Pojednání o sviních a volech

Pozemský prostor zcela zamořila parazitní škodná. Moderní vývoj západní kultury probíhá v režii sviní. Svině jsou produktem umělého a civilizací zdevastovaného prostředí. Velké i malé svině ovládají stádo volů, které tvoří podstatu hlavní síly ekonomiky. Mimo svině a voly skoro všechna ostatní bohu milá zvířata byla již z planety Země vyhubena a vyhlazena.

Ohledně sviní a volů, zde nemáme na mysli žádné lidské bytosti, ani prase domácí (Sus scrofa f. domestica), prase divoké (Sus scrofa) nebo kastrovaného samce tura domácího (Bos primigenius f. taurus). Tato boží, inteligentní a uvědomělá hovádka jsou zcela nevinná. Rovněž nemůžeme za to, že se dnes i ženy mezi sebou nazývají stejně jako muži voly.

Každému soudnému čtenáři je zřejmé, že se v ohledu sviní a volů jedná o uměle geneticky zmutované zrůdy, duševní vetřelce z podsvětí, které bychom neměli do pozemské přírodní říše vůbec pouštět. Nemají v ní co dělat. Ostatně chovají se v ní jako nepříčetné stvůry. Jejich jediným smyslem existence je škodit a parazitovat na sobě i druhých.

Svině jsou potměšilé a úskočné mrchy. Svině vnikne do tvora pomocí umělého vštípení výchovou, vzděláním, domestikací, kulturou a civilizací, a jako parazit tvora zcela ovládne. Kdo chce být sviní, musí se především chovat jako svině. Má to své nesporné výhody, neboť pak dobře přežijete v takových zařízeních jako je například protektorát, Osvětim, reálný socializmus nebo demokracie.

Svině klasicky dělíme na velké a malé. Pozor, když nám dělá problémy svině identifikovat, může to být tím, že nás svině už ovládla. Jsme-li svině, vždy hledáme svině ještě větší, než jsme sami, abychom se k nim za drobné krmné výhody loajálně přidali. Pokud jejich místo zaujmou jiné větší svině, tak staré svině ihned opustíme. Malé svině vždy zradí velké, když přestanou být velkými sviněmi. Svině by nebyly sviněmi, kdyby se tak nechovaly.

Být malou sviní vyžaduje skvělý orientační smysl. Musíte umět větřit, odkud vane ten správný vítr, odkud jde ten nevětší, nejodpornější a pro vás nejlibější zápach. Je nutné se přitom nenechat zmýlit žádnou image, etiketou a kosmetikou, které se ten hnusný puch a odpuzující zjev snaží všemožně zakrýt.

Malé a velké svině se vzájemně potřebují, aby mohly ovládat voly. Sviním nelze vyčítat, že jsou svině. Jsou to úskočné zrůdy a proradné mrchy, které si našly svůj životní prostor díky lhostejnosti pasivních volů, a získaly tím nad nimi absolutní moc. Za to, že svině jsou sviněmi, nemohou úplně jen svině, ale také volové, kteří jejich existenci a nadvládu umožňují.

Jednou z hlavních charakteristik sviní i volů je fakt, že jsou a priori pasivní ohledně zušlechťování svého vlastního organismu. Zato na všech ostatních tvorech vykonávají neomalenou genocidu. Svině i volové chtějí žít, za každou cenu, a to v čím dál horších podmínkách, které vytvářejí. Svině jsou vždy ochotné položit za hodnoty, které hájí, životy – životy těch druhých. Svině nikdy nebojují přímo, ale vždy zbaběle ze zálohy.

O velkých sviních například odsuzovaní klasikové marxismu-leninismu píší tato slova: „Jenomže buržoazie všech zemí a národů si velmi dobře umí přisvojovat výsledky získané vítězstvím druhého, velmi ráda nechává jiného za sebe tahat kaštany z ohně. Nikdy se jí nechce dávat v sázku své poměrně privilegované postavení v boji se silnějším nepřítelem, v boji, který dosud nelze tak snadno vyhrát…Buržoazie se bojí revolučních akcí a teprve v posledních minutách zápasu, když už jasně vidí, že nepřítel je bezmocný, přechází sama k revolučním opatřením.“ (J. V. Stalin – Spisy I.) Když Stalin žil, tak jej svině fanaticky obdivovaly a stavěly na piedestal moci a slávy. Jakmile zemřel, okamžitě jej odsoudily a nakydaly na něj všechno svinstvo, které patřilo hlavně na ně samé.

