Předposlední Čech

Letos uplyne 600 let od upálení mistra Jana Husa. Výročí , které by mělo přinést lidem této země nějaké historické zkušenosti, ale bohužel zatím neplní svůj význam.

Jako kdyby nestačila Kostnice , Mnichov , Maastricht, Brusel a já nevím ,která jména ještě, Češi spí. Společný evropský dům, kde rovnost mezi národy je měřena kursem 1:27 a nadřazenost Evropské ústavy jasně ukazují, kdo tady rozhoduje o bytí a nebytí tohoto národa. Bezohledně přihlížející vláda prodává zajatce ekonomického teroru do gigantických pracovních táborů na vlastním území a ještě se přitom holedbá svojí chytrostí. „Lidé jsou největší bohatství této země“, řekl Tomáš Baťa. Toto bohatství je zde nabízeno pod cenou a ponechané vlastnímu osudu.

Jan Hus by se divil, jeho obět je zde oslavována a uctívána, ale na obětinách hoduje kat a jeho pacholci. „Kdo nezná vlastní dějiny, musí si je zopakovat“, zní nápis na dveřích jedné instituce. Mám obavy, že to bude zase bolet. Kdo to byl Hus a kdo to byl Palach? Vypadá to , že Husův odkaz má sloužit pouze k potvrzení a oživení legitimity současné tzv. vlády v tomto zeměpisném regionu. Identita národa zmizela kdesi v nánosu konzumu současnosti. Pálit si prsty nebo tělo zjevně nikdo nechce.

Češi vstávejte, už je pozdě! Demokracie je tady.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
107 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Béda
19. 9. 2015 10:15

Poslední zhasne. (Ale nebude to Schwarzenberg, Kocáb ani Zavorálek)

Béda
19. 9. 2015 12:24

Makrela je naštvaná, že ostatní země neplní její sliby. Tak jim chce vnutit své hosty, které si pozvala domů. ČR ji leží obzvlášť v žaludku, protože neotevírá štědře dveře s uvítáním „Herzlich Willkommen! Tady budete a dál, na Západ už se od nás nehnete!“ Co si to bezcitní Češi vlastně dovolují – neplnit sliby své Mutti? Kde to žijeme, že si kdejaký burák dovoluje odporovat civilizovanému osvícenství a staví si vlastní hlavu?

mm
mm
19. 9. 2015 13:19

statistika znásilnění. Švédové mají už 22 procent arabské populace. Proto to první místocomment image

Stan
Admin
Reply to  mm
19. 9. 2015 20:08

Kde jsou v té statistice arabské země? Kde je etnicita pachatelů? A proč jsou v popředí statistik skandinávské země? Není to třeba i proto, že se tam za znásilnění považuje kdeco?

mm
mm
19. 9. 2015 13:54

very bad chtěli do švédska a ted je jim zima http://www.liveleak.com/view?i=af8_1442521119

mm
mm
19. 9. 2015 14:04

pozor znásilnění Afghánci ,11 osob, trvající sedm hodin…https://www.youtube.com/watch?v=-uNBoUqGvVs

Ladys
Ladys
19. 9. 2015 15:07

http://deliandiver.org/2015/09/zamysleni-nad-zanikem-nemecka.html …“V minulosti si Evropané mohli dopřávat přepych bratrovražedných konfliktů. Britové s Američany, Francouzi s Němci nebo Srbové s Chorvaty. Svářili se o hranice, víru či ideje. Dnes jsme se ale octli v největším evropském konfliktu, překračujícím hranice i církve. Jde o střet mezi těmi, kdo chtějí zachovat rasu a postavit se na hradby a těmi, kdo naopak otevírají brány a jsou se zánikem rasy ztotožněni. Je to boj na život a na smrt a my jsme si zvolili bojovat za přežití. Proto mi nezáleží na tom, jestli jste Bask, Bosňák, Švýcar, Švéd, Rakušan nebo Australan – záleží mi jen… Číst vice »

