Prezident vědomě lhal, ale ve skutečnosti jde o sofistikovaný útok

Ne, z vazalství vůči USA ani EU jsme se nevymanili, i nadále zůstáváme kolonií. Ale díky prezidentovi bylo toto téma oficiálně otevřeno a stane se spouštěčem změn podobně, jako tomu je dnes v případě imigrantské krize.

Považoval jsem to za nechutné a pompézní, když na počátku 90. let tehdejší americký prezident Bush starší zvonil za „zvon svobody“. Ano, byl to sice konec jedné totality, ale já netušil, že i začátek té nové, sofistikovanější a dlouhodobě destruktivnější.

Za 25 let jsme totální ekonomickou i mocenskou kolonií a vlastně ani nevíme, koho přesně. Demarše a příkazy chodí sice z EU, ale jejich prvotní hybatele těžko rozpoznat. US prezident klidně vytáhne českého prezidenta z postele ve 2 ráno, aby mu sdělil, jestli u nás bude či nebude jejich radar. Americká ambasáda v poklidu provede státní převrat s pomocí koupených představitelů justice, aniž by se tomu kdokoli z vedení země postavil. Nemůžeme už ani rozhodnout, zda u nás chceme či nechceme vyznavače zjevně teroristického náboženství a je nám nadiktován i počet. Ne, opravdu jsme se z vlivu EU a USA nevymanili. To, co Zeman řekl v rozhovoru pro čínskou televizi, je zjevná lež.

Přesto můžeme být rádi, že to řekl, protože do dnešního dne bylo toto téma otevíráno jen obyčejnými občany, nevýznamnými alternativními weby, případně politiky nevýznamných stran. Slova prezidenta, navíc při takto významné příležitosti, už ignorovat nepůjde. Nyní již bude muset mainstream, politický i mediální, prokazovat, že vazaly nejsme a nikdy jsme nebyli, což mu vzhledem k neoddiskutovatelným faktům způsobí nemalé potíže. Popravdě, spíš posměch a další ztrátu důvěry, je-li to vůbec možné.

Předpokládám, že právě toto téma se stane, vedle antiislamismu, jedním z hlavních akcelerátorů budoucího vývoje. Zeman je skálopevně přesvědčen, že někdo toto téma zvedne a pak nezbude jakékoli české vlády nic jiného, než aby se začala zabývat otázkou suverenity ČR opravdu zabývat.

Shrnuto: Jedná se o mistrovský kousek, o lekci z politické strategie, kterou Zeman uštědřil skupině místních servilních politiků, zastupujících zájmy některých mocností. Jde o skupinu Zemanových hlavních politických protivníků, protože ti samozřejmě nemohou tolerovat jeho nezávislost. Je to nejsilnější útok proti zahraničním agentům v politice od pádu komunismu.

Zdroj: Nautilus2

0 0 hlasy
Hodnocení článku
Platby

Líbil se vám článek?
Přispějte, prosím, redakci OM na č. ú. 2900618307/2010, nebo přes následující QR kódy.

QR platba 50 Kč

QR platba 50 Kč

QR platba 100 Kč

QR platba 100 Kč

Odebírat
Upozornit na
114 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
hudryper
hudryper
29. 3. 2016 17:10

Souhlas ! Orbán si před pár dny dovolil ještě podstatně více – a zatím žádná drastická reakce proti Maďarům,ani Polákům. Cosi se změnilo,Sio tomu říká informační pole. Jen bych chtěl mít jistotu, že jde o čistou Zemanovu nezávislost a nikoliv jen projev mluvčího jiných globálních nadnárodních sil. Jeho ještě předprezidentské postoje k Palestincům,nebo k iránským ajatoláhům na jedné straně a naprosto nekritické postoje k politice Izraele ,přijetí pozvání k účasti na jednání nadnárodního židovstva v USA a pod. ukazuje na jedné straně Zemanovu šikovnost,s jakou vyprovodil z voleb Schwarzenberka,na straně druhé ale též background,bez něhož by to bylo nemyslitelné. V… Číst vice »