Svině jsou produktem prostředí, ve kterém vždy hledají výhody na úkor druhých. Činí tak nikoliv v přímé konkurenci, kterou vyhlašují a ke které druhé ponoukají, ale pomocí úskočných podvodů, lží, lstí a úhybných manévrů.

Svině se vždy snaží se dostat do lepšího krmného postavení. Velké svině se však na vedoucí místa nehrnou, neboť to tam páchne odpovědností a občas tam padají hlavy. Na to mají menší svině, které za ně dělají špinavou práci. Největšími sviněmi jsou jednotlivci, kteří se vůbec žádného veřejného, sociálního, hospodářského ani politického života či boje nezúčastňují.

Každý rodič, který to myslí se svým potomkem dobře, vychovává z něj svini. Svině nemá žádné sociální, morální, duševní a jiné zábrany. Svini je vždy zcela jasné, k čemu a ke komu se má přiklonit – vždy k většímu svinstvu a. větším sviním. Vzdělání působí na voly i svině katastrofálním způsobem. Pomocí vzdělání je vůl větším volem a svině větší sviní.

Svině slouží svinstvu. Nic jiného neumí. Svůj svinský život si svině zabezpečily nekonečnou řadou zákonů, které samy nemusí dodržovat, a ze kterých mají volové nepříčetný strach. Vzdor všemu rozhodnému chrochtání o rovnosti před zákony, svině jsou nad zákony, které vydávají pro voly.

Svině se s voly potřebují a vzájemně se doplňují. U sviní dominuje svinstvo, zatímco idiotizmus je u nich potlačený. U volů je tomu naopak. U nich vévodí idiotizmus, ale svinstvo je u nich utlumené. Pomůžete-li volovi, stane se z něj svině. Pomůžete-li svini, podrazí vás. Když svině nebo vůl prosí a škemrá, nesmíte jim nikdy věřit. Dáte-li jim milost, vždy se vám pomstí. Vaši pomoc a dobrou vůli považují volové za samozřejmost a svině za hloupou slabost, které okamžitě zneužívají.

Volové jsou prostomyslní. Vše poměřují podle své duševní omezenosti. Nedokážou si představit, že by někdo nebyl stejně duševně omezený jako oni. Volové si nikdy nedokážou představit, že by svině být mohly takové svině, jakými ve skutečnosti jsou. Tím umožňují sviní, aby jim vládly. Volové prostě věří sviním, i když jim nevěří, a tím umožňují sviním jejich moc a existenci. Nebýt volů, svině by nemohly existovat. Volové by tedy neměli nadávat na svině, ale jenom a pouze na sebe. Vůl, když zjistí, že svině jsou svině, tak ze sebe udělá ještě většího vola. Domnívá se, že tím svině převezl, ale svině si mnou potměšile ruce a mají radost nad tím, jak jim ten vůl pěkně slouží.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
37 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
peter.
2. 4. 2015 13:29

„Volové prostě věří sviním“ a preto sa sviniam občas podarí zázrak.Dokážu premeniť veľkých volov na kone(biele).
Moja mať mi vravievala :Nemiešaj sa synu medzi otruby,lebo ťa svine zožerú.K sviniam sa treba správať svinsky,lebo inej reči odmietajú rozumieť.

Dolmen
Dolmen
2. 4. 2015 13:31

Skvěle zmáknutá alegorie…, ale je to vůbec alegorie? Volům stejně nic nedojde a pro těch něco málo dosud existujících normálních tvorů je to zbytečné vyprávění.