Ladys
Ladys
19. 9. 2015 15:17
Ladys
Ladys
19. 9. 2015 15:21

Minimálně k zamyšlení
http://uloz.to/xEfHCahn/endgame-dokument-o-genocide-belochov-360p-mp4
kdo má na tom zájem

fajt
19. 9. 2015 19:32

comment image

mm
mm
19. 9. 2015 20:32

Stane, statistika doprovází heslo ve wikipedii, osobně mi to podezřelé nepřipadá, pokud je Švédů devět milionů. Švédsko ubytovalo stovky asylantů ve vládních budovách i na zámcích, vyjímkou není náklad dva tisíce dolarů na osobu a den. Reinfeldt, bývalý premiér, řekl, že ursvenska, staří Švédové, byli také zabijáci, a že si s dnešními etnickými turisty nemají co vyčítat. Tady je další bordel, tentokrát z Frankfurtu https://www.facebook.com/petr.herkules/videos/1033941949958538/ Osobně si myslám, že žádná vláda na světě není oprávněna organizovaně ohrožovat své obyvatele.

Stan
Admin
Reply to  mm
20. 9. 2015 7:59

Dva tisíce dolarů na osobu a den… Odkud to berete? Jak potom věřit tomu ostatnímu?

nedalomito
nedalomito
19. 9. 2015 22:46
Béda
20. 9. 2015 5:47

nedalomito napsal Také mám graf – http://deliandiver.org/2014/04/o-vlne-znasilneni-ve-svedsku.html K tomu článku bych měl několik výhrad: 1/ jediný údaj který uvádí je ze statistiky – kolem 6000 znásilnění za rok, Všechno ostatní jsou jenom dohady. 2/ zajímavé je taky tvrzení „Ve Švédsku působí méně významné neonacistické skupiny, původcem většiny politického násilí je ale krajní levice, někdy s tichou podporou establishmentu a sdělovacích prostředků. Mnohými cíli těchto útoků jsou obyčejní občané mírumilovně vyjadřující nesouhlas s přistěhovaleckou politikou, která z nich učiní menšinu ve vlastní zemi během několika desetiletí.“ Zde bych si dovolil oponovat – asi to nebudou až tak bezvýznamné neonacistické skupiny (vit… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 5:50

dávno přestalo být. Migrace je dítkem neoliberalismu – neoliberálních válek a politiky kolonizace „třetího světa“, děje se díky prosazováním zájmů nadnárodních korporací. I když podmínky pro ni pomáhala svou politikou vytvářet neoliberální pseudolevice podporující války a imperialismus velkokapitálu.

Béda
20. 9. 2015 5:55

Ještě jedna věc. Článek uvádí:“…původcem většiny politického násilí je ale krajní levice, někdy s tichou podporou establishmentu a sdělovacích prostředků…“ Sdělovací prostředky přece nejsou – ani ve Švédsku v rukou levice. Všude kam se oko podívá jsou ve vlastnictví velkých soukromých korporací zastávajících víceméně stejnorodé stanoviska a „veřejnoprávní“ média zastávají stanoviska svých soukromých sponzorů – na kterých jsou závislá. POchybuji, že by takováto mainstreamová média ve Švédsku prosazovala cokoliv jiného než zájem velkokapitálu, byť kamuflovaný jako levicový.

Béda
20. 9. 2015 6:02

Poslední a ZÁSADNÍ! připomínka. Migrace je důsledkem velkokapitálu – je dítkem imperiálních válek a neokolonialismu a slouží zájmům velkokapitálu – nabízí dumpingovou pracovní sílu a přispívá ke zničení sociálního systému a státu v jeho dnešním národním modelu. Stát přetváří na globální policejní totalitní universum, fízlující a potlačující silou jakoukoliv kritiku a revoltu (viz předobraz ve Španělsku).

fajt
20. 9. 2015 6:15

http://ceskoaktualne.cz/2015/09/africti-dogoni-zazracni-geniove-nebo-pozustatek-mimozemske-civilizace/ – stále říkám, že celá ta naše známá ( v podstatě i neznámá ) civilizace od dob Egyptu ( i dále ) je hodně nepovedený kargo kult, takže když to celé vezme lajnu do ztracena, tak se v podstatě pro vesmír nic významného a zásadního nestane. ..)