Sio
Sio
29. 3. 2016 17:42

Maciavelismus v politice platí. Jen někteří ho umějí uplatňovat šikovněji, než ti druzí. Celá návštěva čínského prezidenta je pro Zemana velikým vítězstvím a satisfakcí. A možná to nebyla tak úplná lež. Český národ zvedá hlavu a o to jde. Oblíbenost Zemana je pře všechnu propagandu nejtěžšího kalibru 62%. No a výsledky návštěvy? Ještě neskončila, ale posuďte sami: http://www.novinky.cz/domaci/398790-on-line-cinsky-prezident-od-krnacove-prevzal-symbolicky-klic-od-prazskych-bran.html Kalousek se svou squadrou zůstal jako kůl v plotě. Ochutnávají teď hořké pilule reality. Co k tomu říci? Je dobře, že máme u nás alespoň jednoho politika, který se nebojí a vidí dál, než ostatní. Vypálil rybník nejen našim havloidům, ale i… Číst vice »

Sio
Sio
29. 3. 2016 17:49

Už od dob Přemyslovců byla politika českých králů založena na šikovném balancování mezi mocnějšími silami, investiční zapojení Ruska (až příjde vhodný čas) a Číny může šikovně vyvážit hegemonii Německa a účinně oslabit politiku neziskovek ušáckého velvyslanectví + vazalské politiky nejvyšších ouřadů EU.
Nechci být přehnaným optimistou a tvrdit, že se něco takového povede, ale tyto možnosti se přinejmenším otevírají. Invaze imigrantů ze SV třeba skrze Německo bude nejen značně ztížena, ale navíc se Česko stane pro takové plány mnohem méně atraktivní, než je teď.

fajt
29. 3. 2016 18:09

teď jsme vzorovou a na plné obrátky jedoucí a spalující kolonii s nechutnými kolaboranty, zítra budeme skanzenem, naučnou rezervací pro vítěznou a dominantní kulturu, pozítří už budeme v pánu. ..)

peter.
29. 3. 2016 18:40

Neviem,akú výpovednú hodnotu má výrok pána prezidenta.Určite sa to v krátkej dobe dozvieme z reakcií štátov EU a USA.Nepredpokladám,že svoj výrok by chcel p.prezident v nasledujúcich dňoch odvolávať.Je ale možné,že pristúpi k jeho korekcii.Nebolo to tak jasné vyjadrenie postoja k EU ako to Orbánovo. V Orbánovom prípade ide o definitívne,neodvolateľne,zrozumiteľne a jasne odmietavo definovaný postoj k EU a jej politike.Aj tu som zvedavý na reakciu Bruselu a obávam sa,že to voči Orbánovi nebude nič pekné.O p.prezidenta ja obavy nemám,lebo on si je dobre vedomý toho,čo si dovoliť môže a čo je už cez čiaru aj z jeho pohľadu.Jeho pozíciou to… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
29. 3. 2016 19:14

peter: víte, trochu blíže jsem Zemana a jeho tehdejší partaj v letech 1998 – 2002 zažil… a nemyslím – že by nějak zvláště hleděl na sebe… Jako jeden z mála si nenakradl, a i proto že nebyl nikdy pokrytec jsem jej volil… Ano, hledí na to „kam až může…“ – ale jen potud, pokud chce ještě dále existovat a něco dále pro ČR dělat… Nemůžu si pomoci, ale tímto výrokem – a realizací této návštěvy (musí chtít vždy obě strany) – vstoupí do historie našich prezidentů… Ano jeho výrok nechci v kontextu s realitou přeceňovat – i když to řekl… Číst vice »

peter.
29. 3. 2016 19:42

Martin (už bez taky m) napsal To ovšem v kontextu s žalostnými postoji, výroky a činy Zadolárka nejde… Takže Pan prezident převzal iniciativu, a postavil MZV do pozice kdy musí na jeho „zadnání agendy“ nějak reagovat… Martin: Ako som napísal,tak ani ja si nemyslím,že klamal.A som presvedčený,že ani odvolávať svoj výrok nebude.Maximálne pristúpi(nepredpokladám to,ale je to možné) k nejakej korekcii typu:Bolo to myslené inak….alebo niečo podobného.Celkom isto narobil týmto výrokom starosti vášmu predsedovi vlády a min.zahraničných vecí,ktorý možno už zajtra vydajú vyhlásenie,že ČR je naďalej pevnou súčasťou EU a NATO a budú sa od prezidentovych slov verejne dištancovať.Bude nasledovať trochu… Číst vice »

