíjet tím, kdo komu víc v minulosti ublížil, k ničemu dobrému to nepovede. Že jediná cesta je usmířit se a nechat mrtvé spát. Málem se jim to povedlo. Dneska těžko hledáme pravdivou odpověď na nestydatá obvinění a přijít převrat o deset let později, pamětníci by vymřeli a nevěděl by nikdo nic.

  • petr • 28. dubna 2015

    Varování prezidenta Dr. Beneše
    Připomeňme si, co nám druhý československý prezident v roce 1947 vzkázal a jak s jeho vzkazem dnešní politici naložili.

    Vážení spoluobčané.
    V nedávné době jsem podepsal významné dokumenty pro Československou republiku, tj. dekrety prezidenta ČSR. Tyto dokumenty nám dávají naději.že se již nebudou opakovat tragické události let 1938-39.
    Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války, zanechávám vám odkaz, ve kterém vás varuji před možnými pozdějšími požadavky na znovu osídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu, na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti.
    Může se stát, že mé dekrety, vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou postupem času prohlašovány za neplatné. Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou „tak zvaní čeští vlastenci“, kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu. Nenechte se oklamat a návrat u nedopusťte. Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává. Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního prezidenta ČSR T.G. Masaryka a jeho spoluzakladatele M.R. Štefánka. Vedlo by to k zániku obou našich národů. Nezapomeňte, že mé dekrety se týkají i potrestání vlastizrádců a že mají trvalou platnost.
    Potrestejte všechny vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv době.
    http://www.blisty.cz/art/65865.html

  • Silentpysk • 28. dubna 2015

    Já stále nějak – zatím marně – čekám, kdy těmhle žumpáckým vším někdo zatne tipec. Zákon na to zjevně nestačí (a asi ani v tomto smyslu nehrozí), třeba se najde někdo, kdo jim alespoň típne vajgla o nevymáchanou držku!

  • mirror • 28. dubna 2015

    Wollnera jsem v pondělí také slyšel. Byl jsem překvapen. Dobře, že se o tom bombardování na OM píše.

  • Sio • 28. dubna 2015

    J. Hruška napsal

    Jo, k tomu údaji: Komunisti v podstatě věděli, že když se začnou dvě strany přebíjet tím, kdo komu víc v minulosti ublížil, k ničemu dobrému to nepovede. Že jediná cesta je usmířit se a nechat mrtvé spát. Málem se jim to povedlo. Dneska těžko hledáme pravdivou odpověď na nestydatá obvinění a přijít převrat o deset let později, pamětníci by vymřeli a nevěděl by nikdo nic.

    Počítám, že deset let by už bez pádu komunismu západní civilizace v klidu nepřežila. Tím, že si mohli v bývalém sovětském bloku včetně Ruska zase nakrást, jim spasilo zadek.

  • Honza999 • 1. května 2015

    Je zajímavé, že automatické filtry na mainstreamových servrech již zhusta nají slovo presstitut ve svém slovníku. Jak to je dnes na Českých novinách (neboli ČTK) nevím, již několik měsíců tam mám zcela zakázaný vstup, odstřelili mi tam postupně tři nicky, vždy poté, co jsem redakci obvinil z propagace fašismu, ale na aktualne.cz je příspěvek se slovem „presstitut“ okamžitě filtrem zachycen k údajnému posouzení redakcí. Dobrý fór je, že nikdo vredakci aktualne.cz pak tyto filtrované příspěvky nečte a mažou je bez výjimky. Důkazem může být jeden z mých jiných komentářů, kde jsem napsal „Nejsem idiot, abych…..bla bla bla, ale ve vší počestnosti…“. Slovo „idiot“ je též na indexu, můj komentář byl tedy přeposlán k „posouzení“ – a smazán…

  • […] a serverů (Parlamentní listy, Vaše věc, Outsidermedia, Nová republika aj.) vyšla noticka Podvodný manipulátor Marek Wollner, ve které jsem si vzal na mušku manipulativní povahu jeho pořadu Bomby s rudou hvězdou, […]

  • […] listy, Vaše věc, Outsidermedia, Nová republika aj.) vyšla noticka Podvodný manipulátor Marek Wollner, ve které jsem si vzal na mušku manipulativní povahu jeho pořadu Bomby s […]