Béda
20. 9. 2015 6:23

http://pravyprostor.cz/multikulturaliste-slunickari-jsou-nebezpecni-extremiste/ Zajímavý názor: „prý Pod vlivem politické propagandy si pod extremisty běžný, méně přemýšlející člověk představí krajní „pravici“ (například nacisty), či krajní levici (například komunisty). Pokud se však člověk zamyslí nad obsahem pojmů, zjistí, že nacista je národní socialista, kdežto komunista je internacionální socialista. Oba směry mají tolik společného (totalita, nesnášenlivost k odpůrcům atp.), že je v podstatě dělí jen ten rozdíl v zaměření – (mezi)národnost. Jinými slovy, extremismus obou myšlenkových proudů není na dvou opačných stranách přímky, ale na jedné části kruhu, kde se extremisté všeho druhu setkávají…“ Autor přebírající tuto myšlenku asi zapomněl, že národní socialismus je socialismem… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 6:30

Béda napsal http://pravyprostor.cz/multikulturaliste-slunickari-jsou-nebezpecni-extremiste/ Zajímavý názor: „prý Pod vlivem politické propagandy si pod extremisty běžný, méně přemýšlející člověk představí krajní „pravici“ (například nacisty), či krajní levici (například komunisty). Pokud se však člověk zamyslí nad obsahem pojmů, zjistí, že nacista je národní socialista, kdežto komunista je internacionální socialista. Oba směry mají tolik společného (totalita, nesnášenlivost k odpůrcům atp.), že je v podstatě dělí jen ten rozdíl v zaměření – (mezi)národnost. Jinými slovy, extremismus obou myšlenkových proudů není na dvou opačných stranách přímky, ale na jedné části kruhu, kde se extremisté všeho druhu setkávají…“ Autor přebírající tuto myšlenku asi zapomněl, že národní socialismus… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 6:51

Ještě k nacismu. Zajímavé, že nacisti mají vždycky podporu u pravicových stran (Dělnická strana v ČR kupř. u ODS) a že levice hrozící sociální revolucí je vždy první na ráně, poté co se nacisté dostanou k moci, přičemž majetkové poměry velkokapitálu jsou zachovány.

peter.
20. 9. 2015 9:00

Stan napsal

Dva tisíce dolarů na osobu a den… Odkud to berete? Jak potom věřit tomu ostatnímu?

http://pravyprostor.cz/imigranti-radeji-smrt-hladem-nez-potupnou-almuznu-nizsi-nez-2000-euro-na-mesic/

Stan
Admin
Reply to  peter.
20. 9. 2015 10:02

2000 euro na měsíc není 2000 dolarů na den, přesto: „Chyba 503 Service Temporarily Unavailable“. Koukám, že se mi tady diskuse mění v „odkaziště“ na Pravý prostor, Pravý břeh, Islám v ČR nechceme, videa s nechutným rasistickým obsahem apod. Nechcete raději diskutovat přímo pod odkazovanými články?

peter.
20. 9. 2015 9:15

Ladys napsal

Minimálně k zamyšlení
http://uloz.to/xEfHCahn/endgame-dokument-o-genocide-belochov-360p-mp4
kdo má na tom zájem