Sio
Sio
29. 3. 2016 20:03

Sobotka nebo Zaorálek dost těžko mohou vyvrátit Zemanovo tvrzení a vyhlásit něco jako, ne ne, my nejsme nezávislí, jsme závilslou kolonií EU, potažmo Německa, potažmo US. Moho se maximálně ohradit, že jsme tu závislost měli i za předchozích vlád a pak motat něco o povinostem k našim spojencům, EU, NATO atd, atp. Jsem zvědav, kdo jim to pokrytectví bude žrát. Jeho výrok naopak rozpoutá debatu – tak jsme nezávislí nebo ne? Předtím ta debata byla nemyslitelná, kavárna přece vždy tvrdila, že jsme nezávislý, suverenní stát se závazky ke spojencům. A co teď? Najednou se lidi začnou ptát. Jak to ten… Číst vice »

Stan
Admin
29. 3. 2016 20:42

http://manipulatori.cz/hoax-saudsti-vedci-rozhodli-ze-zeny-jsou-savci-mely-mit-stejna-prava-jako-velbloudi/

Milí čtenáři, věnujte, prosím, pozornost tomuto článku i webu, na kterém byl zveřejněn. Opravdu je důležité pečlivě zdrojovat odkazy, které postujete nebo šíříte mailem. Moje zkušenost je taková, že v poslední době je obzvláště mezi těmi věnovanými uprchlíkům a islámu ohromné množství podobných nesmyslů.

hudryper
hudryper
29. 3. 2016 20:54

Stan napsal
Opravdu je důležité pečlivě zdrojovat odkazy, které postujete nebo šíříte mailem.

Týká se to,Stane, i zpráv z Ukrajiny ? Tam je vše zpravidla ozdrojováno a přitom jde o ještě větší
hovadiny,než je ten příklad se saudským pojetím velbloudích práv. Kde jsou ty časy,kdy vysílalo
rádio Jerevan ?

Sio
Sio
29. 3. 2016 22:58

Stan napsal http://manipulatori.cz/hoax-saudsti-vedci-rozhodli-ze-zeny-jsou-savci-mely-mit-stejna-prava-jako-velbloudi/ Milí čtenáři, věnujte, prosím, pozornost tomuto článku i webu, na kterém byl zveřejněn. Opravdu je důležité pečlivě zdrojovat odkazy, které postujete nebo šíříte mailem. Moje zkušenost je taková, že v poslední době je obzvláště mezi těmi věnovanými uprchlíkům a islámu ohromné množství podobných nesmyslů. Když ono je to těžké. Z toho, kolik periodik to převzalo se dá usoudit, že některé z nich byly i seriózní a přesto možná ani ty neuvedly zdroj. Pak mohou být jako zdroj uvedeny ony. Že je to blbost, je zřejmé z obsahu, ale otázkou je, jak velkou blbost je schopen zplodit islamistický… Číst vice »

QQ
QQ
30. 3. 2016 3:37

Stan i Sio mají pravdu. Ale když člověk vidí, co za neuveřitelné „perly“ takřka denně vychází z vládních kruhů Ukrainy a ještě je tomu civilizovaným, nebo alespoň vzdělaným západem nasloucháno se zcela vážnou tváří, tak zpráva saudských vědců je ve srovnání s tím jako reportáž z renomovaného vědeckého periodika.

fajt
30. 3. 2016 4:51

kvalitní informace jsou dobré pro toho, kdo má moc ( a když ne, tak spolehlivě funguje, hoc volo, sic iubeo, sit pro ratione voluntas ), informační pole pro sprostý lid zase ctí zásadu, turpe est sancum dare capellis, no a pro šlechtu a kolaboranty zase platí mors tua vita mea a proto udělaj taky všechno. ..)

Gatta
Gatta
30. 3. 2016 5:59

Myslím, že čínský prezident by měl, jako přátelské gesto, poslat našemu prezidentovi osobního čínského lékaře. Je všeobecně známo, že zdraví Miloše Zemana není dobré, takže bych na jeho místě byl na sebe teď ještě opatrnější … ony reakce organizmu na takové výroky mohou být totiž všelijaké …