Petrc
Petrc
2. 4. 2015 14:25

Ježíšmarjá, konečně jsem zjistil jaký jsem vůl a svině. Předtím jsem si myslel, že jsem slušný, poctivý, poslušný, inteligentní a zodpovědný občan, jako většina občanů – myslel jsem si, že jsem DEMOKRAT. Zatím jsem se choval jako vůl, byl vůl a pěkná svině. Došlo mi, že v toto demokratickém systému není vlastně jediné zaměstnání, které by prospívalo lidem a přírodě, a pokud se tak tváří, tak pouze dává lidi duševně, tělesně či zdravotně dohromady, aby zase tomu zvrácenému systému poctivě sloužili – pracovali, blbli, kradli, lhali, podváděli, oblbovali atd.

Aleš
Aleš
2. 4. 2015 14:34

peter: v několika vydáních se tomu již věnoval časopis Vědomí, ale Solis bude možná ještě důvěryhodnější zdroj

sk8er
sk8er
2. 4. 2015 14:40

Popis je v podstatě správný. Nesprávný může být jen dojem, který v čitateli (volovi) vzbuzuje. Situace totiž vůbec není statickou, ale nanejvýš dynamickou a tak se vůl mění ve svini či extra svini a zase na opak v průběhu mžiknutí oka několikrát. Dík této vnitřní dialektice se celý systém chová zdánlivě velice stabilně.
„Volové“ si rychlost změn zhusta vůbec neuvědomují, tedy až do okamžiku zbavení se fyzického nosiče.

Petrc
Petrc
2. 4. 2015 14:53

sk8er napsal Popis je v podstatě správný. Nesprávný může být jen dojem, který v čitateli (volovi) vzbuzuje. Situace totiž vůbec není statickou, ale nanejvýš dynamickou a tak se vůl mění ve svini či extra svini a zase na opak v průběhu mžiknutí oka několikrát. Dík této vnitřní dialektice se celý systémchová zdánlivě velicestabilně. „Volové“ si rychlost změn zhusta vůbec neuvědomují, tedy až do okamžiku zbavení se fyzického nosiče. Ano, to je od vás vhodný příspěvek. Je jasné, že z technických důvodů musel autor schématicky odlišit hlavní skupiny demokratických hovad, ale praxe je pochopitelně trochu složitější. Podobně jako když rozdělíme člověka… Číst vice »

Kropac
Kropac
2. 4. 2015 15:06

Opět se zaperlilo.

Gatta
Gatta
2. 4. 2015 15:20

Velmi, velmi dobré.

A tohle je opravdu originální postřeh:
“ Vzdělání působí na voly i svině katastrofálním způsobem. Pomocí vzdělání je vůl větším volem a svině větší sviní.“ :-)

Bety
Bety
2. 4. 2015 17:53

Podívala jsem se po velmi dlouhé době opět na blisty a narazila jsem tam na perlu: Jakýsi chlapík, pyšnící se tím, kolik toho nastudoval v USA, se rozhořčuje nad nějakým chudákem či chudinkou /asi někomu šlápl na kuří oko/ který do své bakalářské práce začlenil ó hrůzo! tak morálně vadnou a hororovou písničku jakou je Komáři se ženili!!! V době, ve které když se zaposlouchám do konverzace mého vnuka s kamarádem u počítače tak slyším samé : Už jsem ho zabil! Kolik už jsi jich zabil ? Sakra, on mě zabil!! vše u her západní provenience, nevím do které kategorie… Číst vice »

aram
aram
2. 4. 2015 18:01

Vtipné a výstižné zhodnocení dragonády Janem Kellerem, tak jak on to umí.
Až se divím, že to Novinky pustily.
http://www.novinky.cz/komentare/366037-komentar-otazky-nad-konvojem-zustavaji-jan-keller.html

peter.
2. 4. 2015 18:03

Ján Lazorík z Krivian,dediny ležiacej medzi Sabinovom a Starou Ľubovňou.Vzácny a múdry človek.Odkaz na neho sem dávam preto,aby sme sa prestali správať ako voly a svine predovšetkým k hodnotám,ktoré nám zanechali naši predkovia.
http://www.niejetotak.sk/cudzie-zavadzame-a-na-nase-vlastne-zabudame/