Nemci údajne trpia komplexom viny za dve svetové vojny a holokaust.Preto sa mnohotisícová vlna imigrantov chápe v Nemecku ako možnosť predefinovať národ a konečne tak zvíťaziť nad vlastnou históriou.Nemecký prezident Gauck to zhrnul takto :“ Ešte viac ľudí ako doposiaľ sa odpúta od obrazu národa,ktorý je homogénny,v ktorom je skoro u všetkých materskou rečou nemčina,v ktorom prevažuje kresťanstvo a svetlá farba kože…..musíme národ znova definovať ako spoločenstvo rôznych“.
https://www.pravybreh.cz/2015/09/14/nemecka-doktrina-je-dost-riskantni/

merlin
merlin
20. 9. 2015 9:27

peter. napsal Nemci údajne trpia komplexom viny za dve svetové vojny a holokaust.Preto sa mnohotisícová vlna imigrantov chápe v Nemecku ako možnosť predefinovať národ a konečne tak zvíťaziť nad vlastnou históriou.Nemecký prezident Gauck to zhrnul takto :“ Ešte viac ľudí ako doposiaľ sa odpúta od obrazu národa,ktorý je homogénny,v ktorom je skoro u všetkých materskou rečou nemčina,v ktorom prevažuje kresťanstvo a svetlá farba kože…..musíme národ znova definovať ako spoločenstvo rôznych“. https://www.pravybreh.cz/2015/09/14/nemecka-doktrina-je-dost-riskantni/ nečtu pravý prostor, aeronet ani sputnik, ale o komplexu méněcennosti němců a jejich evropanství jsem se tu už někde v min. zmiňovala. Problém je v tom, že se nezměnili… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 9:37

merlin napsal nečtu pravý prostor, aeronet ani sputnik, ale o komplexu méněcennosti němců a jejich evropanství jsem se tu už někde v min. zmiňovala. Problém je v tom, že se nezměnili vůbec /my taky ne/. Výsledkem může být jen obrovský vnitřní konflikt vedoucí k dalšímu průšvihu a počkejte až se kyvadlo se přechýlí. Proti tomu, kam poletí tentokrát, byl Hitler hodnej strejda. Souhlas. Směřuje to k totalitě, jaká zde ještě nebyla. S dnešními a vyvíjenými prostředky bych se nebál mluvit o době „Terminátora“, kdy armáda a policie v rozbouřeném moři vraždí a pornásleduje jaskoukoliv opozici a kritiky (univerzálního = nadstátního)… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 9:44

z diskuse na http://www.novarepublika.cz/2015/09/co-by-mozna-mela-vedet-bis.html#comment-form Též neověřeno, jak jsem dostal, tak předkládám: „Před půldruhou hodinou jsem na hranici Itálie a Rakouska viděl na vlastní oči ohromné zástupy imigrantů. To, co jsem viděl, ve mně budí hrůzu. Ta obrovská masa lidí – omlouvám se, že to takhle píšu – to je absolutní sběř. Nadávají, házejí lahve, hlasitě křičí: „Chceme do Německa.“ Viděl jsem, jak obklíčili auto nějaké staré Italky, vytáhli ji za vlasy ven a chtěli tím autem odjet. Autokar, ve kterém jsem se nacházel, se pokusili rozhoupat. Házeli na nás hovna, bušili do dveří, aby řidič otevřel, plivali na okna. Ptám… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 9:44

…nerozuměli. A to na tom bylo nejděsivější. V těch několika tisícovkách lidí nikdo nerozuměl italsky, anglicky, německy, rusky ani španělsky… Bojovali o souhlas jít dál, a ten souhlas už měli, ale nerozuměli ani tomu, že ho mají! Francouzskému autokaru pootvírali zavazadlové prostory – všechno, co tam bylo, okamžitě rozkradli, část věcí se válela po zemi. Ještě nikdy za svůj krátký život jsem neviděl takové scény a mám dojem, že to je teprve začátek.