Aleš
Aleš
30. 3. 2016 6:01

Zdravím pánové, musím přiznat, dobré články i komentáře, připomenu ještě jeden úhel pohledu. Křesťanský (i židovský) fanatismus je neméně nebezpečný, jako ten muslimský. Jakýkoliv fanatismus totiž kdykoliv, když je jakémukoliv fanatikovi našeptáno, popře jakoukoliv lidskost kohokoliv. Když jsem tady kdysi zmínil, že deprivanti ztrácejí atributy lidství, tak jsem byl mezi řádky osočen, že tohle zavání něčím hnědým. Ale to byla jen reakce na bezmocnost společnosti proti deprivantům, které lze z důležitých pozic odstranit volbami, za trestné činy je pozavírat do vězení či v důsledku chorobného jednání je zavřít do blázince a za nemorální chování je společensky exkomunikovat. Pokud tyhle demokratické… Číst vice »

Bety
Bety
30. 3. 2016 6:25

Hoax je hoax, ale jelikož jsem se v literatuře několikrát setkala s názorem wahabistů, že žena není nic víc než nádoba, bez rozumu a citu, tak být savcem je vlastě vylepšení. Neházím všechny muslimy do jednoho pytle, ale podle mého názoru je znepokojivé, že mešity po Evropě staví Saudská Arábie, že hlavy náboženských komunit v Evropě většinou studovaly v Saudské Arábii a tím že se stáčí náboženské přesvědčení muslimů do toho nejhoršího možného směru – středověkého, zkostnatělého a zároveň velmi agresivního.

děda
děda
30. 3. 2016 6:30

Rozumím tomu tak. Kdybych onu větu vyslovil sám, ještě před prezidentem, asi bych lhal. Tu větu ale nevyslovil důchodce, vyslovil ji prezident státu, s pravomocemi v zahraniční politice, se silným mandátem. Co z toho plyne? Když ji vyslovoval, nebylo ji možno ještě hodnotit. Jakmile ji dokončil, právě on, tím se stala platnou, pravdivou. — Už jsem se obával, že v odhodlání k obraně proti islamizaci jsme vinou vlády nebezpečně pozadu za Maďarskem, Slovenskem, Polskem. Myslím, viděno v širším kontextu, že prezident svou aktivní politikou toto zpoždění právě vyrovnal. Státy západně od nás zdá se z těžkých problémů s imigranty už… Číst vice »

Gatta
Gatta
30. 3. 2016 6:43

Re Bety: Ony ty práva žen jsou vlastně nejen proti Koránu, ale i proti Bibli. Jen se u nás nedodržování takových zásad „zaplaťpámbůh“ už nekamenuje. Několik úkázek z oficiálního NZ (původnější překlady jsou ještě mnohem šťavnatější). 1. Korintským 11, 5 a každá žena, která se modlí nebo prorocky mluví s nezahalenou hlavou, zneuctívá toho, kdo je jí hlavou; je to jedno a totéž, jako kdyby byla ostříhaná. 1. Korintským 11, 6 Jestliže si žena nezahaluje hlavu, ať se už také ostříhá. Je-li však pro ženu potupné dát se ostříhat nebo oholit, ať se zahaluje. 1. Korintským 11, 7 Muž si… Číst vice »

Irena
30. 3. 2016 7:00

Gatta napsal
. Korintským 11, 8 Vždyť muž není z ženy, nýbrž žena z muže.

To mají nějaké popletené ne? :-)

Sio
Sio
30. 3. 2016 7:15

Aleš napsal Zdravím pánové, musím přiznat, dobré články i komentáře, připomenu ještě jeden úhel pohledu. Křesťanský (i židovský) fanatismus je neméně nebezpečný, jako ten muslimský. Jakýkoliv fanatismus totiž kdykoliv, když je jakémukoliv fanatikovi našeptáno, popře jakoukoliv lidskost kohokoliv. Když jsem tady kdysi zmínil, že deprivanti ztrácejí atributy lidství, tak jsem byl mezi řádky osočen, že tohle zavání něčím hnědým. Ale to byla jen reakce na bezmocnost společnosti proti deprivantům, které lze z důležitých pozic odstranit volbami, za trestné činy je pozavírat do vězení či v důsledku chorobného jednání je zavřít do blázince a za nemorální chování je společensky exkomunikovat. Pokud… Číst vice »

Sio
Sio
30. 3. 2016 7:34

Bety napsal Hoax je hoax, ale jelikož jsem se v literatuře několikrát setkala s názorem wahabistů, že žena není nic víc než nádoba, bez rozumu a citu, tak být savcem je vlastě vylepšení. Neházím všechny muslimy do jednoho pytle, ale podle mého názoru je znepokojivé, že mešity po Evropě staví Saudská Arábie, že hlavy náboženských komunit v Evropě většinou studovaly v Saudské Arábii a tím že se stáčí náboženské přesvědčení muslimů do toho nejhoršího možného směru – středověkého, zkostnatělého a zároveň velmi agresivního. Je mi jasné, že muslimové nejsou všichni stejní. Ale stejně tak je mi jasné, že průměrný volič… Číst vice »