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 18:20

Přestože autorův článek je velice přesvědčivý a vtipný, toužím být a snažím se být volem – což se mi po sedm a šedesátých narozeninách již začíná i dařit. Být totiž volem podle Číňanů není zas tak špatné: Lidé narozeni v roce Vola jsou trpěliví, silní a inspirující pro ostatní. Vůl je rozený lídr, který je stálý a spolehlivý. Je seriózní a má to, co potřebuje k dosažení úspěchu. Vůl se nevrhá bezhlavě do ničeho, důkladně vždy zváží, jaké jsou nejlepší kroky k tomu, aby úspěšně došel do konce své cesty. Věří v to, že se věci mají udělat správně napoprvé.… Číst vice »

Petrc
Petrc
2. 4. 2015 18:21

Bety – Komáři se ženili!!! No to je strašné! Komunisté se ženili!!!! Je zřejmé, že šlo o nějaké ne/registrované prartnerství, tak se nedivme, že to sklidilo kritiku.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 18:24

Vepř je dobromyslný, galantní, kavalír, ochotný vždycky pomoci. Můžeme mu důvěřovat, on nás nikdy nezradí a ani se nikdy nepokusí, aby nás oklamal. Je naivní, důvěřivý a potřebný ochrany. Dá se lehce oklamat. Pak se snaží své vlastní neúspěchy a chyby druhých vesele a shovívavě omlouvat. Vepř je beznadějně upřímný, skoro až k vlastní sebezáhubě a neupřímnost svého okolí přijímá zaraženě. Jestliže někdy lže, pak jen v nejvyšší nouzi, aby se sám ochránil. Je inteligentní, ale není dost obratný ani zlomyslný. Ve společnosti je Vepř dobrým kamarádem, dokonce malým zhýralcem. Jeho touha po vědění je ohromná, čte všechno, co mu… Číst vice »

Petrc
Petrc
2. 4. 2015 18:38

Georgius z Raduně: V článku je zmíněno, že se o vepřích nejedná. Je to vypůječný název, neboť svině nemají jméno, jak rychle se převlékají a přejmenovávají. Není to divné nebo potěšitelné, že všichni čtenáři asi vědí, vočem ten článek je? Konečně máme nalezenu bázi, na které se můžeme sjednotit v boji proti Euroasii, těm dubiskům a barbarům tam na východě, kteří haní naší skvělou Europatlantidu.

peter.
2. 4. 2015 18:40

Vepř,po slovensky brav,je predovšetkým kastrát.Preto je taký ako ho vykresľuje čínsky horoskop.Podľa mojich skúseností ten horoskop nemá celkom pravdu,lebo je to predsa len sviňa,čo mi dokázal náš brav,keď sme ho pred Vianocami išli zabiť.Ušiel nám a my sme ho sviňu jednu museli vyše hodiny naháňať po záhrade.Pravdou ale je,že sme toho brava nemali možnosť nejako dôvernejšie spoznať,lebo sme si ho kúpili od súkromného chovateľa svíň a je možné,že svoju svinskú povahu nadobudol zlou výchovou.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 19:43

peter. napsal Vepř,po slovensky brav,je predovšetkým kastrát.Preto je taký ako ho vykresľuje čínsky horoskop.Podľa mojich skúseností ten horoskop nemá celkom pravdu,lebo je to predsa len sviňa,čo mi dokázal náš brav,keď sme ho pred Vianocami išli zabiť.Ušiel nám a my sme ho sviňu jednu museli vyše hodiny naháňať po záhrade.Pravdou ale je,že sme toho brava nemali možnosť nejako dôvernejšie spoznať,lebo sme si ho kúpili od súkromného chovateľa svíň a je možné,že svoju svinskú povahu nadobudol zlou výchovou. Peter, nutíte mne k vážnému zamyšlení. Jsme si opravdu velice blízcí už tím, že v místním nářečí se dotyčný tvor jmenuje „bravek“. Pokud však… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 19:57