Béda
20. 9. 2015 10:22

Stan napsal 2000 euro na měsíc není 2000 dolarů na den, přesto: „Chyba 503 Service Temporarily Unavailable“. Koukám, že se mi tady diskuse mění v „odkaziště“ na Pravý prostor, Pravý břeh, Islám v ČR nechceme, videa s nechutným rasistickým obsahem apod. Nechcete raději diskutovat přímo pod odkazovanými články? Stane, proč si konečně nepřiznáte, že politika podpory migrace muslimské populace je NEUDRŽITELNÁ – sebevražedná, neuvážená, kontraproduktivní a vzhledem k tomu, co jsou příčiny té migrace a kdo ji ze zákulisí pomáhá finančně a organizačně podporovat, kdo na ní profituje i vzhledem k tomu, že nic neřeší, (příčiny problému dál bobtnají a… Číst vice »

Stan
Admin
Reply to  Béda
20. 9. 2015 14:31

Nesmyslnou imigrační politiku EU je možno kritizovat, ale nemusí se přitom vytahovat z obskurních webů věci zbytečně rozněcující nenávist mezi lidmi. Kdyby si člověk dnes v tisku nahradil slovo „muslim“ slovem „žid“, musel by si připadat jak ve 30. letech v Německu. Kam to vedlo, všichni víme, přesto se zdá, že zde, na webu s převážně levicovými diskutujícími, kromě mě a několika jedinců nikomu nevadí šířit hoaxy, očividné nesmysly, texty a videa s nechutným a rasistickým podtextem z evidentně fašounských stránek. Kdybych chtěl podobným způsobem vykreslit křesťany, Evropany, Američany nebo Čechy, věřte mi, že by mi to nedalo žádnou větší… Číst vice »

Viky
Viky
20. 9. 2015 10:43

Stane-„“Kde jsou v té statistice arabské země? Kde je etnicita pachatelů? A proč jsou v popředí statistik skandinávské země? Není to třeba i proto, že se tam za znásilnění považuje kdeco?““ No to je právě bída jinak užitečných statistik. Pokud se nepoužije jednotná systematika a kritéria vyhodnocování, je to cár papíru, nebo moderně, pár zbytečně obsazených kB paměti. ( ale vysvětlovat věci můžeme každý dle svého. Nepřítel Švédů řekne, že lákají cizince do země, aby je mohli v klidu znásilnit, obhájce zase vnese jasno existencí skupinových sexuálních praktik, které působí jako gradient. Pravda bude asi ta, že se spoustu ptákovin… Číst vice »

Stan
Admin
Reply to  Viky
20. 9. 2015 14:57

Bohužel nemám odkaz, ale četl jsem i statistiky, které říkají, že zvýšení počtu nahlášených znásilnění nesouvisí s počtem cizinců, ale právě se změnou společenského vnímání toho, co je a není přípustné v partnerských vztazích. V mém odkazu je také vidět, že anonymní výzkum, kdy se anonymně ptají, zda se dotyčná osoba stala obětí znásilnění, ukazuje, že se podíl obětí znásilnění ve společnosti nemění. Pokud by tam nějaký vliv imigrace byl, musel by se v letech se zvýšeným přílivem cizinců zvyšovat. A obecně, celkovou vysokou míru veřejného pořádku a nízkou kriminalitu můžeme skandinávským zemím jen závidět, podívejte se třeba na úhrnný… Číst vice »

peter.
20. 9. 2015 11:28

Stan napsal 2000 euro na měsíc není 2000 dolarů na den, přesto: „Chyba 503 Service Temporarily Unavailable“. Koukám, že se mi tady diskuse mění v „odkaziště“ na Pravý prostor, Pravý břeh, Islám v ČR nechceme, videa s nechutným rasistickým obsahem apod. Nechcete raději diskutovat přímo pod odkazovanými články? Ak ste si nevšimol,tak ja som tému 2000 dolárov denne nazmieňoval nikde a svojim odkazom som chcel iba poukázať na to,že sa jedná o 2000 dolárov mesačne(!!).Neviem kto tu zmieňoval 2000 dolárov denne.Čo sa týka vami vymenovaných zdrojov,tak v každom takomto odkaze je aj odvolávka na ZDROJ. Určite nechcete,aby diskutéri na vašom… Číst vice »

Stan
Admin
Reply to  peter.
20. 9. 2015 16:51

Určitě ne tak, že budu zjevnou propagandu aktivně šířit. I v tom Vašem odkazu alespoň napsali, že ti imigranti požadující 2000 euro měsíčně zjevně nevěděli, která bije. Ale Vy už přece máte od začátku jasno, u Vás se o žádnou diskusi s různými úhly pohledu nejedná.