Sio
Sio
30. 3. 2016 7:45

děda napsal Rozumím tomu tak. Kdybych onu větu vyslovil sám,ještě před prezidentem, asi bych lhal. Tu větu ale nevyslovil důchodce, vyslovil ji prezident státu, s pravomocemi v zahraniční politice, se silným mandátem. Co z toho plyne? Když ji vyslovoval, nebylo ji možno ještě hodnotit. Jakmile ji dokončil, právě on, tím se stala platnou, pravdivou. — Už jsem se obával, že v odhodlání k obraně proti islamizaci jsme vinou vlády nebezpečně pozadu za Maďarskem, Slovenskem, Polskem. Myslím, viděno v širším kontextu, že prezident svou aktivní politikou toto zpoždění právě vyrovnal. Státy západně od nás zdá se z těžkých problémů s imigranty… Číst vice »

JanK
JanK
30. 3. 2016 8:20

Pro Irena Korintským 11, 8 Vždyť muž není z ženy, nýbrž žena z muže. To mají nějaké popletené ne?
Nemají to popletené, svatý Pavel z Tarsu se nemýlí, neboť Jahve přece stvořil ženu z Adamova žebra.

Irena
30. 3. 2016 8:30

JanK napsal

Pro Irena Korintským 11, 8 Vždyť muž není z ženy, nýbrž žena z muže. To mají nějaké popletené ne?
Nemají to popletené, svatý Pavel z Tarsu se nemýlí, neboť Jahve přece stvořil ženu z Adamova žebra.

Ale to já přece vím.
Jenže moje zkušenosti mi říkají, že ti muži padali ze mě :-)
A jak se říká Praxe je kritériem pravdy.

fajt
30. 3. 2016 8:41

a zase, tentokráte orientace na Rusko a na Čínu, jedině služba mocnějšímu a silnějšímu, který čechům promine nedostatky v jejich charakteru a oni mu za to budou s láskou a radostí rabovat ( dle ruského rab, které má tak krásnou eufemistickou konotaci v češtině ), hold jednou otrok, navždy otrok … v tomto směru jsou třebas poláci a maďaři o nějaký kousek dospělejší, uvědomělejší a sebevědomější. ..) a pro časy milovníků jeho blahorodí mám zupa seriálek ( z dob, kdy ruská armáda dobyla Berlín a pak ho zase Fridrichovi jen tak z plezíru – po gorbačovsku – vrátila ) –… Číst vice »

Admirál
Admirál
30. 3. 2016 8:54

Zeman předčil má očekávání. Doufám, že má dobře odhadnuto, kam až může dočůrat. Jeho výrok je kámen do výkladní skříně pravdyalásky. U Zemana se dá přepokládat, že ví, co nastane. Pokud by výsledkem ve střednědobém horizontu bylo snížení nebezpečné a nevýhodné ekonomické závislosti na Německu, dobrý výsledek. Očekávat, že by se ČR stala zcela nezávislou na svém okolí a přání velmocí, není realistické. Přirozená bude ovlivňování ze strany našeho velkého souseda, je jen nutné, vytvořit si podmínky (nastolit spolupráci s ostatními silnými hráči RF, Čina), aby se nejednalo o diktát aby jsme mohli manévrovat a vyjednat si nejlepší možné podmínky.… Číst vice »

Gatta
Gatta
30. 3. 2016 8:57

Vtip z dnešního Macka:
http://www.macekvbotach.cz/stredecni-glosy-30-3-2016/

„Povídá Kohn Roubíčkovi:
Tuhle jsem četl, že prej jsme tu naši zemičku zaprodali Americe a Západu. A tady zase píšou, že jsme se zaprodali Rusku a Číně.
No, řekněte! Není to krásné prodat takový aušus dvakrát? „

JanK
JanK
30. 3. 2016 9:02

Ireno, přece nemůžete chtít, aby křesťané byli marxisti – praxe je kritériem pravdy – to se jich přece ale vůbec netýká.

fajt
30. 3. 2016 9:10

Gatta napsal

Vtip z dnešního Macka:
http://www.macekvbotach.cz/stredecni-glosy-30-3-2016/

„Povídá Kohn Roubíčkovi:
Tuhle jsem četl, že prej jsme tu naši zemičku zaprodali Americe a Západu. A tady zase píšou, že jsme se zaprodali Rusku a Číně.
No, řekněte! Není to krásnéprodat takový aušus dvakrát? “

hezké, jenom kdyby samotný Macek neprožil těch svých patnáct minut slávy a moci jako pedofilně agresivní švejk, kterému česká budoucnost byla těžce u zadele. ..)