Petrc napsal Georgius zRaduně: V článku je zmíněno, že se o vepřích nejedná. Je to vypůječný název, neboť svině nemají jméno, jak rychle se převlékají a přejmenovávají. Není to divné nebo potěšitelné, že všichni čtenáři asi vědí, vočem ten článek je? Konečně máme nalezenu bázi, na které se můžeme sjednotit v boji proti Euroasii, těm dubiskům a barbarům tam na východě, kteří haní naší skvělou Europatlantidu. Jenže já – když autora už nějaký rok znám – odmítám jít s většinou a vědět, o čem ten článek je. Sjednocoval jsem se výhradně se svojí manželkou a nehodlám na tom nic měnit.… Číst vice »

peter.
2. 4. 2015 20:22

Georgius z Raduně napsal
jednu dobu byl naším premiérem jakýsi chlap s gulama a ačkoliv část výchovy absolvoval na vojenském gymnasiu

Georgius pán Raduně a priľahlých lesov,luhov a hájov.
Veľmi som sa o svinskú podstatu vašich doterajších premiérov nezaujímal,no viem,že jeden z nich bol skutočným kancom.Dokonca absolvoval u Silvia Berlusconiho zraz európskych kancov nazývaný Bunga – Bunga.
Inak je zaujímavé,že sviňa je podobná človeku nie len povahovými a charakterovými vlastnosťami,ale aj anatomicky.Kanec,kaňúr v ľudovej slovesnosti môže vyznievať aj pochvalne až závistlivo.Pravdou ale je,že sa vždy jedná o sviňu.Na druhej strane také Bunga – Bunga…….čo?

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 20:42

Peter, právě toho kance z Bunga – Bunga mám na mysli. Mne však krom vysokého vzrůstu překvapil tím že on a jeho kolegové ve třetím ročníku vojenského gymnasia neznali pořádně základy fyziky pro devátou třídu z kapitoly elektrotechnika a při tom se přihlásili do radioelektronického kroužku. Rozešel jsem se s nimi se všemi pro bezperspektivní spolupráci. Jaké však bylo mé překvapení, když po šestnácti letech jsem s ním byl nucen služebně jednat, neboť on byl spolumajitelem firmy pro vývoj a výrobu elektroniky, která mne zaměstnala.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 20:52

Peter, k tomu: „Na druhej strane také Bunga – Bunga…….čo?“ bych se raději veřejně nevyjadřoval, abych někoho nepopudil. Měl jsem kolegu – byl to normovač v oboru strojírenská výroba a bratr katolického kněze – kterého nesmírně uráželo mé tvrzení, že prase má možná i něco jako duši – tedy minimálně instinkt, jímž vytuší svůj konec – a každopádně je člověku velmi blízké. Má podobné nemoci, které se léčí podobnými léčivy a jeho kůže se dá člověku poměrně snadno transplantovat. Člověk se stává prasetem v očích svých blízkých i bez toho, že by kancům veřejně záviděl jejich výdrž.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 21:10

Peter, chybička se mi – volovi – vloudila při počítání let. S tím později vyvoleným výtečníkem jsem se podruhé potkal až po šest a dvaceti letech. Ale i za dalších patnáct let to vidím jasně jako včera.

peter.
2. 4. 2015 22:13

Georgius z Raduně napsal Peter, chybička se mi – volovi – vloudila při počítání let. S tím později vyvoleným výtečníkem jsem se podruhé potkal až po šest a dvaceti letech. Ale i za dalších patnáct let to vidím jasně jako včera. Georgeus,dotyčný kanec podľa môjho skromného názoru už nestojí za to,aby sa mu venovala zvýšená pozornosť z našej strany.Napokon to až taký kanec nemohol byť,lebo som videl fotky z toho Bunga – Bunga a keď som ich ukázal kolegyniam,tak sa o dotyčnom vyjadrili dosť nelichotivo asi v tom zmysle,že „taký veľký chlap a má takého malého …. “ To ale… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
2. 4. 2015 22:51