Sio
Sio
20. 9. 2015 11:59

Bédo, co se vám stalo, přečtěte si diskusi , jakobyste měl slovní průjem.

peter.
20. 9. 2015 13:05

merlin napsal komplexu méněcennosti němců a jejich evropanství jsem se tu už někde v min. zmiňovala. Problém je v tom, že se merlin : Hneď na začiatku sa priznávam,že Nemcov nemám rád.Je to zjavný predsudok,ktorý neviem zdôvodniť,možno výchova,možno veľa sovietskych filmov,skrátka iracionálny predsudok.Napriek tomu ma udivuje,že by ten ich údajný komplex viny za niečo,čoho sa dopustili ich predkovia ,teda predkovia Nemcov vo veku povedzme 40 a menej rokov bol natoľko významný a veľký,že by ich to malo viesť ku snahe o „preformátovanie“seba samých ako národa a to ešte formou rozpustenia svojej identity v nejakom multikulturálnom kotli.To by bolo niečo podobné… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 14:54

Stan napsal Nesmyslnou imigrační politiku EU je možno kritizovat, ale nemusí se přitom vytahovat z obskurních webů věci zbytečně rozněcující nenávist mezi lidmi. Kdyby si člověk dnes v tisku nahradil slovo „muslim“ slovem „žid“, musel by si připadat jak ve 30. letech v Německu. Kam to vedlo, všichni víme, přesto se zdá, že zde, na webu s převážně levicovými diskutujícími, kromě mě a několika jedinců nikomu nevadí šířit hoaxy, očividné nesmysly, texty a videa s nechutným a rasistickým podtextem z evidentně fašounských stránek. Kdybych chtěl podobným způsobem vykreslit křesťany, Evropany, Američany nebo Čechy, věřte mi, že by mi to nedalo… Číst vice »

Béda
20. 9. 2015 14:58

Ještě taková drobnost. Pravičáky jsem vždycky kritizoval za nekonzistentnost jejich postojů a vedl s nimi tvrdé půtky. Kupř. o tom, že podporovali americké války a americkou politiku (ekonomickou politiku, vývoz americké „demokracie a svobody na bodácích, kolonialismus, pěli ódy na americká bagančata) a nyní je irituje migrace.

Béda
20. 9. 2015 15:09

Stan napsal Bohužel nemám odkaz, ale četl jsem i statistiky, které říkají, že zvýšení počtu nahlášených znásilnění nesouvisí s počtem cizinců, ale právě se změnou společenského vnímání toho, co je a není přípustné v partnerských vztazích. V mém odkazu je také vidět, že anonymní výzkum, kdy se anonymně ptají, zda se dotyčná osoba stala obětí znásilnění, ukazuje, že se podíl obětí znásilnění ve společnosti nemění. Pokud by tam nějaký vliv imigrace byl, musel by se v letech se zvýšeným přílivem cizinců zvyšovat. A obecně, celkovou vysokou míru veřejného pořádku a nízkou kriminalitu můžeme skandinávským zemím jen závidět, podívejte se třeba… Číst vice »

peter.
20. 9. 2015 17:07

Stan napsal Určitě ne tak, že budu zjevnou propagandu aktivně šířit. I v tom Vašem odkazu alespoň napsali, že ti imigranti požadující 2000 euro měsíčně zjevně nevěděli, která bije. Ale Vy už přece máte od začátku jasno, u Vás se o žádnou diskusi s různými úhly pohledu nejedná. Áno,ja mám jasno,podobne ako má jasno slovenská a maďarská vláda,väčšina obyvateľov postsocialistickej Európy a váš prezident napokon tiež.Čo sa týka odkazu na hladovkárov,tak ten som nijakým spôsobom nekomentoval a uverejnený je na viacerých weboch.Pripomenul som ho len preto,že som chcel poukázať na to,že máte pravdu ak tvrdíte,že sa nejedná o 2000 dolárov… Číst vice »