Irena
30. 3. 2016 9:13

JanK napsal Ireno, přece nemůžete chtít, aby křesťané byli marxisti – praxe je kritériem pravdy – to se jich přece ale vůbec netýká. No, ono je to složité. Nechci s tím pořád otravovat, ale tak nějak to zrovna studuji, tak to mám pořád v hlavě. V Koncepci sociální bezpečnosti tvrdí, že s tím Praxe je kritériem pravdy byly na štíru právě i marxisté, ale zato se to dá použít i pro ty, kteří věří v nějakou vyšší entitu, nazvanou třeba Bůh, se kterou si každý musí vytvořit svůj vlastní, osobní dialog a ona mu odpovídá jazykem životních okolností, takže tak… Číst vice »

Bety
Bety
30. 3. 2016 10:13

Gatta – ten výčet je pěkný, ale v tom jsem si žádné iluze nedělala. Jen mi není milé, že sotva jsme z jednoho chomoutu vylezly, už nám strkají hlavu do dalšího.
Byl vůbec někdy ten matriarchát???

PPK
PPK
30. 3. 2016 10:39

Irena napsal V Koncepci sociální bezpečnosti tvrdí, že s tím Praxe je kritériem pravdy byly na štíru právě i marxisté, ale zato se to dá použít i pro ty, kteří věří v nějakou vyšší entitu, nazvanou třeba Bůh, se kterou si každý musí vytvořit svůj vlastní, osobní dialog a ona mu odpovídá jazykem životních okolností, takže tak má možnost si to kritérium pravdy ověřit. Takže ono nic není tak jednoduché, jak to vypadá na první pohled Tak vida. Není to v ČR pokrok, když už i v souvislosti s prezidentem vznikne zajímavá debata nad otázkami uspořádání a řízení lidské společnosti?… Číst vice »

Gatta
Gatta
30. 3. 2016 10:41

Re fajt – jo jo Macek v dresu ODS se zabezpečil na několik genercí, ale komu čest tomu čest … spolu s Rathem to byli dva nejinteligentnější lidi v politice. Re Bety – to bylo vyhledáno jen namátkou na: http://www.biblenet.cz/ Já četl nějaký jiný tisk, kde třeba sv. Pavel povídá: „Tím čím je Kristus pro muže, tím je muž pro svou ženu … … “ tedy oběma náleží bezmezná víra, poslušnost. a následování. I dnes jsou matriarcháty – u některých „primitivních“ kmenů v teplých krajích. Jinak ale jsou obecně ženy většinou fyzicky slabší, méně agresivní a měly vždy tolik práce… Číst vice »

Martin (už bez taky m)
30. 3. 2016 12:38

PPK – velice pěkný příspěvek, jen bych to s tím „odmítáním socialismu“ jeho „nechtěním“ neviděl tak žhavé :-)) Určitě to byl dosud nejlepší „systém“ uspořádání lidské společnosti, a věřím že v nějaké podobě se zde zase mnohé z něj vrátí… ano záleží na lidech, nejen na ovládajících ale zejména a především na – ovládaných… Re Gatta: s tím Mackem jste mne naštval. Macek byl a je především bezohledná inteligentní svině. A ať už má Rath jaké chyby chce, alespoň takto se většinou snad neprojevoval. Ale nechci soudit, jen píši svůj názor, že „do jednoho šuplíku“ bych je ani kvůli inteligenci… Číst vice »