Peter, ta posledně uvedená možnost je skutečností. Při tom mém prvním setkání bych celou záležitost snadno vyřídil s jeho sekretářkou. Netoužil jsem jej vidět. Jenže ona se jej bála a prosila mne, abych za šéfem šel sám, poněvadž „dnes nemá zase náladu už mne dvakrát vyhodil.“ Ani já nemám náladu, protože teď už je zítra a kvůli tomu letnímu času nemohu stále usnout. Ráno – až zazvoní budík – budu zase čerstvý jako čerstvě vyoraná myš. Jako každoročně mi rozhodili biorytmus a stěžovat si mohu jít tak leda do lampárny. Ještě že moje už desátý rok ochrnutá manželka, o kterou… Číst vice »

J. W.
J. W.
3. 4. 2015 6:37

Omlouvám se všem sviním a volům, že jsem si vypůjčil jejich název. Zatímco běžný občan je nucen sebou i systémem si velice náramně zakládat od narození na své identitě, za kterou je ochoten položit život druhých, svých nejbližších i svůj, neboť on za svoji exsitenci považuje písemný či zvukový pojem (např. „Jan Novák“), který žije v byrokratických a informačních systémech jeho neboze naformátovaného mozku, tak „svině“ se jakékoliv identifikace chytře brání. Ježíš je nazvýval farizeji, zákoníky, pléměm ještěrčím a pokrytci, ale i to bylo nepřesné. Už tenkrát neexistovala kolektivní vina proti státně organizovanému zločinu. Každý z jeho článků má „čisté… Číst vice »

fajt
3. 4. 2015 7:32

ano, a podstata „výtečného“ charakteru se nemění po staletí ( je to de facto už genetické stigma, které se po čase změnilo na systémovou přednost – to jak ti dobří a normálni odpadali) – zase velmi dobrá pitva duše, která jde nekompromisně po zločinném zlo bosonu, božské to částici lidské duše, kterou ani Kristus svým činem a poselstvím ( to hlavně ) nenapravil, dokonce se po létech stal přemalovaným maskotem pravých sviní, na který volové zase posvátně a v tranzu nekriticky čumí – jak prosté je ovládat bezmozky, jak težké je opětovně dostat na stoupající šroubovici – mám za to,… Číst vice »

J. W.
J. W.
3. 4. 2015 9:15

Vždy těm mladým při vnějaké vhodné příležitosti poučně vykládám: „Žádní nevinní lidé, jak vám všude namlouvají a vykládají neexistují. Nevinný občan (což není člověk) je pouze abstraktní pojem, který se rychle po zápisu do matriky začně pěkně svinit. V tomto sviňském světě přežívají jenom největší svině a volové (souhrně hovada). Tento negativní výběr druhu probíhá již velmi strašně dlouho a ta hovada si to neuvědomují. Je to dynamický proces, který lidstvo unáší a ono jej již dávno přestalo vnímat a chápe jej jako stav statický . Ó ty hrůzo, a navíc si v něm libuje jako v nějaké objektivitě!! Nikdo… Číst vice »

fajt
3. 4. 2015 10:56

Měšťanskému malomocenství se v dutině lebeční, kde je volně ložená neuro hmota volů a vlivem staletí už skoro bez závitů, dost daří – mladým zase říkám, naši předci přežili do dnešní doby jadernokamenné hlavně proto, že sežrali své řádné druhy, a tedy tlupové lidojedství se stalo základem dalších generací – ne spolupráce, o které čteme v pohádkách, předvolebních politických slibotechnách a v brožůrkách různých sekt a neziskových grup, které hypnotizují poslední zbytky pozornosti stáda, páč co kdyby došlo na nějaké zkratkovité jednání stimulované zbytkovou pamětí, to by prasatům zbytečně zkomplikovalo jejich svinský žitoráj – ano, už naši předkové byli v… Číst vice »

J. W.
J. W.
3. 4. 2015 11:22

O to vše se dobře postará utrpení. A na jeho výrobu jsme kádři. Ti Mesiášové se nám snažili jenom dobře poradit, což byla jejich splátka, poslední odčinění jejich hříchů, než odtud vzali kramle. Takže v tom smyslu se bát nemusíme. Utrpení je naděláno více než dost, a stále se přidělává. Bohužel to jinak nejde. A smutný bohudík, že jde alespoň tak – je to ovšem na velmi dlouho. Lidičky, nevěřili byste, jak se čas prodlužuje, když člověk pořádně trpí, vteřiny se táhnou jako roky…a úleva pořád stále žádná. A dokonce ani smrt tehdy nechce potvora přijít….