peter.
20. 9. 2015 18:03

Toto je článok,ktorý bol v r.2012(!!!) uverejnený na stránkach Aktuality.sk.Ide o web,ktorého ideová a obsahová náplň je skoro totožná s dnešným „DenníkomN.sk“ a SME.sk.Smelo ho v tomto smere možno prirovnať aj k iDnes.cz.Teda žiadny „obskúrny“web.Dnes už je tento článok vymazaný a možno ho nájsť len v diskusiách na internete.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.aktuality.sk/clanok/208193/sokovane-belgicko-radikalny-islamista-vyzyva-k-vystahovaniu-obyvatelov-z-krajiny/

Alena
Alena
20. 9. 2015 18:14

ono ani nezáleží na tom, jaký má kdo názor, jak se zde napadáme. Zda jsou statistiky cinknuté či ne.
Záleží na tom, jak se budou mít naše děti a vnuci. My je už neochráníme, dříve či později odejdeme do věčných lovišť. Ani naši vnuci a pravnuci , snad kromě Sibiře, nikam neutečou, neboť svět je šíleně rozm*daný.
Ti, kteří za propagandu mají zaplaceno, by měli na své vnuky a pravnuky aspoň myslet, když slovo vlastizrada je nechává chladnými.

Alena
Alena
20. 9. 2015 18:45

http://www.novarepublika.cz/2015/09/ct-udalosti-s-otazkou-jak-dlouho-jeste.html Lubomír Man 20. 9. 2015 „Nepotřebuji jezdit nikam do Sýrie, abych věděl, jak vyhlíží tamní situace“, reagoval náš ministr národní obrany Stropnický dotčeně na otázku europoslance Ransdorfa, zda předmětnou zemi někdy navštívil, a v duchu si sám pro sebe zřejmě dopověděl: „K tomu, abych si udělal o věci úsudek, mi, bohudík, stačí moje víra i láska k administrativě USA.“ Tahle druhá Stropnického věta, protože jen myšlená, ale nevyřčená, sice nepadla, ale jakýmsi nevysvětlitelným zázrakem se stalo, že i tak naplnila vysílací místnost žižkovské věže s takovou úderností, že jsem ji zřetelně slyšel – a jsem si jist, že jsem… Číst vice »

peter.
20. 9. 2015 18:46

peter. napsal

Toto je článok,ktorý bol v r.2012(!!!) uverejnený na stránkach Aktuality.sk.Ide o web,ktorého ideová a obsahová náplň je skoro totožná s dnešným „DenníkomN.sk“ a SME.sk.Smelo ho v tomto smere možno prirovnať aj k iDnes.cz.Teda žiadny „obskúrny“web.Dnes už je tento článok vymazaný a možno ho nájsť len v diskusiách na internete.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.aktuality.sk/clanok/208193/sokovane-belgicko-radikalny-islamista-vyzyva-k-vystahovaniu-obyvatelov-z-krajiny/

A aby niekto nepovedal,že sa jedná o hoax,tak to bolo aj na Novinky.cz:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/269997-islamista-sokoval-belgicany-respektujte-nas-nebo-zmizte.html

Stan
Admin
Reply to  peter.
20. 9. 2015 19:21

Aktuality jsou hlásná trouba jisté blízkovýchodní země a prosazují její agendu všemi způsoby. Ostatně česká verze se věnuje uprchlické krizi minutu po minutě. Vaše diskusní příspěvky tam velmi rádi přivítají a budete tam mít jistě větší odezvu od ostatních diskutujících. Ale pozor na kritické zmínky o oné zemi, zabanují Vás velmi sofistikovaným způsobem.