Irena
30. 3. 2016 13:48

PPK napsal Když už někdo chce něco řídit, nebo např. tu chce mít kapitalismus, tak ať si to řízení a podnikání financuje. Za své, na svou zodpovědnost. A pozor: Chyba a následná škoda včetně ztrát životů se při zodpovědnosti nazývá vinou To je sice hezké, ale jak to chcete zařídit? KOBáci například také tvrdí, že jedním z důvodů, že to začalo v SSSR jít dolů vodou, když Chruščov zrušil odpovědnost vedoucích za to, co řídí, za výsledky jejich činnosti. Jenže jak to obnovit? Jak zařídit, aby zase byli odpovědní za své jednání? V téhle demokracii? Na té houpačce, kde po… Číst vice »

Bety
Bety
30. 3. 2016 14:03

Martin (už bez taky m) napsal
K matriarchátu: obojí (patriarchát) ve vyhraněné podobě je nevhodné. Snad proto to v různých oblastech bylo na „prostorové ose“ v různých oblastech Země různé…tedy ehm ovšem – do vývozu revolucí a „svobody“, v posledních

Ten matriarchát byl pokus o vtip.

orinoko
30. 3. 2016 14:10

Pod clankem je to nejake kosate. To asi ty velikonoce. Zemanuv vyrok jsem zaregistroval, ale nejsem zadny „kremlolog“ , abych po vykriku cetl mezi radky a retezil vyrcene. Jinde se resil Zemanuv kalasnikov, tady ceska vzpoura proti emerickemu globalismu. Pro me osobne jsou veci dulezitejsi nez je verbalni politika. Tak napriklad uz dlouho nezasedl spolecne zido-cesky vladni kabinet. Jsem tomu osobne rad. Nemam rad kabinetni politiku. Na „tibetske“ demonstraci se sesla opravdu banda – jeden cesky kriplik vedle druheho – Stetina olala Kocab, Kalousek zvici jajau Kacenky biomasy … prazska kavarna zvedla svoje zaparene hemeroidni krdele a sla podporit jaujau… Číst vice »

peter.
30. 3. 2016 14:17

orinoko napsal
Zemanuv vyrok jsem zaregistroval, ale nejsem zadny „kremlolog“ , abych po vykriku cetl mezi radky a retezil vyrcene. Jinde se resil Zemanuv kalasnikov, tady ceska vzpoura proti emerickemu globalismu.

Tak! Nie je čo dodať.Veľmi dobre orinoko!

Irena
30. 3. 2016 14:26

orinoko napsal
Pod clankem je to nejake kosate. To asi ty velikonoce.

Asi, asi.
To bude tím, že ty proutky po Velikonocích ještě nestačily všechny zvadnout,
a tak je třeba občas je zlít studenou vodou, aby se vidělo.

orinoko
30. 3. 2016 14:31

V Syrii obrovska pomlazka – ale vsechna vejce jen cerna anebo nacerno.
To ruska vejce – ty maji Grady. Rus zacal zkouset raketu nove generace. Zirkon? To bude ficak. Nasobek machu a plocha draha. Emericky marina srot opet blize svemu dalsimu Pearl Harboru.

PPK
PPK
30. 3. 2016 14:34

Martin (už bez taky m) napsal PPK – velice pěkný příspěvek, jen bych to s tím „odmítáním socialismu“ jeho „nechtěním“ neviděl tak žhavé :-)) Určitě to byl dosud nejlepší „systém“ uspořádání lidské společnosti, a věřím že v nějaké podobě se zde zase mnohé z něj vrátí… ano záleží na lidech, nejen na ovládajících ale zejména a především na – ovládaných… Děkuji za příznivý názor. A teď k dalším tématům: Pane Martine (už bez taky m), pouze částečně souhlasím. Ano, socialismus nesporně byl uspořádáním lidské společnosti dosud sociálně nejspravedlivějším. Proč však jej např. KOBáci ve velkém kruhu od počátku obcházejí, jsem… Číst vice »

PPK
PPK
30. 3. 2016 15:09

Irena napsal To je sice hezké, ale jak to chcete zařídit? KOBáci například také tvrdí, že jedním z důvodů, že to začalo v SSSR jít dolů vodou, když Chruščov zrušil odpovědnost vedoucích za to, co řídí, za výsledky jejich činnosti. Jenže jak to obnovit? Jak zařídit, aby zase byli odpovědní za své jednání? V téhle demokracii? Na té houpačce, kde po každých volbách ukazují, že za všechno můžou ti před nimi a oni sami se přece svatosvatě snaží nám život vylepšit? A všichni svorně si odhlasovávají další privilegia a imunity? Kde si se statistikou hrají jak je napadne? Kde neexistuje… Číst vice »