Petrc
Petrc
3. 4. 2015 12:40

TO JSME SE PĚKNĚ POBAVILI PO VÍTĚZNÉM LISTOPADU, co? Jak se kolem mrtvoly reálného socializmu sebělhy všechny svině a kopaly do ní, když již nehrozilo nebezpečí, a jak se před tím desetiletí snažily, aby lidem jakýkoliv socializmus otrávily na věky. A jak nyní, kteří jej nazažili jsou hrdinnými bojovníky proti mrtvole socializmu, zatímco být normalizační režim, všichni by byli v SSM, KSČ, STB a jinde a horlili by proti kapitalizmu, USA, NATO, zatímco dnes ze sebe dělají spojence. Haha..

fajt
3. 4. 2015 13:03

Trapit se a trpět by měla hlavně prasata, když tedy bez pravidel a bez vybraného stolování, tak rovnou do nich ( v jejich omezenosti je síla ostatního světa, klidně i kdyby šlo o pouhé lidské jednotlivce), když začnete přemýšlet co na to a na vás prasata, tak v podstatě hrajete jejich falešnou hru. Kdo je na prasečím chlívu nezávislý ( a nemyslím tím jenom jejich šlichtou ) a nežere jejich logiku ( odluka je opravdu žádoucí), tak se nemusí obávat nudy a čas si docela vychutnává, ať je prasatům smrt finálním utrpením … ať ony na ní spoléhají jako na… Číst vice »

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
3. 4. 2015 19:37

Vážení, jděte k šípku s těmi sviněmi! Já – čínský vepř a povahou vůl – jsem přesvědčen, že největší sviňárna je házet odpovědnost za bídu světa, která stále není větší než obvyklá, na svině a voly a přát jim utrpení. Oni jeden bez druhého nemohou existovat jako není možná existence tmy bez objevu světla a co se utrpení týká, tak toho i sobě připravují už během svého života taky dost. V tom s J.W. souhlasím a i jeho článku si považuji. Jdu se však raději dopustit kanibalismu, dám si – jak naši sousedé za čárou říkají, kus wolowiny ve vlastní… Číst vice »

Aleš
Aleš
3. 4. 2015 22:26

Milý Georgie: Kapitalismus je kanibalismus. Též jsem měl dnes na oběd hovězí. Vy se toho ani v podstatě nedopouštíte, v čínském horoskopu jste bůvol…
Není nad to poškádlit svině možností instalace sviňstva v zátoce sviní. Chrochtá blahem i Íáček. A JW, básník, co miloval svět, odpočívající v Prostějově na hřbitově zas bude spát o něco méně těžce. Není nad pobučení z krizového vývoje. Lépe než být schweinehund nebo krysozmrd.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
3. 4. 2015 23:45

Lépe než vzpomínat Wolkera Jiřího (kdyby se nebožák prostějovský rodák dověděl, že dnes je uváděn co český básník, tak by se v tom prostějovském hrobě rozrotoval) je nalíti sobě velkého Walkera Johnnieho. Vot – adna bukva i kakaja raznica! Tak soudí naši slovanští bratři z východu. Však nebýt sviní – nebyl by ani Schweinschnitzel, což se okamžitě vybaví našim západním soukmenovcům. Být svině nebo vůl – toť reality jenom půl! Kdo chce tady žíti i sviní musí býti! To však není moje vina. Když nevěříš – čti Darwina! Rudý mám i nos a můj pohled wolkenlos.

Georgius z Raduně
Georgius z Raduně
3. 4. 2015 23:53

Aleši, tak to dopadá, když se střetne poezie s realitou života v zastoupení Jiříkem Mračnářem a Jeníkem Chodcem. Teď, ke štěstí tsunami, chybí a byl by mi tu vhod nějaký ten v kroji Chod – a s dudami.