Sio
Sio
30. 3. 2016 15:17

fajt napsal a zase, tentokráte orientace na Rusko a na Čínu, jedině služba mocnějšímu a silnějšímu, který čechům promine nedostatky v jejich charakteru a oni mu za to budou s láskou a radostí rabovat ( dle ruského rab, které má tak krásnou eufemistickou konotaci v češtině ), hold jednou otrok, navždy otrok … v tomto směru jsou třebaspoláci a maďaři o nějaký kousek dospělejší, uvědomělejší a sebevědomější. ..) a pro časy milovníků jeho blahorodí mám zupa seriálek ( z dob, kdy ruská armáda dobyla Berlín a pak ho zase Fridrichovi jen tak z plezíru – po gorbačovsku – vrátila )… Číst vice »

Sio
Sio
30. 3. 2016 15:23

Irena napsal No, ono je to složité. Nechci s tím pořád otravovat, ale tak nějak to zrovna studuji, tak to mám pořád v hlavě. V Koncepci sociální bezpečnosti tvrdí, že s tím Praxe je kritériem pravdy byly na štíru právě i marxisté, ale zato se to dá použít i pro ty, kteří věří v nějakou vyšší entitu, nazvanou třeba Bůh, se kterou si každý musí vytvořit svůj vlastní, osobní dialog a ona mu odpovídá jazykem životních okolností, takže tak má možnost si to kritérium pravdy ověřit. Takže ono nic není tak jednoduché, jak to vypadá na první pohled Každý může… Číst vice »

Irena
30. 3. 2016 15:37

Sio napsal
Každý může mít kontakt s nějakou vyšší entitou. Ne vždy musí být dobrá. Jestli ji nazveme Bůh, Vyšší Já nebo nějak jinak, není podstatné. Ne každý jí rozumí. Jedno je ale jisté. Pokud s ní máme kontakt osobní, všechny církve jsou pro nás zbytečné a to mluvím i o těch materialistických.

No vždyť. To je to, co se mi na tom nejvíc líbí. Pokud mě někdo nenutí panáčkovat před oltářem, tak jsem ochotná o tom začít přemýšlet.

Sio
Sio
30. 3. 2016 15:43

PPK napsal Tak vida. Není to v ČR pokrok, když už i v souvislosti s prezidentem vznikne zajímavá debata nad otázkami uspořádání a řízení lidské společnosti? Nad organizací života, ideologiemi. Ano, mnoho věcí souvisí. Co asi lidé ve své většině chtějí? Zřejmě, jak kdo a v jaké lidské kultuře. Někdo chce druhé ovládat, protože mu držení moci a majetku dělá móóc dobře. Často, aby to okecal, tomu říká svoboda. No, jak pro koho. Všechno je otázka definice, výkladu té definice a realizace reality té definice. KOBáci tomu říkají řízení, protože, zdá se, si život bez řízení (koho? sebe? druhých?) neumí(?)… Číst vice »

Irena
30. 3. 2016 15:47

PPK napsal Vážená paní Ireno Vždycky když se v diskusi dopustím fópá, tak se mi dává najevo, že se mám začít chovat slušně :-) Když nemusí Orinoko, tak ani já. A ano, asi jste něco přehlédl, KOBáci socialismus neobcházejí. V podstatě přemýšlejí jak vylepšit ten, který tu reálně byl, ale jejich přístup je natolik neortodoxní, že lidem dělá problém je pochopit, ovšem když se vám to povede… Dokážou pronášet absolutně jednoduché a očividné pravdy tak, že o nich začnete přemýšlet v úplně jiných intencích. Proč se tak štětíte kvůli řízení? Pokud o tom začnete přemýšlet, tak všechno je vlastně řízení.… Číst vice »

zedd
zedd
30. 3. 2016 15:50

Zrovna se rozplývám v postmoderní blaženosti: Všechna moudra v CZ se právě vyjadřují k hrůzám čínské společnosti a to často prostřednictvím iPhonků vyrobených firmou Foxconn za otrockých podmínek v kritizované Číně.

Na talíři jsou nijak definovaná lidská práva a tuším 60 let stará anexe jedné z posledních autentických feudálních teokracií jménem Tibet. OK, když už Tibet, proč nevěšíme i Katalánské a Baskické vlajky? Tady aspoň máme reálnou šanci porozumět, o co místním jde.

Ten dvojí metr je tak do nebe volající …